MITEN SAADA RAHAA

darth str123

miten saa helposti ja nopeesti rahaa lvl 47 str 64 str purelle? ku joku bonesien kerääminen on vitun hiasta

30

1813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rsbotter

      2 m easyst päiväs kun jätät päälle sen ja lähet vaikka ulos

      • käytän rsbot

        mäki käytän rsbot


      • darth str123

        on jo rsbot ja on mainiki saanu siit bannit...


      • pliiz66

        mistä saa rsbotin


      • Bottaus hihi
        käytän rsbot kirjoitti:

        mäki käytän rsbot

        naurattaa jo nyt kun ajattelen teiän ilmeitä kun tauluun tulee loppuiän bännit =)


      • LLLOOOLLL
        pliiz66 kirjoitti:

        mistä saa rsbotin

        miks vitus vainoatte rs bottii


    • obi.old.man

      kovasti tuntuu noita bottejen mainostajia täällä liikkuvan en edelleenkään suosittelle bottien käytääminstä se on laitonta runessa kerroppa oletko f2p vai p2p voisin auttaa sinua sitten rehellinen raha paras raha niin runessa kuin irl

      • ääliökin,,,,,,,,,,,,,,

        tajuaa että se on f2p.,,,,,,,,,,,,,,,


      • darth
        ääliökin,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        tajuaa että se on f2p.,,,,,,,,,,,,,,,

        free oon...


      • {´:.:´}
        darth kirjoitti:

        free oon...

        kertokaa pliis miten joku botti ladataa oon vaa 75 lvl nimi on rune of bodo


      • {´:.:´}
        {´:.:´} kirjoitti:

        kertokaa pliis miten joku botti ladataa oon vaa 75 lvl nimi on rune of bodo

        tai macro


      • {:!:}
        {´:.:´} kirjoitti:

        tai macro

        str 66 att 58 def 60 magic59 range 44 hp 63


      • rune hullu345

        ootko paikal


      • andysman))=)=)=)

        olen p2p miten hankin


    • Kokeile noita

      1. Mene barbarian kylään lähellä olevaan rakennukseen, josta sieltä löytää sen kellari oven. Puhu siellä vartijalle ja mene sitten portaita ylös, puhu professorille ja mene takas kellariin. Siellä on poster, jonka takana on salakäytävä. Mene ja etsi reitti vivun luo, minkä luonna on 83 lv torakoita, ei hyökkää, ja vedä vivusta. Etsi ratainen häkkiovi ja mene siitä. Etsi sieltä arkku, niin saat 10k ja hanskat.
      2. Tapa lehmiä ja kerää nahat (ja luut jos haluut).
      3. Kerjää, tosin, surkea menetelmä.
      4, Jos olisit membu, mene maailmaan, missä on drop partyjä. Freelläkin voit mennä, mutta sieltä tuskin kovin löytyy kun jotain 100k-5m edestä droppeja. Membujen maassa ne on jo yli 10m. Kannattee aina käydä drop partyissä, vaikka dropit olis alle 100k... Jos on alle 20k, ei kannate mennä.

    • jotain hassua hhhasaas

      1. niin eli botti on laiton runescapessa ja sit bannataan

      2. hyvin rahaa saa jos hakkaa yewiä

      3. party room on surkea mesta älä mee ei saa ikinä mitään

      4. jos on huonot taidot mee jonnekin mis sytytellään paljon nuotuoita ota tuhkat ashes ja myy ge saa hyvin rahaa ja sotetaan.

      5. jos mining 60 tai yli mee mining guildiin ja hakkaa coalii ja mithrilii sit teet niistä baareja ja myyt baarit saa yli 1600gp

      6. membuna kannataa mennä karamjalle kalastaa 100k 1h

      • Ainaki

        Sain Drop Partys Dragon Med Helmetin Ja Abyssal Whipin :)


      • Runettttaja

        Kaikki sanoo et jee hakkaa Yewiä. Jos wc on 80 levelillä, saat Yeweistä vaan noin 60-90k tunnissa. Toisaalta oot f2p, joten jos et runitea pysty hakkamaan niin sitten on homma aina hidasta. Tässä jotain kannattavia vinkkejä:
        1. Air runejen teko/running
        2 Cowhidet
        3. Cowhidejen tannaus
        4. Puunhakkuu
        5. Coal iron = steelbars
        6. Lobsters
        7. Sworfish
        8. Player Killing


    • runenuuubfeddfb

      Sun pitäs kyl hankkii mem jos haluut rahaa freessä ei oo parempaa keinoo hankkii rahaa ku gold orejen hakkuu ja yewit...

    • asdlolroflmao

      botin saa???

      • asdasdankkoja

        no eti RSBot Googlesta nii ekana tulee...

        Luulen kyllä että tollanen naabimitää bottia osaa käyttää.. Saat bannit päiväs ku innostut liikaa


      • (;..;)
        asdasdankkoja kirjoitti:

        no eti RSBot Googlesta nii ekana tulee...

        Luulen kyllä että tollanen naabimitää bottia osaa käyttää.. Saat bannit päiväs ku innostut liikaa

        mikä java ubdate siihen rsbottiin pitää olla ku se ei enää mulla toimi vaikka kuinka yrittää?! :/


      • bottaaja 8787
        (;..;) kirjoitti:

        mikä java ubdate siihen rsbottiin pitää olla ku se ei enää mulla toimi vaikka kuinka yrittää?! :/

        Sä tartte Java jdk!!!


      • Jöky Råndömi
        bottaaja 8787 kirjoitti:

        Sä tartte Java jdk!!!

        Nii varmaa ,mut mä en tarvii rsbottiin sitä. Mut jos haluu pistää lisää scriptejä nii tarvis .


      • Botin käyttöä
        Jöky Råndömi kirjoitti:

        Nii varmaa ,mut mä en tarvii rsbottiin sitä. Mut jos haluu pistää lisää scriptejä nii tarvis .

        Hyvät ihmiset, olen botannut kohta 4kk eikä banneja ole napsunut kun osaa käyttää.
        Vika on teissä jos ette osaa botat ilman että tulloo banaanii.
        Jos bottaat täysin 24/7 ni tottakai sulle bannit tulee, koska on aika selvää mitä teet.


        Joten pyydän että ette puhu paskaa sellaisesta josta että ymmärrä vittuakaan.

        - Kiitos


    • kulius

      rahaa saadan pelaamalla. esim tappamalla maneja tai bandola:
      täs o bandos opas:


      bandos opas by kulli


      ota rune fullt ja whip ja räiski kunnes saat whpin Ö)))9

    • frefdsdsfdsf

      Täällä voit päättää minkälaisen RuneScape Private Servun Teen:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10255825

      [Suomalaiset Voivat Saada Mod]

      Saat aluksi Esim. Kaikki 99 ja runen parhaat kamat ei viruksia!!!!! Eikä latauksia!!!!

      Saat Rahaa ja itemejä helposti!!

      Valmistuu pian.

    • richhii

      Siis alussahan parhaimpia tapoja on esimerkiks profitin tekeminen :D
      eli hankit vaikka p2p vaikka aluksi maple logs sitteen fletchaat ne saat 99gp ea eli teet ns"profitti" eli ostat 1k maple logs 34 k myyt maple longbow u 99k :) eli jäät voitoll 65k ja sit esim teet maple longbowei (u) taas 1k sit usetne stringeihi saat maple longbowin eli saat 310 gp ea maple longbowist ja 1k string on 121k 34k maple logs = 155k ja profitti tulee noin: 155k :DD helppoo ku käteen veto :D

    • E JA R

      Päästiin runessa 6 ja 9 leppasilla tyypeillää deathin aarteelle. Jos et ymmärä oot tyhmä ;-).

    • jakezztt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe