ELON hesburger

ylöjärveläine

Millaisia kokemuksia kauppakeskus elon hesestä?

Kyselen ihan mielenkiinnosta, kun kohtuu usein siellä kämmäillään tilausten kanssa.
Nyt meillä 2 kertaa peräkkäisissä tilauksissa. (haettiin siis mukaan, eikä paikanpäällä kaiveltu pusseja auki)
Ensin puuttui yhdet ranskalaiset kokonaan.
Nyt vain ketsupilla tilatut hampurilaiset olivat kuorrutettu myös majoneesilla.
Lappu päällä oli kyllä, että vain ketsuppi.

Se voi olla joskus niinkin, että jotain ruoka-ainetta ei voi syödä, ja siksi jättää sen pois, nyt sain onneksi isommat majoneesit pyyhittyä paperilla.
Mies odotti tilaustaan kerran siellä 45min.
Ja kohtuu usein, jonkun tilaus pöydästä (jos paljon väkeä) unohdetaan kokonaan, et saa alkaa kysellä sen perään.

Pikkasen tarkkuutta työhön, niin se siitä alkaa sujua, mutta jos aina jatkuu, niin pitää sitten mennä hakemaan lietsusta.

47

3157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulinaristi.

      Lähinnä on kokemusta parista muusta roskaruokapaikasta. Annokset ovat miten sen sanoisi... aneemisia. Yhdessä paikassa otin ranskalaiset ja piti saada jotain vehnätöntäkin siihen. Otin isomman täyslihapihvin ilman leivitystä. Sieltä tuli joku lisu. Ehkä 3 mm paksu kuiva lihalätkä halkaisijaltaan 60 mm. Siinä sitten mutustelin isoja ranskalaisia (ehkä 50 g) ja isompaa pihviä (lisu).

      Teen yleensä itse sapuskat. Nyt on painekattilassa hirven isoista luista niveliä. Tulee vähän tyrnempi kastikejuuri kun siellä pehmenevät jänteet ja rustot tunti ja viistoista. Kollageenit on paikallaan seuraavat 6 kk kun siitä tehdystä kastikkeesta kauhoo Mäkkylän Nicola-perunan päälle pari desiä. Hesekulttuuri on pahaa unta vaan sen jälkeen.

      • Hesetär

        Juu, kokemusta on. Muutaman kerran olen hakenut perheelleni iltaruokaa kyseisestä Hesestä. Joka kerta minua on ihmetyttänyt henkilökunnan vähyys - ainoastaan yksi myyjä palvelee tiskillä. Viimeksi kun tällä viikolla kävin, tämä sama henkilö palveli vielä myös viereisen bensiksen tiskillä. Samaan aikaan viereisen ruokapaikan (Eloise) myyjä seisoi tiskin takana toimettomana ja kiillotti tiskiään. Mun kävi sääliksi nuorta Hesen myyjätärtä. Kaikesta huolimatta hän osasi hoitaa tilanteen parhaan taitonsa mukaan ja jaksoi kiireen keskellä palvella kaikki asiakkaat ystävällisesti.

        Sinänsä ruoassa ei ole moittimista ja olen joka kerta saanut ne ruoat, mitä olen tilannutkin. Jos joku ruoka menee tilauksessa sekaisin johtuu se varmasti osittain henkilökunnan vähyydestä. Kuin myös sekin, että joutuu pitkään odottamaan tilaustaan.


      • perheelle??
        Hesetär kirjoitti:

        Juu, kokemusta on. Muutaman kerran olen hakenut perheelleni iltaruokaa kyseisestä Hesestä. Joka kerta minua on ihmetyttänyt henkilökunnan vähyys - ainoastaan yksi myyjä palvelee tiskillä. Viimeksi kun tällä viikolla kävin, tämä sama henkilö palveli vielä myös viereisen bensiksen tiskillä. Samaan aikaan viereisen ruokapaikan (Eloise) myyjä seisoi tiskin takana toimettomana ja kiillotti tiskiään. Mun kävi sääliksi nuorta Hesen myyjätärtä. Kaikesta huolimatta hän osasi hoitaa tilanteen parhaan taitonsa mukaan ja jaksoi kiireen keskellä palvella kaikki asiakkaat ystävällisesti.

        Sinänsä ruoassa ei ole moittimista ja olen joka kerta saanut ne ruoat, mitä olen tilannutkin. Jos joku ruoka menee tilauksessa sekaisin johtuu se varmasti osittain henkilökunnan vähyydestä. Kuin myös sekin, että joutuu pitkään odottamaan tilaustaan.

        juma, kattokaany vähä mitä syätte.


    • Kieroilija.

      "Pikkasen tarkkuutta työhön," samat sinulle, olisi korrektia antaa palaute suoraan sinne, missä tuntee saaneensa huonoa palvelua, vai oletko kilpailevan roskapaikan kauppias ja yrität mustamaalata kilpailijaa, joka vei asiakkaasi.

      • kulkuri.

        Täälläkö sitten turistaisiin päivän säästä koko ajan eri sanankääntein?

        Kyllä Elo-keskuksen kaikki ilmiöt pitää saada kertoa koko maailmalle. Minä ostin viimeksi Topman-kengät Elon kauppaliikkeestä. Topmanin kengät ovat muuten hyvät jo, mutta pohja irtoaa kärkiosasta. Ei kestä sulatusliimaus siinä. Enkä valita suoraan Parkanoon vaan täällä.


      • Nippe2
        kulkuri. kirjoitti:

        Täälläkö sitten turistaisiin päivän säästä koko ajan eri sanankääntein?

        Kyllä Elo-keskuksen kaikki ilmiöt pitää saada kertoa koko maailmalle. Minä ostin viimeksi Topman-kengät Elon kauppaliikkeestä. Topmanin kengät ovat muuten hyvät jo, mutta pohja irtoaa kärkiosasta. Ei kestä sulatusliimaus siinä. Enkä valita suoraan Parkanoon vaan täällä.

        jäänyt usein tuotteita pois matkasta kun olemme mukaan sieltä ruokaa hakeneet, sekä ollut hiuksia hamppareissa.. Laitoin myös palautetta suoraan elon hesburgerille josta lupasivat hyvittää puuttuneet tuotteet sekä vielä yhden sunday-jäätelön. Enää emme asioi kyseisessä hesessä, mielummin ajaa vaikka lielahteen.


      • ...
        Nippe2 kirjoitti:

        jäänyt usein tuotteita pois matkasta kun olemme mukaan sieltä ruokaa hakeneet, sekä ollut hiuksia hamppareissa.. Laitoin myös palautetta suoraan elon hesburgerille josta lupasivat hyvittää puuttuneet tuotteet sekä vielä yhden sunday-jäätelön. Enää emme asioi kyseisessä hesessä, mielummin ajaa vaikka lielahteen.

        Kassalla häslinkiä väärin lyödystä hinnasta, ranskalaiset ja yks hampurilainen odotti selvittelyn ajan tiskillä ja jäähtyi kylmäksi koppuraksi. Korvaukseksi saatiin kahvia, ei suinkaan uusia ruokia...
        Mutta eipä tarvi toiste mennä...


      • Jooooo
        ... kirjoitti:

        Kassalla häslinkiä väärin lyödystä hinnasta, ranskalaiset ja yks hampurilainen odotti selvittelyn ajan tiskillä ja jäähtyi kylmäksi koppuraksi. Korvaukseksi saatiin kahvia, ei suinkaan uusia ruokia...
        Mutta eipä tarvi toiste mennä...

        Viime lauantaina oli pöydät siivoamatta ja astioiden palautuspiste tupaten täynnä. Joku mättää joko henkilökunnan määrä tai laatu.


      • ronald mac dona
        Jooooo kirjoitti:

        Viime lauantaina oli pöydät siivoamatta ja astioiden palautuspiste tupaten täynnä. Joku mättää joko henkilökunnan määrä tai laatu.

        joo,pari kertaa on tullu käytyä ja molemmilla kerroilla epäonnistuttu. pöydät saastaiset. etana vauhdin palvelu saat ranskikset ja juomat mukaan pöytään ja sitten hampurilaisen vartin päästä. tilatiin kaksi kerroshampurilaista, niin oli sitten niin erinäköiset, että huh. siis nimittäin salatti puuttui toisen kerroksen välistä ja toisessa oli. tämä on niin sanottu pikaruokala vai. on sitten kaukana siitä mielestäni.


      • myös..
        ... kirjoitti:

        Kassalla häslinkiä väärin lyödystä hinnasta, ranskalaiset ja yks hampurilainen odotti selvittelyn ajan tiskillä ja jäähtyi kylmäksi koppuraksi. Korvaukseksi saatiin kahvia, ei suinkaan uusia ruokia...
        Mutta eipä tarvi toiste mennä...

        "miettineet" myyjän kanssa hintoja. Ihmettelin isoa loppusummaa ja myyjä alkoi luettelemaan, että mitä mikäkin maksaa. Tuli tunne, että myyjätär ajatteli ettenkö typerä osaa laskea. Osaan mielestäni oikein hyvinkin ja niinpä saimmekin uuden summan, joka oli lähes kympin halvempi kuin ensimmäinen. Hintaero oli mielestäni huikea neljästä ateriasta.
        Olkaapa tarkkoina!


      • ei elon heseen
        myös.. kirjoitti:

        "miettineet" myyjän kanssa hintoja. Ihmettelin isoa loppusummaa ja myyjä alkoi luettelemaan, että mitä mikäkin maksaa. Tuli tunne, että myyjätär ajatteli ettenkö typerä osaa laskea. Osaan mielestäni oikein hyvinkin ja niinpä saimmekin uuden summan, joka oli lähes kympin halvempi kuin ensimmäinen. Hintaero oli mielestäni huikea neljästä ateriasta.
        Olkaapa tarkkoina!

        Työntekijöillä laskutaito jos on hukassa, kassakone ei auta jos ei osaa laskea että hampurilaisia on neljä eikä kuusi...


    • ei ymmärrä

      jos tilat pihvin itselle ja purilaisen lapselle ja ostat vielä karkkipussin niin joudut kaikki maksamaan eri kassalle. minä ja moni muu nostaa kytkintä.

    • sdgrhjin

      juu ajan kyllä mielummin Lielahden mini Heseen kun syön toistamiseen elossa kylmiä ranskalaisia paskasessa pöydässä ja se vessa, huoh...

    • skudetar

      sain hampurilaisen, jossa oli pihvin sisällä luuta ja hammas lohkesi. Ällötti se rusaus ja osan ehdin niellä, osan syljin pihalle. Pahoittelivat kovin ja sanoivat, ettei koskaan ole moista sattunut. Maksoivat hammaslääkärissä käynnin eli se meni kuitenkin ihan asiallisesti. Ei vaan tee mieli mennä sinne..

      • yksaikuinen

        että en ole ikinä missään törmännyt moiseen, en ulkomailla turistipaikoissa edes. Kävin äkkiä syömässä Hesessä ja poikkesin samalla vessassa. Naisten vessassa paperia kaikki paikat täynnä mutta ei se vielä mitään.
        Yhden vessakopin lavuaarin reunalle oli jätetty kondomi ja sen pahvinen paketti siihen viereen ???!!! Meinasin mennä kassalle sanomaan että kannattaisi jonkun käydä siivoamassa moinen ällötys pois ennenkö sinne menee joku pikkulapsi. Myös käsienpesualtaassa oli tyhjä hiuslakkapullo ja siis paperia ihan joka paikassa.
        Tuli kyllä mieleen ensimmäiseksi että lapsukaiset olivat olleet asialla ja järjestäneet koko sotkun, kuka kumma muka jättäisi kondomin lavuaarin reunalle sen käytön jälkeen ja vielä naisten vessassa, keskellä päivää ??!!


      • ?
        yksaikuinen kirjoitti:

        että en ole ikinä missään törmännyt moiseen, en ulkomailla turistipaikoissa edes. Kävin äkkiä syömässä Hesessä ja poikkesin samalla vessassa. Naisten vessassa paperia kaikki paikat täynnä mutta ei se vielä mitään.
        Yhden vessakopin lavuaarin reunalle oli jätetty kondomi ja sen pahvinen paketti siihen viereen ???!!! Meinasin mennä kassalle sanomaan että kannattaisi jonkun käydä siivoamassa moinen ällötys pois ennenkö sinne menee joku pikkulapsi. Myös käsienpesualtaassa oli tyhjä hiuslakkapullo ja siis paperia ihan joka paikassa.
        Tuli kyllä mieleen ensimmäiseksi että lapsukaiset olivat olleet asialla ja järjestäneet koko sotkun, kuka kumma muka jättäisi kondomin lavuaarin reunalle sen käytön jälkeen ja vielä naisten vessassa, keskellä päivää ??!!

        Et sitten ilmoittanut kenellekään? Ja vaikka mielessä käväisi, että joku lapsi saattaisi jälkeesi mennä vessaan? Huoh... Voipi olla, että palvelusta löytyy puutteita, mutta on kai asiakkaillekin järjen käyttö ihan sallittua...


      • Rols
        ? kirjoitti:

        Et sitten ilmoittanut kenellekään? Ja vaikka mielessä käväisi, että joku lapsi saattaisi jälkeesi mennä vessaan? Huoh... Voipi olla, että palvelusta löytyy puutteita, mutta on kai asiakkaillekin järjen käyttö ihan sallittua...

        Rolssiin. Se on siinä cittarin lähellä Paljon parempi kuin hese.


    • paikan vaihtaja

      pärjää purgeri nyt kun tuli kilpailija abc

    • joka kerta surkeaa

      Hitaampaa palvelua ei ole missään!
      Hampurilaiset kylmiä. Pekonia kolmen sentin pala hampurilaisen välissä(myydään nimellä pekonihampurilainen).
      Ateriat tuotiin pöytään, puolituntia tilauksen jälkeen.
      Hyvitys, pehmis kassalta...Jää kyllä hakematta.
      Väittivät että oli asiakkaita paljon, että olis johtunut kiireestä...ei muuten ollut, asiakkaita oli tosi vähän.
      Mistä voi johtua että lielahden pikku-Hese on niin paljon parempi?

      • repe susi

        onkohan se sama täti joka toi tilauksen väärin ja kun sanoin siitä. se avautu niin että : miksi kaikki ylöjärveläiset tulee tänne neljän jälkeen syömään. yritti oikeen haastaa riitaa ja oli tosi ylimielinen. paikka on asiakas ystävällisyydestä nolla tasoa ja siisteys on sellaista että terveystarkastajan pitäs käydä siellä minun mielestäni.


      • Rooools
        repe susi kirjoitti:

        onkohan se sama täti joka toi tilauksen väärin ja kun sanoin siitä. se avautu niin että : miksi kaikki ylöjärveläiset tulee tänne neljän jälkeen syömään. yritti oikeen haastaa riitaa ja oli tosi ylimielinen. paikka on asiakas ystävällisyydestä nolla tasoa ja siisteys on sellaista että terveystarkastajan pitäs käydä siellä minun mielestäni.

        Rolissiin?. Paljon parempi ja siistimpi kuin hese. Ranskiksetkin paljo parempia kuin hehes. Vai ettekö tiedä, että Elossa on kaksikin hampurilais ravintolaa?


      • Ei Elon Heseen...
        Rooools kirjoitti:

        Rolissiin?. Paljon parempi ja siistimpi kuin hese. Ranskiksetkin paljo parempia kuin hehes. Vai ettekö tiedä, että Elossa on kaksikin hampurilais ravintolaa?

        No takuulla mä olen ekan Hesen vierailun jälkeen käynyt Rollssissa. Törmäsin kanssa siihen kiukuttelijamyyjään. Ja sain kylmän hampparin pöytään 15-20min myöhemmin kun ranskalaiset olin syönyt. Pikaruokaa...
        Olettasin että sinne voi jättää kirjekuoren ja osoittaa se omistajalle ja kirjottaa mielipiteensä ja vaikka tulostaa tämä ketju mukaan?


      • äänestän jaloillani
        Ei Elon Heseen... kirjoitti:

        No takuulla mä olen ekan Hesen vierailun jälkeen käynyt Rollssissa. Törmäsin kanssa siihen kiukuttelijamyyjään. Ja sain kylmän hampparin pöytään 15-20min myöhemmin kun ranskalaiset olin syönyt. Pikaruokaa...
        Olettasin että sinne voi jättää kirjekuoren ja osoittaa se omistajalle ja kirjottaa mielipiteensä ja vaikka tulostaa tämä ketju mukaan?

        olen äänestänyt jaloillani enkä enää ikinä aio asioida Elon Hesessä. Tehkää muutkin niin.
        Itse olen saanut odottaa kanatortillaani yli puoli tuntia ja siinä samassa todistaa kuinka surkeaa toimintaa siellä kassan takan on. Lisäksi tortilla oli väärin koottu ja kaikki roinat räiskitty lätyn sisään niin että sen syöminen autossa oli mahdotonta. Siksi sen toimittaminen varmaan kestikin niin pirun kauan: ei kukaan osaanut koota sitä tortilla-parkaa! Huonosta johtamisestahan kaikki johtuu eikä suinkaan työntekijöistä. Muutosta ei kuitenkaan tule, jos porukka hakee sieltä edelleen ruokansa...


      • HA!
        äänestän jaloillani kirjoitti:

        olen äänestänyt jaloillani enkä enää ikinä aio asioida Elon Hesessä. Tehkää muutkin niin.
        Itse olen saanut odottaa kanatortillaani yli puoli tuntia ja siinä samassa todistaa kuinka surkeaa toimintaa siellä kassan takan on. Lisäksi tortilla oli väärin koottu ja kaikki roinat räiskitty lätyn sisään niin että sen syöminen autossa oli mahdotonta. Siksi sen toimittaminen varmaan kestikin niin pirun kauan: ei kukaan osaanut koota sitä tortilla-parkaa! Huonosta johtamisestahan kaikki johtuu eikä suinkaan työntekijöistä. Muutosta ei kuitenkaan tule, jos porukka hakee sieltä edelleen ruokansa...

        Olen lähes joka kerta joutunut pettymään kyseisen hesen toimintaan. Mutta suurin syy on todellakin johtamisessa, eihän se ole ihme, ettei työtkään suju kun työntekijöissä on jatkuva vaihtuvuus, kuka hullu siellä sitten jaksaisi olla, valtavan työmäärän ja paineen alla. Sitte saat vielä kaikki loat päällesi, joita et välttämättä ole edes ansainnut ja tuskin se palkkakaan motivaatiota nostaa. Organisointi uusiksi ja järkeä peliin, toi on sellasta toimintaa mikä käy yritykselle kalliiksi ajan mittaan. Edes asiakkaat ei sitä peliä katsele, eikä niitä työntekijöitäkään loputtomiin riitä?

        JA Ihan sivusta tämän vain.. Saman kohtalon kokenut, mutta toisaalla.


    • myyjätär

      Olin siellä yhden vuoron, perjantai iltana ensimmäistä kertaa, ilman työkokemusta, yksin kassan takana ilman perehdyttämistä ja huutoa ja valitusta joka asiasta, eikä ollut perehdytetty mihinkään! En mennyt toiste ! Hävetti itseänikin paistajien hitaus

    • cghcghcgh

      Haettiin kerran ateriat sieltä ja yhestä puuttu kokonaan ranskalaiset

    • Nähty ja koettu on

      Kovasti hehkutettiin Elon avajaisten aikaan, miten palvelu pelaa rakennuksen hese-päässä 24/7. Toisin kävi. Mekin ajellaan enemmin Kolmen kulman suuntaan tai Lielahteen, jos paikat on siellä vielä auki.

    • HUonohese

      En käy enää ikinä Elon Hesessä.
      Palvelu surkeaa ja hlökuntaa liian vähän.
      Tosi epäsiistiä.
      Tuotteet huonoja, esim.hampurilaiset pahoja, tuntuu että pihvitkin jätetään puoliraaoiksi!

    • huonohese

      ELON HESE :-/

      Käytiin siellä kerran kaverin kanssa. tosi huonoa palvelua. kaverilta kaatu kokis lattialle ennenku oli edes juonut siitä. ei saanut uutta juomaa. ja mun ateria tuotiin jotain puolen tunnin kuluttua tilauksesta, kaverin tuotiin noin vartin kuluttua, vaikka tilasimmekin hampurilaiset samaan aikaan.
      henkilökuntakin oli surkea. siellä kassan takana oli kerran yks mies joka oli ilman hanskoja käsivarsi täynnä karvoja tekemässä niitä purilaisia.

    • Ei koskaan sinne

      Elon Hese on kamala paikka. Aina huonoa vihaisen oloista palvelua, tuotteet tosiaan lähes raakoja, seko paikka.

    • PUDIUG1NKOSTO

      Elon hese \,,/

      • ElonHeseFani4eva

        vessa oli ihana
        palvelu parasta
        ruoat sopivan lämpösiä ( juuri tehty )
        ranskalaiset sopivan suolaisia
        ja kahvi oli hyvää KIITOS :)


    • sunsh1nee

      Älkää haukkuko Elon hese on paras !

    • tyytyväinen

      Itsellä on Elon Hesessä ollut palvelu aina mukavaa. Nuoret tytöt kassalla ovat iloisia ja olen aina saanut haluamani tuotteet :)

    • penisrengas2

      Itse pidän siitä kauniista blondista myyjästä,aina hymyillyt kun olen käyynyt siellä :)

      • konkkaronkka3

        Hampurilaisiin laitettiin väärät mausteet jne.. Olivat kylmiä.. Lista olis loputon tyytymättömyys kysymyksessä. Ajelen hyvillä mielin Lielahden mäkkiin, menkööt sitte se tippa enemmän bensaa, saapahan ainaki palvelua ja laatua. Ja mäkissä on parempi safka muutenki ja se on halvempaa!


    • EI ikin'ä

      Elon Heseen en enää mene, olen ollut monta kertaa ja JOKA kerralla sama juttu, hampurilaiset eivät ole mielestäni kypsiä, pihvikin siinä ja siinä onko kypsä, kylmiä tuotteita, jotenkin ei niin mukavaa henkilökuntaa ja koko paikka on karu, niin iso paikka eikä edes kunnon leikkinurkkausta lapsille, tuonnehan saisi varmasti pallomerenkin ym.

    • Hesetär

      Itkuunne on vastattu, ei ole Elossa Heseä enää.

      • Ei suuri menetys

        Hankala oli Elon hesellä poiketa. Teivon hese on hyvällä paikalla eikä ole usienkaan ruhkaa. Samalla voi tankata edullisempaa polttoainetta abc:ltä tai nesteen kylmältä asemalta. Lielahtikaan ei ole kaukana, jos on kaupoille asiaa.

        Yrittäjän puolesta voi olla pahoillaan, mutta asiakkaan suunnasta ei aihetta itkuun.


    • mäkkihesebrgerk

      No höy. Ylöjärvellä ei sitten ole enää mitään mc donaldsia hesburgeria tai vastaavaa. Kebab pizeerioita toki riittää liiaksi asti, mutta laittakaa nyt hyvänen aika joku mäkki tai hese pystyyn. Ei välttämättä eloon vaan jonnekin muualle.

      • mättöpullaa

        Ohan tuo Rolssi vielä Teboililla.


      • 1+5

        Teivon ABC:llä on Hesburger.


      • niin eilistä
        mättöpullaa kirjoitti:

        Ohan tuo Rolssi vielä Teboililla.

        Eihän ketään käy teebeellä?.Rols;) lollero!


      • tp rules
        niin eilistä kirjoitti:

        Eihän ketään käy teebeellä?.Rols;) lollero!

        kyllä teepee on parasta !


    • burgerikuningas

      vihdoinkin paskan myynti loppui onneksi.

    • Martat kunniaan!

      Onko tämä keskustelupalsta joku uusavuttomien foorumi??? Kannattaisiko jo mennä Marttojen ruoanlaittokurssille, niin oppisi laittamaan kotiruokaa? Kenenkään ei ole pakko käydä epämääräisissä hampurilaispaikoissa tai ruokkia siellä perhettään!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe