Mustalaiset

vankilassa...?

Katsoin tuossa viikolla telkasta ohjelman mikä oli vankilasta missä oli paljon mustalaisia. Miten on pelkäävätkö tavalliset vangit mustalaisia ja pahoinpitelevätkö mustalaiset toisia tavallisia vankeja ?

94

18585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän.

      Tähän ei uskalla sitten edes nimimerkkimiehet vastata....täh !

      • Tavallisia vankeja siinä missä muutkin, liskolla oloon ei ole omaa syytä mutta jos kerrroksillä odottaa 70 skinheadia niin vaihtooehdot on mitä on,tosiasiasssa monesssa vankilasssa voisivat halutessaan asua kerroksillakin,itselläni ei ole mitään negatiivistä sanottavaa mustalaisista, kansainvälistä väkeä.


      • veijo53

        Sinä kuninkaallinen. On se varmaan nautinto haukkua ihmisiä palstoilla, kuuluvatko he sitten valkolaisiin tai romaneihin.

        Tiedoksi sinulle. Tule joskus katsomaan meidän treeni touhuja.
        Romani ihmisiä treenailee meidän porukoissa ja ovat osallistuneet
        salikilpailuihin. Minun tuntemani romanit ovat ihan asiallista porukkaa.

        Valkolaisista löytyy yhtä lailla teidän laisia ääliöitä jotka haukutte
        täällä vähän kaikkea. Lieneekö joku huvi, vai mistä johtuu.?
        Pedofiilejä lyötyy esim. lestatilaisuudesta. Siitähän oli lehdessäkin
        jokin aika sitten juttua.
        Minä en ole rasisti ja siksi kaveripiiriin kuuluu kaiken laista porukkaa.
        Eikä kaikki ole menneisyydeltään rikollisia.


      • älä puhu pahaa muist

        tiesitkö että laki kieltää rasistina olemisen olethan se sinäkin ihminen samassa missä muutkin ja jokainen ihminen on jumalan luomakunta,,,siis ole ystävällinen ja mieti vähän kun osoitat muita ihmisiä sormellasi niin sinun omat muut sormet osoittavat sinuun itseesi miteti myös mikä on tuomiosi kun jeesus tulee hakemaan omiaan pois toivon sinulle ystävä kallis että tekisit elämässäsi parannuksen ja ottaisit jumalan sydämmeesi asumaan jumalan siunausta sinulle ja kaikkille muillekin lukioille


      • Veijo. Pervo
        älä puhu pahaa muist kirjoitti:

        tiesitkö että laki kieltää rasistina olemisen olethan se sinäkin ihminen samassa missä muutkin ja jokainen ihminen on jumalan luomakunta,,,siis ole ystävällinen ja mieti vähän kun osoitat muita ihmisiä sormellasi niin sinun omat muut sormet osoittavat sinuun itseesi miteti myös mikä on tuomiosi kun jeesus tulee hakemaan omiaan pois toivon sinulle ystävä kallis että tekisit elämässäsi parannuksen ja ottaisit jumalan sydämmeesi asumaan jumalan siunausta sinulle ja kaikkille muillekin lukioille

        Toihan oli jo täysi provo. Täällähän on puhuttu jo ajat pitkät
        paskaa kenestä milloinkin. En ole uskovainen, mutta jokainen
        voi olla kuka tahtoo. Se on niinku jokaisen oma tahto.
        Me suorat rehdit miehet ollaan kamuille aina kamuja ja
        kavereita ei petetä. Se kuuluu jo periaatteisiin.


      • rasisti numberone
        älä puhu pahaa muist kirjoitti:

        tiesitkö että laki kieltää rasistina olemisen olethan se sinäkin ihminen samassa missä muutkin ja jokainen ihminen on jumalan luomakunta,,,siis ole ystävällinen ja mieti vähän kun osoitat muita ihmisiä sormellasi niin sinun omat muut sormet osoittavat sinuun itseesi miteti myös mikä on tuomiosi kun jeesus tulee hakemaan omiaan pois toivon sinulle ystävä kallis että tekisit elämässäsi parannuksen ja ottaisit jumalan sydämmeesi asumaan jumalan siunausta sinulle ja kaikkille muillekin lukioille

        tiesitkö että laki ei kiellä ketään olemasta rasisti.


      • Vaaravaraani..

        Moi "kuninkaalliset". Kuvauksesi sopii erittäin hyvin eräisiin maahanmuuttajiin:

        http://hommaforum.org/index.php?topic=43057.270

        "Kokonimistä pääteltynä 3kpl kantiksia, 11kpl ulkomaalaistaustaisia. "

        Lisää vielä tuohon sitaattiin demografia, niin ulkomaalaiset saivat raiskaustuomioita tuhat kertaa enemmän henkilömääriin nähden.


      • Anonyymi

        Moniko teistä raiskaa lapsia tappaa perheitä eikö si ua yhtään hävetä mitä päästät turvastasi


      • Anonyymi

        Etkö uskalla kirjoitaa omalla nimelläsi


      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        älä puhu pahaa muist kirjoitti:

        tiesitkö että laki kieltää rasistina olemisen olethan se sinäkin ihminen samassa missä muutkin ja jokainen ihminen on jumalan luomakunta,,,siis ole ystävällinen ja mieti vähän kun osoitat muita ihmisiä sormellasi niin sinun omat muut sormet osoittavat sinuun itseesi miteti myös mikä on tuomiosi kun jeesus tulee hakemaan omiaan pois toivon sinulle ystävä kallis että tekisit elämässäsi parannuksen ja ottaisit jumalan sydämmeesi asumaan jumalan siunausta sinulle ja kaikkille muillekin lukioille

        Mikää laki ei kiellä rasistina olemista. oletko aivan terve päästäsi


      • Anonyymi
        Veijo. Pervo kirjoitti:

        Toihan oli jo täysi provo. Täällähän on puhuttu jo ajat pitkät
        paskaa kenestä milloinkin. En ole uskovainen, mutta jokainen
        voi olla kuka tahtoo. Se on niinku jokaisen oma tahto.
        Me suorat rehdit miehet ollaan kamuille aina kamuja ja
        kavereita ei petetä. Se kuuluu jo periaatteisiin.

        Joo, niinpä. Te suorat rehdit miehethän ette ole mistään rikoksista vankilassa vaan ihan joistakin muista syistä. Niin musti- kuin valkolaisetkin siellä vankiloissa, suoraa ja rehtiä sakkia kaikki!


      • Anonyymi
        rasisti numberone kirjoitti:

        tiesitkö että laki ei kiellä ketään olemasta rasisti.

        Paskat se mitään kiellä! Minähän OLEN rasisti. Paskavarpaat itse omalla käytöksellään tekivät minusta rasistin. Tapahtui Intian -matkallani 1980 -luvun alussa. Eikä ole vielä ilmennyt yhtään syytä muuttaa suhtautumistani, vaan päinvastoin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskat se mitään kiellä! Minähän OLEN rasisti. Paskavarpaat itse omalla käytöksellään tekivät minusta rasistin. Tapahtui Intian -matkallani 1980 -luvun alussa. Eikä ole vielä ilmennyt yhtään syytä muuttaa suhtautumistani, vaan päinvastoin!

        Oletko sama henkilö joka kertoi telkassa pieraisseensa äänekkäästi jossakin ruokakaupassa Suomessa?


      • Anonyymi
        nixutin65 kirjoitti:

        Tavallisia vankeja siinä missä muutkin, liskolla oloon ei ole omaa syytä mutta jos kerrroksillä odottaa 70 skinheadia niin vaihtooehdot on mitä on,tosiasiasssa monesssa vankilasssa voisivat halutessaan asua kerroksillakin,itselläni ei ole mitään negatiivistä sanottavaa mustalaisista, kansainvälistä väkeä.

        Tavismummot ei osaa neuvoa, liskollako vai kerroksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikää laki ei kiellä rasistina olemista. oletko aivan terve päästäsi

        Heinäkuussa rasistina olemisen kielsi koko raivoisa hallituksenkaatajajoukko.
        Syksy on viilentänyt tunteita selvästi.


    • lauantaisin

      kun kundit veti kiljua, tötsyä tai pillereitä saunassa, niin pamput laittoi mustalaiset lukkojen taakse. Mustalaisilla linnassa on omat porukkansa ja heillä on tapana kusettaa nuoria just taloon tulleita, mutta ei heitä muut pelkää.

      Terv. 7 vuotta takana..

      • veijo53

        viime tuomiolla ollessani riksussa, kaikki mustalaiset istuivat liskolla. ja jos ette muista niin vuosi 1999 oli kysymyksessä. nyky tilannetta en tiedä.
        t. veksi tampere. vanha liitto ry.

        ps. siinä seriffille tai apupojalle vastaus.


      • 10+19

        Mä taas muistan kun samassa talossa juotiin kiljua, niin mustalainen vietiin rundiin ja valkolainen sairaalaan. Kunnon miehet lusii aina kerroksilla, myös Sörkassa ainakin ennen.


    • tummatumittaja

      ovat vankilassa ja siksi ovat lisko-osastolla. ei niitä "tummia" muualle päästetä.

      • limasika

        väitetysti kuuluva yksilö, joka käyttäytymisellään ja olemuksellaan aiheuttaa voimakkaan negatiivisia tuntemuksia


      • ghgjhgjhfgj

        Mikä niiden käytöksessä ärsyttää?


      • Kunnariiiiiiii!!!!

        Oletteko muuten montakin kertaa nähneet mustalaisen liikkuvan yksin??? Aina on laumaa mukana:D (niin myös vankilassa). Osalla kakarat opetetaan lapsesta pitäen halveksumaan valtaväestöä, jos joku vähän sorsii niin heti ollaan itkemässä rasismista(tai ei saa haluaamsa tahtoa läpi), vaikka itse tavallaan "syyllistytään" samaan. Valehtelematta voi sanoa tietäväni oikeasti muutaman suhteellisen rehellisen työtätekevän romaanin,harmi sinänsä että se massiivinen "rikollinen aines" pilaa heidänkin maineensa.


      • ifejijifeijijef
        Kunnariiiiiiii!!!! kirjoitti:

        Oletteko muuten montakin kertaa nähneet mustalaisen liikkuvan yksin??? Aina on laumaa mukana:D (niin myös vankilassa). Osalla kakarat opetetaan lapsesta pitäen halveksumaan valtaväestöä, jos joku vähän sorsii niin heti ollaan itkemässä rasismista(tai ei saa haluaamsa tahtoa läpi), vaikka itse tavallaan "syyllistytään" samaan. Valehtelematta voi sanoa tietäväni oikeasti muutaman suhteellisen rehellisen työtätekevän romaanin,harmi sinänsä että se massiivinen "rikollinen aines" pilaa heidänkin maineensa.

        Olen nähnyt monesti mustalaisen liikkuvan yksin, mutta käyn muuallakin kuin Tallinanaukiolla.


    • Miksi pelätä???

      Taitavat olla hyvinkin visusti vähin äänin siellä liskolla pelkäämässa. Mitä tarkoittanet tavallisilla vangeilla?? Valkolaisia kenties? Lähinnä ne nauravat mustalaisten kustannuksella:D:D

    • rhyethdrtv

      mää oon nähny tapauksen kun tampereen mäkin kulmalla kaksi mustalais poikaa hakkas 6 suomalaista. ja lopputulos oli se että suomailen joutu sairalaan ja tai pääsi vapaaksi. kun taas mustalainen joutu sorille.

    • ylpeä siitä mitä on

      Olen saanut vanhanaikaisen mustalais kasvatuksen kotoa, olen 26v romaani mies, enkä ole koskaan ollut poliisin kanssa tekemisissä. Ravintolat ym. julkiset paikat ovat jokapäiväistä elämääni. Töitä olen tehnyt peruskoulun päätyttyä eli n.10v putkeen, tämänhetkinen kuukausi ansioni mielestäni kohdallaan. Omistan 2 ok taloa, 4 osakehuoneistoa ja 3 autoa. Ystäviä on laidasta laitaan eli pankin johtajasta....................alkholi ongelman omaaviin, kuvitelkaa minkä tyyppisiä ihmisiä tuohon mahtuu. Siltikään ei ole koskaan ollut tarvetta riidellä kenenkään kanssa. On naurettavaa lukea noita säälittäviä "apuhuutoja" joissa yleistetään kaikki yhden tai kahden henkilön epämiellyttävän kanssakäymisen / kuulopuheen perusteella, Ja onhan faktaa jonka tyhmäkin ymmärtää, että on helppo sortaa,yleistää,moittia ja syrjiä vähemmistö kansaa jota suomessa n,10,000 henkilöä ja enemmistö kansaa n.5-6 miljoonaa henkilöä, eli jos vähemmistöstä 5 tekee rötöksiä niin siitä mainitaan joka paikassa, mutta jos enemmistöstä 50 tekee rötöksiä niin sitä ei huomata/ei haluta tiedustaa. ja yleensä romaanit ei ole niin raakaluontoisia että istuisivat linnassa esim.lastensa tai lasten hyväksikäytöstä / tappamisesta eli aika mietoja rikoksia verraten aikaisempaan.Oma rikosrekisterini on puhtaan valkoinen, enkä varmastikkaan ole ainoa...

      En tahdo syyttää, väheksyä tai moittia ketään ja pyydän anteeksi jos tekstini loukkaa jotain, mutta hitlerin valta kuollut ja mielestäni ihmisiä pitäisi nykyään käsitellä yksilönä eikä joukkona. Faktat puhukoot puolestamme?

      • Anonyymi

        Hieno kirjoitus.muistan lapsuudestani kun kitara soi.Meidän kitara viritettiin, muistan sen ikuisesti.Ihastuin ensi kerran,oli mielestäni niin komea nuori mies.. tv. ns. vaalea nainen.


      • Anonyymi

        Joo.keksi lisää satuja ja sormi pois perseestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno kirjoitus.muistan lapsuudestani kun kitara soi.Meidän kitara viritettiin, muistan sen ikuisesti.Ihastuin ensi kerran,oli mielestäni niin komea nuori mies.. tv. ns. vaalea nainen.

        Sehän on tunnettu fakta, että aina Suominaisella housut kastuu, kun toisrotuisen näkee.


    • kaaaaleeet

      Olen puoliksi mustalainen ja hyvin kasvatettu käyn koulua ja vanhempani töissä. Ette voi mitään sanoa oman mielipiteenne perusteella, kokemus sen sanoo. Seurustelen mustalais miehen kanssa eikä ikinää oo raiskannu mua eikä mulla oo mitään arpia kehossa ku ei hän hakkaa minua eikä ole koskaan olu hänen takiaan mustelmia, joten valkolaiset tekn teette raiskauksia kouluampumisia teillä ei ole mitään varaa sanoa yhtään mitään t. Nyman

    • SIHKO

      MUSTALAISET SAA 2RANKAISUA VAALKOLAISET MÄÄRÄÄ KUN NIITÄ ON PALJON

    • Jere 33

      Mustalaisia on vankiloissa 3-4 kertaa suhteessa enemmän kun valta-väestöä.. :) Se kokemus mitä mulla on niin linnassa ovat ihan ok, ei mitään eroo valtäväestöön. Mustalaiset ovat vankitovereita siinä missä muutkin. Et sä linnassa jaksa kiinnittää huomioo siihen onko joku mustalainen valkolainen, on ongelmista pienin..

    • dkdk

      Uskokaa Jeesukseen Kristukseen. Hän pelastaa sielunne ja antaa ikuisen elämän Taivaassa!!!! Aamen!!!! Jeesus Kristus Elää.!!!!!!!!

      • Anonyymi

        En usko jeesukseen.en usko mihinkään mitä en näe.haluaisin panna oikeata mustalaista emäntää.oikea eikä mikään tytön hupakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko jeesukseen.en usko mihinkään mitä en näe.haluaisin panna oikeata mustalaista emäntää.oikea eikä mikään tytön hupakko.

        No tulen viimeisellä hengen vedolla huomaan sen mikä on velvetti


    • Ei manne

      Luin vuoden 2003 tilastoista, että romaneja oli vankiloissa noin 20-kertainen määrä valkolaisiin verrattuna, jos väestömäärät suhteuttaa toisiinsa. Minulla oli vanha mustalaismies töissä, jolla oli erittäin pitkä työura monissa töissä. Kysyin häneltä, vieläkö sinulla riittä töitä. Hän vastasi: se on ihan omasta itsestä kiinni, onko töissä vai työttömänä.

    • valkolainen1

      mä en vois ainakaa kuvitellakkaa eläväni ilman mustalaisia

      • Anonyymi

        Hyi olkoon. Minä taas olisin onnellinen, kun ei tarvitsisi nähdä heitä ollenkaan. Lastenlapset lähtee syksyllä kouluun, ja on vaara, että heidän luokalleen tulee mustalaislapsi.


    • masalahti

      ROMAANIT ON PARHAITA YSTÄVIÄ VANKILAS.

    • zdh reg er

      Ollessani vankilassa vuoden ja seitsemän kuukautta, osastoilla joilla asuin oli myös mustalaisia eikä heistä ollut mitään haittaa/vaivaa. Ja kyseessä ei ollut mikään lisko-osasto. Ihan olivat kuin muutkin vangit. Eivät yrittäneet huijata tms.

    • Arskan kaveri

      Tunnen monia hienoja romaneja. Esimerkillisiä ihmisiä monella tapaa. Kuitenkin on tilastollinen tosiasia, että romaneita on vankiloissa paljon, paljon enemmän kuin mitä heidän osuutensa suomalaisista edellyttäisi.

      Kun romaneja on ehkä n. 6000 henkeä Suomessa, niin kun koko maassa on vankeja noin. 3.500 vankia viittä miljoonaa suomalaista kohti eli yksi vanki 1428 ihmistä kohden, niin kysymme: onko romaneita samassa suhteessa vankiloissa eli yksi romanivanki 1428 romania kohti? Koko maassa olisi neljä (4) romanivankia. Onko heitä enemmän? Taitaa olla.

      Tämä asia romanien pitäisi itse ottaa rohkean keskustelun kohteeksi.

    • Valkolainen2

      En ymmärrä, itse tulen ihan hyvin toimeen mustalaisten-kin kanssa niinkuin KAIKKIEN ihmisten.Asun pienellä paikkakunnalla ja ei mulla ole mitään ongelmia.Kun asuin helsingissä kaverinani oli mustalais tyttö ja oli tosi kiva kaverisuhde.Hymyilen mustalaisille kuin kenelle tahansa jos ensiksi hymyilevät. On tietysti poikkeuksia jotka aiheuttavat ongelmia,en kiellä.Terve järki pitää olla jos uuden ihmisen tapaa,minkälainen hän on. Ei voi yleistää. Mutta kaikki jotka itse tiedän ovat ihan ok.

    • Edellinenkirjoittaja

      En halua tästä mitään mustalais-valkolais-sotaa mutta pitää muistaa että kyllä me valkolaisetkin niitä rikoksia tehdään. Ja pahoja sellaisia.

    • makakiko

      Valkolaisten rasismia ketju täynnä, kirjoitusvirheineen. Mistä tämä viha kumpuaa, sekarotu suomalaisten miesten? Itsekin olen sellainen, sekarotuinen, suomalainen mies. En ymmärrä sokeata vihaa etnistä ryhmää kohtaan.

      • Anonyymi

        Minäkin käänsin toisen taskun, kun mustalainen yhden jo ryöväsi.


      • Anonyymi

        Minä en ihmettele yhtään. Vihaan heitä aivan kamalasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ihmettele yhtään. Vihaan heitä aivan kamalasti.

        Minun luokalla koulussa oli kerran yksi manne tyttö joka tappeli kaikkien kanssa mutta onneksi se lähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun luokalla koulussa oli kerran yksi manne tyttö joka tappeli kaikkien kanssa mutta onneksi se lähti.

        🙉🙈🙊'Whataboutit?


    • StadinPamppu

      Vankilassa parhaat putsarit lähes poikkeuksetta romaneja eivät narkkaile tai aiheuta hämminkejä ja käyttäytyvät kunnioittavasti tämäkös suomalaista kovaa rikollista esittävää narkkia ärsyttää.

      • Anonyymi

        Pitääkö paikkansa?


      • Anonyymi

        Nyt on maailman kirjat sekaisin.
        Vuodesta 1971 vuoteen 1983 en nähnyt en tavannut yhtään mustalaista, joka olisi ollut putsari tai edes töissä yhdessäkään vankilassa.
        Enkä usko, että nykyinenkään löysäpolvi kulmahousu sukupolvi olisi yhtään enempää työorientoitunut.
        Joitakin poikkeustapauksia on saattanut olla jossain jollakin pajalla. Mutta ei kerroksilla.


    • Anonyymi

      Mut kans ryöväs muutama mustalaisnainen Tampereella muutama vuosi sitten. Se joka hakkaa heidät ja joutuu vankilaan saa multa palkkion mikäli eivät palauta omaisuutta. Minä en välitä toisen rodusta vaan tavoista.

      • Anonyymi

        Aivan.


    • Anonyymi

      Romanit on helluntalaisia, ei ne tee kellekkään pahaa.

    • Anonyymi

      Rasisti on nykyaikainen haukkumasana.
      Nuorien mielestä rumempi haukkumasana kuin homo.
      Homohan onkin noussut arvostuksessa lähes korokkeelle sijoitettavaksi, kunniamaininta-sanaksi.

    • Anonyymi

      Meniko se Baltzarin tuomio riittävän liki oikeudenmukaisuutta?

      • Anonyymi

        Niin, menikö?


    • Anonyymi

      Näytä minulle pyöräilevä mustalainen, niin minä näytän sinulle...

    • Anonyymi

      Romanit pelkää vankilassa tavallisesti liimautuvat ja kulkevat jonkin valkolaisen perässä

      • Anonyymi

        Näin oli myös armeijassa, ei se kyllä ehkä mitään pelkoa ollut mutta jotain yhteis peliä?


    • Anonyymi

      Montako valkolaista istuu linnassa lasten raiskaukesta perheiten tapoista

      • Anonyymi

        Miksi et vastaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et vastaa

        EN kehtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN kehtaa

        Kun istuin Ojoisilla on sielä yksi suorahousumies HOMO

        Sitä tultiin oikein muista vankiloista katsomaan.

        Romanit vihaa homppeleita. Oli kaverilla vaikeeta.


      • Anonyymi

        Mustalaisista 10 prosenttia. tarkoittaisi että puoli miljona valkoista istuisi


    • Anonyymi

      Romanit ovat Suomen vankiloiden kingeja eli vankien johtajia!

      • Anonyymi

        Vangilan johtajatkin kumartaa heitä, mustalaiset ovat siitä hyvää porukkaa, ettei ne käytä huumeita ja osaavat peseytyä, pasko ei haise eikä soi kuin kitara.


      • Anonyymi

        En usko. Tuo on pään piilottamista pensaaseen ja vastuun väistöä.


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Ihminen kun opettelee vankilassa olemaan ihmisiksi niin tulee kyllä toimeen niin romanien kuin kaikkien muidenkin kanssa. Lähinnä läheisenä palaute vangilta ollu että romanien kans tulee parhaiten toimeen. Keskittyy omiin asioihin, on ihmisiksi. Ei sen enempää vaadi. Toisaalta sama siviilissä mutta opettelua opettelua...

    • Anonyymi

      Laihdutus kuurille ovat melko punkeroita makkarapötkyjä Näkkärii vettä 2kk sopii pienenmmät lökäpöksyt jalkaan

    • Anonyymi

      Maailman kovimmat vankilat. suomi-jakso. Oli joku Leif siinä jaksossa. Sen näköinen naama ettei ole peseytynyt vuoteen ja todella pelkuri. Metsuri hakannut sen monta kertaa. Metsuri vihaa manneja

    Ketjusta on poistettu 110 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3319
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3150
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      39
      2634
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2042
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      311
      1853
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1745
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      127
      1407
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1251
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe