Olen useamman vuoden liikkunut Moottoripyörällä Suomessa ja muualla Euroopassa, siksi olen oppinit usean vähältäpiti tilanteen kautta että Autdi autoilioita on erityisesti pidettävä silmällä ja varottava !
Ovat piittaamattomia muita tienkäyttäjiä kohtaan.VAARALLISIA !
Audistit Öykkäreitä?
9
341
Vastaukset
- audikuskit on homoja
Herkkänahkaisina urveloina suuttuvat vallattomasti, kun prätkällä heitä vähän härnää ja jäävät armotta toiseksi.
- mooppedi
totta ja bmw ja mersu!
- 12
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/uutiset/kotimaa/rikokset_ja_oikeudenkaynnit/816418.jpg
Rikollisten ja epämääräisten "liikemiesten" autoja. - Driiva
Sen on saanut jo uutisista nähdä...joka vuosi sama juttu ja sama merkki...johtunee kuskien pääkopasta...ovat olevinaan jotain ja tarve jatkeisiin...Skoda ja VW kun ei kelpaa...
- Onneksi....
Suomessa saa vielä vapaasti vali automerkin ihan itse. Jos naapuri saisi sen valita niin kaikki ajaisivat Skodalla tai Toyjotalla. Ei herätä tuntemuksia suuntaan tai toiseen.
Ajan siis Audilla eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä muut siitä ajattelevat tai millä muut ajavat. - ....................
Onneksi.... kirjoitti:
Suomessa saa vielä vapaasti vali automerkin ihan itse. Jos naapuri saisi sen valita niin kaikki ajaisivat Skodalla tai Toyjotalla. Ei herätä tuntemuksia suuntaan tai toiseen.
Ajan siis Audilla eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä muut siitä ajattelevat tai millä muut ajavat.No miksi sitten kirjoitit tänne????
- huomioon
Onneksi.... kirjoitti:
Ajan siis Audilla eikä voisi vähempää kiinnostaa mitä muut siitä ajattelevat tai millä muut ajavat.Etkä aja kenenkään PÄÄLLE !
- Samalta kylältä
Juu,olen ollut eräänkin (,aikoinaan -70-luvun alussa pääkaupunkiseudulle paenneen,ja n.15-vuotta takaperin,ts. 40-vuotta myöhemmin "kieli pitkällä perintöä kuittaamaan"(=kotitilansa) takaisin Pohjois-Karjalaan,siis vain tarkoituksenaan tulla vetämään "parhaat palat päältä" ja "priimat kermat kuorimaan",vaikka muitakin perillisiä olisi tietääkseni ollut.Siis tällaisen (,nimittäin avioukkovainaansa ja isävainaansa omaisuuksilla ja perinnöillä 10-vuoden sisään enemmän rikastuneen kuin monella mahdollisuutta rikastua edes työllä ja koko elämänsä aikana) "pikarikastuneen" paluumuuttajan.Ukkonsa kuoltua tälle "haahkalle" jäi uudehko, iso 1,5-kerroksinen n.140 neliöinen omakotitalo,useampi kesämökiksi lukeutuva kiinteistö,on maata ja mantua, ja kaikki tämä jäi siis yhden käyttöön kun ukkonsa otti ja "keikahti",taisi tämä akka vaan tarkoituksella tappaa sairaan ukkonsa työn määrällä jotta nopeammin pääsisi "tilanteen herraksi").Onhan siinä nyt "leskirouvan" hubaa pyöriä ja hyvä nyt "persettään hautoa", kun ukkonsa kaikki laitatti suurella rahalla kuntoon ennen kuin kuoli,niin onhan siinä nyt tällä ämmällä hyvä yksinään "pataroida",kun penskatkin jo aikuisia eivätkä ole enää "jaloissa pyörimässä",ja saa "leskirouva" ihan itekseen nyt kaikesta päättää ja mesota niinkuin itse tahtoo)..audikuskin kyydissä.eli TOTTAKAI,,AUDIhan se vielä tällä hyväkkäällä perseen alla on,tottakai,eihän se nyt vähempi riitä,köyhäksihän siinä nyt muuten tuolla liikekannalla ollessa katsovat jos ei nyt Audia vähintään ole tällasella "teko"rikkaalla perseen alla.Ja sitten kun ollaan liikkeellä,niin kaikki muut ne tuntuvat vain olevan hänen tiellään ja tien tukkona,ja muut eivät osaa sitten ajaa kuin hän,,tottakai näinhän se menee kun on Audi alla ja sikälikin ollaan "king of the road",,tai paremminkin tässä tapauksessa queen..Tollaselle pyrkyrille riittäis joku -70-80-luvun Skoda tms. "koppimopo" perseen alle.
- hirvee hirvee..
vale tv-lupatarkastajia..varokaa liikkeellä audilla.. vihree farkku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k573949Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k92551Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet541932- 721416
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761270Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1991237Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911081- 901069
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41896Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55894