mikä olis hyvä kyykky kevari

TK

mikä olis hyvä kevari joku mikä kuluttaa 4l 100km 2 tai nelari ei niinkää väliä kunhan ette mitään hugsvarnan kevareita ehdottele ruottia ei tueta

55

7851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niintainäinnäin

      En tiiä yhtäkää 2-tahtii joko kuluttais noin vähä. Mut kysymys on että, kuinka iso budjetti sulla on. 2500€ tai vähemmän nii hanki honda cbr

      • 2+17

        TT honda nsr 125, 4-5l/100km


      • 2+17
        2+17 kirjoitti:

        TT honda nsr 125, 4-5l/100km

        JA käytetty nsr halvimmillaan 300e :))


    • jotain..................

      derbi gpr125 on kakstahti ja kuluttaa vähän päälle 4 litraa stasella jos et kauheesti viritä.

      • jos et viritä,

        niin se barbi jää huipuissa tolle Honda cebarille.
        Nii jos meinaa 2t:n hommaa, nii kannattaa myös virittää. Samalla välttyy nelari kuskien nauruilta.


      • jos et viritä, kirjoitti:

        niin se barbi jää huipuissa tolle Honda cebarille.
        Nii jos meinaa 2t:n hommaa, nii kannattaa myös virittää. Samalla välttyy nelari kuskien nauruilta.

        Vakio CBR kulkee sen 120km/h todella ergonomisessa muna-asennossa myötätuleen toisinkuin vakio GPR kulkee 135km/h perus asennossa normaali kelissä. Ja GPR kiihtyyki n. 4 sekunttia sataselle nopeammin. Sulake paikoilleen niin bensan kulutus ei nouse, mutta pyörän huiput menevät 145km/h. Suutin ja eturatas(15p) olisi syytä vaihtaa.

        CBR:llä ei saa muuta kuin nauruja. Siinä pyörässä ei ole sen enempää sporttisuutta kuin polkupyörässä... CBR on reilut 30cm matalampi kuin GPR ja n. 20cm kapeempi. Vierekkäin tämä on suuri ero.

        2500€ Hintaluokkaan saat jo Honda NSR, Derbi GPR, Aprilia RS(munamalli) ja sit lähes kaikki 4T:t.


      • fdsfsfsfsfsf
        Lancer kirjoitti:

        Vakio CBR kulkee sen 120km/h todella ergonomisessa muna-asennossa myötätuleen toisinkuin vakio GPR kulkee 135km/h perus asennossa normaali kelissä. Ja GPR kiihtyyki n. 4 sekunttia sataselle nopeammin. Sulake paikoilleen niin bensan kulutus ei nouse, mutta pyörän huiput menevät 145km/h. Suutin ja eturatas(15p) olisi syytä vaihtaa.

        CBR:llä ei saa muuta kuin nauruja. Siinä pyörässä ei ole sen enempää sporttisuutta kuin polkupyörässä... CBR on reilut 30cm matalampi kuin GPR ja n. 20cm kapeempi. Vierekkäin tämä on suuri ero.

        2500€ Hintaluokkaan saat jo Honda NSR, Derbi GPR, Aprilia RS(munamalli) ja sit lähes kaikki 4T:t.

        Ohhoh. enpä olisi barbilta uskonut:
        GPR menee 135km/h. Kaverilla on ajettu lähes 10t km ja menee hikisen 110km/h.
        Aika tuhnuksi näköjään derbi menee ennen männänvaihtoa.

        Suosittelen näsäriä. Hondan taattua laatua.


      • tuttu juttu
        fdsfsfsfsfsf kirjoitti:

        Ohhoh. enpä olisi barbilta uskonut:
        GPR menee 135km/h. Kaverilla on ajettu lähes 10t km ja menee hikisen 110km/h.
        Aika tuhnuksi näköjään derbi menee ennen männänvaihtoa.

        Suosittelen näsäriä. Hondan taattua laatua.

        mulla oli tommonen geepeär ja jäin sillä tommoselle cebarille....wouuuuuuuuu! mulla meni geepeeässään sen 112km/h ja cebari jaskalla 126km/h......kyllä sai taas naurut.


      • asdsasdasdasdasdadads
        Lancer kirjoitti:

        Vakio CBR kulkee sen 120km/h todella ergonomisessa muna-asennossa myötätuleen toisinkuin vakio GPR kulkee 135km/h perus asennossa normaali kelissä. Ja GPR kiihtyyki n. 4 sekunttia sataselle nopeammin. Sulake paikoilleen niin bensan kulutus ei nouse, mutta pyörän huiput menevät 145km/h. Suutin ja eturatas(15p) olisi syytä vaihtaa.

        CBR:llä ei saa muuta kuin nauruja. Siinä pyörässä ei ole sen enempää sporttisuutta kuin polkupyörässä... CBR on reilut 30cm matalampi kuin GPR ja n. 20cm kapeempi. Vierekkäin tämä on suuri ero.

        2500€ Hintaluokkaan saat jo Honda NSR, Derbi GPR, Aprilia RS(munamalli) ja sit lähes kaikki 4T:t.

        "vakio GPR kulkee 135km/h perus asennossa normaali kelissä." Tässä meillä taas tietäjä.....ihme kun ei välien vaihdoilla menis 190km/h.....

        Kyllä sai taas naurut!


      • asdsasdasdasdasdadads kirjoitti:

        "vakio GPR kulkee 135km/h perus asennossa normaali kelissä." Tässä meillä taas tietäjä.....ihme kun ei välien vaihdoilla menis 190km/h.....

        Kyllä sai taas naurut!

        Satun kyseisen Derbin omistamaan. Joten mene sinä muualle kuulopuheilemaan.


      • totta kahj
        Lancer kirjoitti:

        Satun kyseisen Derbin omistamaan. Joten mene sinä muualle kuulopuheilemaan.

        mielummin ostan kuule honda cbr....satun meinaan kyseisen pyörän omistamaan...meni vakiona 140....teharin kanssa 160.....kyllä saa varmaan naurut!


      • totta kahj kirjoitti:

        mielummin ostan kuule honda cbr....satun meinaan kyseisen pyörän omistamaan...meni vakiona 140....teharin kanssa 160.....kyllä saa varmaan naurut!

        Tuo tehari ei oikein nosta huippuja 4T pyörässä. Pienen kuskin alla 135km/h konetta vähän huudattaen ei ole edes vaikea saada. Lukisit Motot.netistä GPR125 topikkia niin huomaisit, että muillakin on huiput 125-135km/h vakiona. Siellä sentään puhutaan pääasiassa asiaa eikä tulla anonyyminä selittää mitään paskaa.

        Jos sinä kävisit ensin peruskoulun loppuun ja pääsisit sen äidinkielen läpi voisi tekstisi olla parempaa luettavaa.


      • asd ???????
        Lancer kirjoitti:

        Tuo tehari ei oikein nosta huippuja 4T pyörässä. Pienen kuskin alla 135km/h konetta vähän huudattaen ei ole edes vaikea saada. Lukisit Motot.netistä GPR125 topikkia niin huomaisit, että muillakin on huiput 125-135km/h vakiona. Siellä sentään puhutaan pääasiassa asiaa eikä tulla anonyyminä selittää mitään paskaa.

        Jos sinä kävisit ensin peruskoulun loppuun ja pääsisit sen äidinkielen läpi voisi tekstisi olla parempaa luettavaa.

        Peruskoulu loppuun?
        Voi sua pikkupoikaa.
        Kyllä sait naurut...


      • fghfghfgh
        Lancer kirjoitti:

        Tuo tehari ei oikein nosta huippuja 4T pyörässä. Pienen kuskin alla 135km/h konetta vähän huudattaen ei ole edes vaikea saada. Lukisit Motot.netistä GPR125 topikkia niin huomaisit, että muillakin on huiput 125-135km/h vakiona. Siellä sentään puhutaan pääasiassa asiaa eikä tulla anonyyminä selittää mitään paskaa.

        Jos sinä kävisit ensin peruskoulun loppuun ja pääsisit sen äidinkielen läpi voisi tekstisi olla parempaa luettavaa.

        Arvaus:
        Oot -93 syntynyt ?


      • asd ??????? kirjoitti:

        Peruskoulu loppuun?
        Voi sua pikkupoikaa.
        Kyllä sait naurut...

        En kiistä ettetkö voisi olla vanhempi kuin minä. Jopa niin vanha, että olisin verrattavissa pikkupoikaan. Jos näin asia on säälin sinua oikeasti. Kirjoitat ja käyttäydyt kuin 12v.

        "Internetissä on tapana olla aina eri mieltä"


      • SC
        fghfghfgh kirjoitti:

        Arvaus:
        Oot -93 syntynyt ?

        minä itse omistan Gilera SC 125 pyörän joka on käytännössä sama vehje kuin tuo Derbi GBR. vakiona menee juurin sen about 130km/h ja sulakkeen kannssa joku reilu 140. todellisuudessa vakio cebari ei tosiaankaan mene 120km/h edes myötätuuleen tai alamäkeen, omistin kyseisen pyörän ennen Gileraa ja myin sen kuukauden käytön jälkeen, koska vittuunnuin siihen ettei sillä päässyt kuin nihkeästi satasta ja muiden ohittamisesta ei voinut edes haaveilla.

        Ostapa Gilera SC 125. älä missään nimessä cebaria, halpahan se on ja nelari, mutta gilera ja derbi ovat helposti hintansa väärtejä!


      • SC kirjoitti:

        minä itse omistan Gilera SC 125 pyörän joka on käytännössä sama vehje kuin tuo Derbi GBR. vakiona menee juurin sen about 130km/h ja sulakkeen kannssa joku reilu 140. todellisuudessa vakio cebari ei tosiaankaan mene 120km/h edes myötätuuleen tai alamäkeen, omistin kyseisen pyörän ennen Gileraa ja myin sen kuukauden käytön jälkeen, koska vittuunnuin siihen ettei sillä päässyt kuin nihkeästi satasta ja muiden ohittamisesta ei voinut edes haaveilla.

        Ostapa Gilera SC 125. älä missään nimessä cebaria, halpahan se on ja nelari, mutta gilera ja derbi ovat helposti hintansa väärtejä!

        tyrkytti mulle sitä CBR:ää ja melkein suostuin siihen, mutta ajotunneilla autokoulun cebarilla ajoin niin päädyin siihen tulokseen, että sellasta ei hullukaan osta, jos on ajanut muita kyykkyjä.


      • jaskabba
        SC kirjoitti:

        minä itse omistan Gilera SC 125 pyörän joka on käytännössä sama vehje kuin tuo Derbi GBR. vakiona menee juurin sen about 130km/h ja sulakkeen kannssa joku reilu 140. todellisuudessa vakio cebari ei tosiaankaan mene 120km/h edes myötätuuleen tai alamäkeen, omistin kyseisen pyörän ennen Gileraa ja myin sen kuukauden käytön jälkeen, koska vittuunnuin siihen ettei sillä päässyt kuin nihkeästi satasta ja muiden ohittamisesta ei voinut edes haaveilla.

        Ostapa Gilera SC 125. älä missään nimessä cebaria, halpahan se on ja nelari, mutta gilera ja derbi ovat helposti hintansa väärtejä!

        Mun neljällä kaverilla on cebarit ja kaikillla menee 120-125....asd...että kai se sun vehe oli laiska paska....vähä niiku geepeeärrät vakiona...


      • jaskabba kirjoitti:

        Mun neljällä kaverilla on cebarit ja kaikillla menee 120-125....asd...että kai se sun vehe oli laiska paska....vähä niiku geepeeärrät vakiona...

        Jos ei ole ajanut itse molempia pyöriä niin turha on tulla selittää, että kaverin vehje kulkee sitä ja sitä. Kaveri painaa 120kg ja ei osaa vaihtaa vitoselta kutoselle oikein. GPR:ssä on sama juttu kuin CBR:ssä, jos ei osaa vinguttaa vitosella punarajalle ja sit vaihtaa kutoselle vauhti vaan hyytyy ja huippuihin ei päästä. Tämä korjaantuu GPR:ssä, kun se laitetaa TT:ksi. Oma 06 GPR kerää huippuja omaan mittariin 137km/h ja navigaattoriin 130-135km/h ja vakio on eillei edellinen omistaja ole taikonut kattia pois ilman. että on rälläköinyt putken. Syy miksi minulla ei ole sulaketta paikoillaan on se, että sain pyörän vasta ja en ole ehtinyt isompaa suutinta hankkimaan. Tupsahtaa leipasemaan, jos on liian pieni suutin.


      • ohhoh!
        Lancer kirjoitti:

        Jos ei ole ajanut itse molempia pyöriä niin turha on tulla selittää, että kaverin vehje kulkee sitä ja sitä. Kaveri painaa 120kg ja ei osaa vaihtaa vitoselta kutoselle oikein. GPR:ssä on sama juttu kuin CBR:ssä, jos ei osaa vinguttaa vitosella punarajalle ja sit vaihtaa kutoselle vauhti vaan hyytyy ja huippuihin ei päästä. Tämä korjaantuu GPR:ssä, kun se laitetaa TT:ksi. Oma 06 GPR kerää huippuja omaan mittariin 137km/h ja navigaattoriin 130-135km/h ja vakio on eillei edellinen omistaja ole taikonut kattia pois ilman. että on rälläköinyt putken. Syy miksi minulla ei ole sulaketta paikoillaan on se, että sain pyörän vasta ja en ole ehtinyt isompaa suutinta hankkimaan. Tupsahtaa leipasemaan, jos on liian pieni suutin.

        Jaa liian pienellä suuttimella leikkaa kiinni?
        Ohhoh!!

        Minusta tuntuu että aikia moni tiesi sen jo...
        Minusta tuntuu myös että aika moni on ajanut GPR:rää sekä CBR:rää.


      • fsdfsdfsdf
        ohhoh! kirjoitti:

        Jaa liian pienellä suuttimella leikkaa kiinni?
        Ohhoh!!

        Minusta tuntuu että aikia moni tiesi sen jo...
        Minusta tuntuu myös että aika moni on ajanut GPR:rää sekä CBR:rää.

        Jos meinaa ostaa 2t kevarin, niin kannattaa ostaa joku muu kuin derbi.
        Kestää paremmin ja ei tarvitse kuunnella vittuilua.


      • qegqegqewgewg
        Lancer kirjoitti:

        Jos ei ole ajanut itse molempia pyöriä niin turha on tulla selittää, että kaverin vehje kulkee sitä ja sitä. Kaveri painaa 120kg ja ei osaa vaihtaa vitoselta kutoselle oikein. GPR:ssä on sama juttu kuin CBR:ssä, jos ei osaa vinguttaa vitosella punarajalle ja sit vaihtaa kutoselle vauhti vaan hyytyy ja huippuihin ei päästä. Tämä korjaantuu GPR:ssä, kun se laitetaa TT:ksi. Oma 06 GPR kerää huippuja omaan mittariin 137km/h ja navigaattoriin 130-135km/h ja vakio on eillei edellinen omistaja ole taikonut kattia pois ilman. että on rälläköinyt putken. Syy miksi minulla ei ole sulaketta paikoillaan on se, että sain pyörän vasta ja en ole ehtinyt isompaa suutinta hankkimaan. Tupsahtaa leipasemaan, jos on liian pieni suutin.

        mä muuten oon ajanu molempi pyöriä ja se geepeeärrä oli laiskempi. tai silt se tuntu...cebarilla sain vauhdin yli 70km/h ja geepeeärrällä vaan joku 50......huj saatana...kummatkin vakioita.


      • joopajoo==
        Lancer kirjoitti:

        Vakio CBR kulkee sen 120km/h todella ergonomisessa muna-asennossa myötätuleen toisinkuin vakio GPR kulkee 135km/h perus asennossa normaali kelissä. Ja GPR kiihtyyki n. 4 sekunttia sataselle nopeammin. Sulake paikoilleen niin bensan kulutus ei nouse, mutta pyörän huiput menevät 145km/h. Suutin ja eturatas(15p) olisi syytä vaihtaa.

        CBR:llä ei saa muuta kuin nauruja. Siinä pyörässä ei ole sen enempää sporttisuutta kuin polkupyörässä... CBR on reilut 30cm matalampi kuin GPR ja n. 20cm kapeempi. Vierekkäin tämä on suuri ero.

        2500€ Hintaluokkaan saat jo Honda NSR, Derbi GPR, Aprilia RS(munamalli) ja sit lähes kaikki 4T:t.

        faijan autokoulun lussu honda CBF 8kw kulkee suoralla 120kmh eikä mitään alamäkii tai myötätuulta pikemminkin vastatuulta


      • joopajoo== kirjoitti:

        faijan autokoulun lussu honda CBF 8kw kulkee suoralla 120kmh eikä mitään alamäkii tai myötätuulta pikemminkin vastatuulta

        Ei tässä kukaan ole CBF:stä puhunut. Pitää myöskin ottaa huomioon ettei CBR ole kyykky eikä siinä ole minkäänlaista tuulen suojaa. Pitää maata ihan tankin päällä että saisi jotain suojaa. GPR on sen verran isompi pyörä, että perusasennossa ajoasento on etukumara ja suojaa on tarpeeksi. Puhun nyt omasta kokemuksesta.


      • biaacccht
        Lancer kirjoitti:

        Ei tässä kukaan ole CBF:stä puhunut. Pitää myöskin ottaa huomioon ettei CBR ole kyykky eikä siinä ole minkäänlaista tuulen suojaa. Pitää maata ihan tankin päällä että saisi jotain suojaa. GPR on sen verran isompi pyörä, että perusasennossa ajoasento on etukumara ja suojaa on tarpeeksi. Puhun nyt omasta kokemuksesta.

        EI VARMUUTTA!!!!!!
        Itse mitä olen lukenut motot.nettiä, olen tullut siihen tulokseen että omaksi piikiksi alle pääseen cagiva mito. Koska froorumeiden mukaan tt:nä nopein, tehokkain kyykky, ,miellyttää omaa silmää.... Ja en haluaisi että nytten alkavat anonyymit kolme vuotiaat kirjottelemaan kaikista pikkuviosta, sillä mikä pyörä on täydellinen(siis ensimmäisen viikon jälkeen).


      • Cbf:llä ajellut tyyppi
        joopajoo== kirjoitti:

        faijan autokoulun lussu honda CBF 8kw kulkee suoralla 120kmh eikä mitään alamäkii tai myötätuulta pikemminkin vastatuulta

        omalla Cbf:llä 130kmh, tosin pieneen alamäkeen. Kyllä se kulkee vaikka tehoton onkin... Mutta vastatuuleen ja ylämäkiin tuppaa hyytymään kyseinen vehje :(
        Eipä mikään ihme kun tehoakaan ei tosiaan ole kun sen 8kw. Toisaalta sitten kulutus on about 2l/100km, joten kyllä kelpaa ajella :)


      • kolmitahti
        totta kahj kirjoitti:

        mielummin ostan kuule honda cbr....satun meinaan kyseisen pyörän omistamaan...meni vakiona 140....teharin kanssa 160.....kyllä saa varmaan naurut!

        repesin ku luin sun cebaris menee ehkä mittaariin sen 160 ja jos väärässä ole siihenkin saa kiihdyttää jonkin aikaa mut todellista nopeutta se menee ehkä sen vähävajaa 130 omal tutul on on tollane cbr jos on devili putki ja 160cc pytty ja se jää vielki meikun räsälle :D joten ehkä otat sellasen Gps nimisen laitteen ja katot todelliset huiput hirveen kaukan 125-130km/h ei voi olla. siin vaihees ku cbr menee sen 160km/h 125cc pytyl ni mun mummo juoksee maratonin, ja btw sen sun teharis kaa et saa siit sun pyörästäs ees 11kw tehoa ku taas siin derbis on täystehosen 18,5kw


      • Totanoin..
        Lancer kirjoitti:

        Ei tässä kukaan ole CBF:stä puhunut. Pitää myöskin ottaa huomioon ettei CBR ole kyykky eikä siinä ole minkäänlaista tuulen suojaa. Pitää maata ihan tankin päällä että saisi jotain suojaa. GPR on sen verran isompi pyörä, että perusasennossa ajoasento on etukumara ja suojaa on tarpeeksi. Puhun nyt omasta kokemuksesta.

        tässähän oli kyse TK:n kevarista, ku se alunperin kysy mikä olis hyvä kyykkypyörä, joten te veitte tän asian hieman "out of topic". Tottakai on hyvä tietää taustat noista kahdestakin kevarista, mutta eiköhän tämä väittely jo riitä? :D Koska itsekin olen tässä kevaria hankkimassa, ja etsiskelin netistä hyviä kevareita, niin sain semmoisen käsityksen että GBR ja CBR on ainoat kunnon kevari? Tuo RS on kuulostanu ihan hyvältä, mitä nyt muista paikoista olen lukenut.
        Tässä vielä oma mielipide:
        Jos tiukka budjetti on, niin joku nelitahti on paras: Honda CBR on ainakin tyylikäs ja edullinen vaihtoehto
        Jos taasen haluaa pistää rahaa, ja on varaa maksaa hieman korkeampia bensamaksuja, on tietenkin kakstahti hyvä: Aprilia RS saa käytettynä melko edullisesti, useimmiten alle 1700€ tottakai vuosimalli hipoo jo yleensä jotain 10 vuotta vanhaa. Kevari on melko paljon maku-asia, ja tosiasiahan on se että et sillä saa missään ylitse 120 km/h ajaa, joten onko se niin välttämätöntä että se menee sen 150 . No, sen saa toki itse päättää. Taidan itse kyllä tyytyä tuohon 4-tahti CBR:ään, sen edullisuuden takia, löysin tosta läheltä 1350€, 2006 vuoden mallin, johon sain vielä ARROW:in teharin 250€, kun taasen vastaavan vuoden 2-tahteja en löytänyt alle 2000€ lähes mistään.

        Tässä minun pitkä mielipide kevarista, toivottavasti edes joku jaksaa lukea tämän loppuun :D. Ja en todellakaan puhu oikeassa elämässä kirjakieltä, mutta tein tekstistä huomattavasti selkeämmän sillä tavalla. Turha jättää mitään asiattomia kommentteja minulle, koska tuskinpa enää täällä käyn katsomassa.


      • Gilsumies
        jaskabba kirjoitti:

        Mun neljällä kaverilla on cebarit ja kaikillla menee 120-125....asd...että kai se sun vehe oli laiska paska....vähä niiku geepeeärrät vakiona...

        Vitun läskipää sä et oo ees ajanu cbr:llä se menee hikisesti 100 muna-asennossa, gilera sc 125 tai derbi gpr 125 huiput vakiona 135 ja sulakkeen kanssa 140, siihen vielä iskee kurittoman putken ja uuen kaasarin nii eiköhän se jo ihan kiitettävästi mene. Veikkaan jotain 160-170 luokkaa nuilla virityksillä. Omistan kyseisen pyörän (gilera).


      • XD
        asdsasdasdasdasdadads kirjoitti:

        "vakio GPR kulkee 135km/h perus asennossa normaali kelissä." Tässä meillä taas tietäjä.....ihme kun ei välien vaihdoilla menis 190km/h.....

        Kyllä sai taas naurut!

        kieltämättä aika huvittavaaXD vakio nelarilta...:D


      • krngdgådfiogbjdåg
        jos et viritä, kirjoitti:

        niin se barbi jää huipuissa tolle Honda cebarille.
        Nii jos meinaa 2t:n hommaa, nii kannattaa myös virittää. Samalla välttyy nelari kuskien nauruilta.

        TT derbi gpr Kulkee poliisin tutkaan 140 ja jättää viivoilla cbr ja husset ja melkeen kaikki muut :)


      • dgdfbfg
        fsdfsdfsdf kirjoitti:

        Jos meinaa ostaa 2t kevarin, niin kannattaa ostaa joku muu kuin derbi.
        Kestää paremmin ja ei tarvitse kuunnella vittuilua.

        Jos se vittuiluun kaatuu nii olet aika nössö. Mun gpr menee sen 140 sulakkeella, ja tt jotain 150.


      • dfdgdfgdf
        qegqegqewgewg kirjoitti:

        mä muuten oon ajanu molempi pyöriä ja se geepeeärrä oli laiskempi. tai silt se tuntu...cebarilla sain vauhdin yli 70km/h ja geepeeärrällä vaan joku 50......huj saatana...kummatkin vakioita.

        Oot ajanu 50 cc.tä... Urpo


    • jgfjgf

      Nämä uudet husqvarnat eivät muuten ole ruotsalaisia vaan italialaisia.

    • huqvarna 125cc on 1

      nii on! menee vakiona ainakin 100kmh ja tt 120kmh-139kmh

    • mopopojka69

      mun pappa tunturi kulkee TT se 145km/h gps:ään... se oli ollut huollossa ja ne oli samalla testannu sen huippunopeuden!

      • ffege

        ja sä olet tyhmä kun vttu


    • yammu

      osta yammu toiminu tosi hyvi itellä eikä normi ajoon tartte sen enempää tehoo

    • royppa

      ostaisko yzf-r?

      • Mitomies

        Olisin ostanut itse kyseisen pyörän mutta kun tykkään nopeudesta niin päädyin cagivaan. Varmasti hyvä pyörä tuo yzf r mutta aikamoinen tussuhan se on. Kandee laittaa yzäriin tehoputki(Arrow, Leo Vince, Akrapovic) koska muuten kuulostaa sähkö skootterilta kun pistää teharin niin kyllä on nannaa korville. Sit jos haluaa vääntöä lisää niin kandee pistää 180cc pytty(Malossi, Athena). Väännöllä saat sen pyörän kiihtyy paremmin ja sit se jaksaa vetää siihen 140km/h sen yli ei pääse kun siin on sähkönen nopeuden rajoitin mut kyl kai senkin saa poies.


      • YZF-R
        Mitomies kirjoitti:

        Olisin ostanut itse kyseisen pyörän mutta kun tykkään nopeudesta niin päädyin cagivaan. Varmasti hyvä pyörä tuo yzf r mutta aikamoinen tussuhan se on. Kandee laittaa yzäriin tehoputki(Arrow, Leo Vince, Akrapovic) koska muuten kuulostaa sähkö skootterilta kun pistää teharin niin kyllä on nannaa korville. Sit jos haluaa vääntöä lisää niin kandee pistää 180cc pytty(Malossi, Athena). Väännöllä saat sen pyörän kiihtyy paremmin ja sit se jaksaa vetää siihen 140km/h sen yli ei pääse kun siin on sähkönen nopeuden rajoitin mut kyl kai senkin saa poies.

        Ootko koskaan livenä kuullu niitä ääniä yzäristä? On melko hyvän kuulonen, vaikka toki parempi teharilla.


    • Mitomies

      Mito on paras. Cagiva mito sp525 kiihtyy 7sek 0-100 ja huiput gepsiin 180. Kulutus on sen 6-8l yleensä 6-7l/100km kaikki tämä tt mitoissa ei vakioissa mutta itellä ei ole cagiva ikinä ollut vakio mutta cagiva kulkee just ja just sen 140km/h vakiona mutta en suosittelisi mitoa ihmiselle joka haluaa pyörän vakiona koska cagiva on tarkoitettu tt:kai.

      • mitomiehelle

        Ei ne mitot ihan 180km/h saakka pääse. Max 170km/h mutta joo nopein kevari tosiaan minkä voit saada on Cagiva Mito ja mieluiten se 7-vaihteinen malli. (Moto GP kisavehkeitä ei lasketa, ne menee jopa sen päälle 190km/h....)


      • Mitomies
        mitomiehelle kirjoitti:

        Ei ne mitot ihan 180km/h saakka pääse. Max 170km/h mutta joo nopein kevari tosiaan minkä voit saada on Cagiva Mito ja mieluiten se 7-vaihteinen malli. (Moto GP kisavehkeitä ei lasketa, ne menee jopa sen päälle 190km/h....)

        Kyllä muuten tasan menee 180km/h jos gepsiin oon saanu vähän rontti 180km/h. Vittu ku jätkä omistaa jonkun hikisen derbin mopon ja on tulossa vasta kevari ikään eikä oo ikinä ajanu ees cagivalla vaan sanoo että kun mun kaveri kerto. Älä kuule mulle rupee. Ja on totta että jotkut cagivat menevät jopa tt:nä vaan 150km/h mutta ne ovat yleensä evo malleja. Kyllä evo mallitkin yltää 180km/h mutta sp525 mootori on parempi kuin evosaa.


      • vittuoottyrä
        Mitomies kirjoitti:

        Kyllä muuten tasan menee 180km/h jos gepsiin oon saanu vähän rontti 180km/h. Vittu ku jätkä omistaa jonkun hikisen derbin mopon ja on tulossa vasta kevari ikään eikä oo ikinä ajanu ees cagivalla vaan sanoo että kun mun kaveri kerto. Älä kuule mulle rupee. Ja on totta että jotkut cagivat menevät jopa tt:nä vaan 150km/h mutta ne ovat yleensä evo malleja. Kyllä evo mallitkin yltää 180km/h mutta sp525 mootori on parempi kuin evosaa.

        ei se mene kuule iha tota sun 180 haaveleit vaan :) se ei kyllä jaksa vetää 6loppuu jos on nii pitkät välit et menis yli 180 paitsi tosi pitkäl tasasel myötätuuleen :p se menee sen 170-175 vakioväleil.


      • Mitomies
        vittuoottyrä kirjoitti:

        ei se mene kuule iha tota sun 180 haaveleit vaan :) se ei kyllä jaksa vetää 6loppuu jos on nii pitkät välit et menis yli 180 paitsi tosi pitkäl tasasel myötätuuleen :p se menee sen 170-175 vakioväleil.

        Ja sul vitun mulkku ei ees oo sp525 haaveilet vaan siitä, joten turpa kiinni ja jatka sil polkupyörälläs harjoittelua. Teiltä vitun määlyt puuttuu tässä yks vitun tärkeä yksityiskohta! Ette omista Mitoo tai edes kevaria vaan tuutte aukoo päätä että ei jaksa vetää loppuun asti kun jätkillä on kuset housussa jo 40km/h vauhdissa!


    • näsärimies

      Osta honda nsr ! mulla on honda ja hyvin toimii! se on täl hetkel tt ja huippuja ite saanu 160km/h ja 4-6l/100km et iha vitu vähä kuluttaa :3 ja on HYVÄ :)!

      • Mitomies

        Juu näsäri on kans hyvä. Nopee ja luotettava olen kuullut kaverilta joka omista kyseisen pyörän. Hienon näkönenkin on ja markkinoiden paras kevari 2 päällä ajettavaks ja kulutus on kans pieni 2-tahdiksi ja ei ole mikään lusu peli.


    • ME & I

      Kertokaas kannattaisko laittaa kuntoon; cagiva freccia-90 aikas harvinaisuus tiedän.
      Kaveri tuntuu olevan ihan kondiksessa,renkaat,ketjut,yms. isommat kunnos,
      Starttaa hienosti mut ei käynnisty....pitäskö jättää talliin odottaa inspiraatioo ja siirtyä seuraavaan...ja mihin?

    • derbi gpr

      Myykää joku tehari derbii? derbi gpr 125

    • Suzuki 21

      Ihan oma mielipide on että Suzuki RGF on vieläkin siel ykkös paikalla näissä vauhti hommeleissa vaikka syökin bensaa niin hemmetisti

    • Kyrpä

      Suzuki rgf 1995 kulkee sen 180km/h poliisin testaamana gepsii

      • Poliisit ei testaa kevareiden huippunopeuksia, koska kevareilla ei ole mitään suurinta sallittua nopeutta, paitsi toki tiekohtainen rajoitus.
        Tehot on ainoa, joista poliisit on kevarien kohdalla kiinnostuneita, jos sillonkaan...


    • Suzuki rgf

      Kelläs täällä on rgf? Meikäläiseltäki löytyy ja voin vahvistaa et on kyllä kevareiden kunkku! Mut sanokaas mist päin te rgf miehet ootte ;) ite asun pk-seudul eikä oo tullu yhtää rgf:ää vastaa :(

    • Derbivierahet

      Suosittelisin Yamaha YZF-R 125. Yzäri on kylläkin nelari ja ei niinkään tykki. Jos tykki vehkeen haluat niin aprilia rs on listojen käressä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe