AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  /  / Dna:n vikapalvelu

Dna:n vikapalvelu

3 Vastausta 1 706 Lukukertaa
Katkesi Dna:n nettiyhteys viime keskiviikkona kaivuritöitten seurauksena. Tai silloin arvelin niin, koska kone tuolla kaivoi samaan aikaan kun yhteys katkesi. Soitin vikapalveluun. Siellä joku rouva väitti, että mun modeemi on rikki, kyseli onko kaapeli varmasti oikeassa reiässä ja kaikkea muuta fiksua. Eikä suostunut katsomaan onko linjassani mitään eloa. No, kokeilin toisella modeemilla, kaapelilla jne...eikä vaan toimi.

Soitin uudelleen vikapuolelle, tällä kertaa oli ystävällinen nainen toisessa päässä ja totesi, että linjani on alhaalla, ja oletettiin että vika ei ole laitteistossa. Seuraavana päivänä tuli asentaja, totesi vian, kaapeli poikki. Aikoi tehdä ilmoituksen jonnekin.

Tän viikon maanantaina ei netti toiminut vieläkään. Soitin taas vikapuolelle, aikoivat kiirehtiä asiaa. Ti-aamuna asentaja korjaili katkennutta kaapelia. Ja nyt kun vaadin Dna:lta korvausta koska netti oli lähes viikon poikki, he väittävät, että se on korjattu seuraavana päivänä kun ilmoituksen tein. Miten tuollaiseen suhtautuu?? Muillakin naapureilla oli netti poikki silloin ja oli tiistaihin saakka. Kuinka he voivat väittää että valehtelen. Laitoin heille viestiä, että olevat yhteydessä firmaan jonka asentaja kävi korjaustyön tekemässä, kun minua epäilevät valehtelijaksi.

palautetta kehiin

mulla oli sellanen tilanne että kaapelikaista ja TV oli pimeänä viikkon ja kun koko talo soitteli DNA:lle niin alkoi tapahtumaan ja vaihdettiin kaapelit uuteen, mutta turhaan sillä vika ollut niissä kaapeleissa vaan keskuksen kaapeleissa jotka olivat menneet poikki empowerin rakennus töiden aikana.

tekivät siis taloon turhan kaapeli remontin josta nyt joudumme maksamaan.

miksi DNA ei tutkinut ensin vikaa missä se on vaan aloitti heti talon kaapelin vaihdon?

No jos ihan tarkkoja

ne valehdelleet: Soitin taas vikapuolelle, aikoivat kiirehtiä asiaa. Ti-aamuna asentaja korjaili katkennutta kaapelia. Ja nyt kun vaadin Dna:lta korvausta koska netti oli lähes viikon poikki, he väittävät, että se on korjattu seuraavana päivänä kun ilmoituksen tein. Miten tuollaiseen suhtautuu?? Siis nehän korjasi sen seuraavana päivänä. Tosin vasta kolmannen soittosi jälkeen. Sun olisi kannattanut mainita että soitit ensimmäisen kerran jo xx.xx päivänä etkä saanut silloin apua. Kirjaa itsellesi ylös tällaiset. Niin ja eikös noi puhelut yleensä nauhoiteta tai ainakin jää johonkin lokiin joten kannattaa muistuttaa niitä siitä. Tosin voi olla että jos asut esim. Elisan tai Soneran alueella jossa siis jommalla kummalla on monopoli lankaliittymissä niin silloin noista jompi kumpi myös omistaa sen fyysisen verkon eli dna on vain vuokralla siinä verkossa, silloin ei dna voi mitään jos verkon omistaja viivyttelee korjauksessa.

Mä mainitsin

eka kerran 5.8 ja sähköpostissa, jonka Dna:lta sain, oli kirjoitettu, että vika korjattiin VÄLITTÖMÄSTI soittonne jälkeen eli 6.8. Kummallista kuitenkin on se, että netti ei toiminut kuin vasta 11.8 ja ihan henkilökohtaisesti asentajaa jututin kun hän oli paikalla kaapelia korjaamassa. Olen sinnikäs tyyppi, vaikka pienestä rahasummasta onkin kyse, mutta periaatteestakaan en jätä asiaa tähän. Ja tosiaankin, kun soitin Dna:lle, sanotaan nauhoitteessa, että puhelut nauhoitetaan, joten mitähän ne vänkää mun kanssa, koska tässä tapauksessa ainakin asiakas on oikeassa :)
 /   /  /  /  / Dna:n vikapalvelu

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Viikon keskustelluimmat

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta