miksi laivalla ei saa munaa

teräväpiirtoaikaan

Kymmeniä matkoja, päivä Tukholmassa ja miniristeilyitä, kerran sormittamista ja kerran yksi vanhakääkkä tarjosi kyllä rahaakin siitä, olisi varmaan seisonut kenen kanssa vaan (ok) ja siinä kaikki.

Maissa kyllä kelpaan kenelle vaan - mikä ongelma laivalla on, että miehet ovat niin arkoja ehdottamaan mitään - onko ongelma siinä, että kun sieltä ei pääse pakoon, vaan voisi kohdata myöhemminkin samalla laivalla, ellei sitten ihan vasta ennen rantautumista... mutta eihän sitä kukaan niin.

Perustuuko laivojen juttu siihen harhaan, että ihmiset luulee, että sieltä saa seuraa - vaan kun ei saa.

76

15286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa ihmetellyt...

      Olen kolmikymppinen, ihan norminäköinen ja -vartaloinen nainen. Pari-kolme kertaa on tullut Ruotsin-laivalla yksin matkustettua ja aina sillä mielellä, että laivallahan sitä äksöniä saa... Vielä mitä. Yksin saa aina mennä nukkumaan, maissa käy flaksi paljon paremmin.
      Pitäisi ilmeisesti ryypätä jalat alta, että laivalla saisi munaa? Ainakin niillä naisilla, jotka alkoi olla sammumispisteessä näytti riittävän paljon paremmin saattajia. Mutta kun haluaisin olla tajuissani ja nauttia itsekin :(

      • aallonharjalla ...

        Ei ne ainakaan kuitenkaan yritä juottaaakaan.


      • kaksoset sentään

        miehet vaan istuu siellä kaveriporukassa ja ryyppää.

        Eikö ne ymmärrä hyvän päälle.


      • tosi on
        kaksoset sentään kirjoitti:

        miehet vaan istuu siellä kaveriporukassa ja ryyppää.

        Eikö ne ymmärrä hyvän päälle.

        että jospa ne miehet on uskollisia omille kumppaneilleen tai tyttöystävilleen ehkä? on niitä sellaisiakin
        miehiä, jotka ei pane kaikkea mikä liikkuu..


      • avokki
        kaksoset sentään kirjoitti:

        miehet vaan istuu siellä kaveriporukassa ja ryyppää.

        Eikö ne ymmärrä hyvän päälle.

        saattaahan olla myös niin, että joillain miehillä on seksiä himas niin paljon, että pakenevat joskus
        vaikka laivalle kavereiden kanssa hauskaa pitämään...saa muna levätä vuorokauden :)


      • Hyvä rakastaja

        Itse olen se mies joka matkustaa tai ainakin matkusti laivoilla paljon.
        Miesporukalla sinne mennään pitämään hauskaa. Ei välttämättä edes haluta mitään ulkopuolista seuraa. Seksiä saa maissakin, mutta tuolla ollaan irti kaikesta, työkavreista, pirisevistä kännyköistä ym.
        Vaikka seksi on miehille tärtkeä, sitä ei todellakaan lähdetä laivalta hakemaan.

        En ota kantaa suhteessa yhden yönjuttu / vakirakastaja. Mutta kyllä monen miehen mielessä on se vakirakastaja, jopa suhdekin. Laiva kun on Turun / Helsingin rannassa, niin kaikki on loppu ihan totaalisesti.

        Aiheesta voisin kanssasi jutella paljonkin lisää.
        Jos kiinnostaa, niin laitapa mailia:
        [email protected]


      • joopa joo
        tosi on kirjoitti:

        että jospa ne miehet on uskollisia omille kumppaneilleen tai tyttöystävilleen ehkä? on niitä sellaisiakin
        miehiä, jotka ei pane kaikkea mikä liikkuu..

        Kai sellaisiakin on.

        Ei kai kaikki miehet säätä itseään sille ainoalle ja oikealle.


      • välitän tiedot
        Hyvä rakastaja kirjoitti:

        Itse olen se mies joka matkustaa tai ainakin matkusti laivoilla paljon.
        Miesporukalla sinne mennään pitämään hauskaa. Ei välttämättä edes haluta mitään ulkopuolista seuraa. Seksiä saa maissakin, mutta tuolla ollaan irti kaikesta, työkavreista, pirisevistä kännyköistä ym.
        Vaikka seksi on miehille tärtkeä, sitä ei todellakaan lähdetä laivalta hakemaan.

        En ota kantaa suhteessa yhden yönjuttu / vakirakastaja. Mutta kyllä monen miehen mielessä on se vakirakastaja, jopa suhdekin. Laiva kun on Turun / Helsingin rannassa, niin kaikki on loppu ihan totaalisesti.

        Aiheesta voisin kanssasi jutella paljonkin lisää.
        Jos kiinnostaa, niin laitapa mailia:
        [email protected]

        Miehet haluaa uusimman tutkimuksen mukaan mieluummin maksullisen naisen, koska rakastajattarista voi olla riesaa, ainakin niin miehet kuulemma pelkäävät. Sellaisiin ei kai olla Suomessa totuttu.


      • M46pks
        avokki kirjoitti:

        saattaahan olla myös niin, että joillain miehillä on seksiä himas niin paljon, että pakenevat joskus
        vaikka laivalle kavereiden kanssa hauskaa pitämään...saa muna levätä vuorokauden :)

        Osu ja uppos sinun kommenttisi. Paitsi en lähde laivalle karkuun ja huilimaan.


      • *mielelläni*
        joopa joo kirjoitti:

        Kai sellaisiakin on.

        Ei kai kaikki miehet säätä itseään sille ainoalle ja oikealle.

        Laita yhteystietosi, otan yhteyttä.
        Itselläni miehenä kokemukseni viimeisimmältä laivareissulta, että kunhan mies esiintyy kohteliaasti ravintolassa ja tanssittaa naisia ahkerasti lähes selvinpäin ja loppuiltaa kohden hitaitten tanssien aikaan kiihottaa naisen huomaamattomasti ja kohteliaasti, niin kyllä hytin parisänky on kovassa käytössä sen jälkeen. Tosin olen myös aika tarkka kumppanin valitsemisessa, en pidä tunkeilevista ja täys kaatokännisistä naisista. Minua ei miellytä käydä panemassa naista joka on lähes simahtamispisteessä ja tunteeton kännikala.


      • Kanootilla meloja
        kaksoset sentään kirjoitti:

        miehet vaan istuu siellä kaveriporukassa ja ryyppää.

        Eikö ne ymmärrä hyvän päälle.

        Ne laittaakin kato asiat tärkeysjärjestykseeen. Juominen on prioriteettina kavereiden kesken liikuttaessa. Mutta jos menisit pylly pystyssä hytin eteen kontilleen ja laskisit pienet housusi polviin, niin jonkinlaista säpinää saisit aikaan Tiedä vaikka saisit montaa miestä samaan aikaan. Jos et niin kyse on homoristeilystä, vaadi rahasi takaisin. Annappa herkkupylly yhteystietosi


      • Mahdoton.Yhtälö

        Et ole varmaan keneltäkään mieheltä kysynyt siellä laivassa. Jos et ole susiruma niin varmasti saat loppuillasta munaa monelta pillunkipeältä mieheltä. Nainen ei voi jäädä ravintola- tai laivaillan jälkeen ilman munaa jos ei ole niin ujo ettei uskalla puhua miesten kanssa.


      • Mahdoton.Yhtälö kirjoitti:

        Et ole varmaan keneltäkään mieheltä kysynyt siellä laivassa. Jos et ole susiruma niin varmasti saat loppuillasta munaa monelta pillunkipeältä mieheltä. Nainen ei voi jäädä ravintola- tai laivaillan jälkeen ilman munaa jos ei ole niin ujo ettei uskalla puhua miesten kanssa.

        Eihän laivalla edes tarvitse kysyä miehiltä saamisesta. He kyllä ehdottaa sitä hyttiinsiirtymistä jatkoille ihan itsekin, kun vain juttelee miesten kanssa. Eikä eristäydy nurkkapöytään ja suhtaudu nuivasti pyyntöön siirtyä istumaan vaikka sinne miesseurueen pöytään.


      • Anonyymi

        Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • ous stöks

      SAA, jos uskaltaa!

      • 24cm

        Naise etsii laivalla kyllä miehiä siinä se siis MIEHIÄ !


      • avokki
        24cm kirjoitti:

        Naise etsii laivalla kyllä miehiä siinä se siis MIEHIÄ !

        sit sul väärä taktiikka....älä ole sen näköinen että haluat antaa puhelinnumeros heti


      • Juhaski
        avokki kirjoitti:

        sit sul väärä taktiikka....älä ole sen näköinen että haluat antaa puhelinnumeros heti

        No onko tullut mieleen,että on fikujakin miehiä olemassa,jotka ei halua satuttaa omaa kumppaniaan jos ei oo sinkku.itse ainakin käyn usein laivalla yksin ja haluun olla rauhassa siellä, en ketään naisia,nautin hyvästä ruuasta ja maisemista omassa rauhassa,ei sitä säätöä aina jaksa.maissa sitä ihan tarpeeks....


      • avokki
        Juhaski kirjoitti:

        No onko tullut mieleen,että on fikujakin miehiä olemassa,jotka ei halua satuttaa omaa kumppaniaan jos ei oo sinkku.itse ainakin käyn usein laivalla yksin ja haluun olla rauhassa siellä, en ketään naisia,nautin hyvästä ruuasta ja maisemista omassa rauhassa,ei sitä säätöä aina jaksa.maissa sitä ihan tarpeeks....

        minäkin uskon sellaisiin miehiin, sitä vaan nuo munahaukat ei tajua...että on miehiä, jotka arvostavat
        omaa suhdettaan enemmän kuin yhden hetken kestävää paneskelua....


      • flirttikouluun
        avokki kirjoitti:

        sit sul väärä taktiikka....älä ole sen näköinen että haluat antaa puhelinnumeros heti

        Miksi miehelle pitäisi antaa puh.nro laivalla vai puhutko hytin numerosta.

        Aha, miehet siis haluaa sellaiselta, joka varmasti antaa, muttei saa esittää sellaista, joka varmasti antaa.

        Taktiikassa on siis hiomista.


      • joopa-joo ...
        Juhaski kirjoitti:

        No onko tullut mieleen,että on fikujakin miehiä olemassa,jotka ei halua satuttaa omaa kumppaniaan jos ei oo sinkku.itse ainakin käyn usein laivalla yksin ja haluun olla rauhassa siellä, en ketään naisia,nautin hyvästä ruuasta ja maisemista omassa rauhassa,ei sitä säätöä aina jaksa.maissa sitä ihan tarpeeks....

        vaan niistä, joiden tarpeet voisivat kohdata toisiaan


      • sukua syytetylle
        avokki kirjoitti:

        minäkin uskon sellaisiin miehiin, sitä vaan nuo munahaukat ei tajua...että on miehiä, jotka arvostavat
        omaa suhdettaan enemmän kuin yhden hetken kestävää paneskelua....

        jos kaikki toivo menee


      • asdas
        sukua syytetylle kirjoitti:

        jos kaikki toivo menee

        no jäähän sinne kaikki ne naiset jotka käy pettämässä :P


    • SingleWoman

      Sama juttu.. Iskumeiningillä liikkeellä ollut monta kertaa mutta paras taitaa olla se että ukkomies kirjaimellisesti itki olkaani vasten kannella kun oltiin tupakalla sitä kun vaimo ei rakasta......

      Joo, ei noi oo sinkkunaisten paratiiseja.

      • just joo

        se on kaikkein ällöintä, kun ne väittää, että ne haluaa, muttei ne edes tajua, ettei siinä kunnossa seiso yhtään mikään tai ne osaa tehdä muutakaan naisen tyydyttämiseksi, seisomattakin se on helposti tehty


      • en tajuu

        Miten teitä sitten pitäisi oikein lähestyä? En ole ollut sinkkuna risteilyllä vuosiin, mutta se saattaa olla kohta taas edessä.

        Ymmärtääköhän naiset näin yleisesti oikein edes sitä, miten nihkeää miehelle on kun
        juttelemaan kai pitäisi mennä, koska mies tekee aina aloitteen, mutta
        ei saa olla liian innokas tai nainen ei kiinnostu, mutta
        pitää olla kohtelias ja kiinnostunut toisesta, naista ei voi kohdella kuin toista miestä, mutta
        jos yrittää olla kohtelias niin vaikuttaa helposti lipevältä ja vain seksin perässä olevalta, millaiselta taas ei saa missään tapauksessa vaikuttaa, mutta
        ..äh, miksi edes vaivautua? Kalja maistuu ihan hyvälle siinä kaveriporukassa...


    • jorma46vee

      "teräväpiirtoaikaan"
      Vinkki:
      Viking Isabella pe.-ja la. lähdöt on ns.kuumialähtojä, ja varasinkin pikkujoulu-aikaan.
      Paikallinen "seriffi" uutisoi joskus turun sanomissa, että laiva on silloin "kelluva-ilotalo", ja kerran henkilökunnan jäsen sano että sisäpiirissä käytetään Isabellasta nimeä..porauslautta.

      • porataan vaan

        pelkkiä eläkeläisiä, kaikki kunnia heille


      • uskotko tosiaan

        änkyräkännissä eikä mitään tapahdu

        kuka nyt lehtijuttuihin uskoisi


      • jups joo

        hinta,,,

        pitääkö seksistä tosiaan maksaa niin paljon, merellä,,,


    • hetken kuluttua

      matkustajiin; siitä on hiukan ristiriitaista tietoa, jos joku vaikka sattuisi kiinnostumaan - ja olemaan puutteessa

      • saaa

        Sain vaikka en ollut mitään vailla..kai se oma asenne ja olemus ratkaisee ;)..vientiä oli ihan liian kanssa..


      • Näin on
        saaa kirjoitti:

        Sain vaikka en ollut mitään vailla..kai se oma asenne ja olemus ratkaisee ;)..vientiä oli ihan liian kanssa..

        Haloo...
        Se joka haluaa saa koska ja missä vain...


    • liissis

      Mä en oikein usko sua, koska mä olen saanut kyllä aina laivalla!!! Toisaalta johtuu ehkä siitä, että en nimenomaan mene hakemaan sitä munaa vaan ihan vaan pitämään hauskaa. Jostain syystä se kuitenkin aina päättyy siihen sänkyyn siellä laivalla. Se on jotenkin kätevää kun ne hytit on siinä samassa paikassa...

      • yläpeti vapaana

        että hytissä voi pitää majaa joku toinenkin


      • liissis
        yläpeti vapaana kirjoitti:

        että hytissä voi pitää majaa joku toinenkin

        On varmaan käynyt hyvä tuuri, kun ei koskaan ole ongelmia ton asian suhteen. Paitsi kerran ja sittenhän meitä olikin kolme. ;) Ja on siellä laivalla muitakin paikkoja tosiaan kun se hytti...


    • .................

      olen aina ajatellut, että laivalta kuka tahansa saa munaa... Itse olen useimmiten ollut varattuna, enkä siis ole voinut "hyödyntää" tarjouksia, mutta nopein lähestyminen taisi olla 10-15 minuuttia sen perästä, kun olin laivaan sisälle astunut, en ollut vielä hyttiinkään asti päässyt. Jäänyt vain mieleen huvittavana sattumuksena, että olipas nopsaa toimintaa:D Ehkä ap. yrittää liian epätoivoisesti tai vastaavasti on liian totisella asenteella ja ilmeellä liikenteessä, niin ettei kukaan uskalla lähestyä?

      • ainaskin

        kumpi reitti mahtaisi olla antoisampi, Hki vai Tku (-Sto), Viron voit tautisena unohtaa


      • suomihuraa
        ainaskin kirjoitti:

        kumpi reitti mahtaisi olla antoisampi, Hki vai Tku (-Sto), Viron voit tautisena unohtaa

        Varmasti en hae seksiseuraa Viron reitiltä. Virolaiset miehet ne vasta pelottavia ovatkin.


    • pipsasi

      turku tukholma risteily hytillä? Riittääkö noita hyttejä kaikille,entäs jos menee yksin?

    • pönttöjö

      aina siellä saa ja vielä voit valikoida mehen.

    • ukkelson

      ..ja myös pillua. Joka ikinen viikon loppu risteilen ja kertaakaan en ole ilman pillua jäänyt, joten joku on myös sitä munaani saanut. Itse etsin juuri sellaisia hiekan vanhempia. Heitä voi yleensä naida ilman kumipukuja, ja heillä on temputkin tiedossa. Ei siis tarvitse jokaista liikettä pyytää ja sanoa,,,tee niin tai tee näin. Sen olen huomannut, että nämä vanhemmat eivät niin kovin mieluusti ota suihin loppuun asti. Imevät melko hyvin, mutta kun alkaa tulla, lopettavat imemisen ja runkuttavat käteen tai paperiin. En minä silleen niin sen pillun perään olekaan. enemmän haluan vain saada heittää lastit ulos....silleen naisen katsellessa. Toki pillukin saa käsittelyn, jos ei kullilla, niin ainakin sormella.

      • kokeillaan jatkossa

        hyvä idea, kyllähän naiset katselee, kunhan viitsii antaa jotain vastapalvelusta.


      • haluan koko ajan

        Jotkut miehet nääs tulkitsee, ettei ole vieraissa käymistä, jos ne vaan tyhjentelee lastejaan ja pussejaan ja siksi se raja menee siitä, ettei oo mitään tarvista millekään jumppatuokiolle.


    • mulkson

      ..ihan viikottain reissaan lahden yli ja silleen, ja joka kerta olen pillua saanut, joten joku on vastaavasti saanut munaa. Paljon helpompaa kuin hakea kapakista.

      • mikään ei vastaa

        eikä aikakaan tule yhtä pitkäksi, kun on joku tapa miten sen viettää, nukkumisen lisäksi, missään ei saa niin hyviä yöunia kuin laivalla


    • yhteinen päivä

      Vaikea ymmärtää, miksi miehet tanssitata sellaisia 70-v. mummeleita, joiden paikat on varmaan tosi kuivat. Eikö ne tosiaan uskalla haaveilla hiukan nuoremmista naisista, vaikka pikkuisen hauskan pitoon.

      • !!!!!!!

        Viikolla laivalla huono valikoima.... suosin viikonloppuja....


    • tilaa niin tulen het

      tarjosi ekalla kerralla rahaa, muttei toisella kerralla ja voi että nyt harmittaa, etten ottanut sen rahoja vastaan, joku turkulainen, irakilainen (sanoi niin), selkeesti allre 160 cm, vanhempi mies. Pelotti, olisiko ollut helppoa rahaa? Eikö mamut muuten saa Suomessa tarpeeksi seksiä?

    • Iltauninen

      Vanha tarina, mutta pakko vastata.

      Olen keski-ikäinen normaalivartaloinen mies, joka ei juo itseään humalaan laivalla. Ulkonäön puolesta käyn 15 v. nuoremmasta. Ongelmana on minun iltaunisuus, joten ehdotukseni yhteisestä yöstä ovat aina ennen 22.00. Harvemmin onnistaa, joskus kyllä. Tanssia kyllä saa ja hellyyttä löytyy. Pitääkö roikkua tosiaan yli puolen yön, että daamit alkaa kiinnostumaan? Jep - olen suorapuheinen ja en lupaa ruusutarhaa - tähänkö naiset sitten pelästyy?

    • Nainenjollakokemusta

      Turku-tukholma/helsinki-tukholma risteililtä saa paljon helpommin munaa kuin niiltä laivoilta, jotka on maissa päivän. Baltic princesiltä saa ainakin hyvin!

    • eionnistunut

      Näitä juttuja kun lueskelee niin vaikuttaa helpolta pillun saanti laivalla. Pitäisköhän kokeilla... joskus tuli käytyä melko usein laivalla mut silloin tuli fiilis et tyhjän saa pyytämättäkin ja sitten ne reissut jäi. Seuraa sieltä kyllä sai mut ei sellasta. Ulkonäkö ja avoimuus uusille tuttavuuksille kyllä löytyy, mutta jotain silloin taisi puuttua...

    • Ei millekään päiväristeilylle tai miniristeilylle kannata lähteä kullinsaamisen toivossa. Sellaisilla risteilyillä porukat keskittyy lähinnä bilettämiseen - saavat hieman vapaa-aikaa erossa siitä normiympäristöstään.
      Kannattaa mennä vaikka Hki-Tukholma-Hki -risteilylle tai sellaiselle parin päivän reissulle. Mennessä ehtii hyvin olla laivalla pantavana yhdessä hytissä ja takaisinpäin tultaessa jossain toisessa hytissä. Ja jos oikein hyvin käy, niin sen verran on kiireitä sänkyssä, että voi jäädä taxfreeostoksetkin tekemättä. ;)

      • Seilorikolmeneljä

        Perjantaina lähtö siljalla tukholmaan, katsotaan minkälainen matka tulossa. Käykö flaksi vai jotain ihan muuta. Aina olen ojentanut auttavan käden sitä tarvitsevalle ;)


    • Eräpirkko41

      Käyn ruotsinlaivalla säännöllisesti työni puolesta. Sieltä löytyy usein tilaisuus pikku seikkailuun vaikka olenkin varattu. Varmaan siitäkin syystä että liikun kongressien ym. koulutuspäivien yhteydessä laivalla.

    • Ristofferi

      Minäkin matkustan laivalla usein ja matkan ainoa tarkoitus on aina ollut matkan päämäärä. Oisin minä varmaan munaakin voinut ajankuluksi jollekin antaa jos olisi sitä tullut pyytämään.

    • velikani

      Kai ainakin Pääsiäisenä laivoiltakin irtoaa munaa?!!!!

    • Bang-norwegians

      Kyllä joko risteilyllä on laivalla ollut kunnolla erillaista munaa tarjolla noutopöydästä.

    • Ei se ole mikään taattu juttu, että laivalta saisi munaa. Varsinkaan jos haluaa hieman valikoida, että kenelle miehelle haluaa antaa. Tietysti jos vähän jokaiselle seksiä ehdottelevalle miehelle suostuisi, niin silloin voisi saadakin. Varmaankin paluumatkalla voisi paremmin saada, kun miehet ovat jo menomatkalla bilettäneet tarpeekseen ja voisivat keskittyä jo muuhunkin kuin bilettämiseen. Vaikka sitten antamaan sitä munaa paluumatkan ajan.

    • Kyl sitä sieltä saa jos oon risteilyllä

      • skytec

        Milloin siellä näkee seuraavan kerran sinunlaisesi mulkun???


    • Koplin_ketku

      Sekä Tallinnan että Tukholman laivat ovat täynnä mummoja, muutamia venäläiskaunottaria lukuunottamatta.

    • munamiesmunamies

      Saahan munaa. Minä olen saanut ainakin joka kerta... Kantsii seuraavalla kerralla nousta ajoissa aamiaiselle ;)

    • ronkeliihminen

      taidat olla super ruma vedävuohi maskipäälle kyllä ali hoitaa.ps esitäsammunutta.

    • Mistäköhän sitten johtuu, että aina niillä kerroilla kun minä olen jollekin risteilylle eksynyt, niin tuntuu että sitä munaa on tarjolla liiaksikin asti. Ei ole kyllä kertaakaan ollut sellaista matkaa, ettei olisi tarjontaa ollut ihan liiaksi asti. Osa tarjokkaista vaan ottaa kovin pahasti nokkiinsa, kun minä en ole aina halukas lähtemään hyttiin kenen tahansa pantavaksi. Voisivat hekin lakata nimittelemästä minua eri haukkumanimillä, niin voisi heilläkin ensi kerralla käydä flaxi.

    • saasaasaaa

      Mä en kyllä tätä ymmärrä?!? Viimeksi kun olin, niin ihan selvää vihjailua oli. Yksi ilmoitti, että illan viimeinen hidas on hälle varattu. Yksi kysyi hytinnumeroa 4 kertaa. 1 kiskaisi mukaansa, kun satuin johonkin mies porukkaan ja muutama siinä silmäili, niin tämä yksi sitten yritti olla nopea. Joo olisin kyllä saanut, ja niin ois kyllä kaverikin, mutta kun en mitään tautimunaa halua niin jäi ottamatta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe