kertokaa hyvä sotapeli

sotafreak

Haluaisin aloittaa pelaamaan jotain sellaista sotapeliä mihin ei tarvitse ostaa levyä, vaan voi ladata tai rekisteröityä. Kertokaa kaikki hyvät sotapelit (mielellään hyvä grafiikka)

27

2191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaskajaakkopentti
    • paska2

      battlefield1942 multiplayer demo,assault cube,soldier of front.sii nyt pri

    • Kalakalakukko
    • kiva333

      Eikö ole varaa ostaa levypelejä????

    • jjfj

      assault cube

    • rgargr

      Combat Arms EU on tosi hyvä ja ilmainen vie muistia vain 1,4gb

    • 4325345

      EHDOTTOMASTI paras ilmais sotapeli on
      AVA eli alliance of valiant arms
      http://ava.ijji.com/

      • avafreak

        TOTTA olisin itsekkin ehdottanut avaa
        mutta jostain syystä ijji:llä on jotain ongelmia ku ei pääse ees sen sivuille


    • ???

      mikset voi ostaa pelejä kaupasta niin kuin muutkin?

    • Visavi in CA

      Koska.. Sen vanhemmat ei anna lupaa.. Ei minullakaan kun olin 10... Niin BattlefieldPlay4Free on tosi hyvä ja Combat arms eu sen takia koska siinä monta asetta minikanista flamethroweriin. Siinä myös zombi mobi

    • Liit kim

      Ole 300. airsoft-seikkailija tänä vuonna. www.seikkailijat.fi

    • Plazma

      Plazma Burst 2 o iha hyvä :D

    • showw2 pelannut n:6v

      mun ainoat pc sotapelit koostuu 17-vuoden aikana vaan yhteen sotapeliin, joka on Soldiers Heroes Of World War 2, mulla on tasan 10 modia siihen, ja muutama koodintapainen toiminto siihen. pelannut n: 6v, 17v aikana.

      syy miksi vain 1 sotapeli 17v aikana on se että vanhemmat eivät pidä sotapeleistä.

      koodien tapasia toimintoja tosiaan periaatteessa 3
      kranaattien monistus
      aseiden monistus
      panoksien monistus

      • showw2 pelannut n:6v

        kannattaa kokeilla Soldiers Heroes Of World War 2, jos vaan voi.
        sitä valitettavasti ei myydä koska sen tekijät kehittivät men of war pelin, se on huonompi vaikka väitetään olevan perempi, oma mielipiteeni.


    • sarana55

      sniper elite v2 konsolipeli on hyväkrafiikkainen peli. demossa saa jo hyvän tuntuman. viholliset voi napsia yksi kerrallaan ilman että vihollinen näkee kertaakaan. lopussa koko remmi autokolonna mukaan lukien menee kertalaukauksella kun muistaa vain jakaa dynamiitti pötköt oikein. tosin.. missään sodassa tarkka-ampujan ei ole tarvinnut juosta maita ja mantuja konepistooli kourassa, joten tuo yksityiskohta olisi voitu rakentaa niin että yksin sotiva tarkka-ampuja siirtyisi paikasta toiseen ojat, tunnelit, katot, yms ja kaikki rakennusten huoneet, kellarit ymt. pelkkä kivääri aseenaan. tällaisenaan tämä on black:in kaltaista putkijuoksua rajallisine piilopaikkoineen.

    • superseppo2

      UberStrike facebookissa

    • Älkääpilkatko

      CS Portable

    • damage(original)

      company of heroes ,bf3, sc2, bfh ja company of heroes 2

    • .:.munkittaja.:.

      ihan hyvii pelejä mut battlefield heroes on paras ei pahalla
      (mun ukon nimi on .:.munkittaja.:. bfh: ssa )

    • BO2 ILMASEKSI

      Kannattaa ladata bo2 ilmasiks sivulta

      http://www.imekää.mun.persettä.fi sitte haette bo2 nii todennäkösesti ootte ääliöitä

    • Dem lights

      Blacklight? Anybody?

    • Pelatkaa

      Team Fortress? ei niinkään ehkä sen tyylinen mutta 5/5

      • Korjaan,

        Team fortress 2


      • tirrikäinen
        Korjaan, kirjoitti:

        Team fortress 2

        TF2 ei ole mikään sotapeli


    • WW2 games good

      Enemy Front - Limited Edition
      First person shooter PlayStation 3

    • DRiVER_helsinki

      Tää veteraani kyllä yllättyi Company o Heroes 2:n laadusta !
      näiyttää pelaajamääräkin pysyvän korkeana steam taulukon mukaan.
      -olin aiemmin skipannut tän koska olin mennyt halpaan metacritics sivustoa trollanneiden venäläisten takia. ovat siis spämmänneet sinne miinus-arvosanoja jonkun ihmeen informaatiosodan takia ;O
      --Huomasin vain steam taulukosta et ei voikaan olla huono peli kun on noi hemmetisti on pelaajiakin x)
      davai davai, game on !

    • utorrent

      call of duty chost

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe