Tupperware-konsulentti

JuttaMoisio

Hei!

Olen aloittanut muutama viikko sitten tiiminjohtajana Tupperwarella ja nyt kaipailisin uusia iloisia ja innokkaita ihmisiä tekemään tätä uskomattoman ihanaa työtä kanssani.
Aloittaminen ei maksa yhtikäs mitään, sinun tarvitsee sijoittaa tähän vain aikaasi!!

Itse asun Ylöjärvellä ja kuulun Tampereen alueen tukkuun, mutta sinä voit olla mistä päin Suomea.
Otathan pian minuun yhteyttä, niin kerron sinulle lisää!

35

6081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...totta?!

      Ei oo totta, vieläkö näitä Tupperwaren sikakalliita kippoja myydään...?!?!?!?

      Mistäs lähtien touhun aloittaminen ei muuten ole maksanut mitään, kyllähän siinä pitää aloituskassillinen kamaa ostaa että pystyy esittelyitä pitämään? Vai onko kirjoittajalla mielessä ihan joku ikioma myyntikuvio, missä hän hakee myyjiä tekemään esittelyitä omissa nimissään, itse ostamillaan kamoilla... vai liekö tuo edes sallittua...?!

      • Fire_Fox1

        Moikka
        Olin tupperware esittelyssä ja se konsulentti kertoi sitten että kun pitää kolmet kutsut(noin kaksi tuntia/kutsut) kolmessa viikossa niin se kassi on maksettu


      • väärät termit
        Fire_Fox1 kirjoitti:

        Moikka
        Olin tupperware esittelyssä ja se konsulentti kertoi sitten että kun pitää kolmet kutsut(noin kaksi tuntia/kutsut) kolmessa viikossa niin se kassi on maksettu

        ""kun pitää kolmet kutsut(noin kaksi tuntia/kutsut) kolmessa viikossa niin se kassi on maksettu""

        MITÄÄN ei saa ilmaiseksi! Sinä saat MAKSUTTA tavarat ensin LAINAAN ja kun olet tehnyt tietyn summan edestä ilmaista työtä ( maksat siis itsekin asikashintaa niin kauan, kun tuo aloituskassin hintarajan verran on myyty ja sitten vasta alat saamaan myyntikatetta ) maksanut esittelyjen kulut ( emäntien soittamien, bensakulut esittelypaikalle, emännänlahjat... ) omasta pussista, saat nuo tavarat omaksi. Eli kyllä niistä tavaroista maksetaan aika kova hinta niiden todelliseen arvoon nähden. Ja mistä tiiminjohtaja sen voi tietää, miten kukakin myy ja kuinka monella esittelyllä kassi on "tienattu"? Jos sattuu menemään huonosti ja esittelyn myynti on vain esim. 50€, niin joudut aika monta esittelyä pitämään siihen monen sadan laukkuun...


      • KaurisKauris84

        mä myin ja uskoin tyhmin silmin ihan kaiken mitä ne siel sepusteli :S olen ahertanu ja myynnyt yli 1000€ ja saannut 0€ jakun olin konsulentti ja ostin jtn itse itselleni niin ottivat sitten minulta ihan asiakashinnan!! :( saako ne näin tehä?


      • pyh puhetta
        KaurisKauris84 kirjoitti:

        mä myin ja uskoin tyhmin silmin ihan kaiken mitä ne siel sepusteli :S olen ahertanu ja myynnyt yli 1000€ ja saannut 0€ jakun olin konsulentti ja ostin jtn itse itselleni niin ottivat sitten minulta ihan asiakashinnan!! :( saako ne näin tehä?

        ny puhut kukkua..ei ne ota mitään asikashintaa,jos on itse konsulenttina ollut silloin..ja jo 400 euron myynnistä saa itselleen n , 100 euroo..että en usko että 1000e myynnistä sulle ois muka jääny 0e..paitsi jos oot koko palkkas omiin tavaroiden ostoihin tuhlannu,nii sit tulos tosin voi olla puhdas nolla


      • Anonyymi
        väärät termit kirjoitti:

        ""kun pitää kolmet kutsut(noin kaksi tuntia/kutsut) kolmessa viikossa niin se kassi on maksettu""

        MITÄÄN ei saa ilmaiseksi! Sinä saat MAKSUTTA tavarat ensin LAINAAN ja kun olet tehnyt tietyn summan edestä ilmaista työtä ( maksat siis itsekin asikashintaa niin kauan, kun tuo aloituskassin hintarajan verran on myyty ja sitten vasta alat saamaan myyntikatetta ) maksanut esittelyjen kulut ( emäntien soittamien, bensakulut esittelypaikalle, emännänlahjat... ) omasta pussista, saat nuo tavarat omaksi. Eli kyllä niistä tavaroista maksetaan aika kova hinta niiden todelliseen arvoon nähden. Ja mistä tiiminjohtaja sen voi tietää, miten kukakin myy ja kuinka monella esittelyllä kassi on "tienattu"? Jos sattuu menemään huonosti ja esittelyn myynti on vain esim. 50€, niin joudut aika monta esittelyä pitämään siihen monen sadan laukkuun...

        Naurettavaa touhua. Yksi tuttu jatkuvasti kaupittelee näitä. Ei meikäläinen tommosiin rahaa pistä. Elämänlaatuni on hyvä,vaikka teen halvemmilla välineillä ruokani😂


    • Hae oikeaa työtä

      Tunkea väkisin muovipurkkrja kaikille.

    • JuttaMoisio

      Miksi ihmiset ovat noin kyynisiä nykyään??

      Aloittaminen ON täysin ILMAISTA!!
      Sinun EI tarvitse maksaa mitään, pidät sen muutaman esittelyn ja saat kassin sisällön omaksesi. On myöskin välillä mahdollista aloittaa niin että alat heti saada konsulentti alennuksen, eli -29% (tämä ei siis aina mahdollista)

      Ja jos nyt joku sattuu aloittamaan vaikkapa huomena, niin hän tekee työtä sen palkkansa eteen, aivan, niinkuin kaikki muutkin työssä käyvät!!
      Eihän mistän työstä makseta palkaa ensin ja sitten vasta tehdä työtä.

      Pointtini tässä nyt oli kuitenkin se, että jos joku haluaisi aloittaa kokeilemaan uraansa konsulenttina, se olisi nyt helppoa ja mahdollista kauttani.
      Ja mielelläni otan ihmisiä mukaani kokoukseen, missä näkee tämän työn huveja!

      Ottakaa siis rohkeasti yhteyttä negatiivisista kommenteista huolimatta.

      • KaurisKauris84

        Jaaa-a? Vai on?? Ei minun mielestä se oli vain sellainen aloitus huijaus!
        Starttikassi joo saa toki ilmatteeks mutta ennen sitä teet työtä ja kun olen myynnyt 350€ eest sitten saat sen kassin mutta sen kassin kokonais hinta on vähemmän kuin se 350€ joka on n. 100€ vähemmän :S olen itse ex TW konsulentti.
        Ja se ns konsulentti alennus sitä ei ole ainakaan täällä pohjanmaalla ole vaan että ainakin minua käytettiin sillä visin hyväx että kun tilasin jtn itse niin maksoin aina ASIAKAS hinta.

        Vai että negatiivisiä kommenteja ? Tää mitä kirjoitin on täysin totta !!


      • Paula33
        KaurisKauris84 kirjoitti:

        Jaaa-a? Vai on?? Ei minun mielestä se oli vain sellainen aloitus huijaus!
        Starttikassi joo saa toki ilmatteeks mutta ennen sitä teet työtä ja kun olen myynnyt 350€ eest sitten saat sen kassin mutta sen kassin kokonais hinta on vähemmän kuin se 350€ joka on n. 100€ vähemmän :S olen itse ex TW konsulentti.
        Ja se ns konsulentti alennus sitä ei ole ainakaan täällä pohjanmaalla ole vaan että ainakin minua käytettiin sillä visin hyväx että kun tilasin jtn itse niin maksoin aina ASIAKAS hinta.

        Vai että negatiivisiä kommenteja ? Tää mitä kirjoitin on täysin totta !!

        Mulle tuli nyt kanssa ihan kusetettu olo, kun suostuin kokeilemaan konsulenttina oloa. Joku Tupperin konsulentti voi varmaan valaista olenko ymmärtänyt jotain väärin, ennen kuin hyökkään oman tiiminjohtajani kimppuun.
        Pidin kutsut (olin emäntä). Sinä iltana suostuin lähtemään konsulentiksi, jolloin meillä kutsuja pitänyt konsulentti lupasi, että saan sen illan myynnin omaksi myynnikseni. Lisäksi lupasi aloituslaukun "ilmaiseksi". Joo, no 360e piti tulla myyntiä että se on oma, mutta se 360e tuli niistä meillä pidetyistä kutsuista. Konsulentti sanoi että ekasta tilauksesta ei tule sitä n. 28% alennusta. Nyt kun hain ensimmäisen tilakseni tukusta, niin ne hinnat on kuitenkin kuvastohintoihin verrattuna -28%, mutta se meillä ollut konsulentti on tilannut itse muutaman tuotteen myös. Ei puhunut mulle mitään ja kun kysyin että kenen ne on, niin vastasi että hänen ja maksaa erotuksen minulle. Loppusumman ero meillä tehdyn tilauksen ja tukun laskun ei ole kuin muutaman euron, mutta konsulentin "omista tuotteista" minä maksan laskussani yli 20e. Eli veloitanko konsulentilta tuon yli 20e (mikä käy minun järkeeni) vai kuvitteleeko se hakevansa ne minulta 4e:lla, mikä on laskujen erotus? Lisäksi laskussa on aloituskassin hinta reilu 100e, jonka minä vielä maksan (rahalla!), joten ei tää nyt ihan niin mennyt kuin piti.


      • Jutta Moisio
        Paula33 kirjoitti:

        Mulle tuli nyt kanssa ihan kusetettu olo, kun suostuin kokeilemaan konsulenttina oloa. Joku Tupperin konsulentti voi varmaan valaista olenko ymmärtänyt jotain väärin, ennen kuin hyökkään oman tiiminjohtajani kimppuun.
        Pidin kutsut (olin emäntä). Sinä iltana suostuin lähtemään konsulentiksi, jolloin meillä kutsuja pitänyt konsulentti lupasi, että saan sen illan myynnin omaksi myynnikseni. Lisäksi lupasi aloituslaukun "ilmaiseksi". Joo, no 360e piti tulla myyntiä että se on oma, mutta se 360e tuli niistä meillä pidetyistä kutsuista. Konsulentti sanoi että ekasta tilauksesta ei tule sitä n. 28% alennusta. Nyt kun hain ensimmäisen tilakseni tukusta, niin ne hinnat on kuitenkin kuvastohintoihin verrattuna -28%, mutta se meillä ollut konsulentti on tilannut itse muutaman tuotteen myös. Ei puhunut mulle mitään ja kun kysyin että kenen ne on, niin vastasi että hänen ja maksaa erotuksen minulle. Loppusumman ero meillä tehdyn tilauksen ja tukun laskun ei ole kuin muutaman euron, mutta konsulentin "omista tuotteista" minä maksan laskussani yli 20e. Eli veloitanko konsulentilta tuon yli 20e (mikä käy minun järkeeni) vai kuvitteleeko se hakevansa ne minulta 4e:lla, mikä on laskujen erotus? Lisäksi laskussa on aloituskassin hinta reilu 100e, jonka minä vielä maksan (rahalla!), joten ei tää nyt ihan niin mennyt kuin piti.

        Hei Paula!
        Aloituskassi pitää näkyä laskussa jossain kohden (verotuksellisistakin syistä), joten siinä lukee se laskutettava osuus, todellisuudessa sinä et maksa siitä mitään, jos olet ilmaisella laukulla; eli heti ansioille, aloittanut. Jos taas olet aloittanut ihan normaalilla laukulla, eli niin että se 360e pitää tienata ensin, niin sitten laskun pitäisi olla suurinpiirtein saman suuruinen.
        Jos kyseinen konsulentti joka sinut on rekrytoinut ja tilannut itselleen samalla tuotteita, tottakai maksaa sinulle sen hinnan mikä laskussa lukee! Sehän on ollut sinulle vain plussaa, kun olet saanut myyntiä hänelle menevistä tuotteista.
        Onko sinulle pidetty jo laukunluovutus?


      • mutteri mutsi

        Ihan kuule paska puhetta maksoin laukusta 183€ ja mun mielestä ei ollut edes niitä tavaroita mitä siihen kuului eli siinäkin huijattiin, ensin tyttö painostettiin myyjäksi sitten mamma maksaa arvatkaa vituttaako,ois ollut ees ne mitä olis pitänyt siinä olla puolet tavaroista puuttui eli missäpä on ja onko kellään oikeaa listaa mitä siihen kuuluu, niin tuohon summaan vielä kulut päälle, myyntiä oli jotain 300€ kukaan ei osta tuommosta kallista paskaa esim koneessa kun peset muuttuvat harmaiksi yms. Eikä ole panettelua vaan totta. Niin ja tuonkin rahan olisin oikeasti tarvinnut muuhun.


      • Anonyymi

        Et usko itsekkään mitä selostat😂😂


      • Anonyymi

        Et usko itsekkään mitä selostat😂😂


      • Anonyymi
        Jutta Moisio kirjoitti:

        Hei Paula!
        Aloituskassi pitää näkyä laskussa jossain kohden (verotuksellisistakin syistä), joten siinä lukee se laskutettava osuus, todellisuudessa sinä et maksa siitä mitään, jos olet ilmaisella laukulla; eli heti ansioille, aloittanut. Jos taas olet aloittanut ihan normaalilla laukulla, eli niin että se 360e pitää tienata ensin, niin sitten laskun pitäisi olla suurinpiirtein saman suuruinen.
        Jos kyseinen konsulentti joka sinut on rekrytoinut ja tilannut itselleen samalla tuotteita, tottakai maksaa sinulle sen hinnan mikä laskussa lukee! Sehän on ollut sinulle vain plussaa, kun olet saanut myyntiä hänelle menevistä tuotteista.
        Onko sinulle pidetty jo laukunluovutus?

        Kalliit on kassi ja kamat😂😂


      • Anonyymi
        Jutta Moisio kirjoitti:

        Hei Paula!
        Aloituskassi pitää näkyä laskussa jossain kohden (verotuksellisistakin syistä), joten siinä lukee se laskutettava osuus, todellisuudessa sinä et maksa siitä mitään, jos olet ilmaisella laukulla; eli heti ansioille, aloittanut. Jos taas olet aloittanut ihan normaalilla laukulla, eli niin että se 360e pitää tienata ensin, niin sitten laskun pitäisi olla suurinpiirtein saman suuruinen.
        Jos kyseinen konsulentti joka sinut on rekrytoinut ja tilannut itselleen samalla tuotteita, tottakai maksaa sinulle sen hinnan mikä laskussa lukee! Sehän on ollut sinulle vain plussaa, kun olet saanut myyntiä hänelle menevistä tuotteista.
        Onko sinulle pidetty jo laukunluovutus?

        Kaverini muuttui kauhean aggressiiviseksi,kun alotti nää topper jutut ja juisi lussat.


    • TII-TÄTI

      olisin kiinnostunut kuka olisi tupperware emäntä Siilinjärven alueella(Vuorela)??

      • Jutta Moisio

        TII-TÄTI:

        Tässä yhteystietoni [email protected], laita minulle sähköpostia niin katsotaan mitä voin tehdä!

        T: Jutta


    • testannut

      Kyllä harkitsisin hyvin tarkkaan esittelijänä eli konsulenttina toimimista. Aloituslaukun saa suhteellisen helposti lunastettua itselle ja kate on ihan kohtuullinen. Tuotteiden ja kirjanpidon kanssa kuluu yllättävän paljon aikaa ja olen tullut siihen tulokseen, että vapaa-aikani on rahalla mittaamaton hyödyke. Tässä lisäksi vaihtuu aina kuukausittain ne tarjousjutut, sekä emännänlahjat ja jos haluaa saada sovittua uusia esittelyjä, tulee hankkia vähintäänkin malli emännänlahjasta. Nämä mallit ovat arvokkaita mielestäni myös konsulentille. Ja kuukausittaisista tarjouksista on hyvä olla malleja esittelyissä ---> taasen mallihintaan.
      Eli aikaa tulee olla runsaasti käytettävissä, ja kyllä omaa pääomaakin jonkun verran.

    • parikupposta

      olisin halukas tilaamaan pari kupposta mutta kun en tiedä kelle kertoisin kun kukaan ei kait enää pidä kutsuja .voiko tilata suoraan kuvastosta , ehkä ei kun ei ole missään tilaus kaavaketta . meneeköhän tää nyt vähän vaikeeks , no katsotaan mitä tuleman pitää .

      • Jutta Moisio

        Laitoin tuohon ylemmäs sähköpostiosoitteeni jo. Laita viestiä sinne niin katsotaan mitä voin tehdä!
        Jutta


    • kattia'kans

      Ylihinnoiteltuja kippoja ja kuppeja. En sano, ettei jotkut olisi ihan laadukkaita, mutta jotkin leikkurit esim. ei kestä konepesua ja yleisesti suurin osa kipoista ei kestä mikroa. Menee vähän överiksi pyytää muovikulhosta kolmekyppiä tai vihannesleikkurista kuus-kymppiä.

      Takuu-asiat ovat myös huvittavia. Takuu myönnetään moneksi vuodeksi, vaan se ei yllättäen koskekaan toiminnallisuuksia, esim: leikkureissa tai kumiosien hapertumista.

      Taidan pysyä teräskulhoissa ja monitoimikoneen käyttäjänä toistaiseksi.

      • hippo3

        takuuseen menee kaikki,joita ei ole itse pilattu tahallaan..esim veitset ,terät ja kumiset osat eivät kuulu astianpesukoneeseen lainkaan..


    • mutterimutsi

      Tuon valehtelun vois jo lopettaa niin se kassi piti tytöllekin olla ilmainen maksoin siitä 183€ vaikka pidettiin pari esittelyä katsoin kyllä että kusetettiin nuorta tyttöä ja kunnolla eipä tukkukaan vastaa kun yritin selvittää asiaa, eli kusetusta sori vaan tai siellä tupperin puolella se sori pitäs tulla .

    • konsulentiksialkanut

      Hmm. Voikohan tuon työn lopettaa ja palauttaa aloituskassin tavarat (eivät ole oleet käytössä.)mikäli näyttää siltä, ettei lunastushinta tule kasaan..? Ilmaiseksi siis, ettei joudu makselemaan..

    • Varoituksen sana

      Aniharva tienaa Tupperwarella tai muullakaan "konsulenttityöllä"!

      - Varaudu tekemään konsulenttina paljon töitä.
      - Ajat omalla autolla pitkiäkin matkoja ja polttoaine maksaa maltaita.
      - Keskiostos on pieni, koska tuotteet ovat suhteellisen hintavia. Pienillä tuloilla kitkuttavilla asiakkailla ei ole varaa ostaa sadalla eurolla / esittely.
      - Maksat itse asiakkaitten kuvastot ja mainokset, tilauslomakkeet, emännänlahjat, vieraslahjat ja muut esittelyssä tarvittavat tarvikkeet.
      - Puhelin- ja postikulut maksat itse.
      - Hoidat asiakkaitten takuuvaihdot omalla kustannuksellasi: Joko viet takuuvaihdon tukkuun ja postitat vaihtotuotteen asiakkaalle ja maksat postimaksut. Tai viet takuuvaihdon tukkuun ja kuljetat vaihtotuotteen asiakkaalle ja maksat polttoaineet.
      - Jatkuva painostus ja myyntitavoitteet. Painostus riippuu mm. tiiminjohtajan omista myyntitavoitteista. Hän voi tavoitella matkoja ja palkintoja, joita saa, kun tiimin jäsenet kilpailevat ja myyvät paljon.
      - Koulutuksissa ja ryhmäkokouksissa painostetaan käymään jatkuvasti. Jos olet usein näistä pois, siitä voidaan mainita sinulle. Olet "huono konsulentti".
      - Sinun pitää rekrytoida uusia jälleenmyyjiä ja antaa ns. nimivinkkejä ryhmänjohtajallesi. Rj. soittelee asiakkaillesi, jotka laittavat rastin "Olen kiinnnostunut TW-työstä"-ruutuun.

      Kannattaa ottaa maalaisjärki käyttöön, harkita yön yli ja pitempään! Ei pidä uskoa kaikkea, mitä kehutaan!

      Omat rahat menevät, tuotto on miinuksella ja omaa aikaa kuluu. Sukulaiset ja naapurit on äkkiä "esitelty" ja paikat loppuvat. Vinkkinä, että Tupperwarea löytää edullisesti kirpputoreilta, Torista ja Huuto.netistä.

    • tUpper diana

      yllämainitussa kommentissa tosin on järkeä,mut automatkoistahan saa vähennystä samoin jos ostaa käteisellä tulostimen,tietokoneen ja muita toimisto tarvikkeita ne kaikki voi laittaa verotukseen kuitteineen..tupperwaressahan täytetään verokirjapitoa,jos ette tienneet. aloittaminen on täysin maksutonta,kassin sisältö on lainassa siihen saakka,kun ekoista kutsuista saa sen 400e myynnin,itselläni se tuli täyteen ekoista kutsuista.ja seuraavista tuli myös 400e nii sillä tienasi itselleen 100e ja mitä enemmän pitää kutsuja,sitä enemmän tienaa..ei raha juokse jos vaan kotona on,eikä mitään tee..konsulentti tilaa tuotteet lomakkeella,jossa on alvittomat hinnat.jos konsulentti tilaa itselleen,nii hänen nii laskutoimitus menee näin. : kuvaston tuote kertaa 0.715 = nii se on konsulentin oma hinta jonka hän maksaa tuotteesta. ja jos on ongelmia laskujen yms kanssa nii kannattaa kysyä siltä omalta tiiminjohtajalta ohjeita,eikä tulla tänne valittamaan,kun on muka huijattu olo..tupperware ei huijaa ketään..itse olen viihtyny konsulenttina jo monta vuotta ja saanut omaa rahaa paljon,paljon..ps: missään muissa tuotteissa ei ole laatutakuuta kuin tupperwaren tuotteissa,jos menee vatkain rikki ni osan voi tilata, tai jos paistinpannusta lähtee otin irti takuu korvaa...missä normaalissa kaupassa voi tehdä laatu takuu korvaa tuotteen vaihtoa..E I M I S S Ä Ä N..

      • eläkeläinen

        Työ on ajan viete , niin kyllä olen käsittänyt , kun luin teidän juttunne.
        On myös kokemusta ,enkä kadu yhtään ihana seurustelu muoto.

        Olin myös meikki esittelijä siinä tuli jopa palkaa,meikkasin emännän,
        vaik en ikinä ole mitään sen tyylistä kurssia käynyt,mutta rohkeudella pärjää.


    • PETTYNYT SUURESTI

      Vai ei mitään maksa?! Haistakaa paska itse olin konsulttina ja tiiminjohtajana toimi mustalainen akka ei tienyt mistään mitään ei avustanut mitään, Ei auttanut kun tuli ongelmia käski soittaa tuonne ja tuolta tänne. Tukkuun kun yrittää soittaa ei koskaan vastausta ja jos ihmiset jotain tilaavat on sinun itse maksettava helevetin kalliit postikulut! pitää myös muistaa että ALV:it lisäätään loppusummaan niin eipä siinä itelle jää 500€ myynistä kuin 2-9€ Että tunti taksa olisi joku 0,34senttiä! Lopettaa kun yrittää ja laukun lähettää takaisin niin mahdotonta. Uhkailevat että toki saan lähettää takaisin mutta lasku tulee perästä 500€ vitun laukusta!?!?!?, jossa yksi pullo ja muutama kippo.

      Minulle lähetetään ommalla kustannuksella ja rahalla 2011 vuoden lehtisiä, jota pitää heti tilata uusia siihenkin uppoaa äkkiä rahaa sadasta kahteen. Itselläni upposi lukemattomia tunteja rahaa melkein 700€ ja mitää jää itselle???? Ei mitään muuta kuin lisää laskuja lähettelevät!?!? EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN! JOS lasku viellä tulee niin Rikosilmoitus ja Kuluttajasuojaan yhteydessä!

      Mutta Jää miettimään että miten te voitte nukkua iloisesti meidän rahojemme päällä, jotka olemme saaneet melkein verihien kautta?

      • hip4

        senpä takia niissä tuotteissa on postikulut jotka ne asiakkaat maksavat eli oman osuutensa joka on tällähetkellä 2,70...monta tilaajaa ja monta postimaksua..


      • mie 3v tupperia
        hip4 kirjoitti:

        senpä takia niissä tuotteissa on postikulut jotka ne asiakkaat maksavat eli oman osuutensa joka on tällähetkellä 2,70...monta tilaajaa ja monta postimaksua..

        400 euron myynnistä saa itselleen noin 100 euro omaa rahaa..että miten helkkarissa jos sä myyt 500 eurolla nii sulle jää 2-9 eur rahaa..toi on ihan paska puhetta.. postimaksut menee ostajalle ja jos sä itse ostat sieltä tuotteita samalla ,nii ei sulle sit tietenkään jää mitää omaa käteenkään..sehän on selvä asia. ja sehän on vapaaehtoista oletko mukana tupperwaressa vai etkö ole..sinun työ ja siitä saatu palkkio on sinun ihan itse aiheuttamaa jos et saa hyvää summaa myytyä,nii tuha valittaa palkastakaan.ei ne sieltä sulle mitään tuntitaksaa maksa ,jos sitä meinaat odottaa,flailereita ei oo pakko ostaa ne voi suoraan tulostaa koneelta ulos.


      • Älä usko,ota selvää
        mie 3v tupperia kirjoitti:

        400 euron myynnistä saa itselleen noin 100 euro omaa rahaa..että miten helkkarissa jos sä myyt 500 eurolla nii sulle jää 2-9 eur rahaa..toi on ihan paska puhetta.. postimaksut menee ostajalle ja jos sä itse ostat sieltä tuotteita samalla ,nii ei sulle sit tietenkään jää mitää omaa käteenkään..sehän on selvä asia. ja sehän on vapaaehtoista oletko mukana tupperwaressa vai etkö ole..sinun työ ja siitä saatu palkkio on sinun ihan itse aiheuttamaa jos et saa hyvää summaa myytyä,nii tuha valittaa palkastakaan.ei ne sieltä sulle mitään tuntitaksaa maksa ,jos sitä meinaat odottaa,flailereita ei oo pakko ostaa ne voi suoraan tulostaa koneelta ulos.

        Tupperwaren konsulentti maksaa kulut ja ryhmänjohtajat ja tukku keräävät voitot. Aniharva konsulentti elää esittelytyöllä. Suurin osa jää pahasti tappiolle ja jokaisella on Tupperwarea kaapit ja komerot täynnä.

        - Tupperwaren viikkokokouksissa pitäisi käydä joka viikko. Kyseessä ei ole koulutus, vaan ns. hengennostatuskokous (ei mainittavaa hyötyä).
        - Tukku on kaukana ja polttoaine maksaa maltaita.
        - Polttoainekuluja kertyy, kun ajat emännälle / isännälle esittelyyn ja takaisin. Välillä ajat tukkuun ja haet tavarat. Ajat taas emännälle / isännälle ja viet tavarat.
        - Konsulentti maksaa myös postikulut.
        - Konsulentti tilaa ja maksaa kuvastot, esitteet, emännänlahjat, vieraslahjat jne., jne.
        - Maksat myös puhelinkulut.
        - Emäntien / isäntien hankinta, esittelyyn valmistautuminen, matkat, esittely, tilaukset ja tukkukäynnit vievät aikaa.
        - Työhön kulutettu aika / tuotto? Laske huviksesi, mitä sinulle jää tuntipalkaksi? Jos olet osa-aikatyössä muualla esim. viikonloput, tienaat taatusti enemmän kuin pakkomyymällä TW-tuotteita!

        Tupperwaren tuotteita on myynnissä Huuto.netissä, Torissa ja kirpputoreilla pilvin pimein ja puoli-ilmaiseksi! Älä usko kaikkea mitä luvataan! Ota asioista selvää ennen konsulentiksi ryhtymistä!


    • MaailmanympäriTW:lla

      Tupperwaren tukkupäälliköt ja tiiminjohtajat kilpailevat ulkomaanmatkoista ja tavarapalkinnoista. Konsulenttien eli esittelijöiden pitää myydä paljon ja enemmän, jotta tiiminjohtaja pääsee matkalle. Jos tukkupäällikön tai tiiminjohtajan tähtäimessä on Brasilian matka, niin kippojen ja kuppien pitää vaihtaa omistajaa ahkerasti!

      Elokuussa on Pohjoismaitten Tupperware-konferenssi. Sinne valitaan ryhmänjohtajia ja tavisesittelijöitä eli konsulentteja kesän myynnin mukaan.

    • Jkl75

      Itse olen myynyt tuotteita aiemmin 3 vuotta esittelyjä oli keskimäärin 1*viikko ja teemaviikkoina enemmän. Pidin työstä ja ansaitsin hyvin keskikmääräinen kuukausiansioni oli n. 650e , tuotteista en maksanut vaan niitä tuli hyvästä tuloksesta palkintoina sekä kampanjoista. Sain myös uusia kavereita, muita tavaroita kampanjoista ja lisäksi ihania tuotteita kaapit täyteen. Mitä en its etarvinnut lahjoitin ystäville tai myin esittelyissä suoraan. Tämä on työtä aikaa kuluu mutta tulostakin syntyy kun yrittää. Mitään epärehellistä en ole tavannut. Tuoteeseittelijä on verovelvollinen omalla toiminimellä toimiva konsulentti joten itse täytyy pitää huolta vero yms asioista. Tukusta, myyjiltä tai tiimijohtajalta kyllä saa apua kaikkeen. Lähtekää rohkeasti kokeilemaan, työ on ihanaa ja tapaat mielenkiintoisia ihmisiä.

    • suurinkusetus

      Tupperware on ehkä suurin pyramidi kusetus ikinä. Tavaroitten hinnoista, voi olla jopa 98% myyntikatetta. Elkää vaan ikinä lähtekö tähä'n kusetukseen mukaan. Ottakaa selvää ensin, mitä tämä homma on. Moraalitonta kusetusta, jossa rahaa tienaa vain portaikon ylimmän pään henkilöt. Uskomatonta, että tähän vieläkin menee niin monta ihmistä, vaikka kusetus on rantautunut suomeen jo 60-luvulla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe