Maanantai 13.2.2012
Nimipäivät: Sulo, Sulho ja Algot
Tekstikoko:
  loading...
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Yom Kippur tänään!
5 Vastausta 1 165 Lukukertaa

Yom Kippur tänään!

yom kippur Israelissa tänään menossa, ylöstempaushan tapahtuu enkelin soittaessa pasuunaa. yhtä hyvin kai se voisi tapahtua tänään illalla!

tai lehtimajajuhlien aikana, jotka alkavat ensi viikolla.

Yom Kippur comes to an end with a recitation of Shema Yisrael and the blowing of the shofar,[7] which marks the conclusion of the fast.[6]

1. Tess. 4:16

Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
Edellinen | Seuraava
Yom Kippur tänään!
mikestoned1
Kiitos Jeesus!
Meille on annettu terve oppi, siinä pysykäämme
valvokaa siis
ohjuksilla ja on
on...

TÄNÄÄN SE TAPAHTUU!

Tällä palstalla on moni julistanut ylösottoa tämän vuoden jom kippuriksi, ja nyt, kiitos JEESUS, se luvattu TOTEUTUU! Minä olen valmis!

Olkaa raittiita ja rukoilkaa ja valkokaa!

Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet, ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

Lisäksi Jeesus puhui Hävityksen Kauhistuksesta pyhällä paikalla.

oletko helluntailainen?

Luuk. 21:8
"Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään."

Ja Iran uhittelee keskipitkänmatkan

Käynnistänyt toisen uraaninrikastamon. Koko Israel on ohjuksen kantomatkan sisällä.

Jom kippurina 1973 Egypti ja Syyria iskivät Israelin kimppuun.

Elämme mielenkiintoisia aikoja.

Se

täytetty!
 /   /  /  / Yom Kippur tänään!

Keskusteluhaku

Laaja haku

Facebookissa suositeltua