Voiko mies käyttää mekkoa

Poika25

Kertokaa ihmiset voiko mies käyttää mekkoja ja hameita. Käytän nyt jo sukkahousuja päivittäin........mutta tekisi mieli laittaa mekko päälle..

163

13657

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määä

      ja eikun huomenna heti hamosessa skoleen/duuniin.

      • Anonyymi

        mitä paksumpi hanki, sitä lyhyempi hame miehellä


    • risen

      kyllähän sä voit niitä käyttää jos haluut mut voi olla et tuut saamaan siit jonkinlaist kommenttii. oletan että oot homo tai bi koska ei hameilla naikkosii isketä.käytä jos haluut,etkä välitä muitten mielipiteist.

      • hameukkeli

        Sellaisia joita miehet käyttävät esim Skotlannissa tai kaukoidässä.

        Sitten sun kannattaa miettiä millaisessa tilanteessa. Esim töihin en oikein suosittele. Mutta vapaa-aikana, kesällä varsinkin jos asut jossain suuressa kaupungissa, saat kulkea ihan rauhassa. Sukkahousut sun kannattaa jättää pois, koska missään kulttuurissa miehet eivät käytä sellaisia (edes hameen kanssa).

        Jos sulla on hyvännäköinen kroppa katsovat naisetkin mielellään miestä vaikka hänellä olisi hame päällä, jos vaikka vähän paljasta pintaa vilahtaisi.


      • Poika25

        En ole homo, vaan umpihetero, eli ei tulisi mieleenkään jonkun miehen kanssa pelehtiminen. Tyttökavereita on ollut kyllä, mutta en ole heille kertonut koskaan mieltymyksistäni. Se, että kasvoin nuorimpana 3 vahvan isosiskon seurassa on saattanut vaikuttaa olemukseeni. Tässä kohtaa kiitän jo kaikkia vastanneita positiivisistä vastauksistanne. Mielellään otan vastaan lisää kommenttejanne.


      • Se-hame-on-kiltti
        hameukkeli kirjoitti:

        Sellaisia joita miehet käyttävät esim Skotlannissa tai kaukoidässä.

        Sitten sun kannattaa miettiä millaisessa tilanteessa. Esim töihin en oikein suosittele. Mutta vapaa-aikana, kesällä varsinkin jos asut jossain suuressa kaupungissa, saat kulkea ihan rauhassa. Sukkahousut sun kannattaa jättää pois, koska missään kulttuurissa miehet eivät käytä sellaisia (edes hameen kanssa).

        Jos sulla on hyvännäköinen kroppa katsovat naisetkin mielellään miestä vaikka hänellä olisi hame päällä, jos vaikka vähän paljasta pintaa vilahtaisi.

        Kyllä kiltti on ihan hyvä vaihtoehto niille varsinaisille hameille ja mekoille :)


      • sannnnnnni
        hameukkeli kirjoitti:

        Sellaisia joita miehet käyttävät esim Skotlannissa tai kaukoidässä.

        Sitten sun kannattaa miettiä millaisessa tilanteessa. Esim töihin en oikein suosittele. Mutta vapaa-aikana, kesällä varsinkin jos asut jossain suuressa kaupungissa, saat kulkea ihan rauhassa. Sukkahousut sun kannattaa jättää pois, koska missään kulttuurissa miehet eivät käytä sellaisia (edes hameen kanssa).

        Jos sulla on hyvännäköinen kroppa katsovat naisetkin mielellään miestä vaikka hänellä olisi hame päällä, jos vaikka vähän paljasta pintaa vilahtaisi.

        Miehini oli gootti kun tapasimme, haahuili pitkin vinyylihameissa ja raskaissa meikeissä. Koska hän on aivan naurettavan pätevä alallaan hän tekee uraa joka tapauksessa, ja koska hän on aivan epätodellisen hyvännäköinen mekossa tai ei, olemme myös naimisissa. Käytä mekkoa; ole niin pätevä ettei kukaan voi sanoa mitään =)


      • Anonyymi
        Se-hame-on-kiltti kirjoitti:

        Kyllä kiltti on ihan hyvä vaihtoehto niille varsinaisille hameille ja mekoille :)

        Miehet käyttäkää Kilttii.


      • Anonyymi

        No en usko että aikuiset kommentoi toisten pukeutumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet käyttäkää Kilttii.

        Sukunimellä Frangen.


    • punkneito

      miksipä ei eikö se ole kaikista itsestänsä kiinni miten pukeutuu?!?olen nähnyt miehillä skottihameita ja myös herra ylpöllä on esiintyessään musta satiini hame päällä en näe asiassa mitään ongelmaa..

    • muotitietoinen

      Käkkäräkää! Mies mekossa , onko ennen moista kuultu? Kulje vaikka saunatakissa mitä sä muitten mielipiteistä välität!
      Vaikka oot kyllä aika outo... sukkahousutkin!

      • Sinä-Muotitiedoton

        Kuules muotitietoinen!

        Anna muiden pukeutua miten haluavat! Itse olen koulussa goottityylisenä ja kevyesti mutta tummilla sävyillä meikattuna, enkä anna muiden mielipiteiden lannistaa. Kukaan koulussamme ei uskalla näyttää omaa tyyliään ja pukeutuu aina kuin muutkin. Minusta miehillä on samat oikeudet pukeutua kuin naisilla.
        Uskaltakaa olla erilaisia


      • Lääkkeet
        Sinä-Muotitiedoton kirjoitti:

        Kuules muotitietoinen!

        Anna muiden pukeutua miten haluavat! Itse olen koulussa goottityylisenä ja kevyesti mutta tummilla sävyillä meikattuna, enkä anna muiden mielipiteiden lannistaa. Kukaan koulussamme ei uskalla näyttää omaa tyyliään ja pukeutuu aina kuin muutkin. Minusta miehillä on samat oikeudet pukeutua kuin naisilla.
        Uskaltakaa olla erilaisia

        Olen samaa mieltä. Miehillä on oikeus pukeutua vapaasti. Mielipidetorvet työntäkää mielipiteenne....


      • Anonyymi

        värikäs löysä puuvillainen midi kotimekko miehellä on yes!!!!!!!


    • Tyttö 26v

      Tietysti jokainen valitsee itse miten pukeutuu, mutta kannattaa miettiä millaisia kommentteja tahtoo muilta kuunnella. Kuten noista vastauksista jo näkee yleinen (väärin)käsitys on, että hameita käyttävä mies on homo tai ainakin jotenkin vinksahtanut.

      Et muuten ole läheskään ainut heteromies suomessa joka naisten vaatteista tykkää käyttää. Sinun kannattaisi ehkä lukaista transtukipisteen (www.transtukipiste.fi) sivut läpi...

      • HanAnn

        Aivan oikein. Ei se tee meistä homoja, että haluamme pukeutua naisten käyttämiin vaatteisiin ja naiskten muodin mukaan. Se tekee meistä addiktiivisia naisista, jotka pukeutuvat pukeutumishalumme mukaan.
        Ollakeseni itsekeskeinen haluaisin, että kaikki vastustaisivat miesten pukeutumista naisellisiin vaatteisiin, koska muutoin jännityksemme ja kiihkomme pukeutua ja tulla nähdyksi naisten vaatteisiin pukeutuneena laimenee ja mahdollisesti häviää kokonaan. Ei ihmeessä - haluan vähintään tulla poliisin pidättämäksi naisten vaatteisiin pukeutuneena - kerran olenkin onnistunut.. Isosta sakosta huolimatta olin onnellinen tullessani nähdyksi "kielletyssä asussa".
        Vaimoni sanoi kerran, että nasten vaatteiden sepalus suljetaan vasenkätisesti ja miesten oikeakätisesti.Näin minäkin sen haluan ymmärtää ja antaa vaatteiden valmistajille jatkossakin tehdä tämä valinta.
        Sen määritelmän mukaan minulla on monta miesten hametta ja housua.
        Minusta on ihanaa, kun naisetkin käyttävät miesten hameita ja housuja.
        Myös mekkoja odotellessa ,"ristiinpukeutuja" , mieluummin naisten vaatteisiin pukeutuja HannAnn.


    • seikkailija

      Olen mies ja hetero. Pari kertaa olen kokeillut, laitoin ohuen pitkän naisten kesämekon päälle, sellaisen mistä melkein näkyy läpi. Eikä mitään alle. Keskikehon kohouma näkyi selvästi. Menin kaupungille kävelylle. Tulos: Kukaan ei tuntunut kiinnittävän mitään huomiota. Samalla olin kuitenkin iloinen siitä ettei ketään tuttuja tullut vastaan.

    • keijo5000

      joo senku laitat

    • hemmo p.

      kirpparilta löytyy hameita ja mekkoja.siellä voi vapaammin penkoa.viime viikolla löysin vekkihameita,ostin melkein uuden veroisen.pidän sitä kotona ja pidemmillä automatkoilla.ja tottakai sukkikset hameen kanssa !

      • jaahann

        Minä myös vaihdan automatkalla ensimmäisessä sopivassa tilaisuudessa mekon tai hameen ylleni, Myös lentomatkoilla hameen miehille tulisi tulla pakolliseksi.
        Tilanteesta riippuen, hameeni alla on pikkuhousut ja/ tai sukkahousut, ehkä joskus ei mitään.


    • Tavallinen hemmo

      Tottaka voi pitää hametta ja eikös sukkikset kuulu siihen mukaan jo luonnollisestikkin.

      • JaaHanAnn

        Todellakin voit kulkea hameessa ja mekossa. Mitä värikkäämpi mekkosi ja hameesi on, sitä ihastuttavampi. Kannatan samalla tavalla miehille naisten vaatteita, kuin naiset nytkin pitävät miesten muotia kookseen muutettuna. Kun näen miehen pukeutuneeksi hameeseen, oitis haluan miehenä tulla keskustelemaan aiheesta. Jos hameet miehille yleistyisivät, olisin vähintään kannatuksen vuoksi valmis ostamaan muutaman mekon ja hameen itsellenikin. Viimeaikoina ole istunut kymmenenkin tuntia yhtämittaa lentokoneessa. Penkillä kun liukuu. arvatkaa mistä kiristää ja hikoaa. Sopivassa hameessa mokoma epämukavuus poistuisi - voin kuvitella, olo olisi autuas.


    • Rohkesti

      Eikun hamonen tai mekko päälle vaan ja mustat ohuet sukkahousut ehdottomasti jalkaan.
      Sehän on jokaisen oma asia, mitä laittaa päälleen.

      Miesten hameet voisivat ruveta yleistymään, mutta koska ja
      mikä ketju rupeaisi niitä myymään.

      • Jaanahannu

        Ei tässä mitään miesten hameita ja mekkoja tarvita, nytkin aamuvaatteena on ylläni ihana, sopiva, kevyt, ilmava naisten kotimekko yhdellä isolla oikeanpuoleisella sivutaskulla. Peittää lämpimästi istuessa jalkoja, ei purista vyötäröstä eikä haaroista ja on hihoista sekä rinnan kohdalta väljä. Alla ei tarvita mitään muuta vaatetta ja nopea pukea ja jopa riisua, jos vaimolle helman ottaminen hampaisiin riitä.
        Jos sitten jonkun henkilökohtainen suuntaus tyydyttyy ja tekee täydellisemmäksi suon sen ilomielin hänelle ja haluan olla edistämässä samanlasten mekkojen ja hameiden yleistymisessä miehille, kuin naisetkin käyttävät. Pieni löysyys rintojoen ja takapuolen kohdalla tekee vain kantajansa seksikkäämmäksi.


    • Ransulan Pervo

      Ei ikinä mitään hametta mutta sukkikset on IN !

    • En oikein usko mihinkään muutokseen suomalaisessa pukeutumisessa. Kymmenen vuotta miehen hameestakin on juttua ollut, mutta jutuksi asia on jäänyt.

      Käväisin hiljattain naisten vaatepuodissa ja silmääni osuivat valkoiset naisten housut, joissa on ruskeaa ja sinistä kukkakoristekuviota, maltillista sellaista. Sain housut huimalla alennuksella, kas kun koko sarja oli jäänyt rekkiin. Moni nainen oli niitä hypistellyt, mutta kukaan ei ollut uskaltanut ostaa, kun ihmisten sanomiset pelottavat!

      Kun näillä samaisilla ihmisillä on suuri vaikutus siihen, mitä mies päälleen panee, niin ei tarvitse kovin kummoinen ennustajaeukko olla, jos arvelee tulevan vuosikymmenen miehen trendiasun olevan tummasävyinen housuasu, ilman yhtään väriläiskää.

    • Hamostelija
      • Anonyymi

        Upea


    • towardthebrightlight

      Olen nähnyt miehillä mustia kilttejä ja pitkiä hameita. Nämä ovat kyllä aina olleet sellaisia rock/goottityylisiä hemmoja, en tiedä miten siihen suhtauduttaisiin jos ns. tavallisesti pukeutuva mies käyttää hametta.

      Historiallisestihan miehet ovat käyttäneet jos jonkinmoisia kaapuja ja monissa maissa tehdään niin edelleen, ei se ole mikään luonnonlaki että miehen täytyisi käyttää housuja. Nykyään se vain ei ole muodissa, niin että ihmetteleviä katseita saattaa tulla. Toisaalta suomalaiset ovat sen verran tuppisuisia että tuskin kukaan ainakaan selvin päin rupeaa aukomaan päätään siitä jos toisen vaatteet eivät miellytä.

      Internetistä muuten löytyy myös aukollisia miesten sukkahousuja jos sellaisia kaipaa.

      • Hamostelija

      • towardthebrightlight

      • Raija Keravalta
        Hamostelija kirjoitti:

        Miks niiden pitäis olla aukollisia jun tälläisiäkin on ?

        http://1.bp.blogspot.com/-IKXSeAxnDrM/T_GbSHJMSSI/AAAAAAAAAoU/xQG0SpGZKhQ/s1600/kinttex2.jpg

        Mistä noita vois ostaa ? Noihan on tosi makeet ?


      • Raija raidoissa
        Raija Keravalta kirjoitti:

        Mistä noita vois ostaa ? Noihan on tosi makeet ?

        Keravan nuorisovankilasta :)


    • JarnaJooseppi
    • Raija Keravalta

      Huulet kostuu ihan nyt...voi kun olis tuollanen namipala..

    • vaikk ois ruma

      Aloittajalle: ei teidän naisten ole mikään pakko pukeutua yhtään mitenkään. Jos tämä vastaus helpottaa feministiä. Tiukat farkut ovat enemmän kuin OK, mutta hameessa on edelleen sitä jotain... (mutta se todellisuus tuskin tavoittaa kokematonta feministiä ennen kuin miehet-naiset -todellisuus joskus jysähtää. )

      Feministien naiseksi kasvamista odotellessa... me miehet voisimme yrittää edesauttaa niiden miestentuntemusta. Vaikka lahjana!

      • Anonyymi

        Ainakin kiltti toimii miehillä festareilla


    • Ompa järkevää

      Onkohan teiltä kaikilta jäänyt lääkkeet ottamatta? kaikkea erilaisuutta ei tarvitse
      suvaita,ellei halua olla naurunaiheena ja päätyä naurunaiheeksi.Aloittajan
      kysymykseen en edes viitsi vastata,päättäköön itse.Tosin minä en ikinä
      voisi olla miehen kanssa,joka käyttää naisten hepeneitä ja pukeutua
      miesten vetimiin,nainen kun satun olemaan.

      • Jaska.

        AIVAN! Mietin et on nää sekaisin, mut olihan tunnelinpäässä valoa! Ainut fiksu mielipide! KIITOS!


      • Dr. Revolution

        On tainnut jäädä itselläsi lääkkeet ottamatta, kun noin pipo kiristää. Onneksi on myös ihmisiä joita toisten vaatteet puristele. Sitä paitsi erillaisuus on elämän suola, mutta jotkut on jäännyt aikaan menneeseen. Nauti kireästä pipostasi.


      • Tohtorinna
        Dr. Revolution kirjoitti:

        On tainnut jäädä itselläsi lääkkeet ottamatta, kun noin pipo kiristää. Onneksi on myös ihmisiä joita toisten vaatteet puristele. Sitä paitsi erillaisuus on elämän suola, mutta jotkut on jäännyt aikaan menneeseen. Nauti kireästä pipostasi.

        Dr.Revolutionilla taitaa olla ne lääkkeet jääneet ottamatta ja sulla se pipo kiristää.
        Onneksi on vaatteita,kummallekin sukupuolelle sopivia.Naiselle omansa ja
        miehelle omansa.Erilaisuus ei ole välttämättä aina elämän suola,vaan
        ongelma ja jotkut on menneet liiallisuuksiin.Minä en käytä pipoa
        kesällä,vaan talvella ja sekin on sopivan kokoinen,ei kireä.
        Minä nautin kesästä.Nauti sinä vaan kireästä piposta tai
        alkkareista.


    • Hajotkaa dorkat

      Ollapa nainen, saisi pukeutua vapaasti, ilman ainaista p.askanjauhantaa ja mollaamista. Miehelle se on liian suuri kynnys olla omaitsensä tässä junttilassa. Kiitos daijumaakarit.

      • Näin se menee

        Kuules nimimerkki hajotkaa dorkat,sinä olet se dorka,juntti ja daijumaakari.
        Omana itsenä oleminen ei tarkoita sitä että naisen pitää pukeutua miehen
        vetimiin ja miehen naisen vetimiin,jos näin alkaa menee niin sitten se on
        mielisairautta.Enkä mollaa ketään tai ole tiukkapipo,vaan sanoin oman
        mielipiteeni,ei sen kummempaa


      • Hajotkaa dorkat
        Näin se menee kirjoitti:

        Kuules nimimerkki hajotkaa dorkat,sinä olet se dorka,juntti ja daijumaakari.
        Omana itsenä oleminen ei tarkoita sitä että naisen pitää pukeutua miehen
        vetimiin ja miehen naisen vetimiin,jos näin alkaa menee niin sitten se on
        mielisairautta.Enkä mollaa ketään tai ole tiukkapipo,vaan sanoin oman
        mielipiteeni,ei sen kummempaa

        Puhuinko naistenvaatteista jotain. Ei tarvitse kuin laittaa esim. värikkäämpää miestenvaatetta päälle, vaikkapa kukikkaan miesten kauluspaidan, jo alkaa ihmettely ja mollaaminen. Nainen voi käyttää esim. kravattia, se on maskuliinista ja muodikasta. Joten ensikerralla lue tarkeminen ennenkuin alat ulisemaan.


      • JaaHannAnn
        Näin se menee kirjoitti:

        Kuules nimimerkki hajotkaa dorkat,sinä olet se dorka,juntti ja daijumaakari.
        Omana itsenä oleminen ei tarkoita sitä että naisen pitää pukeutua miehen
        vetimiin ja miehen naisen vetimiin,jos näin alkaa menee niin sitten se on
        mielisairautta.Enkä mollaa ketään tai ole tiukkapipo,vaan sanoin oman
        mielipiteeni,ei sen kummempaa

        Hameessa ja mekossa on ihanaa. Nytkin minulla on puuvilla vakosamettinen turkoosi minihame alla ja pussihihainen/ olkapäinen kukallinen nilkkoihin ulottuva puuvilla vakosamettihame päällä - on niin autuas, seksikäs ja lämmin olo. Nautin todella pukeutua hameisiin, mekkoihin ja korkokenkiin. Katsellessani itseäni peilistä näin pukeutuneena, alkaa hormoonit hyrrätä. Hameita ja mekkoja riittää - lisää hankitaan aina kun kiihottaa. Miesten hamepäivät virallisiksi ja sitten jokapäiväiseksi, kun asia vakiintuu.


      • Hame- mekkomies
        JaaHannAnn kirjoitti:

        Hameessa ja mekossa on ihanaa. Nytkin minulla on puuvilla vakosamettinen turkoosi minihame alla ja pussihihainen/ olkapäinen kukallinen nilkkoihin ulottuva puuvilla vakosamettihame päällä - on niin autuas, seksikäs ja lämmin olo. Nautin todella pukeutua hameisiin, mekkoihin ja korkokenkiin. Katsellessani itseäni peilistä näin pukeutuneena, alkaa hormoonit hyrrätä. Hameita ja mekkoja riittää - lisää hankitaan aina kun kiihottaa. Miesten hamepäivät virallisiksi ja sitten jokapäiväiseksi, kun asia vakiintuu.

        Minä ainakin haluan mieluummin naista joka pitää mekkoja ja hameita, kuin joka pukeutuu kuin mies.


    • vahvat naiset.

      Niin.Hame Suomi-mieheltä enää puuttuukin.Aivan yleisesti on tiedossa että naiset ovat vahvempia kuin miehet, jopa armeijan aloittavat tytöt ovat fyysiseltä kunnoltaan miehiä vahvempia.
      Ehdottomasti näille piipertäjille vaan hameet ja mekot.Tähän on Suomessa tultu,miehet ovat yhtä naisellisempia ja heikompia, muutoinkin aivan perästä vedettäviä, ja alistettuja

    • lovelysatindress

      Pidän joskus kotonani naisten mekkoja, yömekko, juhlamekko, iltapuku. Kaikkein paras on leveähelmainen pitkä satiininen juhlamekko, erittäin miellyttävä materiaali, leveä helma ei rajoita jalkojen liikkeitä ja pituus kuitenkin lähes nilkkapituinen niin lämmittää koko vartaloa. Tätä pukua olisi kiva kokeilla ulkona tuulessa miten tuuli pistäisi mekon lepattamaan ja hivelemään kroppaa. Tulee seisokki jo sitä ajatellessa... ;)

      • HannAnn

        Yhdyn tunteeseen. Joka päivä useampi eri hame ja mekko. Kaunis löysä pitkä kukallinen puuvillainen kotimekko on YES!


    • Kyllä voi
    • Rankkainen

      Miks hemmetissä kaikki miehet jotka näitä hameita promoo, ottaa jotai *tun seisokkeja ja muuta esiin? Ei tää tee hyvää kyseiselle asialle.

      Eikö täällä tosiaan oo mun kaltaisia miehiä, joille hame on esteettinen, käytännöllinen ja mukavaa vaihtelua ensi sijassa ennenku mitään tota fetiussihommaa?

      Huoh, sama ku naiaset heruttelis et "uuh ku tulee vahva ja dominoiva olo ku laitan kravatin kaulaan kauluspaidan kanssa".

    • Eikun hame tai mekko päälle, itse oon transu joka ei ulkona liiku

    • natalia-anastasia

      Siitä vaan :) Itse enemmänkin ihailen miehiä, jotka käyttävät mekkoja/hameita, koska ei se maailma muutu, ellei joku lähde sitä muuttamaan. Tällä tarkoitan siis sitä, että miehetkin saisivat pukeutua kuten haluavat.

    • Jussi-renki

      Suomessa miehet ovat käyttäneet mekkoa esimerkiksi heinäpellolla työasuna joskus 1900-luvun alussa. Miesten mekonkäyttö ei siis maailmaa mullista.

    • Pimpelihomppeli

      Sukkikset ja kellohame, luvassa ihana seisokki...

    • No remorse

      Elämä on lyhyt, kuunnella aina toisten mielipiteitä. Hyvät miehet pukeutukaa vapaasti. Sillä mikä tuntuu sinusta hyvältä, miksi et käyttäisi sitä. Mielipiteitä on aina puolesta ja vastaan, mutta jos itse viihdyt asussasi, se on pääasia. Loppujen lopuksi hyvin harva edes kiinnittää huomioonsa sinun asuusi. Elä elämäsi nyt, haudassa on turha huudella.

    • kilttiä

      Itsekin puen sukkisksia ja käytä vain. Naisilta toivoisi hameen suhteen kannustavuutta. Kiltin käyttö meillekin nuorisovaatteeksi.

    • hanttu

      Ah, mies mekossa ja sukkiksissa

    • HannAnn

      Miehen jalassa pitkät housut ja päällä polvipituinen hame on suositeltava asu miehelle etenkin kylmällä ilmalla. Naiset ovat jo ehtineet ottamaan tämän stylen käyttöön. Tasapuolisuudeksi!
      JaaHann

    • ariola

      Ilman muuta itselläni on useampia hameita, joita käytän kotona ja automatkoilla , muutamankerran myös ulkona . Hameet ostan välillä naistenvaateliikkeistä ja nä tai kirpparilta.

      • Jab

        Nuo sukkahousut ovat varsinkin kesällä hiostavat, joten suosittelen stayupeja, joita itsekin käytän. Laadukkaita ja kestäviä saa mm. Klingeliltä tai muilta saksalaisia tuotteitamyyviltä.


    • Jab

      JaaHanAnn

      25.8.2012 20:46

      Tietysti mies voi käyttää hametta. Se on itse asiassa erittäin hyvin toimiva vaatekappale. Ongelman aiheuttavat kuitenkin ne miespuoliseksi syntyneet henkilöt, joiden menetettyä mieskuntoa tuo pukeutuminern loukkaa. Siis hame päälle, mutta vasen - oikea kuntoon.

    • JaaHannAnn

      Miksi Amerikasta saa ostaa ihania kukallisia ja monivärisiä vakosamettihameista ja vakosamettimekkoja mutta ei Suomesta?
      Mies tarvitsee voimakasvakoisia vakosamettimekkoja ja -hameita.

    • Mekkoilija

      Minäkin tykkään pitää ihania naisten asuja. Lisäksi suuri fetissini ovat naisten huivit joita pidän töissäkin.

      • lavallejoraan

        Kellohame hame heilahtaa...ja jorma myös...


    • Mekkoilija

      Olis kiva löytää joku jonka luona vois poikia ihanissa asuissa.

    • Mekkoilija

      Siis piikoa

      • maallenaimaan

        Ootko lypsäjä eli karjakko ?


    • Mekkoilija

      En mutta olis kiva olla.

    • 70mtyty

      Naisten kesämekko päällä ja huivi kaulassa on kiva olla.

    • 70mtyty

      sekä pitsisomistuksilla olevat pikkuhousut mekon alla.

    • 70mtyty

      Mekkoilijalle terveisiä huivimieheltä.

    • hamemiehellä

      Tottakai voi ! Tällä helteellä hame on tosi mukava. Olen käyttänyt hametta muulloinkin kun kotona, mutta suurempaan ihmisvilinään en ole uskaltanut. Shortsia ja ihonvärisiä sukkahousuja kylläkin olen käyttänyt aivan yleisesti, ei niitä ole monikaan huomioinut. jos onkin, katsoo pari kertaa jalkoja ihmeissään . . . Kohta ilmat viilenee ja sukkahousut voi laittaa jalkaan ...saattaa hamekin

    • Mekkoilija

      Kiitos huivimies. Olis kiva jutella.

    • Mekkoilija

      Olis kiva jutella

    • Mekkoilija

      Olisi ihanaa jutella.

    • 70mtyty

      Mekkoilija niin olisi huivimies.

      • Mekkoilija

        Mutta Miten?


    • 70mtyty

      Niinpä, ihana huivi kaulassa nytkin.

      • Mekkoilija

        Voisi joskus chatissa.


    • Mekkoilija

      Mekko ja esiliina ja huivit. Olis kiva puikkoa sillä lailla.

    • Mekkoilija

      Siis piikoa. Tyhmä puhelin

    • Kaarina-erkki

      Otaha lypsyjakkara mukkaan ja tuut tänne.

      • Mekkoilija

        Se olisi ihanaa. Lypsymekko ja lypsyessu ja lypsyhuivi. Olen nöyrä ja kiltti.


      • Mekkoilija

        Jos työ on huonoa seuraa rangaistus.


      • Kaarina-erkki

        Sonnanluontia navetassa ! Lujasti jos painat hommia saat kirnupiimää ja ruisleipöö !


    • 70mtyty

      Mekkoilija vähän hankala se yhteyden otto ,olisi kyllä ihanaa keskustella,huivimies.

    • Mekkoilija
    • 70mtyty

      Kyllä kiinnostaisi vaan ei ole omaa konetta eikä sähköpostia.huivimies.

    • HannuAnneli

      Kyllä voi! Katsoitko 11.9.2018 Napakymppi ohjelman? Siinä Cristal Snow oli pukeutunut mekkoon. Kiitos Cristal, olet idolini. En ole koskaan tuntenut vetoa omaan sukupuoleeni, mutta jotakin sisimmässäni antoi periksi, miksi ei jos kuppanini on pukeutunut naisten vaatteisiin haluamallani tavalla. Itse olen yhä kaapissa, mutta hirveä himo ja halu ihan pakkomielteisesti pukeutua hameisiin, mekkoihin naisten alusvaatteisiin ja korkokenkiin ja mennä julkisesti näyttytymään ne päälläni. Ihanista ihanimpia naisten mekkoja, hameita, housuja ja korkokenkiä minulla on reilusti yli toista sataa. Kova halu on saada yhä lisää.
      Me tarvitsemme tienavaajia kuten Cristal uskaltautumisellemme.
      Parast'aikaa istun ihana tummansininen vakosamettimekko päällä tätä kirjoittamassa.

      • Anonyymi

        Mekkoja ei ole, mutta hameita löytyy ja runsaasti, lähes riittävästi korkeita korkoja.


    • Sääntö

      Mekon alla pitää olla mieluusti opaque sukkikset.

    • johntravoltanserkku

      Kyllä transventtiilit voivat

    • 70mtyty

      Niin on huivi vaan kaulaan,tv huivimies

    • Huivimies

      Olisi ihanaa vaikka fantasioida jonkun kanssa. Meiliä saa laittaa vapaasti. <[email protected]

    • 70mtyty

      Mihin Mekkoilija on kadonnut. huivimies

    • Anonyymi

      Käytän farkkumekkoa kotioloissa, ei tarvitse sen kanssa muuta vaatetta. On helppoa käydä vessassa tai tumputtaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sukkahousut vielä alle ja menoks !

    • Anonyymi

      Sukkikset on kyllä ihania t. Mekkomies

    • Anonyymi

      70mtyty, olen täällä taas.

    • Anonyymi

      Vaatekaappia pitäisi päivittää se on taas kohta kerättävä rohkeutta ja lähdettävä ostoksille ouluun. Mitä liikkeitä suosittelette oulussa. Lindex ja h&m on tuttuja paikkoja eikä ajeta ulos. Onko muilla minkälaisia kokemuksia mekko ostoksilta?

    • Anonyymi

      Alennusmyyntien aikaa . Sukkahousuja tulee hamstrattua ja voi löytää kivoja hameitakin

      • Anonyymi

        Tokmannilla oli pari kivaa perushametta ja edullisia.


    • Anonyymi

      Kävin tänään Lidlissä ja ostin kivan mekon. Nyt vielä kun olisi omaa aikaa ja paikka missä mekkoilla t. Huivijamekkomies

    • Anonyymi

      Sukkahousut,ihana kesämekko ja huivi kaulassa.70mtyty

    • Anonyymi

      Käytä mitä vaatteita ikinä haluut, kunhan et lakeja niillä riko

    • Anonyymi

      70mtyty joo. Ihanaa kun on kesä

    • Anonyymi

      Ei kai mitään lakeja voi rikkoa jos laittaa vaatteita päälle vai mitä ihmettä oikein ajattelet?

    • Anonyymi

      Kyllähän mies voi siihen pukeutua siinä mielessä että meneehän se päälle eikä siinä mitään laitontakaan ole MUTTA se nyt vaan on niin että MIES EI KÄYTÄ MEKKOA!

      • Anonyymi

        Kyllä se nyt vaan niin on että hyvän näköinen mies on hyvännäköinen mekko päälläkin.


    • Anonyymi

      Se mun ostami mekko on kyllä ihanan näköinen, valkoinen pitkä ja sopii hienosti kun olen aika hoikka. Lidlistä voi tehdä löytöjä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minun mielestäni helma saisi laskeutua 20 cm alemmas. Minun mekkoni laskeutuu puolisääreen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni helma saisi laskeutua 20 cm alemmas. Minun mekkoni laskeutuu puolisääreen.

        Minulla on hyvännäköiset sääret, joten helma saa olla korkeammalla!
        Kuvat alempana.


    • Anonyymi

      Ajatko säärikarvat ?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hameen lisäksi kaiken kruunaa vielä ihanan tyttömäinen huivi. Sen voi laittaa päähän, kaulalle tai hartioille.

    • Anonyymi

      Mekko isolla kaula-aukolla ja huivi...

    • Anonyymi

      Sellainen iso hartiahuivi, silkkinen...

    • Anonyymi

      Silkkinen iso hartiahuivi on ihana

    • Anonyymi

      Huivit on ihania t,Huivimies

    • Anonyymi

      Vaikeaa löytää paikkaa missä mekkoilla. Metsässäkin ovat taas marjastajat liikkeellä.

      • Anonyymi

        Minä mekkoilen usein naapurikaupungissa. Ei ole vaaraa jotta törmäilee tuttuihin kadulla. Niin ja meikattuna eivät tuntisikaan. Näillä mennään...


    • Anonyymi

      Olisi ihanaa löytää joku mekkoilukaveri

    • Anonyymi

      Tietty olis ihanaa jos voisi olla jonkun vanhemman rouvan piikana kun itsekin oon jo 54v. Vuodet ovat vierineet ihan liian nopeasti.

    • Anonyymi

      Mekko ja huivi ovat nytkin minulla.

    • Anonyymi

      Kuulostaa ihanalta. Olisi ihana nähdä.

    • Anonyymi

      Olisi ihanaa jutella tai olla muuten yhteyksissä. Minulle voi laittaa meiliä osoitteeseen [email protected]

    • Anonyymi

      Niin olisihan se ihanaa.t Huivimies

    • Anonyymi

      Kyllä voi. Monet naisetkin pitävät miehestä mekossa, lainaavat mielellään omia vaatteitaan tai antavat poistoon meneviä. Odotan päivää, jolloin mies voi mennä mekossa ihan vapaasti minne vain. Mekko nyt vain on mukavin ihmisen keksimä vaate.

      • Anonyymi

        Kyllä olisi kiva viettää kaunista kesäpäivää kepeässä menossa!


    • Anonyymi

      Kun nyt edes ensin saataisi hameen käyttö oikeus...olisi jo jotain.

      • Anonyymi

        Olisi ihanaa löytää joku kenen kanssa mekkoilla. Olisi ihanaa olla jonkun piika tai vauva tai orja tai prinsessa ihanissa asuissa. Turun seutu.


    • Anonyymi

      Tonttu asu sopis paremmin...

    • Anonyymi

      Tätä on näköjään kommentoitu jo 16 vuotta joka kesä. Mutta mies EI voi käyttää, Ja mekko nainen ei sytytä yhtään. tuo ainakin kymmenen vuotta lisää ikää. Sais jo hävitä historian kirjoihin koko mekko.

    • Anonyymi

      Voi käyttää :) rohkeasti vaan hame tai mekko päälle, muistaa vaan että sillee muita kunnioittavasti pukeutuu, ei mitään liian lyhyt helmasia tai läpinäkyvää, polvipituinen vähintään Itse pitkään aikailin tämän asian kanssa mutta sain niinpaljon kannustusta tyttöystävältä/työpaikalta että voitin kaikki pelot ja lakkasin vaan välittämästä mitä asiasta ajatellaan, sitä elää tässä ja nyt, elämä on liian lyhyt miettiäkseen mitä joku jotkut ajattelee.
      Ja silloin sitä elää muiden asettamien rajoituksien ja typerien mies ei voi sitä tätä mukaan eikä elä sitä omanlaista elämää, nämä ihmiset jotka tuomitsee on lääkitys pielessä tai itsetunnon kanssa ongelmia/epävarmoja omasta elämästä ja pelkää kaikkea erinlaisuutta.
      Ja nämä tuomitsevat ja muita arvostelevat kaikki tietävät aiheuttaa myös sitä pahaa oloa muihin sekä ongelmia koko yhteiskunta tasolla kun luovat sitä pelon ilmapiiriä.
      You be the miracle you only live once.
      Hyvää tulevaa mekko/hame kesää kaikille sukupuolesta riippumatta :)

      • Puhut vähän, mutta asiaa


    • Anonyymi

       Ei mies voi käyttää mekkoja ,mekot ovat naisille tarkoitettuja eivät sovi miehille olisi hassun näköistä.
      Älkää hyvät miehet laittako päällenne niitä pillifarkkuja jos olette kovin ohut säärisiä. ,ne ovat todella naurettavan näköiset Kannattaisi katsoa kokovartalo peilistä miltä ne näyttävät ennenkö lähtee ihmisten ilmoille,tai voihan sitä sillätavallakin ihmisiä naurattaa,näin korona aikana muutenkin naurut ovat vähissä.

      • Anonyymi

        Taitaa olla niin että todellisuudessa naiset ovat ahdasmielisempiä
        ja epävarmempia pukeutumisestaan ja itsestään.
        Aika olematon on mies ja naisvartalon ero, joten korostakoot itseään
        miten haluaa ja hyvältä tuntuu. Ennakkoluulokin on luulosairaus.


      • Anonyymi

        Sinulle : " ei mies voi käyttää mekkoja tai pillifarkkuja "
        Juuri siksi pitääkin pukeutua niin kuin itse haluaa. Eikä muiden halujen mukaan. Itsekin saat pukeutumisestasi " kiksejä".
        Mikset sallisi niitä muillekin ?


    • Anonyymi

      Voi käyttää mekkoa, varsinkin helteellä.

      • Anonyymi

        Ensiviikolla nahkamini ylle, sukat ja piikkikorot jalkaan.


    • Anonyymi

      Helteellä farkkuhame. Shortsit ja stayupit käytössä melkein päivittäin . Stayupit on kätevät kun ne voi riisua missä vain

    • Anonyymi

      Mikä estää pitämästä mekkoja ja hameita jos pidät kerran sukkahousujakin.

    • Anonyymi

      Kuule. Meillä tätlä n hm hm sellanen Börjanin pitämä juttu...nih

    • Anonyymi

      Sellanen hmmmmmm....

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt hametta pari vuotta kotona etätöissä, mökillä, automatkoilla ja pari kertaa käynyt kokeeksi kaupassakin vieraalla paikkakunnalla. Kun ostin ensimmäiset sukkahousut pienen fyysisen vaivan takia, vaimoni antoi minulle ylimääräisen hameensa ja ostin lisäksi farkkuhameen kirppikseltä. Tosi mukavat sisällä ja kesäaikaan. En ole transu.

    • Anonyymi

      Samoin ,hame ja sukkahousut kotioloissa mukavat . En ole muualla kehdannut pitää

    • Anonyymi

      Laita vaan

    • Anonyymi

      Minun luvalla saatte käyttää.

    • Anonyymi

      No mikäs siinä, mutta rohkeutta se vaatii. Voisin kuvitella, että mies mekossa saa ottaa vastaan muutakin kuin positiivista palautetta. Miehen malli on sen verran kapea. Itsekin käytän kyllä sukkahousuja lähes päivittäin, mutta pelkästään lämmittävänä vaatekerroksena pitkien kalsareiden tapaan. Mekkojen käyttö ei tuntuisi minulle ollenkaan luontevalta, toisin kuin sukkahousujen. Sukkahousut ovat mitä parhain alusvaate miehellekin, varsinkin kun niiden paksuuden voi valita sään mukaan. Mutta tosiaan sukkikset ovat minulla pelkästään alusvaatekäytössä.

    • Anonyymi

      Älä kainostele vaan anna sukkisten näkyä ! Muistithan ajaa säärikarvat. Karmeampaa näkyä ei ole kuin mies jolla on apinan karvat jaloissa.

    • Anonyymi

      Voi käyttää itselläni nyt mekko ja farkku housu yhdistelmä M49

    • Anonyymi

      Tiukka Nahkaminihame päällä onnn tosi SEX

    • Anonyymi

      Itse asiassa nyt alkaisi olla sään puolesta hyvä mekkokeli. Sopivat sukkahousut vielä alle. Mikseipä se olisi hyvä yhdistelmä myös miehille !

    • Anonyymi

      Mitä mekon alle ? sukkahosut ?

    • Anonyymi

      Kyllä voi.

    • Anonyymi

      Ainakin jos sukunimi Frangen.

    • Anonyymi

      En tykkää mekoista, käytän ennemmin hametta ja sukkahousuja.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe