eralle.net

on kusetusta

vaatii rekisteröitymisen,että pääsee lukemaan vanhoja viestejä.
kaiken huipuksi rekisteröityminen maksaa.

ÄLKÄÄ REKISTERÖITYKÖ.

tässä maailmassa ei ole yhtään muuta keskustelupalstaa,missä pitää maksaa rekisteröitymisestä.

ymmärrän,että pitää rekisteröityä,että voi kirjoittaa keskusteluihin,mutta se,että pitää maksaa siitä,että saa lukea vanhoja viestejä ei käy minulle-->boikottiin.

22

3830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei toimi

      En itsekkään ole käynyt edes lukemassa niitä juttuja, muualla kylläkin.
      Yhteen rekisteröitynyt.

    • 123465798

      Tuo taitaa olla se juttu eralle.net:ssä joka tekee siitä aidosti laadukkaan foorumin. Ei trolleja, keskustelu kohtuullisen asiallista jne.

      • 2468

        Et taida olla itte lukenu niitä juttuja jos väität et se on laadukas.


      • Vähäksunki

        ...ovat jo tulossa sinne. Uusilla nimimerkeillä.


      • erälle.net
        2468 kirjoitti:

        Et taida olla itte lukenu niitä juttuja jos väität et se on laadukas.

        tämä paska24-palsta laadukas, TÄH??!!


      • laadutonta on
        Vähäksunki kirjoitti:

        ...ovat jo tulossa sinne. Uusilla nimimerkeillä.

        Siksi itsekkin rekisteröidyin www.metsalle.net foorumille vaikka vielä vähän pieni onkin niin laadukasta kesksutelua ja moderointi todellakin hoidettan asiallisesti, niin ei jää mitää paskaa pyötimään sinne.


      • vilperi571
        laadutonta on kirjoitti:

        Siksi itsekkin rekisteröidyin www.metsalle.net foorumille vaikka vielä vähän pieni onkin niin laadukasta kesksutelua ja moderointi todellakin hoidettan asiallisesti, niin ei jää mitää paskaa pyötimään sinne.

        Ei noita voi verrata samana päivänä lainkaan; itse olen rekisteröitynyt kumpaankin ja toisella viestejä taitaa olla nolla ja toisella 10 tonni lähestyy!! :)
        Ei liene vaikeaa arvata että kummassa!? ;)
        Kaikenlisäksi aktiivikirjoittajan ei tarvii maksaa mitään, vaan ylläpidon toimesta tulee viesti vuodenvaihteessa; "tunnuksesi on aktivoitu ylläpidon toimesta" !! :)


    • ex-enettiläinen

      Vanhaa tarinaa jo tämä, mutta törmäsin tuohon 2 euron maksuun kun on tullut oltua poissa enetistä jonkin aikaa. Ei maksu sinällään paljon ole, mutta periaatteessa ihmetyttää miksi pitäisi puhelinnumeronsa mukana jakaa hyvin täsmälliset tietonsa jollekin tekstaripalveluvälittäjälle samalla kun myös ko. foorumin ylläpitäjälle. Ylläpitäjänkään on vähän turha sanoa että tiedot eivät leviä, kun sitä ei kuitenkaan voi taata mitenkään. Tuon takia ei mitään prepaidejakaan viitsi hankkia.
      Ei kiitos.

      • Juu erätukkua juuu

        maksa kaks euroa niin saat vertailla sukkahousuja.


    • Erällle

      Juu älä missään nimessä sinä vaan rekisteröidy sinne..
      Saadaa pidetyä edes jonkinlainen taso keskustelussa kun vain pysyt pois sieltä.

      • mitä lie

        Eralle.net on nykyisin aika erikoinen foorumi. Henkilöön kohdistuviin herjauksiin ei puututa kovin helposti ja asiallisiakin viestejä moderoidaan. Periaatteessa tuolla foorumilla on hyödyllistäkin tietoa mutta se on kovin ristiriitaista joten ongelmaksi muodostuu tiedon luotettavuus kuten monilla muillakin foorumeilla.

        Rekisteröityminen maksaa todellakin 2 euroa ja tämän lisäksi käyttäjätiedoissa olevan e-mail osoitteen muuttaminen passivoi käyttäjätunnuksen jonka joutuu aktivoimaan 2 euroa maksavalla uudelleenaktivointi-tekstiviestillä. Jos saat porttikiellon käyttäjätunnuksesi passivoituu ja aktivointi tekstiviestillä maksaa jälleen 2 euroa.


      • Börje2
        mitä lie kirjoitti:

        Eralle.net on nykyisin aika erikoinen foorumi. Henkilöön kohdistuviin herjauksiin ei puututa kovin helposti ja asiallisiakin viestejä moderoidaan. Periaatteessa tuolla foorumilla on hyödyllistäkin tietoa mutta se on kovin ristiriitaista joten ongelmaksi muodostuu tiedon luotettavuus kuten monilla muillakin foorumeilla.

        Rekisteröityminen maksaa todellakin 2 euroa ja tämän lisäksi käyttäjätiedoissa olevan e-mail osoitteen muuttaminen passivoi käyttäjätunnuksen jonka joutuu aktivoimaan 2 euroa maksavalla uudelleenaktivointi-tekstiviestillä. Jos saat porttikiellon käyttäjätunnuksesi passivoituu ja aktivointi tekstiviestillä maksaa jälleen 2 euroa.

        Eralle.net on ainoa kunnolla moderoitu foorumi. Käytännössä kaikki valittajat ovat sieltä bannattuja häiriköitä ja onhan se melko kummaa yrittää rekisteröityä uudelleen jo on bannattu.


    • Kaitsu7417

      Onko kokemusta Erälle.fi verkkokaupasta?

    • raili--ak

      itse tilasin sieltä mielle lahjaksi tuon aluksen ;)

      http://www.eralle.fi/fi/Selviytyminen/18

      kaiverretiin kylkeen oikien nimi

      oli siinä miehellä pitelemistä kun sai paketin auki

      olen tilamaassa lapselle pukua mutta kun ei tiedä mikä on koko xxxs - se on kuulemma siinä 10-13 v mutta on niin monenkokoisia nykyään?


      raili

    • Wolfram pellets

      Eipä ole mulle koskaan mitään maksanut rekisteröitynä käyttäjänä kirjoittelu eralle.netissä. Tosin tuotan sinne jonkin verran testiaineistoa.

    • P;n jauhajat pois

      Pakkorekisteröityminen estää Esson vessaseinän kaltaiset töherrykset.
      Saisi olla sama käytäntö suomi24;n foorumeilla.

    • aika outo foorumi

      Käytännössä kaikki tuolta foorumilta bannatut eivät ole häiriköitä. Jotkut keskusteliat eivät vaan siedä toisia ja tämä johtaa bannauksiin. Joitakin kirjoittajia voi herjata estottomasti ja vapaasti toisia taas ei. Moderointi ei ole todellakaan korkeatasoista. Porttikielto lienee eri asia kuin bannaus joka on lopullinen.

      • eihäirikkö

        Eihän kukaan omasta mielestään häirikkö ole.....


      • ei voi olla totta
        eihäirikkö kirjoitti:

        Eihän kukaan omasta mielestään häirikkö ole.....

        Miten voi olla häirikkö tietämättään? Kai sen nyt itse tietää häiriköikö jollain foorumilla. Tämä alkaa olla jo aika mielenkiintoista. Metsästystä ja ampumista harrastava muka häiriköisi omaan harrastukseensa liittyvällä foorumilla. Miikä ihmeen logiikka tässä on?

        Ymmärrän kyllä jos joku metsästyksen vastustaja häiriköi metsästysfoorumilla.


    • kyllä voi olla totta

      Kaikkein suvaitsevaisimpina itseään pitävät suvaitsevat aivan kaiken - paitsin toista mieltä olevia! Siksi häirikkö voi olla myös tietämättään.
      Hyviin tapoihin - joita tämäkin foorumi kirjoittajiltaan edellyttää - ei kuulu toisten kirjoittelijoiden mollaaminen.
      Jos tuntee tarvetta herjata toisinajatelevia niin on paras katsoa peiliin eikä jatkaa kirjoittelua.

      • ei voi olla totta

        Mutta kun niitä toisinajattelivia bannataan ja herjataan. Nythän itse kiellät kirjoittelun jatkamisen toisinajattliolta.

        Sitäpaitsi erällenet sivustolla toisten mollaaminen on aivan tavallista.


      • tosi outoa
        ei voi olla totta kirjoitti:

        Mutta kun niitä toisinajattelivia bannataan ja herjataan. Nythän itse kiellät kirjoittelun jatkamisen toisinajattliolta.

        Sitäpaitsi erällenet sivustolla toisten mollaaminen on aivan tavallista.

        Kyllä voi olla totta nimimerkin kaltaisia kirjoittelioita löytynee myös eralle.net foorumilta. On tietysti ymmärettävää, että kaikki eivät kestä omasta mielipiteestään poikkeavaa ajattelua ja toivoisivat tälläisten henkilöiden lopettavan kirjoittamisen, että voisvat loistaa omilla mielipiteillään.

        Eihän diktaattorikaan salli kuin omat mielipiteensä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe