AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Vista + käynnistyksen yhteydessä avautuvat ohjelmat

Vista + käynnistyksen yhteydessä avautuvat ohjelmat

6 Vastausta 580 Lukukertaa
eli Vistan "poista ohjelma käynnistyksen yhteydessä" jutulla poistin, että Acer NetManagement - ohjelma ei käynnistyisi. No nyt sitten langaton lähiverkko , ei toimi automaattisesti ilman , että tuon käynnistää. Joten miten saan sen takaisin automaattisesti käynnistyväksi? Ei vaan löydy mistään ohjauspaneelista tuommosta minun aivoilla?

Acer kone on käytössä

>eli Vistan "poista ohjelma käynnistyksen yhteydessä" jutulla poistin, että Acer NetManagement - ohjelma ei käynnistyisi. No nyt sitten langaton lähiverkko , ei toimi automaattisesti ilman , että tuon käynnistää. Joten miten saan sen takaisin automaattisesti käynnistyväksi? Ei vaan löydy mistään ohjauspaneelista tuommosta minun aivoilla?<

Olisiko "palvelut", sieltä laita automaattinen, noin ainakin xp:ssä.

sellasta-

Käynnistä >> suorita >>> msconfig >>> laita täppi uudestaan siihen ko ohjelman kohtaan ja ok ja käynnistät koneen uudestaan ;))

ei näy tuolla se ohjelma

ei näy tuolla sitä ohjelmaa.eli windows defender -) Ohjelmistoresurssien hallinta + sieltä laitoin että "estä käynnistyksen yhteydessä", enkä keksi mistä saan sen takasin. Näen siellä kun laitan "parhaillaan käynnissä olevat ohjelmat" sen: Acer.Empowering.Framework.Supervisor , josta pitäisi saada asetus "automaattinen käynnistys "kyllä" kun nyt se on "ei" . Jotta tuo siis näkyy, olen käynnistänyt sen manuaalisesti.

joten ei voi ruksittaa

Missä tuolla ei näy sitä ohjelmaa?

Kerro selkeästi mistä muutit asetusta "estä käynnistyksen yhteydessä",
kerro koko polku.

sen.-

siellä defenderissä taas ruksata käynnistyväks

Tee järjestelmän palautus

Siihen hetkeen, kun se vielä oli siellä listassa, mistä poistit sen.
 /   /  /  / Vista + käynnistyksen yhteydessä avautuvat ohjelmat

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta