rieju mrt

dffewfef

onko rieju mrt 09:ssä kuristuksia?

97

10040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MRT

      Ei ole. Sillä -07 vuodesta eteenpäin Riejuissa ei olenkaan ole kuristuksia. Vain hukkaputki ja CDI boksi.

      • riejudude

        Kyllä siinä kuule on alkukäyrässä kuristus:(


      • Mrt
        riejudude kirjoitti:

        Kyllä siinä kuule on alkukäyrässä kuristus:(

        On siinä Alkukäyrän lisäksi.... putkessa 4 kuristinta, cdi boksi, imukaulassa, läppäventtiileissä..


      • pekkeman
        Mrt kirjoitti:

        On siinä Alkukäyrän lisäksi.... putkessa 4 kuristinta, cdi boksi, imukaulassa, läppäventtiileissä..

        saako mitään kuristuksia pois näkymättömästi ? Ettei vaikka poliisi huomaa pelkällä vilkaisulla että kurit on otettu vegeen ?


    • sdfgsdfgsdfg

      huomaa ne... niillä on työkalut mukana ja ne aina yleensä ottaa putken irti ja katsoo onko alkukäyrän kuri paikallaan... sama tuon imukaulan kuristus niin ne ottaa kaasarin irti ja katsoo

      • riejuuu

        mikä on mielestänne kannattavin viritys ?


      • nimimerki

        Joo varmaan ne alkaa tiellä kaasaria aukomaan, ja samalla bensa vadissa liottelee sitä jne.. paska läppä.


      • joik2ww
        nimimerki kirjoitti:

        Joo varmaan ne alkaa tiellä kaasaria aukomaan, ja samalla bensa vadissa liottelee sitä jne.. paska läppä.

        kannattava viritys? meinasit varmaan nopeasti tehty ja palautettu
        ensin alkukäyrän kuri pois 110(1,1mm) suutin CDI-boxi ohitetaan ledillä tai vastaavalla (ei porata jos menee vikaan uus CDI maksaa melkeen 300e) ja jos oikeen haluut niin viel toi tehari ja sitten sen jälkeen niitä muita kureja syynäät teharin jälkeen mennään jo 100kmh omakohtaisia kokemuksia


      • ähhhhhg riejuu
        joik2ww kirjoitti:

        kannattava viritys? meinasit varmaan nopeasti tehty ja palautettu
        ensin alkukäyrän kuri pois 110(1,1mm) suutin CDI-boxi ohitetaan ledillä tai vastaavalla (ei porata jos menee vikaan uus CDI maksaa melkeen 300e) ja jos oikeen haluut niin viel toi tehari ja sitten sen jälkeen niitä muita kureja syynäät teharin jälkeen mennään jo 100kmh omakohtaisia kokemuksia

        onko kenelläkään tietoa saako mistään ostettua rieju mrt:n vakio kilventelineen ja mitä tällainen maksaisi?


      • joo ja jeejee
        ähhhhhg riejuu kirjoitti:

        onko kenelläkään tietoa saako mistään ostettua rieju mrt:n vakio kilventelineen ja mitä tällainen maksaisi?

        joo mä oon kans miettinyt tota et mist sais mrt vakio kilventelineen ku ei mistään tunnu löytyvän... kertokaa ihmees jos joku tietää :)


      • Riejurieju333
        joo ja jeejee kirjoitti:

        joo mä oon kans miettinyt tota et mist sais mrt vakio kilventelineen ku ei mistään tunnu löytyvän... kertokaa ihmees jos joku tietää :)

        oisko kellään tietoa mist sais ostettuu tota parafiini ku pitäis putsata toi ilmanputsari? ja viel et mitä se maksais?


      • RiejuAlex
        Riejurieju333 kirjoitti:

        oisko kellään tietoa mist sais ostettuu tota parafiini ku pitäis putsata toi ilmanputsari? ja viel et mitä se maksais?

        Laittakaa viestiä jos vielä tarviitte vakio kilven telinettä. Voin myydä omani pois


      • hatedsdfb
        ähhhhhg riejuu kirjoitti:

        onko kenelläkään tietoa saako mistään ostettua rieju mrt:n vakio kilventelineen ja mitä tällainen maksaisi?

        täydellinen vakio kilventeline itse vaihdoin team 10 lippaan


      • rgdegsggdgsg

        No ei vittu ne nyt rupea paikanpäällä kaasaria irti ruvaamaan..


      • nigaqwre256t
        joo ja jeejee kirjoitti:

        joo mä oon kans miettinyt tota et mist sais mrt vakio kilventelineen ku ei mistään tunnu löytyvän... kertokaa ihmees jos joku tietää :)

        koita tilaa masco maahantuojalt sielt saattaa saada


      • MRT2011
        joo ja jeejee kirjoitti:

        joo mä oon kans miettinyt tota et mist sais mrt vakio kilventelineen ku ei mistään tunnu löytyvän... kertokaa ihmees jos joku tietää :)

        niit saa mascolt tilattuu / lähimmältä riejun jälleen myyjältä ainakin 2011 malliin ja maksaa sitte semmoset 98e et itteäki vituttaa ku menin leikkelee


      • ?ledi?
        joik2ww kirjoitti:

        kannattava viritys? meinasit varmaan nopeasti tehty ja palautettu
        ensin alkukäyrän kuri pois 110(1,1mm) suutin CDI-boxi ohitetaan ledillä tai vastaavalla (ei porata jos menee vikaan uus CDI maksaa melkeen 300e) ja jos oikeen haluut niin viel toi tehari ja sitten sen jälkeen niitä muita kureja syynäät teharin jälkeen mennään jo 100kmh omakohtaisia kokemuksia

        kerro kulta rakas miulle miten ohitetaan si rajotin ledillä : D


      • Rieju RR=Boss
        ähhhhhg riejuu kirjoitti:

        onko kenelläkään tietoa saako mistään ostettua rieju mrt:n vakio kilventelineen ja mitä tällainen maksaisi?

        monella ostat minun rieju rr. vakio kilven telineen?


      • pr0fessi0nal
        joo ja jeejee kirjoitti:

        joo mä oon kans miettinyt tota et mist sais mrt vakio kilventelineen ku ei mistään tunnu löytyvän... kertokaa ihmees jos joku tietää :)

        vois varmaan löytyy jälleenmyyjältä


    • joku dekke

      saaks cdi:n ledilki muka laitettuu ku kaverit sano että se ei toimi ollenkaa ...? -.- käy vähitelle ketuttaa rajotin

      • Riejuz

        Rajotinta ei tietääkseni saa ohitettua ledillä. Poraamalla on luultavasti ainoa mahdollisuus, tai ostaa uudet sähköt.


      • pr0fessi0nanl

        CDI:n saa ohitettua ainoastaan keltaisella ledillä.


    • mrt09

      mitä muita helppoja virejä on kuin alkukäyrä (ottaa pois)

      • Rieju RR=Boss

        vaiha välit, riejussa hyvät. 14/52. mutta melko turhaa (jollei rajotinta ole ohitettu:(.) saat vähän lisää kiihtyvyyttä!. mulla ainakin oli vakio välit Rieju RR 2005 mallissa 11/48


    • ASDFTGYHUsss

      kyllä sen saa ledillä ohitettua!
      mutta mitä vittua jollakin liejulla tekee? :D

    • persereikä33

      ja millä vitun ledillä?=)

    • dickface<3

      minkä kokonen rieju mrt 09:n vakio pääsuutin on?kellään tietoa?

      • analthunder

        no sehän on 105


      • vitun homot
        analthunder kirjoitti:

        no sehän on 105

        no ei oo!! se on 88


      • pennuthilijaa
        vitun homot kirjoitti:

        no ei oo!! se on 88

        vitun pallinaamat ei oo kumpikaan,menkää pennut syömään tatteja!


      • 90mm
        analthunder kirjoitti:

        no sehän on 105

        V itut oo kun se on 90 urpo !


      • nlrho

        88


    • kiveskoira

      no kertoisko nimimerkillä pennuthilijaa minkäkokoinen mahtaa olla pääsuutin?...

    • kaspezt

      Itelläni on kans rieju mrt 2010 ja siitä on otettu alkukäyrästä kuri pois. ja laitettu 95 kokoone suutin. ja cdi boksi porattu. vakio suutin on 88. ja jos aiotte porata cdi boksin kannattaa 2,5 mm poran terällä . Mrtssä on sama cdi boxi ku rrx.

    • Rieju MRT omistaja
      • JOooOp

        Kyllä käypii! Asentaminen vain vaatii ehkä poraamista jne, että se sitten pysyy siellä hyvin heilumatta. Ja on hyvä takavalo ei valittamista.


    • rieju tietäjä

      Vitun pennut ette tiiä mistään mitään saatanan runkkarit rieju mrt vm -11 vakio pääsuutin on 78

      • Tehoputkijkki Riejju

        Onko Rieju MRT:hen Tie liikenne hyväksyttyjä tehoputkia? Ja semmoinen täytyy olla, että ei poliisit ala valittamaan ja nopeus ei saisi ylittää sitä 45. Kiihtyvyytt enempi olen hakemassa ja vääntöä.


    • _Rieju_

      Mun Riejussa vm -11 on vakio pääsuuttimena 78. Elikkä mikä siihen kannattais vaihtaa? Se on ainakin tämän kesän vielä vakiona.

    • Rieju ostaja

      Minkä kokoinen suutin on 2010-2011 rieju mrt europe mallissa ?

    • :))

      itse ostin juuri rieju MRT enduro vm. 2011. Kertokaa mielipiteitä että onko se hyvä :D

    • spikee
    • team riejjjuu

      käy 6mm kierteellä olevat suuttimet.
      jos käy ostaa jostain mobeti liikkeestä,nii sanoo vaan,että tarttesin 16mm dellorton PHBN kaasariin suutinta

      JA 2010 MRT:SSÄ ON 88 SUUTIN ! uusissa pienempi muutaman kirjottelijan mukaan.
      mopo kohtaista tuo suutin homma,mutta itellä rieju toimii perfect 95 suuttimella,neula rikkaimmalla ja ilma ruuvi n. puolitoista kierrosta auki,joten suosittelen ostamaan 95-102 suutinta riejuunne

    • Kakka-anaali

      Itellä tollanen Rieju MRT Europe vakiona, ni mitkä välit ois hyvät että keulii ja sutii, ei hyydy mäkeen ja menee joku 55KM/H?

      • kannataa ostaa nolla yks toista itellä on semmonen eikä tarviikun ottaa kurit pois niin kulkee 85-90 eikä tarvitse tehä muuta


      • viri rieju

        oiskohan se 11-65


    • ggrwegfwgfg

      No et kyllä saa millään väleillä sellaisiksi, että keulii ja sutii, mutta kulkee 55 km/hm, kun tuo Europa on muutenkin niin lussu vehje vakiona.

      Ota vaan suosiolla se holkki pois, jos tehoa ja nopeutta kaipaat.

    • somali

      onko rieju mrt 2011 vm. vakio pää suutin 78 vai 88??

    • mrt10

      europessa vakionan on 78 pover upissa 88

      • Runkkari

        Minulla seisoo kokoajan :O


    • adasq

      beat 50 rr motard vai rieju mrt pro?

      molemmissa on huonommat puolensa joita olen kuullut eli betasta kuulemma äänissä vähän liian kovat äänet, jotka kuuluu kilsan päähän.. pystyykö sitä jotenkin hiljentelemään?

      rieju olisi ihan hyväkin, mutta uskon että alkaisi ärsyttämään vähän ajan päästä, kun alamäissä rajotin alkaisi hakkaamaan päälle..(60 olisi ihan hyväkin nopeus) mutta kuinka pystyisin cdi boksia rikkomatta hoitamaan tämän ongelman?

      molemmista mopoista tietoja nopeasti minulle, sillä kohta teen päätöksen!

    • Asdasdasdasdasdasdas

      Moro!

      Mites tuo Rieju MRT putki? Onko änkässä kureja?
      Mites jos vaihtais pelkän änkän kurittomaa omatekemää putkee ni mites vaikuttais menoo? Kovempaa? Kiihtyvyytee?
      Kertokaa jos tietoa!

      Kiitos jo etukäteen!

    • suutin mrt

      pitääkö rieju mrt:sä vm 12 olla pääsuutin 5 vai 6 ml kierteillä

    • riejumrt50

      Paljon rieju mrt motard kulkee vakiona?

      • hirviI

        Mulla mittari näyttää 55 km/h, mutta on temppuillut pariinkiin otteeseen etten uskalla sanoa 100%.


    • Mulla kulkee n.60 km/h eikä oo kun välit vaihettu, vääntääki iha tarpeeks 2 päällä.
      Ja kuin iso suutin pitää laittaa jos ottaa kurin ja sen reikälevyn pois ?

      Haluuko joku ostaa rieju mrt vakio takalipan ? lähtis 30€

      • jooooooooooooooo!

        Aika vtun hyvin jos saat porattuu kaks päällä 60 km/h.


      • riejubomber

        mitkä väkit


    • mrt tehari

      rieju mrt vuosimallia 2011 vakio suutin on 76mm mutta tietäisikö kukaan mistä saisi rieju mrt:eehen tehoputken? vastaajalla iso kiitos.

      • 2011

        rieju mrt:hen ei ole suoraa meenvää tehoputkea, mutta enox- tehoputken pystyy modaamaan helpolla "kuulemma".


    • riju 123

      rieju mrt 2010 power up suuttimen koko vakiona mikä ?? ... ja onko 105 liian iso jos ostaa ??????

    • riejumrteuropa2011
    • hehheee

      Kuinkas iso suutin on rieju mrt 2011,ku alkukäyrästä otettu kuri pois ja pitäs vaihtaa toi suutin,ku tuntuu ryyppy pohjassa menevä kovempaa:)))

    • europa

      Kuinkas iso suutin pitäisi hommata rieju mrt europaan jos otan ilmanputsarin reikälevyn pois ja eikös siellä kaasarin ja pytyn välissä ollu viel joku kuristus miten sen saisi otettua pois. jos noi ottas pois olisiko joku 100 hyvä suuttimen koko?

    • Minkä kokoinen vakio suutin on Rieju MRT 2012 mallissa?? Ja sanooko huollossa henkilökunta mitään jos on vaihtanut suuttimmen?

    • God Damn!

      Miten Rieju MRT Europan saa kulkemaan jotain 70 ilman että joutuu sen rajoittimen kanssa leikkimään? riittääkö isompi suutin, ilmanputsarin ja alkukäyrän kurin poisto ja isompi eturatas????

    • 18v rieju poika

      Siis ensinnäkin europe mallissa joka itselläni on niin vakioääsuutin on kokoa 78 ja power upissa 88. Europessa on rajottamaton CDI ja power upissa rajoitettu. Itselläni europesta alkukäyränkuri pois, 16mm imukaula , reikälevy pois ja 100mm suutin. mopo kulkee noilla vireillä 75 km/h

    • reiskz

      paljonko se rieju kulkee jos ottaa vaa alkukäyränkurin pois?

      • rieju mies

        jos otat pelkästään alkukäyrän kuristimen pois etkä vaihda suutinta isompaan (95-100) niin moposi ei kulje ilma ryyppyä kovinkaan kovaa tosin ryyppy pohajssa kulkee 55 tai sitten suuntaa.


    • riejumrt50

      onko rieju mrt 2011 mallissa sulaketta tietääkö kukaan??

    • asdfghjklöä

      auttaako pelkkä imukaulan kuristuksen poisto mitään pelkästään???

    • hemmopöllöp

      ei oo rieju viritetään hakkaamalla sen etulamppu rikki

    • kysymys!

      eli joo mulla on just tommone rieju mrt powerup -11 ... oliko kellää joka omistaa MRT nii meni johonki 45 vakiona ja siinä rajotin alkaa ottaa kii mut si loivas alamäes menee rajottimen yli ja menee noin 53 . nyt on tietysti kuriton putki ja putsarist reikälevy pois otettu menee noin 62 12/62 väleillä

    • Lisää vauhtia

      Mitä pitäisi tehdä vielä että sais kulkee ku on nyt se Rieju MRT 2011 Europa ja oon tehny seuraavaa: alkukäyrästä kuri pois ja sitten reikälevy pois ja suutin 103 sekä välit 13-62 ja menee sen ~70 ja muut sanoo et pitäs mennä kovempaa että olisko rajottimen ohitus ledillä ja kurittoman imukaulan osto vai suoraan vaihtaa isompi pääsuutin ?

    • orvokin lapsi

      minä olen sitä mieltä että rieju on iiiihqu mopo nimesin sen äitini mukaan eli orvokkiksi poistin orvokista kurit ja vaihoin männän ja kyllä muutenn kulkee menee sellast 90km tunninnis muuta vakio suutin olikin orvokissa jo 108

      kannattaa muute ostaa uudet levyjaurrut koska orvokissa ne petti muutaman jarrutuksen jälkeen

      kannattaa ajaa mopo hyvin sisään koska orvokki ei ole vinkunut yhtään kun olen sillä ajellut. iloisia kilometrejä!!!

    • Riejuttaja

      Kuinka paljon riejulla ajaa ennenkuin alkaa tulla isoja( kalliita) vikoja?

    • riej u

      paljon

    • rieju

      oisko kellään myydä rieju mrt etu ja takakatteita? Kiitos.

    • derbiteoitehuiret

      rieju mrtssä on 49,9cc kuution moottori ja mopossa on sähköinen rajoitin joka on moric se on mrt -14 powerup versioissa vain

    • heijjasvärie

      helenan mielestä riejut ovat paskoja mopoja joissa stefat vuotavat ja jarrut eivät toimi ja myöskin helenan mielestä pieni vatsakumpu on seksikäs

      • mrt09

        Kaikissa rieju mrt mopoissa on vakiona 16mm dellorton kaasutin ja 78 pääsuutin myös powerupissa on 78


      • mrt12
        mrt09 kirjoitti:

        Kaikissa rieju mrt mopoissa on vakiona 16mm dellorton kaasutin ja 78 pääsuutin myös powerupissa on 78

        Powerupissa on 88 vakiopääsuutin. Itselläni on rieju mrt jossa tecnigas enox tehoputki, reikälevy otettu pois, rajotin porattu pois, imukaulaa viilailtu 105 suutin, 10-62 välit, kulkee semmoset 64-65kmh eli alle verojen, mutta kiihtyy, keulii ja sutii :D


    • tonix99

      Juu niin onks se niin et jos imukaulaa viilailee niin sit pitää samal ostaa isompi kaasari sen vuoksi että pelittää mopo.
      ja te jotka olette ottaneet rieju mrteestä ilmanputsarist reikälevyn pois niin onkos minkä kokonen suutim sopiva,onko se se noin 105?

    • Rieju tietenkin

      Mitö ihmiset selittää oikeen. että rieju on lussu
      11-62 väleillä, poratulla cdillä ja 110 suuttimella menee yli 80

    • riejuonpaskaa

      rieju siis rieska leipasee kytkimestä

    • Tietämätön1234

      Paljo Rieju mrt kulkee vakiona

      • Jutustelija1

        Kureilla siis niin mopothan menee noin 45 /-km/h.


      • Jutustelija1

    • Riejuroni

      mulla on rieju mrt pro ja siitä on kurit otettu pois ja rajotin porattu. Kulkee nii paljo et kytät saattas ottaa kilvet niin mitenkä saisin kulkemaan hiljempaa? Mulla ei oo niitä kureja joten niitä ei saa takas paikalleen ja ei tolle rajottimen porauksellekkaan voi enää mitään tehä.

      • Jutustelija1

        Anna laukata vapaasti ja nauti elämästä/nuoruudesta.


      • nääin

        Jos kilpien menetys kuumottaa noin paljon niin olisin kyllä suosiolla pitänyt vakiona.


      • Riejuroni
        nääin kirjoitti:

        Jos kilpien menetys kuumottaa noin paljon niin olisin kyllä suosiolla pitänyt vakiona.

        lähinnä tarkoitin että jos kilvet lähtee niin miten vehkeen saisi katsastuskuntoon?


      • Jutustelija1
        Riejuroni kirjoitti:

        lähinnä tarkoitin että jos kilvet lähtee niin miten vehkeen saisi katsastuskuntoon?

        Sepä se, itse virittäisin vaihtamalla osia Blot-On periaatteella jossa en koske vakio osiin vaan ostan uutta viri palikkaa alan liikkeistä ja voin tarvittaessa vaihtaa alkuperäiset helposti takaisin tilalle.

        Nyt sinun pitää käytännössä ostaa vakio osat mahdollisimman halvalla joltain yksityiseltä koska muuntelemasi ei oikein enää sovellu takaisin kureille muutettaviksi. Siis jos joudut siihen ryhtymään.


    • Rieskaa

      Nii miten se cdi:n ohitus ledillä toimii kun en meinaa löytää mistään infoa?

    • Anonyymi

      tietäskö kukaa mist jouhtuis et ei löydä millää vapaata vaihdetta eikä oikeestaa 4 ja 5 vaihettakaa? mulla on rieju mrt 2011 malli ja se vaa kerra ajaessa pysähty enkä sen jälkee löytäny vapaata vaihetta enää.

    • Anonyymi

      Uuden Riejun lämpövalo vilkkuu välillä. Osaako joku sanoa, mitä vikakoodi 46 tarkoittaa?

    • Anonyymi

      Paljo kulkis jos on big one ja rajaton CDI ei muuta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe