Tilasin Vitaepro

pakkauksen

kun sitä niin mainostettiin ja piti olla edullinenkin, kakat postikuluineen 16,85 ja viiden päivän päästä pitäisi maksaa jo, vaikka yleensä laskulle annetaan vähän enemmän maksuaikaa ei kaikilla ole rahapuutakaan kotonaan. Lisäksi piti saada kaupanpäälle omega-3;sta muttei tullut kun kuponki jolla saa sen postikuluja vastaan (3,90e) hankittua.
Mainoksen uhri ja orja tässä taas..... ;( Aina sama juttu, enkä koskaan opi mitään.....;(

Mitä on luteiini? Mitä on Aksantiini? Mitä on Zeaksantiini? Tällaiset aineet sisältää tämä vitaepro paketti takapuolensa mukaisen tuoteselosteen luettuani. Mistä minä tiedän mitä ne ovat ja olen niin hemmetin allerginenkin että uskallankohan tällaisia edes syödäkään? Taidan palauttaa pakettini postin kautta, pitää vaan hankkia todiste että eivät sitten vielä lähettele karhuja ja väitä että olen paketin pitänyt itselläni.

Mutta PLIIS, kertokaa te jotka tiedätte ja olette tätä käyttäneet mitä tämä sisältää tämä luonnollinen ja vahva antioksidantti-pakkaus.

Kattelen pari päivää tässä ja odottelen asiallisia vastauksia, haista paska vastaukset jää omaan arvoonsa.

138

60072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä hätäile

      vielä palauttamaan. Tutki nyt ensin asiaa, sillä kai sinä valmisteen tilasit jostakin syystä, etkä vaan ihan tilaamisen ilosta? Tässä linkki jossa kerrotaan mitä tilaamasi tuote on ja mitä on astaksantiini, luteiini ja zeaksantiini, eli katso täältä ensin ja palauta vasta sitten jos se ei sovellu sinulle. http://www.vitaelab.fi/Vitaepro.htm

      Itse aloitin kättämään n. kuukausi sitten AstaCaps nimellä olevaa astaksantiini valmistetta. Vähän halvempi kun tuo VitaePro normaalihintaan. Olen lukenut keskustelupalstoilta ihan positiivisia käyttäjäkokemuksia, varsinkin Astavita merkkistä astaksantiinivalmistetta käyttäviltä. Itse en ole vielä ainakaan huomannut mitään muutosta, mutta en sitä näin lyhyeltä käytöltä vielä odotakkaan. Syy miksi itse aloin käyttämään astaksantiinikapseleita on se että kärsin turvotuksista ja säryistä jaloissa. Olen myös aina väsynyt ja haluton ryhtymään yhtään mihinkään. Mielenkiinnolla odotan että jospa vaikutus alkaisi näkyä vaikka toisen pakkauksen jälkeen.

      Toivottavasti saat vastauksia käyttäjiltä :).

      • D3

        D-vitamiinin puute väsyttää ja heikottaa.

        Lapsille 25µg ja aikuiselle 100µg

        iHerbistä sitä saapi edullisesti. Suomessa kalliit hinnat varsinkin apteekissa.


      • katse ravintoon

        Ja nopeiden hiilareiden syönti väsyttää, sekä useimmilla alimitoitettu hyvänlaatuinen proteiini. Monilla uupuneilla energia on päin honkia.


      • on suomessa
        D3 kirjoitti:

        D-vitamiinin puute väsyttää ja heikottaa.

        Lapsille 25µg ja aikuiselle 100µg

        iHerbistä sitä saapi edullisesti. Suomessa kalliit hinnat varsinkin apteekissa.

        On suomessakin edullisia ostopaikkoja.


      • rgrh
        D3 kirjoitti:

        D-vitamiinin puute väsyttää ja heikottaa.

        Lapsille 25µg ja aikuiselle 100µg

        iHerbistä sitä saapi edullisesti. Suomessa kalliit hinnat varsinkin apteekissa.

        Hoitamaton diabetes väsyttää myös korkean verensokerin kautta.


      • Anti_Karppinen

        Tuote on tulonjakoa tyhmemmiltä rikkaille. Ei mitään muuta eikä uutta. Hyvä on että raha kiertää kuitenkin. Ainahan siitä sakotetaan, eikä ole minun vika tai keksintö. T urheilija..mut ei kusettaja karppinen:)


      • Cats

        7 kuukautta ei mitään vaikutusta älä osta enään niin vaikutus näkyy lompakossa


      • Yöpakkanen

        Apteekissa myytävät tuotteet onkin ihan eri asia, kuin nämä kaiken maailman Viepro:t, joita pystyy vaan tilaamaan. Just luin äsken Iltalehdestä joulukuussa olleen jutun, joka koski Vitaepro:ta.


      • Anonyymi

        Vitaepro on täysin turha! Luteiinia saat tomaattipyreestä tai ketsupista. Ei kannata tilata mitään.


      • Anonyymi
        Anti_Karppinen kirjoitti:

        Tuote on tulonjakoa tyhmemmiltä rikkaille. Ei mitään muuta eikä uutta. Hyvä on että raha kiertää kuitenkin. Ainahan siitä sakotetaan, eikä ole minun vika tai keksintö. T urheilija..mut ei kusettaja karppinen:)

        Sä oot kusettaja karppinen!!


      • Anonyymi
        D3 kirjoitti:

        D-vitamiinin puute väsyttää ja heikottaa.

        Lapsille 25µg ja aikuiselle 100µg

        iHerbistä sitä saapi edullisesti. Suomessa kalliit hinnat varsinkin apteekissa.

        Lisä ravinteita onturha käyttää. On aika paljon outoja aineita. Vitaepro nostaa verenpainetta sekö parantaa


      • Anonyymi

        Lisäravinteet on pahasta vitaepro nosti verenpaineet korkeiksi taidanpa lopettaa käytön että en kuolisi. Mitään hyvää en huomannut käytön aikana.


      • Anonyymi
        rgrh kirjoitti:

        Hoitamaton diabetes väsyttää myös korkean verensokerin kautta.

        En koskaan ostaisi tuotetta jota ei apteekki hyväksy myyntiin eikä muukaan terveyden ym kauppa. Ei kiitos postimyyntituotteille....


      • Anonyymi
        Yöpakkanen kirjoitti:

        Apteekissa myytävät tuotteet onkin ihan eri asia, kuin nämä kaiken maailman Viepro:t, joita pystyy vaan tilaamaan. Just luin äsken Iltalehdestä joulukuussa olleen jutun, joka koski Vitaepro:ta.

        Samaa mieltä, eikä mainos pure vaan kuvottava mainos jossa vanhukset höyryää ja muutama nuorempikin mulli saatu mainokseen, hohhoijaa, en koskisi mokomaan tuotteeseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, eikä mainos pure vaan kuvottava mainos jossa vanhukset höyryää ja muutama nuorempikin mulli saatu mainokseen, hohhoijaa, en koskisi mokomaan tuotteeseen...

        Persqukinen Marion menee mainostamaan mitä vaan...


    • Reukku

      No minä haluan olla myös olla notkea ku Marioni.

      Tilaustakin jo meinasin tehdä, mutta kun en kertakaikkiaan voi sietää näitä; Laita tilaus nyt, ja loppuelämäsi vitamiinit on postiluukussa....ei hitto....

      Saako tätä ko. vitaeproota ihan perinteisesti kaupasta? Ilman sitoutumista, tai mainoksia, puhumattakaan kolmen viikon toimitus ajasta.

      • älä hätäile

        VitaePro:ta kaupasta, vaan se on tilaus tavaraa.

        Kysehän pääasiassa tuossa VitaePro:ssakin on astaksantiini nimisestä antioksidantista ja jos haluaa pääosin vain sitä astaksantiinia, niin Astavitassa sitä on 4 mg samoin AstaCapsissa. VitaeProssa on luteiinia ja zeaksantiinia myös, mutta astaksantiinia vaan 2 mg. Eli mitä nyt sitten haluaakin käyttää, niin kaikki varmaan on hyviä, mutta Astavitaa ja AstaCapsia saa apteekeista ja luontaistuotekaupoista, ilman niitä sitoutumisia ja mainoksia :).


      • Astavitan käyttäjä

        Itse olen käyttänyt Astavita -nimistä ravintolisää pian 3 vuotta. Flunssan flunssaa en ole sairastanut tuona aikana. Positiivisena vaikutuksena myös nivelsärkyjen selvä väheneminen. Aiemmin varsinkin nilkkaniveleni olivat jatkuvasti kipeät, mitään varsinaista diagnoosia en koskaan saanut, mutta lääkäri väitti, että jostain tulehduksellisesta prosessista, joka flunssien yhteydessä aktivoituu, on kyse. Astavita on käsittääkseni markkinoilla pisimpään ollut astaksantiini -tuote, joka valmistetaan luonnollisesti mikrolevästä.

        Yksi kapseli sisältää 4 mg astaksantiinia (Vitaelab 2 mg/kaps.). Ja lisäksi myös C- ja E-vitamiinia. Ja itse en halua mitään posti- & pakkomyyntituotetta, vaan tehdä ostaa ravintolisäni apteekista tai tavaratalojen luontaistuoteosastolta.


      • Astavitan käyttäjä

        Itse olen käyttänyt Astavita -nimistä ravintolisää pian 3 vuotta. Flunssan flunssaa en ole sairastanut tuona aikana. Positiivisena vaikutuksena myös nivelsärkyjen selvä väheneminen. Aiemmin varsinkin nilkkaniveleni olivat jatkuvasti kipeät, mitään varsinaista diagnoosia en koskaan saanut, mutta lääkäri väitti, että jostain tulehduksellisesta prosessista, joka flunssien yhteydessä aktivoituu, on kyse. Astavita on käsittääkseni markkinoilla pisimpään ollut astaksantiini -tuote, joka valmistetaan luonnollisesti mikrolevästä.

        Yksi kapseli sisältää 4 mg astaksantiinia (Vitaelab 2 mg/kaps.). Ja lisäksi myös C- ja E-vitamiinia. Ja itse en halua mitään posti- & pakkomyyntituotetta, vaan tehdä ostaa ravintolisäni apteekista tai tavaratalojen luontaistuoteosastolta.


      • Mies täynnä terveyttä.
        Astavitan käyttäjä kirjoitti:

        Itse olen käyttänyt Astavita -nimistä ravintolisää pian 3 vuotta. Flunssan flunssaa en ole sairastanut tuona aikana. Positiivisena vaikutuksena myös nivelsärkyjen selvä väheneminen. Aiemmin varsinkin nilkkaniveleni olivat jatkuvasti kipeät, mitään varsinaista diagnoosia en koskaan saanut, mutta lääkäri väitti, että jostain tulehduksellisesta prosessista, joka flunssien yhteydessä aktivoituu, on kyse. Astavita on käsittääkseni markkinoilla pisimpään ollut astaksantiini -tuote, joka valmistetaan luonnollisesti mikrolevästä.

        Yksi kapseli sisältää 4 mg astaksantiinia (Vitaelab 2 mg/kaps.). Ja lisäksi myös C- ja E-vitamiinia. Ja itse en halua mitään posti- & pakkomyyntituotetta, vaan tehdä ostaa ravintolisäni apteekista tai tavaratalojen luontaistuoteosastolta.

        Tässä yksi hyvä sivu josta saa tietoa alla olevasta- astaksantiinista http://www.astavita.fi/tiedostot/taustatiedote_astaksantiini.pdf

        Ja Tosta luteeiinista seuraavaa...Luteiini saattaa suojata silmänpohjan ikärappeumalta
        ja osoite missä kerrotaan toi juttu..on
        http://www.poliklinikka.fi/terveysuutiset/&id=8394516

        ja zeaksantiini on ihan saman tyyppinen aine kuin noi yllä olevat muutkin aineet.
        Itse en ole tuota VitaeProta käyttänyt/kokeillut koska olen jo päivittäin käyttänyt 3vuotta
        kahta luonnon tosi tehokasta taplettia. Natural med pharman ruusujuurta ja mustikka tapletteja päivittäin ja en myöskään sairastu ikinä. suosittelen myös kokeilemaan
        ruusujuurta tai Ginseng juurta..niin kaks taplettia riittää eri tuotetta..
        ei kummiskaan kannata käyttää monia eri tapletteja saman aikaisesti..kyllä kaksi valmistetta mulle riittää ainakin. yksikin varmasti riittäisi..koska kummiskin tapletti on aina
        tapletti (huom) jossa on sidos aineita..ei välttämättä terveydelle haitallisia ole.näissä merkeissä.mutta kummiskin hyvä muistaa toi asia.

        Olen ollut tosi tyytyväinen ruusujuuri ja mustikka tapletteihin.joita suosittelen myös
        kaikille. kuten samoin vihreä tee jossa on myös tosi paljon terveydelle ihania
        antioksidanttia.suosittelen kokeilemaan sitäkin!


      • 3 vain
        Mies täynnä terveyttä. kirjoitti:

        Tässä yksi hyvä sivu josta saa tietoa alla olevasta- astaksantiinista http://www.astavita.fi/tiedostot/taustatiedote_astaksantiini.pdf

        Ja Tosta luteeiinista seuraavaa...Luteiini saattaa suojata silmänpohjan ikärappeumalta
        ja osoite missä kerrotaan toi juttu..on
        http://www.poliklinikka.fi/terveysuutiset/&id=8394516

        ja zeaksantiini on ihan saman tyyppinen aine kuin noi yllä olevat muutkin aineet.
        Itse en ole tuota VitaeProta käyttänyt/kokeillut koska olen jo päivittäin käyttänyt 3vuotta
        kahta luonnon tosi tehokasta taplettia. Natural med pharman ruusujuurta ja mustikka tapletteja päivittäin ja en myöskään sairastu ikinä. suosittelen myös kokeilemaan
        ruusujuurta tai Ginseng juurta..niin kaks taplettia riittää eri tuotetta..
        ei kummiskaan kannata käyttää monia eri tapletteja saman aikaisesti..kyllä kaksi valmistetta mulle riittää ainakin. yksikin varmasti riittäisi..koska kummiskin tapletti on aina
        tapletti (huom) jossa on sidos aineita..ei välttämättä terveydelle haitallisia ole.näissä merkeissä.mutta kummiskin hyvä muistaa toi asia.

        Olen ollut tosi tyytyväinen ruusujuuri ja mustikka tapletteihin.joita suosittelen myös
        kaikille. kuten samoin vihreä tee jossa on myös tosi paljon terveydelle ihania
        antioksidanttia.suosittelen kokeilemaan sitäkin!

        Mites olis kotimaiset marjat ja kasvikset?


      • kasvatetaan
        3 vain kirjoitti:

        Mites olis kotimaiset marjat ja kasvikset?

        nykyään katon alla ja luulen, että niissä ei paljon mitään ravinteita. Aurinko kaiken voiman antaa!. Onko näitä nykyruohoja edes tutkittu ja varmaan ei tutkitakaan sen takia, että siinä tulisi niin suuri taloudellinen vahinko jos niistä ei ole mitään terveydellistä hyötyä todettavissa.


      • taas myrkytetään
        kasvatetaan kirjoitti:

        nykyään katon alla ja luulen, että niissä ei paljon mitään ravinteita. Aurinko kaiken voiman antaa!. Onko näitä nykyruohoja edes tutkittu ja varmaan ei tutkitakaan sen takia, että siinä tulisi niin suuri taloudellinen vahinko jos niistä ei ole mitään terveydellistä hyötyä todettavissa.

        metsälannoituksella ja kyllä suomalaiset kasvitarhatkin myrkkyjä käyttää. Taannoin Ranskasta palautettiin heti suomalainen lasti, en muista oliko vihanneksia vai marjoja. Totesivat heti, että oli liikaa kasvinsuojelumyrkkyä tavarassa. Mansikatkin huuhtelen aina ennenkuin pistän suuhuni ja torilta en maistiaisia ota.


      • minkä katon alla????
        kasvatetaan kirjoitti:

        nykyään katon alla ja luulen, että niissä ei paljon mitään ravinteita. Aurinko kaiken voiman antaa!. Onko näitä nykyruohoja edes tutkittu ja varmaan ei tutkitakaan sen takia, että siinä tulisi niin suuri taloudellinen vahinko jos niistä ei ole mitään terveydellistä hyötyä todettavissa.

        Taidat itse asua katon alla.

        Kotimaisia kasviksia saa vain kesällä.

        No jotain tomaattia ja salaattia saa talvella kasvihuoneesta.

        Mistä noi Vitaepron ravinteet on saatu ???????

        Metsämarjat on hyviä.

        Mansikat ostan maalaisilta.


      • on, minäkin
        minkä katon alla???? kirjoitti:

        Taidat itse asua katon alla.

        Kotimaisia kasviksia saa vain kesällä.

        No jotain tomaattia ja salaattia saa talvella kasvihuoneesta.

        Mistä noi Vitaepron ravinteet on saatu ???????

        Metsämarjat on hyviä.

        Mansikat ostan maalaisilta.

        kävin maalla ja kahlasin salaattipellossa ja tomaatteja putosi puista päähän. Entäs sitten kurkkuvainio, siellä oli vaikea kävellä. Naapurissa mansikanviljelijä juuri sumutti jollain aineella mansikkapeltoaan. Kyllä maalla on mukavaa!


      • porkkana.
        on, minäkin kirjoitti:

        kävin maalla ja kahlasin salaattipellossa ja tomaatteja putosi puista päähän. Entäs sitten kurkkuvainio, siellä oli vaikea kävellä. Naapurissa mansikanviljelijä juuri sumutti jollain aineella mansikkapeltoaan. Kyllä maalla on mukavaa!

        Syö sitten vitaeprota ja voi hyvin


      • päähän
        on, minäkin kirjoitti:

        kävin maalla ja kahlasin salaattipellossa ja tomaatteja putosi puista päähän. Entäs sitten kurkkuvainio, siellä oli vaikea kävellä. Naapurissa mansikanviljelijä juuri sumutti jollain aineella mansikkapeltoaan. Kyllä maalla on mukavaa!

        Jaahas, että missäs kaukomailla se sellainen tila on, missä tomaatit putoilevat päähän???
        Oliskohan ihan kotiseutuoppi jäänyt opiskelematta, ja siinä sivussa myös luonnontiede?


      • kai kirjoittajan
        päähän kirjoitti:

        Jaahas, että missäs kaukomailla se sellainen tila on, missä tomaatit putoilevat päähän???
        Oliskohan ihan kotiseutuoppi jäänyt opiskelematta, ja siinä sivussa myös luonnontiede?

        provo johtui siitä kun edellinen kirjoittaja väitti suomalaisten kasvisten kasvavan avomaalla auringossa eikä kasvihuoneissa.


      • heh
        kai kirjoittajan kirjoitti:

        provo johtui siitä kun edellinen kirjoittaja väitti suomalaisten kasvisten kasvavan avomaalla auringossa eikä kasvihuoneissa.

        niinpä, tomattipuu


      • Mustikkaa silmille
        3 vain kirjoitti:

        Mites olis kotimaiset marjat ja kasvikset?

        Mustikat olisi kyllä terveellisiä,mut kaikilla ei ole niin paljon pakastettuja mustikoita,joita pitäisi nauttia vähintään 2dl.päivässä ,läpi vuoden, että saisi yhtä tehokkaan vaikutuksen kuin 1kapseli mustikkatabletteja.Itse en ainakaan enää jaksa ja pysty keräämään marjoja,enkä luota kaupan pakkastemarjoihin,kun ei tiedä millä myrkyillä kasvatettu jos on ulkomaalaisia ja suomalaiset marjat huippukalliita.Miten lie puhtauden kanssa muutenkin,käsihygienia kun on voinut olla mikä vain kerätessä.


      • VP

        Markkinoin VitaeProta Suomessa. Tätä ei saa kaupasta Hinnan korotusten takia. Ihan vaan jos miettii sitä että meijjeri maksaa Sentin Viidestä litrasta maitoa ja myy sen tukkuun litran sentillä. Tukku myy kaupolle litran 60 sentillä ja kauppa myy sen kuluttajalle yli Eurolla. Samalla kaavalla VitaePro maksaisi ehkä yli Satasan luontaistuote kaupoissa ja apteekeissa. Samalla kaavalla voi toisten päin laskea mikä on käyttämiesi tuotteiden arvo kun se lähtee tehtaalta tukkuun. Eli puolitat hinnan millä ostat ja puolitat sen uudestaan.


      • sitten...
        VP kirjoitti:

        Markkinoin VitaeProta Suomessa. Tätä ei saa kaupasta Hinnan korotusten takia. Ihan vaan jos miettii sitä että meijjeri maksaa Sentin Viidestä litrasta maitoa ja myy sen tukkuun litran sentillä. Tukku myy kaupolle litran 60 sentillä ja kauppa myy sen kuluttajalle yli Eurolla. Samalla kaavalla VitaePro maksaisi ehkä yli Satasan luontaistuote kaupoissa ja apteekeissa. Samalla kaavalla voi toisten päin laskea mikä on käyttämiesi tuotteiden arvo kun se lähtee tehtaalta tukkuun. Eli puolitat hinnan millä ostat ja puolitat sen uudestaan.

        Kun olet kyseisen tuotteen markkinoija, voit varmaan kertoa miksi tuotteen tarkkoja pitoisuuksia ei kerrota. Voitko antaa linkin esim. valmistajan nettisivulle jossa olisi tiedot valmisteiden sisällöstä?

        Ellei jonkin tuotteen sisältöä kerrota, koko homma alkaa haisemaan huijaukselta...


      • mustikan makuinen :)
        Mustikkaa silmille kirjoitti:

        Mustikat olisi kyllä terveellisiä,mut kaikilla ei ole niin paljon pakastettuja mustikoita,joita pitäisi nauttia vähintään 2dl.päivässä ,läpi vuoden, että saisi yhtä tehokkaan vaikutuksen kuin 1kapseli mustikkatabletteja.Itse en ainakaan enää jaksa ja pysty keräämään marjoja,enkä luota kaupan pakkastemarjoihin,kun ei tiedä millä myrkyillä kasvatettu jos on ulkomaalaisia ja suomalaiset marjat huippukalliita.Miten lie puhtauden kanssa muutenkin,käsihygienia kun on voinut olla mikä vain kerätessä.

        Acai marjat (maistuvat melko paljon mustikalta) sisältävät erittäin paljon antosyaniinia. Acaita saa suomessa mehuna. Antosyaniinihan on erinomainen apu ennaltaehkäisemässä silmäsairauksia.


      • kuusikymmentä

        luulen että LIFE luontaistuotekaupoista saa ....


      • Anonyymi
        sitten... kirjoitti:

        Kun olet kyseisen tuotteen markkinoija, voit varmaan kertoa miksi tuotteen tarkkoja pitoisuuksia ei kerrota. Voitko antaa linkin esim. valmistajan nettisivulle jossa olisi tiedot valmisteiden sisällöstä?

        Ellei jonkin tuotteen sisältöä kerrota, koko homma alkaa haisemaan huijaukselta...

        Pakkausmerkinnät puutteellisia. Tuote on laiton. Kyseessä lienee markkinointirikos.


      • Anonyymi

        Vanha akka Marion, eikä niinkään notkea. Ilman Vitaeprota vanhemmat kuin hän on nuorekkaamman oloisia...


    • googlaaja

      Luteiini on silmänruokaa
      Vihreiden vihannesten sisältämä luteiini suojaa silmiä ikääntymiseltä. Se vähentää erityisesti silmänpohjan rappeuman eli makulageneraation, vaaraa, kertoo tiedelehti Optometry. Se on julkaissut tutkimuksen, jossa koehenkilöt söivät 10 milligrammaa luteiinia vuoden ajan. Liäksi kahdessa vertailuryhmässä nautittiin joko luteiinia ja muita antioksidantteja tai pelkkiä lumepillereitä. Kaikkien luteiinia syöneiden silmänrappeumaapotilaiden näkökyky parani seurannan aikana.
      Teho saatiin päiväannoksella, jonka saa noin 90 grammasta pinaattia. Luteiinia ja muita karotenoideja on paljon myös pavuissa, sellerissä, ruusukaalissa, porkkanassa ja paprikassa. Luteiinin on aiemmin havaittu suojaavan silmiä auringon haitalliselta uv-säteilyltä ja pienentävän valtimotautien vaaraa.

      http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=1790

      Aksantiini
      Astaksantiini kuuluu karotenoideihin, jotka ovat tunnettuja positiivisista vaikutuksistaan näkökykyyn. Mustikan antosyanosidit ovat niin ikään tummia luonnon väriaineita, jotka toimivat voimakkaina antioksidantteina.

      Eli suomalaiset marjat ovat hyviä lähteitä

      Zeaksantiini
      zeaksantiini ovat tiettyjen vihannesten ja hedelmien sisältämiä karotenoideja. Pari kuukautta sitten Ophthalmology-tiedelehdessä julkaistussa tutkimuksessa havaittiin, että runsas näiden karotenoidien saanti yhdistyi peräti 65 prosenttia alempaan silmänpohjan ikärappeuman (makulan degeneraatio) riskiin. Suojaavaa vaikutusta oli myös sinkillä, jonka runsaampi saanti yhdistyi 45 prosenttia alempaan riskiin.

      Viime kuussa American Journal of Clinical Nutrition -lehdessä julkaistiin toinen tutkimus, joka myös osoitti zeaksantiinin hyötyjä silmänpohjan ikärappeuman ehkäisemisessä. Luteiinin ja zeaksantiinin runsaamman saannin on lisäksi muissa tutkimuksissa osoitettu yhdistyvän alempaan kaihiriskiin.


      Verkkokalvon ikärappeumaa on noin 10 prosentilla 66–74-vuotiaista. 75–85-vuotiaista siitä kärsii jo lähes joka kolmas. Iän lisäksi muita voimakkaita riskitekijöitä ovat tupakointi ja perinnöllinen taipumus.

      Hyviä luteiinin lähteitä ovat lehtikaali, pinaatti ja parsakaali sekä kananmunat. Kananmunissa luteiinia ei ole kovin paljon, mutta se on niissä hyvin imeytyvässä muodossa. Lehtikaali ja pinaatti ovat myös zeaksantiinin erinomaisia lähteitä. Muita sen hyviä lähteitä ovat maissi, oranssi paprika, persimonit, mandariinit ja roomansalaatti (sidesalaatti).

      Lehtikaalin tai pinaatin syöminen on kätevä tapa saada sekä luteiinia että zeaksantiinia. Itse syön säännöllisesti myös oranssia paprikaa, jolla on mukava koristaa salaatteja. Punaisessakin paprikassa on zeaksantiinia, mutta ei yhtä paljon kuin oranssissa.



      eli summamummarum

      monipuolisesta safkasta saat edelläluetelluita ravinteita ja samalla 100 muutakin tärkeää ravinnetta koko kropallesi

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm

      • tokoferoli

        Ei sitten enää olekaan kuin yksi mutta eli miten saat ihmiset syömään noita marjoja,kasviksia ja hedelmiä.

        Tuhannet ihmiset mm.vanhukset ,kroonikko sairaat ,masentuneet ja monet muut ei syö niin pitäisi.
        Eikä tule koskaan syömään.


      • pilsua poskeen
        tokoferoli kirjoitti:

        Ei sitten enää olekaan kuin yksi mutta eli miten saat ihmiset syömään noita marjoja,kasviksia ja hedelmiä.

        Tuhannet ihmiset mm.vanhukset ,kroonikko sairaat ,masentuneet ja monet muut ei syö niin pitäisi.
        Eikä tule koskaan syömään.

        Silloinhan on viistainta antaa heille pilsua poskeen. Ja toisekseen laitoksissa oleva ruoka suoraan näännyttää potilaat, ainakin niissä pitkäaikaishoitolaitoksissa, joissa on vanhuksia.


      • sen vanhana taitaa
        tokoferoli kirjoitti:

        Ei sitten enää olekaan kuin yksi mutta eli miten saat ihmiset syömään noita marjoja,kasviksia ja hedelmiä.

        Tuhannet ihmiset mm.vanhukset ,kroonikko sairaat ,masentuneet ja monet muut ei syö niin pitäisi.
        Eikä tule koskaan syömään.

        Nykynuori on tulevaisuuden vanhus, jolloin nämäkin taidot hallitaan.
        Toisekseen runsas on niidenkin vanhusten määrä, jotka osaavat ottaa tietoa vastaan ja muuttaa oikeiksi tavoiksi.
        Kun vaivoja on, haluaa päästä niistä eroon. Eihän muuten lääketiedekään olisi kehittynyt.


      • vitaepro
        sen vanhana taitaa kirjoitti:

        Nykynuori on tulevaisuuden vanhus, jolloin nämäkin taidot hallitaan.
        Toisekseen runsas on niidenkin vanhusten määrä, jotka osaavat ottaa tietoa vastaan ja muuttaa oikeiksi tavoiksi.
        Kun vaivoja on, haluaa päästä niistä eroon. Eihän muuten lääketiedekään olisi kehittynyt.

        Ja ainahan sitä voi sitten syödä sitä vitaeprota, joka korvaa kaiken ruuan ;)

        http://terveesti.blogs.fi/2009/08/07/a-h1n1-influenssa-ja-d-vitamiini-6674231/

        http://www.ravitsemusjaterveys.fi/

        http://www.anttiheikkila.com/


      • aasintuntija100
        pilsua poskeen kirjoitti:

        Silloinhan on viistainta antaa heille pilsua poskeen. Ja toisekseen laitoksissa oleva ruoka suoraan näännyttää potilaat, ainakin niissä pitkäaikaishoitolaitoksissa, joissa on vanhuksia.

        laitoksissa saa terveellistä ruokaa. Ei mitään mäkkärihampurilaisia tai bullshit vitakalanmaksaöljyproo


    • Jarmo L.
      • Yöpakkanen

        Täyttä kusetusta koko Vitaepro. Miksi sitä ei myydä apteekissa, jos se muka on niin hyvää ja erinomaista. Vaikka sitä mainostaa urheilijat ja eräs laulaja, niin ei se tuotteen hyvyyttä takaa. Joulukuun iltalehden jutun Vitaepro:sta kannattaa lukea. Siinä Ruotsissa sijaitsevan yliopiston tutkija varoittaa Vitaepro:sta. Kiinnostaisi tietää, mitä mieltä Valvira on kyseisestä tuotteesta. Kaupallisilta tv-kanavilta tulee Vitaepro:n mainoksiakin kyllästymiseen asti.


      • Anonyymi

        Vitaepro ei tehoa nivelpsoriin vaikka sanovat että auttaa niveltulehduksiin yleensäkkin niveliin se ei varmasti tehoa minuun, minä joudun symään kipulääkkeitä, ilman niitä ei tulisi toimeen, koska krooninen tulehdustila päällä, epälenpä että lääkärit määräisi tätä vitaeproota jos sillä olisi tutkitusti vaikutusta niin niin kyllä lääkärit sitä määräisi jos se olisi tehokakas nivelille, tosi on näin.


    • karotenoideista
    • eikä teillä ole

      30 litraa mustikkaa pakkasessa

    • KALANMAKSAÖLJYÄ

      vitaepro on omega3 ja omega3 on ihan tavallista kalanmaksaöljyä. Kalanmaksaöljyä saa litran potun kympillä apteekista, huijausvitapro maksaa kuluineen 17e muutama gramma...

      • kuusikymmentä

        niin kalanmaksaöljyä on päivittäistavara kaupoissa huomattavasti halvemmalla kuin apteekeissa (ihan sama tuote)...apteekissa saa maksaa vain "apteekkilisän" ostoksen yhteydessä..


      • Yöpakkanen

        Kalastakin sitä saa.


    • ei enään pillereitä

      Minä ehdin syödä viikon verran VitaeProta kun jo parin päivän kuluttua kasvoihin tuli monta ihottumaläikkää. Koskaan minulla aiemmin ei ole ollut allergisia reaktioita, mutta nyt tuli ja oikein kunnolla. Taidan tästä lähdin syödä vain kotimaisia vihanneksia.

      • puhelinmyyjä

        Ootkohan allerginen äyriäisille? VitaePro ei sovi silloin sinulle.
        Itse olen kaupitellut VitaeProta puhelimenkautta, ja myyntipuheet olivat kyllä vakuuttavat ja mieleen painuvat. Mutta itse en kyllä tilaisi vaikka kuinka halvalla saisin. Harrastan juoksua ja ihan hyvin kunnossa pysyy kun syö kasviksia, hedelmiä, kalaa, lihaa yms. Ja apteekista saa paremmin ostettua vitamiineja ja ravintolisiä halvemmalla, ja varmemmin((:


      • anti_karppinen

        Tuotehan on tulonjakoa tyhmemmältärikkaille, myyjät tekee ilmaista työtä tai jopa maksaa siitä. Oli miten oli, siitä sakotetaan jos on tyhmä. Karppinen ei ole tyhmä ku otti rahat pois mainoksesta.


      • kuusikymmentä
        puhelinmyyjä kirjoitti:

        Ootkohan allerginen äyriäisille? VitaePro ei sovi silloin sinulle.
        Itse olen kaupitellut VitaeProta puhelimenkautta, ja myyntipuheet olivat kyllä vakuuttavat ja mieleen painuvat. Mutta itse en kyllä tilaisi vaikka kuinka halvalla saisin. Harrastan juoksua ja ihan hyvin kunnossa pysyy kun syö kasviksia, hedelmiä, kalaa, lihaa yms. Ja apteekista saa paremmin ostettua vitamiineja ja ravintolisiä halvemmalla, ja varmemmin((:

        juuri tuon takia en uskalla syödä vitaeproota kun olen meren eläville allerginen...se kannattaa huomioda


    • 125µg

      syä kotimaisia marjoja tai marjajauheita, niin saat paljon enemmän kuin vitaepro

      tuote ei edes mene kaupaksi, koska mainostetaan koko ajan joka paikassa

      syö D-vitamiinia myös

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/D3.htm

    • Lerttu

      Älä osta koskaan netin kautta vaan mene kauppaan josta saat myyjältä selvät selitykset tuotteista ja siitä sopiiko ne sinulle ja mihin ne vaikuttavat.

      • stela puisto

        Minä olen sama mieltä kun edelisenä asiakas kun minäkin ostin teiltä ja en osta koskaa, mitenkehtä hujata ihmisille ja viellä pistäte näytteilöita mainosta teidät tuoteittä hui, hui, se on kalis ja ei vaikuta mihinkä.tv.entinen tilaja.


    • mou8

      VitaePro sisältää LUONNON (isosamenttikukka ja levä) voimakkaimpia antioksidantteja, astaksantiinia ja luteiinia. Astaksantiini on 6000 kertainen kuin C- vitamiini ja taas 1000 kertainen b- vitamiini.

      VitaeProsta on hyötyä lihaksille ja nivelille, vastustuskyvylle, iholle sekä silmille.

      • jaas

        vitaenpron vaikutuksista tuntuu et päässä tuntuu ihan oudolta kun olen
        noin viikonverran syönnyt tota ihme tablettii..


    • apteekista ostava

      Astaksantiini on luonnon vahvin antioksidantti ja Astavita sisältää juuri astaksantiinia. Ei luteiinia tai zeaksantiinia, jotka voivat olla jopa haitallisia eli toimia elimisössä hapettimena. Astaksatiini ei missään olosuhteissa käänny itse itseään vastaan ja se tehostaa C-vitamiinin vaikutusta. Astavitan astaksantiini saadaan luonnon Haemetococcus Pluvialis makean veden mikrolevästä. Olen käyttänyt 3 vuotta säännöllisesti. Omat kokemukset lähinnä ihonhyvinvoinnista. Suojaa ihoa, sen kollageeniverkostoa ja estää talirauhasten tulehdusta. Mutta en ole kyllä kolmeen vuoteen sairastanut flunssan flunssaakaan. Astavitan lisäksi käytän vain D-vitamiinia.

      Tutki aina nuo tilausehdot. Parempi ostaa kaupasta / apteekista, kuin tuolla lailla tulla huijatuksi. Kaupaan saa aina helposti myös palauttaa tuotteen.

      • älä hätäile

        Nyt on reilu vuosi kun kirjoitin vastauksen viestiketjun aloittaneeelle. Eli vuosi ja 3 kuukautta sitten aloin AstaCapsien käytön 1 kapseli päivässä. Olen käyttänyt vuoroin Astacapsia ja Astavitaa, kumpi nyt on helpommin ollut saatavissa (samaa ainettahan ja samanverran sisältävät). Kokemukseni on ollut positiivinen. Flunssilta olen välttynyt, ainoastaan 2 kertaa on pientä nuhaa on vuoden aikana ollut, mutta se on ollut todella pientä. Mietin että josko suojasi "possuflunssaltakin", sillä rokotetta ne ottanut. Sairaspoissaoloja ei ole vuoden aikana tullut yhtään :).

        Syy miksi aloin kyseistä valmistetta käyttämään, oli jalkojen säryt ja turvotus, sekä yleinen väsymistila. No, jalkojen turvotukseen tai särkyiihin siitä ei ole ollut havaittavaa apua, sillä jalkojen lihakset on niin jumissa, että niitä on hierottu useamman kerran. Hieronta auttaa siihen ja uskon että jos saisin jalkallihakseni vetreiksi, niin johan loppuisi säryt ja turvotus.

        Mitä väsymykseen tulee, niin olen myöntänyt itselleni, että ruokavaliossani on parantamisen varaa. On aikoja jolloin on makeaa ja vääränlaista hiilihydraattipitoista ruokaa menee alas useita viikkoja peräkkäin ja silloin on todella vetämätön olo. Kun syö pahasti väärin, siinä ei taida mitkään pillerit auttaa. Liikuntakin jää niihin aikoihin minimiin. Syyn tähän väärisyömiseen, olen havainnut johtuvan elämän erilaisista stressitekijöistä. Huomaan että niinä aikoina kun jokin asia/työ stressaa, herkästi lähden hakemaan apua vääränlaisista hiilihyraatti pitoisista elintarvikkeista/makeista herkuista. Näin on valitettavasti elämässäni aina ollut ja olen sairastellutkin muina vuosina enemmän, eli joudun kyllä nyt liputtamaan tuon kyseisen tuotteen puolesta, sillä elämäntapani ovat pysyneet samanlaisina, mutta sairastelut väheneet :).


    • ieepi

      mulle tuli vitaeprosta turvotusta ja vatsakipuja

    • toimii_mutta_ei_kaik

      Vita e pro ei ole vaarallinen niille joilla ei ole (yliherkkää) kala- allergiaa, koska kapselin kuori on tehty kalagelatiinista. Jos ei ole käyttänyt aikaisemmin mitään luontais -tuotteita niin kannattaa vaikka ottaa vain yksi päivässä viikon aikana ja seurata. Itse olen kokeillut tätä ja pidin kovasti! Ei väsyttänyt enää niin kuin aikaisemmin, silmien punotus lähti, ja vatta alkoi toimimaan. Kannattaa käydä lukemassa kaikki tarkat tiedot
      http://www.vitaelab.fi/Ravintolisaet/VitaePro/Kysymyksiae-ja-vastauksia

    • Marja55

      Minullekin tuli kyseinen kuponki ja aivan yllätyksenä. Minulle myyjä sanoi kyllä hyvin selvästi puhelimessa, että tilaajalahja, eli 2kk paketti omega pro:ta, tulee toisen lähetyksen yhteydessä ja juuri näin kävi.
      Itse tuotteen käytöstä en voi sanoa mitään negatiivista, sillä itse olen kokenut tästä olevan valtavasti apua nivelreumaani sekä olen huomannut olevani selkeästi pirteämpi päivisin. Ja olen jo 8kk käyttänyt ja edelleen jatkan sillä tämä on todella halpa verrattuna muihin vastaaviin tuotteisiin. Aikaisemmin olen kokeillut mm. Astacapsia sekä kaikenlaisia nokkosvalmisteita jne.

    • Äitini tilasi tuota VitaeProta ja minä siinä samassa sitten OmegaProta ja MultiProta. Kahden päivän käytön jälkeen vatsani on kuin ilmapallo, turvonnut ja tosi kipeä. En ole syönyt mitään tavallisuudesta poikkeavaa, voiko syy olla noissa pillereissä? Onko ohimenevää, vai pitäskö ne suosiolla lopettaa...?

    • PETTYNYT PAHASTI

      VitaePro on suurinta huijausta mitä ravintolisäbusineksessa on nähty. Joudut sitoutumaan ostamaan kapseleita joista ei ole mihinkään vaivaani ollut apua. Kuluttaja-asiamies ja elintarvikevirasto ja lääkelaitos saisivat puuttua tällaiseen mainontaan.

    • Magnesiumia

      Älkää unohtako päivittäisestä lisästä magnesiumia. Magnesiumin puutos aiheuttaa monenlaisia oireita, joita sitten yritetään monenlaisilla kapseleilla saada hoidettua, silti oireet vaan jatkuu. Mulla oli monenlaista... väsymystä, kutinaa, kipuja jne jne. Luin netistä sitten, että vaik syöt hyvin niin magnesiumia et välttämättä siltikään saa tarpeeksi. Lisäsin päivittäiseen hivenaine- ja vitamiinilisään magnesiumin niin positiivinen yllätys oli että olo parani. Tuli selkeämpi ja virkeämpi olo. Sitten hävisi kivut ja säryt. Kannattaa kokeilla.

      • -♥-

        Ja pyh pyh. Minä huomasin ettei tarvitsekkaan popsia purkista magnesiumia.

        Minä lisäsin enemmän hedelmiä ja vihanneksia omaan ruokavaliooni.

        Vaaleita leipiä en syö vaan ruisleipää aina. Lisäksi lihakset tarvitsee nestettä, joten vesi on parasta. Vettäkään ei tarvitse juoda 2 litraa, sillä jo hedelmät sisältää runsaasti nestettä. Suolaakaan ei pidä unohtaa sillä lihakset tarvitsee myös suolaa. Esim. juustoissa on suolaa. Proteiineja saan esim. raejuustosta.

        Liikkuminenkin on tärkeää esim. päivittäinen reipas käveleminen.


    • haista paska

      haista paska t.haista paska

    • Marru7

      Tilasin just VitaeProta ittele .Mutta tiäks mitä laki on muuttunu nyt ei saa mainostaa sellaisia aineta mikä ei ole totta .Siittähän oli ohjelma telkussa ,sehä alko se kohu siittä D vitamiini jupakasta nyt pitää joko poistaa tai peittää liikaa luvatut kirjoitukset kaikista tuotteista.

    • lekuri1

      Jos yhtään ymmärtää mainonnasta ja oikeista terveystuotteista ei tosiaankaan osta mitään Vitaeprota vaan menee apteekkiin ja ostaa kunnolla toimivat tuotteet jopa paljon halvemmalla. Koko naurettava vitaepro on kuin ostostv tuote pahimmasta päästä, paljon mainontaa ja kohua tyhjästä tuotteesta. Onhan siinä varmaan kaikkia vitamiineja ja muita mitä mainostaa, mutta KUINKA PALJON, siitähän on kyse. Ja varmasti vaikuttaa muistiin ja näköön jne. mutta KUINKA PALJON on taas kerran se kysymys. Tuote on suunniteltu just sellasille bimboille naisille, jotka on helposti mainosten uhreja ja helposti psykologisesti manipuloitavissa, eivätkä edes tajua sitä.

    • virpi.t1

      minä sain vitaeprota kaverilta ja käytin sitä. turvotus ja nivel kivut loppuivat ja pystyin kävelemään ilman pohkeitten jumittumista. ei tarvinnut käyttää reumalääkkeitä joka on tosiaan myrkkyä. suosittelen muillekin.

    • humpuukia täynnä

      VitaePro 1 kapseli sisältää

      Astaksantiinia 2,0 mg, Luteiinia 6,0 mg, Zeaksantiinia 1,2 mg, C-vitamiinia 100 mg , D3-vitamiinia 5 µg, E-vitamiinia 12 mg, EPA 31 mg, DHA 125 mg

      Astaksantiini 2,0 mg, Luteiini 6,0 mg, Zeaksantiini 1,2 mg
      http://www.antioksidantit.com/astaksantiini/

      C-vitamiini 100mg : C-vitamiini tarve on 500-1000mg / vrk (10–20% läntisestä väestöstä kärsii uusienkin tietojen mukaan yhä C-vitamiinin puutteesta, Suomessa luultavasti vielä useampi). C-vitamiinia kannattaa tankata joka päivä. C-vitamiinin puutos altistaa lukuisille eri sairauksille. Kun C-vitamiinia ei ole riittävästi, sitä ei riitä kaikkiin kehon soluihin ja kudoksiin.

      D3-vitamiinia 5 µg : D-vitamiinin tarve on 50-125µg/vrk

      E-vitamiinia 12 mg : Suomalaiset saavat E-vitamiinia keskimäärin riittävästi. Hyviä lähteitä ovat pähkinät, siemenet, kylmäpuristetut luomu kasviöljyt

      EPA 31 mg ja DHA 125 mg : Pohjoismaiset terveysviranomaiset suosittelevat aikuisille Omega-3 rasvahappoja 1-2 grammaa päivässä eli esim. villiä lohta vähintään 150 grammaa päivässä.

      Eli kapselissa niin vähän mitään ravintoaineita, jotta vaikuttaisi edes plasebon tavoin, joten täyttä humpuukia.

      Juuri tällaiset tuotteet pilaavat koko luontaisen terveyden hoidon maineen, kun myydään täyttä tyhjää kalliilla hinnalla.

    • ccxx

      Miten voi olla joku noin avuton?
      Etkö osaa käyttää internettiä lainkaan!

      Ennen kuin minä ostan mitään luen tuotteen tuotetiedot ko. sivuilta, ja myös niiden määrät. Jos ei ole ilmoitettu, kysyn sähköpostilla.

      Tuntemattomat aineet voi "googlata" oletko koskaan kuullut, että internetissä on paljon tietoa, jota voi hakukoneilla hakea!

      Voi ziisus!

      Vastaus on vähän myöhässä, mutta on täällä muitakin vastaavanlaisia ollut; ei viitsitä itse enää edes etsiä tietoa netistä vaan se pitäisi kirjoittaa henkilökohtaiseti, kas kun ei printata ja tuoda kotiin asti.

    • suositusarvot

      > humpuukia täynnä

      Mistähän nuo sinun suositusarvosi ovat peräisin? Minä löydän C-vitamiinisuositukseksi 75 mg ja D-vitamiini 7,5-20 µg/vrk. Toki enemmänkin voi C-vitamiinia syödä. Ei siitä ole haittaa ole, mutta yli 200 mg annoksissa ei liene hyötyä.

      Rasvahappotarpeet ovat linjassa, joskin itse otan yli 2 g/vrk. Vitaepro ei riitä siinä mihinkään.

      Eli aivan liian vähän rasvoja, mutta muuten on kohtuullisesti.

      • Voi pojat!

        Kokeilkaapa syanidia :)


      • täyttä humpuukia

        C-vitamiini 75mg estää keripukin, ei sairauksia.

        D-vitamiinin puute aiheuttaa lukuisia eri sairauksia ja 10µg ei riitä edes vastasyntyneelle, niin miten se voi riittää 100kg aikuiselle. Menee painon mukaan annostus.


    • Mainos rahastus

      Kyllä ihmisiä valtavalla ja kalliilla mainonnalla rahastetaan lähes tyhjästä .Lienee mainonnan osuus on sen 97% loppu 3% on jotain ?

    • Vita Epro

      Kertokaa TOTUUS:

      Jos tilaan 50% alennuksella ne "alkupakkaukset" KATKEAAKO HOMMA SIIHEN??????????? Vai olenko taas,jälleen kerran sitoutunut.

      • K.A.Nootti

        Saan automaattisesti uuden lähetyksen joka toinen kuukausi.

        Ei sirtoutumisaikaa.

        Mikä helvatin ristiriita tässä on. Sitoudunko vai en.
        Katkeaako homma automaattisesti,niin kuin soutaja mainostaa.


      • vitasitä,vitatätä
        K.A.Nootti kirjoitti:

        Saan automaattisesti uuden lähetyksen joka toinen kuukausi.

        Ei sirtoutumisaikaa.

        Mikä helvatin ristiriita tässä on. Sitoudunko vai en.
        Katkeaako homma automaattisesti,niin kuin soutaja mainostaa.

        Niin vit.n idiootti mainos että kanava vaihtuu välittömästi kun se lallatus alkaa, ikinä en ostaisi ko. tuotetta.


      • Netistätietoako?

        Lue ne tilausohjeet äläkä täällä kysele..siinä ne kerrotaan..
        Itse mietin tuotteen tilaamista, mutta luovuin ajatuksesta kun tiedän että niitä kalliita tabuja tulee postissa
        Joka toinen kk.


    • juss3

      6% on siis tyytymättömiä tuotteeseen, tässä yksi. Kokeiln tuotetta joku vuosi sitten ja vasta viime aikoina puhelinmyynti on jättänyt minut rauhaan, koska olen kertonut ihmetykseni jatkuvasta mainonnasta, lehdet, tv ja suoramainonta. Laskepa mitä mainonta vuositasolla maksaa eli kanattaako sen 6% takia kaikki satsaus. Viimeinen pisara oli, kun kuulin eräältä julkkis-käyttäjältä, että palkkiot ovat hyvät, ja tuotettahan en tietysti itse käytä

      • No for vitaepro

        Komppaan sua.
        Jos tuote kerran on niin hyvä, kun mainoksessa annetaan ymmärtää - miksi sitä pitää tyrkyttää, ellei puhelimella - ni sitte telkkarin välityksellä kyllästymiseen asti!
        oon ite syöny Norvitalin Q-10 kapseleita, kun oon ollu suht voimaton johtuen raskaasta työstäni.
        Ihan hyvä tuote ollut. Nyt pitää vissiin kokeilla heidän Maxi-Flex tuotetta, kun nivelet tahtoo aristaa aikalailla.

        Mitään halpoja tuotteita nuo ei oo, tulee 2kk:n paketti ja maksaa kolmisenkymppiä.
        Norjalaisia ja mä jostain syystä uskon niihinenemmän kun moneen muuhun..


    • Vitahumpuuki

      Puolueettoman tutkimusten mukaan ihminen ei tarvitse ruuasta saadun lisäksi minkäänlaisia vitamiinilisiä, koska ruuan valmistaja lisää kaikkia tarvittavat lisät jo tuotantovaiheessa .Myytävät lisä valmisteet aiheuttaa vain haittaa elimistön toiminnalle kuten monet vitaEpron käyttäjät ovat havainneet..

      • 8+9

        Synteettiset ravintolisät saattavat olla haitaksi, orgaanisista on hyötyä mikäli ruokavalio on yksipuolinen tai on esim. stressin tai jonkun sairauden seurauksena kohonnut tarve jollekin vitamiinille tai kivennäisaineelle.

        VitaePro ja apteekin multivitamiinivalmisteet ovat huonoja ja synteettisiä tuotteita.


    • Yli 82 V

      Onko Vita Pro niin huonosti kaupaksi käyvä aine että sitä pitää mainostaa TV:ssä jokapäivä. Pitääkö sitä syödä jatkuvasti paljon, muita vitamiini taplettia otetaan vain yksi tai kaksi päivässä. Vita Pron mainoksesta sen käsityksen että sitä pitää syödä kuin bbleipää. Mainostus maksa se on lisätty tuotteen hintaan, mainoksiin käytetään noin 20 - 30 % tuoteen hinnasta. En ole käyttänyt mitään vitamiini valmisteita ja kuntoni on kohtalainen.

      • 6+11

        Mielikuvilla myydään, tuote on huono (synteettinen ja pienet määrät kutakin vitamiinia) ja julkkikset saavat hyvän hinnan antaessaan kasvonsa tuotteen markkinointiin.

        D-vitamiini ja laadukas kalaöljyvalmiste ovat yleensä tarpeellisia, toisinaan myös magnesium (stressi ja yksipuolinen ruokavalio) ja seleeni (suomalaisten seleenin saanti puutteellista).


    • Vaari 82 V

      Jokapäiväisen vitamiini annosksen saa monipuolisesta ruuasta, onkohan Vita Proon vaitutukssta tullut uskomus että se on maailman paras ravintolisä koska
      mainoksissa mainitaa että sitä pitää syödä (lusikallako). Vita Pron mainostaminen
      on MTV:lle ja muulle medialle kultakaivos, ne saavat ilmeisesti suuren osan tuloistaan, jonka mainosinta on lisätty tuotteeseen.

    • salikaveri

      voi hyvä jumala. uskotteko te oikeesti että joku vitaepro on joku ihmeaine ? ei todellakaan. aivan samaa kusetusta ja uskottelua kuin aikoinaan ternimaitokapselit. tajuatteko että ei ihminen tarvii lisäravinteita kun vaan syö oikeeta ruokaa monipuo9lisesti. se uskomus ja luulo on korvien välissä. ja toi vitaepro on ihan puhdas rahastus kikka .ja kuka hullu maksais tollasesta jotain 14 ja risat ekatilaus ja sitten hinta nouseekin taas helvetisti. katsoitteko ohjelman mitä lääkärit asiantuntijat sanoi noista lisäravinteista?itse treenaan aktiivisesti salilla ja en varmaan osta jotain vitaeprota kun tiedän että on täyttä paskaa. greatine ja hera riittää ja kunnon ruoka. magnesium myös muuta ei oikeesti tarvii. joten haloo ihmiskullat

    • enetilaa

      Vitapro oli ensin markkinoilla, nyt on lisäämällä e saatu oma uusi tuote, joka mainoksissa lausutaan 'vitapro'. Eikö alkuperäisvalmistaja ole vielä puuttunut tähän kikkailuun?

    • oioioioioi

      Olen käyttänyt nyt Vitaeprota jostain alkukesästä asti ja on toiminut mainostamallaan tavalla. Nivel ja lihaskivut on poissa, olo muutenkin paljon notkeampi kuin ennen. Olo muutenkin pirteämpi, mikä saattaa johtua jo siitäkin, ettei jokapaikkaan pakota. Kaikella on hintansa, mutta olen valmis muutaman kympin kuussa maksamaan siitä, jos elämänlaatua saa sillä parannettua. Suivaannuttaa nämä tuotetta arvostelevat, joiden kokeilu loppuu siihen, että aletaan ihmettelemään ja kauhistelemaan miten saan tilaukseni katkaistua, ennen kuin ovat edes kokeilleet. Jos mainoksen nähtyään alkaa mietityttää, että onpa kallista, ei ole pakko tilata edes sitä ensimmäistä puolen hinnan pakettia. Eikä vaikutukset ala tuntua heti seuraavana aamuna. Kaikilla ei ehkä koskaan. Itse olen tyytyväinen tuotteeseen ja tilaus jatkuu automaattisesti.

      Ja teiniräkänokkafinninaamat: Hajotkaa aamuihinne, olette toisinaan todella säälittäviä!

    • Aksitantti

      Kun päivän tekee istumatyötä 8 tuntia, kun tulee kotiin ei tarvitse kuin syödä Vitaepro annoksen ja maata niin olo tuntuu notkeamalta ? Kotiruoka sisältää
      kaikkea elimistön tarvitsemaa vitamiini- ja kivennäisaineita. ainoastaan D - vitamiinin puutetta on lähes jokaisella. Liikunta on erittäin tärkeä terveyden
      ja hyvinvoinnin ylläpitäjä, kun liikkuu ja voimistelee niin paikat tuntuvat notkeilta.
      Älä syö jatkuvasti ns. roskaruokaa ja muista liikunta, niin et tarvitse Vita Prota.

    • Calluna

      Missään tapauksessa ei kannata käyttää mitään ravintolisiä, ei ainakaan jos on oikeast ijoku vaiva. Väsymyskin voi johtua jostain perussairaudesta, joka on hyvä selvittää ensimmäisenä. Ravintolisillä voi olla yllättäviä haittavaikutuksia yhdistettynä varsinaisiin sairauksien hoitoon tarkoittettuhin lääkkeisiin. Toisin sanoen jos ilmaantuu esim. maksaoireita niin kaikki ylimääräiset ravintolisät pois ja kipin kapin lääkärille.
      Ei suuhun kannata laittaa kaikkea mitä joku nyt vaan jossain kehuu ja tuoteselosteessa puhutaan epämääräisesti "vaikuttavista ainesosista".
      Oikeasti nämä ravintolisien ym. muiden valmistajat ja kauppaajat tuisi laittaa korvausvastuuseen mikäli haittoja ihmisillä ilmenee.
      Tarkkana vaan aina, kun joku haluaa rahojasi.

    • Herra55v

      Vuoden käyttänyt ja tyytyväinen olen. Jaksaa paremmin ja "himot" palanneet. Liikunta lisääntynyt ja sekin parantaa elämän laatua. Selän rappeuman aiheuttamat kivut (mm. hermosärky) loppunut. Jatkan linjalla, jonka olen hyväksi todennut ja ISO PISTE.

    • Vita-uskonto

      Suomi on huuhaa mainosmyyntien luvatuin maa, jossa nämä lisä vitamiini mainos-uskovaiset ovat altistuneet kansainvälisten tutkimusten mukaan monisairaus riskeille. Vakavat maksasairaude, verisuoni ja sydänsairadet meillä on lisääntyneet huomattavasti enenpi kuin muualla maissa, missä lisäaineita ei juuri käytetä.

    • Humpukia

      Täyttä humpuukia. Miten on mahdollista mainostaa tätä tuotetta televisiossa useita kertoja päivässä, kun tietää mitä mainokset maksaa, täytyy tämä tuote olla pakko tyhjää täynnä. Miten 20-30 huippu-uimari edes kärsisi/tietäisi mitään kivuista ja säryistä vielä ja mainostaa tarvitsevansa tätä tuotetta ehdottomasti. Itse en ainakin tuossa iässä voin oikein hyvin, vaikka kaikkeni tein etten olisi voinut esim tupakoin.

      Tuoteseloste lainattu toisesta kommentista.
      Tuoteseloste ?
      VitaePro 1 kapseli sisältää
      Astaksantiinia 2,0 mg, Luteiinia 6,0 mg, Zeaksantiinia 1,2 mg, C-vitamiinia 100 mg , D3-vitamiinia 5 µg, E-vitamiinia 12 mg, EPA 31 mg, DHA 125 mg

      Astaksantiini 2,0 mg, Luteiini 6,0 mg, Zeaksantiini 1,2 mg
      http://www.antioksidantit.com/astaksantiini/
      C-vitamiini 100mg : C-vitamiini tarve on 500-1000mg / vrk (10–20% läntisestä väestöstä kärsii uusienkin tietojen mukaan yhä C-vitamiinin puutteesta, Suomessa luultavasti vielä useampi). C-vitamiinia kannattaa tankata joka päivä. C-vitamiinin puutos altistaa lukuisille eri sairauksille. Kun C-vitamiinia ei ole riittävästi, sitä ei riitä kaikkiin kehon soluihin ja kudoksiin.
      D3-vitamiinia 5 µg : D-vitamiinin tarve on 50-125µg/vrk
      E-vitamiinia 12 mg : Suomalaiset saavat E-vitamiinia keskimäärin riittävästi. Hyviä lähteitä ovat pähkinät, siemenet, kylmäpuristetut luomu kasviöljyt
      EPA 31 mg ja DHA 125 mg : Pohjoismaiset terveysviranomaiset suosittelevat aikuisille Omega-3 rasvahappoja 1-2 grammaa päivässä eli esim. villiä lohta vähintään 150 grammaa päivässä.
      Eli kapselissa niin vähän mitään ravintoaineita, jotta vaikuttaisi edes plasebon tavoin, joten täyttä humpuukia.
      Juuri tällaiset tuotteet pilaavat koko luontaisen terveyden hoidon maineen, kun myydään täyttä tyhjää kalliilla hinnalla.
      VASTAA LAINAA Ilmoita asiattomaksi

    • tietämys

      Minä annan ennen 16,85€ hyväntekeväisyyteen, ennenkuin vaarannan oman terveyteni Vitaeproolla. Tutkittua tietoa on jo riittävästi.

    • Vita-lisät

      Kaikki monivitamiinit kansainvälisten tutkimusten mukaan on käyttäjilleen terveys riskki. Pillereiden huonosti imeytyvät sekalaiset lisäaineet eri ihmiskehoissa voi aiheutta monia sairauksia, jopa syöpää. Ainoat vitamiinit mitä ilman lääkärin tutkimuksia voi pieniä määriä käyttää on kalanmaksaöljy, jotka eivät syö riittävästi kalaa. Talviaikaan D-vitamiinilisää voi ottaa, joka on tarpeenlinen vasta 60-70 vuotiaille.

    • Vaarallista

      Äitini alkaa pikkuhiljaa toipua liikuntakykyiseksi.vitaepro sonnan kokeilun jälkeen. 2 viikkoa kerkesi käyttää ja turposi ja kipeytyi kaikki nivelet. ei päässyt sängystä ylös ei pystynyt tehdä käsillä mitään ei saanut edes puettua itselleen päälle ilman apua. Käytännössä katsoen meni täysin toimintakyvyttömäksi perus terve ja paljon liikkuva ihminen. Ehkä hän sitten oli liian terve käyttääkseen tuommoista sontaa! Nyt on viikon kestänyt toipuminen ja en uskalla edes ajatella mitä olisi käynyt jos ei osattu yhdistää viimeisellä näitä oireita tähän saatanan "terveys tuotteeseen" alamme vaatia päitä vadille ! Kuinka moni kärsii ja sairastuu eikä osaa yhdistää oireita tähän sontaan! Tämän äitini tapauksen myötä on saatu tietoon tuttavista ja sukulaisistakin useampi joka on saanut erilaisia haitallisia oireita kyseisen sonnan käytöstä. Käyttäkää ihmeessä jos haluatte jännitystä elämään ja leikkiä hengellänne! Muuten en suosittele kenellekään vaikka ilmaiseksi jakaisivat. Ainoastaan mietimme kuinka saamme tämän tiedon niin Julkiseksi että siintä olisi apua muille haitoista kärsiville. Enkä koskaan olisi antanut hänen näitä alkaa syömään jos tiesin hänen niitä tilanneen!

      • henkisentäänsäily

        Hurrit on mestareita kusettaan meitä, ja meitähän piisaa. Tämä vitabroo on
        täyttä hujausta käytin puoitoisa vuotta, olin niin saamarin kipeä mutta en
        osannut yhdistää tähän ihme vitabroohon . Menin lääkärin valitin oloani
        kerroin vitabroosta, lääkäri lopeta heti. Siinä meni puoli vuotta että palautu
        normaali olotila. Ruottalaiset on kusettaneet meitä aina, että siitä vaan
        kokeileen. Nyt uusi huijaus, saadaan tukka kasvamaan kaljuun päähän
        kehenkähän päähän se uppoaa.


    • iherbmaannn

      Tilaa vitamiinit iherbistä niin ei tarvitse kajota huijauksiin! 10 dollarin alennus ensitilaajalle koodilla. Syötä koodi XIZ808 ostoskoriin ja alennus aktivoituu.

    • kiellä

      Kyllä VitaePoroon Tilaaja maksaa suuren osan mainoksenkuluista. Kun sitä mainostetaan niin paljon että alkaa tympästä¨ katsoa niitä ihmisiä jotka ovat
      vilä nuoria 50 -60 vuotta olevia, kehuvat olevan hyvässä, kunnossa En ole
      käyttänyt mitään ravintolisiä ole 84 vuotta ja kuntoni on kohtalainen kun
      pystyn kaataman puita metsässä moottorisahalla.

    • humpuukiavitaproo

      Tuloksia ei tullut koskaan


      Expressenin mukaan Vitaepron sivuvaikutuksista on tehty Ruotsin National Food Agencyyn ainakin kahdeksan ilmoitusta: käyttäjillä on ilmennyt turvotusta ja allergisia reaktioita.



      Expressenin haastattelemat Ulla Mattsson, 91, ja Anna Svedberg, 38, käyttivät tuotetta, kunnes ymmärsivät, ettei siitä ole hyötyä. Anna koki käytön aikana pahoinvointia ja vatsakipuja, eikä hänen nivelkipuunsa tullut minkäänlaista lievitystä. Tuotteita valmistava yritys neuvoi Anna kuitenkin jatkamaan kuuria ja odottamaan tuloksia vasta kolmen kuukauden jälkeen.


      Tuloksia ei tullut koskaan. Anna sai myöhemmin reumadiagnoosin.


      – Kun kärsit kroonisesta kivusta, olet hyvin epätoivoinen. Yhtiö mainostaa jo haavoittuville ihmisille, Anna kuvaa.


      Ruotsin kuluttajaviranomainen on saanut Vitaeprosta 32 valitusta

    • Tutkittuatietoa

      Vitaeproossa ei ole muuta voimaa kuin kallis mainos, jota myydään lääkkeenä.

    • eioovaikutusta

      Söin pari kuukautta, ei vaikutusta suuntaan eikä toiseen.
      Tätä on varmaan mainostettu jo kymmenen vuotta/kaksikymmentä kertaa illassa. Jos tuote on hyvä, se kyllä mainostaa itsensä suusta suuhun menetelmällä!

      • humpuukinloppu

        Taitaa olla jo Proon:n viimeiset hetket käsissä, kun houkutellaan 10-tonnin arpa-onni voitolla mainospillerirille vielä maksajia.


    • Cossie

      Taitaapi olla parempi tämä luomuhössötys kuin vita jokuepro?
      Joskus varmaan asiakas ollaan...

    • Vitataru

      Vitaproon laulut alkaa olla laulettu . Vanhat asiakkaat on rahastettu olemattomalla mainostuotteella jo moneen kertaan. Tieto on kiirinyt suvuissa lapsille ja lastenlapsille.

      • Tyhjiälupauksia

        Miksi tämmöistä skeidaa saa myydä vapaasti.


      • Humpuukinapit

        Laillista k*setusta. Myydään pillereitä joilla ei ole mitään vaikutuksia, muttei myöskään yleensä sivuvaikutuksia. Ainoa vaikutus placebo vaikutus. Tarpeeksi kovasti kun uskoo että ”auttaa” (olipa vaivat sitten mitä tahansa), voi helposti uskotella itselleen että näistähän on apua. Ja nykypäivän hömppään ja humpuukiin kallellaan olevaan maailmaanhan nämä menee kuin kuumille kiville. Firman omistajille toki onnittelut erinomaisen rahanlypsykoneen keksimisestä. Näyttää toimivan isältä pojalle..


    • Lapinäijä

      Miksi vitaeprota mainostetaan jatkuvasti, jos on tehokas ja hyvä ravintolisä niin se mainostaa itse
      itseään. Ei tarvitse 4-5 kertaa päivässä samaa mainosta esittää, kyllä niitä TV:ssa kehujia löytyy kun maksetaan. Mainostan vaikka kissan kusta että on hyvää nivel kulumiin, jos siitä maksetaan hyväkorvaus. Olen tehnyt nuorena raskasta metsätyötä ja ojankaivuta lapiolla,ei ollut ravintolisiä
      olim ruisleipä, perunat ja liha. Nyt olen yli 85 vuotta, tehin autonlastin tukkia klapeiksi.

    • Puhdaspeli

      Huono tuote sitä tarvitsee mainostamista MTV:ssa 5 kertaa päivässä. Heittäkää jo pois vitaepron mainostaminen. TV suuriin osa katselijoista vaihtaa kanavaa mainoksen ajaksi ja on kyllästynyt .

      • Hölmöjä_uunotetaan

        Tuotettahan pitää mainostaa kun sen menekki on huono. Ensimmäistä annosta myydään puoleen hintaa ettei asiakas huomaa kuinka kalliita mietoja vitamiinipillereitä tuli ostettua.

        Kannattaa mennä lähimarkettiin tai apteekkiin ja ostaa samat vitamiinit ja hivenaineet jopa vahvempina.

        Mutta niin kauan kuin löytyy hölmöjä jotka haksahtaa telkkarimainokseen, kauppa käy kuin siimaa.


    • Länsirajalta

      Mainos on rahastamista, mainoksessa esiintyvät uskovat samoin kun fanttiset uskonlahkolaiset että se on ainoa oikea usko. Olen kyllästynyt kuuntelemaan Vitepron mainoksiaTV:stä , samoin on moni naapurikin. Hyvät ihmiset älkää luottako mainoksin, niillä yritetään saada
      ihmisiä maksamaan mainokset. Mainostaminen ei ole ilmaista siihen menee ainakin 28 -30 %
      tuotteen hinnasta. Hyvä tuote mainostaa itse itsensä,

    • kokeileppa_vitae_ite

      Vitaepro on ylihinnoiteltua ja alitehoista humpuukia. D-vitamiinia on eli vain 15 µg vaikka jo lasten suositeltu päiväannos 25 milligrammaa ja aikuisten 100mg . Tuollaisella alimitoitetulla D-vitamiinin päiväannoksella ei ole juuri mitään hyötyä yleisterveyteen. Saati sitten jo iäkkäämän vanhuksen. Tulee halvemmaksi ostaa apteekista 100 mg d-vitamiinipurkki ja lisäksi kalaöljy marketista niin tulee tehokkaammaksi ja halvemmaksi kuin tv:ssä mainostettu vitaepro roska. Ehkä ainoa hyvä ainesosa on Vitaepro:ssa Omega 3 jota on 135 mg. Olen testannut Prisma marketista ostettua todella halpaa uutta Tesco kalaöljykapselia jossa on yhdessä kapselissa yhteensä 250mg vastaavasti Omega 3-rasvahappoja (DHA EPA). Purkki maksaa vain noin 9 euroa ja purkissa on 240 kapselia. Vitaepro:ssa vaivaiset 50 kapselia.
      Vitaepro hintalaatu suhde on todella kallis.

      • Anonyymi

        Ihan huuhaata...ei mitään tosipohjaa...söin puolivuotta...kun hyödynsin tarjouksia...muten miten on saatu Karppinen mukaan...niin perus puhdas ja vakavamielinen soutumies...????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan huuhaata...ei mitään tosipohjaa...söin puolivuotta...kun hyödynsin tarjouksia...muten miten on saatu Karppinen mukaan...niin perus puhdas ja vakavamielinen soutumies...????

        Kysäisepä Karppiselta jos satut tapaamaan että käyttääkö tosiaan. Ei taida käyttää ja jos käyttääkin niin saa ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysäisepä Karppiselta jos satut tapaamaan että käyttääkö tosiaan. Ei taida käyttää ja jos käyttääkin niin saa ilmaiseksi.

        Ja varmasti ei ainakaan silloin käyttänyt kun kilpaa sousi.


    • Anonyymi

      Minulle EI sopinut kun Refluksi tulin niiin kipeäksi kun lopetin syömisen näistä ei kipuja enää rintakehäs!!

    • Anonyymi

      Söin vuoden ja maksa-arvot nousi hurjasti. Onneksi vielä palautuivat normaaöiksi kun lopetin sen syömisen.

      • Anonyymi

        olemme mieheni kanssa syöneet vitaeprota vuosia ja kummallakin maksa-arvot hyvät,maksa-arvosi nousu johtui kyllä aivan muista syistä.


    • Anonyymi

      Asiakas maksaa aina sen mainonnan.

    • Anonyymi

      Katso Yle-Areenasta ohjelma: Prisma: Totuus vitamiinipillereistä

      Ohjelma on siellä vapaasti katsottavissa ainakin tällä hetkellä.

    • Anonyymi

      Oikein huvittaa kun muiden tuotteiden mainostajat ovat alkaneet matkimaan evitapron sloganlausetta. Taitaa mainostoimistojen väki naureskella keksimälleen sisäpiirivitsille.

    • Anonyymi

      olen syönyt vitaeprota noin kymmenen vuotta,TOIMII,jos unohtuu joitakin päiviä ottamatta esim reissussa niin kyllä kropassa huomaa viimeistään silloin muistaa ottaa,minulla nivelrikko polvissa ja lonkissa ,toiseen polveen vaihdettu tekonivel,otan tabuja 2 päivässä yksi ei riitä,ja jos kokeilette vitaeprota siihen ei riitä viikko eikä kuukausi sitä on käytettävä vähän kauemmin ,moni lopettaa viikon jälkeen ja valittaa ettei toimi.Minulla ja miehelläni toimii en voisi kuvitella lopettavani sen syömistä.

    • Anonyymi

      Hei aivan harhasn johtavaa, koko tuote, luvataan plää plää sitä ja tätä sitte tulee monta kymmentä. Mainosta, sähköpyörän vli voitaa just just enntilaa koskaan koko tuotettta en koskaan aijo tilsta, mitään humpuuki tuotetta

    • Anonyymi

      Urheilijalle ei ainakaan ole sopiva sillä Vitaeprossa sama vika kuin esim verkostomarkkinoinnin vitamiineissa eli aivan liian pienet pitoisuudet.

    • Anonyymi

      Täyttä huijausta koko homma ja porukat maksaa mokomasta roskasta.

      • Anonyymi

        No onhan niissä pillereissä joitakin hyviäkin aineosia, mutta niin pieninä pitoisuuksina ettei niistä ole käytännön hyötyä. Noilla pienillä pitoisuuksilla on haettu hyvää valmistus- ja myyntikulujen tuottosuhdetta. Tuollainen räätälintyönä yhdelle jälleenmyyjälle tehtävä tuote on kallis ja myyjä haluaa kunnon katteen.

        Markkinointi tukeutuu pitkälti tuohon "ensimmäinen puoleen hintaan" mainostukseen ja luottamukseen että tilaaja ei huomaa katkaista jatkuvaa tilausta ja maksaa ainakin yhden toimituksen täydellä hinnalla. Toisaalta firmalla menee ilmeisesti huonosti, koska ei enää käytetä mainosvideoissa kalliita nimekkäitä näyttelijöitä, vaan taviksia ja osin vielä suomeksi dubattuna.


    • Anonyymi

      Tuote on niin loistava, että antavat sitä jo sairaaloissa vakituisesti potilaille.
      Monet ovat heti parantuneet ja tehneet voltteja käytävällä.
      Ostakaa ihmeessä vitaeproota. Toimii.

    • Anonyymi

      Ensimmäistä kertaa ikinä soittivat tästä tuotteesta ja kieltäydyin välittömästi.

      Otin itseeni koska olen käsittäny että näitä käyttää vain hölmöt 60 vanhukset!

      T: 39 -vuotias urheileva mies

    • Anonyymi

      Haista oaska

    • Anonyymi

      Samat vitamiinit saat halvemmista vitamiinipillereistä. Vitaepro myy vitamiineja kalliilla hinnalla. Ja jos, katsot tuoteselostetta, Vitaepro sisältää vähemmän tärkeitä vitamiineja, joita ikääntyessä tarvitset.

      Humpuuki on humpuukia, kaikkia noita vitamiineja saat halvemmalla vaikkapa marketin hyllystä.

    • Anonyymi

      Voi teitä urpoja, ymmärtäkää jo, ei ole oikotietä hyvinvointiin 😁

    • Anonyymi

      On järjetöntä tilata mitään lääkkeitä tai lisäravinteita netin kautta, jos.myyjänä ei ole apteekki. Suoraan niitä voi toki ostaa marketeista tai luontaistuotekaupoista.

    • Anonyymi

      Huijarihan se on koko vitaepro pulju.

    • Anonyymi

      joku arttu sieltä soitteli myi 9€ 6vk vitaerota en ostanut. kuulosti joltain 10vuotiaalta? lapsityövoimaa käyttää. painoi luuria korvaan kun mie en ostanu

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe