Huonoa palvelua Femmatorilla

srd1981

Olimme 1v9kk tyttäreni kanssa Hyrylän Femmiksellä, kun tyttö voi yhtäkkiä huonoisti ja oksensi käytävälle. Painuimme samantien vessaan siivoamaan ykät tytön päältä ja vaatteetkin meni vaihtoon. Tyttö olikin selvästi lämmin ja tulossa kipeäksi. Menimme kassalle maksamaan ostokset ja siellä odotti nyrpeä myyjä joka ilmoitti ettei Hän ainakaan siivoa toisten sotkuja ja koska lapsi on minun tulisi minun siivota oksennus pois.

Olin hetken; että TÄH...?

Siivosin sotkun, koska en halunnut aiheuttaa sen suurempaa kohtausta, mutta mielestäni myyjän asenne oli ihan kohtuuton. Olin ensinnäkin asiakas ja toisekseen minulla oli nyt jo selvästi sairas lapsi mukana. Jäi kyllä tosi paha maku suuhun tuosta reissusta.

Niin, ja oli muuten viimeinen kerta kun ko. kirppiksellä käyn.

24

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan tykkää siitä jos tulen paskomaan olohuoneesi lattialle tuskin niitä siivoat ja tuskin tykkäät jos yrjöän työpaikkasi/pisteesi lattialle? Kyllä fiksuihin tapoihin kuuluu siivota jälkensä tai maksaa siitä, jos pentusi olisi yrjönnyt taksiin niin olisit joutunut maksamaan sen pesun ja se olisi ollut kallista, mielestäni femmatorin myyjä oli oikeassa pidä kakarasi himassa jos se ei voi olla yrjöömättä toisen työpaikalla..

      • srd1981

        ...olet lapseton?


      • srd1981

        Kotini ei ole kiinteistö jossa on myymälä. Eli jos paskoisit lattialleni saisit siivota itse jätöksesi tai soittasin siivoojan paikalle ja lasku tulisi perässä.

        Ja en ryhtyisi kaupassakaan/ravintolassakaan siivoamaan jos siellä joku vahinko sattuisi. Taksiakaan en alkaisi siivoamaan, vaan sanoisin, että lähettävät laskun vakuutusyhtiöön minne se kuuluu.

        Jos oksentaisit työpisteeseeni niin kutsuisin paikalle siivoojan, koska siivoustyö kuuluu heille ja he siitä saisivat ns. oksennuslisän. Lisäksi huolehtisin että olisit kunnossa ja tarpeen mukaan avustaisin sinut joko ensiapuun tai kotiisi (eli tilaisin tarvittaessa taksin tai lainaisin puhelinta että voisit soittaa läheisesi hakemaan sinut).

        Fiksuihin tapohin kuuluu myös paljon muuta. Niinkuin se että tiedostaa oman käytöksensä. Kuten sanoin, siivosin sotkun, sairaan lapsen odotellessa vieressä. Ei hän TAHALLAAN oksentanut käytävälle. Eikä hänen olisi enää pitänyt siitä enempää kärsiä ja joutua odottamaan. Myyjän olisi mielestäni pitänyt asiakaspalvelun ammattilaisena tiedostaa tilanne ja käyttäytyä sen mukaan.

        Asiakaspalvelun p.askamainen puoli on että joskus joutuu tekemään muutakin kuin viilamaan kynsiään.


      • Laatoittaja L
        srd1981 kirjoitti:

        Kotini ei ole kiinteistö jossa on myymälä. Eli jos paskoisit lattialleni saisit siivota itse jätöksesi tai soittasin siivoojan paikalle ja lasku tulisi perässä.

        Ja en ryhtyisi kaupassakaan/ravintolassakaan siivoamaan jos siellä joku vahinko sattuisi. Taksiakaan en alkaisi siivoamaan, vaan sanoisin, että lähettävät laskun vakuutusyhtiöön minne se kuuluu.

        Jos oksentaisit työpisteeseeni niin kutsuisin paikalle siivoojan, koska siivoustyö kuuluu heille ja he siitä saisivat ns. oksennuslisän. Lisäksi huolehtisin että olisit kunnossa ja tarpeen mukaan avustaisin sinut joko ensiapuun tai kotiisi (eli tilaisin tarvittaessa taksin tai lainaisin puhelinta että voisit soittaa läheisesi hakemaan sinut).

        Fiksuihin tapohin kuuluu myös paljon muuta. Niinkuin se että tiedostaa oman käytöksensä. Kuten sanoin, siivosin sotkun, sairaan lapsen odotellessa vieressä. Ei hän TAHALLAAN oksentanut käytävälle. Eikä hänen olisi enää pitänyt siitä enempää kärsiä ja joutua odottamaan. Myyjän olisi mielestäni pitänyt asiakaspalvelun ammattilaisena tiedostaa tilanne ja käyttäytyä sen mukaan.

        Asiakaspalvelun p.askamainen puoli on että joskus joutuu tekemään muutakin kuin viilamaan kynsiään.

        No ehdotitko myyjälle, että soitetaan siivooja paikalle ja tarjouduit maksamaan siivousfirman perimän oksennuslisän veloituksen pikakomennuksesta?

        P.S. taxeilla on vakiotaksat laattaaville asiakkaille eikä muuten kuulu vakuutusyhtiölle pätkääkään...


      • tiituli9728973
        Laatoittaja L kirjoitti:

        No ehdotitko myyjälle, että soitetaan siivooja paikalle ja tarjouduit maksamaan siivousfirman perimän oksennuslisän veloituksen pikakomennuksesta?

        P.S. taxeilla on vakiotaksat laattaaville asiakkaille eikä muuten kuulu vakuutusyhtiölle pätkääkään...

        just joo. tossa tilanteessa tuleekin varmaan ekana mieleen vaatia jotain siivousfimaa paikalle. eiköhän jokainen äiti tiedä et hätä on omasta lapsest suurin. mä olisin nostanu hirveen metelin jos mua ja mun lasta olis kohdeltu tollein.

        et hei järki käteen ihmiset...


      • OK?
        tiituli9728973 kirjoitti:

        just joo. tossa tilanteessa tuleekin varmaan ekana mieleen vaatia jotain siivousfimaa paikalle. eiköhän jokainen äiti tiedä et hätä on omasta lapsest suurin. mä olisin nostanu hirveen metelin jos mua ja mun lasta olis kohdeltu tollein.

        et hei järki käteen ihmiset...

        Mielummin sitten otit luutun omaan käteen vaatimuksen mukaisesti ja putsasit laatat pois? No, kaikilla ei voi heti sytyttää. Mitäs se kersa duunas sillä aikaa kun leikit siivoojaa?


      • olee..2.elokuuta, 19.56

        onko korviesi välissä mitään toimivaa


      • Järkee vai ei (ei taida olla) päätä särkee
        srd1981 kirjoitti:

        ...olet lapseton?

        Sitten oikeuttaa jättää siivoamatta.

        Taksiinkin jos puklaat niin sata varmasti maksat.

        Mikäs pääsylippu se muksu on "helpompaan" elämiseen.

        Voi hitsi kun on vaikeaa tajuta omatkin velvollisuudet.


    • ...

      olet ihan oikeassa.. kyllä asioissa pitää olla tilanne tajua.. jos istun vaikka ravintolassa ja jostain syystä saan epileptisen kohtauksen josta voi olla seurauksena kuset ja paskat alle.. tuskin minua vaaditaan siivoomaan ne kun ambulanssi tulee hakemaan minua.. tämä vain esimerkki... hyvä asiakaspalvelija osaa käyttäytyä tilanteessa kun tilanteessa.

      • hohhoijaaa

        Kyllä jos oma muksu laattais kaupassa niin silloin voisin pyytää henkilökuntaa apuun, mutta femmiksellä tuskin ruvetaan omia yrjöjä siivoilee. Kyllä nyt olisi pitänyt tajuta korjata omat sotkunsa ilman täällä ruikutusta. Jotain moraalia sentään !!!


    • Martta-täti***

      Ymmärrän pointtisi, mutta miten itse käyttäydyit tilanteessa?
      Olitko pahoillasi, yrititkö selvittää miten sotku hoidetaan jne? Kävitkä ilmoittamassa myyjälle, että tapahtui vahinko? Pahoittelitko tapahtunutta, pyysitkö anteeksi?

      Jos et itse yrittänyt selvittää sotkua/pahoitellut, niin siinä tapauksessa juttu meni oikein.

      • gtr45

        Pitkä jono kassalle, jolloin ehdotin eräälle kassan takana olevalle henkilölle( yht. 3 työntekijää 1 teki töitä 2 pyöritteli silmiään) voisiko hänkin osallistua kassan käyttämiseen. Vastauksena oli suurinpiirtein seuraavaa " Älä rupee meitä neuvomaan kyllä me osataan tää homma" Ihmettelen kuitenkin sitä että kassalla on kolme ihmistä töissä ja vain yksi heistä voi työskennellä ja kaksi seisoo tumput suorina ja katselee ympärilleen kuin pesästään yllätetyt jäniksen poikaset.


    • lököljk

      kaikki pitäisi maksaa femman.
      Myös yrjön siivous

    • jäljet on siivottava

      Oikeasti seuraavan kerran kun lapsesi, miehesi tai sinä päästelette tahattomasti tai tahallisesti ruumiinne eritteitä yleisiin tiloihin niin olkaa ystävällisiä menkää suoraan työntekijän luokse ja pyytäkää välineitä jätöksienne puhdistukseen.

      Työntekijän tympeys on ymmärrettävää koska olisit pokkana painunut pihalle ilman että olisit asiasta sen kummemmin maininnut. Annat ymmärtää että asia siivouksesta tuli vasta esille kun olit maksamassa ostoksiasi.

      Jos sairas lapsi, jota pidän syynä siihen että et olisi voinut siivota jälkiäsi ilman erillistä kehoitusta olisi ollut todellinen syy niin olisit lähtenyt VÄLITTÖMÄSTI kaupasta lapsen sairaan lapsen kanssa etkä jäänyt jonoteleman ostoksiasi. Asioita pitää priorisoida ja ostokset olivat tärkeämpiä kuin lapsen hyvinvointi.

      Tylyä tekstiä eikö niin? Mutta sellaista se elämä on.

    • lapset ekaksi

      Käsittämätöntä kun pitää sairas muksu kainalossa tunkee ostoksille. Ei oo itsekeskeisyydellä ja turhamaisuudella mitään rajaa. Lapset huostaan tollasilta.

    • Minä vain

      Kyllä mielestäni ihan maalaisjärjen TÄYTYY sanoa, että ne lapsen oksennukset tarjoudutaan siivoamaan ihan itse. Ei tietenkään lapsi oksenna lattialle tahallaan, eikä kukaan katso sitä pahalla, mutta tuollaista käytöstä saa jo katsoa. Kertomasi mukaan myös myyjä käyttäyti epäasiallisesti olemalla töykeä, mutta sinuna pitäisin matalaa profiilia asian suhteen. Hyvät tavat täytyy hallita ensin itse, ennenkuin niitä voi odottaa toiselta.

    • Uah, itsepalvelutorit ahdistaa

      Niin, kyllä minä olisin siivonnut lapseni jäljet tuossa tapauksessa, pyytänyt apua henkilökunnalta ja siivonnut.

      Ehkä olet Kaarlon ja Kallan äidin ystäviä, tämä keräsi korillisen kenkiä sovitti, osti parit ja jätti loput korissa hyllyn viereen. Jos olisi varastanut olisi tulos sama, ei ne oikeaan pöytään löydä ja myyjä menettää rahansa.
      Femmatorilla oli muutenkin monessa pöydässä ihan vääriä tavaroita, hukkaan jäävät. Voihan ne joku joskus ostaa, mutat alkuperäinen myyjä on jo voinut lähteä ja pöydässä uusi. Myyjillä pitäisi olla yksilöllinen juokseva numero, jotta maksut voisi myöhemminkin kuitata pois, jos tavaroita on kadonnut. Ja millä kirppis valvoo, että myyjä joka kerää tavaroita kerää vain omiaan... Uh, no nyt alkoi jo ahdistaa ;)

    • Pumpulissa kasvaneita

      No en minäkään haluaisi siivota tuollaista tänä aikana, etenkin kun pahoinvointi voi liittyä taudinkuvaan.

      Mutta ei siinä mitään, hyvä jos tämäkin äiti on tottunut hyvään palveluun.

      Ja kyllä, on minulla lapsia, joku sitä kuitenkin kysyy.

    • vihainen ostaja

      Ostin femmatorista yks kaapeli Scart-komponentti yhdistelmä, eli tuossa viime vuoden puolella. Noh se maksoi 1 euro ja ostin sen, mut paskat....ei se edes toimi :S ( ei korvattu )

      Seuravaksi joulu aikaa ostin jenkki peli Speed Racer-DS, mut se oli sentää törkeässä kunnossa :) päätin ostaa veljelle joululahjaksi ja vein kassalle.....sitten Kassa emäntän ( joku ihme ulkomaalainen ) veti hinta pois nopeasti, mutta jätti kynsi jäljen pelille :S prkl....kyllä se veljeni vähä ihmetteli, että miksi se noin tekevät.. ( ei korvattu )

      Tammikuussa ostin Red Alert-peli PS1:lle, noh myyjä itse laitoi levy kotelolle ja huomasin vasta kotona, että se oli väärä peli :S vein sen takaisin ja myyjä vakuuttivat kovasti ja peli ei kuulemma enää löydy....ajattelin silloin voi juma*****
      ( tämä oli ainoa, jossa korvattiin )

      Eilen ostin yks Matkasänky ja myyjä vakuutti, että vieraat voi nukkua jopas teltassa :) se oli 6€ hinnalla. Vein sen kotiin ja....Jumala*** se oli vauvan matkansänky, eli vain vauvalle :S ( ei korvattu )

      vein tuossa tänään takaisin, mutta eivät suostunnut myöntämää, että he olivat sanoneet tuollaista ja eikä suostunnut korvamaa....vaikka minulla oli kuitti. Noh päätin pokkana jättää niilllle ja sanoin pitäkä roskanne ja tervemenoa :S

      Omasta mielestäni Femmatori ovat kyllä paskoja. PS: pahoittelen kirjoitusvirheittä, jos niitä huomaatte....

    • Mies monen hävikin

      Sieltä varastetaan ihmisiltä todella paljon...ketkähän asialla, kuka ihme ne voi kiikuttaa kaikessa rauhassa kotiinsa??
      jopa isoja tavaroita ja hälyttimineen!!!
      vie kamasi ja huomaa hävikki-arvelepa sitten.

    • Älkää marisko

      Lapsien jätösten siivoamista en MISSÄÄN TAPAUKSESSA jättäisi Femmatorin upeiden kassaneitien (on siellä ilm joku nainutkin nainen) tehtäviksi.
      Jatkakaa kynsienne hoitoa ja muistakaa käydä salilla; pakaralihasten huolto on tärkeää !
      Älkääkä häpeilkö kulkea pää pystyssä hyväryhtisinä; se kiukuttaa yksinhuoltaja-äitejä ja muita suomalaisia perus-emäntiä. Samoin kuin rohkea botoxin ja silikonin käyttö.

    • Lottoporukka
    • pettynyt käviä

      ynsein ja pomottavin kassahenkilöstö ekakerta riitti ohi menen tulevaisuudessa tosta paikasta

    • raavu

      Sellanen tummat pitkä hiuksinen on ilkeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe