AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Missä uusi eläinlääkäri?

Missä uusi eläinlääkäri?

48 Vastausta 3 769 Lukukertaa
Pitäisi viedä hauva rokotettavaksi ja Joensuuhun on kuulemma tullut uusi eläinlääkäri? Kenelläkään tietoa nimestä tai sijainnista?

Tulliportinkadulla

http://www.jela.fi/index.html

Kiitos

Koira kävi rokotettavana. Oli oikein ystävällinen ja ammattitaitoinen lääkäri, tulen käymään jatkossakin.

Hinta

Paljon makso rokotus?

.

En oikein muista kun ostin ruokaakin samaan laskuun, oisko olla n 40€? Kumminkin jäi maku että ei ainakaan enempää kuin muuallakaan. Soita sinne, riippuu varmasti paljon mitä kaikkea laitetaan samalla.

Tuossa on vielä numero

JUSSI HYVÖNEN
Eläinlääkäri Joensuu

Tulliportinkatu 50
80130 JOENSUU
puh. 050 454 5541
www.jela.fi
Voi teitä maaseudun immeisiä! Saitte rokotuksen ja ruokaa 40€:lla! Ja joku Jussi Hyvönen on omien sanojensa mukaan paras rokottava eläinlääkäri Joensuussa. Herääkin pelottavia ajatuksia siitä, että mitä ne muut eläinlääkärit tekee, jos paraskin saa koiran rokotuksella hengettömäksi! Ja mitä ne sellaiset eläinlääkärit ovat, jotka eivät rokota?

Asun itse Joensuuta huomattavasti pienemmässä kaupungissa eli Järvenpäässä ja ihmettelen suuresti, ettei yliopistokaupungissa tuon kummoisempaa eläinlääkäripalvelua ole. Vai eikö ne karjalaisten lemmikit sairasta? Vai joutuuko ne teitin koirat heti sairastuttuaan lopetettaviksi. Niin, jos se onkin teidän oma syynne, ettei eläinlääkärit osaa muuta kuin rokottaa ja lopettaa. Työ ette varmaankaan vaadi korkeatasoista palvelua, johon viittaa tuo halpa hintakin.

Katselin kaupunkinne eläinlääk.asemien kotisivuja ja tulin siihen tulokseen, että jatkan asumista Järvenpäässä tietäen, että Hattulan eläinsairaala eli Vethaus on kohtuullisen ajomatkan päässä.

Käykäähän immeiset ja konitohtorit kassomassa täältä, jotta millainen on oikea eläinlääkäriasema:
www.vethaus.fi/vethaus-hattula

Rokotus maksoi...

Kävin myös rokotuttaa koirani Jussi Hyvösellä ja se maksoi 55€ eli aika samoja hintoja taitaa olla joensuun alueella mutta TODELLA HYVÄÄ PALVELUA sain kyllä kyseisestä paikasta ja tulen varmasti asioimaan uudelleenkin!!!

Hyvät eläinlääkärit

Koirani on saanut erinomaista hoitoa Kivuttoman Martinalta, samoin kuin tältä Jussiltakin. Suosittelen ehdottomasti kumpaakin!

Kokemukseni kaupungin eläinlääkärin tekemisistä menevätkin sitten ihan sinne toiseen ääripäähän...

En suosittele!

Minä en koiraani Hyvösen Jussille enää vie! 1 v rokotuksissa käytiin, Jussi pisti toisen rokotteen lapaan.. seuraavana päivänä alkoi reaktio joka lopulta johti verenmyrkytykseen ja koirani iho lähti kuolioitumaan. Koiramme ollessa leikkauksessa kävimme jussin luona kertomassa tilanteen joka ei ollut edes pahoillaan, vaan puolusteli olevansa paras rokottava eläinlääkäri joensuussa!!!
Tästä jäi niin paskan maku suuhun että lähellekkään sitä paikkaa en KOSKAAN enää mene enkä suosittele kenellekään!!
Muutaman päivän kuluttua koira meni niin huonoon kuntoon että jouduimme lähtemään Helsinkiin yliopistolliseen eläinsairaalaan tehohoitoon.

kamalaa!

Onpas hirveä juttu ollut edellisellä, ihan pahamieli tuli! Jos eläinlääkäri tekee virheen niin vähin mitä hän voi tehdä on pyytää anteeksi ja kertoa että haluaa palauttaa sinulle ikään kuin korvauksena tuon rokottamiskulun. Jos oikein tarkkaan mietitään niin eikös pitäisi maksaa myös leikkauskulut, että se Helsinginreissu!! ??
Joo niin mekin luultiin. Sitähän varten eläinlääkäreillä on vakuutukset? Mutta ehei. Kaiken huippu oli kun seuraavana iltana soitin klinikalle että koiralla on tosi korkea kuume ja jalkaan koskee eikä pääse enää edes itse ylös lattialta. Ensin ei meinannut uskoa että se johtuisi rokotuksesta mutta suostui lopulta katsomaan tilannetta "kunhan kerkeää".. Lopulta mittasi kuumeen, antoi kipulääkkeen ja kortisonia ja kotiin vielä kipulääkettä - ja jouduin maksamaan vielä tästäkin!!! Uskomatonta.
Illalla vielä sitten hänelle soitin että rokotuskohta on todella arka, turvonnut ja siihen rupeaa kertymään nestettä. Sanoi että kyse on NORMAALISTA rokotusreaktiosta??? ja että häviää itsekseen ajan kanssa!! jep jep
Helsingistä kotiin päästyämme jouduimme käymään ell päivittäin viikon ajan huuhtelemassa suurta reilusti yli kämmenen kokoista avohaavaa steriloidulla vedellä koiran ollessa rauhoitettuna.. Kunhan haava hiljalleen pieneni päivittäinen huuhtelu ja siteiden vaihto jatkui kotona vielä pitkän aikaa.
Luojan kiitos olin ottanut koiralleni vakuutukset! Tässä taas nähtiin mitä voi sattua ihan kenelle ja milloin tahansa. Meidän koiralla ei edes punkkia ole koskaan ollut!

Kamalaa..

Onpas aika mielenkiintoista toimintaa!! Jos et olisi Hesaan vienyt niin olisit koiraton. Jos ihminen tekee ammatissaan väärin niin eikös silloin tehdä ilmoitus sinne mikäs ihme sen paikan nimi nyt oli? Ei tartte immeisen kanssa tapella. Sinuna tekisin jutun, saisit korvauksia!

Mikähän virhe tuossa rokottamisessa tehtiin?

Oikeassa olet, vakuutukset kannattaa ottaa

tuudittautua siihen uskoon ettei mitään satu kun ei ole ennenkään sattunut. Valitettavasti olen tämän asian tullut itsekin kokemaan viimevuosina laskujen muodossa jotka on koituneet erilaisista hoidoista ja jalkaleikkauksesta. Sen verran kun kuitenkin periaatteenmies olen että kun olen koiran ottanut niin yritän myös rahanpuutteesta huolimatta pitää siitä loppuun asti hyvää huolta.
Paikallisista eläinlääkäreistä ei sovi unohtaa Outokummussa työtään tekevää Kirsi Väisästä, vaikka en usko muistakaan olevan kovin paljon moitittavaa suuremmassa mittakaavassa. Virheitä kun saattaa kiireessä sattua kenelle tahansa, mutta tuskin kukaan niitä säännöllisesti ja tahallaan tekee. Se kun kävisi lompakon päälle hyvin äkkiä..ja varmasti.
Kyllä me sitä metakan nostamista pitkään harkittiinkin. Harmi että tosiasia oli kuitenkin se, että hoitovirhe kantelun tekeminen ensinnäkin maksaa 150€ ja toisekseen kukaan ei tiedä mistä tämä johtui. Oliko itse rokotteessa vikaa, oliko neula likainen vai jotenkin muuten eläinlääkärin vika..? Edes yliopistollisen eläinlääkärin kokenut vanhempi ell ei osannut kertoa mistä olisi voinut johtua. Puolestaan lausahdusta "En oo koskaan kuullut että näin voisi tapahtua rokotusten seurauksena" saatiin kuulla vähän turhankin usein..
Haluankin siis tuoda asian esille kuitenkin edes näin, että mahdollisimman moni välttyisi tällaiselta riskiltä vaikka ennenkuulumatonta onkin. Eläinlääkärit myös suosittelevat rokotteiden ottamista yksi kerrallaan, vaikka tuleekin hieman kalliimmaksi käyntimaksujen takia, niin ainakin tietää mistä rokotteesta mahdollinen reaktio johtuu. Reaktioiden aiheutumisen riskikin pienenee näin toimittaessa!
Rokottanut eläinlääkäri oli siis JUSSI HYVÖNEN!! Puolestaan kaupungin klinikalla ennen helsingin reissua meitä hoiti Minna, jonka työn jälkeä kehuttiin myös Helsingissä!! Sieltä palattuamme meidän kuntoon puolestaan hoiti samalla klinikalla Satu Rönkkö joka oli Todella ystävällinen ja oli erittäin reilu myös päivittäisten käyntien laskutuksessa vaikka jouduimme käymään siellä siis myös viikonloppuisin! Kivuttomalle ei silloin päästy ja Outokummun lääkäri oli muistaakseni lomalla, vaikka heistäkin olen paljon hyvää kuullut.
Tosiaan ilman koiraa suruissani täällä riutuisin jos ei helsinkiin oltaisi päästy! Kyllä joutui nuori koira kokemaan ihan turhaa ja kohtuutonta kipua! Lähellä siinä kyllä kuolemaa käytiin! Jalassa oli pahat tulehdukset ja ontelot, iho oli irti selkärankaan asti puhumattakaan niistä laajoista ihottomista alueista. Jos iho ei olisi lähtenyt kiinnittymään itsekseen olisi entistä laajempi alua ihoa pitänyt poistaa ja seuraava vaihtoehto olisikin ollut ihon siirto...
Kyllä se hintavaksi tuli, teho-osastolla päivä taisi olla 200€ + kaikki lääkkeet ja operaatiot. Vanhemman koiran kanssa olisikin pitänyt ehkä jo miettiä lähteekö sitä lakanassa kantamaan helsinkiin asti hoitoon, mutta minulla ei tullut mieleenkään olla lähtemättä!! Loppuelämäni olisin joutunut vellomaan surussa ja arvailuiden varassa olisiko koirani selvinnyt sittenkin jos olisin sen sinne vienyt. Nyt ainakin tiesin, että kävi miten kävi olin yrittänyt kaikkeni!

Ei hammaslahteen!!

Mutta tarkoitukseni ei nyt ole ollenkaan moittia Hyvöstä. Varmasti eläinlääkärinä pätevä ja mukava mies, harmittamaan jäi vain kuitenkin heidän toimintatapansa ja huonoakin huonompi käytös näin vakavassa tilanteessa. Hän yrittikin vierittää syyn meidän niskoille. Väitti että olisi ollut ampiaisen pisto koirassa tai kyyn purema vaikka ei tämä ollut mahdollista. Käsittääkseni jos osavaikuttajana olisi ollutkin purema tai pisto tulehdusarvot olisivat nousseet korkealle eikä näin kuitenkaan käynyt.
Reaktio alkoi kuitenkin selkeästi juuri siitä kohdasta mihin hän rokotuksen pisti (jonka itsekin myönsi).

Hammaslahden ell en suosittele viemään koiraanne missään tilanteessa! Edes siellä asuvat koiralliset ystäväni eivät hänen hoiviinsa mene. Me jouduttiin pakon edessä kuolioituneiden alueiden kasvaessa hänen vastaanotolleen perjantai yönä päivystykseen. Hän totesi että ne ovat vain MUSTELMIA ja vaikka koira oli täynnä tulehdusnestettä (joka aamuyöstä tulvi makuuhuoneemme lattialle ihon revetessä!) oli hänen diagnoosinsa että se häviää itsekseen??? (Idioottikinhan sen ymmärtää että jos näin pieni koira (14kg novascotiannoutaja) on niin täynnä tulehdusnestettä on jossakin pakko olla massiivinen tulehdus!! Minna oli myös hänelle soittanut etukäteen ja informoinut meidän tapauksesta.. Oli ilmeisesti arvannut että päivystykseen tulee olemaan asiaa, mutta siltikään tilanne ei hänen mielestään ollut niin vakava kuin hänelle oli kerrottu) Aamulla sitten hänelle soitin uudestaan, että iho revennyt auki ja että meidän pitäisi tulla uudestaan, että saat puhdistettua haavat ja sidottua ne jotenkin.. Kuitenkaan haavan puhdistus tai sitominen ei kuulemma ollut tarpeen?? Iho itsekseen irtoaa ja rupeaa siitä sitten paranemaan. Ainoa asia mitä neuvoi tekemään oli nostella tulehdusnesteitä koirasta niin että mahdollisimman paljon sitä saataisiin pois. Huolehtivainen mies kyllä, mutta on itsekin myöntänyt olevansa pätevämpä hyötyeläinlääkäri toisin kuin pieneläin.. Osaa siis hoitaa lehmäsi kuntoon mutta pidä koirasi kaukana!!

Ehkä ei rokotteesta?

Voisiko tuo rokotusreaktioksi luultu tulehdus olla kuitenkin jotakin muuta? Meidän Novascotiannoutajalla oli myös kummallisia äkillisesti ilman näkyvää syytä alkaneita tulehduksia, jotka pariin otteeseen menivät niin pahaksi, että henki oli lähteä. Syyksi epäiltiin autoimmuunisairautta, mitä esiintyy tuolla rodulla perinnöllisesti.
Minkälaisista tulehduksista teidän tollerilla oli kyse? Tai jos kehtaisit kertoa vähän tarkemmin että miten ilmeni ja mitä oireita jne..? Mitä autoimmuunisairautta epäiltiin?

On siinä voinut olla jotain muutakin, mutta se kuitenkin alkoi nimenomaan rokotusten jälkeen ja lähti juuri siitä kohdasta mihin ell Nobivac-rokotteen pisti.

Tolleri

AS: meidän koiralla oireina oli vaikeita nivel- ja ihotulehduksia ja karvanlähtöä. SLE:tä epäiltiin, mutta sitä ei kuitenkaan testattu.

Hyvällä syyllä voisi olettaa asialla olleen vale-eläinläkärin

koska on suorastaan uskomatonta että asioita tuntevan suusta pääsee tuon kaltaisia "diagnooseja". Näitä erilaisia omatekoisia lääkäreitähän paljastui useampiakin jokunen aika sitten..niin eläin- kuin ihmispuolen työssä.

Hyvä juttu et selvisi

NO pointti tuli selväksi, että ei koskaan Jussi Hyvöselle!
Kiitos tämänkin netin, että epäpätevien toiminta tulee julki.

Olette typeriä!

Olen saanut Jussi Hyvöseltä erittäin hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Lopettakaa mollaaminen! Asiakas voi äänestää jaloillaan, mutta tällainen nettiarvostelu on pikkulikkojen aivotonta touhua!

Hävetkää typerykset!!! ja piskinne myös

as

Samaa mieltä Hammaslahdesta kanssasi!!!!!! Meidän piti 23.00 yöllä tehdä tunnissa päätös että lopetetaanko koiramme vai ei, puhelimessa kertoi että tunti aikaa päättää -hänen pitää päästä nukkumaan!!!

jumalauta että nousee karvat pystyyn vieläkin kun mietin asiaa.

Vielä syyllistävin sanoin -" mikä kiire ja hätä sitä koiraa keskellä yötä on lopettaa jos sairas ollut jo kuukausia" ööh? Kysyikö hän tuon todellakin?

ISO VAROITUS KAIKILLE!!

as, !!! Kuules kun mainitsit tuon rokotteen nimen niin menin heti muistiinpanoilleni. Olen suorittanut kasvattajan kurssin ja siellä kurssittajat varoittivat että HENKEEN JA VEREEN pitää välttää Nobivac-rokotetta!!! Kouluttaja kertoi että kunnon lekurit sillä ees pistele, enään. Nämä siis hänen sanojaan.
Aiheuttanut paljon anafylakseja ja ongelmia koirilla!!!!
Joo kyllä mekin tapauksen jälkeen tutkittiin vähän tuota rokotetta tarkemmin ja lueskeltiinkin eri nettipalstoilla ikäviä tapauksia. Mutta ymmärtääkseni reaktioita oli enemmän sattunut pienemmille roduille..
Kasvattajakin on ko rokotetta kuitenkin käyttänyt eikä koskaan mitään reaktioita ole hänen koirilleen tai kasvateilleen tullut..
Kivutonkin tekee (pajojakin)hoitovirheitä ja eivät korvaansa lotkauta,jos niistä erehtyy mainitsemaan.

Hoidon taso vain huononee valituksen jälkeen,kun ei pärstä enää miellytä niin hoidetaan miten hoidetaan.Ei koske kaikkia lääkäreitä tosin.

Otuksemme siirtyivät Hyvösen hoidettaviksi ja toistaiseksi on mennyt mukavasti.
Myös kaupungin Minna vaikuttaa näppärältä ja asiansa tietävältä, hänkin on sasnut näitä Kivuttoman toilauksia sitten "jälkihoitaa" :(
Hei! Osaisiko joku sanoa missä olisi HALVIN ELÄINLÄÄKÄRI? pitäisi tehdä pennulle rokotteet penikkatautia, tarttuvaa maksatulehdusta ja parvovirusta vastaan. Mikä olisi arvioitu yhteishinta noille kaikille?
No voi herranjumala. Kyllä niitä vahinkoja sattuu ihan kaikille ja ei edelleenkään voi tietää, oliko rokotteessa/neulassa/eläinlääkärissä tai jopa koirassasi sitä vikaa. Entä jos se oli allerginen rokotteelle? Tuskinpa kukaan eläinlääkäri sitä olisi tiennyt.

Itse olen käyttänyt Jussilla ja aivan ihanaa palvelua olen saanut. Ei turhaa lässytystä, mutta ei mitään ronskia ja "miesmäistä" otettakaan. Neutraalia, mukavaa ja asiantuntevaa palvelua. Tuntuu, että hän oikeasti välittää potilaistaan. Jos on kysyttävää, hän vastaa. Ja ihan vitun sama, vaikka menisi pitkään vastaanotolla. Ei oo mitään liukuhihnatyötä...

Ja nimim. "auttakaa": Luulen, että halvin on joensuun pieneläinklinikka. On kuitenkin kaupungin oma, ei yksityinen.
Uusi eläinlääkäri avattu Karsikkoon, Pajakatu 1.
Aika karskit otteet on tällä uudella eläinlääkärillä, toimi tosin tuolloin kivuttomalla, koira laski alleen hänen rokotuskäsittelynsä aikana ja epäilen ettei tuon käynnin jälkeen enää lekurilla ilman rauhoittavia tai kuonokoppaa käydä... koira muistaa..
Onkos kenellä toisilla kokemusta Pajakadun eläinlääkäri Martinasta. Onko hyvä, pitäis käyttää iäkäs kissa lääkärissä ja asun lähellä mutta olisi kiva tietää millainen hän on.
Martinasta erittäin hyviä kokemuksia muutaman vuoden takaa. Työskenteli silloin kaupungin eläinlääkäri Ahon klinikalla.

Olen iloinen että Karsikkoon saatiin oma eläinlääkäri. Ja vielä sellainen johon itse voin luottaa. Vielä ei ole ollut tarvetta käydä .. kop, kop!
käytin silloin kun oli kivuttomalla..niin koiran kynsienleikkuussa..meidän rouvalta, kun pitää tehä se homma nukutuksessa
Olen käynyt Martinalla ja se on kyllä tosi herttainen ja TOSI mukava eläinlääkäri! Kivuttoman aikaan kävin hänen luonansa.
Nyt siis perustanut oman eläinlääkäriaseman ja se asema on samassa osoitteessa kuin Siva pajakadulla, eli luultavasti siellä takapihalla jossa on samassa rakennuksessa se liikehuoneisto?
Onko halvempi kuin aho?
Aho ON kaupungin eläinlääkäri, Martina ON yksityinen.
nimeä en tiedä, mutta ainakin pajakadulle karsikkoon on tullut..niin kertoivat samassa talossa kun siva!
Itse olen käynyt koirien kanssa Hyvösellä, ja sinne tykkää koiratkin mennä, Ei ole ollut valittamista, ja hoitaa yhden asian kerrallaan. Karsikon eläilääkärikin tuli kuitenkin testattua, jäi vähän huono maku, monta asiakasta hoidettiin yhtä aikaa eikä tuntunut olevan aikaa kenellekään.
Kävin martinalla ja oli tosi edullinen!
Itse olen kanssa Jussilla koiraamme hoitanut. Erittäin hyvä palvelu ollut aina ja ei ole mitkään ryöstö hinnatkaan. Huomioi kiirettömästi niin asiakkaan kuin koirammekin ja jaksaa vastailla kysymyksiin. Omien kokemuksieni perusteella ainakin mukavin paikka asioida joensuussa.
Myö on kokeiltu Kivutonta, sinne ei enää mennä. Kallis. Ja muuten on käyty koiran 8 elinvuoden aikana Aholla. Tänään käytiin ekan kerran Satu Rönköllä pieneläinklinikalla. Kumpaankin kaupungin eläinlääkäriin oon tosi tyytyväinen. Koira vihaa lääkäreitä, joten häneltä turha kysellä asiasta. Mut miusta molemmat hoitanu asiansa tosi hyvin ja koiran paniikin huomioon ottaen tehneet toimenpiteet ripeästi ja välillä ilman maksua. Kilpikonnakin kävi Aholla, ja ei tullut siitä mitään kuluja. :)
Huh huh

Itse olen käynyt niin kaupungin klinikalla kuin kivuttomalla ja Jussi Hyvösellä. Jussi hoitanut aina loistavasti gavalieriani. Ainut ongelma että ei aina saa yhteyttä edes työnaikana klinikka ei aina vastaa. Kiitos Jussille ja koko henkilökunnalle.
Paljonko maksaa tyttökissan leikkaus, siis kohdunpoisto? Missä halvin?
Satu Rönkkö tappoi meidän koiran eikaa edes yritännyt pelastamaan. Ensiksi lupasi tehdää leikaus . sitten seurava päiväna soiti ja sanoi jos olen valmis maksamaan 2 tuhatta euro silloin se leikaus voi onnistu Helsingissa. Mutta tällä viikolla meni tosi paha tapaus. Meilla sairastui kissa. Lapset koulun jalkein huomasi etta kissa tosi huonossa kunnossa. Se ripuloi verilla ja oksensi . Lähtoimme lääkärille. Satu Rönkkö sanoi kissala kohtu tulehdus . Pidää heti leikataa silloin voi vielää pelästää kissa. Ne vieväät heikossa kunnossa ripuloitava kissa sterilizointi leikaukseen. Kissalla oli virus -vatsan kalvon tulehdus . Se on pahaa kissan infektiö mita ei saa parantua.Se on 100 % kuolut tappaus. Mutta Satu Rönkkö sanoi minulle ja minun lapseille etta kissalla on mahdollisuus jai eloon jos nopeasti leikataa. Lapset alkoi itkemaa ja pyytää maksa paljönko hän tarvitsee. Pää asia kissa jai elossa. Maksoin 250 euro leikauksesta. Odotamme lasten kansa se aikaa leikkaus meni. Seurava päivänä Satu soiti ja sanoi etta kissa pidää lopetta sen takia kuin kissalla virus infektiö . Minkätakia hän ei sanoi heti kuin me tulimme? Kissa oli ripulissa ja nenänsä oli tummui. eika hän silloin ymmärää etta se on infektiö ? Ensiksi pidää leikataa ihan turhaa kärsiväinen kissa. Hän antoi meille kissa kotiin ja sanoi etta hoidatte kotonaa. Seurava päivänää kissa menehtui vatsan kalvon tulehdukseen . Lapset näki mita kissa kärsi.Olemme surullisia koko perhe. Lapset itkevät... Sen jalkein emme usko eläin läkäreille! Se vain Bizness .
Mistä tiedät ettei vatsakalvontulehdus aiheutunut juuri siitä kohtutulehduksesta?
Meidän koiralla oli todella paha kohtutulehdus ja mätää oli valunut vatsaonteloon, koira kuoli, koska infektio oli niin paha.
Ei aina kaikesta voi syyttää lääkäreitä.
Kannattaa olla tarkkana minne vie. Tutuilla paloi jumalattomia summia kivuttoman kanssa rahaa ja koira meinasi kuolla, syy ei selvinnyt. Veivät aholle ja koira sai oikean diagnoosin ja paranee nyt. Omalla koirallani piti keuhkot kuvata ja ottivat useita kuvia kun olivat niin hailakan sävyisiä ettei selvää saanut, laskuttivat niistäkin jotka ei onnistuneet! Uskomatonta toimintaa. Koskaan ei sinne enää.

Kaupungineläinlääkärillä Rönkkö suhersi menemään ja tutki monia tutkimuksia mielestäni turhaan ennen kuin löysi sen todellisen syyn. Laskuahan tuosta toki tuli kamalasti turhaan..
Jos se olisi pelkistä kohtu tulehdus silloin kissa ei olisi veri ripulissa. Vatsan kalvon tulehdus se on pahin kissan virus. Mita ei saa parantua. Ensiksi kisslla alkoi ripuli ja oksennus .Kissan nena tulee mustaksi. Pari päivää kissa kärsi neste putousta. Sen jalkein toisen päin- maha alkoi kasvaa. Ihon alee tulee paljön nesteitaa. Sitten se puhkasi nenasta ja susta ja kissa kuoli. Netissa on kuvat minkä näköinen tulee kissa se vatsan kalvon tulehduksessa. Musta nena ja iso maha . Ihon alla vaalea ruskea nesteet. Se oli sama näköinen kuvalla kuin meidän kissa kuolut hetkissa.
Kissalla voi olla kohtu tulehdus aiheutannut imunniteti heikaus ja sen takia virus iski. Satu Rönkkö ei osaa heti anta oikkea diagnozi . Ensiksi teki turhaa ja kallis leikaus . Pakoti heti maksaa 200 euro ja annoi lasku mukana vielää 50 euro maksa myöhämpi. Seurava päivänä soiti ja ilmoiti etta kissa pidää lopetaa. Kissalla varallinen infektiö mita voi tarttua toiseille kisoille. Onko tuo oikkea käytäntö? Meidän kissa viellä siellä klinikissa oli koko yö toisen kissan napurina. . Voi olla vain huomasi se kohtu tulehdus mutta ripuli ja oksennus ei edes huomasi. Kissa oli tosi ripulissa. turki oli likainen . Ne pesivät kissa ennen tutkintoa.
Tai hän tiesi etta kissalla ei ole mita mahdollista parantua ?
Tekivät huno kuntoselle kisolle kallis leikkaus . Lasku maksoin suora Rönkkö tilille.
Ei kaupungin tilille. Miksi meidän perhe pidää maksaa kallis lasku läkärille joka ei osaa heti anta oikkea diagnozi ?
Harmi etta emme meni Kivuton. Siellä kyllä kallis mutta ne varmasti arvostella oma mainee. Meidän mopsi tyttö oli synyttyksissa Kivuton klinikalla. Oli hyvää palvellu , ammatilinen lääkäri . Maksoin muistaksi 200 euro . Saimme ihannat mopsi pentuja elävänä ja tervena.
Jalkein päin ajattelen miksi en lähtennyt Kivuton. Kaikki olisi oikkeä.
Maksoin 250 euro turhaa leikausta ja sain ammatiton palvellu. Enitan kissa kärsi.
käytin itse ensimmäisen kerran Jussi Hyvösellä, palvelu oli täys 10. äijä tutustui ensin koiraan ja antoi koiran rentoutua, ja sitten vasta alkoi tutkimaan: D sitä ennen olen käyttänyt joensuun kaupungin klinikalla, eläinlekurit siellä hyviä, mutta hoitajat tympeitä ja kovakouraisia, tästä lähin käytän kyllä pääasiallissti Jussi Hyvösellä!
 /   /  /  / Missä uusi eläinlääkäri?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta