miehen mauttomat vitsit

nainen_29

Avomieheni on muuten aivan ihana ihminen ja hänen kanssaan on helppo ja hyvä olla, mutta se huumori! Tai useimmiten hän on hauska, mutta poikaporukassa ollessaan heittää aivan mautonta läppää minulle.

Nyt hän on työmatkalla ulkomailla ja on ikäväkin. Juteltiin illalla lyhyesti puhelimessa, kun hän soitti. Minulle tuli jotenkin tosi paha mieli, kun oltiin lopettelemassa puhelua ja hän heitti: "No niin, ollaan just lähdössä tästä strippibaariin!". Se oli siis tarkoitettu vitsiksi (ymmärtääkseni), mutta minä en näe tuossa mitään hauskaa. Mielestäni poikaystäväni vitsit ovat ajoittain hyvin mauttomia tilanne huomioon ottaen. Esim. tässä ja nyt, kun hän on kaukana, ikävöin häntä ja melkein viimeisimmiksi sanoikseen ennen puhelun lopettamista, hän lohkaisee tuollaista! Sanoin heti napakasti, että nyt oli kyllä mauton läppä.

Hän oli ihmeissään, että enhän mä ole ennenkään hänen vitseistään loukkaantunut. Itse asiassa olen kyllä, mutta olen vain kärsivällisesti odotellut, josko hän jossain vaiheessa itse huomaisi millaiset jutut eivät naurata.

Tämä ei ollut suinkaan ainutlaatuinen tapaus. Kerrankin kun hän oli ystävänsä luona illalla ja soitti minulle, hän tokaisi leikillään "Nähdään parin tunnin päästä, niin tai sitten aamulla..." ja sitten kuului naurunräkätystä sekä hänen että ystävänsä suusta.

En ymmärrä miksi hän on kuin toinen ihminen ollessaan kavereidensa seurassa! Hän heittää jotenkin niin mautonta läppää - sellaista poikien läppää - mutta minulle! Ja sitten naureskelevat yhdessä...

Hän ei ole aikaisemmin ollut vakavassa suhteessa, tai nyt ylipäätään oikein minkäänlaisessa suhteessa. Onko mieheni kokemattomuuttaan tuollainen juntti, joka ei tajua että kumppanille heitellään vähän erilaista vitsiä, kuin jätkille? Vai olenko minä nipo kun koen nuo jutut epämukavaksi?

13

2947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alpo Analyysi

      Itse nuorempana olessani suhteessa oli vaikeeta pitää puolison puolta kun kaverit oli mitä oli. Hän yrittää todennäisesti pitää itsenäisyytensä, ettei ole sidoksissa sinuun koska ei tule mieleenkään olla poikaporukassa sinun "tossun" alla. Tosiasia, että olette suhteessa ja hän ei saisi laukoa tuollaisia juttuja edes poikien kesken. Uskon että pojat yritää olla miehiä heittämällä läppää puolisoistaan ja hän yrittää saada paikkaa kovana jätkänä siinä porukassa. Mutta hän ei ole mikään mies jos ei uskalla tunnustaa rakkauttaa muiden miehien olessa paikalla vaikka muut tekisivätkin pientä ivaa hänelle. Koita puhua hänelle rauhallisesti ja selitä miksi se loukkaa kun sanot tästä asiasta hänelle. Ja kyllä tuollaista se on kun ei ole ennen seurustellut. Hän ei osaa ajatella kumppania ihmisenä ja naisena jolla on tunteet.

      Et ole mielestäni nipo ollenkaan. Tuollainen käytös loukkaisi ketä tahansa.

      • Sannaleena2

        Minusta tuo miesystäväsi käytös on epäkunnioittavaa sinua kohtaan. Ikäänkuin hän yrittäisi todistella itselleen ja muille että sinä et rajoita hänen elämäänsä, sinä et merkitse mitään ja hän määrää kaikesta yms. Eli olet hänelle itsestään selvyys jolle voi sanoa mitä huvittaa ja jota voi ivata myös kavereille.
        Miehesi ei rakasta sinua, ei arvosta sinua ja hänelle tuntuu olevan täysin yhdentekevää jatkuuko suhteenne vai ei.

        Mitä suhde/mies antaa sinulle?


      • nainen_29
        Sannaleena2 kirjoitti:

        Minusta tuo miesystäväsi käytös on epäkunnioittavaa sinua kohtaan. Ikäänkuin hän yrittäisi todistella itselleen ja muille että sinä et rajoita hänen elämäänsä, sinä et merkitse mitään ja hän määrää kaikesta yms. Eli olet hänelle itsestään selvyys jolle voi sanoa mitä huvittaa ja jota voi ivata myös kavereille.
        Miehesi ei rakasta sinua, ei arvosta sinua ja hänelle tuntuu olevan täysin yhdentekevää jatkuuko suhteenne vai ei.

        Mitä suhde/mies antaa sinulle?

        Sannaleena, mieheni osoittaa kyllä rakkautta ja kunnioitusta muuten ja tämä on ainoa aihe, joka minua miehessä närästää. Tämä suhde antaa minulle paljon.

        Tätä huonoa läppää lentää tosiaan vain kun mies on jossain "jätkäporukassa", muttei silloinkaan suinkaan aina.

        Itse asiassa Alpo Analyysin ajatus siiitä, että mieheni yrittää esittää kovaa jätkää, tuntuu käyvän järkeen. Sen sijaan mitä itsenäisyyteen tulee, niin mies on ollut meidän suhteessamme aloitteentekijä, mitä on tullut kaikenlaiseen "etenemiseen". Suhteen alkuaikoina hän oli se, joka halusi ensimmäisenä "julkistaa" suhteemme muille ja hän oli se, joka ehdotti yhteenmuuttoa.

        Olemme kumpikin 29-vuotiaita ja mies on tosiaan ennen meidän suhdettamme seurustellut vain muutaman kerran lyhyesti. Hän on tyyppinä sellainen, mitenköhän selittäisin... Tiedättekö miestyypin, jonka kanssa kaikki naiset haluavat olla vain kavereita, muttei muuta (=täyspäinen, turvallinen, ehkä monien mielestä siksi tylsä)? :D Hän on ikäisekseen kokematon parisuhderintamalla, eikä hänellä ole ollut paljon mitään lyhyitäkään juttuja, eikä ole sellainen "naistenmies"-tyyppi.

        Hän on esitellyt minut mielellään ja omasta halustaan ihmisille ja hänelle on ollut tärkeää että tutustun hänen ystäviinsä. MUTTA kun sitten vetämme yhdessä aikaa hänen ystäviensä kanssa, hän ei osoita minulle samalla tavoin hellyyttä kuin ollessamme kahden. Yhden pienen pusunkin saaminen ystäviensä aikana on jotenkin hankalaa.

        Viimeksi kun hänen ystävänsä oli meillä, he suunnittelivat poikien risteilyä. Kyllä mieheni otti minut huomioon ja varmisti minulta, että onhan se mulle ok.

        Ongelma koskee siis nimenomaan noita huonoja vitsejä ja sitä, missä tilanteissa mitäkin laukoo ja kenelle.


    • Nykyinen vaimo

      miehelläni oli samanlainen tapa että laukoi kaikenlaisia kun soitti minulle jostakin työpaikaltaan jossa oli enimmäkseen miesporukkaa. Sanoin hänelle monta kertaa että miksi nolaat minua sillä tavalla. Hän oli yleensä 2 viikkoa työpaikalla kerrallaan koska luokseni oli pitkä matka. Koska puheet eivät auttaneet niin pakkasin kaikki hänen tavaransa ja laitoin oveni taakse juuri ennen kuin hän tuli töistä. Istutin vielä rapuilla monta tuntia ja sanoin että menee niitten luo joita on vaillakin, eikä tarvitse naamaa näyttää näillä nurkilla enää.
      Oli todellakin tehokas keino,ei ole loukannut sen jälkeen kertaakaan.

      • nainen_29

        Kuulostaa kyllä tehokkaalta keinolta. Henk. koht, en halua kuitenkaan nostaa erokorttia pöydälle, koska tämä ei ole minulle sen mittakaavan juttu, että haluaisin erota miehestä tästä satunnaisesta mauttomasta ja ajattelemattomasta huulenheitosta johtuen. Taidan kuitenkin ottaa asian puheeksi, jahka mies palaa reissustaan ja yrittä selittää hänelle miksi nuo jutut loukkaavat minua. En missään nimessä usko hänen loukkaavan minua tahallaan, vaan ajattelemattomuuttaan.


    • olet löytänyt

      Olet löytänyt aidon Audi-johtajan kaltaisen ajattelemattoman juntin. Mieti nyt miksi tuollaisen kanssa seukkaisit tai perhettä perustaisit?

      Etsi sellainen mies, jolla on käytöstavat. Niitäkin on.

      • nainen_29

        Miehelläni on mielestäni yleisesti ottaen erittäin hyvät käytöstavat verrattuna suurimpaan osaan tuntemistani miehistä. Hän tervehtii ihmisiä, katsoo silmiin puhutellessaan, avaa oven niin minulle kuin muillekin naispuolisille ihmisille jne.

        Toisin kuin tämä audi-johtaja, hän silittää ihan itse paitansa :D Hän tekee ns. akkojen töitä siinä missä minäkin, eikä häntä edes tarvitse koskaan erikseen pyytää osallistumaan kotitötöihin yms. Päin vastoin, aamuisinkin hän ehtii yleensä ensin kahvinkeittopuuhiin ja tuo minulle kahvin valmiiksi kupissa olohuoneeseen :D

        Kuten jo todettu, ongelma koskee ainoastaan tätä mautonta läppää silloin kun mies on jätkäporukassa.


      • *Daisy*
        nainen_29 kirjoitti:

        Miehelläni on mielestäni yleisesti ottaen erittäin hyvät käytöstavat verrattuna suurimpaan osaan tuntemistani miehistä. Hän tervehtii ihmisiä, katsoo silmiin puhutellessaan, avaa oven niin minulle kuin muillekin naispuolisille ihmisille jne.

        Toisin kuin tämä audi-johtaja, hän silittää ihan itse paitansa :D Hän tekee ns. akkojen töitä siinä missä minäkin, eikä häntä edes tarvitse koskaan erikseen pyytää osallistumaan kotitötöihin yms. Päin vastoin, aamuisinkin hän ehtii yleensä ensin kahvinkeittopuuhiin ja tuo minulle kahvin valmiiksi kupissa olohuoneeseen :D

        Kuten jo todettu, ongelma koskee ainoastaan tätä mautonta läppää silloin kun mies on jätkäporukassa.

        vähän miehesi plussia ja miinuksia... Eipä taida muita miinuksia olla kuin tuo yksi..?
        Kukaan ei ole täydellinen ; oma mieheni ei aina innostuksissaan huomaa, milloin herjan heitto menee minun vastaanottokynnykseni yli, mutta eipä meillä maailma siihen ole loppunut. Annan palautetta saman tien ja mies muistaa jonkin aikaa taas pitää pienempää mölyä - kunnes taas... No, vaikka tapa ottaakin päähän välillä rajusti, se on vain pieni osa miehen persoonaa. Minussakin on varmaan ärsyttäviä piirteitä, muttei mies niistä koko ajan muistuta...
        Sinun miehesi vaikuttaa tyypilliseltä jätkäporukassa uhoajalta - että minäpäs uskallankin sanoa eukolleni näin... Ei tarkoita "sutkauksillaan" mitenkään sinua loukata ja luottaa siihen, että osaat jättää ne "lätinät" omaan arvoonsa. Kuitenkin tiedät, että voit häneen luottaa - sehän on pääasia?!


      • Kun hän loukkaa puhelimessa
        nainen_29 kirjoitti:

        Miehelläni on mielestäni yleisesti ottaen erittäin hyvät käytöstavat verrattuna suurimpaan osaan tuntemistani miehistä. Hän tervehtii ihmisiä, katsoo silmiin puhutellessaan, avaa oven niin minulle kuin muillekin naispuolisille ihmisille jne.

        Toisin kuin tämä audi-johtaja, hän silittää ihan itse paitansa :D Hän tekee ns. akkojen töitä siinä missä minäkin, eikä häntä edes tarvitse koskaan erikseen pyytää osallistumaan kotitötöihin yms. Päin vastoin, aamuisinkin hän ehtii yleensä ensin kahvinkeittopuuhiin ja tuo minulle kahvin valmiiksi kupissa olohuoneeseen :D

        Kuten jo todettu, ongelma koskee ainoastaan tätä mautonta läppää silloin kun mies on jätkäporukassa.

        Niin lyö yksinkertaisesti luuri korvaan, siinähän esittää sen jälkeen kavereille kovaa jätkää kun akka löi luurin korvaan... Ja jos ei tule anteeksipyyntöä tms. Niin älä vastaa puhelimeen vähään aikaan...

        On toi nyt vähän tyhmää, et sää otat tollasta vastaan...

        Ja jos olet mukana jätkäporukassa ja heittää tollasta läppää, niin sano vaan et, haista vittu! Kyl siinä muiltakin rupee hymy hyytyyn eikä vaan sulta!


    • **************

      oma avokkini tekee välillä samaa kaveriporukassaan... tosin se on vain tietyn kaverin seurassa ja sen yllyttämänä ja kappas kaljan voimalla..
      olen siitä monesti sanonut niin nätisti kuin en niin nätisti... ja eipä se viesti vaan ole perille menny.. jos joku naista halventava juttu on kaverin (ei oo koskaa ollu juuri muussa tekemisissä naisten kanssa kuin jutellu mesessä ja aikuinen mies...) erittäin hauska niin tottakai se on miehenikin mielestä.. mutta onneksi oma kultani on anteeksi pyydellyt multa ettei tarkottanut juttua niin..

      mutta sun kohdalla voin sanoa että fiksumpaa olisi ottaa kissa pöydälle ja sanoa miehelle suoraan et lopettaa ton tai alat tekee kylmästi samaa mitä miehesi tekee sinulle..
      eksäni nimittäin teki tuota samaa mulle mut lopetti siihen ku aloin tekee samaa ja tein ihan yhtä alhasia letkautuksia ja nauroin erittäin räkäsesti päälle kavereitteni kanssa...

    • vfggghghhjgjgjhgjg

      miehesi on kakara. Ansaitset kyllä parempaa.

      • nainen_29

        kaikille vastanneille. Mieheni on palannut työmatkaltaan ja otin asian puheeksi paluuiltanaan kertomalla olevani loukkaantunut. Mies vastasi heti, että tietää ja ymmärtää syyn. Pyysi anteeksi huonoa läppää ja lupasi jatkossa keskittyä siihen, ettei päästele enää suustaan moisia sammakoita.

        Kiitokset siis nimenomaan rohkaisusta ottaa tämä asia puheeksi. En tosiaan ollut varma olenko minä nipo vai toimiiko mies väärin ja olen huono ottamaan tällaisia asioita puheeksi, koska meillä ei ole mitään isoja ongelmia. Liian helposti mietin, että mahtaako olla sen arvoista, kun kyse on kuitenkin pikkuasiasta. Vastaukistanne tulin siihen tulokseen, että minun ei tarvitse löysätä pipoa, vaan miehen supistaa suutaan, joten käsittelimme asian :) ja näillä näkymin se tuotti tulosta! Niin ja minä opin sen, että hiertävät asiat kannattaa ottaa puheeksi, jottei niistä pääse kertymään sisälle mitään ärsytystä.


      • dente
        nainen_29 kirjoitti:

        kaikille vastanneille. Mieheni on palannut työmatkaltaan ja otin asian puheeksi paluuiltanaan kertomalla olevani loukkaantunut. Mies vastasi heti, että tietää ja ymmärtää syyn. Pyysi anteeksi huonoa läppää ja lupasi jatkossa keskittyä siihen, ettei päästele enää suustaan moisia sammakoita.

        Kiitokset siis nimenomaan rohkaisusta ottaa tämä asia puheeksi. En tosiaan ollut varma olenko minä nipo vai toimiiko mies väärin ja olen huono ottamaan tällaisia asioita puheeksi, koska meillä ei ole mitään isoja ongelmia. Liian helposti mietin, että mahtaako olla sen arvoista, kun kyse on kuitenkin pikkuasiasta. Vastaukistanne tulin siihen tulokseen, että minun ei tarvitse löysätä pipoa, vaan miehen supistaa suutaan, joten käsittelimme asian :) ja näillä näkymin se tuotti tulosta! Niin ja minä opin sen, että hiertävät asiat kannattaa ottaa puheeksi, jottei niistä pääse kertymään sisälle mitään ärsytystä.

        Meillä on kaveriporukassa ajoittain huonoja läppiä mutta meidän mielestämme ne ovat hauskoja. Meillä miesporukassa ei ole kyse siitä että haluttaisiin olla kovia jätkiä mutta tietyt jutut naurattavat. Missään tapauksessa ei ole tarkoitus loukata.

        Meillä on mennyt kotona avovaimon kanssa samanlaiseksi touhu kuin teillä. Minun pitää varoa mitä kaikkea voin avokilleni sanoa. Minun pitää myös varoa mitä tv-ohjelmia katson, sillä loukkaan häntä verisesti jos esimerkiksi ruudussa vilahtaa tissi. Esimerkkinä vaikka CSI (Las Vegas). Siinä vilahtaa välillä.

        Itse olen pyöritellyt näitä asioita paljon, joskus tuntuu aivan älyttömältä ajatukselta taipua siihen että en voi puhua mitä ilman häntä (avokkiani) puhuisin, en voi katsoa TV:tä mitä ilman häntä katsoisin. Pelkään että vuosien myötä tämä lista kasvaa.

        "No niin, ollaan just lähdössä tästä strippibaariin". Tähän voi vastata että "Pitkää hauskaa ja housut jalassa!" Hän yritti selvästi keventää tms, eihän tuolla vitsillä mitään koomikkopalkintoja voiteta mutta miksi tuosta nyt pitäisi tulla pahamieli? Mikä kohta siinä on sellaista että tulee pahamieli? Sinä tiedät ja hän tietää että ei ole menossa mihinkään strippibaariin.

        Mielestäni on äärimmäisen ahdistavaa jos tekee suhteen eteen paljon töitä, huomioi, rakastaa, ja kaikkea mukavaa mistä toinen tykkää mutta jotkut vitsit ovat sitten maailmanloppu.

        Lopuksi, toivoisin niiiiiiiiiin kovasti että tyttöystäväni vitsailisi joskus. Olis yyber ihquu jos hän löisi leikiksi, velmuilisi, kiusoittelisi ja vitsailisi. Ei. Meillä ei naureta.

        Ja meillä on myös sovittu nämä asiat. Minä pidän suuni supussa ja valkoin tv-ohjelmani. Kaikki tyytyväisiä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe