Tapoja hurmata tyttö

PeukALOintiaani29

Joo eli haluisin tietää tiettyjä tapoja/asioita, joista tyttö tykkäisi/hurmaantuisi. Ja sitten myös hyviä keskustelunaiheita olisi kiva tietää. Meitsil on pönttö vähän niinku tyhjä tällä hetkellä.

Toivoisin kovien rakkausveteraanien vyöryä tälle palstalle.

84

9384

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeppä näi

      Kehu tytön ulkonäköö, sitten voit myös kysyy miten menee ja sitä rataa...kyllä se keskuskelu lähtee automaattisesti sitten käyntii.

      • .

        Se kehuminen ei oo välttämättä paras keino. Ite ainaki tunnen itteni hirveen vaivaantuneeks jos joku kehuu mun ulkonäköä.

        Paras tapa on hymy, hyvät jutut ja huomioiminen :>

        Mustasukkaseks tekemistä en kannata.


    • dfgdfgdfg

      oo vaan ihan hiljaan, ja katso sen tytön huuliin ekana. sitten vaan suutelet sitä. sellasta näkee romanttisissa elokuvissa, mutta se on jotain niin ihanaa. siitä ainakin "hurmaantuu".

      no sitten tytöt tykkää tietysti jos niille tuo kauniita kukkia, tai jonkun kivan pienen lahjan.

      ja kyllä moni olisi kehuista otettu. joten voit kehua hänen ulkonäköään taikka sanoa, että "voi kun sulla on niin nätti paita" yms.

      ja siitäkin tytöt hurmaantuu, jos yllätät sen jollain. esim. sano koulun jälkeen (jos olette samassa koulussa) että nyt viet hänet johonkin paikkaan. ja vie se vaikka syömään johkin tosi hienoon ravintolaan. se on jotain niin ihanaa ja romanttista.

      sekin on aika kivaa ja ihanaa jos lähettää jonkun ihanan rakkausviestin kännykällä. ;)


      No tossa nyt oli jotain nopeasti ajateltuna ja kirjoitettuna.

      • grausah

        oot kattonu liika jtn amerikkaliasii romannttisii leffoi... kaikki noi sun vinkkis on vaa nii kliseisii karmeit. Jos joku tekis mulle jtn tollast (lukuunottamatta tota suutelujuttuu se on iha hyvä) nii pitäisin sitä tyyppii aika epäaiton. Parasta on vaa puhua aidosti ja kauniisti ja kertoa että välittää toisesta. Välittämistä voi myös näyttää läheisyydellä ja hellyydellä , mutta itse ainakin välttäisin koulun jälkeen ravintolaan lähtemistä...


      • Sä oot

        100% metro. Susta ne tytöt tykkää muutenki.


      • ei mikään kiire...

        No enpä tiiä jos laittaa silleen rakkausviestin ettei tiiä kuka se on . Ja toi huulin kattominen aika tyhmää jos tyttö luulee et niinku sä tölläät sitä ja silleen kun mun mielestä kannattaa aloittaa kaveri-suhteella jos sellaista ei ole mutta kuitankin edetä hitaasti. Jos se ei oo mikään kuolemankiire :)toi oli vaan ehdotus.:);)


      • määvaan
        grausah kirjoitti:

        oot kattonu liika jtn amerikkaliasii romannttisii leffoi... kaikki noi sun vinkkis on vaa nii kliseisii karmeit. Jos joku tekis mulle jtn tollast (lukuunottamatta tota suutelujuttuu se on iha hyvä) nii pitäisin sitä tyyppii aika epäaiton. Parasta on vaa puhua aidosti ja kauniisti ja kertoa että välittää toisesta. Välittämistä voi myös näyttää läheisyydellä ja hellyydellä , mutta itse ainakin välttäisin koulun jälkeen ravintolaan lähtemistä...

        Joo sama mitä grausah sano varmasti sulle liikaa noi elokuvat;);)


    • minävaantäällä

      No puheenaiheet tietysti riippuvat siitä kuinka kauan olet tuntenut kyseisen tytön. Kehut ovat joo ihan kivoja mutta ei saa kehua yltiöpäisesti. Voit kehua vaikka tytön silmiä tai todella kaunista hymyä. Jos olet pyytänyt tytön jonnekkin ulos vaikka syömään voit kehaista tytön ulkonäköä. Kehon kehumisesta minä en ainakaan pidä esim. sul on isot rinnat yms. tuollaisen kommentin laukominen pilaa taatusti hyvän romanttisen hetken. niinkuin joku oli tuolla jo sanonutkin niin huuliin katsominen merkitsee tytölle yllättävän paljon.... jos istutte vaikka kotisohvalla ja tyttö tulee istumaan aika lähelle ja nojaa sinuun, laittaa hiuksiasi tiedät että olet oikeilla jäljillä... Illan lopuksi saatat tytön kotiin ja silloin voit harkita suudelmaa. Halata voi vaikket olisikaan varma tuleeko teidän jutusta mitään.

      • ....

        kelle te oike opetatte?


      • xD lover xD
        .... kirjoitti:

        kelle te oike opetatte?

        Tytöt pitää siitä, ettei tunge itseään liikaa esille, on rauhallinen ja pitää matalampaa profiilia. Vähitellen kannattaa alkaa "flirttailemaan" ja muuta sellaista. Siitä se lähtee kehittymään!


      • tytsyjjj
        xD lover xD kirjoitti:

        Tytöt pitää siitä, ettei tunge itseään liikaa esille, on rauhallinen ja pitää matalampaa profiilia. Vähitellen kannattaa alkaa "flirttailemaan" ja muuta sellaista. Siitä se lähtee kehittymään!

        juttele tytölle kaikkea mukavia ja aina vähän enemmän, jonkin ajan kuluttua flirttaile;)
        tytön hurmaaminen luulisi olevan aika helppoa.
        Itse olen sulaa vaha kun joku kehuu minua tai puhuu kivoja kuinka kia olen tai muuta, ei aina vain ulkonäköä, kun halii tai pussaa kaulalle olen myytyä naista ; )
        ja kerro hänelle kuinka välität hänestä
        söpöjen viestien lähettely kännykällä tai mesessä on minusta ihanaa : )


      • tytsyjjj
        tytsyjjj kirjoitti:

        juttele tytölle kaikkea mukavia ja aina vähän enemmän, jonkin ajan kuluttua flirttaile;)
        tytön hurmaaminen luulisi olevan aika helppoa.
        Itse olen sulaa vaha kun joku kehuu minua tai puhuu kivoja kuinka kia olen tai muuta, ei aina vain ulkonäköä, kun halii tai pussaa kaulalle olen myytyä naista ; )
        ja kerro hänelle kuinka välität hänestä
        söpöjen viestien lähettely kännykällä tai mesessä on minusta ihanaa : )

        niin ja hipsuta tyttöä! hiplaa hiuksia ja sillee.. se on ihanaa : )


      • noin just!!!!!
        tytsyjjj kirjoitti:

        juttele tytölle kaikkea mukavia ja aina vähän enemmän, jonkin ajan kuluttua flirttaile;)
        tytön hurmaaminen luulisi olevan aika helppoa.
        Itse olen sulaa vaha kun joku kehuu minua tai puhuu kivoja kuinka kia olen tai muuta, ei aina vain ulkonäköä, kun halii tai pussaa kaulalle olen myytyä naista ; )
        ja kerro hänelle kuinka välität hänestä
        söpöjen viestien lähettely kännykällä tai mesessä on minusta ihanaa : )

        juuri noin sä osaatton


      • Tun ttu
        xD lover xD kirjoitti:

        Tytöt pitää siitä, ettei tunge itseään liikaa esille, on rauhallinen ja pitää matalampaa profiilia. Vähitellen kannattaa alkaa "flirttailemaan" ja muuta sellaista. Siitä se lähtee kehittymään!

        Itseasiassa tein noin. Flirttailuna toimi ystävänpäivänä ruusukimppu, jolla pyrin yllättämään iloisesti.

        Jaa että mitenkö päättyi? Jouduin friendzoneen. ("jos oltais vain kavereita, eikä parisuhteessa")


      • oikee (tyttö)
        Tun ttu kirjoitti:

        Itseasiassa tein noin. Flirttailuna toimi ystävänpäivänä ruusukimppu, jolla pyrin yllättämään iloisesti.

        Jaa että mitenkö päättyi? Jouduin friendzoneen. ("jos oltais vain kavereita, eikä parisuhteessa")

        moi oon tyttö ja mun mielest ois tosi kiva jos joku edes pyytäis mua ulos


        oon 14

        oon kaunis

        oon itsekäs ja

        myös seksikäs


      • 13+3=16

        olen tuntenut hänet noin viisi päivää ja olaan poika ja tyttö ysstäviä saaanko lisää
        miten voin hurmata hänet


      • cool boy
        oikee (tyttö) kirjoitti:

        moi oon tyttö ja mun mielest ois tosi kiva jos joku edes pyytäis mua ulos


        oon 14

        oon kaunis

        oon itsekäs ja

        myös seksikäs

        Wow:)


      • Ainoericaaws

        13 3=16 Itseasiassa meidän luokalla olevat pojat käyttää sitä keinoo, että ne painaa mut rintaansa vasten, ja sanoo mulle, et "oot nii söpö" ja sanoo kans et "oothan mun oma tyttö?" Noi kyl tepsii. Ja mun luokkalaiset pojat tavallaan kisaa siitä että kuka kerkii mun luo ekaks, ja mua pelottaa, koska ne ottaa pussailun käyttöön. Kehu tytön ulkonäköä, anna joku kiva lahja, ja halaa häntä silloin, kun hän halia kaipaa. Oikeestaan sillon kun mun luokkalaiset pojat lähestyy, Henrik ainaski painaa mut seinää vasten, ja pussaa otsalle.


    • essq

      HYMYILE eka ja kato miten homma jatkuu. Selvitä mistä tyttö tykkää ja mieti siltä pohjalta puheen aiheita. Kerro et välität ja osota se. Ja jos toinen osapuoli ite ala tulee yhtään ite vastaan vaan yrittää esim vältellä, niin jätä se rauhaan, sit se ei ainakaan haluu olla sun kaa missään tekemisissä.

    • haloo jätkät!!!!!!!!

      haloo jäkät meidät tytöt saadaa helpommin sillee et hengaa niittenkaaa aina silloin ku voi......sit kertoo et tykkäät siit ja sit kysyt tykkäätkö ees vähän must ja sit se kertoo et kiinnostaaks vai ei esim......mul on nyt kohteessa mua 1 nuorempi tyyppi ja se on mua pitempi me mennää valjoen yöhö kahestaa ja tällee ollaa jo tunnustettu rakkautemme ja se etenee nyt koko aja hiljallee eli ÄLÄ OLE KOVIN HOPPUNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Sulkustoorikertoja<3

      1. Vilkuile tyttöä(mun mielest on ihanaa jos huomaan et joku poika, varsinki jos kyseinen on ihastus, vilkuilee mua)
      2. Kun katseenne kohtaavat, hymyile & katso tyttöä suoraan silmiin..pitkään

    • eeäss

      Aina voi vähän kiusata/kiusotella;) se on se oikeenlainen pervous;;))

    • 9+4

      Muistakaa aina ensin miettiä minkä tyyppinen tyttö on! Ujolle ei kannata mennä heti kehumaan tms. vaan mennä vaan jutteleen. Jos tyttö on vähän itsevarmempi ni sit voi lähestyy eri tavalla. Mut juttelu on aina hyvä alku, koska silloin osoitat huomiota tytölle kuuntelemalla tätä.

    • Menen ton ulkonäön kehumisen puoleen...osaisin itse kuvitella että olisi mukavaa huomata jonkun pojan katselevan ja hymyilevän minulle... siis se vinkkinä .D

    • tykkaan.com

      50 asiaa, joista voi olla neuvoja pojalle tyttöjen kesyttämisessä

      1. Koske hänen vyötäröään.
      2. Se on totta, puhu hänelle.
      3. Jaa salaisuuksia hänen kanssaan.
      4. Anna hänelle takkisi.
      5. Suutele häntä hitaasti.

      Muistathan nämä ?

      6. Halaa häntä.
      7. Pidä hänestä kiinni.
      8. Naura hänen kanssaan.
      9. Pyydä häntä jonnekin.
      10. Hengaa hänen ja ystäviesi kanssa samaan aikaa.

      Jatka lukemista...

      11. Hymyile hänen kanssaan.
      12. Ota kuvia hänen kanssaan.
      13. Kiedo hänet ympärillesi.
      14. Kun hän sanoo, että rakastaa sinua enemmän, kiellä se. Väitä vastaan !
      15. Kun hänen ystävänsä sanoo että rakastaa häntä enemmän, kiellä se. Väitä vastaan ja halaa häntä tiukasti niin että hän ei pysty mennä kavereidensa luo. Se saa hänet tuntemaan itsensä rakastetuksi.

      Ajatteletko tällä hetkellä jotakuta ?

      16. Leikittele hänen hiuksillaan. Mutta vain jos hän ei ole käyttänyt 382745623 tuntia niiden laittamiseen.
      17. Suutele häntä yllättäen.
      18. Halaa häntä takaapäin.
      19. Kerro hänelle hänen olevan kaunis.
      20. Kerro miten tunnet häntä kohtaan.

      Lopuksi sinun täytyy näyttää hänelle, että todella tarkoitat sitä.

      21. Avaa ovi hänelle, saata hänet hänen kotiinsa- it hän tuntee olonsa turvatuksi, plus ei koskaan haittaa toimia kuten herrasmies.
      22. Kerro hänelle, että hän on kaikkesi – mutta vain jos tarkoitat sitä.
      23. Jos näyttää siltä että jotain on vialla, kysy häneltä- jos hän kieltää sen, se tarkoittaa, että hän ei halua puhua siitä - joten silloin halaa vain häntä.
      24. Saa hänet tuntemaan itsensä rakastetuksi.
      25. Suutele häntä muiden tyttöjen edessä.

      Hän saattaa kieltää sen, mutta todellisuudessa hän pitää siitä kun kutitat häntä.

      26. Älä koskaan valehtele hänelle.
      27. Älä koskaan petä häntä.
      28. Vie hänet minne hän vain ikinä haluaa.
      29. Tekstaa tai soita hänelle aamulla ja toivota hänelle hauskaa päivää töissä tai koulussa ja kerro, kuinka paljon kaipaat häntä.
      30. Ole hänen kanssaan kun hän kaipaa sinua, ja silloinkin, kun hän ei kaipaa. Ole hänen kanssaan, jotta hän tuntisi, että on tärkeä sinulle.

      Luetko tätä vielä ? Parasta olisi, koska tämä on tärkeää.

      31. Pidä häntä lähelläsi kun hänen on kylmä, jotta hänkin voisi pitää sinua lähellään.
      32. Kun te olette kahdestaan, vedä hänet lähellesi ja suutele häntä.
      33. Pussaa häntä poskelle; (Annat hänelle vinkin että haluat suudella häntä).
      34 . Elokuvissa, laita kätesi hänen ympärilleen ja silloin hän automaattisesti laittaa pääsi olkapäällesi, ja silloin nojaudu häneen päin, nosta hänen päätään ja suutele häntä kevyesti.
      35. Älä koskaan käske häntä lähtemään edes vitsinä tai vaikka pelleilisit että olet hullu. Jos hän loukkaantuu, lohduta häntä.

      Muista kaikki nämä asiat kun hän on vierelläsi.

      36. Kun ihmiset dissaa häntä, puolusta häntä.
      37. Katso syvälle hänen silmiinsä ja kerro, että rakastat häntä.
      38. Kun makaatte maassa ja katselette tähtiä, laita hänen päänsä rintakehällesi, että hän voi kuunnella sydämesi sykettä, liitä kätenne yhteen ja kuiskaa hänelle, että sulkee silmänsä ja kuuntelee sinua.
      39. Kävellessänne vierekkäin ota häntä kädestä kiinni.
      40. Kun halaatte, sulje hänet syliisi niin kauaksi kuin vain mahdollista.

      Tee varmaksi, että hän tietää että rakastat häntä.

      41. Soita tai tekstaa hänelle yöllä toivottaaksesi kauniita unia.
      42. Lohduta häntä kun hän itkee ja pyyhi hänen kyyneleensä pois. Tyhmintä mitä voit tehdä on katsoa hölmönä vierestä.
      43. Vie hänet pitkille kävelyille iltaisin.
      44. Muistuta hänelle usein, kuinka paljon rakastatkaan häntä.
      45. Makaa hänen päällään ja kerro hänelle kuinka paljon rakastat häntä ja sitten suutele häntä samaan aikaan maaten hänen päällään.

      Enää pari jäljellä, muistat näin tärkeät asiat kyllä !

      46. Älä puhu kokoajan vihjaillen haluavasi häntä. Se oikea hetki koittaa sitten.
      47. Älä syytä häntä silloin kun hänellä on menkat. Hän ei ole ole oma itsensä silloin.
      48. Kaikki, mitä et haluaisi nähdä hänen tekevän jonkun muun pojan kanssa, lasketaan pettämiseksi.
      49. Häntä ei sitten yhtään kiinnosta exäsi.
      50. Älä koskaan sano kun hänen hiuksensa harottavat tai hän ei ole muuten vain ole yhtä kaunis kuin yleensä. Älä kuitenkaan valehtele !

      Et koskaan tiedä milloin hän kaipaa sinulta vain vähän rakkautta. ♥

      • 654

        kyl tytöillä on helppoa :p


      • nii..........

        juu ja sit suoraan peitto heiluu vai :D


      • ihastunjt1997

        Miten hurmaan 14v tytön kun ollaan samalla kuvis tunnilla niin kun mä katoin sitä niin seki rupes tuijottaan oisko hän ihastunut minuun ja sama juttu kötsässä kun ollaan melkein samass keittiös mut tytön keittiö mun keittiöö vastapäätä ja hän tuijotti minua koko ajan melkein.Tykkäättekö tytöt jos pojat kattoo persettänne kun mä katoin ihastukseni persettä ja rintoja


      • hirvi

        kannattaako soittaa kitaralla joku kappale (mikä)


      • ljncöjioo ivnrjoae<n
        ihastunjt1997 kirjoitti:

        Miten hurmaan 14v tytön kun ollaan samalla kuvis tunnilla niin kun mä katoin sitä niin seki rupes tuijottaan oisko hän ihastunut minuun ja sama juttu kötsässä kun ollaan melkein samass keittiös mut tytön keittiö mun keittiöö vastapäätä ja hän tuijotti minua koko ajan melkein.Tykkäättekö tytöt jos pojat kattoo persettänne kun mä katoin ihastukseni persettä ja rintoja

        mä tykkään jos huomaan poikien tuijottavan mun persettä, silloin katon poikia syyttävästi koska se on pirullisen hauskaa saada ne punastumaan ja nolostumaan ja jos niillä alkaa seisoo se on vielä hasukempaa >:D


      • ihastunut@%#*/1997
        ihastunjt1997 kirjoitti:

        Miten hurmaan 14v tytön kun ollaan samalla kuvis tunnilla niin kun mä katoin sitä niin seki rupes tuijottaan oisko hän ihastunut minuun ja sama juttu kötsässä kun ollaan melkein samass keittiös mut tytön keittiö mun keittiöö vastapäätä ja hän tuijotti minua koko ajan melkein.Tykkäättekö tytöt jos pojat kattoo persettänne kun mä katoin ihastukseni persettä ja rintoja

        oon ihastunu yhteen tyttöön ja mun mielestä se tykkää musta ku kuvistunnilla kun menin putsaan maali palettia nii se tuli mun viereen samaan aikaa pese niitä paletteja ja kannattaisko lähettää tai antaa lappu jossa kerron tykkääväni hänestä ja onko se iha viisasta kun kattokaas olen aika ujo kun kerron se tuli puhuu mulle niin mä punastauin iha tulipunaseksi ja kun kerra katoin sitä samalla kuvistunnilla niin katoin sitä varmaa 10 min ja sit se käänsi pään mua kohti ja mä taas punastui ja si kerran kun kuulin hänen puhuessaan yhe kaverin kanssa niin he puhuivat musta ja hymyilivät sama juttu taas tänään.ja olen koht ujo poika ja hiljanen persoona


      • James-95
        ihastunut@%#*/1997 kirjoitti:

        oon ihastunu yhteen tyttöön ja mun mielestä se tykkää musta ku kuvistunnilla kun menin putsaan maali palettia nii se tuli mun viereen samaan aikaa pese niitä paletteja ja kannattaisko lähettää tai antaa lappu jossa kerron tykkääväni hänestä ja onko se iha viisasta kun kattokaas olen aika ujo kun kerron se tuli puhuu mulle niin mä punastauin iha tulipunaseksi ja kun kerra katoin sitä samalla kuvistunnilla niin katoin sitä varmaa 10 min ja sit se käänsi pään mua kohti ja mä taas punastui ja si kerran kun kuulin hänen puhuessaan yhe kaverin kanssa niin he puhuivat musta ja hymyilivät sama juttu taas tänään.ja olen koht ujo poika ja hiljanen persoona

        Anna tytölle lappu, jossa lukee: "Opeta minulle oikeinkirjoitus säännöt."


      • asehullu hikke
        654 kirjoitti:

        kyl tytöillä on helppoa :p

        tytöil ei oo helppoo! tiiäksä mitä ne ajattelee, tiiäksä mitä sä just sanoit jos mä tunnen sut ni voin vannoo et sun naamassa on kohta aika iso jälkji ku mä lyön sua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • AWWWWWW
        hirvi kirjoitti:

        kannattaako soittaa kitaralla joku kappale (mikä)

        Aww... Minä ainakin olisin ihan sulaa vahaa jos joku poika soittaisi minulle jonkun kappaleen kitaralle :)


      • spam spam
        hirvi kirjoitti:

        kannattaako soittaa kitaralla joku kappale (mikä)

        Paranoid tai Feuer frei


      • FGHJKL tyttö
        James-95 kirjoitti:

        Anna tytölle lappu, jossa lukee: "Opeta minulle oikeinkirjoitus säännöt."

        se tuntuu tyhmält (koettu)


      • Anonyymi

        ööö paljon tekstii mut tuli selväksi


    • tyttö11111

      ole oma itsesi, älä rupea esittämään mitään, esim. kiusaat jotai ja sitten tyttö rupeaa nauramaan. EI NIIN! jos on samalla luokalla tai samassa koulussa, ja jos tyttö esim. piirtää jotain nii mee kehumaan sitä piirrosta jne. vähitellen enemmän juttelua, ja sitten voi vaikka koko porukan kesken sanoo et kukaan ei uskalla halata mua ja sitte just se tyttö voi vaikka halata HUOMHUOM, HALAA TAKAISIN! ainakin itse tyttönä tykkäisin tälläisestä =)

    • 17v.tytsy

      mä oiin ainaski ihan myyty jos joku poika tulis yhtäkkii halaan saati sitte pussaan. Ois aivan ihanaa jos se tekis sen sillee et siinä ei oo ketään muuta. Sitte vaan vietettäs aikaa yhessä. Sitt jos se kysys mua sille yötä tai leffaan (joo pojat vink vink. Jos viette tytön leffaan nii suurin osa tytöistä ei kovin paljoo perusta toiminta leffoist. Mutta mikäs siinä ettehän te oikeastaan sitä leffaa ees kato;P) tai sekä että. Jaa jos tyttö tulee yöks niin nuku ilman paitaa ja anna tytön sivellä sun kroppaa. Sivele hiuksia! Ehdottomasti siitä tytöt tykkää! Ja no riippuu toki tytöstä mutta mä ainaski tykkäisin jos maattas sängyllä vierekkäin nii sitte poika alkais hiplaan hiuksii siitä pikkuhiljaa tisseihin (pussailee samalla) ja siitä eteenpäin. Ja jos se poika ois boksereilla niiin...

      • 16v tytsy

        Toe et tapahtui jotai kivaa en pitäny ideasta xD koska... se on aika tyhmää ja hiuksis tisseihi sekää ei oo mun juttu...:-X


    • _tosi-mies_

      Naisen voi valloittaa ainoastaan olemalla todellinen kova amis! Osta sierra, ole kova, polta röökiä todella paljon, hauku lukiolaisia ja käytä verkkareita, nahkarotsia ja karjala-lippistä! Naiset ovat tällaisen karjun kohdatessaan kuin sulaa vahaa ;))

    • Selkoa!

      Jos viette tytön leffaan, syömään tai johonkin niin ottakaa ensin mahdollisimman tarkasti mistä tyttö tykkää. Omalla kohdallani, jos poika veisi minut johonkin italialaiseen tai kiinalaiseen paikkaan syömään niin.... *kylmät väreet hiipivät selässä.... En oikein pitäisi. Tai jos minut vietäisiin katsomaan jotain romanttista trilleria tai jotain "tyttöjen leffaa" esim. Twilight nukahtaisin varmaan heti alkutekstien aikana. Indiana Jonesit, 2012, James Bondit ja muut on mun jutu. Pointti on se, että älkää yleistäkö näitä "romanttisia" juttuja. Älkää noudattako klisheitä! Ottakaa tytöstä selvää!

      • N0B0DY

        just nii samaa mieltä :D


    • kkkko

      Riippuu vähän tilanteesta/iästä/kuinka hyviä tuttuja ollaan.

      Tykkäsin itse kun oltiin kaveriporukalla viettämässä iltaa ja olen kiinnostunut pojasta, jonka en tiennyt pitävän myös minusta, teki esim. näitä:

      Puhuin yksin puhelimessa kun tämä käveli kaverinsa kanssa ohi jutellen ja huomaamattomasti otti kädestäni kiinni ja silitti. Olisi voinut kuvitella vahingoksi, mutta parin metrin päässä kääntyi minuun päin ja hymyili. Kaverinsa ei huomannut mitään.
      Pyysin toista kaveriani hieromaan niskaani joka oli jumissa, tämä poika tuli ilmoittautumaan vapaaehtoiseksi.
      Kehui paljon, ei kuitenkaan mauttomasti vaan tilanteisiin sopivia pieniä mukavia kommentteja.
      Olin lähdössä kavereitteni kanssa kotiin, kantoi minut toiseen huoneeseen, laittoi oven kiinni ja pyysi kääntämään kavereideni päät ja jäämään vielä. Lupasi autokyydin kotiin. Heitti kaikki kaverini vaikka joutui kiertelemään paljon.
      Hakeutui lähelle, silitti huomaamattomasti jalkaani tai kättäni jos istuimme vierekkäin.
      Hymyili aina kun näki minut.

      Siinä jottain, en tienny millasta tässä haettiin.

      Mut jos on esim. samassa koulussa oleva tyttö jota ei tunne niin hyvin, niin tilaisuuden tullen aina avaa oven, hymyilee jos näkee käytävällä jne. Älkää kuitenkaan aina tuijottako, aika ahdistavaa. Ja jos teillä on katsekontakti vaikka ohi kävellessä niin moikkaa rohkeasti. Jos olette kauempana toisistanne, ja katsekontakti (ja tyttö hymyilee sinulle tms) niin moikkaa äänettömästä, eli teet suulla vaan "hei/moi" -liikkeen. Itse ainakin tykkään.

    • plöäääääähhhääh

      hymyile, KATSO SILMIIN, ja oo kohtelias (esim avaa tytöl ovi jne)

      • tyttöjen puolel3997

        mun luokalla on yks jannu joka hiplaa jokaista tyttöä ja sitä mun ihastusta hitto kun tekis mieli mennä vittu vetää sitä jannuu turpaan kun se hiplaa kaikkia tyttöjä vaikka ne ei edes haluaisi uskaltaisko edes sanoo tai uhkailla et jos kosket viel siihe nii saat turpaas!!


      • tosimies&vetääturpaan199
        tyttöjen puolel3997 kirjoitti:

        mun luokalla on yks jannu joka hiplaa jokaista tyttöä ja sitä mun ihastusta hitto kun tekis mieli mennä vittu vetää sitä jannuu turpaan kun se hiplaa kaikkia tyttöjä vaikka ne ei edes haluaisi uskaltaisko edes sanoo tai uhkailla et jos kosket viel siihe nii saat turpaas!!

        vedäppä turpaan ja on sun ihastus nii mee puolustaa ja vedä munki ja muittenki puolesta turpaan ja kunnolla


      • hirvi
        tosimies&vetääturpaan199 kirjoitti:

        vedäppä turpaan ja on sun ihastus nii mee puolustaa ja vedä munki ja muittenki puolesta turpaan ja kunnolla

        kannattaako soittaa kitarala joku kappale


      • pienestä kylästä vaa
        hirvi kirjoitti:

        kannattaako soittaa kitarala joku kappale

        riippuu tytöstä. jos tyttö on rauhallinen ja ujo niin ei ehkä mutta jos se on itsevarma ja räväkkä ( niin ku mä ) ni joo. mä ainaki tykkäisin siitä. MUT EI MUITTEN NÄHDEN! Se on noloo.


      • Nero and Hero
        tyttöjen puolel3997 kirjoitti:

        mun luokalla on yks jannu joka hiplaa jokaista tyttöä ja sitä mun ihastusta hitto kun tekis mieli mennä vittu vetää sitä jannuu turpaan kun se hiplaa kaikkia tyttöjä vaikka ne ei edes haluaisi uskaltaisko edes sanoo tai uhkailla et jos kosket viel siihe nii saat turpaas!!

        Hakkaa se kunnolla munki puolesta vihaan sellasia.


    • janne .

      Tarjoo sille ES

    • jokuvaan...

      Oo omaittes ja hymyile jaja kehu tyttöö kaikesta mistä keksit:)

    • ....................

      luin et tapoja surmata tyttö.. miksei tääl oo ikinä asiallisii keskustelui :/

      • spam spam

        Perus: puukolla niskaan. N. 2s.
        Hankalampi: Polonium-210:aa sen ruokaan/juomaan. N. 2kk.


    • Jceefjbefojgb

      Muista. Mä oon ihan kusessa yhteen tyyppiin vaan sen takia, kun sillä on niin upee luonne ja ennen kaikkea se muistaa asioita. Kerran esim. juotiin teetä ja se muisti, mikä on mun lempiteeni.

      Sulin.

      • SeJännäNaapuri

        Luonteeseenhan sitä just pitäski ihastua eikä vaan toisen kehoon


    • kala20

      Ent jos joku järkevä on menny möläyttää et tykkään helvetisti s

      iitä ja se ei puhu enää mulle vaa joskus kattoo!

      • Sorastaja

        Mulla kävi saman lailla sanoin kaverille et yks tyttö näyttää hyvältä sit olin kaverritten kaa niin se vaan kävelee mun taakse ja laittaa mut maahan olin vaan sille joo moi sullekin sit kirsikkana kakun päälle se pokas munille et näin jkl tytöt toimii


    • UjoTylleröinenjjjjjj

      Oon aika ujo tyttö, joten ei ollut kovin kivaa kun joskus silloinen ihastus tuli vaa et : "Moro moro, käviskö et tuut meille tänää?" ja läppäs perseelle... :DDd Olin sillee et "totatotakatotaany" Nojoo oli silti aika ihanaa! :DD

    • JAMESRespond9

      auttakaa ny vähä.. oon siis poika ja tyttö on samas koulus mut vuoden nuorempi. Ollaa oltu 3-4 vuotta sitte samas urheilujoukkuees mutta kun se hajosi niin ei paljoa ole juteltu tai vaihdettu kuulumisia. Kuitenkin katsekontaktia on ollut molemmin puolin ja pitkiäkin sekä hymyä kaupanpäälle! Varsinkin ruokalassa tyttö menee istumaan aina sille puolelle mistä hän näkee minut ihan selkeästi ja tottakai minä hänet.
      Yksi kaunis päivä sain sellaisen kipinän että voiko tyttö oikeasti pitää minusta ja sain päähänpiston ajaa mopolla hänen talonsa ohi. ei asu taajamassa vaan sen ulkopuolella. NO tyttö olikin parin muunkin ihmisen kanssa pihalla ja tottakai tunsi moponi ja moikkasi oikein reilusti että huomasin.. no siinä sitte ajoin ohi ja en ehtinyt moikkaamaan takaisin sen koommin.
      Seuraavana kauniina päivänä tulin kouluun ja näin tytön istumassa kauempana ja katsovan ihan suoraan minua silmiin ja hymyillen.. no tottakai hymyilin ja katsoin takaisin, kuin herrasmiehen kuuluu. Sitten tapahtui kummia.. tyttö tuli käytävää pitkin ja näki minut istumassa tuolilla ja vilkuili kokoajan minuun päin hymyillen! Hieman myöhemmin kävelin ohi ja hän sekä hänen kaverinsa hieman hihittivät kun kävelin ohi.. käännyin ympäri ja hymyilin takaisin.
      No taas sama juttu seuraavana päivänä ja tässä sitä nyt ollaan.. kaikki lähti päähänpistoksesta käydä kattomas taloo.. tuli huomiota ainakin tarpeeks mut miten tästä edetä? Ainiin.. tytöllä on aina melkein joku kaveri kyljessä kiinni niin vaikea mennä toisaalta puhumaankaan, kun toinen kuuntelemassa eikä varmaankaan lähde vaikka pyytäisin (maybe)...
      kertokaahan kokeneempi sakki miten kuuluisi edetä asiassa? :) odotan innolla vastauksia :))

    • Lonelyyyyyyyyzzz

      Mene ihan rohkeasti vaan juttelemaan, se hymyily-katsekontakti juttu ei vie pitkälle,sillä itekki olin ihastunu 9:llä olevaan poikaan jonka kaa tota katsekontakti smile jutttuu tehtiin,ja no, sit parin kkn päästä hän muuttikin toiseen kaupunkiin, joten nyt meet puhuun sille

    • rakastunut poika

      http://www.youtube.com/watch?v=PflsszfeKgU

      kannattaako toi soitta yhelee tytölle kun tykkään siitä tosi paljon ja seki kai vähän musta en oo varma mutta haluisin olla sen kaa niin joo... että kannattaisko soittaa vaikka välitunnilla sille tai lähettää ääniviestinä puhelimen kautta? aika itsevarma tyttö kyseessä...

      ikä molemilla mulla ja sillä 11

      • hohhoijaa

        voi voi, tuon ikäiset ei tiedä rakkaudesta vielä mitään.


    • AMISKARJUNUSSII21

      Ota lerssi esiin sen nenän edessä niin kyllä sulaa.

    • "oo vaan ihan hiljaan, ja katso sen tytön huuliin ekana. sitten vaan suutelet sitä. sellasta näkee romanttisissa elokuvissa, mutta se on jotain niin ihanaa. siitä ainakin "hurmaantuu"." Niin ELOKUVISSA.

    • Don'tStareLikeWeirdo

      ÄLÄ. MISSÄÄN. VAIHEESSA. TUTUSTUMISTA. JÄÄ. TUIJOTTAMAAN. TYTÖN. RINTOJA.
      Nopeasti ja huomaamattomasti voit vilkaista kuten monet pojat tekee mutta älä jää tuijottaan silleen weirdosti.
      Katse kontakti puhuessa: hyvin tulee sujumaan :)

    • hihihi

      mut ainakin pystyy hurmaamaan hymyilemällä katsomalla syvälle silmiin Pyytää ulos ja näin edelleen

      • kertokaa pliis

        Miten hurmaan nuoren hauskan 10 v tytön?


      • nuorehkolle vaikka
        kertokaa pliis kirjoitti:

        Miten hurmaan nuoren hauskan 10 v tytön?

        leikit sen kanssa ja juot ES...


    • Lovelyy^^

      Mä ainakin olin yläasteella ihan sulaa vahaa ku mun ihastus tuli kerran musatunnin jälkeen laulamaan mulle sellast rakkauslauluu mitä oltii just harjoteltu tunnilla ^^ Eikä mitään valittäny et siin oli mun kavereit mun kaa :))

    • Tyttööööö

      Sano sille että tykkäät siitä,
      ja kysy sitä vaikka leffaan.
      Mut tutustu siihen,
      Ensisilmäyksellä ei rakastu :-)

    • tytsy olalaa xD

      Mää tykkään et poika alottaa suhtee tiiän se on yhtä rankkaa alottaa se ku meilläkin tytöil on yleensä helppoa:-)mä tykkää jos poika ottas mua salaa kädest kii tai sellast ja jos se koskee mua ohimennes se on ihanaa mut mitä tehä jos tyttö on ihkus poikaa ku oon 13v ja ihkussa naapurini poikaa saman ikänen ku mä mul on hyvä kroppa ja oon sexikäs ja mun veli pn mun ihastuksen besu. Mutta meijä koulus on poika joka on söpö mun kamut on ihkukus siihe ja ite en ja se on ihkus muhu:-( mitä tehä:'( p.s olen ujo mut jos poika alottaa puhu misen moi sanal esim niin vastaan mut josse jatkaa niin mä alan jatkamaa et ois hyvä jos alotat puhumisen poika.

    • puupää101

      Etsi vaikka netistä vitsejä ja lahjo sitä niin minä sain

    • puupää101

      no pelaa jotain peliä ja pistä rahaa panokseksi ja hä viä vasitela ja sit kehut sen peli taitoja

    • poikaaaa

      Mun luokalla on yks 11v tyttö johon oon ohastunu myt en vaa uskalla sanoo silke mitää tai kertoo asiasta oisko vinkkejä??

    • poikaaaa

      Pikku vikoka tekstis :DD

    • Ripulipaska

      Heitä tyttöä päin kunnolla ripulipaskaa PRÖÖT PRÖÖT!!

    • Koks

      Juu elikkas oon 12 v poika ja tarviin apuu pliis oon. Iha ihastunu yhtee tyttoo meian luokalla runkkaan melkee joka yo ku se on nii kaunis

    • Moijoi

      Mä oon iha kuses yhtee meiän luokkalaiseen tyttöön ja oon kyl puhunu sen kaa whatsappissa ja se tietää että tykkään siitä seki tykkää musta vähän muttei niin paljo et haluis olla yhes, oon lähetelly sille viestei niikun oot ihana, kaunis ja muita. Mitä tekisin?? Auttakaa pliiss ja oon muute 13

    • Anonyymi

      Onko mitenkään parempaa tapaa hurmata tyttö kun tavallinen tapa

    • Anonyymi

      Sano että pakarasi loistaa

      • Anonyymi

        Juu Ei toi toimi siitä vaan ahistuu


    • Anonyymi

      Minäkin mietin miten voisi tehdä tytön kanssa et se tykkäisi kun mulla on ihastus ja rakastan häntä

    • Anonyymi

      Tytöt tykkää suklaasta anna suklaata

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe