Mikä kampaamo

asukas vaan

Mikä olis paras ja nykyaikaisin kampaamo Hämeenkyrössä, olis kiva tietää kun olen juuri muuttanut ?

89

9813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • possuköhä

      mun mielestä Hämeenkyrön liikekeskuksessa Kristiina on tosi hyvä

      • ;))))

        Samaa mieltä possuköhän kanssa, Kristiina on hyvä kampaaja ja muutenkin mukava ihminen.


      • Asiakas2009
        ;)))) kirjoitti:

        Samaa mieltä possuköhän kanssa, Kristiina on hyvä kampaaja ja muutenkin mukava ihminen.

        Jos parturi-kampaamo kristiina on teidän mielestä nykyaikaisin niin WAU!!! Nykyaikainen ja trendikäs kampaaja löytyy kyröskoskelta. Kampaamo sijaitsee kirjakaupan ja säästöpankin talossa :) Mukava ja osaava kampaaja, jolta onnistuu myös pidennykset yms :)


      • possuköhä
        Asiakas2009 kirjoitti:

        Jos parturi-kampaamo kristiina on teidän mielestä nykyaikaisin niin WAU!!! Nykyaikainen ja trendikäs kampaaja löytyy kyröskoskelta. Kampaamo sijaitsee kirjakaupan ja säästöpankin talossa :) Mukava ja osaava kampaaja, jolta onnistuu myös pidennykset yms :)

        olen kuullut niin paljon siitä negatiivista että ei kiitos. pilannut monen hiukset.


      • tyytyväinen asiakas
        possuköhä kirjoitti:

        olen kuullut niin paljon siitä negatiivista että ei kiitos. pilannut monen hiukset.

        oon ite käyny jo reilut kaks vuotta ja joka kerta oon ollu tosi tyytyväinen lopputulokseen. Meidän perheestä käy kaks naista Frizzissä ja ollaan tosi tyytyväisiä Heiniin.


      • kysyjä kysyy
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        oon ite käyny jo reilut kaks vuotta ja joka kerta oon ollu tosi tyytyväinen lopputulokseen. Meidän perheestä käy kaks naista Frizzissä ja ollaan tosi tyytyväisiä Heiniin.

        Onko hinnat kohdallaan , olen kullut ettei ole ?


      • Tiukkapipo
        kysyjä kysyy kirjoitti:

        Onko hinnat kohdallaan , olen kullut ettei ole ?

        eli poika ja tytär tykkäävät käydä siellä, ja mielestäni leikkaukset ja värjäykset ovat olleet ihan tyylikkäitä ja hinta ok. Itse kävin siellä kerran, enkä toista kertaa mene, sillä en pidä siitä, että kampaaja alkaa heti udella henkilökohtaisia asioita asiakkaastaan. Ja kun samaan aikaan siellä on pari muutakin asiakasta, niin siinähän sitten kaikki kuulevat kaikkien toistenkin henk.koht. asiat. Itse käyn mieluummin sellaisella kampaajalla, joka tekee yksin töitä ja ottaa vain yhden asiakkaan kerrallaan eikä utelemalla utele yksityisasioita.


      • että näin
        Tiukkapipo kirjoitti:

        eli poika ja tytär tykkäävät käydä siellä, ja mielestäni leikkaukset ja värjäykset ovat olleet ihan tyylikkäitä ja hinta ok. Itse kävin siellä kerran, enkä toista kertaa mene, sillä en pidä siitä, että kampaaja alkaa heti udella henkilökohtaisia asioita asiakkaastaan. Ja kun samaan aikaan siellä on pari muutakin asiakasta, niin siinähän sitten kaikki kuulevat kaikkien toistenkin henk.koht. asiat. Itse käyn mieluummin sellaisella kampaajalla, joka tekee yksin töitä ja ottaa vain yhden asiakkaan kerrallaan eikä utelemalla utele yksityisasioita.

        Tarkoitatko tiukkapipo, että kampaamo Kristiinassa juorutaan yksityisasioita ? Itse käyn siellä eikä tuollaista ole tullut vastaan. Eihän sitä ole pakko vastata, jos jotain kysytään.
        Minä suosin Kristiinaa ja koko meidän juoruava perhe ;)


      • Tiukkapipo
        että näin kirjoitti:

        Tarkoitatko tiukkapipo, että kampaamo Kristiinassa juorutaan yksityisasioita ? Itse käyn siellä eikä tuollaista ole tullut vastaan. Eihän sitä ole pakko vastata, jos jotain kysytään.
        Minä suosin Kristiinaa ja koko meidän juoruava perhe ;)

        vaan Frizziä. Siitähän oli puhe siinä viestissä, johon vastasin. Tietenkään ei ole pakko vastata, jos ei halua, mutta jo se periaate, että heti uudelta asiakkaalta halutaan tietää työpaikka yms. henk.koht. asiat, ei miellytä. Kyllä niistä sitten aikanaan voi puhuakin, jos kampaaja tuntuu luottamuksen arvoiselta, mutta liiasta tenttaamisesta en pidä.


      • karkkula677
        possuköhä kirjoitti:

        olen kuullut niin paljon siitä negatiivista että ei kiitos. pilannut monen hiukset.

        Juu ei oo hyvä! Itse halusin joskus raidat hupulla tehtynä ja kysyin sopiiko..Sanoi että tottakai - ihan niinkun haluat. Kun menin sinne ihmettelin kun alkoi leikkaamaan foliopapereita ja mainitsin että lupasit tehdä hupulla. Kyseinen parturi sanoi: no miks et halua foliolla ja alko laittaan vaan. "Kyllä siitä tulee ihan yhtä hyvä kun hupullakin" ja taas sama "no miks et halua" ja muuta ruikutusta. Raidat piti saada just silloin kun oli menoo ja aattelin et toista parturia en saa tähän hätään niin olkoon. Ei tullut mieleiseni : ( Ja muutenkin ihan paska paikka, ei osaa ja tekee vähän niinkun oman pään mukaan!! Ei enää ikinä!!!!!!!!!!!


      • karkkula677
        karkkula677 kirjoitti:

        Juu ei oo hyvä! Itse halusin joskus raidat hupulla tehtynä ja kysyin sopiiko..Sanoi että tottakai - ihan niinkun haluat. Kun menin sinne ihmettelin kun alkoi leikkaamaan foliopapereita ja mainitsin että lupasit tehdä hupulla. Kyseinen parturi sanoi: no miks et halua foliolla ja alko laittaan vaan. "Kyllä siitä tulee ihan yhtä hyvä kun hupullakin" ja taas sama "no miks et halua" ja muuta ruikutusta. Raidat piti saada just silloin kun oli menoo ja aattelin et toista parturia en saa tähän hätään niin olkoon. Ei tullut mieleiseni : ( Ja muutenkin ihan paska paikka, ei osaa ja tekee vähän niinkun oman pään mukaan!! Ei enää ikinä!!!!!!!!!!!

        Siis vastaukseni tähän tekstiin:
        Nykyaikainen ja trendikäs kampaaja löytyy kyröskoskelta. Kampaamo sijaitsee kirjakaupan ja säästöpankin talossa :) Mukava ja osaava kampaaja, jolta onnistuu myös pidennykset yms :)


      • hessutin
        karkkula677 kirjoitti:

        Siis vastaukseni tähän tekstiin:
        Nykyaikainen ja trendikäs kampaaja löytyy kyröskoskelta. Kampaamo sijaitsee kirjakaupan ja säästöpankin talossa :) Mukava ja osaava kampaaja, jolta onnistuu myös pidennykset yms :)

        kyröskoskelta ei löydy mitään hyvää, nöyryyttä teille


      • harmaata taloutta
        kysyjä kysyy kirjoitti:

        Onko hinnat kohdallaan , olen kullut ettei ole ?

        Käyttäkää sellaista kampaamoa missä annetaan maksusta KUITTI.niitä vapaa maskustajia on ihan liian kanssa tässä maassa!


    • Penninmanttila

      kyselyihin viittis ees vastata mutta, isänpäivän kunniaksi; menkää kolomostielle, vaikka vanha esson kohdalle, ruuhka-aikaan . Siellä saa jakauksen ja kiharat ilmaiseksi ;)

      • mutta olkoon

        No siinäpä vasta tyhymä vastaus.


    • sora kuski

      Mun mielestä hämeenkyrön liikekeskukssesa kampaamo Kaisa on hyvä ite käyny jo 10 vuotta samalla. Hinta / laatu suhde kohdalla. Ja toinen hius muotoilija Ansku Kyröskoskella on hyvä.

      • mikä ihmeen...

        Mikä Ansku, en ole koskaan kuullutkaan,onko se kampaamon nimi ?


      • taralii
        mikä ihmeen... kirjoitti:

        Mikä Ansku, en ole koskaan kuullutkaan,onko se kampaamon nimi ?

        parturi-kampaamo KOSKI, siellä on ainakin yksi Ansku (se vaalea)
        Se on tosi hyvä, tekee juuri niinkuin pyytää. Tykkään


    • 909

      Kerron nyt viela nain myohassakin omat kokemukseni. Olen tahan mennessa loytanyt Hameenkyrosta vain yhden ammattimaisen kampaamon - Colorat Beautyn.
      Yritin varata keskiviikko iltapaivalla noin 1 aikaan kampaaja aikaa. Soitin Seitsemalle eri kampaajalle (mm. kaikkiin niihin jotka loytyvat liikeskuksesta) joilla kaikilla oli asiakaspalvelu kyvyt aivan hukassa. 6 vastasi puhelimeen pelkalla etunimellaan, osa oli jo kotona, osa lomalla, osa ajamassa autoaan, ja muutama meni aivan mykaksi kun kysyin soitinkohan todella kampaajalle ja joutui miettimaan vastausta ihmeellisen kauan.
      Kerran vastaukseen 'olisiko mahdollista saada aikaa ensiviikolle hiustenvarjaykseen?' tuli ytimekas 'ei o'. 'Eiko siis ollenkaan?' 'ei' 'no kiitos kuitenkin', ja luuri lyotiin vastauksetta korvaan.
      Colorat beauty on monia kampaamoita kalliimpi, mutta olen valmis maksamaan hieman enemman todellisesta ammattitaidosta ja kyvysta palvella asiakkaita kohteliaasti! (plus yrityksen erillisesta tyonumerosta johon saapuviin mahdollisiin puheluihin ollaan etukateen varauduttu..)
      Hiuksiani ei ole koskaan leikattu paremmin, ja varikin on hyva.

      • :)))

        Salli mun nauraa...


      • hiusuke

        Hahaa kans, Coloratiin en mene ikinä enää. Pilas täydellisesti mun hiukset ihan emämunauksella vielä, ei kiitos jos haluaa pitää hiukset päässänsä.


      • Tuli80
        hiusuke kirjoitti:

        Hahaa kans, Coloratiin en mene ikinä enää. Pilas täydellisesti mun hiukset ihan emämunauksella vielä, ei kiitos jos haluaa pitää hiukset päässänsä.

        millä tavalla pilas? mikä oli lähtökohta ja mikä tulos? osasitko selvittää, mitä haluat? kerroitko kyseiselle kampaajalle tyytymättömyytesi?...Itse olen saanut lähteä aina tyytyväisenä pihalle, toki kampaaja joka työskentelee vakituiseen Hämeenk. liikkeessä on hiukan omalaatuinen persoona, eikä välttämättä miellytä kaikkia...eikä tarvitsekkaan...on mukavaa, kun ihmiset ovat persoonallisia.:)


    • Päivän paras vitsi

      Buahahahaaaa.. Colorat ja ammattitaito?!! Nuo sanat ei sovi samaan lauseeseen! ;D

      • Johanna92

        Tuo pedenpi Koloraato-juttu taisi olla mainos. Kävin värjäyttämässä ja leikkauttamassa hiukseni ylioppilaskuvaa varten. Kaukiloi mun hiukset ihan pilalle ja oli vielä värisokea. Joudun nyt katselemaan niitä yo-kuvassani päivittäin. Kierrän kaukaa moisen paikan oli yritysnumero tai ei. Ja se juoruilu pitää kyllä ihan paikkansa.


      • Linda 69
        Johanna92 kirjoitti:

        Tuo pedenpi Koloraato-juttu taisi olla mainos. Kävin värjäyttämässä ja leikkauttamassa hiukseni ylioppilaskuvaa varten. Kaukiloi mun hiukset ihan pilalle ja oli vielä värisokea. Joudun nyt katselemaan niitä yo-kuvassani päivittäin. Kierrän kaukaa moisen paikan oli yritysnumero tai ei. Ja se juoruilu pitää kyllä ihan paikkansa.

        tuskin kyseinen liike mainosta kaipaa, taitaa olla menijöitä muuteski ihan riittämiin...


    • Uskelanniemi

      Kyllä Inga Patteri on paras kaikista, hoitaa koko perheen TODELLA tyylikkäästi. Jos vain saat aikoja, sieltä vanhasta koirkonkylän keskuksesta. JEAH! Jeah!

    • viestissä

      Oma kehu haisee..

    • partur

      samaa mieltä oon että inga patteri on paras parturi koko hämeenkyrön alueella!!!! hinta-laatu suhde kohdallaan

      • ve3lh5dtyuy7

        Nooh...en enään tyytyväinen Ingaan.


    • Tiiuun tietenkin

      Ajappa Häijääseen Studio Tiiuun. Sanoo tämä vakiasiakas jo pari vuotta, että tyytyväinen joka kerta. Vakikampaaja nyt äitiyslomalla mutta muutkin osaa!

    • Leikkaa lyhyeksi

      Lepistö Koskella, paras!

    • Rit___

      Ensinnäkin, ihmiset ovat joskus todella huonoja selittämään tarkalleen mitä haluavat. ei kampaajat ja parturit mitään ajatustenlukijoita ole! harva taas ymmärtää, että joihinkin hiuksiin on mahdotonta saada esim. tietty väri vain yhdellä kerralla.ja mitä tuohon henkilökohtaisten asioiden uteluun tulee, niin ei kai se nyt mikään salaisuus ole missä olette töissä!!! miettikää nyt vähän. se on ihan normaalia jutustelua ja mielenkiinnon osoittamista asiakasta kohtaan. sinä joka valitit siitä kuinka työpaikan kysyminen on henkilökohtaisten asioiden utelemista, mietihän nyt uudestaan!!!!!!!

    • jokugaa

      Itse käyn Kampaamo & Laukkupuodissa, Sadulla. Hyvä paikka, leikkaa hiukset, ja värjää ne todella hyvin. Olen käynyt myös parikertaa Pirjolla. Hyviä molemmat. Härkikujalta löytyvät, hoitokeskusen yhteydessä R-kioskin ja Mustin&Mirrin välistä. :)

    • poikkipoikki

      Kylä KAISA saa karvat poikki ,joka kerta on tukka lyhentyny ,tekee sen viä orotelles

    • ?++++++++++++++++++

      Mikä on kylä Kaisa ?

    • poikkipoikki

      siin on sulle loppuelämäx vuntsittavaa

    • rakastan hiuksiani

      KAISA EHDOTTOMASTI PARAS! YLI KYMMENEN VUOTTA KÄYNYT, EIKÄ LOPPUA NÄY!

    • kyä vaan nii

      Montakii on hyvää.

    • kuppi kuumaa

      kylä-kaisa on yks kiertävistä torikauppiaista.varmaan hoituu tukanleikkukin.

    • aasiakas

      Kuka täällä kehtasi haukkua colorat beautyn kampaajaa/ omistajaa omalaatuseksi?mutta samassa viestissä tykkäsi omalaatuisista ihmistä:) se on hyvä:) Kyseisen paikan kampaaja on todella mukava ja ihana ihminen. olen vain asiakas eikä tämä ole mikään mainos. Leikkaukset ja vätjäykset onnistuu hyvin(ei nyt joka kerta mutta voin suositella häntä.. ja kai sekin kertoo jotain että siä käy tosi paljon asiakkaita:)4

    • ei juhlakampaus

      Tämänpäivän Hämppäsanomissa oli kuva, kun kampaaja teki kauniin juhlakampauksen.
      Jos tuollaisen kampauksen saisin juhliini, en ainakaan maksaisi siitä, niin oli tökerön näköinen, pikkulapsikin tuommoisen olis väsännyt.

      • minne kampaamoon?

        Laittakaas tuleen ehdotuksia minne kannattais mennä kiharat ottamaan? Tärkeää olis et kiharat onnistuis, olis isoilla rullilla yms. Tiedän kylältä useamman parturin jolla ei ole kiharat onnistuneet... Minnehän sitä uskaltaisi mennä?


      • tuulitukka

        Heipparallaa, et tainnut lukea juttuja kyseiset jutut sen paremmin kampaus kuin muutkaan eivät olleet liikkeiden mainoksia vaan ja ainoastaan vinkkejä miten saada itse itsensä juhlakuntoon kaiken kiireen keskellä jos ei ehdi ammattilaisen käsittelyyn. Kun olen käynyt kampauksessa kyseisessä liikkeesä niin ei sitä siellä sutaista ilman pohjatyötä, mutta aikaakin on varattava niin lopputuloskin näyttää toisen laiselta.
        Lisälinkkejä muuten kampauksiin löytyy netistäkin, miten saa aikaiseksi juhlakampauksen itselleen, ei nekään ole mitään kilpailutöitä vaan sen tasosia mihin pystyy kotokonstein. Kun tekee kierroksen hiuskoruosastolla tavaratalossa tai vaikka käyttää mielikuvitusta ja askartelutarvikkeita niin kampauksessa olennaista on vain miten pohja on niin tiukka, että koristukset pysyvät kiinni koko illan.


      • waerftgyu856
        minne kampaamoon? kirjoitti:

        Laittakaas tuleen ehdotuksia minne kannattais mennä kiharat ottamaan? Tärkeää olis et kiharat onnistuis, olis isoilla rullilla yms. Tiedän kylältä useamman parturin jolla ei ole kiharat onnistuneet... Minnehän sitä uskaltaisi mennä?

        Inga Patteri jos vaan saat sille ajan!! Kiertänyt kaartanut hämeenkyrön/kyröskosken parturi ja aina palaan Ingalle miettien miks oon edes kokeillut muita...varmaan siks kun Ingalle ei aina saanut aikaa silloin kun oli tarve...


      • joku666muu
        waerftgyu856 kirjoitti:

        Inga Patteri jos vaan saat sille ajan!! Kiertänyt kaartanut hämeenkyrön/kyröskosken parturi ja aina palaan Ingalle miettien miks oon edes kokeillut muita...varmaan siks kun Ingalle ei aina saanut aikaa silloin kun oli tarve...

        Älä ihmeessä mene Ingalle!! Ei osaa tehdä permistä!!


    • hiustupsu

      voi suoraan sanoa että menkää colorat beautyyn ylöjärvelle..... siällä on osaavia likkoja mimmillä töissä.... mimmihän pääsääntöisesti työskentelee kyröskoskella...

    • uniqassa

      Ehdottomasti paras jolla oon käyny täälläpäin löytyy uniqasta vuodenvaihteessa aloittanut pauliina joka on tuonut mukanaan muistaakseni jyväskylästä päin useiden vuosien kokemuksen tänne kyröskoskelle ja tekee myös erittäin hienoja rakennekynsiä!

      • Kosketar

        Kävin itsekkin uniqassa ja totesin myös että kyllä Pauliina on todella ammattitaitoinen ja hyvä parturi.Ja sain vielä todella kauniit kynnet!Olen käynyt varmaan kaikilla paikkakunnan partureilla mutta kyllä Pauliina on ehdottomasti yksi parhaista,ainakin minun mielestäni.Ja kuulin huhuja että hänellä käy omia asiakkaita vielä Jyväskylästäkin täällä?Niin en varmaan ole ainut tätä mieltä oleva!


    • Ikaalisiin

      Kannattaa hurauttaa Ikaalisiin Sulanderin Marjalle. Keskiviikkoisin ilman ajanvarausta leikkaukset ja värit. Kolme ammattitaitoista kampaajaa, jotka tietävät mitä tekevät. Koskaan en oo pettyny saamaani palveluun. Ja kahvitki saanu värjäyksen aikana :)

    • AASIakas

      mimmi on paras..... ei ehkä ammattitaitoisin mu´tta hauskaa siellä on aina

    • Blaclady

      Parturi-Kampaamo Uniqa on kokemuksieni kautta osoittautunut parhaimmaksi paikaksi, olen vuoden päivät jo käynyt joten tuntumaa saanut,nuorekas ja trendikäs ilmapiiri, sopii ainakin minulle. Ennen näytin aina samalta kun kävin vanhemmilla kampaajilla, nyt kuin nuorennusleikkauksen jälkeen uusi ilme=)

    • Uskollinen asiakas

      Aikoinaan kävin Frizzissä Heinillä ja kovin harmitti kun lähti. Nyt takaisin tulon jälkeen ajelen Ikaalisiin asti Frizziin vaikken enää siellä päin asu. Hiukset on aina mieluisat ja trendikkäät, hinta kohdillaan ja ystävällistä palvelua!

    • Marja- Liisa

      Mimmille hämeenkyröön en ainakaan koskaan enää mene! Ahne on aina ahne, ottaa asiakkaita enemmän kun kerkiää tekeen ja sit tulee kaikenmoista sähläystä. Enkä menis kehumaan edes sen ihmisen ammattitaidolla

    • BUSSILLA PÄÄSEE

      Tampereella oon käyny kauan jo, kun nää täkäläiset ei osaa leikata kun yhtä mallia vaan miehille.

    • sdsd

      On yks hyvä ja edullinen , tulee kotiin ja pientä lisämaksua vastaan antaa koko hoidon . Numero isiksen vessan seinässä.

      • pääkunnossa

        K-supermarketin yhteydessä uusi paikka Säihke. Itse kävin ja hyvät värit sain ja vielä kotimaisilla väreillä. Leikkaus hyvä ja palvelu.


      • älä5mölö
        pääkunnossa kirjoitti:

        K-supermarketin yhteydessä uusi paikka Säihke. Itse kävin ja hyvät värit sain ja vielä kotimaisilla väreillä. Leikkaus hyvä ja palvelu.

        Riippuu kenellä siellä käy.. Minulle laitettiin väri ja paskaks meni.l


    • Asiakaspalvelua

      Hammaslääkäri ja kampaamo ovat sellaisia luotto-asioita, että kerran kun hyvät
      löytää, uuden löytäminen on kiven alla! Kyllä kampaajan täytyy edes jotakin puhua, minä en ainakaan viitsisi istua monta tuntia mykän kivikasvon käsittelyssä!
      Olen saanut kampaajista hyviä keskusteluystäviä, ei aina tarvitse koko elämäänsä
      tilittää, mutta mykkä kampaaja olisi kauhistus!! Ja hammaslääkärin velvollisuus on
      neuvoa miten jatkossa pitäisi "ruokasalin kalustoa" hoitaa!!

      • POLITIIKKA pois

        Puhua pitää ja saa. Jos palveluammattilaisen ääni on kuitenkin iso ja hän vielä tukkii vaikkapa persumielipiteitään, niin meikä ei kyllä enää ko. liikkeeseen mene. Tästä syystä vaihdoin pois eräältä keskustan liikekeskuksen parturirouvalta. Ihan kohtuullisestihan se leikkasi, mutta kyllä politiikkapainostus joutaa pois! Persuja kun ei terve äänestä: lupaavat, räyhäävät ja pettävät vain. Seurailkaapa vaikka niitä Halla-aho, Hakkaraista ja varsinkin sitä HIRVISAARTA.


      • Muija ajaa tukkani
        POLITIIKKA pois kirjoitti:

        Puhua pitää ja saa. Jos palveluammattilaisen ääni on kuitenkin iso ja hän vielä tukkii vaikkapa persumielipiteitään, niin meikä ei kyllä enää ko. liikkeeseen mene. Tästä syystä vaihdoin pois eräältä keskustan liikekeskuksen parturirouvalta. Ihan kohtuullisestihan se leikkasi, mutta kyllä politiikkapainostus joutaa pois! Persuja kun ei terve äänestä: lupaavat, räyhäävät ja pettävät vain. Seurailkaapa vaikka niitä Halla-aho, Hakkaraista ja varsinkin sitä HIRVISAARTA.

        Nimimerkkisi on "POLITIIKKA pois"! Miksi sitten jauhat typerää ymmärtämättömyyttäsi? Varsinkin pari viimeistä lausetta on sitä tasoa, että moden pitäisi välittömästi poistaa kirjoituksentapaisesi.

        Persut ovat viimeisen kyselyn perusteella kolmanneksi suurin puolue, se ei tarvitse sinun kaltaisiasi puolestapuhujia, sillä joka viides juttusi lukenut siirtyy persujen äänestäjäksi. Minä en ole äänestänyt pariinkymmeneen vuoteen, enkä ole ikänä pitänyt perstaskussani yhdenkään puolueen jäsenkirjaa, niin että ei tarvitse tulkita kirjoitustani miksikään puolustuspuheeksi.

        Voithan sinä sanoa klipparillesi, että ei politiikkaa, kiitos. Varma konsti on vaihtaa parturihenkilöä, niitähän Kyrössäkin on joka korttelissa enemmän ja vähemmän kuittia antamattomia. Todella politiikka pois!


      • Voe sentään
        Muija ajaa tukkani kirjoitti:

        Nimimerkkisi on "POLITIIKKA pois"! Miksi sitten jauhat typerää ymmärtämättömyyttäsi? Varsinkin pari viimeistä lausetta on sitä tasoa, että moden pitäisi välittömästi poistaa kirjoituksentapaisesi.

        Persut ovat viimeisen kyselyn perusteella kolmanneksi suurin puolue, se ei tarvitse sinun kaltaisiasi puolestapuhujia, sillä joka viides juttusi lukenut siirtyy persujen äänestäjäksi. Minä en ole äänestänyt pariinkymmeneen vuoteen, enkä ole ikänä pitänyt perstaskussani yhdenkään puolueen jäsenkirjaa, niin että ei tarvitse tulkita kirjoitustani miksikään puolustuspuheeksi.

        Voithan sinä sanoa klipparillesi, että ei politiikkaa, kiitos. Varma konsti on vaihtaa parturihenkilöä, niitähän Kyrössäkin on joka korttelissa enemmän ja vähemmän kuittia antamattomia. Todella politiikka pois!

        Näkyy sivistymättömyys valtaavan Suomea jopa Hämeenperällä. Voe sentään!


      • Kirjoitusta näkyy
        Voe sentään kirjoitti:

        Näkyy sivistymättömyys valtaavan Suomea jopa Hämeenperällä. Voe sentään!

        Että oikein VOE. Kyllä on sivistymätöntä käyttää itämurretta suomen kielen kirjakielen perusmurrealueella.


      • Voe tokkiisa
        Kirjoitusta näkyy kirjoitti:

        Että oikein VOE. Kyllä on sivistymätöntä käyttää itämurretta suomen kielen kirjakielen perusmurrealueella.

        Kirjakielen perusmurrealueella? Siis MISTÄHÄN ASTI Ylä-Satakunta on jotain perusmurretta ollut ja millä perusteella? Voe tokkiinsa, ku kyröläenen luuloopi omituisia!


      • Agricola, ei Coca-
        Voe tokkiisa kirjoitti:

        Kirjakielen perusmurrealueella? Siis MISTÄHÄN ASTI Ylä-Satakunta on jotain perusmurretta ollut ja millä perusteella? Voe tokkiinsa, ku kyröläenen luuloopi omituisia!

        Voe tokkiinsa, etkö todella tiennyt, että länsimurteiden alueelta on kirjakielemme kehitetty. Hospoti pomiloi vaan sitä Kalevalaasi! Et osaa edes omaa murrettasi.


      • ????+????
        Agricola, ei Coca- kirjoitti:

        Voe tokkiinsa, etkö todella tiennyt, että länsimurteiden alueelta on kirjakielemme kehitetty. Hospoti pomiloi vaan sitä Kalevalaasi! Et osaa edes omaa murrettasi.

        Kirjakielemme kehitys ei liity tähän mitenkään - lisäksi luulosi novat pitkälti vääriä. Typeryytesi todistit. Perusmurre on samalainen satu ja valhe kuin perussuomalainen - eihän ko. puolueen edustaja ole sen suiom,alaisempi kuin muutkaan, vaikka saattaa tyhmempi ollakin, kun ei älyä, ketä ei kannata äänestää, jos haluaa oikeasti vaikuttaa.


    • peruukki

      parturi kampaamo aija on paras torin laidalla

    • Glohair-koulu

      Hämeenkyrön kutrintaivuttajista en tiiä :)) Suosittelen Glohair-koulua Tampereen Satakunnankadulla. Edullliset hinnat opiskelijatyönä ja kampaamokoulun opettaja valvoo kaikki työvaiheet. Erittäin tyytyväinen olen niin asiakaspalveluun, työhön kuin edulliseen hintaan!

    • iloinen5

      K-supermarketin yhteydessä Kyröskoskella on uudehko paikka Säihke. Suosittelen kokeilemaan! Se on selvääkin selvempi, että eka kerralla ei kukaan kampaaja osaa lukea kaikkia sanoja, ajatuksia, joita tarkoitat ja mitä lopputulosta haluat..ja kuka meistä asiakkaina sen niin hyvin osaa ilmaista aina, ei monikaan? Sanoisin että pari-kolme kertaa kannattaa kokeilla ja pitääkin. Kaikilla on omat makunsa mutta Säihkeen naisista kokemusta jo vuosia..eikä koskaan ole tullut pettymystä.

      • irwfj78+452

        Jaa-a. Kävin Säihkeellä värjäyksellä. Halusin suklaanruskean ja sain harmaanvihertävän. Laittaja sanoi minulle että on huono valaistus että kotona näet paremmin. En sano kuka laittoi mutta perseestä oli.


      • höpö26höpö

        Kyllä kampaajan täytyisi ottaa vastuu jos värjäys menee överiksi ja lopputulos on vihertävä. Sekä tunnustaa oma mokansa!! Siellä vain puolusteltiin värjäyksen pilaajaa ja värjättävän hiustenlaadusta tehtiin syyllinen. Ei hyvä ei!!


    • Hilliina

      Ansku on paras ja Tiina kans:) Siis parturikampaamo Koski. Tosin en ole muissa käynytkään, kun ei ole ollut tarvetta vaihtaa, varmasti ammattilaisia näissäkin, kun asiakkaita riittää.

    • Hilima 6

      K-Supermarketin kampaamo Säihkeessä tuntuu olevan kovasti asiakkaita, ei meinaa aikoja löytyä. Sehän on positiivista tietenkin. Onko muilla kokemuksia paikasta?

      • Anonyymi

        Paikassa on tosi huono valaistus, en tiedä miten näkevät hiusvärin niin huonoissa valoissa. Työn laadusta ei tietoa.


    • gloryhole

      Kävin kokeilemassa... Tunnin jonotin, jonka jälkeen
      joku harjoittelija pilasi mallini. Olisin halunnut tällä hetkellä muodissa olevan
      klassisen hiustyylin, mutta leikkasi niin päin persettä, että päätimme yhdessä
      uuden mallini olevankin siili :( no kaippa nää hiukset tästä vielä kasvaa mutta
      toista kertaa en sinne erehdy kynittäväksi :D

      • karvatsuorassa

        Säihkeessä olen käynyt. Kokemusta vain leikkauksista ja ripsien ja kulmien värjäämisestä. Tyytyväinen olen ollut! Hintojakaan ei ole pitänyt erityisen korkeina. Tosin olen käynyt aiemmin parissa muussakin paikassa ja ihan ammattilaisia sielläkin on töissä ollut.


    • Taxi Mikki

      Parturikampaamo Patarouva on paras k-marketin yläkerrassa
      tekee yksilöllisiä käsittelyjä suosittelen.

    • Ikäloppu kampaaja

      Heippa,
      Kiva kampaajana lukea näitä kirjoituksia. Väreistä sen verran, että jos kampaaja käyttää Swarzkopfin Igora Roayalia, Goldwellin Topchic väriä, tai Wellan värejä...niillä saa kauniin värin kyllä. Mitä tulee Simin väriin, minä en siihen luota. Oli kiva lukea asiakkaasta, joka halusi raidat myssyllä...näyttää vanhanaikaiselta..tulos kyllä parempi...joka raita väriin samaan aikaan. Tiedoksi vain nuorille kampaajille...Sitten kannattaa tiedustella, onko käynyt ammattikoulun 3 vuotisen pa-ka linjan...sellaselle uskaltaa mennä kiharoihinkin. Hassua, että nuoret tykkää käydä nuorilla kampaajilla. Eiköhän se ammattitaito värienkin suhteen vähän varttuneemmilta kampaajila :)

      • potta päähän

        Nuorilla on uusia ideoita.Ja koulutus suoritettu.Te vanhat olette aikanaan olleet aloittelijoita eikä 3-vuotinen parturi-kampaajalinja osaamista tarkoita.Läpi on päässyt ja siihen se edistys sitten on saattanut loppuakin.Niinpä käyttäkäämme rohkeasti nuoria.Voi myös10 vuotta alalla ollut pilata hiukset.


    • mirri5486

      Aivan! - "Voi myös10 vuotta alalla ollut pilata hiukset" - Yli kymmenenvuotta alalla ollut parturikampaaja kirkkoahteella pilasi hiukseni...entinen vakikampaajani :(

      • rtgyh864532

        Sama täällä. Ei kantsi mennä kirkkoahteelle!!!


    • kalju k

      halus päästä susta eroon, ilman olis pitänyt leikata

      • mirri5486

        Jos olisi halunnut eroon ei hänellä olisi "ollut aikoja". Hinnalla ei niinkään väliä kunhan lopputulos olisi ollut hyvä.


    • Matias.s

      Mee AIJALLE eikö sana kuulu.

    • Ikaa54lislainen

      ....Onhan noita monta muitakin...kuin Aija,,,,

    • Uuniluuta

      On ollut kaksi hyvää, jotka molemmat ovat täällä lopettaneet. Moona vaihtoi työtä ja Anniina paikkakuntaa. Oikein harmittaa, kun en heillävoi enää käydä. Tai onhan Anniina vielä Toijalassa.

    • mikääneiauta

      ...yhä kärsin kirkkoahteen parturista...tähän menee n. vuosi ennenkuin on kunnossa :(

    • Sa33ra

      Kävin Häijäässä parturissa leikkauttamassa hiukseni-huonot latvat pois. Sieltä sain todella hyvää palvelua. Antoi vielä kaupan päälle pullon hoitoainetta ja hinta oli vain 20€.

    • kustapullossa

      tarkista hoitoaineen sisältö

      • Sa33ra

        Hoitoaine on Schwarzkopfin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe