Miten saada tyttö kiinnostumaan ???

poika -94

Oon 15 v. poika oon ihastunut yhteen vuotta nuorempaan tyttöön... Tää tyttö ei kuitenkaan oo millään tavalla kinnostunut minusta ja ongelmani onkin, että miten saan tytön kiinnostumaan minusta ? Tutustin tähän tyttöön itseasiassa vasta n.viikko sitten kavereideni kautta, joten pitäisikö ekana yrittää tutustua paremmin tähän tyttöön vai mitä pitöisi tehdä ?

Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata !!!

348

27671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dd

      Jos mahdollista, niin kehottaisin tutustumaan paremmin..

      • Eltso

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen


      • jeesusss

        Odota että tulee ikää 3 vuotta lisää


      • lumi07
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        minun mielestäni ei kannata vielä tuon ikäisenä kysyä häneltä


      • Anonyymi

        Oon itekin 10 jamul on tyttö ystävä


      • Anonyymi

        tutustuu siihen paljon parempin


      • Anonyymi

        Joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon itekin 10 jamul on tyttö ystävä

        No, ei varmaan kovin hyvää tyttöystävää koska oot vielä aika nuori


      • Anonyymi
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        Se on hiano asia jos joku tietää mä voin kertoa ite oon 14 itellä ei oo mujiaa ja mulle vittuilaab siitä


      • Anonyymi

        Miks vitus noin nuorena sitkj oot 13 ni sit
        Murrosikä ku alkaa ni rupee työt. eri tavalla kiinnostaa pon huomannu


      • Anonyymi
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        Mull on aiva samat jutut oon 10 katos. (no koht) Nii se on jo ihastunut muhu. Mut aika moni tietää että se on ihastunu muhu, mut kukaan muu ei tiiä että mä oon ihastunu siihe. Miten mä teen? Miten mä lähestyn sitä?


      • Anonyymi
        lumi07 kirjoitti:

        minun mielestäni ei kannata vielä tuon ikäisenä kysyä häneltä

        Kannattaa kysyä häneltä


      • Anonyymi

        Oo oma ittes!


      • Anonyymi
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        Sano kavereilles et sentää sul on toisin ku niil mut se muija on vieres nii ingnooraat frendis vaa jos ne alkaa jotain kuittailee


      • Anonyymi

        Minkä takia haluat heti uuden ja 9v on liian nuori olla yhes


      • Anonyymi
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        Niin


      • Anonyymi

        Miten sait ekan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei varmaan kovin hyvää tyttöystävää koska oot vielä aika nuori

        Emmä vaa saa ystäviä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sait ekan

        Ei oo ystäviä


      • Anonyymi
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        Sama oon 10 v
        Ja sama homma


      • Anonyymi
        jeesusss kirjoitti:

        Odota että tulee ikää 3 vuotta lisää

        Olen itsekin 10 mutta olen silti jo kiinnostunut tytöistä ja olen itsekin pihkassa yhteen tyyppiin


      • Anonyymi
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        Sama
        Mäkään en haluaisi että mua kiusataan sen takia


      • Anonyymi

        Olen 9v poika miten saan tyttöystävän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mull on aiva samat jutut oon 10 katos. (no koht) Nii se on jo ihastunut muhu. Mut aika moni tietää että se on ihastunu muhu, mut kukaan muu ei tiiä että mä oon ihastunu siihe. Miten mä teen? Miten mä lähestyn sitä?

        Jossai hyväs hetkes Mis ei oo kauheest ihmisiä ni sano sille et rakastat sitä (oon 10 v ollu 3 muijaa)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon itekin 10 jamul on tyttö ystävä

        Ohhoh, oon kans nyt 13 ja mul on sama tyttis ku 4 vuotta sitten :D


      • Anonyymi

        Kysy joltakulta toiselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama oon 10 v
        Ja sama homma

        Samaa


      • Anonyymi
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama
        Mäkään en haluaisi että mua kiusataan sen takia

        Jos ne rupee kiusaa sua nii älä välitä itelki kävi viime vuonna sillee et ruvettii vittuilee ja pro tip jos sul on joku tosi hyvä kaveri joka ei kerro salaisuuksia nii avaudu sille asiat ja joku päivä sä kysyt siltä alax


      • Anonyymi

        Ite oon ollu 7 vuotiaana yhes nii


      • Anonyymi
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        Ainakin 2v lisää. Noin nuorena sydän särkyy (tiedän kokemuksesta) Olin 10v ja ihastunut Puoliksi suomalaiseen puoliksi Kiinalaisen tyttöön hän oli mun Tyttöystävä noin 2kk kunnes tuli 2 riitaa ekasta selvittiin mutta toinen oli jo iso ja se ei halunnu olla mun kaa yhes. Sad


      • Anonyymi

        Mulla oli viisi mutta neljä petti mut mutta me oltiin kihloissa😘😘🥰😍🥰😍❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hiano asia jos joku tietää mä voin kertoa ite oon 14 itellä ei oo mujiaa ja mulle vittuilaab siitä

        Vittu nii


      • Anonyymi
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        Mulla on ihan sama homma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama
        Mäkään en haluaisi että mua kiusataan sen takia

        Niin miks kaikki kiusaa sua siitä ei oo mitään järkee Kiusaan siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ne rupee kiusaa sua nii älä välitä itelki kävi viime vuonna sillee et ruvettii vittuilee ja pro tip jos sul on joku tosi hyvä kaveri joka ei kerro salaisuuksia nii avaudu sille asiat ja joku päivä sä kysyt siltä alax

        Mä oon ihan samaa mieltä on mullakin kavereita jotka k iusas mua kun mulla oli tyttöystävä jonka kaa oon kyllä jo eronnut mut oli mulla myös semmosia kavereita jotka ei kiusannu mua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo

        Sano tytölle että tykkäät hänestä minäkin olin koulussa ihastunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mull on aiva samat jutut oon 10 katos. (no koht) Nii se on jo ihastunut muhu. Mut aika moni tietää että se on ihastunu muhu, mut kukaan muu ei tiiä että mä oon ihastunu siihe. Miten mä teen? Miten mä lähestyn sitä?

        Ekaks kysy lemppari elokuvaa sit ku se vastaa sen lempi elokuvan nii kysy et kannataako se kattoo. nii täs kohtaa kiinnitä huomiota siihen millä tavalla se sen sanoo. sanooko sen sillee joo sun kannattaa kattoo se vai sillee et joo meiän kannattaa kattoo se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama
        Mäkään en haluaisi että mua kiusataan sen takia

        Mulla sama oon 10v ja oon pihkassa ollu vittu vuoden yhtee ja kerran kerroin nii sit en tiiä aluks se tykkäs must mut enää ei oon oma ittenni oon varmaa nii vitun tyhmä ku oon tämmöne vitu haukkuja joka vihaa jotain ja ei musta tytöt tykkää


      • Anonyymi
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        Ei 10v tarvii muijjaa


      • Anonyymi
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        Mulla on melkeen sama mut oon 12v ja oon ihastunut yhteen luokalaisen ja mun kaverit tietää siitä mut en haluu et siitä tulee iso numeroo niin ja se tyttö johon oon ihastunut on sananut et ei pidä musta mut yritän silti saada häntä tykkäämään musta🤫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oo oma ittes!

        Koita samoja taktiikoita mitä ennen kun sait sen aieman
        Ja hyvää että sulla ees oli tyttö ystävä kun mulla ei ees oo kun oon jo 12v


      • Anonyymi
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        melkein sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon ollu 7 vuotiaana yhes nii

        miks tarvii fleksaa sil et on tyttoystava nuorena🤨


      • Anonyymi

        Oon 8v ja oon ihastunut yhteen meidän luokalaiseen se on Emma ja se on ehkä 1vuoden vanhempi mitä teen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 9v poika miten saan tyttöystävän

        Mä oon 8v miten saan tyttö ystävän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 9v poika miten saan tyttöystävän

        Ja oon poika


      • Anonyymi
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        Kaverini on ihastunut myös hän on 11v


      • Anonyymi
        lumi07 kirjoitti:

        minun mielestäni ei kannata vielä tuon ikäisenä kysyä häneltä

        Kai te tiedätte että 10v tytöt on kiinnostunu pojista jo 2-3 luokasta asti ja AINAA kaikki tytöt oottaa että joku kysyy niitä ulos mutta ei ikinä miettii pojat JOTEN KYSY joo sanon tän myöhään se tyttö on jo unohtunu (varmaan) joten MUT JOS ET OO TEHNY MITÄÄN ASIALLE NIIN NYT VITSI MEET SANOO SILKE JOTAAA!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei varmaan kovin hyvää tyttöystävää koska oot vielä aika nuori

        Turpa kiinni kaikki gf:ät ja bf:ät on hyviä vaikka 7vuotiaana>:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mull on aiva samat jutut oon 10 katos. (no koht) Nii se on jo ihastunut muhu. Mut aika moni tietää että se on ihastunu muhu, mut kukaan muu ei tiiä että mä oon ihastunu siihe. Miten mä teen? Miten mä lähestyn sitä?

        Mee sanoo sille et tykkäät siitä ofcccc


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itsekin 10 mutta olen silti jo kiinnostunut tytöistä ja olen itsekin pihkassa yhteen tyyppiin

        KYSY ULOS SITÄ!??!


      • Anonyymi
        lumi07 kirjoitti:

        minun mielestäni ei kannata vielä tuon ikäisenä kysyä häneltä

        Ite oon saman ikäinen oon ihastunut mutta en aikonut mitään kummemmin ennen 7-9 luokaa.


      • Anonyymi
        Eltso kirjoitti:

        Olen 10v poika ja olen kiinostunut yhdestä luokkakaveristani ja haluan saada hänestä tyttöystävän ja en halua että muut kaverini tietäisivät mitä teen

        Ole oma itsesi älä esitä vaan ole kiltti ja auta sitä niin saat hänen huomion PS olin samassa tilanteessa ja nää kyllä auttoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon itekin 10 jamul on tyttö ystävä

        Moi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama oon 10 v
        Ja sama homma

        Voikksä olla mun tyttö ystävä
        Mä haluun mä en oo saanu ketääkii nnos tumaa vaikka mä oon kuuma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 9v poika miten saan tyttöystävän

        Sano tuu panee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mull on aiva samat jutut oon 10 katos. (no koht) Nii se on jo ihastunut muhu. Mut aika moni tietää että se on ihastunu muhu, mut kukaan muu ei tiiä että mä oon ihastunu siihe. Miten mä teen? Miten mä lähestyn sitä?

        Hei kuulkaas, meikä on 12 ja mul (on ollu) tyttis mut erottiin sit ja jotenki vaan välillä saatta tuntua ettei msuta kukaan tykkää... jos vaikka menisit puhumaan sille suoraan sun tunteista sitä kohtaan, saattais helpottaa ja elä su kavereista välitä sanoivat mitä sanoivat!:)


      • Anonyymi
        jeesusss kirjoitti:

        Odota että tulee ikää 3 vuotta lisää

        Sigma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon 8v ja oon ihastunut yhteen meidän luokalaiseen se on Emma ja se on ehkä 1vuoden vanhempi mitä teen

        No et sää voi koska se on vähän liian sus jos nää teet sillee koska jos sää haluut tyttiksen sen pitäis olla saman ikäinen tai nuorempi


    • Härkäläinen

      Joo ehdottomasti tutustut paremmin, jos meet heti pyytelemään ulos niin ei tule mitään.
      Koita päästä juttelemaan sille luonnollisesti (eli en kannata tätä "mukaan porukkaan"-periaatetta, eli että mennään vaan yhtäkkiä juttelemaan tytölle, vaan koita olla vaikka sellasessa porukassa, joka juttelee nilleki/on niiden lähellä, jos ymmärrät). Kannattaa myös katella sitä, se ei välttämättä huomaa, mutta jos huomaa, niin sitte se voi kiinnostua (ainakin että mitä toi mulkkaa? :D), enkä kiinnostumisella meinaa sitä että katsekontaktilla sais sen ihastumaan, vaan sitä että se pistää sut tavallaan merkille, kun kerta sa oot selvästi pistäny sen merkille. Kannattaa myös olla kohtelias ja huomaavainen tätä tyttöä kohtaan. Ei kannata olla mikään angst angst teini, etenkään sen lähellä, vaan ihan iloinen ja positiivinen, ei kuitenkaa mikää kukkaislapsi :D Pukeutumiseen kannattaa jossain määrin kans kiinnittää huomiota (ei mikskää fruittariks kannata alkaa kuitenkaan, jos siis et jo ole), tähän en kuitenkaan varmaan itse kiinnittäis huomiota, saaatan välillä pukeutua omituisesti (hieno ja suht iso ja paksu huppari ja kapeat farkut=näytän tikkarille :D:D), mutta eipä ole kukaan valittanu.

      Olis varmasti vielä jotain muutakin, en nyt vaan saa enempää päähäni... Onnea "yritykseen" ja kerro miten on käyny, haluisin tietää mitä neuvotuille on käyny :D

      • Fínerpori12

        oon ihastunu enkä tiiä mitä tehdä tyttö ei viel välitä must. mitä tehdä apuu?


      • Olli
        Fínerpori12 kirjoitti:

        oon ihastunu enkä tiiä mitä tehdä tyttö ei viel välitä must. mitä tehdä apuu?

        Ole siisti käy 4 kertaa viikossa suihkussa ole kiltti ja tutustu se toimi mulla älä ikinä pussaa toisia tyttöjä muuten se jättää sut


      • Tyttö 12v
        Fínerpori12 kirjoitti:

        oon ihastunu enkä tiiä mitä tehdä tyttö ei viel välitä must. mitä tehdä apuu?

        Pojat hei, come on! Menkää kertoo sille teijän ihastukselle, että tykäätte siitä, vaikka se teijän ihastus ei tykkää teistä nii se saattaa alkaa tykätää susta nii ja tietysti kehukaa tyttöö ;) Se saattaa auttaa ;)


      • Fínerpori12 kirjoitti:

        oon ihastunu enkä tiiä mitä tehdä tyttö ei viel välitä must. mitä tehdä apuu?

        mee juttelemaan sille ja kysy "voitasko tutustuu paremmin" mikäli et tunne tätä kyseistä tyttöä. ps:mul sama onkelma...


      • Neellu

        Moi mä oon 12v tyttö mitä teen yks minun luokalainen on ihastunut minuun.
        me jutellaan ja laitetaan vistiä me ei aina laitteta viestiä kun se laitaa viestiä mä en tiiä miten mä vastaan.


        osaako joku vastata minun kysymykseen?


      • Anonyymi

        Siis oon tyttö 12v ja kolme meidän luokan poikaa on ihastunut muhun. Yks niistä tuli kertomaan mulle että tykkää musta mutta mä en tykkää siitä. Ja se alko snäppää mulle tosi paljon ja tykkäs mun kaikista ig kuvista. Vaikka kylläkin poistin ne kaikki ja en tiedä mitä teen?! Voiko joku auttaa


      • Anonyymi
        Neellu kirjoitti:

        Moi mä oon 12v tyttö mitä teen yks minun luokalainen on ihastunut minuun.
        me jutellaan ja laitetaan vistiä me ei aina laitteta viestiä kun se laitaa viestiä mä en tiiä miten mä vastaan.


        osaako joku vastata minun kysymykseen?

        Meet vaa kysyy joltaki että haluutko alkaa olee


      • Anonyymi
        Olli kirjoitti:

        Ole siisti käy 4 kertaa viikossa suihkussa ole kiltti ja tutustu se toimi mulla älä ikinä pussaa toisia tyttöjä muuten se jättää sut

        Totta kannattaa lisää myös huumori


      • Anonyymi
        atti kirjoitti:

        mee juttelemaan sille ja kysy "voitasko tutustuu paremmin" mikäli et tunne tätä kyseistä tyttöä. ps:mul sama onkelma...

        Saanko väliin kysyä teilt tytöilt et mitä tykkäätte must mä oon 9v poika tumma semi lyhyt fleda mä harrastan skatee biitsifudaa ja oon 138 cm tykkään pelaa mut en pelaa paljoo, skatee, limust, ja mopoist


      • Anonyymi
        Fínerpori12 kirjoitti:

        oon ihastunu enkä tiiä mitä tehdä tyttö ei viel välitä must. mitä tehdä apuu?

        Sun kannattaa olla hänelle kohtelias ja huomaavainen mä kin oon ihastunut yhteen tuttöön eikä sekään oikeen oo kiinostunu mutta kun oo ollu sille kiltti ja huomaavainen niin s nyt se kattelee mua tuntien aikana ja kyselee että kuka on sun lempi tyttö enempää päähän ei tuu onnea yritykseen!


      • Anonyymi
        Tyttö 12v kirjoitti:

        Pojat hei, come on! Menkää kertoo sille teijän ihastukselle, että tykäätte siitä, vaikka se teijän ihastus ei tykkää teistä nii se saattaa alkaa tykätää susta nii ja tietysti kehukaa tyttöö ;) Se saattaa auttaa ;)

        Ei kannata mennä, jos ei ole varmuutta että haluaako se ihastus vastata siihen että onko se ihastunu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oon tyttö 12v ja kolme meidän luokan poikaa on ihastunut muhun. Yks niistä tuli kertomaan mulle että tykkää musta mutta mä en tykkää siitä. Ja se alko snäppää mulle tosi paljon ja tykkäs mun kaikista ig kuvista. Vaikka kylläkin poistin ne kaikki ja en tiedä mitä teen?! Voiko joku auttaa

        Mulla on melkein sama ongelma mutta päinvastoin, kukaan tyttö ei tykkää musta mutta mä annan ohjeen:vetäydy niistä ulkopuolelle😉


      • Anonyymi
        Tyttö 12v kirjoitti:

        Pojat hei, come on! Menkää kertoo sille teijän ihastukselle, että tykäätte siitä, vaikka se teijän ihastus ei tykkää teistä nii se saattaa alkaa tykätää susta nii ja tietysti kehukaa tyttöö ;) Se saattaa auttaa ;)

        Mutta sitte se kertoo kaikille ja se on noloo oon kokenut sen pari kertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitte se kertoo kaikille ja se on noloo oon kokenut sen pari kertaa

        No jep (osaan samaistua)


      • Anonyymi
        Olli kirjoitti:

        Ole siisti käy 4 kertaa viikossa suihkussa ole kiltti ja tutustu se toimi mulla älä ikinä pussaa toisia tyttöjä muuten se jättää sut

        Pussasin vahingossa yhtä toista tyttöä mut onneks se ei huomannu


      • Anonyymi
        Fínerpori12 kirjoitti:

        oon ihastunu enkä tiiä mitä tehdä tyttö ei viel välitä must. mitä tehdä apuu?

        Pyydä ulos sitä ja kysy mistä se tykkää ja juttele sen kaa ja ole mukava ja kysy mitä se halua tehdä ja mitä se harrastaa ja kero itsestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oon tyttö 12v ja kolme meidän luokan poikaa on ihastunut muhun. Yks niistä tuli kertomaan mulle että tykkää musta mutta mä en tykkää siitä. Ja se alko snäppää mulle tosi paljon ja tykkäs mun kaikista ig kuvista. Vaikka kylläkin poistin ne kaikki ja en tiedä mitä teen?! Voiko joku auttaa

        Elä ainakaan mee töykeästi sanoo tai mitään sellasta siis cmoon mieti miltä susta tuntuisi jos sainottais et No en haluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko väliin kysyä teilt tytöilt et mitä tykkäätte must mä oon 9v poika tumma semi lyhyt fleda mä harrastan skatee biitsifudaa ja oon 138 cm tykkään pelaa mut en pelaa paljoo, skatee, limust, ja mopoist

        Oo oma ittes


      • Anonyymi
        Tyttö 12v kirjoitti:

        Pojat hei, come on! Menkää kertoo sille teijän ihastukselle, että tykäätte siitä, vaikka se teijän ihastus ei tykkää teistä nii se saattaa alkaa tykätää susta nii ja tietysti kehukaa tyttöö ;) Se saattaa auttaa ;)

        Ite aijon huomenna sano mun ihastuksen että mää tykkää suut ja et oot ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jep (osaan samaistua)

        Sama


      • Anonyymi
        Neellu kirjoitti:

        Moi mä oon 12v tyttö mitä teen yks minun luokalainen on ihastunut minuun.
        me jutellaan ja laitetaan vistiä me ei aina laitteta viestiä kun se laitaa viestiä mä en tiiä miten mä vastaan.


        osaako joku vastata minun kysymykseen?

        Vastaat vain positiivisesti ja rehellisesti ite oon kohta 9v ja oon ihastunu yhteen meijän luokan tyttöön ja en juttele sen Kaa yhtään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oon tyttö 12v ja kolme meidän luokan poikaa on ihastunut muhun. Yks niistä tuli kertomaan mulle että tykkää musta mutta mä en tykkää siitä. Ja se alko snäppää mulle tosi paljon ja tykkäs mun kaikista ig kuvista. Vaikka kylläkin poistin ne kaikki ja en tiedä mitä teen?! Voiko joku auttaa

        Sanot vaan et tykkää ja jos tykkäät jommasta kummasta niistä kahdesta muusta niin laita sille että tykkäät enemmän yhestä toisesta




        Toivottavasti oli apua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaat vain positiivisesti ja rehellisesti ite oon kohta 9v ja oon ihastunu yhteen meijän luokan tyttöön ja en juttele sen Kaa yhtään

        Sama itselläni mut oon 10v
        (se tyttö vihaa minuu)


      • Anonyymi
        Tyttö 12v kirjoitti:

        Pojat hei, come on! Menkää kertoo sille teijän ihastukselle, että tykäätte siitä, vaikka se teijän ihastus ei tykkää teistä nii se saattaa alkaa tykätää susta nii ja tietysti kehukaa tyttöö ;) Se saattaa auttaa ;)

        siis tääon nii totta tein tän ja oon suhtees nii tehkää tää pojat


      • Anonyymi
        Fínerpori12 kirjoitti:

        oon ihastunu enkä tiiä mitä tehdä tyttö ei viel välitä must. mitä tehdä apuu?

        Yritä päästä edes kaveriksi eka niin on ehkä helpompi alottaa


      • Anonyymi
        Neellu kirjoitti:

        Moi mä oon 12v tyttö mitä teen yks minun luokalainen on ihastunut minuun.
        me jutellaan ja laitetaan vistiä me ei aina laitteta viestiä kun se laitaa viestiä mä en tiiä miten mä vastaan.


        osaako joku vastata minun kysymykseen?

        Onko se tyttö vai poika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oon tyttö 12v ja kolme meidän luokan poikaa on ihastunut muhun. Yks niistä tuli kertomaan mulle että tykkää musta mutta mä en tykkää siitä. Ja se alko snäppää mulle tosi paljon ja tykkäs mun kaikista ig kuvista. Vaikka kylläkin poistin ne kaikki ja en tiedä mitä teen?! Voiko joku auttaa

        Mee sanoo sille et sä et tykkää siitä ja ettet haluu et se pistää niitä ja jos se jatkaa sano sille et siitä tulee seurauksia


      • Anonyymi

        Kokeilen tätä kiitos vinkeistä


      • Anonyymi
        Tyttö 12v kirjoitti:

        Pojat hei, come on! Menkää kertoo sille teijän ihastukselle, että tykäätte siitä, vaikka se teijän ihastus ei tykkää teistä nii se saattaa alkaa tykätää susta nii ja tietysti kehukaa tyttöö ;) Se saattaa auttaa ;)

        Mul on sama tilanne oon 10v poika tykkään yhest tytöstä mutta se ei tykkää musta.
        Kannattaa estää se tyyppi on hyvä jos ois nuorena poikia tai tyttöjä jotka pitää susta


    • -girll

      alat juttelee sille, otat selvää mesest/ puhelinnumerost ja kaikkee tämmöst. sit jos seki kiinnostuu ni voitte lähtee kahestaa hengailee ja siit saattaaki sit tulla jtn vakavampaaki ;) onnee sulle!

    • aksu626

      ite oon 12 vuotias ja haluisin tietää miten saan tytöt mun perää ku pit'äähä pojalla tyttöjä olla

      • Jonnekoriander

        kanttii pyytää makee hakeen es sit tarjoo sitä niille XDDD toimi ainaki jonilla :---DD vai sil onki velkoi maksamatta ;;;DDXXXDDD


      • Pókemon

        Mua jahtaa melkei jokapäivä koulus joku tyttö mut ne ei tykkää must :D Vinkkei??


      • :DD

        Lol :D


      • girl.power
        Pókemon kirjoitti:

        Mua jahtaa melkei jokapäivä koulus joku tyttö mut ne ei tykkää must :D Vinkkei??

        Kysyt miks ihmeessä seuraat


      • Inl
        Jonnekoriander kirjoitti:

        kanttii pyytää makee hakeen es sit tarjoo sitä niille XDDD toimi ainaki jonilla :---DD vai sil onki velkoi maksamatta ;;;DDXXXDDD

        Oon ihastunut liljaan tyttöön se kertoi että me voisimme olla vaan ystäviä ja. Mä haluuun että se olisi rakastanut muhun mä oon antanut suklaan levyn se sanoi kiitti ei mitään muuta. Mitä mun pitäis tehä auttakaa mua !


      • 12vjunttilappajärveltä
        Pókemon kirjoitti:

        Mua jahtaa melkei jokapäivä koulus joku tyttö mut ne ei tykkää must :D Vinkkei??

        Sama juttu. Me ain enkun tunnin jälkee otetaa juoksu kisoi luokkaa frendin ja niitte kans. Ne retuuttaa meitä ns kiskoo hupusts ja kaikkee :D Mut eihä me mitää naisten hakkaajii olla nii annetaa olla ja nauretaa vaa. Sama tyttö oli mul kiikaris jo kaua ja se jätti mut kerra ilma syytä. Se kattoo mua joka tunti ja meil o katsekontaktia joka tunti melkee. Jo 2lk lähtie se o ollu mulle tosi ihana ja se o kauhee kaunis ja mul o tunteita sitä kohtaa. Tos päiväl se sano sen kaverille et tulee sanoo mulle et se tykkää susta, viikko sit se sano et oon kuumempi ku 6 hella 😶😥 ja tää näyttää tosi hyvältä et mul onki jo gf enne frendei ni saa aukoo päätää et minkälaine kultakimpale mul o :D vois kysyy sitä treffeille ku oon ollu kauhee nössö koko vuoden ja oon ollu aina kiltti sille, se pyys lukuvuoden alus et vaihtais sen rikkinäisen hissan kirjan mu omaa ja annoin sen sille. Meil o ollu kaikenlaista menos täs viimesen vuoden aikana mut chanssiä man 😂


      • Vitunhomoooooo
        Pókemon kirjoitti:

        Mua jahtaa melkei jokapäivä koulus joku tyttö mut ne ei tykkää must :D Vinkkei??

        Tota jos ne jahtaa sua nii varmast tykkää sust mut ei kehtaaa sanooo


      • MrOn

        Voi pojat pojat, ei niitä naisia kannata vielä kakastella kasvattakaa eka karvat ja vähän jotain mitä näyttää sille muuta kuin pokemon kortteja. Odottakaa edes 16 ikään saakka niin sitten tavaraa mitä näyttää eikä niillä ole kuitenkaan hoppu vaikka kiinnostavatkin😂😂


      • Eltsu05

        Oon 13v poika,joka on kiinnostunut yhdestä saman ikäisestäni tytöstä.ollaan tunnettu päiväkodista lähtien ja nyt ollaan menossa ylä asteelle niin olisi kiva saada tyttöystävä.Me ei olla oltu eskarin jälkeen hädintuskin ollenkaan tekemisissä toistemme kanssa.en tiedä tykkäätkö hän minusta,mutta minä ainakin tykkään hänestä paljon.Mitä pitäisi tehdä?


      • Anonyymi
        Inl kirjoitti:

        Oon ihastunut liljaan tyttöön se kertoi että me voisimme olla vaan ystäviä ja. Mä haluuun että se olisi rakastanut muhun mä oon antanut suklaan levyn se sanoi kiitti ei mitään muuta. Mitä mun pitäis tehä auttakaa mua !

        Kysy sitä johonkin mukavaan paikkaan ja maksa sille jotain tarjoiltavaa niin eiköhän se sitten ala kiinnostua susta


      • Anonyymi
        girl.power kirjoitti:

        Kysyt miks ihmeessä seuraat

        auttakaa muaki
        oon nyt seiskalla ja meän luokalle tuli yks hyvännäkönen ja mun tyypiä oleva jätkä. heti alko katseet vaihtumaan ja edelleen kattellaan toisia toosi paljon ja tällai. ja se "kiusaa" mua. mutta esim ku laitoin sille snäppiä se vaa ignooras ja ei oo vieläkää laittanu mitään. ja oikeesti jotenki tiiän että se on kusipää, kiroilee syypper paljo ja esim homottelee ( pojat älkää tehkö niin tai ette ikinä saa naisia :) )
        eli siis se on kusipää mutta silti oon super ihastunu siihen ja seki ehkä muhun en oikeesti tiiä kertokaa mitä tehä ja miten saada poika kiinnostumaan pliis ois ihanaa jos joku vastais


      • Anonyymi

        Tyyliin puolet meijän luokan tytöistä on ihastunu muhun. En haluu niistä ketään mut 4.lk:lla on yks tyttö johon oon ihastunut. Ite oon siis 5.lk


    • akseli626

      kannattaaks tarjota energy drinkkii?

      • xD poju

        Nii kannattaa. :D


      • tyttö12

        Ei missään tapauksessa suurin osa tytöistä pitää energia juomaa säädytömänä jote älä käy huonosti mä ainaki antaisin rukkaset


      • Girls<3

        Kannattaa ensin jutella ja kysyä tykkääkö tyttö energia juomista. Itse pidän joistakin


      • Noenmätiiäxd

        Tytöt suorastaan rakastavat energiajuomia ;) Tarjosin tuntemalleni tytölle juoman ja hän sanoi (oot ihana) en kuitenkaa tiedä johtuiko se siitä vai yrittikö hän jotain vihjata.


      • Sumu_

        Kannattaa tarjota starbucks juoma.


    • akseli626

      ja kannattaaks esittää kovista tai tavista?? ku mun tyyli on hip hop

      • girl1

        Tytöt tykkää koviksista mut EI saa mennä yli


      • Suomilol

        Mitä teen kun olen ihastunut yhteen poikaan joka istuu mun vieressä tunnilla ja on naapuri????


      • Suomilol

        Ja olen 12v


      • Anonyymi

        samaa itsekkin


      • Anonyymi

        Itse näytän ihan röllipeikolta eli mun tyyli on varmaa sit heavy metal


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse näytän ihan röllipeikolta eli mun tyyli on varmaa sit heavy metal

        Itte pukeudun mustiin farkkuihin ja niissä on niittivyö nahkatakki ja random bändipaita. Oon vähän outo kai :D


    • ....

      Keuli Derbillä ympäri sen edessä. Varmasti jäät mieleen. Viellä parempi jos likka on kyydissä.

    • ipks

      mä oon 11 ja haluisin tytöystävän

      • msb 1

        moi oon 11japuol ja haluasin poikaystävän


      • msb 1 kirjoitti:

        moi oon 11japuol ja haluasin poikaystävän

        mä sanon tän nyt kaikille kun kukaan ei tunnu tajuavan sitä tosiasiaa että jos joku haluaa tyttöystävän nii siihen tyttöön pitää eka tutustuu ellei tunne hyvin ja sit mennä jutteleen, voiks se muka niin vaikeeta olla...


      • Suomilol

        Mä oon 12 mut mist päin oot ipks???


      • Suomilol

        Mist päi??? Ipks???


      • Leeviol
        msb 1 kirjoitti:

        moi oon 11japuol ja haluasin poikaystävän

        Pojat tykkää siitä että tyttö sanoo suoraan sen että on ihastunut


      • Anonyymi

        Sama


      • Anonyymi

        Mä tuntemattomille puhelin numeroita anna en tiiä susta yhtään mitään niin en heti ala jakelee puhelinnumeroita se olis sama asia ku menisin kaupungille ja heittelisin paperi lappuja ja niis olis mun puhelin numero


    • jos oot 94

      et voi olla-94 syntyneenä mitenkää 15?

      • oikea nimi Olli

        Oon ihastunut 3tyttöön kenet mä otan 2suomalaista ja 1turkkilainen ne kaikki on kamuja ja miten saan ees yhen niistä ihastumaan


      • itämaine tietäjä
        oikea nimi Olli kirjoitti:

        Oon ihastunut 3tyttöön kenet mä otan 2suomalaista ja 1turkkilainen ne kaikki on kamuja ja miten saan ees yhen niistä ihastumaan

        valitse se kenee ihastuit viimesimmäks , jos oisit rakastanu jompaa kumpaa niist et ois ihastunu siihe vikaa ;)


    • personnel

      voi vittu ku ärsyttää nää "olen ihastunu yhtee tyyppii, jonka oon tuntenu 2h"
      ei toiseen voi olla ihastunu, jos ei ees tunne koko ihmist. mä oon tuntenu kyseisen henkilön n.puol vuotta ja nyt voin vast sanoo et oon ihastunu. aikasempi oli vaa jonkin asteista tykkäämistä. ihastuminen on rakastumisen esiaste, tai niin minä sen omaksun

      • Dr.Phil_

        Kylhä ihastua voi vaikka samantien ko näkee jonku vaikkei siihen koskaan rakastuiskaan


      • Sanonta

        Sanonta "Rakkautta ensisilmäyksellä"


    • gerbiili

      oon 12.v ja haluaisin tietää miten saisin tytön ihastumaan.

      • hhhhhhhhhhhhhhhhhhhr

        Oo normi,äläkä mikää es-jonne niin kaikki menee ihan vitun hyvin!


      • hemuli4

        mä oon 13-vuotias tyttö ja mä vihaan sitä ku pojat esittää ja on sellasii tyhmii!!!
        Mut en mä taas tykkää sellasista jotka vaa lukee kokeisii ja stressaa kouluu koko aja ja on sellasii kilttejä!!


      • vastaan viimesen kerran että menkää jutteleen teiän ihastuksil nii tutustutte siihen henkilöön muutenki kun vaan ulkönäön perusteela

        ps:kokemusta on


    • gungaa

      Kanssii kysyy vaik facee kamux, ja siel kirjottaa sille jtn. Tai iha kasvotusten jutella sille avoimesti ja pyytää se vaik leffaa tai jonnekki. :)

      • Kaatti

        Kannattaako WhatsApp:issa tutustua?


      • Facebookki.muka

        Facebook!?! Onneks toi on vanha kommenti


    • Perseen nuolia

      Mulla on tyttö ystävä jo.mut suhde päin vittua. Se osaa olla sit epä miellyttävä. Niin okelmaini on että mites meiän suhde voikose jatkua siis näin että se pyytää mua sänkyyn Sanon me ollaan15v kukko kiekuu ja sit se riita alkaapi kertokaa voikosen muuttaa.......?!

    • . ..

      Etkö haluu sitä?

    • RakastunutPoika

      Mä haluisin ottaa kantaa tohon yhtee kommenttii jonka oli kirjoittanut "personnel" päiväys 14.9.2011.

      Hän väitti että ei voi rakastua jos ei tunne ja sillee.
      Itelle kävi sillee kun menin yläasteelle. Siellä oli paljon uusia naamoja, ja sitte näin sen tytön. Sillä oli kauniit ruskeet silmät ja rakastuin siihen ensisilmäyksellä!

      nyt on kulunu koht 2vuotta ja se tyttö on yhä mun mielessä.
      Eli siis voi rakastua vaikkei tuntis.

      • hemuliiiiii18

        oon samaa mieltä!! kyllä voi rakastua vaikka ei tuntis ;)


      • kukavaanvoiihastuu

        Nii voi itekki ihastuin ja seurustelin yhen tytön kaa ku olin vasta 5 sitte suhde katkes ku jouduin tänne suomeen toi siis tapahtui saksassa.


      • kukavaanvoiihastuu
        kukavaanvoiihastuu kirjoitti:

        Nii voi itekki ihastuin ja seurustelin yhen tytön kaa ku olin vasta 5 sitte suhde katkes ku jouduin tänne suomeen toi siis tapahtui saksassa.

        siis ensi silmäyksellä


    • tired of drama

      mä en suosittele tota " mite mä saan tytöt mun perää,pitäähä pojal tyttöi olla " SUCKER! siinä sä menetät kasvos totaalisesti. tytöt pitää sua hirveenä pleijjerinä joka pyörittelee tyttöi tosta noi vaa ja ottaa jonosta aina seuraavan. kukaa täysjärkinen ei kiinnostu sellatteesta..ite ainakin kiinnostun pojista millä ei oo hirveetä tarvetta esittää jotai mitä ei oikeesti oo..

      ja kyllä voi rakastuu vaikka ei tuntiskaa? kyllä mäkin oon ylä-asteelle mentyäni nähny yhen pojan ja se oli menoo sitte!

      ja sitte tosta sänkyyn menosta.. "Perseen nuolia", eiks oo tosi ahdistavaa seurustella sellatteen kaa joka koko ajan jankuttaa sänkyyn menosta? kumppanin pitäis tajuu sun arvot, se ei sais painostaa sua tekeen mtn mitä sä et haluu. suhteessa toisen arvostaminen on oikeesti tosi tärkeetä, ja jos se yhtään sua arvostaa..ni sen pitäis uskoo että sä et haluu tossa iässä tehä mtn sellasta. jotkut ajattelee että sänkyyn meno liittyy vasta avioliittoon..jotkut alottaa ne puuhat vasta täysikäsinä ja jotkut jo sitte iha vauvveleina. jos se uhkaa sua erolla, nii älä vaan alennu! annna sen ämmän painua vittuun! sä löydät viel paljon paremman joka ymmärtää eikä painosta, ja just se kenen kanssa nyt oot ei vaan oo se oikee! sitä paitsi sun perässäs voi olla joku toinen tyttö mikä jo oottaa että oisit wild and free! (;

      • Tyytteli00

        Mä oon 12- vuotias tyttö. Ite mä tykkäisin jos poika ois rehellinen, hauska ja joka sais mut hymyilemään kun todella tarvii lohdutusta. Ite en oo ihastunu kehenkään joka ei oo kivaa, koska en mä tiedä :D tykkäisin jos joku poika tulis sanoo mulle et tykkää musta. Ja sit jos mulle sanottais oot kaunis, söpö, kauniit silmätv yms. Mut kans ois kivaa jos mun luonnettakin kehuttais. Eniten mua ainakin kiinnostaa pojissa luonne... Tykkäisin jos pojat tykkäiw musta ja mun rinnoista ja näin


      • tuksu11
        Tyytteli00 kirjoitti:

        Mä oon 12- vuotias tyttö. Ite mä tykkäisin jos poika ois rehellinen, hauska ja joka sais mut hymyilemään kun todella tarvii lohdutusta. Ite en oo ihastunu kehenkään joka ei oo kivaa, koska en mä tiedä :D tykkäisin jos joku poika tulis sanoo mulle et tykkää musta. Ja sit jos mulle sanottais oot kaunis, söpö, kauniit silmätv yms. Mut kans ois kivaa jos mun luonnettakin kehuttais. Eniten mua ainakin kiinnostaa pojissa luonne... Tykkäisin jos pojat tykkäiw musta ja mun rinnoista ja näin

        Tässä ois hauska,huumorintajuinen poika asun saarijärvellä keski-suomessa.


      • Juu-uuu
        tuksu11 kirjoitti:

        Tässä ois hauska,huumorintajuinen poika asun saarijärvellä keski-suomessa.

        Onks tää joku tinder v.2.?


    • Kysyttäväää!!!!

      Miten tytöt flirttailee,ku yks tyttä koko ajan sanoo mulle:"-Vai mitä et mää oon sun mielest tyhmä."ja tollee.Se kokoajan töllää ja tulee siihe mun lähel hengaa.Mitä voin tehä???

    • 12.v poika

      oon 12 vuotias poika haluaisin tietää miten saa tyttö ystävän auttakaa olen niin yksinäinen :( auttakaa mua

      • espoon tyttö

        moi oon 12 ja haluun poikaystävän
        joka ei oo mun kaa vaan läpällä


      • 12w
        espoon tyttö kirjoitti:

        moi oon 12 ja haluun poikaystävän
        joka ei oo mun kaa vaan läpällä

        moi oon 12 ja haluisin poikakaverin mut kukaan ei ole kiinostunut musta vaikka mulla on isot rinnat ja hyvä perse tai ainakin mun kaverit on sanonut


      • tyttööö15vee
        12w kirjoitti:

        moi oon 12 ja haluisin poikakaverin mut kukaan ei ole kiinostunut musta vaikka mulla on isot rinnat ja hyvä perse tai ainakin mun kaverit on sanonut

        luuleks et sä vaa tissie ja persee avul poikkikse saat jos nii luulet nii et tuu koskaa saamaa


      • oon 16 v poikanen :D
        tyttööö15vee kirjoitti:

        luuleks et sä vaa tissie ja persee avul poikkikse saat jos nii luulet nii et tuu koskaa saamaa

        moi ;3


      • hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
        12w kirjoitti:

        moi oon 12 ja haluisin poikakaverin mut kukaan ei ole kiinostunut musta vaikka mulla on isot rinnat ja hyvä perse tai ainakin mun kaverit on sanonut

        miks ***** kaikki haluu tyttö ystävän tai poikaystävän 11-13 vuotiaana ku ei ne suhteet kestä tän ikäsenä. kaikki mun kavereista jotka on ollu pojan kaa on eronnu parin viikon sisällä ku poika on ihatunu toisee ja jättäny!!!
        mä oon ite nyt 13-vuotias ja mäki haluisin poikkiksen mut tiiän et oon liia nuori olee jonkun kanssa :((


      • Kokemustaon

        Totta ei suhteet kestä vielä tuon ikäsenä ehkä 15v sitte uudestaan?


      • voinekestää

        Voi ne kestää ite ihastuin yhtee tyttöö kolme vuotiaana seurusteltii sitte sen neljä vuotta sitte jouduin muuttaa tänne suomeen ja vasta nyt ku oon ollu täällä seittemän vuotta ni oon ihastunu uudestaa yhtee mun luokan tyttöön joka kattoo mua tunnilla en tiiä onks se ihastunu muhu. Osaako joku auttaa?


      • Anonyymi
        12w kirjoitti:

        moi oon 12 ja haluisin poikakaverin mut kukaan ei ole kiinostunut musta vaikka mulla on isot rinnat ja hyvä perse tai ainakin mun kaverit on sanonut

        Ulkonäkö ei oo tärkeintä


    • Olli

      Ole kiltti älä kiusaa ketään ja yritä mennä samaan harrastukseen

      • Dafug

        Samaa mieltä paitdi toi harrastus ku se voi alkaa ahistaa sitä tyttöö ku seuraat sitä joka paikkaa... Mut voi alkaa kasvattaa lihaksia ja jos asuu samas suunnas ku sä ni voit kävellä sen kaa ja jossai vaihees kysyy puhelin numeroo jne...


    • EZIO AUDITORE

      OON 11v kolme tyttöä tykkää on aina yhes kirjastosja ne kolme istuu mun ja mun kaverin välissä aina haluun tieää tykkääks ne must vai ei

      • <(|)>

        oon 14v poika ja oon ihastunu mut miks oikeest jokku 3-5 luokkalaiset pojat jokka viä pukeutuu johonki vitu tyttöjen violetteihin varkkareihin ja johkii cartmandon juoksulenkkareihin ja hesen ja es avul elää ja varastaa kaupast irtareita tai hakee välittäjältä yhe siiderin tai röökin ja hakkaa mw2 nii väittää et on rakkaudest sokee. vainoharhaista. et ku joku tyttö iskee silmää tai kehuu vähä vaatteit nii ollaa heti muna suussa elvistelemäs kavereille et on tyttöystävä


    • Ella-99

      Kerron ihan vaan tyttönä, että parhaiten meijät saa ihastumaan olemalla normaali, eikä ajatella kaikkee kaksmielisesti, tulla puhuu, kattoo söpösti, tykätä kuvista faces, ostaa esim jätski tai muuta ja kertoo et on ihastunu ;) kyl niillä irtoo ;);;);)

      • Koulukiusattu

        Mä oon 13 ja tykkään yhestä tytöstä joka ei tykkää musta mut mulla on semmoinen ongelma että mä oon koulukiusattu ja mulla ei oo kavereita ja oon aina välkillä yksin.tarviin apua


      • miiaaaa3

        mä oon täysin samaa mieltä sun kaa ella-99.
        ei mitää kaksmielisii juttui!!


      • Kuuuuuuuu
        Koulukiusattu kirjoitti:

        Mä oon 13 ja tykkään yhestä tytöstä joka ei tykkää musta mut mulla on semmoinen ongelma että mä oon koulukiusattu ja mulla ei oo kavereita ja oon aina välkillä yksin.tarviin apua

        Sama ongelma on mulla että mua ki ollaan koulukiusattu eikö mullakaann oo ketään kaveria.


    • karoliina1998

      Mua ärsyttää kun kaikki kaverit on kaikonnu ku ne seurustelee ja mua ärsyttää ku tuntuu että musta ei tykkäis kukaan... Kukaan ihana poika ei ees kaverina viitti jutella mulle vaikka oon yrittäny...mut kai mun pitää kavaa aikuiseks ja hyväksyä se että mun ikäset ja vähän vanhemmat ei pidä tälläsesta -.- Olen päälle 15v. eikä kukaan ole esittänyt pienintäkään kiinnostumista muhun :D En ole langanlaiha blondi, joka polttaa tupakkaa ja juo kaikki päivät. Omistan paksut tummanruskeat hyvänlaatuiset hiukset, NORMAALIN vartalon ja tummanruskeat silmät, mutta sitä ei kukaan enää arvosta. kumpa vielä joku joskus :3 mitäs mieltä tällaisesta? ;)
      Menkääpäs siis rohkeasti juttelemaan! jos ei uskalla heti kasvokkain niin sitten facessa tai txtarilla :)

      • Anonyymi

        Toi oli hyvä:Dd huutonaurua


      • TussukkaTassu

        tein ton teiniikäisenä xD tai siis oon nyt 16 ja naurattaa ku oikeest olin läppä joskusus 12v


      • Anonyymi

        Onko isot tissit?


    • tomppeli

      oon ihastunu yhteen typyyn ja se ie ole muhun
      mitä teen?

      • perseestää

        Yleensä se on toiste päin... Tai siids ite ihastunu yhteen jätkään, mut sitä ei kiinnoTa ja se vaan pelaa mun tunteil...


    • joku7777

      hei , olen 12v poika ja oon rakastunu tyttöön , mutta en ole varma onko hän minuun. koko luokka tietää että, oon rakastunu ja sen takia olen liian ujo kokeilemaan teidän ehdottamia konsteja. antaisitteko jotain vinkkejä joita uskaltaisin kokeilla?

      • Söpöläinen

        Asutko riksus? Tyttönä vinkki että jos sulla on joku mahdollisuus tutustua siihen tyttöön niin kannattaa käyttää se hyväksi. Meitä tyttöjä ei kiinnosta jos sä yrität esittää jotain kovista, yritä olla oma itte. Yleensä huomaa että tyttö on ihastunut kun se kattoo sua esim. tunnilla tai jtn useampana päivänä, se viihtyy enemmän porukassa, joskus vetäytyy yksin tuijottamaan tyhjyyden ja nauraa enemmän kuin aikaisemmin. Voit kysyy sitä ulos, ehkä parempi että sä kysyisit sitä koska se voi vähän ärsyttää jos tyttö kysyy joka kerta ja poika sanoo vaan kyllä tai ei. Kannattaa myös välillä jos on jotain jo kehittynyt niin järjestää jotain pieniä yllätyksiä vaikka linkkaa sille joku söpö biisi tai jtn. Yleensä kun tyttö kehuu sua se toivoo että sä sanoisit jotain kivaa siitä. Ainakin normaali tyttö pitää myös siitä että poika välittää hänessä jostain muustakin kuin ulkonäöstä. Joo, me tytöt ollaan tälläisiä monimutkaisia olioita. Ja jokaisen unelma on ensi suudelma, kyl tytöt siitä jotenki yrittää
        vihjata ku on sen aika.


      • 12v boy

        Mulla on sama ongelma. Juttelen sen kanssa sillon tällöin ja aina välillä se nauraa mun jutuille. Ollaan joskus menty pätkä kotimatkaakin yhdessä mut taidetaan olla vaan jotain tuttuja tai kavereita tai jotain. Auttakaa en tiiä mitä tekisin


    • ddkfjkdjkfdpippelipete

      penis kasvoo päähän mun kamu heittää mua peniksel mull ei oo kamuja apua eikä tyttistä näytän mun pippelii kaikille ja se ei oo outoo!!!! ö(((

    • jani7

      sain tyttö ystvän sillä tavalla sain sen puhelin numeron jasiten lähetelin sen kanja viestejä sitte kysyin tykäätkö musta se sanoi kyllä

    • YKSINÄINENPOIKA

      kannattaako kaukosuhteet? mun ihastus asuu 130km mun kotikaupungista, tuntuu että se ois mulle se oikea, ku kaikki kotikaupungista on kauheita "gangstereita", ei niitten kanssa ees kannata yrittää... vaikka ne onkii jotkuu ihan nättejäkin... en haluaisi mitään suhdetta jossa olen ihastunut johonkin toiseen... mulla ei vaan parushteet toimi... :( MITEN SEN SAISI IHASTUMAAN ?

      • joku urheiluhullu

        ite oon 13v poika ja oon gangsteri ja moni tyttö ttkkää musta.en oo semmonen sipsin mussuttaja.urheilen oaljon ja sain tyttöi sixbackin avulla.


      • joku urheiluhullu
        joku urheiluhullu kirjoitti:

        ite oon 13v poika ja oon gangsteri ja moni tyttö ttkkää musta.en oo semmonen sipsin mussuttaja.urheilen oaljon ja sain tyttöi sixbackin avulla.

        ja pidän tyttöjen puolii ja jos joku alkaa jurppii siitä nii vedän päi näköö


    • milla2

      No tytöt tykkää tai ainaki mä itse asiassa sen luonteesta ja ulkonäöstä ja voit yrittää olla silleen et jos näät sen niin vinkkaa sille vaikka silmää rai jotain sellasta...

    • 12.v tyttö

      Täs pojat teille neuvoja:
      1: Ole mukava
      2: Älä käytä mitään partavettä tai hajuvettä
      3: Yritä hakeutua lähelle
      4: Katsele häntä silmiin (jos uskallat ;) )
      5: Ole siisti ja hymyile
      6: Yritä olla hauska
      7: Pyydä Facebookissa kaveriksi ja jutelkaa
      8:Älä esitä kovista vaan ole oma itsesi!!
      Näillä neuvoilla pääsee kyl pitkälle
      GOOD LUCK!

      • thanks bro


    • ööö anteeks mutta

      Tota miks poikien pitää olla tytöille kohteliaita.Miksei toisinpäin

    • kiitosAvusta

      Juu noi neuvot toimii.
      just pamahti yks tyttis ja pussaillaa jo
      Kiitti 12.v tyttö

    • minkä takia

      Miks tyttöi pitää kehuu miksei just toisin päin?

    • ((( Mitä teen )))

      mun ihastus tykkää mun kaverista mut se ei siitä (LITTLE HELP)

    • yujhytjyt

      Yleensä ihmiset kaipaavat huomiota ja hyväksytyksi/rakastetuksi tulemista.

      Siis:
      - Osoita että sinä haluat hänet ja JUURI HÄNET.
      - Osoita että olet tosissasi ja asia on sinulle tärkeä.

      Nämä yllä ovat paljon tärkeämpiä kuin oma ulkonäkösi, "luonteesi" tai vastaava. Osoitat että olet mahdollinen kumppani ja annat hänen valita tarttuuko tarjoukseen vai ei. Usein tarttuu koska vaihtoehto ei yleensä juuri sillä hetkellä ole kahden kosijan välillä vaan ottaako-vai eikö ottaa.

    • 14v. poika

      Heij:) oon 14v poika... Ja Tapasin yhen tytön viimevuonna ja yritin olla kiltti ja kaikkea
      Yhten päivän pyysin sitä ulos ja se suostu .. sen kaveri tuli myös mukaan ja se oli iha ok ...
      Sit ku me kaikki lähettii nii rupesin aika paljo ihastumaa siihe tyttöö .. ja sit sen kaveri sano mulle et se tyttö tykkää musta ja sano et tuoksun hyvälle?.. :o
      Sen jälkee olin ollu senkaa kaksistee pari kertaa ja sit kysyin siltä kännykän kautta koska muute ois ollu liia myöhäistä en ois nähny sitä 2vk mut sit kysyin "haluisiks olla munkaa yhes ja tällee ... sit kuitenki olin myöhäs ja se sano et "sry en voi koska oon periaattees yhenkaa yhes:(" ...
      Sit kulu vuos taas nii ajattelen antaa nyt mulle uuden mahollisuude ja pyytää sitä ulos ... et ku tää oli nyt näi pitkä juttu nii auttaisitteko koska rakastan sitä enkä pysty unohtaa sitä mitenkää :)..

    • joku18

      Mä veisin ainakin kukan.

    • Oon tyttö

      Noni pojat! (:
      Olen itse tyttö ja voin sanoo vinkkejä. (; Kerron eka mistä me tytöt pidetään (tai ainakin minä)
      1. Tykkään jos poika on hauska.
      2. Ulkonäöstä emme piittaa vaan luonteesta.
      3. Poika on oma itse.
      4. Poika ei kiroilisi (paitsi jos se tyttökin kiroilee... Niin ihasama).
      5. Siistit vaatteet.

    • SAMA: oon tyttö

      Unohdin tämän:
      6. Urheilullinen (tai minä ainakin haluisin, koska itse olen)
      Siinä oli muutama. (:
      Sitten kerron vähän miten voisit saada tytön kiinostumaan sinusta. (;
      Aloita vaikka pienellä hymyllä, tai vinkkaa silmällä. Sitten sanot rauhallisesti vaikkapa "Moi". Alat puhumaan sille jostain kivasta asiasta, sen jälkeen voit pikku hiljaa alkaa siirtyä tunteesi kertomiseen. Kerro rauhallisesti ja hitaasti. Kun olet kertonut voit kysyä sitä vaikka ulos tai mihin ikinä tahdotkin (vaikka shoppailee vaate kauppaan, siitä tytöt ainakin pitävät). Rakastuminen on luonnollinen asia, kenenkään ei tarvitse hävetä sitä. (:
      Voitte kysyy lisää neuvoja vielä jos nää ei riittäny! ((:

      • tytto 12.v

        Moi.
        Mulla on ongema kun
        Mua on ahdisteltu koulus ja kylil niin mita pitaist tehe?
        Ja no tota...
        Siis homma meninain:
        Olin koulus ja menin yhen varaston taa kun tytot sanoi etta sil voidaa keskus tella raujas tyttojen kans klo:12.00 (20min valitinnilla)
        Jano sitten sinne tuli 7lukkalaiset pojatla netons mut seinaa vastet alko riisua mua ja
        Yksi yritti
        kieli pusuu...
        Jano tytot oli siina mukana ja olin siina kiusaksen uhri seka sillee...
        No tiette varmaa...
        Joten sitten se jatku ja oltiin likka tunnin kalkee lpukkaris js pojat tupsahti sinne.ja vahan revitteli.

        Mita teen jos se jatkuu kuutosel kans?
        Huom. Mul on enkun nappaimet puuttuu pari kirjait.


      • 12v poika
        tytto 12.v kirjoitti:

        Moi.
        Mulla on ongema kun
        Mua on ahdisteltu koulus ja kylil niin mita pitaist tehe?
        Ja no tota...
        Siis homma meninain:
        Olin koulus ja menin yhen varaston taa kun tytot sanoi etta sil voidaa keskus tella raujas tyttojen kans klo:12.00 (20min valitinnilla)
        Jano sitten sinne tuli 7lukkalaiset pojatla netons mut seinaa vastet alko riisua mua ja
        Yksi yritti
        kieli pusuu...
        Jano tytot oli siina mukana ja olin siina kiusaksen uhri seka sillee...
        No tiette varmaa...
        Joten sitten se jatku ja oltiin likka tunnin kalkee lpukkaris js pojat tupsahti sinne.ja vahan revitteli.

        Mita teen jos se jatkuu kuutosel kans?
        Huom. Mul on enkun nappaimet puuttuu pari kirjait.

        No lyöt sitä pomoo turpaa ja sanot et mua ei kiinnosta! :D (ok, et uskalla.) No voit esim sanoo opelle? Ja pysyt siinä sun kavereitten kanssa jos ne tulee. Ja yrität koti matkalla pysyä mahdollisimman lähellä muita (outojen ja tuttujen). No siihen miten sen lopettaa kannattee kertoo rehtorille ja sanoo et soittaa niitten vanhemmille, ja sillee. (;


      • 12v poika
        12v poika kirjoitti:

        No lyöt sitä pomoo turpaa ja sanot et mua ei kiinnosta! :D (ok, et uskalla.) No voit esim sanoo opelle? Ja pysyt siinä sun kavereitten kanssa jos ne tulee. Ja yrität koti matkalla pysyä mahdollisimman lähellä muita (outojen ja tuttujen). No siihen miten sen lopettaa kannattee kertoo rehtorille ja sanoo et soittaa niitten vanhemmille, ja sillee. (;

        Ai oliko ne tytötki mukana siinä kiusaamisessa? Jos oli nii kannattee hankkii uusia kavereita! No, niitä ei saa niin helpolla mutta... Ja kannattee sanoo opelle että ne kiusaa sua välkillä, ja nii edes päi. Tai oot aina välkkä valvojan kans? Tai jossai missä on paljo porukkaa.


      • Jkndklo
        tytto 12.v kirjoitti:

        Moi.
        Mulla on ongema kun
        Mua on ahdisteltu koulus ja kylil niin mita pitaist tehe?
        Ja no tota...
        Siis homma meninain:
        Olin koulus ja menin yhen varaston taa kun tytot sanoi etta sil voidaa keskus tella raujas tyttojen kans klo:12.00 (20min valitinnilla)
        Jano sitten sinne tuli 7lukkalaiset pojatla netons mut seinaa vastet alko riisua mua ja
        Yksi yritti
        kieli pusuu...
        Jano tytot oli siina mukana ja olin siina kiusaksen uhri seka sillee...
        No tiette varmaa...
        Joten sitten se jatku ja oltiin likka tunnin kalkee lpukkaris js pojat tupsahti sinne.ja vahan revitteli.

        Mita teen jos se jatkuu kuutosel kans?
        Huom. Mul on enkun nappaimet puuttuu pari kirjait.

        Kielipusu Xdd :'D


    • jokurandoma

      Hei girls pojalta kanttii kysyy jos näät et se kattoo sua et tykkääks musta yleensä pojat sanoo vastauksen

    • velhojoo

      Mä olen seiskalla tänään oon ihastunu yhteen 99 menin juttelee sille se sano vaa et en puhu sulle jos et hae mulle es menin hakee es ja huomasin ettei ollu rahaa. yritin keikkaa es kaveri bustas. tyty hakkas ku ei saanu es

    • 11-v.

      Miten saan tytön ihastumaan? Mä tykkään siitä mut en uskalla sanoo sitä sille. Oon tuntenu sen 4-vuotta.

    • 100% tyttö

      Utse ölen 11v tyttö ja sanon vaan pojille et kovin moni tyttö ei pidä pojista jotka pelleilevät likkaa ja esittävät kovista ja älkää katsko sitä ulkonäköä vaan sitä mikä luonne on ja vielä tuosta tyttöjen flirtyailujutusta et jotkut tytöt saattavat olla ujoja eivätkä flirtailijoita ja jos pidätte tytöstä niin sanokaa se suoraan ei se olenoloa sillä hos tyttö pitää pojasta niin tytöstakin tuntuu hanka lalta sanoa sitä. Jotkut pelkäävät sanoa että tykkäävät pojasta koska he pelkäävät että poika ei tykkää hänestä.

      • moimoimoimitä

        No lol, opettele ensin kirjottaa


      • Anonyymi

        Toi on kyl hyvä vinkki ite vois kokeil kolmosel mut ootko ite kokeilu tai onko joku sanonu sille


    • Tyttöxckucjug

      Näin se toimii
      1:tytöt pitävöt huumorista joten heitä vitsejä aina välillä!
      2: älä suoraan mebe tytön luo ja sano tuu mun vaimoks! Se on kuvottavaa!
      3:älä esitä tyhmää vsan olen mies

    • jjonnaaass

      älä ainakaan esitä liikaa vaan käyttäydy asiallisesti, tytölle kannattaa ainakin sanoa "moi" yms. muuta. siitä ainakin minä pidän, ja muista että tutustu ensin sitten vasta juttelet kunnolla ja muuta. :)

    • minäjamielipiteeni

      Oon 12.v tyttö ja ite tykkään sellasista pojista jotka on ystävällisiä ja saa mut nauramaan
      Mäkin haluaisin poikakaverin

    • Askingguy

      Oon 14 ja mun luokal on yks tyttö josta tykkään. Oon tuntenu sen jo vuoden, Mut en oikee uskalla mennä juttelee sille... se vaa kertois kaikille muille meidän luokkalaisille siitä ja tällee... en oo tarpeeks itsevarma :(

      • Kendt

        Sama juttu


      • Nimimerkitö

        En usko et se kertois, kosk varmaan aika noloa hällekkin. Itellä kyl sama tilanne, mut joo!


    • tero20025

      Mä oon ihastunut yhteen tyttöön mutta häneen on ihastunut ainakin 3 poikaa lisää mitä pitää tehdä

    • JokuTyhmä

      Miten tiedän että tyttö tykkää musta? Oon 13 ja luulennet se on rakastunu muhu mut en uskalla tunnustaa et oon ihastunu siihen koka kerran yks meidän luokkalainen sanoi yhdelle tytölle et se tykkäs siitä niin koko koulu tietää siitä ja hänestä alettiin puhua kaikenlaista. Mitä teen.

    • Laurannnloik

      No oon tyttö ja yks vuotta nuorempi poika on kiinnostunu musta ei oltu tunnettu ku päivä ja se pyys jo pelii ajattelin ihan kaverina mutta siellä pelissä se pisti kädenmun selän taakse nähtii sit uudestaa ja siellä se oli koko ajan kimpussa ei oo tullu tilaisuutta sanoo etten tykkää siitä mut se tekee asian vielä vastenmielisemmäks ku se koko ajan " roikkuu kiinni" ps oli myös muita kavereita joten anna aikaa tytölle miettiä ja älä tuu heti päälle

      • Moijoi

        Sano sille et oot kiva ja niin mut en haluis olla yhes


    • Ekosffd

      Mul ois sama juttu oon kyllä sillein kiltti koulussa ja oon ihastunut yhteen tyttöön mutta hän ei nyt ihan kiinnitä huomioon muhun ja en sillein ees uskalla puhuu sille.

    • Juu8

      Mitä teen kun oon todella ihastunut yhteen tyttöön ja se on mun paras ystävä tällähetkellä. Se haluaa istua mun vieressä tunnilla mutta jotenkin tuntuu että oon friendzonessa :/

      • Anonyymi

        No anna istua ja auta sitä sitten tehtävissä


    • moiiiiiiiiiiii

      Kaikki jätkät menkää nyt oikeesti kertoo et ootte kiinnostuneita koska tytöt tykkää et pojat tekee alotteen ja vaik se ois kuin vaikeeta nii se oikeesti joko tekee siit tilanteest maailman parhaan tai maailman huonoimman mut sil saatte tietää tykkääkse susta

    • Oel_taf

      Mitä teen kun oon ihastunu meijän luokkalaiseen tyttöön ollaan nyt 8luokal ja se tuli mun luokalle 7 ,tiiän sen aika hyvin ei tykkää energia juomista ja on luokan kaunein ja hauskin ja fiksu mut oon ite luokan lihavin (120 kg) rumin ja tyhmin nii mitä mät een oon ujo kanssa auttakaa!!!!!!!!!

      • Oel_taf

        Ja ai nii oon sitä muutaman kuukauden vanhempi


      • Anonyymi

        Alota treenaa


    • no sanottanlo että sun kannattaa hillitä tunteistasi ettet sorru voimakkaaseen himoon tai vpoimaakkaaseen haluun ne kummatkin on paha asia suosittleen etenemään rauhallisuudella ja körisväöliisyydellä sekä miettimään vielä löonko hän varmasti se oikea en väitä- etteikl olsii mahdiollista tuolssa iösöö jo tiestää tarkasti että hän on sen minun oiekanb kumppanini mutta ton iköäset yleensä vsta pettelee tuietämääänäm mityuntemaan muitl rakkaus on nuoremmat ei edes tiedä mitööän siitöä toki piikeuskiakin on.-

    • Samassa.jamassa

      Se hän on itsestäänselvyys melkein, että ei mahdollisesti uskalla puhuu, mut kokeilla voi aina.

    • Ei_ollu_zägää

      Tykkäsin yhdestä tytöstä halusin tutustuu siihen paremmin mut sit ku kerroin sil ni se oli sillee et niinku sitä ei kiinnostais ja sitten joku toinen päivä ku pyysin sitä niinku et haluisko se lähtee mun kans ulos tutustuu ja tällee iha ystävällisesti no se sano et sil on juttuu jonku toisen kans ja tiesin ettei sil ollu et ilmeisesti kaikkii muijjii ei vaa kiinnosta se toinen vaik ne vaik haluis vaa tutustuu paremmi

    • Anonyymi

      Mäkin oon ihastunut yhteen helmiin se on aika hot mutta en tiiä miten saan sen tykkäämään musta

    • Anonyymi

      olen kiinostunut naisesta

    • Anonyymi

      Oon 11v joka on aika pelinörtti poika ja oon ihastunut yhteen meidän luokkalaiseen tytöön mut en tiedä miten kertoa sille tunteistani enkä ees tiedä että tykkääkö se musta. Tarviin apuun 😭

    • Anonyymi

      Oon ihastunut saman ikiseen tytöön ja mulla on paljon tunteita sitä kohtaa mutta sillä ei muhun niin voin kelejä jos saisin ja oon 06/13 ja mä oon 7a lk ja se tyttö on 7b

    • Anonyymi

      Käytä niitä omia aivoja ja muista että ihmisiä mekin vaan ollaan.

    • Anonyymi

      Moi elikkä asun tuolla Vihdissä ja olen 12 vuotias poika voisiko joku antaa vinkin kuinka saada tyttöystävän;)

      • Anonyymi

        Oota vielä muutama vuosi ja sit ala miettii


    • Anonyymi

      Mene puhumaan, hanki apua!

    • Anonyymi

      Hanki shiny charichard-kortti e-baysta ja mee flexaamaan sillä

    • Anonyymi

      Miten saan tyttiksen

    • Anonyymi

      Sama, mutta ei ole vielä mullakaan mutta tietääkö kukaan, miten voi saada sen

    • Anonyymi

      Minä oon 10v poika, ja mulla on tyttöystävä, mutta haluisin että tulee käymään, mutta ei tuu. Mitä vinkkejä antaisitte? P.S. Epäilen COVID-19 syynä, mutta olen kyllä kysynyt, että siksikö ei tuu, ja vastasi "Ei COVID-19", tai en oikein muista, koska se oli pari viikkoa sitten, noi 2vk sitten.

    • Anonyymi

      oon 11v poika vantaalt ja oon pihkas vuot vanhempaan ei siin mitään mut se on 20 cm pidempi. enkä oikein uskalla kysyy sitä ulos että nii

    • Anonyymi

      Miten tyttö ihastuu muhun

    • Anonyymi

      Oon 8 v pooka ja oon ihastunu luokka laiseen mitä mun pitää tehä et se ihastuu muhun🥰

      • Anonyymi

        niinpä vitti 8v tyypit on ok jos ootte ihastunu mut niinku oletatteko työ että jos oot jonkun kaa yhes ni se on pelkkää jotai pussailuu vähintään 3v lisää kattokaa sit tiilanne


    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Kerro sille sun tunteist ja hyväksy sw omana ittenään. Myös ole oma itsesi. Lisää apua saat poikien puhelimest.. 🥶

    • Anonyymi

      Olen 10vuotias poika ja mun luokalla on yks ihana tyttö se ei ole kiinnostunut minusta miten mä saisin sen kiinnostumaan musta?


      Kiitos jos joku vastaa tähän

      • Anonyymi

        Sulla ei ole ton ikäsenä mikään kiire !


    • Anonyymi

      Oisko täällä 13v tyttöä joka tykkää röllipeikon näkösestä skeitteristä. Röllipeikko lähinnä sen takia koska kaverit ja veli sanoo että näytän siltä että oisin noussu kaivosta

      • Anonyymi

        Missä asut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä asut

        Lpr uus lavola


    • Anonyymi

      kysy siltä pääsenkö teille ja sit yritä iskee sitä

    • Anonyymi

      Oon 10v ja oon kiinnostunut yhteen tyttöön mutta se on kiinnostunut toiseen poikaan enkä uskalla sanoa sille tytölle et oon kiinnostunut häneen

    • Anonyymi

      noniin tässä ohjeita ja laitam näihin viivat että ois vähän jotain selkeyttä :D
      TEE:

      -kato sitä paljon
      -hymyile
      -ota huomioon
      -ärsytä silleen jännästi, mutta älä kiusaa. älä hauku esim rumaks läpällä
      -osota mielenkiintosi selkeästi
      -kehu
      -pyri esim istumaan lähellä jos ootte koulussa
      -jos koskette toisia vaikka vahingossa kädellä, älä vedä sun kättä pois
      -älä haise
      -pukeudu suht siististi mutta ei tarvii olla mitään merkkejä näkyvillä hirveesti
      -käytä erivärisiä huppareita. mum mielestä on tosi söpöä jos vaikka jollain pojalla on pinkki huppari ja siihem vaikka mustat farkut :3 iskee heti
      -oo hauska, heitä paljon läppää
      -koulussa älä oo masis gansta
      -koulussa ei oo viehättävää jos et innostu mistään ja vaikka vaan vaan kettuilet opettajilld. tietyssä määrin se on esim hauskaa mutta ei saa mennä yli
      -laita snäppiä tai ig:ssä viestiä ihan randomisti
      -kysele paljo. oon tyttö ja en aina jaksa olla se jokua kysyy asiat. ole kiinnostunut tytöstä ja sen elämästä sekä mielenkiinnonkohteista.
      -vaikka olisit ihastuksellesi mukava, älä kuitenkaan dissaa muita tyttöjä.esimerkki: olin tunnilla, vieressä ujo tyttö. ihastus istui takanani ja potki välillä ujon tytön reppua. meni hermot ja ärsyynnyin vaikka en edes pidä kyseisetä tytöstä. eli ole ystävällinen kaikille
      -ole herrasmies
      -huolehdi itsestäsi. jos huolehtii itsestään ja on varma itsestä, se näkyy paljon ulospäin ja viehättää. käy säännölisesti suihkussa, rasvaa ihoa jos mahdollista kuntoile sopivasti.

      MITÄ ÄLÄ TEE:
      -älä kattele muita tyttöjä liikaa
      -älä ikinä petä tai edes vaikka pussaa tai pidä kädestä toista tyttöö. mulle ei olis ookoo muutaku jos ne on kavereita mutta näin nuorille suunnattuna vinkkinä ni älä edes pidä kädestä
      -älä oo liian itsevarma ettet muutu ylimieliseks
      -älä ignooraa
      -älä homottele
      -älä muuta sun mieltä kokoajan, lopulta tytöllä menee hermot ja hänen kiinnostuksensa voi lopahtaa tai alentua
      -älä puutu tytön mielipitseisiim esim musiikkimakuun, esimerkki:
      "mä tykkään metallisesta musiikista"
      "se on kyllä ihan paskaa musiikkia ja se kenen keikkaa kävit kattoon ni laulo kyllä ihan perseelleen"
      tytöt ei tykkää. niistä saattaa tulla ujoja sun seurassa eikä ne uskalla olla enää omia itsejänsä. mutta sopivassa määrin (kiusoitteluna) toi on hyvä juttu. mutta älä ala haukkumaan toisen mielipiteitä.
      -älä oo panomies
      -älä arvostele naisten persettä tai rintoja

      mä toivon että nää vois auttaa jotaki, jos auttaa laita viestkä ja kerro miten. mulle nää toimis olen siis 13v tyttö

    • Anonyymi

      Mun mielestä kannattaa tutustua paremmin nii sit se tietää minkälainen jätkä oot

    • Anonyymi

      Mää oon tämmönen 13 v tyyppä ja mää oon 165 cm pitkä ( en siis kovin pitkä) mut miten ihmees saan tytön kiinnostuu ku mun samalla luokalla on yks söpö tyttö jonka kans oon puhunu joskus tai aina välillä mut se suurin ongelma on mussa ku kyllä mää luulen et se pitää musta vaikka me ollaan ihan eri luonteisia se aina melkeen luokassa nauraa joskus mun jutuille. Mut se on se onkelma et mää en vaan uskalla koska mää pelkään et teen sen väärin tai mietin et mitä se ajattelee musta ja muutenkin meen aika solmuun jos pitää puhuu jostain tämmösestä koska kyl mää sen tiiän et se ei levitä mitään juoruu jos mää kysyn mut mietin vaan et pitääkö se mua jonain vit*n idioottina tai miks tuun avautuun noin . Et pliis help me guys

    • Anonyymi

      Oon kymmenen ja mul on jo tyttis

    • Anonyymi

      Mulla oli tyttis mut oon vast 10 joten jätin sen ja hankin 7lk vasta uuden tyttiksen

    • Anonyymi

      Ok
      😀

    • Anonyymi

      Yritä jotenki asiallisesti juttelee sille se kyl tajuaa eikä lähe sua karkuun :D

    • Anonyymi

      Yks tyttö on ihastunu muhu ja meiän lähes koko koulu tietää siit. Mut mäki oon siihe,se ei tiiä että mä oon siihe mut miten mä kerron sille ilman et koko koulu(tai lähes) tietää siit?

      • Anonyymi

        Auttakaa mua oon se sama joka lähetti ton


    • Anonyymi

      Tutustu ihan rohkeasti kun et huomaa tää tyttö tuijottaa suo. Luota itseesi

    • Anonyymi

      Mäkin tykkään yhdestä tytöstä joka ei ole kinostunut oikein musta ja se on samalla Luokkala kuin mä antakaa mulle vinkejä mites se vois musta tykätä

    • Anonyymi

      Mä on 12v

    • Anonyymi

      Mitä mun kannattais tehdä kertokaa mulle

    • Anonyymi

      Mitä jos ei ole Facebookia mitä siten on 12v

    • Anonyymi

      On tun tuntenut yhen tytöntuntenut jo päiväkodista asti muta en uskalla puhua 12v

    • Anonyymi

      On tuntenut yhen tytöntuntenut jo päiväkodista asti muta en uskalla puhua sile 12v

    • Anonyymi

      Kannattaa eka tutustua paremmin ja sit

    • Anonyymi

      OON 10V JA MULLA ON TYTTÖYSTÄVÄ MUTTA EN USKALLA TEHÄ MITÄÄN SILLE NIIN MITÄ MUN PITÄISI TEHDÄ????

      • Anonyymi

        pitää kädestä


    • Anonyymi

      Ite ainaki yritän olla silllee et välitän siit ja et se huomais se

    • Anonyymi

      Oon 13v poika ja oon ihastunu meijän luokkalaiseen tosi kauniiseen tyttöön. Se on sillei ihan mun kaveri et välillä jutellaan mut tuntuu että sitä ei paljoo kiinnosta minä. Se on siis mun mielestä kaunein olento mitä oon nähny. En ite oo todellakaan mikään komein poika enkä ehkä senkään takia uskalla paljastaa tunteita sille. Help

      • Anonyymi

        Mee ihmees sanoo ei siit mitää haittaakaa oo mut sano kans et ”älä plis kerro sit kellekkään et tykkään susta” sano noi tai jtn kunha kukaa muu ei saa tietää


    • Anonyymi

      Mulla on oon 9v ja haluisin että tutustuimme paremmin minä tykkään hänestä ja hän minusta mitä teen.

    • Anonyymi

      Yritä naurattaa

    • Anonyymi

      Siis mul ei oo ystäviä.mä oon lapsi...

    • Anonyymi

      olen 12 v.poika olen ihastunut mun rinnakkais kuokan tyttöön, olen yrittänyt kerätä huomiota <en pelleile>voiko joku vähän outtaa pls

    • Anonyymi

      Oon 12v poika olen ihastunut meidän rinnakkais luokan tyttöön,olen yrittänyt kerätä huomiota<en pelleile>voiko joku auttaa mua.
      hän kattoo mua paljon koska oon 168cm hän on noin 162 pls auttakaa

    • Anonyymi

      Siis oon 15v poika ja oon rakastanu yhtä tyttöö koht kolme vuotta (salaa vuoden ja kaks vuotta siitä kun kerroin tunteista) tutustuttiin seiskan alussa ja tyttö kiinnostu sit musta ja nii ei ikinä menty suhteeseen asti ja menin sit pilaamaan kaiken (jooh 😬) mut meille jäi kaveruus nyt vaan mietin että olisiko mun mahdollista saada tyttö kiinnostumaan musta takasin ja jos on nii kertokaa miten voisin sitten iskeä tämän kyseisen tytön (kiitos jos vaivaudut kertomaan mulle vinkkiä tästä mä oon toivonu nimittäin tän 3vuotta suhdetta mut mitään ei oo tapahtunu)🥺

      • Anonyymi

        No meet taas jutteleen sille ja siinä se ei se niin vaikeeta oo


    • Anonyymi

      Olen 14v poika ja olen ihastunut yhteen tyttöön mutta hän ei katso ikinä edes snäppejäni paitsi 5h päästä mitä voin tehdä

      • Anonyymi

        Sanot sille että kottois sun snäpit itellä ei edes oo koko Snapchat roskaa


    • Anonyymi

      Hei olen 9v poika oon ihastunu yhest meijän luokan tytöst mut se ei oikein välitä musta ja nään sen vasta ko meen kolmosel enkä tiiä mitä tehä voiko joku auttaa se pistää koko ajan watsapissa tiloja ja en jaksa kattoo niitä kaikkia mul on yks isoveli ja yks pikkuveli molemmat lällättelee kokoajan että rakastan kaikkia tyttöjä ite läällättelen takas en oo kertonut niille et rakastan edes ketää

    • Anonyymi

      Ole positiivinen ja ole oma itsesi.

    • Anonyymi

      Tutustu. Enemmä

    • Anonyymi

      No musta ei tykää mun tietääkseni kukaan en tiiä

    • Anonyymi

      Mä oon 12 ja viel tän vuoden loppuun 6lk sit siirryn seiskalle ja oon ihastunu yhtee tyttöön mut se ei muhu eikä se välitä musta ollenkaa mitä mä teen???

    • Anonyymi

      Minun luokalla on tyttö ja haluaisin että se olisi kiinnostunut minusta

    • Anonyymi

      Oon 13v poika ja mietin miten saan tyttöystävän.

    • Anonyymi

      Itse olen 17 vuotias poika ja ei oo tyttöystävää. Noo kyl vielä joku hieno päivä...

    • Anonyymi

      Ja hups taisin kirjottaa kommentin noonii näin siinä käy... sori

    • Anonyymi

      Itte asiassa kaikki on kirjottanu kommentin luulin taas omiani. Piti lähettää jo kauan sitte tämäkin

    • Anonyymi

      Oon ite 10v ja tykkään yhdestä tytöstä mut se ei kovin taida välitää must että mitä teen

      Ois kiva jos joku vastais vielä tähän.

    • Anonyymi

      Oon myös 10v olin yhes vaihees täysin nössö mut sitten musta tuli täysin gansteri kusipää ja tytöt ei oo kiinnostunut vaikka ite oon yrittäny näyttää kiinnostuksen merkkejä


      Onko kenelläkään neuvoja miten saisin tytöt kinostumaan enemmän

    • Anonyymi

      olen ihastunut tyttöön joka ei pidä minusta mitä pitäisi tehdä

      • Anonyymi

        Jos se on sanonu et ei pidä susta älä tee mitään


    • Anonyymi

      Girls are beautiful thing. If U want a girl get a sixback and muscles then U are ready. Good luck guys.

    • Anonyymi

      Ok toivottavasti saat ihastuksesi ihastumaan. Olen itsekin ihastunut.

    • Anonyymi

      Mitä mie tekisin miun ihastus on yhen toisen kaa ja tykkään siit nii paljon Esim.Vaikka en oo sanonu sille siit mitää mut kun se kerto et se on yhen kaa miul alko tulla masennuksen oireita sekä viiltelyä ollaan hyvii kavereita mut nii pliis vastatkaa vaik tää on 14 vuotta vanha ketju

    • Anonyymi

      Ihastukseni kysyy multa että mitä pidät minusta mitä kannattaisi vastaa

      • Anonyymi

        oma mielipiteesi rehellisesti


    • Anonyymi

      Mulle on tosi vaikeeta saada tyttö kiinostumaan

    • Anonyymi

      Oon 12 v poika mun luokalla on 4 kivaa ja hauskaa tyttoa, mutta en tieda mita tehda. Haluun tyttoystavan😭

    • Anonyymi

      Moi oon 8v ja oon ihastunut yhteen meidän luokalaiseen se on Emma ja se on ehkä 9v mitä teen

    • Anonyymi

      Ja oon poika

    • no oon 13v tyttö niikuin nimi merlkistä näkyy. no ollaan oltu yhessä lähes 1kk. se on 11v eli aika nuori kun meen kuitenki 7lk niin mitä pitäis ottaa huomioon. me molemmat ollaan sitä mieltä että pidetään matalaa proffaa

    • Anonyymi

      Joo oon sitte 1v ollu 24 muijaa mulla on 4 lasta ja oon kihloissa ja ollu 92 häissä

    • Anonyymi

      Joo että olet ihan kiva sille tytölle

    • Anonyymi

      Kannattaa eka Puhua sen kaa että tutustutte sitten voit kysyy että haluaisitko seurustella kanssani

    • Anonyymi

      Lähetä sille kuva siitä, varmasti toimii!

    • Anonyymi

      Itsekkin olen rakastunut yhteen luokkalaiseen joka istuu mun vieressä en oo kuitenkaan saanu sitä rakastumaan muhun onko ehdotuksia?

    • Anonyymi

      Lähetä sille kikkelikuvaxd

    • Anonyymi

      Olen 16 v poika minä haluaisin tytön mut mun ihastutus ei taho mut se suostui tänään niin aijjon pyytää treffeille se on niin hottis plis voitko sillo kun oon 18 v niin aijjon tehä senkaa seksii ja ostan kondoomeja

    • Anonyymi

      Onnes pääsin pukille, jälkeenpäin sain kuulla, että pari muutakin oli käynnä. Oli se paksukin.

    • Anonyymi

      Oon 12v poika ja haluan Tyttöystävän En ole uskaltanut puhua niille koska olen ujo ja en tiedä mitä mun pitäisi tehdä

    • Anonyymi

      Tarvitsen tyttöystävän siksi koska Minua kiinnostaa tytöt Ja Haluan pussata niitä ;)

    • Anonyymi

      Omasta mielestä ainakin tutustua ja puhua kivoja olla kohtelias leikkiä sen kanssa

      T: 10v poika:)

    • Anonyymi

      Itse olen 19 ja tyttöystävä 16 ja asutaan yhdessä.

    • Anonyymi

      Ok kiva

    • Anonyymi

      Mitä teen oon 9v ja haluaisin olla yhes vuoden vanhan tytön Kaa mutta en tiiä miten kysyisin joskus kysyin ja se sano et haluu olla kavereita mutta nykyään se on käyny meillä niin miten isken sen

    • Anonyymi

      Mä en vil ku mä en uskalla mennä pyytää😭😭

    • Anonyymi

      Mä oon Kymmene vuotta

    • Anonyymi

      Mite mä saan kiinnostuu

    • Anonyymi

      Oon8v poika ja mulla on tyttö ystävä taino oli ja oon ihastunu yhteen toiseen 10v tyttöön ja se on mun iso veljen tyttöystävä mitä teen kun se ei rakasta mua ja mä rakastan sitä mitä teen

    • Anonyymi

      Itekkin oon ihastunut yhteen kuumaan ja kauniseen tyttöön ja hän ehkä muhun mut en keksi mitään yhteistä muuta kuin sulkapallo ja laskettelu joissa tapaan niin paljon mun kavereita että on aika mahdotonta kysyä siltä tai jutella ku sit kamut alkais dissaamaan ja aukomaan päätä. Huomaan että osa heistä tykkää myös hänestä ja yritän olla tytön silmissä heitä parempi ja vahvempi ja tehdä vaikutusta. Saattaisin uskaltaa aloittaa keskustelun mutta en ole varma hänestä ja tulisiko siitä mitään :D

    • Anonyymi

      Miten saahan tyttöystävä olen 15 vuotias

    • Anonyymi

      Kysy siltä että mistä se tykkää ja oo muutenkin seksuaalinen

    • Anonyymi

      Sain eilen..

    • Anonyymi

      Vähän nuoremmille pojille ja tytöille toimii se, että ei oo silleen "Hyiih!" Kun joku tyttö/poika tulee parin metrin päähän. Sillä taktiikalla kukaan ei halua olla sun kaa. Mun kaveri muuten aloitti tänään seurustelee.

    • Anonyymi

      Oli kiva viikonloppuna nuolla sitä..

    • Anonyymi

      Tutustu ennen kuin alat tekemään mitään. Ole ystävällinen hänelle ja hymyile. Ole oma itsesi niin loistat. Jos se tyttö ei pian ala osoittaa kiinnostustaan hän ei tiedä mitä menettää.

    • Anonyymi

      Kannattaa olla vaan sanomatta sille tytölle tosta asiasta ja itekki oon ihastunut yhteen mun luokkalaiseen tyttöön mut se tietää siit koska mä oon kertonut jostain syystä sille ton jutun mut ok täs on mun kommentti.

    • Anonyymi

      Olen 10vuotias poika mutta haluaisin saada tytöt kiinnostumaan minusta. En oikeen uskalla sanoa heille mitään. Olisin onnellinen jos voisitte auttaa siinä miten pitäisi toimia (ei hirveesti mitään missä pitää puhua paljon🤗

    • Anonyymi

      😭😭Mun kaverilla on tyttis ja oon 9v ja mää en voi löytää ketään joka ois ihan kiva mut mää oon ihan kateellinen ku mun kaverilla on tyttis
      😭😭

      • Anonyymi

        Ja myöski se on ollu jollaki luokka retkellä ja se oli sen tyttiksen Kaa samas teltas ja se mun kaveri oikeesti pussas sitä huulille ku se oli herännyt yöllä ja sen tyttis oli nukkumas mut mää tarvitsin vinkkei pliiiiis


    • Anonyymi

      hei oon itte 13 v mutta oon aika kokenu suhteissa ja näin tyttöön kannattaa tutustua ja yleensä kannatta kerätä rohkeutta kunhan tunnette hyvin niin voi ehkä jopa pyytää ulos ensin vaikka sillee että vaa hengailette ni ei mee vakavaks jotkut tytöt tutustumisen kauttta voi alkaa tykkäämään susta jos ei kiirehdi intiimeissä asioissa ihan vaan vielä vinkki vitonen jos tyttö näyttää kiinnostusta ni kannattaa ihan vaa kyssyy et mitä mieltä hän on susta.

    • Anonyymi

      Kirjotin pitkän listan tänne ja sitte google tuli tivaamaan jotain säämtöjen rikkomisesta 🫠

      Mutta kannataa hymyillä tytöille ja olla rohkee kysymään kaveriks.

      Sori eipä oo kokemusta ku ei oo koskaa ollu tyttöä kaverina ku vaa jonku päivän tai neljä sekin oli työkaveri.

      Oon siis 18 vuotias mies ja asun Siilinjärvellä voin sen sanoo että jos tänne eksyy joku Siilinjärveläinen tyttö kattomaan kommentteja nii ne kauniita.

    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4874
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3207
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1355
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1176
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      858
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      855
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      478
      690
    Aihe