Miltä tuntuu miehen orgasmi?

pieni tietämätön tyttö

Vai voiko sitä orgasmiksi edes sanoa? Olen 16 vuotias tyttö ja olen ihemetellyt että miltä pojalla tuntuu kun laukeaa? Ihan vain uteliaisuuden takia. Ja sitten toinen kysymys, miksi te miehet tärisette (en tiedä on yleistä vaiko joillakin vain) hetkiä ennen laukeamista. Ainekin huomasin entisen poikaystäväni kanssa sen että hän alkoi tärisemään pari kolme (joskus jopa viisimin) ennen laukeamista.

Tälläisiä kysymyksiä vain (:

89

22166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      En osaa selittää... tuntuu.. hyvältä? :D Tulee hyvänolontunne, kai se siinä.

      Toi sun poikkis on varmaan jotenkin outo, en tiiä, ku ite en ainakaan tärise VIISI minuuttia ennen kun laukeen. Voi siinä lauetessa tulla jonkinmuotoinen vapinajuttu, mutta se siitä :)

      • aika outoja ootte jos tärisette


      • Anonyymi
        LOLIHENTAI_ kirjoitti:

        aika outoja ootte jos tärisette

        oikeen kunnolla kun alkaa tulemaan niin kyllä sitä tärisee..... menee rytmi sekasin =P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oikeen kunnolla kun alkaa tulemaan niin kyllä sitä tärisee..... menee rytmi sekasin =P

        Juuri näin.... ei sitä tärise käsihommissa kun kädellä voi nopeuttaa tahtii ja käsi määrää miten se etenee, mutta pano hommissa lantio ei pysykkään tahissa ja on ihan eri extaasissa kun alkaa laukeamaan että kyllä siinä sitten tärisee kun on oikea tyyppi kohilla ja ihan normaalia juttua..


    • ccccccccccccccc

      No näin miehenä voin vastata että keskimäärin miehen orkku on voimakkaampi kuin naisen, kaikki naiset kun ei edes saa orkkua eikä naisilla yleensä ole sitä varsinaista fyysistä lepovaihetta orgasmin jälkeen. Ja miten niin ei voi orgasmiksi sanoa... ? :D Sama asia se on molemmilla sukupuolilla.

      • sakklfgl

        Saisiko argumentit tähän väitteeseen? Orgasmikokemus on nimittäin tutkimusten mukaan naisilla voimakkaampi.


    • Tom_QWE

      Mielikuvana raketin laukaiseminen kuvastaa aika kivasti sitä hetkeä. Joissain huvipoistoista (ehkä jopa Suomessa..?) löytyy sellainen katapulttilaite, jolla tempaistaan matkustaja yläilmoihin.. Tätä ennen oleva jännitys ja tunnelman tiivistyminen, kunnes tulee adrenaliini myrsky riuhtaisusta yläilmoihin ja lopuksi vapaapudotus untuvaisen poutapilven päälle ihan tytön viereen.

      Syyllistyn itsekkin toisinaan tärisemiseen, kun oikein tunteella ja pitkään asia hoidetaan. Ei se satu, se on ihan ok =D

      Laukeamisen jälkeen tuntuu vähän samalta kuin poskiontelotulehduksen ansiosta punkteerauksen jälkeen. Hyvin vapauttavaa ja eufoorinen olotila.. onnellinen ja rauhallinen. ehkä veritulpan irtoamiselta aivoista. Joskus antaa virtapiikin, joskus ihanan raukeuden.

      Eli mielestäni seksin hienoutta ei hehkuteta ollenkaan liikaa =)

      • Nuori tiätämätön

        Mulla ainaki se tuntuu aluksi vatsan pohjassa ja siltä että tekisi mieli lopettaa mitä pitää tehdä kun se tunne tulee pitääkö lopettaa vai jatkaa?


      • se ei oo pissahätää!
        Nuori tiätämätön kirjoitti:

        Mulla ainaki se tuntuu aluksi vatsan pohjassa ja siltä että tekisi mieli lopettaa mitä pitää tehdä kun se tunne tulee pitääkö lopettaa vai jatkaa?

        Jatka ja anna tulla vain!


      • Anonyymi

        Vittu varo se räjähtää saatana kohta!
        Kerran värähtää nii kusinenpaska särähtää!!


      • se ei oo pissahätää! kirjoitti:

        Jatka ja anna tulla vain!

        😉.


    • viivimoi

      kyl mä uskon et se tuntuu samalt ku ttytöil!!

    • m1355

      Tuntuu siltä kuin aivot valuisivat kalun päästä ulos kuin suihkulähde paratiisissa.

      • nainen234

        Hienoa kun suurin osa miehist laukee naisen kans ja helposti.. Naisilla just toisin päin, tai ainakin suurimmal osalla. Mulla varsinkin.. En ees saa siitä sen vertaa nautintoo et huutaisin tai pitäisin paljookaan ääntä. Onko se sitten reilua? Joo poikkesin aiheest mut tuli sellanen tunne et miten maailma on näin vitun epäreilu.


      • Tom_QWE
        nainen234 kirjoitti:

        Hienoa kun suurin osa miehist laukee naisen kans ja helposti.. Naisilla just toisin päin, tai ainakin suurimmal osalla. Mulla varsinkin.. En ees saa siitä sen vertaa nautintoo et huutaisin tai pitäisin paljookaan ääntä. Onko se sitten reilua? Joo poikkesin aiheest mut tuli sellanen tunne et miten maailma on näin vitun epäreilu.

        Voisiko nautintona pitää sitä, että kokee toisen puolesta iloa ja mielihyvää, kun pystyy toiselle sellaisen nautinnon tarjoamaan?

        Olisihan se miehestäkin (tai ainakin minusta) täydellistä jos nautinnon hetken voisi jakaa naisen kanssa, mutta valitettavasti se taitaa onnistua aika harvoin. Se on kuitenkin hyvin masentavaa jos nainen näyttää ulospäin epäreiluuden ja yrittää selvitä siitä vain hammasta purren ja vaikenemalla.

        Ei se ole miesten vika, että me olemme näin helppoja eikä myöskään naisten vika, että ne on niin "vaikeita", mutta ei tehdä siitä ongelmaa, vaan etsitään jokaiselle keinot kuinka asia saadaan ratkaistua.
        Minä ainakin nautin toisen orgasmin katselusta jopa enemmän kuin oman orgasmin kokemisesti.

        Puhumattomuus ja katkeruus ei ole oikea ratkaisu.

        Se on epäreilua jos mies ei ole myös valmis auttamaan naisensa huipulle pääsyyn tai nainen ei ole valmis puhumaan siitä ja etsimään keinoja kuinka se onnistuu. Rivien välien lukeminen on kuitenkin melkoisen hankala homma.


      • esbin
        nainen234 kirjoitti:

        Hienoa kun suurin osa miehist laukee naisen kans ja helposti.. Naisilla just toisin päin, tai ainakin suurimmal osalla. Mulla varsinkin.. En ees saa siitä sen vertaa nautintoo et huutaisin tai pitäisin paljookaan ääntä. Onko se sitten reilua? Joo poikkesin aiheest mut tuli sellanen tunne et miten maailma on näin vitun epäreilu.

        Stimuloi klitorista?


      • tärinä
        nainen234 kirjoitti:

        Hienoa kun suurin osa miehist laukee naisen kans ja helposti.. Naisilla just toisin päin, tai ainakin suurimmal osalla. Mulla varsinkin.. En ees saa siitä sen vertaa nautintoo et huutaisin tai pitäisin paljookaan ääntä. Onko se sitten reilua? Joo poikkesin aiheest mut tuli sellanen tunne et miten maailma on näin vitun epäreilu.

        Kun siemenneste tulee se tuntuu kun sinulla ei olisi mitään muita ruumiinosia kuin heppisi ja et tunne mitään muuta ja tuntuu kuin jalat pettäisivät alta ja varmaan siksi ne rupeavat tärisemään ja on todella vaikea jatkaa mutta jos niin tekee se tunne on maailman parhaimpia heppisi kohdalla


    • mnbdsmh+or

      hyvältä?:DDDDD

    • sharre

      Kyllä se tuntuu lähinnä orgasmilta.

    • Frank's

      Se täriseminen johtuu siitä et kun se orgasmi lähtee selkärangasta niin keho voi tehä pakkoliikkeitä ja viime hetkillä ennen niitten orkkujen saantia tuntuu tosi hyvältä. :D

    • jaimeijjaa

      Se tuntuu ihan helevetin hyvältä...

    • poika17

      just laukesin ekaa kertaa KUVALLE! :D tuntu aikalailla :D

      • Anonyymi

        KENEN LUVALLA NYT SE MUNA HOUSUUN


    • utru

      Ihan totaalinen krampin fiilis munassa ja kyl siin voi tulla pikku tärähdys vaikka jalkaankin. Sen jälkeen superrento olo. Ja usein snadi nälkä

      • terveisintyttö

        NÄLKÄ? xD mitä


    • tohtori jorma

      Mies voi saada orgasmin sijaan pelkän siemensyöksynkin. Siemensyöksy tuntuu nivusissa siltä kuin jokin mustekala imisi peniksen nupista täydellä teholla sisälmyksiä ulos, siis hyvältä tuntuu.

      Varsinainen orgasmi tuntuu kehossa kauttaaltaan joskus voimakkaammin, joskus vain paikallisemmin "rutisteluna", viileytenä.... vaikea kuvailla sanoja. Veikkaan että hyvin samalta tuntuu naisista.

    • 56ryttyu

      sain tänää vaik kui vahvan vaik en ollu ees runkkulakos ollu....

    • wat

      wat

    • HeheMD

      Aluks ku se lähestyy jaloissa alkaa tuntuu väreilyä vähän kuin veri pakenis niistä ja sit se tuntuu hyvältä :D Yleensä hikoilen siin samal mut ei voi mitään.

    • runkkari33434

      näin se menee

      Ensin alkaa ennen laukeamista tulee sellanen kutiava tunne terskassa, se tuntuu erittäin hyvältä jo. sitten jos siitä päättää jatkaa nii tulee siihen pisteeseen että laukeaa eikä voi enää mitää sille. Siemennesteen lentäminen tuntuu kun sitä pumpattais ulos sieltä (yleensä n. 3-6 pumppausta) ja sen jälkeen ei enää minkäänlainen yhdystä/muu kiihota n.30min - 2 tuntiin koska alkaa palautumisaika.

    • Love him

      Se on totta että miehen orgasmi on voimakkaampi kuin naisilla, laukeamisen tunne on jtn mieletöntä! Mieheni ei jätä minua puolimatkaan, omasta kokemuksesta kun mies ja nainen laukeavat samaan aikaan huuhhuh.. Se on koukuttava tunne, tärinä on normaalia orgasmi vaiheessa mutta 5minuuttia ennen? Sen on pakko olla jännitystä.. Kyllä minulla jalat lähtivät tärisemään kun oltiin huipulla. Ja siitä vielä kun mies laukeaa sisälle nykyinen mieheni tulee joka kerta sisälle ja miehen ja naisen orgasmin tunne on vapauttava/rentouttava eufoorinen ja hyvinkin märkä olo on sen jälkeen :D mutta en vaihtaisi sekunttiakaan.

    • kuntsu

      Minulla ainakin on pakaroissa hyvänolon tunne ja pakarani supistelevat tahattomasti ja tuntuu kuin pylly lähtisi lentoon!

      • Anonyymi

        Mulla samanlainen tunne orgasmin aikana!


      • Anonyymi

        Kutittaako se pakaroita :) ?


      • Anonyymi

        Joo itellä sama. Alkaa persereikö supistella ja paska lentää seinistä suuhun ja kyllä maistuu.


    • rapukaija

      Se tuntuu vaa nii hyvältä ja yhtäkkii parisekan pääst kun se tunto on menny nii ei tunnu se ainakaa kivalt

    • Mabos

      Jos masturboi niin kannattaa ottaa tukea jostain, ei tärise nii paljon ja laukeaminen tuntuu ihan helvetin hyvältä.

      • Anonyymi

        Äläpä kuseta juippi


    • hyknbm

      Sukupuolenvaihtajat ovat monesti sanoneet, että miehen ja naisen orgasmi tuntuu samalle, mutta miehellä vain lentää siemenneste samalla.

      • eiainaonnistu

        Kun nainen vaihtaa sukupuolta,yleensä penistä ei saada toimimaan,miesten vaihdoksista en ole kuullut onnistuuko.


      • Anonyymi
        eiainaonnistu kirjoitti:

        Kun nainen vaihtaa sukupuolta,yleensä penistä ei saada toimimaan,miesten vaihdoksista en ole kuullut onnistuuko.

        En tiedä "miesten vaihdoksista", mutta kun miehen vartaloon syntynyt nainen leikkauttaa alapäänsä naistyypilliseksi orgasmi tuntuu kuulemma hyvin erilaiselta kuin peniksellä saatu orgasmi. Toki täytyy huomioida, että transnainen ei varmaankaan osannut hirveästi nauttia peniksestään muutenkaan.


    • höhh

      Ei se niin ihmeelliseltä tunnu. Maailmassa on paljon mukavampiakin asioita.

    • Pillubemari

      Se alkaa sillaitti pienellä mutta kasvavalla kutituksella munassa ja sitte se helvetinmoine himottava kutitus vähä niinku "sytyttää pienen kipinän" palleissa joka lähettää mällin matkaa.

      Ite pidän tämän vertauskuvana polttomoottorin toimintaa. :I
      Selvitä ite mite moottori toimii.

      Sit ku se mälli lähtee liikkeelle se tuntuu vähä samalt ku "pidättäisit" puutarhaletkua ja sitte päästäisit sen taas valumaan.

      Ja se mahtava fiilis jälkeenpäin. Olo on sellane onnellinen ja uneliaan raukee. Kaikkki äänet ympärillä sulkeutuu pois ja tuntuu ku näkis jotai mahtavaa unta. Ja kerran meinasin yöllä nukahtaa siihe paikkaa heti laukeemise jälkee. XD
      Mut joo jotai tollast.

      • erget

        Jos laittaa siittimensä ja kiveksensä täyteen pyykkipoikia, vaikka nyt 30 kappaletta mihin vaan kiinni saa, niin syntyy seisokki aika varmasti. Seisahtunut molo tuntee KIPUA yhtä huonosti kuin pahasti puutunut ruumiinosa, joten sitten tekee mieli laittaa pyykkipoikia vielä lisää, vaikka ihan terskan kärkeenkin. Se poikien irrottelu sitten on valitettavasti semmosta mikä tuppaa sattumaan. Samoin saa varmaorgasmin jos sitoo munen päähän vaikka heinänkorren tuhannelle umpisolmulle ja lisäksi vaikka pallien ympäri. Meinaa seisokki puskea läpi ja murtaa heinänkorkahleet rikki iha väkisi


      • Anonyymi

        Minustakin se kutittaa kivasti ja se voimistuu se kutina ja on vaikee olla hihittämättä kun kutittaa niin paljo lopussa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin se kutittaa kivasti ja se voimistuu se kutina ja on vaikee olla hihittämättä kun kutittaa niin paljo lopussa :)

        Itekki rupian nauraan paskasesti ja sitte tuleeki kusinenvittusaatana


    • Poika16v

      Mulla se tuntuu siltä että ekaksi tulee semmonen tunne kun tulisi virtsaa, jota ei voi estää ja sitten kyrpä rupeaa sykkimään ja spermaa lentää vaan.

      • Anonyymi

        Ite lutjautan kullia luunapilla nii alkaa paskaki lentää


    • SiemenSyöksy

      Mulla se tuntuu niin taivaalliselta. Ekaks kun liikuttelet esinahkaa edestakaisin, niin tunnet sen kun siemensyöksy lähestyy, tunnet hiukan sellaista kutinaa, joka tuntuu todella hyvälle, se koko ajan suurenee kunnnes ihan ennen siemensyöksyä tekee mieli liikutella esinahkaa lujempaa, kunnes siemensyöksyssä liikuttelet sitä edestakaisin todella nopeasti joku 5 sekunttia kunnes olet hengästynyt ja spermaa on kaikkialla.

      Mulla olisi tämmönen kokemus ;) se tuntuu taivaalliselta varsinkin kun laukeat.

      • sdcsdef

        JUURI ennen siemensin syöksyä tulee jonkinlainen kumma lämmin olo, varsinki jos sillaan ihan karusti seisollaan muna nyrkissä-tyylillä runkkaa


      • Anonyymi

        Pitää pistää testiin :)


      • Anonyymi
        sdcsdef kirjoitti:

        JUURI ennen siemensin syöksyä tulee jonkinlainen kumma lämmin olo, varsinki jos sillaan ihan karusti seisollaan muna nyrkissä-tyylillä runkkaa

        Itelle tuli kans lämmin olo ja tajusin että talo tulessa


    • SydämenSyke

      Tärinä johtuu siitä että siemensyöksyssä sydämen syke nousee, mutta se on kuitenkin aivan normaalia.

    • Jjhttj

      Tuntuu samalta kun autolla ajaa kallionseinämää päin ajattelee että kuolee mutta selvkiää siitä . Orgasmi tuntuu samalta kuin euforinen olo kun ajattelee kuolevansa. Vähän niin kuin sielu vapautuu ruumiista
      .

      • Anonyymi

        Toi on tosi hyvä kuvaus


    • uiyuio

      Menee tosi helposti pohkeet kramppiin jos koittaa runkata sängysä mahallaan pikkupoika-tyylillä ja orgasmoitua mahollisimman nopeesti, tuottamatta kuitenkaan sängynnatistus-ääniä

    • fgertg

      Se tuntuu syntiseltä mutta pakko runkata noin kahe viiko välei silti koska muute kasvaa panetus nii pahaksi että laukeilee unissaan boksereihi, tai runkkaa yöllä lakanaan puolitiedottomana (silloin ei moraaliset estot oikein pelaa) tai sitten vaan ei saa unta jos on yehtiny enenn nukahtamista miettiä härskeillä jutuilla munan jäykäksi

    • Anonyymi

      Se tuntuu ku sulla ei olis enää mitään muuta maailmassa ei huolia ei mitään tuntuu mahtavalta noin 5sekunttia🤪

    • Anonyymi

      Tarviin apua kun oon vaan lauennu pari kertaa ja nykyää se alkaa tuntua rinnassa sellainen paine kun lähestyn itse huippuhetkiä. Onko normaalia?

      • Anonyymi

        Jos mä en oo runkannu päivään (24h) niin teen ittelleni mukavan runkkutuokion lämmittelen pippeliä tietokoneen eessä jaloilla puristan pippeliä mulla on pippeli alaaspäin ja reidet puristaa pippeliä kun vien ne yhteen sit meen makuulle sänkyyn ja hinkkailen pippeliä siinä ja kun lähesty niin mua alkaa huimaamaan päässä sama tunne jos tulee märkä uni tai jos pitää hyppiä jostain korkeasta paikasta unessa niin tulee semmonen pelottava tunne yöllä ett oivoi pitääkö mun hyppiä tästä joskus alkaa yskittämään vittumaista kun just meinaa tulla ja alkaa yskittämään joskus korvassa alkaa suhisemaan myös


    • Anonyymi

      Lyhyesti vastattuna hyvältä.

    • Anonyymi

      Kun mä runkaan niin kun se siemensyöksy lähestyy niin on kivaa alkaa tuntua että ok kohta se tulee ja sit pippeli nykii tiheemmin ja tiheemin ja tulee siemensyöksy ekaks tuntuu mukavalta sykkivältä tunteelta sitten tullee semmonen tunne jota kutsun paksutunteeksi ja sit kaikki pysähtyy hetkeksi 1 sek- 1,5 sek ja paksutunne häpyy samalla kun semmonen puskeva tunne lähestyy semmonen että kun pissaa niin pitää vähän painaa ett tulee, semmonen tunne tulee itsestään kun vetää pippeliä se puskeva tunne tulee nut tulee pissa luulee mutta siemensyöksy lentää pippelistä uloos eka kerta kun tulee se nete uloos pippelistä niin pippeli nykii ja nykii taas ja taas nykiin joka kerta kun nykii alussa niin tulee sitä nestettä siemennestettä 3-7 kertaa alussa kjn nykii tulee nestettä sen jälkeen pippeli "vaan" nykii ja sit vetää niin monta kertaa kun haluu ett se nykii mutta se ei voi jatkua loputtomiin se nykiminen sanotaan jos sulle tulee 25 nykitystä niin teet vaan 15 nykitystä se on ok mutta jos teet 25 ja no vielä yks niin ei nyki sit tarkoittaa että STOP kaikki nykitykset on tullu jos tosta jatkat vetämään pippelistä niin teet taas yhden siemensyöksyn eli jos ett halu toista siemensyöksyä heti perään niin kädet pois pippelistä

      • Anonyymi

        Melekosta nykimistä pojalla


    • Anonyymi

      No ite en kyl jätkä oo mut kyl mäki vapisen, se johtuu siitä et keskityn siihen huipun odotramiseen ja kun se viimein tulee ni jännityn ni paljo et alkaa tärisee, ja kihelmöivä tunne aivoissa ja klitassa samaan aikaan ja sen jälkeen niin rento tunne että nukahdan lähes heti sen jälkeen yleensä. En saa orgasmia muuten ku klitoriksen kautta

    • Anonyymi

      No ensinnäkin niitä on eri voimakkuuksilla. Jos edellisestä siemensyöksystä on 1-3 vuorokautta aikaa ja pallit ovat saaneet "latautua" rauhassa orgasmi on voimakkaampi ja spermaa tulee enemmän. Kuvailen nyt voimakasta laukeamista.

      Voimakas piina tuntuu palleissa lantion sisällä ja voimistuu voimistumistaan. Se on niinkuin samaan aikaan tosi makee tunne ja samalla tuntuu kidutukselta. Tämä voimistumisvaihe on kaikkein mahtavin ja kun se on tapissaan minun on mahdotonta olla aloillani jännittämättä lihaksia, varsinkin pakaroita. Samalla hetkellä kulli aloittaa sperman sykkimisen ja koko ruumis on tunteessa mukana päästä varpaisiin. Pippeli tuntuu spermaa sylkiesssään siltä kuin se räjähtäisi kohta. Sykkiminen jatkuu sen jälkeenkin kun sperman pulpahtelu on loppunut ja sykkimisen loputtua orgasmi on ohi ja olo on hyvin raukea.

      Heti siemensyöksyn jälkeen tulee semmoinen vaihe ettei mikään kiihota yhtään. Pippeli seisoo jonkinaikaa varsin turtana ennenkuin rupeaa löystymään. Orgasmi ei SATU, jos sitä mietitte. Se voi joskus kuitenkin olla niin vaikea kestää että olen joskus laukeamista edeltäneillä sekunneilla saattanut jopa katua, että mitä tuli tehtyä.

      Tältä ainakin meikäläisestä tuntuu.

    • Anonyymi

      itse 13-vuotias ja kun vedän käteen niin lopussa alkaa sellainen pieni tärinä

    • no vittuako se sulle kuuluu

    • Anonyymi

      Se hetki just ennen laukeamista tuntuu siltä että joku kutittaisi peniksen päätä ja jos jatkaa vielä vetelyä niin penis alkaa pumppaamaan sitä spermaa ja se tunne on todella hyvä! Se tunne on jotenkin niin mahtava kun lämpimät spermat lentää housuille ja paidalle. Sitten tosin välillä harmittaa se että pitää siivota ennen kuin vanhemmat näkee.

    • Anonyymi

      Mietin tätä juuri tänään! Naisena koen, että ainakin mun orgasmi on jotain paljon isompaa kun mitä miehet kuvailee! Koko alapää sykkii/supistelee hurjasti kuumana, mieletön ihana tunne. Se "aalto" nousee kohti rintoja ja jysähtää hetkeksi nänneihin. Kun imetin aikoinaan, tässä kohtaa maito lensi pitkin seiniä!! Sitten se nousee yhtenä isona aaltona aivoihin. Koen, että erittäin lyhyeksi hetkeksi siinä menee taju ja päässä räjähtää. Sen jälkee koko kehossa väreilee sellainen ihana, kutittava lämmin tunne! Kerran nuorempana kokeilin, montako orgasmia pystyn saamaan 5-10 min taukojen jälkeen ja tulos oli seitsemän. Olen saanut kaksi kertaa orgasmin myös ilman minkäänlaista kosketusta pimppaan. Kerran suudellessa, kun yllätyksenä komealta mieheltä sain kiihkeän suudelman tanssin päätteeksi. Oli vaikea päästä takaisin pöytään kun jalat ihan vetkuina! Toinen oli eroottinen uni, heräsin ja kosketin rintojani. Kasvoni punehtuvat myös ja varpaat ovat ihan kuumat.

    • Anonyymi

      ei kai se ole sen kummempaa kuin naisen hyvälle tuntuu

    • Anonyymi

      Minusta se tuntuu semmoselta kivalta kutinalta :) ja niinku muutenkin seksuaalinen nautinto kutittaa ihanasti terskaa ja koko penistä ;) miltä tytöstä tuntuu kun esim panettaa niin kutittaako se ja ja kun klitorista hieroo nii kutittaako se kivasti?

    • Anonyymi

      Myöskin samanlaisia kutinantuntemuksia terskan ja kalun varrella juuri ennen siemensyöksyä ja myös sen jälkeen ja tietysti myöskin hyvänolon fiilis.

    • Anonyymi

      Miehenä kun panen yhtä jaksoisesti, Ensin alkaa kuin terskan pää olisi kuin valkeessa jos tilannetta pystyy pitkittämään saa tosi kiihottavan fiiliksen, mut sitten jossain kohtaa kun paneminen pidempään jatkuu, asentoja voi välillä vaidella et panee jonkin aikaa takaapäin saa hyvää vaihtelua, sit kun palaa alkuasentoon ja rytmikäs pano jatkuu tulee tunne et on pakko työntää muutama voikas työntö niin syvälle pimppin kun voi, jos on sänky missä on hyvä jalkopää saa hyvän vasteen loppu työnnöille mikä on sellainen hekuman huippu et tekee mieli melkein ulvoa kun laukee voimakkaaseen siemensyöksyyn, sitten tunne on kuin olisi kaikki voima pois, Kun tyttö kyselee miltä pojasta tuntuu kun laukeaa voin kokemuksesta kertoa, että järkyttävän hyvältä kun siemensyksy jaksottaisena syöksyy pimpin sisään. On vähän vaikea sanoin kuvailla sitä tunnetta mikä siinä hetkessä syntyy. Toivon että tästä olisi vähän esimskua miltä pojasta tuntuu kun laukeaa.

    • Anonyymi

      Kun kivekset on luonut riittävästi spermaa. Se pyrkii ulos. Tuntuu upealta. Mutta vie voimia kun kärki jäykistyy. Ja sitten Aaaah. Oooooh paineet. Tykytykst vapautuu. Kivekset rauhottuu ja tunne mahtava. Toivottavasti toinen puoli nauttii myös

    • Anonyymi

      Jotenkin luulisin, että poikien laukeaminen on hyvänolon tunteena samanlainen kuin tyttöjenkin orgasmi. Pojilla ehkä vähän räjähtävämpi, lyhyempikestoinen mutta voimakas. Tytöillä hyvänolon tunne syntyy pikkuhiljaa ja sitä orgastista tilaa saattaa kestää pitkäänkin. Jos poika pystyy pidättelemään laukeamista pitkään hyvin kiihottuneessa tilassa, orgasmi on erittäin raju, mutta ohi muutamassa sekunnissa. Kun kiihotus menee sen reunan yli eli lasti lähtee liikkeelle, silloin on pakko vaan panna täysillä ja työntää pohjaan asti.

    • Anonyymi

      Tärinä on ehkä enemmänkin kiihotuksesta johtuvaa. Itse ainakin joskus, harvoin kylläkin, saatan täristä kiihotuksesta hyvänkin aikaa ennen laukeamista.
      Itse laukeaminen tuntuu vain todella hyvältä alapäässä, siemensyöksy on todella miellyttävä tunne jo fyysisestikin.
      Ja pillu kun on taas lämmin ja märkä, niin se tuntuu muuten todella hyvältä.

    • Anonyymi

      Onko normaalia että heti siemensyöksyn jälkeen saan heti itseni kovaksi, siis sekunneissa...

      • Anonyymi

        On. Tietty on henkilöstäkin kiinni, joillakin menee jonkin aikaa, ennen kuin saa jäykistymään uudestaan mutta joillain tulee uusi stondis melki heti perään.
        Jotkut miehet pystyvät saamaan jopa kaksi siemensyöksyäkin samalla seisokilla. Itsekin saanut joitain kertoja elämäni aikana.


    • Anonyymi

      Ihanaltahan se tuntuu, varsinkin kun sen saa yhdynnässä.
      Kalu ensin jäykistyy ja sen tuntee, että kohta sperma alkaa tulemaan ja sitten tuleekin sellaisia hyvältä tuntuvia sykäyksiä, kun sperma purkautuu ulos.

    • Anonyymi

      Masturpoidessa voi pitkittää sitä hetkeä kun laukee, olen joskus antanut aikaa itselleni, kun toiminta on kestänyt melkein tunnin on hyvin kiihottavia tunteita on kuin sähkövirta menisi kehon läpi, jossain vaiheessa tunne tila ikäänkuin ryöstäytyy ja laukeen voimakkaaseen siemensyöksyyn ja voi sitä tunnetta minkä se antaa ei voi sanoin sitä keroa.

    • Anonyymi

      Sukkikset jalassa tuntuu vielä paremmalta.

    • Anonyymi

      Meillä , kun vaimo masturpoi minua ja alan laukeemaan tulee voimakas tunne alkaa kuin tärisemään ja pitää ottaa jostain tukea, kun meinaa jalat mennä alta siinä vaiheessa, kun siemenneste voimakkaasti lentää peniksetä, vielä laukeemisenkin jälkeen on aivan hervoton olo ettei meinaa pysyä pystyssä pitää istua jonkin aikaa, että tunne tila tasaantuu.

      • Anonyymi

        Et osaa edes kirjoittaa masturbointia oikein, noloa. Tuollainen toope jää ilman naista.


    • Anonyymi

      mulla vähän kutkuttaa ja alan vähä supisetelee

    • Anonyymi

      Yhdynnässä saatu orgasmi paras tyydytyksen tunne mitä voi kokea.

    • Anonyymi

      Hiton hyvältä.
      En kyllä tärise yhtään lauetessa, kiihottuneena voin ehkä vähän vapista, mutta en usein silloinkaan.
      Mutta tosiaan, emätin on ihanan lämmin ja märkä, joten kyllä sinne ihan mielellään työntyy ja lauetessa tosiaan, kun ne siemensyöksyn sykäykset itsessään jo tuntuu hyvältä, saati kun sen syöksyn saa siellä lämpimässä ja märässä, niin tajuhan siinä tuntuu samalla lähtevän.
      Ja muutenkin jotenkin kivaa ja ihanaa, kun lauetessa jähmettyy paikalleen ja katsoo tyttöystävää samalla, kun roiskauttelee spermat hänen sisäänsä.

    • Anonyymi

      No kyllähän tytöilläki alkaa täristä ku tulee orgasmi itsetyydytyksessä jos se tuntuu tarpeeks hyvälle

    • Se tuntuu siltä, kun työntäisi halkaisijaltaan 30cm kepin sun perseeseen. Itse en kyllä tärise exäsi oli vain erilainen.

    • Anonyymi

      Se tuntuu siltä niinkuin olisit unessa ja löydät vessan 🤤🤤

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe