Onko tietoa kuinka yleistä nandrolonin käyttö on urheilijoiden keskuudessa? Viime vuosina on varsin moni varsin erilaisten lajien ammattilainen jäänyt kiinni nandrolonista, mm. jalkapalloilijoita ja juoksijoita. Käytetäänkö sitä niin paljon, vai jääkö siitä vain niin helposti kiinni?
Voisi kuvitella, että nandrolon on varsin turvallinen ja tehokas aine, kun jalkapallomiljonääritkin sitä käyttää. He tuskin viitsisivät mitään halpaa ja sivuvaikutuksia aiheuttavaa moskaa käyttää. Onko nandrolon teho/sivuvaikutus -suhteeltaan paras markkinoilla oleva aine, vai löytyykö jotain parempaa?
Kuinka helposti nandrolonista jää kiinni dopingtestissä? Olen ymmärtänyt, että se näkyisi testissä vain muutaman päivän käytön jälkeen, joten harjoituskaudella tuota varmaan on aika helppo käyttää jäämättä kiinni, ainakin vaikka jalkapallossa, jossa ei paljoakaan testailla.
Vanha aine
Nandrolon on ikivanha anabolinen steroidi, jota on käytetty vuosikymmeniä. Voimailijat ja kehonrakentajat käyttävät sitä kuureissa usein yhdistettynä 1-2 muun aineen (esim. testosteronin) kanssa. Ainetta ei voi ottaa suun kautta vaan se pitää antaa injektiona lihakseen. Aine ei ole ihan halvimpia anaboleja, mutta sitä on iätkaiket ollut paljon saatavilla, eikä sen hinta siksi päätä huimaa. Suurin osa käyttäjistä on ihan tavallisia pulliaisia. Itse opiskelin aikanaan kehonrakennusaikoinani ja ainoa säännöllinen tulo oli opintotuki. Kyllä silti aina sai riittävästi rahaa kasaan kuureihin. Usein niissä oli mukana Deca (Nandrolonin yleisin kauppanimi on Deca-Durabolin). Deca on elimistön kannalta yksi "parhaista" (=vähiten sivuvaikutuksia) douppausaineista, eikä se ole esim. kovin myrkyllinen maksalle. Decasta ei juurikaan tule sivuvaikutuksia, kuten esim. monista nappeina otettavista testosteronijohdannaisista. Yksinään käytettynä se ei toki ole mikään tehokkain mahdollinen ainakaan lihasten ja voimien kasvattamiseen. Me nimitettiin sitä aina kavereiden kanssa nivelkivun poistajaksi, sillä Decalla on elimistöön selvästi havaittava "pikkuvammoja parantava vaikutus". Kilpaurheilijoiden kannalta huono puoli on se, että Deca on yksi pisimpään testeissä näkyvistä steroideista. Deca näkyy testissä useita kuukausia sen käytön lopettamisen jälkeen. Eli ainakin puoli vuotta ja yleisesti puhutaan vuoden varmuusajasta. Eli juuri tästä syystä uskon vilpittömästi näitä kärähtäneitä yleisurheilijoita ja heidän selityksiään, että Nandrolon on tullut vahingossa jostain lisäravinteista. Jokainen peräkylän punttipaavokin tietää, ettei decaa voi käyttää lainkaan, jos on menossa seuraavan vuoden aikana testikisoihin. Miten ihmeessä sellaista tietoa ei muka olisi huippu-urheilijoilla ja heidän valmentajillaan??Parempia aineita?
Kiitos asiantuntevasta vastauksesta. Kuulostaa tosiaan aika ihmeelliseltä, että tuota käytettäisiin tarkoituksella, jos se kerran näkyy testeissä noin pitkään. Ehkä Hollantilaiset futaajat on sittenkin puhtaita...Mitä aineita nykyään sitten käytetään voiman ja lihasten hankkimiseen ja tehokkaita ja turvallisia ne ovat? Olen ymmärtänyt, että on kuitenkin sellaisiakin aineita, jotka näkyvät testeissä vain muutaman päivän. Ja kasvuhormoniahan ei pystytä vielä testaamaan ollenkaan.
öö mistä
Mistä tollasta voi ostaa?prkl kun en tunne ketään :)
Voit ostaa
Voit ostaa muunmuassa internetistä... Se on helppo ja turvallinen keino hommata anabolisia steroideja.saako tilaa steroideja ?
Oisin kiinostunut kysyy, että jos ajon tilaa ulkomailta niin tuleeko siitä mitään ongelmia tai sinne päin jos huomataan tilauksen ? .... saako sakkoja tai pahempaa rankaistusta ?...onko yliäätänsä laillista tilaa suomeen niitä aineita ? ...
turvallinen, näkyy 1,5 vuotta
vai muutaman päivän... vittu teidän kanssaFeikki
Urheilijoiden käryt johtuvat pitkälti siitä, että tavara on ollut jotain muuta kuin pitäisi. On ostettu mukamas jotain turvallista ainetta, joka onkin sisältänyt nandrolonia.pahasti hakoteillä
nadroloni, eli dekan vaikuttava aine vaikuttaa 3 viikkoa elimistössä jonka jälkeen se edelleen näkyy testissä! eikä siitä sen helpommin jää kiinni kuin muistakaan vastaavista anabolisista... se on toki tehokas mutta ylivoimaisesti paras hyöty siitä saadaan voimalajeissa ja kehonrakennuksessa. jos haluat potkua sopiva annostus lienee 4-12 milliä per viikko.siihen kun yhdistää jonkun teston esim.sustan.niin aletaan olla oikeilla jäljillä...nandroloni
koskaan ei oo kukaan mitään käyttäny (vaikka parta pitää naisillakin ajaa kahesti päivässä)..kannattaako käyttä
elikkä oon 86kilo 187cm pitkä ja käyny salil noin 11kk ja oon kelannu et ottaisin lisä potkua... mul on kyl sydämessä 2 reikä tosiaan aika pieniä yks 3mm toinen 7mm lääkärin muka ei tarvita leikkausta.. jos joku vois vastata jolla on tietoo niin kiitänkannattaako käyttä
elikkä oon 86kilo 187cm pitkä ja käyny salil noin 11kk ja oon kelannu et ottaisin lisä potkua... mul on kyl sydämessä 2 reikä tosiaan aika pieniä yks 3mm toinen 7mm lääkärin muka ei tarvita leikkausta.. jos joku vois vastata jolla on tietoo niin kiitänehdottomasti ei
kyllä käy pienet määrät pumpun päälle jos on sydän vikaa. kokemusta on! ei kannata ruveta leikkimään