Wolfquest 2!

Chabe

Oon huomannu että aika monella on ollut vanhaa/väärää/epätietoista tietoa episodi kakkosesta. Nyt siis kirjoitan tähän tiedot jotka löytyvät WolfQuestin nettisivuilta. Eli siis episodi 2 ilmestyy ensi kuun lopussa (Nyt on lokakuu). Siinä saa pennut, joita pitää suojella karhuilta, kojooteilta ja vierailta susilta. Niitä pitää ruokkia ja muutenkin pitää elossa. Yksi tehtävä tapahtuu yöllä. Wolfquestin nettisivuilla (www.wolfquest.org)
on kuvia, tietoa ja video sekä pennusta että itse pelistä. Jos tahdotte hieman suomennettua niin etsikää googlesta WolfQuest ja siellä on sitten se nettisivun linkki niin sen nimen vieressä on linkki käännä tämä sivu. Klikkaat vaan siitä niin kohta saat suomennetun version nettisivuista.

Toivottavasti auttoi! Päivityksiä, kommentteja ja muita juttuja kakkosepisodista tänne!

15

1454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chäbe

      Lisätietoja suden ekologiaa elämällä elämää luonnonvaraisten susi Yellowstonen kansallispuistossa. Pelaa yksin tai ystävien kanssa online-moninpeli tehtäviin, selvittää erämaassa, metsästävät hirviä, ja kohtaavat muukalainen susia oman pyrkimys löytää kaveri. Loppujen - Episode 2, tulossa vuonna 2009, sinun menestys riippuu muodostavat Family Pack, nostaa pentua, ja varmistaa säilymisen sinun pakkaus.

      The WolfQuest experience goes beyond the game with an active online community where you can discuss the game with other players, chat with wolf biologists, and share artwork and stories about wolves. WolfQuest kokemus ylittää pelin aktiivinen verkkoyhteisö, jossa voit keskustella pelin muiden pelaajien kanssa, juttele susi biologeja, ja jakaa taidetta ja tarinoita susia.

      • Chabe

        Ei niitä käännöksiä niin tarkaks saa. Kantsii itekin miettii että ei se kai sinun menestys riippua muodostavat family pack oo mikään tarkka käännös. Google kääntää suoraan sana sanaan. Siitä saa kumminkin jonkun tiedon niinkuin että siinä on tarkoitus pitää pennut hengissä, ja se tulee vuonna 2009.


      • Chabe

        Lisäks tossa lukee että "hieman suomea"


      • Apua kaipaava
        Chabe kirjoitti:

        Lisäks tossa lukee että "hieman suomea"

        Tänäänhän se WolfQuest 2 julkaistiin. Yritin ladata sen, mutta sitten siihen tuli joku errori, enkä loppujen lopuksi saanut koko peliä! Kaiken kukkuraksi en pääse pelaamaan sitä ykkösosaakaan! Saako sitä ykkösosaa enää mistään hankittua?

        Siis tä?


      • apuaa
        Apua kaipaava kirjoitti:

        Tänäänhän se WolfQuest 2 julkaistiin. Yritin ladata sen, mutta sitten siihen tuli joku errori, enkä loppujen lopuksi saanut koko peliä! Kaiken kukkuraksi en pääse pelaamaan sitä ykkösosaakaan! Saako sitä ykkösosaa enää mistään hankittua?

        Siis tä?

        olis yks pieni kysymys..miksi en saa tallennettua 1 osan peliä? siis kun olen löytänyt parin ja pitäis siirtyä siihen toiseen osaan.sitten kun painan save game niin siihen tulee tyhjä laatikko ja peli jää siihen.ja joudun alottaan taas alusta..joten helppii pliis !! onko kellään samaa ongelmaa ??


      • Omg.
        apuaa kirjoitti:

        olis yks pieni kysymys..miksi en saa tallennettua 1 osan peliä? siis kun olen löytänyt parin ja pitäis siirtyä siihen toiseen osaan.sitten kun painan save game niin siihen tulee tyhjä laatikko ja peli jää siihen.ja joudun alottaan taas alusta..joten helppii pliis !! onko kellään samaa ongelmaa ??

        Mulla peli toimii aluks ihan hyvin, mut jossain vaihees se sit tökkää niin pahasti ettei mistään tapahdu enään mitään, niin että joudun sammuttaan koneen, ja käynnistään uusiks. -.-'


      • InkaLindebergKeitele
        Chabe kirjoitti:

        Lisäks tossa lukee että "hieman suomea"

        juu,lukee =DDDD


      • susifani
        Apua kaipaava kirjoitti:

        Tänäänhän se WolfQuest 2 julkaistiin. Yritin ladata sen, mutta sitten siihen tuli joku errori, enkä loppujen lopuksi saanut koko peliä! Kaiken kukkuraksi en pääse pelaamaan sitä ykkösosaakaan! Saako sitä ykkösosaa enää mistään hankittua?

        Siis tä?

        No mää osaan vaa sanoo/vastata et sieltä WQ:n sivuilta saa/sai ainaki sellasen et siinä on ykkösosa ja kakkos osa. En sit oo varmaa saako sitä enää...


    • lukekaatää

      miten tää ladataaaaan???? helppii pliissssss. . . . . tai mistääääää?. . . . . ? . . . .? . . . . .? . . .? . . . .? . . .?

      • KiraWolfGirl

        tän 2 saa wolfquestin sivuilta eli wolfquest.org:DD ja mitä noihin ykkös juttuihin tulee sitä ei kai voi enää ladata mistää:(MUT NYKYÄÄN SAA 2 JOKA ON MIELESTÄNI PAREMPI!!Joten ei mitään huolia:D


    • huokailia

      "huoh"

    • oikeesti--

      miten wolf quest ykkös osassa saapi puolison oon tyttö mut kaikki ku kysyn liittyisitkö perheeseen nii se vaa sanoo että minä haluan ollla pomodliis help help tähän

    • ???????

      haluaisin vain tietää että tarvitsenko CD levyn jotta voin pelata tätä loistavaa peliä?

      • et tartte

        et


    • Miten suostuis?

      Miten iskä suostuis lataamaan pelin ? Mulla on aijemmin ollu tää kyseinen peli :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe