Tietääkö kukaan noitanaisen

tai muun meedion?

Olis pari kysymystä, mistä maallikon kanssa on aika joutavaa haastella, kun ymmärrys on samalla ns. taviksen tallaajan tasolla. Mikä ihminen noitanainen on? Onko hän koskaan vastannut täällä kenellekään henkilökohtaisesti tai suoraan täällä palstalla muiden ongelmiin tai askarruttaviin pulmiin? Lukeeko tätä palstaa joku meedio tai selvännäkijä, jolta voisi kysyä paria juttua? Voisin tehdä sen täällä ihan julkisestikin, jos tiedän, että sen toinen lukee ja yrittää edes auttaa. Oisin kiitollinen pienimmästäkin vinkistä johonkin suuntaan ja vastauksista, kiitos.

16

446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erilläsi

      noitanaisista meedioista ennustajista rajatidosta ja selvännäkijöistä, velhoista tietäjistä taikuudenharjoittajista maagigkoista.

      vakavasti sanottuna, pysy erilläsi kyseisistä "tiedon epäpyhistä lähteistä"

      • erilläni

        raamatusta. Sen kanssa sekoaa pää, kuten sinunkin viestistäsi näkyy.


      • minä vaan
        erilläni kirjoitti:

        raamatusta. Sen kanssa sekoaa pää, kuten sinunkin viestistäsi näkyy.

        noituus ja taikuus ovat kylläkin sellaisia asioita, joista oikeasti kannattaa pysyä kaukana. Niissä sitä vasta pää sekoaakin. Ja puhun nyt OIKEASTA noituudesta ja taikuudesta, en mistään "jokeri-pokeri-poks" -tempuista.

        Offtopic: Raamattu on itse asiassa aika hyvä kirja. Kannattaa lukea :)


      • Habazi (Homo)
        minä vaan kirjoitti:

        noituus ja taikuus ovat kylläkin sellaisia asioita, joista oikeasti kannattaa pysyä kaukana. Niissä sitä vasta pää sekoaakin. Ja puhun nyt OIKEASTA noituudesta ja taikuudesta, en mistään "jokeri-pokeri-poks" -tempuista.

        Offtopic: Raamattu on itse asiassa aika hyvä kirja. Kannattaa lukea :)

        Homoseksuaali.


      • normi..

        Kun kävelet paikoissa, jossa kävelee romaninaisia!

        Siskoni pikkupoika sanoi heti että "noita", kun näki romaninaisen!


    • ..joku

      kysyi Noita- Naisen henkilöllisyydestä. Joku vastasi suunnilleen: "tavallinen pirkanmaalainen tyttö".
      En tiedä vastauksen oikeellisuutta. Jos Noita-nainen haluaa, voi kommentoida.

      • miettiä

        mikä tie todella vie eteenpäin elämässä.
        noituus ainakin vie ennenpitkää sekä tekijänsä että se jolle tehdään joku jude, niin umpikujassa kumpikin, ojasta allikossa.
        ennemmin tai myöhemmin.


      • ..........
        miettiä kirjoitti:

        mikä tie todella vie eteenpäin elämässä.
        noituus ainakin vie ennenpitkää sekä tekijänsä että se jolle tehdään joku jude, niin umpikujassa kumpikin, ojasta allikossa.
        ennemmin tai myöhemmin.

        kristityt itte, jotka viattomia nuoria tyttöjä poltti noitina elävältä, ja hukutti myllynkivi kaulassa....


      • Saarnatäti
        .......... kirjoitti:

        kristityt itte, jotka viattomia nuoria tyttöjä poltti noitina elävältä, ja hukutti myllynkivi kaulassa....

        Raamattu tai kristinusko ei tapa ketään. Ihmiset ne on kun toisiaan teurastaa. Se, että joku perustelee sairaita tekojaan uskollaan, on vain merkki siitä, että ihmiset, jotka tappoivat ihmisiä noitina tai vääräuskoisina eivät olleet oikeaa kristittyä ikinä nähneetkään.

        Raamatussa ei kyllä kehoteta tappamaan tai kiduttamaan ketään. Kymmenessä käskyssähän sanottiin ihan päivänselvästi, että älä tapa. Raamattu kehoittaa rakastamaan lähimmäisiään, kuten itseänsä. Ihminen vaan vallanhimossaan ja muissa pimeissä tarkoitusperissä yrittää selitellä tekemisiään, kuin jokin suurempi voima häntä muka ajaisi.

        Sellasta vaan.


    • ,,,

      Tämä "noitanainen" kärsii vakavista mielenterveysongelmista, ei sillä mitään kykyjä ole.

      • ..hän

        Pirkanmaalta?


      • hyötyä
        ..hän kirjoitti:

        Pirkanmaalta?

        on noitien puoleen kääntyä.
        ootteko miettineet koskaan mistä ne ammentaa voimansa ja tietonsa.
        se olis kanssa hyvä selvittää, vaikkei ne itse sitä kerro ulkopuolisiille.


      • hyötyä kirjoitti:

        on noitien puoleen kääntyä.
        ootteko miettineet koskaan mistä ne ammentaa voimansa ja tietonsa.
        se olis kanssa hyvä selvittää, vaikkei ne itse sitä kerro ulkopuolisiille.

        jos joku meedio tai noitanainen osaisi selittää uskottavasti ympärillä tapahtuvaa ja näyttäisi asioita, joita en itse taviksena huomaa tai osaa katsoa oikein tai päänuppi ei ole oikealla tavalla virittyneenä. Haluan ihan oikeasti avartaa maailmankäsitystä henkiolennoista ja mitä täällä on ympärillämme toisista maailmoista. Jos jollain on joku tuttu, joka lukee sinua kuin avointa kirjaa, voisitko ystävällisesti mainita minulle hänestä. En siis hae mitään puhelinennustajaa 5,95e min vaan ihka oikeaa persoonaa omilla kasvoillaan. Oisin uskomattoman kiitollinen, jos muutama asia hengistä valottuisi minulle, en hae mitään piruja tai itse saatanaa vaan näkijää siis.

        Oisko toi noitis vaan ihan nimim. ja ihan tavis heittelee ihan levotonta juttua hatusta ja pätee vakavia mielenterveysongelmia? Kertokaa, jookos.


      • --minä
        Sipisusi kirjoitti:

        jos joku meedio tai noitanainen osaisi selittää uskottavasti ympärillä tapahtuvaa ja näyttäisi asioita, joita en itse taviksena huomaa tai osaa katsoa oikein tai päänuppi ei ole oikealla tavalla virittyneenä. Haluan ihan oikeasti avartaa maailmankäsitystä henkiolennoista ja mitä täällä on ympärillämme toisista maailmoista. Jos jollain on joku tuttu, joka lukee sinua kuin avointa kirjaa, voisitko ystävällisesti mainita minulle hänestä. En siis hae mitään puhelinennustajaa 5,95e min vaan ihka oikeaa persoonaa omilla kasvoillaan. Oisin uskomattoman kiitollinen, jos muutama asia hengistä valottuisi minulle, en hae mitään piruja tai itse saatanaa vaan näkijää siis.

        Oisko toi noitis vaan ihan nimim. ja ihan tavis heittelee ihan levotonta juttua hatusta ja pätee vakavia mielenterveysongelmia? Kertokaa, jookos.

        olen tätä 1/2 vuotta yrittänyt selvittää, kerran NN vastasi että hän käyttää ä:n ja ö:n
        sijasta a:ta ja o:ta, että hänet tunnettaisiin. Se siitä mielenterveydestä ja noituudesta.


      • --minä kirjoitti:

        olen tätä 1/2 vuotta yrittänyt selvittää, kerran NN vastasi että hän käyttää ä:n ja ö:n
        sijasta a:ta ja o:ta, että hänet tunnettaisiin. Se siitä mielenterveydestä ja noituudesta.

        muistin. Hänellä on jokin ihme kone tai sit hänellä on käytössä jokin toine kirjaimisto, missä ei ole ääkkösiä eli ä on hällä a, ö on o jne.jne.
        Joissain koneissa, oisko NT käyttiksenä esim ainakin enne firmoissa, niin siinä jos kirjoitat sähköpostin luonnoksena tallennettuna ja jatkat vaikka seur. päivänä, niin kaikki ääkköset muuttuvat ihan erikoismerkeiksi ja lähes mahdoton lukea, jos sellaisia sanoja kuten tämänlainen, hämäläinen, yötyöläinen jne. Aivan hirveätä sotkua siis.
        Mut siitä viis, kyl mä ymmärrän, luulis muidenkin ymmartavan, ei taa niin kauheen vaiketa oo tamakaan.

        Paljon enemmän kiinnostaa, kuka tai mikä on NN takana, onko tosiaan jokin tavis Pirkanmaalta, joka luulee olevansa jokin asiantuntija ja maagikkonoituja.
        Jospa silkkaa kusetusta ja tasan yhtä pihalle kuin me muut kuolevaiset, varsinkin jos mielenterveys- ja/ tai päihdeongelmia, sekakäyttöä yms.
        Ilmeisesti kuitenkin lukee tätäkin, mutta nauttiin vaan vahingoniloisena, kun muut eivät saakaan häneltä vastausta. Miksi antaisikaan taviksille, kun voi täten nostaa itsensä taas korkeammalle korokkeelle. No, ehkä omissa ajatuksissaan voisi luullakin.

        Tuliko sulle tai muille koskaan tiukkaa tekstiä vai ihan sekopäisen joutavia horinoita, missä järjenhäivääkään? Mäkään en enää tiedä, mitä hänestä ajattelisi. Hänen viimeisin jostai oliske päättömästä koirasta vai mikäseoli, on kyllä aika unijuttuja. Ja sit kirjoittaa totuutena. Ottakaapa kantaa, mikä on NoitaNainen.


      • oli aikaisemmin
        Sipisusi kirjoitti:

        muistin. Hänellä on jokin ihme kone tai sit hänellä on käytössä jokin toine kirjaimisto, missä ei ole ääkkösiä eli ä on hällä a, ö on o jne.jne.
        Joissain koneissa, oisko NT käyttiksenä esim ainakin enne firmoissa, niin siinä jos kirjoitat sähköpostin luonnoksena tallennettuna ja jatkat vaikka seur. päivänä, niin kaikki ääkköset muuttuvat ihan erikoismerkeiksi ja lähes mahdoton lukea, jos sellaisia sanoja kuten tämänlainen, hämäläinen, yötyöläinen jne. Aivan hirveätä sotkua siis.
        Mut siitä viis, kyl mä ymmärrän, luulis muidenkin ymmartavan, ei taa niin kauheen vaiketa oo tamakaan.

        Paljon enemmän kiinnostaa, kuka tai mikä on NN takana, onko tosiaan jokin tavis Pirkanmaalta, joka luulee olevansa jokin asiantuntija ja maagikkonoituja.
        Jospa silkkaa kusetusta ja tasan yhtä pihalle kuin me muut kuolevaiset, varsinkin jos mielenterveys- ja/ tai päihdeongelmia, sekakäyttöä yms.
        Ilmeisesti kuitenkin lukee tätäkin, mutta nauttiin vaan vahingoniloisena, kun muut eivät saakaan häneltä vastausta. Miksi antaisikaan taviksille, kun voi täten nostaa itsensä taas korkeammalle korokkeelle. No, ehkä omissa ajatuksissaan voisi luullakin.

        Tuliko sulle tai muille koskaan tiukkaa tekstiä vai ihan sekopäisen joutavia horinoita, missä järjenhäivääkään? Mäkään en enää tiedä, mitä hänestä ajattelisi. Hänen viimeisin jostai oliske päättömästä koirasta vai mikäseoli, on kyllä aika unijuttuja. Ja sit kirjoittaa totuutena. Ottakaapa kantaa, mikä on NoitaNainen.

        melko vilkkaasti yhteydessä palstalle. Julkaisi mm. vuoden 2008 keskieuroopan matkaltaan valokuvia kokemistaan paranormaaleista ilmiöistä.
        Kertoi mm. miespuolisten henkien seksuaalisesta kiinnostuksesta itseensä.
        Toivon sydämestäni, ettei tuloksena nyt olisi henkisesti luhistunut nuori nainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe