astro

trespuntos

paljonkohan astro 4.3i kuluttaa 100km.tässä on vähän astro kuumetta.kertokaa minkälaisia kokemuksia teillä on tästä kiesistä.onko hyvä suurperheen kuljetus vankkuri?ja mihin kannattaa kiinnittää huomiota ostaessa!!

27

15404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trespuntos

      niin ja olis vielä 3 turvaistuinta??onko ihan mahdoton ajatus sovittaa astroon..

      • olds86

        astroon saa turvaistuimet hyvin mahtumaan mutta jos takana on kovat penkit niin lain mukaan ei saa laittaa turvaistuimia. koska takapenkkien paksuus saa olla maks.50mm ja turvaistuimen kanssa se on paksumpi kuin 50mm näin mulle on sanottu voi olla että on muuttunut. kysyin tätä kun tein 1v sitten uudet takapenkit eli paksuus maks.50mm (esim. 20mm vaneri 30mm pehmustetta).


    • omistaja

      Kuluttaa pyöreästi 16 litraa satasella. kolme istuinta sopii mainiosti kyytiin. ja viel jää tilaa pyöritellä lapsia siin takatilassa. sit taka konttiin mahtuu hyvin rattaat jos tarvii. mul itel on astro ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

      • Astro-91

        Nyt oikein kirjaa kun olen pitänyt, kulutus ollut 10,9 ja 11,3 välillä sekalaisessa ajossa. Pääasiassa kuitenkin maantieajo.


      • Anonyymi

        Nyt kyllä kannattaa tutkia mistä moinen kulutus johtuu


    • ohimennen

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=571&posting=22000000002566120


      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000041&posting=22000000002376453

    • Astro

      Astro vei eka rykäsyllä liki Suomen päästä päähän(n.100km kaupunkiajoa pohjil) 11.5l ja ei todellakaan oltu tientukkeena.Itellä 1 lastenistun ja koira ja kaikki matkaa tilavasti.Jos Vani mielestäsi iso ja kankee suosittelen Astroa lämpimästi.

    • astro1

      astro vie tollasen 12-14 litraa nurkka ajossa.maantiellä pitäs päästä kymppiin ja jopa allekin.hyvä peli se on kannattaa kattoa ettei takaovet o pehmeet .ei o arka mätäneen muuten.mull on viat ollu kolmensadan tuhannen aikana yks laturi .ei mikään paha mielestäni.

      • laturin irroitus

        Kerrotko, miten laturin saa irti, takana on mutteri ja edessä toinen. Miten hihnan saa löysälle. Matti


      • kulutus seka-ajossa
        laturin irroitus kirjoitti:

        Kerrotko, miten laturin saa irti, takana on mutteri ja edessä toinen. Miten hihnan saa löysälle. Matti

        11,7 talvipakkasella eikä ollu lohkossa. pakkasta 15. laitoin rutikuivaan tankkiin 20 litraa. matka-ajoo tuli 100km ja muuten tommosta sekoajoa joku 70km. lohkolla ja nätisti ajamalla ois varmaan menny 10-11l..tänä jouluna (2009)


      • jaggee
        laturin irroitus kirjoitti:

        Kerrotko, miten laturin saa irti, takana on mutteri ja edessä toinen. Miten hihnan saa löysälle. Matti

        laturista. hihnassa on kiristin rulla, johon käy 16 lenkki. jatovarrella kiristäjä löysälle jotta saat hihnan pois. laita kiristin vaikka halolla kampeuksuksiin jotta se ei oo muita rullia vasten. zekkaile samalla kaikki laakeritkin, ku kerran hihna irti.


      • astrolauta
        jaggee kirjoitti:

        laturista. hihnassa on kiristin rulla, johon käy 16 lenkki. jatovarrella kiristäjä löysälle jotta saat hihnan pois. laita kiristin vaikka halolla kampeuksuksiin jotta se ei oo muita rullia vasten. zekkaile samalla kaikki laakeritkin, ku kerran hihna irti.

        Jeesatkaa vähän, ku tuo minun astro vie nyt noin 20l satasella. mistä alkaa ettimään vikaa? virranjakajan kansi ja pyörijä vaihdettu, sekä lambda(tarvikemalli). muuten toimii normaalisti mielestäni..myöskin kaasupohjassa kiihdyttäessä. ajelen nätisti, joten en usko kaasujalasta johtuvan. laittakaa vaik sähköpostia

        [email protected]


      • Astroilija
        astrolauta kirjoitti:

        Jeesatkaa vähän, ku tuo minun astro vie nyt noin 20l satasella. mistä alkaa ettimään vikaa? virranjakajan kansi ja pyörijä vaihdettu, sekä lambda(tarvikemalli). muuten toimii normaalisti mielestäni..myöskin kaasupohjassa kiihdyttäessä. ajelen nätisti, joten en usko kaasujalasta johtuvan. laittakaa vaik sähköpostia

        [email protected]

        Pakkasilla vie enempi kaupunki ajelua 14-17.l... Mutta voihan tuo olla että tarvike lamda antaa väärää tietoa boksille..ehkä..???
        Kun hajonneena ainakin rupee imee bensaa jo naapurien autojen puolesta.. :)

        Kesällä pääsee jopa noin 9l/100km matkassa Ja kaupungissa noin 13-14.l kun ei tosiaa urku auki kiihdyttele


    • kimo-80

      no lambda anturihan vaikuttaa ja sitten moottorin lämpötila anturi. kylmänä ei taho pyöriä tyhjäkäynnillä kunnolla, ainakin pakkasella. ja pensa kelpaa. ei maksa kun muutaman eken se anturi.

    • Teles

      Mites 4x4 4.3 vortec kuluttaa? kiinnostais itselläkin kyseinen auto

      • Aaron Pellinen

        Kyllähän näille soppa maistuu. Jos polttoaineenkulutus on tärkeä valintaperuste niin kehotan unohtamaan koko auton. Jos taas muut perusteet tulevat edelle, niin hyvä valinta. Plussia: - varma tekniikka, nelivedolla etenee varmasti myös huonolla kelillä, näkyvyys eteen hyvä muuta liikennettä korkeammalta. hyvät sisätilat takana, Touring Luxury-istuimilla matkustaa takapuolen puutumatta, ilmastointi myös takaosaan, jos on asennettu, isot vetopainot jos koukku asennettu ja myös jaksaa vetää.
        Miinuksia: edessä oikealla vähän niukat jalkatilat, amerikan laatu ei aina niin täydellistä kuin moni odottaa, huonojalkaiselle korkea kiivetä autoon. Jotkut voivat pitää korkeaa polttoaineen kulutusta miinuksena, mutta mikä loppupeleissä on paljon. Eurooppalaisista tai aasialaisista vastaavan kokoluokan autoista ei löydy bensiinimoottori versioita, joten vertailu on hankalaa. Mutta luonnollista on että yli 2 tonnia painava neliveto-auto ei ilmaiseksi liiku.
        Itselle tuli hankittua tänä syksynä -98 Astro AWD, nämä em. näkemykset listattu oman, parin kuukauden, käyttäjäkokemuksen perusteella.


    • Teles

      Minulla on itsellä työautona maasturi, missä on bensa kutonen ja se syö, niin en viitsisi ottaa toista mahdotonkulutuksista autoa. ELI paljonko tää 4,3l 4x4 vortec syö? 10-15 on vähän, mutta siitä ylös on minulle liikaa.

    • jeenkki

      Moi,mie poke se tänään ostin Astron vm -86,oon ajellu sillä jo noin 50km,ja hyvin pelitti.Aamulla jos vielä pamahtaa tulille,nii oon tyytyväinen:)

    • Make G

      Mull on ollut astro apponen jo 14 vuotta vikoja on ollut mut suurin osa niistä on tullut käyttö iän mukaan vm 1990..bensaa menee 9-12 litraa satasella iisisti ajeltuna
      jos polkee niin 15-20 ..tilaa on kivasti ja ei ole mukana oleet valittanu..kun mietii et auto ei ole normi farmari autoa pidempi siis ei mikään iso paku..

    • pasa1

      Mistä voi semmosen lämpötila anturin ostaa minun mittaristo ei nimiitäin näytä lämpöjä ollenkaa kun vissiin ei oo koko piuhaa paikallaan eli mistee minä sen löydän? missä se anturi on kiinni ja minne se piuha sit menee koska voi olla että puuttuu kokonaan mutta mikäli se anturi on tuosso kuskinpouolella syttytys tulpien välissä nii siihen ei men piuhaa mut joku kultasen värinen mötikkä siinnä on ja kun sen aukas nii jotain nestettä sieltä tuli reilusti????

      • pasa1

        ja auto siis chevrolet astro vm 1990 bensakone


      • pasa1
        pasa1 kirjoitti:

        ja auto siis chevrolet astro vm 1990 bensakone

        ja mulla on sama vika(eli syö noin 20-25l sadalle mut kun tuo anturi ei ole siis käytössä niin eikös ryyppy ole sit kokoajan päällä kun kone ei tiedä olevansa lämmin? APUA


    • Kelpo Mies
    • Kokemusta on

      Ei tuo iso kulutus ole astrossa mikään vika vaan ominaisuus. Ne vaan vie ihan hevletisti soppaa ja jos joku muuta väittää niin valehtelee.

    • Kelpo Mies

      Se voi pitää paikkansa, että Astron saa kuluttamaan tuollaisia määriä, mutta se, että kyseessä olisi jonkinlainen ominaisuus, on täydellistä harhaa.
      Säädöissään oleva 4,3 V6 Vortec vie polttoainetta keskim. 15 l/100 km, mikä toki on kohtuu iso kulutus sekin.

    • Entinen Astroilija

      Onhan tuo 15 litraa paljon niin pienelle autolle. Sen se vie rauhallisella ajolla ja pienellä kuormalla. Kulutus vain kasvaa, kun kuormitusta lisätään.

    • 1997astro

      no on tiiä mitä vortec vie mut ainaki vanha n.150 hp maantiellä vie 9-10L/100

      miten vaihtaa kattovalojen poltin ?? vanha oli paku ja nyt bussi...
      hmm vortec mut ei vielä paljoo kokemuksia kulutuksesta ...kerron kun on..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6123
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3886
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2254
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1880
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1333
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      959
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      36
      901
    Aihe