AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / palleakipu!

palleakipu!

5 Vastausta 2 627 Lukukertaa
Ennen palleaan iski kova kipu vain sillon kun teininä join alkoholia liian nopeasti. Säteili selkään ja sisäänhengitys kävi kipeää. Tätä tapahtui siis aina silloin tällöin, ei läheskään aina kun join alkoholia.

Nyt olen huomannut kipua palleassa lähes joka päivä muutaman viikon ajan. Närästää, huono olo, happamia röyhtäyksiä. Säteilee myöskin selkään, ja sisäänhengitys tuntuu epämiellyttävältä. Sama juttu siis kuin alkoholia juodessa. Yleensä rintaliivien / vyötäröllä olevien vöiden pois ottaminen on auttanut, mutta ei nyt. Tokihan se helpottaa, muttei vie kipua pois kokonaan.
Selkä on _todella_ jumissa, samoin niskat, voisikohan sillä olla jotain yhteyttä tähän? Tai närästyksellä?

olen 19 vuotias.

Apua!

Palleatyrä on kyseessä, kait

Moro,

Palleatyrä on juuri sellanen mitä kerroit ja kyseessä taitaa olla refluksiatauti, siinä närästää ja palleatyrä päästää hapot ylös.

Mangeettikuvauksessa tai tähystyksessä näkee onko sulla palleatyrä. Närästys on aika varmasti refluksia.

Itse olen refluksiapotilas ja minulla on palleatyrä.
Lopeta kofeiinin käyttö täydellisesti.

kaiva se

rekattu nikkis esiin, ku taas olet täällä.
Mulla on ihan samat oireet kun sulla; selkä ja niskat kipeet ja pallean kohdalta turvottaa ja siihen sattuu kun painaa. Hengittäminenkin tuntuu inhottavalta, myös vatsan jännitys. Menikö oireet pois vai mitä teit? Tiedätkö jo mistä tämä johtuu?

Terve!

Minä oon nyt tuon kyseisen palleakivun takia juossut lääkärissä ja puhuvat vaan ärtyneestä suolesta... Paskat se suolisto missään palleassa ole. Onko sulla tullut vastausta keltään kellä voisi olla pallea kipeä alkoholin takia?

Tämä kun tuntuu olevan ainut googlen kautta löytämä kirjoitettu tieto, että jollain muullakin voisi olla pallea kipeä juomisen takia.

Minulla myös ilmenee kipua kun juon nopeasti.
 /   /  / palleakipu!
Norvital TESTOMAX

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta