operaattorilogo

M55

miten saan sen ärsyttävän FI SONERA -tekstin pois, että voisin laittaa värillisen taustakuvan? törkeän näköistä, kun se teksti tulee kuvan päälle.. jostain luin, että sitä ei voi poistaa kokonaan, mutta sen saa läpinäkyväksi. no, en ole keksinyt mistä sen saisi, tietääkö kukaan?

25

21408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allu

tilaa tyhjä logo buumi.net:istä tai jostain...
      mulla ainaki auttoi

• pikseli

Laita logoksi esim yksi pikseli

• töttöröö

Mulla on myös tuo Siemens M55,enkä oo keksinyt että miten tuon operaattorilogon saisi pois.Yritin tilata tyhjän logon,kun tuossa aiemmassa viestissä oli sellainen neuvo/idea,mutta ei kyllä onnistunut mulla.Ehkä sitä operaattorilogoa ei sitten saa pois......Harmi,kun se teksti tulee taustakuvan päälle.Neuvoja?

• logoton

tilaa siihe transparentti kuva niin ei näy operaattori kuvaa. saat sen imastua wapin kautta club-siemensin sivulta

• Hihhuli

Ite sain logon pois puhelimen asetuksista...Asetukset=>Ensisijainen verkko=>Lista=>Ota kohta 1 ja paina Muuta.Valitse oma operaattori(siellä on vaikka kuinka paljon)=>Paina Info=>Ota tiedot talteen=>Sama valikko missä oli operaattoreita,paina kohtaa Toinen Verkko (ensin siis lista) ja sitten kohta 1. Toinen Verkko löytyy,kun painat valikossa ylöspäin.=>Valitse se.=>Sitten syötä talteenotetut tiedot siihen eli maatunnus ja verkkotunnus=>Alhaalla lukee operaattorisi nimi.Pyyhise pois ja laita tilalle tyhjä välilyönti.Itse sain sen pois näin,eikä maksanut mitään.eikä tuo oo edes vaikeeta.Kannattaa kokeilla.

• JooMutta
        Hihhuli kirjoitti:

Ite sain logon pois puhelimen asetuksista...Asetukset=>Ensisijainen verkko=>Lista=>Ota kohta 1 ja paina Muuta.Valitse oma operaattori(siellä on vaikka kuinka paljon)=>Paina Info=>Ota tiedot talteen=>Sama valikko missä oli operaattoreita,paina kohtaa Toinen Verkko (ensin siis lista) ja sitten kohta 1. Toinen Verkko löytyy,kun painat valikossa ylöspäin.=>Valitse se.=>Sitten syötä talteenotetut tiedot siihen eli maatunnus ja verkkotunnus=>Alhaalla lukee operaattorisi nimi.Pyyhise pois ja laita tilalle tyhjä välilyönti.Itse sain sen pois näin,eikä maksanut mitään.eikä tuo oo edes vaikeeta.Kannattaa kokeilla.

Operaattori logo kyllä poistuu mutta tilalle ilmestyy huutomerkki (kaikki asetukset on oikein)

• Rohtori
        JooMutta kirjoitti:

Operaattori logo kyllä poistuu mutta tilalle ilmestyy huutomerkki (kaikki asetukset on oikein)

kokeilin tuota asetusten kautta poistamista ja se toimii,ei tartte enää kärsiä operaattorin ärsyttävästä tekstistä.....tänks hihhuli!

• Siemens
        Hihhuli kirjoitti:

MC60.ssä saman lailla,kiitti neuvosta,Hihhuli.

• Hihhuli
        Siemens kirjoitti:

MC60.ssä saman lailla,kiitti neuvosta,Hihhuli.

Hyvä juttu,että sama systeemi toimii muissakin Siemensin kännyissä.

• Tiina:)
        Hihhuli kirjoitti:

kiitti tosi paljon ohjeesta... nyt näkyy kaikki tausta kuvat..:) voi vitsi... oon tapellu sen logonkanssa jo koht puol vuotta..:) *nauraa*
        kiitti.. kyllä toimii...:)

• siemens m55
        Hihhuli kirjoitti:

hyvin toimi noilla ohjeilla ja operaattorilogo läks pois...

• PASKA LIKKA 88
        Hihhuli kirjoitti:

VOITKO HIHHULI KERTOA MITÄ KÄNNY MERKKIÄ KÄYTÄT?!
        NOKIASSA MEINAAN EI AINAKAAN LÖYTYNYT TUOTA!!

• nössö
        Hihhuli kirjoitti:

laita taustakuvasi vain logoksi niin kyllä lähtee taustalle voi laittaa ihan mitä vaan

• ............

lähetä viesti. JDLOGO POISTO numeroon 173899 hinta 0,85€
      sitten vaan tilailemaan taustakuvia.
      tuolta sivuilta olen itse löytäny ton logon poiston..
      http://www.mobiilibox.net

• vil94

ei tuo ainakaan minulla onnistunut. mulla on saunalahti ja nokian kännykkä 3100.

• Laiskiainen

kattoos sieltä nettisivulta,missä oli se operaattorilogon poisto,mutta siin oli et se kävisi vain Nokian puhelimiin.Itselläni on myös Siemens M55,eikä se toiminut siinä.

• ...

Joo vittu ei olis tarkoitus tilaa taustakuvan päälle mitään valkoista laatikkoa.. perkele

• Laiskiainen
        ... kirjoitti:

Joo vittu ei olis tarkoitus tilaa taustakuvan päälle mitään valkoista laatikkoa.. perkele

Mä tein niinkuin siinä oli eli puhelimen asetuksista ja nyt ei ole mitään operaattorilogoa.Ja taustakuvakin näkyy :) Toimii!

• jonez
        Laiskiainen kirjoitti:

Mä tein niinkuin siinä oli eli puhelimen asetuksista ja nyt ei ole mitään operaattorilogoa.Ja taustakuvakin näkyy :) Toimii!

Jep! radiolinjan logon sain pois, mutta nyt on ilmestyny puhelimen ELISA-logo ja noilla ohjeilla ei enää lähdekään pois :(

• Hihhuli
        jonez kirjoitti:

Jep! radiolinjan logon sain pois, mutta nyt on ilmestyny puhelimen ELISA-logo ja noilla ohjeilla ei enää lähdekään pois :(

Itselläni on Radiolinjan,siis nykyisen Elisan liitymä,mutta mun puhelimeen ei ole tullut takaisin mitään Elisan operaattorilogoa,vaikka olen poistanut alkujaan Radiolinjan oper.logon.

• jonez
        Hihhuli kirjoitti:

Itselläni on Radiolinjan,siis nykyisen Elisan liitymä,mutta mun puhelimeen ei ole tullut takaisin mitään Elisan operaattorilogoa,vaikka olen poistanut alkujaan Radiolinjan oper.logon.

Jep, näytöllä töröttää nykyään teksti ELISA ja ei onnistu poistaminen asetusten kautta...

• minda 83

Laiskiainen minulla on myös siemens m55 ja oli sama ongelma johon löysin ratkaisun siemen jälleenmyyjältä oulusta.. eli pistäs tekstaria :s_m55_no_logo ja häipyy useampikin logo näytöktä ja voit nautiskella taustiksestasi..Ole hyvä

• Subtly

Kokeilin tuota asetusten kanssa leikkimistä, ja käsittääkseni kaikki meni jopa oikein. Saunalahti kuitenkin on ja pysyy taustakuvan päällä. Olisiko vielä lisää hyviä ehdotuksia?

• turhautunut

kokeilin kans hihhulin ohjeita mut saunalahti tekstit ne vaan pällistelee ruudussa. harmillista. ja kun mulla on 2 saunalahtea päällekkäin ni ei näy siemens cf62 näytöllä paljonkaan taustakuvasta.. someone help me!?!

• kuikö
        turhautunut kirjoitti:

kokeilin kans hihhulin ohjeita mut saunalahti tekstit ne vaan pällistelee ruudussa. harmillista. ja kun mulla on 2 saunalahtea päällekkäin ni ei näy siemens cf62 näytöllä paljonkaan taustakuvasta.. someone help me!?!

sama ongelma nokian kännyköissä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      57
      3949
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      9
      2551
    3. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      54
      1932
    4. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1416
    5. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1270
    6. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      199
      1237
    7. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1081
    8. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1069
    9. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      896
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      55
      894
    Aihe