Tekno-trailer

Kärrääjäksi..

Morjens!
Onko lukijoilla kokemuksia otsikon merkkisestä kärryistä? Ainakin kuvissa näyttää 'jämerältä' ja hintakin on varsin asiallinen? Kaikki kommentit tervetulleita!!!!

Niin ja saat toki suositella muitakin tai antaa varoittavan sanasen jostain tietystä merkistä!!

69

58034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koviliin kiinni

      ens viikolla tiedän enemmän kun tilasin 3000L peräkärryn 1m kuomulla,asiallinen ja vahvan näköinen luonnossakin...ja hinta ei häikäise

      • alkuperäinen kyselijä

        Moro!
        Kerroppa kokemukset välittömästi...nimittäin olen juuri samaa mallia katsellut!! Ja hinta ei tosiaankaan ole paha. Eikö siinä 3000L ole lava ~3 metriä kertaa 1,5 metriä? Ja siihen 1 metrin kork. kuomu niin kuljetuskapasiteetti on useita kuutioita, siis jotain kevyttä matskua esim. villaa.


      • Koviliin kiinni
        alkuperäinen kyselijä kirjoitti:

        Moro!
        Kerroppa kokemukset välittömästi...nimittäin olen juuri samaa mallia katsellut!! Ja hinta ei tosiaankaan ole paha. Eikö siinä 3000L ole lava ~3 metriä kertaa 1,5 metriä? Ja siihen 1 metrin kork. kuomu niin kuljetuskapasiteetti on useita kuutioita, siis jotain kevyttä matskua esim. villaa.

        kyllä mitat on juuri nuo 300*150*30 ja 1 metrin kuomu.....


      • Patse
        Koviliin kiinni kirjoitti:

        kyllä mitat on juuri nuo 300*150*30 ja 1 metrin kuomu.....

        Olen itse ajatellut samankokoista vaunua telillä varustettuna. Tekno-Trailerin hinta on huomattavasti edullisempi kuin esim. vastaavankokoisen Farmi-Pro perävaunun. Mistähän mahtaa 500 euron hintaero muodostua, halvemmista ja huonommista materiaaleista vai valmistajan tyytymisestä pienempään katteeseen? Kertokaa kokemuksia


      • alkuperäinen kirjoittaja
        Patse kirjoitti:

        Olen itse ajatellut samankokoista vaunua telillä varustettuna. Tekno-Trailerin hinta on huomattavasti edullisempi kuin esim. vastaavankokoisen Farmi-Pro perävaunun. Mistähän mahtaa 500 euron hintaero muodostua, halvemmista ja huonommista materiaaleista vai valmistajan tyytymisestä pienempään katteeseen? Kertokaa kokemuksia

        Moro!
        Luulen että osa hinta-erosta johtuu katteesta ja osa materiaalista. Onkos muuten vetoaisa kantattua peltiä vai ihan teräsputkea?


      • Koviliin kiinni
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        Moro!
        Luulen että osa hinta-erosta johtuu katteesta ja osa materiaalista. Onkos muuten vetoaisa kantattua peltiä vai ihan teräsputkea?

        hyvin rullasi 3000L perässä,300km kokemusta(kuorma 400kg) ja ei se hyppinyt eikä loikkinut vaikka roudan jäljiltä tiet on mitä on,aisa on V-mallinen kantattua terästä mutta en näkis että se on sen heikko kohta,suora-aisaisesta on kokemusta että se tuupaa olemaan kenguru,HYVÄ kärry


      • pate
        Koviliin kiinni kirjoitti:

        hyvin rullasi 3000L perässä,300km kokemusta(kuorma 400kg) ja ei se hyppinyt eikä loikkinut vaikka roudan jäljiltä tiet on mitä on,aisa on V-mallinen kantattua terästä mutta en näkis että se on sen heikko kohta,suora-aisaisesta on kokemusta että se tuupaa olemaan kenguru,HYVÄ kärry

        kuka myy näitä kärrejä ja löytyykö kuva jostain


      • tk a:koski
        pate kirjoitti:

        kuka myy näitä kärrejä ja löytyykö kuva jostain

        laita googleen tekno kouru...

        Itse ostin mikkelistä ison 1 akselisen. Kuskaan sillä työkelkkaa, eikä ole ollut murheita. Mitä nyt kerran ajoin etulaitaan lommon.sen jälkeen jostain syystä on tullu myös etulaita avattua, kun ajaa kelkkaa kyytiin. Kuitenkin hyväkärry.


      • varsinais.suomessa
        pate kirjoitti:

        kuka myy näitä kärrejä ja löytyykö kuva jostain

        Ainakin Makko Trailers kemiössä myy näitä kärryjä.


      • pikku-matti
        Patse kirjoitti:

        Olen itse ajatellut samankokoista vaunua telillä varustettuna. Tekno-Trailerin hinta on huomattavasti edullisempi kuin esim. vastaavankokoisen Farmi-Pro perävaunun. Mistähän mahtaa 500 euron hintaero muodostua, halvemmista ja huonommista materiaaleista vai valmistajan tyytymisestä pienempään katteeseen? Kertokaa kokemuksia

        Nyky kokemuksella tiedän, ettei Aku kärrillä tee paljoa mitään. Mulla levis jousitus 4 vuoden pienellä ja kevyellä käytöllä. Palkki, johon iskarit kinnittyy, palasina, jouset suorana,eli paino kuminuppien varassa, osia odoteltu reilu 3 viikkoa. Lujaa laatua idästä.EN suosittele.


      • ensi kokemukset

        Minkälaiset ovat olleet käyttökokemukset Tekno-Trailerista?
        Minua kiinnostaa kovasti myös ko. kärry, mutta haluaisin saada vielä vähän "uskon vahvistusta".
        Onko kärry upposinkitty, vai onko se tehty sinkitystä pellistä jolloin leikkausreunat jäävät ilman sinkkiä. Kuomu on lienee aika jämäkkä, kun siinä on reunassa tukikehikko?


      • treilaaja
        ensi kokemukset kirjoitti:

        Minkälaiset ovat olleet käyttökokemukset Tekno-Trailerista?
        Minua kiinnostaa kovasti myös ko. kärry, mutta haluaisin saada vielä vähän "uskon vahvistusta".
        Onko kärry upposinkitty, vai onko se tehty sinkitystä pellistä jolloin leikkausreunat jäävät ilman sinkkiä. Kuomu on lienee aika jämäkkä, kun siinä on reunassa tukikehikko?

        Kahdeksas vuosi menossa mun Tekno-trailer L3000 ja ei ruostetta löydy sinkityksestä. Vedän raskasta kantosilppuria kärryssäni lähes joka päivä ja kärry on lujilla. Renkaat olen vaihtanut vahvistettuihin erikoisvahvoihin. Vahva runkoinen ja pohjainen kärry.


      • Anonyymi
        treilaaja kirjoitti:

        Kahdeksas vuosi menossa mun Tekno-trailer L3000 ja ei ruostetta löydy sinkityksestä. Vedän raskasta kantosilppuria kärryssäni lähes joka päivä ja kärry on lujilla. Renkaat olen vaihtanut vahvistettuihin erikoisvahvoihin. Vahva runkoinen ja pohjainen kärry.

        Minun Ruoste-Trailer telikärryni ruostui alle vuodessa, eikä reklamaationi saanut vastakaikua, vaan tavanomaista vedätystä.


    • tyytyväinen omistaja

      Moi.Itselläni on 3300t ja metrinen kuomu.Parasta mitä saa rahalla..kantavuus riittää vaikka muille.Kuulit tehtaalla kun hain omaa jot joku kone yrittjä vie sillä koko ajan noin 1500kg kuormaa.ps.moni kaveri on myös hakenut kärryn tältä firmalta..en ole moitteta kuullut..

    • Hyvä valinta

      Vertailttiin ulkonäköä, hintaa, käyttöominaisuuksia ym. monilla kärryillä. Päädyttiin Tekno Trailer 3000 L kärryyn. Tukevat ! Siisti työn jälki, todella asiallinen ja vankkatekoinen peli. Hinta ei ollut paha. Ylpeänä viitsii vedellä perässään. Ei kolise, eikä pompi turhia. Eivät ole lelun näköiset, tai tuntuiset kuin eräät x-merkkiset kärryt olivat.

      • 3000L

        pariviikkoa sitten purin tiilestä tehdyn terassin ja tiili kerrala heittelin kärryyn (3000L) .
        tiiliä ja vanhaa sementtiä tuli noin 20-40cm kerros kärryn pohjalle, eipä paljoa jaksanut kärryä siirrellä ja sain ajettua auton nin lähelle että sain kärryn kiinni. oli toyota kovilla kun lähdin kaatopaikalle tiilikasaa viemään. kärry tuli notkumatta perässä ,kun vaakan kautta ajoin ja palatessa kävin maksaan niin virkailija meinas että tais olla hieman ylikuormaa, ja rakennusjätteelle tuli hintaa 140e! tonni jätettä maksaa 89e,
        kärry on suorassa eikä ollut moksiskaan tuosta kuormasta.
        että kyllä se teknotraileri kestaa.


      • muuliakin naurattaa
        3000L kirjoitti:

        pariviikkoa sitten purin tiilestä tehdyn terassin ja tiili kerrala heittelin kärryyn (3000L) .
        tiiliä ja vanhaa sementtiä tuli noin 20-40cm kerros kärryn pohjalle, eipä paljoa jaksanut kärryä siirrellä ja sain ajettua auton nin lähelle että sain kärryn kiinni. oli toyota kovilla kun lähdin kaatopaikalle tiilikasaa viemään. kärry tuli notkumatta perässä ,kun vaakan kautta ajoin ja palatessa kävin maksaan niin virkailija meinas että tais olla hieman ylikuormaa, ja rakennusjätteelle tuli hintaa 140e! tonni jätettä maksaa 89e,
        kärry on suorassa eikä ollut moksiskaan tuosta kuormasta.
        että kyllä se teknotraileri kestaa.

        et usko itsekään tuohon. Mistä tuota vanhaa sementtiä noin paljon kertyi, oliko jäänyt käyttämättä varastoon. Toiotallehan mikä tahansa ottaa koville vaikka tyhjä kärry, mutta tuo juttuhan olikin emävale.


      • vertailu kannattaa
        muuliakin naurattaa kirjoitti:

        et usko itsekään tuohon. Mistä tuota vanhaa sementtiä noin paljon kertyi, oliko jäänyt käyttämättä varastoon. Toiotallehan mikä tahansa ottaa koville vaikka tyhjä kärry, mutta tuo juttuhan olikin emävale.

        ostin talvella 2010 tekno-trailer 3000 L metrisellä kuomulla ja omasta puolestani voin kyllä suositella. nyt kun on tuo rakennushommakin lähtenyt käyntiin ja kärryllekkin tullut kilometrejä niin en löydä mitään parempaa kuin sen puoleen huonompaakaan sanottavaa ko. kamppeesta. oli hankinta hinnaltaan huomattavasti edukkaampi kuin aku :t, muuli :t ja mitä kaikkia näitä nyt on mutta on kyllä hoitanut hommansa varmasti yhtä hyvin kuin kalliimmat vastaavat kärrit. kuomulla (1m) ja ilman nokka pyörää sekä aisalukkoa oli hinta 1700 € kuin vastaavat olisi olleet 1800-2100 €.

        kun asiaan pikkuisen perehtyi niin nokkapyörän ja lukon hankinnassa säästi monta kymppiä kun osti ne biilhelvetistä koska ovat samaa kamaa kuin kärryvalmistajat myyvät ominaan vaikka orig. valmistaja on saksalainen wintherhoff. myöskin oli mielenkiintoinen huomata että merkistä riippumatta monet kärryt (pulttiliitoksilla) ovat kasattu samoista mm. wintherhoff :in komponenteista, sitten vain nakataan kylkeen omat tarrat ja hinta, aivan sama toimintamalli kuin esim. paineilmakompressori "valmistajilla". useat suomalaiset kärri valmistajat eivät tee itse ensimmäistäkään komponenttia vaan toimivat ainoastaan kokoonpano tehtaina valmiille osille.


      • kotimaista
        vertailu kannattaa kirjoitti:

        ostin talvella 2010 tekno-trailer 3000 L metrisellä kuomulla ja omasta puolestani voin kyllä suositella. nyt kun on tuo rakennushommakin lähtenyt käyntiin ja kärryllekkin tullut kilometrejä niin en löydä mitään parempaa kuin sen puoleen huonompaakaan sanottavaa ko. kamppeesta. oli hankinta hinnaltaan huomattavasti edukkaampi kuin aku :t, muuli :t ja mitä kaikkia näitä nyt on mutta on kyllä hoitanut hommansa varmasti yhtä hyvin kuin kalliimmat vastaavat kärrit. kuomulla (1m) ja ilman nokka pyörää sekä aisalukkoa oli hinta 1700 € kuin vastaavat olisi olleet 1800-2100 €.

        kun asiaan pikkuisen perehtyi niin nokkapyörän ja lukon hankinnassa säästi monta kymppiä kun osti ne biilhelvetistä koska ovat samaa kamaa kuin kärryvalmistajat myyvät ominaan vaikka orig. valmistaja on saksalainen wintherhoff. myöskin oli mielenkiintoinen huomata että merkistä riippumatta monet kärryt (pulttiliitoksilla) ovat kasattu samoista mm. wintherhoff :in komponenteista, sitten vain nakataan kylkeen omat tarrat ja hinta, aivan sama toimintamalli kuin esim. paineilmakompressori "valmistajilla". useat suomalaiset kärri valmistajat eivät tee itse ensimmäistäkään komponenttia vaan toimivat ainoastaan kokoonpano tehtaina valmiille osille.

        kun olen kuullut että siinä on virulaisten tekemiä osia.


      • Ei ikinä
        vertailu kannattaa kirjoitti:

        ostin talvella 2010 tekno-trailer 3000 L metrisellä kuomulla ja omasta puolestani voin kyllä suositella. nyt kun on tuo rakennushommakin lähtenyt käyntiin ja kärryllekkin tullut kilometrejä niin en löydä mitään parempaa kuin sen puoleen huonompaakaan sanottavaa ko. kamppeesta. oli hankinta hinnaltaan huomattavasti edukkaampi kuin aku :t, muuli :t ja mitä kaikkia näitä nyt on mutta on kyllä hoitanut hommansa varmasti yhtä hyvin kuin kalliimmat vastaavat kärrit. kuomulla (1m) ja ilman nokka pyörää sekä aisalukkoa oli hinta 1700 € kuin vastaavat olisi olleet 1800-2100 €.

        kun asiaan pikkuisen perehtyi niin nokkapyörän ja lukon hankinnassa säästi monta kymppiä kun osti ne biilhelvetistä koska ovat samaa kamaa kuin kärryvalmistajat myyvät ominaan vaikka orig. valmistaja on saksalainen wintherhoff. myöskin oli mielenkiintoinen huomata että merkistä riippumatta monet kärryt (pulttiliitoksilla) ovat kasattu samoista mm. wintherhoff :in komponenteista, sitten vain nakataan kylkeen omat tarrat ja hinta, aivan sama toimintamalli kuin esim. paineilmakompressori "valmistajilla". useat suomalaiset kärri valmistajat eivät tee itse ensimmäistäkään komponenttia vaan toimivat ainoastaan kokoonpano tehtaina valmiille osille.

        Kaverilla on tekno trailer.Koittakaapa painaa kärryä toisesta nurkasta niin se vääntyy aivan mutkalle.Mutta ei ole ihmekkään kun katsoo kärryn alle siellä ei ole kun muutama pieni rima runkoa .Kärry ei pysyisi kasassa ilman pohjalevyä ollenkaan.Siinä ei ole suunnittelijalla paljon järki pakottanut.


      • maanrakentaja
        muuliakin naurattaa kirjoitti:

        et usko itsekään tuohon. Mistä tuota vanhaa sementtiä noin paljon kertyi, oliko jäänyt käyttämättä varastoon. Toiotallehan mikä tahansa ottaa koville vaikka tyhjä kärry, mutta tuo juttuhan olikin emävale.

        työmaalta espoosta otin leikki hiekkaa. työkaveri (konekuski) kysyi paljon laitetaan sanoin että kuutio ja työkaverit piti hulluna kärry kesti hyvin riihimäkeen yli 80 kilometriä. painoa oli pitkästi yli toistatonnia ja kärry oli 3000 kaksi-akselinen keinutelillä ja kärry on ollut minulla yli neljä vuotta...minusta paras kärry hinta/laatu ihan sama millä kriteereillä mitataan.


      • erverkki
        maanrakentaja kirjoitti:

        työmaalta espoosta otin leikki hiekkaa. työkaveri (konekuski) kysyi paljon laitetaan sanoin että kuutio ja työkaverit piti hulluna kärry kesti hyvin riihimäkeen yli 80 kilometriä. painoa oli pitkästi yli toistatonnia ja kärry oli 3000 kaksi-akselinen keinutelillä ja kärry on ollut minulla yli neljä vuotta...minusta paras kärry hinta/laatu ihan sama millä kriteereillä mitataan.

        Keinutelillä ylivertainen hinta-kokoluokassaan. Meillä kärry viisi-kuusi vuotta vanha lukemattomia kertoja kuormana 1200-1500kg, kantaa hienosti ko. kuorman. Veto-ajo-ominaisuudet on sitten oma juttu (ylikuormalla). ja HUOM! valot toimivat edelleen virheettömästi!!!
        Ainoa miinus; kiinnitysrenkaat lavalla popniiteillä, tositilanteessa huono juttu ja teippaukset rispaantui ekassa painepesuripesussa.


    • 300 t

      Ihan sama onko virolaisen tai jonkun muun tekemä.Itselläni on teknon 300teliakselilla ja 1m kuomulla.Kärryä on todella käytetty eikä pidetty pumpulissa.Nyt yhdeksän käyttövuoden jälkeen yhä kulkee auton perässä tasaisesti eikä pukkoile kuin edellinen yksiakselinen kärryni mikä ei ollut samaa merkkiä.Kärryssä ainoa ruostepaikka on lokarinpäällä yhdestä kuomun pultista valunutta.Tuo lisähinta keinutelistä ei ole kaduttanut yhtään.Seuraavaksi ostan hieman isomman kärryn senkin keinutelillä,kulkeepi autonperässä kuin painelisi itse villasukilla menemään.

    • Sämi78

      Pätevä kärri. Itte vetäny 4v 3300L metrisellä kuomulla. Soraa, Mönkijää, Lautaa, laattoja, halakoja, satoja kilometrejä. Ei mitään ongelmaa, ainut särkynyt osa on pistoke. Taitaa talvella rikki mennä mistä vaan kun reuhtoo... Kuomu kesti ihmeen kaupalla ehjänä, kun katolta tippu lumet päälle. Pikku lommo.

    • Hei minulla ollut kolmevuotta kaksiakselinen 330 ja nyt on vasen etukumi kulut sisäpuolelta , eli akselipetti tai jotain muuta hämminkiä moottorikelkkaa vain olen kuskannut!
      Eivät ottaneet mitään kantaa, että sellainen kärry

      • biason

        Olet kyllä tavallinen taavi,ensimmäinen kysymys oli vaunun mainos.
        Kuule juna meni jo.


      • Sammaamieltä

        Mulla näyttää kans että toisen puolen renkaat on kallellaan. Vejetty niin vähän että ei oo renkaat kulunu.


    • untomo

      Kannattaa ostaa noita niiteillä koottuja kärryjä. Tositilanteessa niitit paukkuu ja tavara on kintuilla. Jos hyvää kärryä haluat niin kastamalla kuumasinkitty ja hitsaamalla koottu niin kyllä maar kestää.

      • Anonyymi

        Tekno-Kouru Oy Valmistustapa:Pulttikasattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekno-Kouru Oy Valmistustapa:Pulttikasattu

        Esimerkiksi sisäpuoliset sidontalenkit on niiteillä kiinni = ei hyvä!


    • pööli

      Ostin tekno-trailer 3000 puoli vuotta ja iskarit, akseli, lehtijouset ja pyörän navat olivat ruosteessa. Myyjän ja valmistajan mielestä ei takuuvika.
      Nyt kuluttajariitalautakunta ratkoo asiaa.

    • DODII3

      Kauheeta paskaa jaksatte kirjoittaa. 8v omistanu ja ei vikoja.

    • Kovaa_runtua

      Monta vuotta ollut rajussa käytössä kyseinen telikärry lehtijousilla ja kuomulla, sekä vahvistetuilla renkailla.
      On tullut kuskattua kaikkea mahdollista ylipainosta piittaamatta, eli se tonni painoa enemmän sääntö kuin poikkeus. Lehtijouset menee suoraksi ja ottaa akseliin kiinni tonnin lähestyessä, eli renkaat on hyvä mittari paljonko uskaltaa kyytiin laittaa. Ei ole vielä jousi katkennut ja toivottavasti ei niin koskaan tapahdu. Ilmanpaineet kovilla kuormilla saa olla hurjat.
      Pisin roina ollut 8m kerrostalon tikkaiden pätkä ja kuomu avoimena mahtuu paljon enemmän kyytiin vaikka kaatopaikkakuormissa, niin olen säästänyt selvää rahaa polttoainekuluissa enemmän kuin kärry on maksanut.
      Kyydissä ollut 5 kuutiota tuoreita polttopuita pinottuna, 1000l ibc kontti täynnä nestettä, hiekkaa laitojen tasan (1,5-2m³), kaksi lavallista tiiliä/harkkoja/sementtiä ja muuta pientä.
      Moitittavaa nokkapyörän kiinnityskohta, joka kärsii koneilla lastatessa ja sen osuessa tiessä oleviin polanteisiin ollessaan yläasennossa. Hapettuvat johdotukset vetokidan kohdalla ja lamput epäkunnossa usein, irtoavat akseliston painumisenestokumityynyt, kuorman kiinnityspisteet huonot ja irtoavat tai suoristuvat räikkiä kiristäessä. Kärryn keskipiste, aisapainopiste, koska helposti tulee liian takapainoinen isoa ja painavaa lastatessa. Etuakselisto saisi olla sen 20-30cm enemmän edessäpäin.
      Kun lastaa oikein, niin kärry kestää sen mitä siihen uskaltaa lastata.

      • Melekorimpula

        Mulla ainaki ratkesi se kolmiolevy eestä missä on vetopää kiinni. Melko vaarallinen ku ois kärry karannu perästä. Kärry ollu kevyessä käytössä. Ei tosiaankaan kestä lavareunoihin asti hiekkaa.


      • Kovaa_runtua
        Melekorimpula kirjoitti:

        Mulla ainaki ratkesi se kolmiolevy eestä missä on vetopää kiinni. Melko vaarallinen ku ois kärry karannu perästä. Kärry ollu kevyessä käytössä. Ei tosiaankaan kestä lavareunoihin asti hiekkaa.

        Minulla on vahvistetut renkaat telikärryssäni ja kyllä se kärry vain kestää hiekkaa laitojen tasan laitettuna. Useita kuormia tullut todistettavasti kuskattua. Ei mitään soraa, sepeliä tms. Jos kärrysi levisi, niin voi voi ja tiedoksi, että saa jotkut väännettyä metrin ratakiskon pätkänkin.


      • Anonyymi
        Melekorimpula kirjoitti:

        Mulla ainaki ratkesi se kolmiolevy eestä missä on vetopää kiinni. Melko vaarallinen ku ois kärry karannu perästä. Kärry ollu kevyessä käytössä. Ei tosiaankaan kestä lavareunoihin asti hiekkaa.

        Kolmiolevyä ei oo tainnu olla yli 10v malleissa. Itsellä ekassa oli ja uudemmassa ei kun vaihdoin isompaan. Hyvä Kärry.


      • Anonyymi

        On se kumma, kun täällä porukka vetelee vaunuissaan
        - ainakin omien kehujensa mukaan - hirveitä ylikuormia ja sitten ihmetellään, että on se kyllä paska vaunu, kun se ratkeaa joka nurkasta. Ei siinä ole hatunalustan alla ainakaan järkeä jäljellä, jos sitä on koskaan ollutkaan. Ja se kaikkein tärkein; vaikka ette omasta hengestänne välittäisikään, niin ajatelkaa edes muiden liikenteessä olevien turvallisuutta. Miettikää, mitä tapahtuu jos joudutte hätäjarrutukseen ylikuormitettujen vaunujenne kanssa. Siinä jarrutusmatka kesäkelilläkin moninkertaistuu lailliseen kantavuuskuormaan verrattuna, tyhjästä vaunusta puhumattakaan. Ja nopeassa tiukassa väistötilanteessa se ylikuormattu vaununne vie vetoautoanne ja kuljettajasta tuleekin matkustaja. Sitten vain odotellaan miten käy kun yhdistelmä pysähtyy jossakin vaiheessa ojan pohjalle tai vastaantulen auton keulalle. Semmoista kuskia ei olekaan, joka sen tilanteen hallitsee.


    • 1a3bsa

      Älkää hyvät ihmiset ainakaan ostako Respo kärryjä.Nimimerkillä todella pettynyt.

    • Anonyymi

      Kiertäkää tämän tehtaan peräkärryt kaukaa, työnjälki täyttä saissia. En suosittele.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet, surkeempaa saa ettiä!


    • Anonyymi

      Mistä saa ostettua kuomun salpoja Tekno-traileriin ?
      Laita linkki

    • Anonyymi

      Hyvin toimii kärryyn uutena laitettu michelin 175 70 13 talvirenkaat !
      Alkuperäset kesä kumit poistettu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisko näiden PRO markkinoiden paras kärry? Tässä hitsattu runko!

    • Anonyymi

      Älä sekaannu

    • Anonyymi

      13 vuoden jälkeen pitää jotain korjauksia, muuten on toiminut mainiosti.
      Tähän asti on tarvinnut vain töpseli muutaman kerran vaihtaa.
      Monenlaista kuormaa on vedetty ja paljon. Hyvä kärry.

      Kuomu notkahtaa talvella jos et pidä huolta lumen luonnista.
      Pari kertaa käynyt niin.
      Murjomalla sen saa palautumaan kohti oikeaa muotoa ja kevään lämmössä muoto palautuu ok.

    • Anonyymi

      Kokemusta on, kärry jäi suosiosta liikkeen pihaan. Työnjälki oli todella ala-arvoista.
      Niin paljon oli sanomista laadussa, etten kyllä keksi kärrystä mitään hyvää sanottavaa ja pokka päällä yrittävät myydä kärryä joka vaikutti kyllä enemmän vakuutusyhtiön lunastamalta kuin uudelta tehdasvalmisteisesta.

    • Anonyymi

      Tekno Trailer ja JT-Trailer Suomen heikoimmat kärryt. Silti joku vielä ostaa niitä.

      • Anonyymi

        Olisiko mitään perusteluita tähän "Suomen heikoimmat kärryt" kommenttiin?


      • Anonyymi

        Testin perusteella Muuli heikoin :)


    • Anonyymi

      Euroopan myydyimmät kärryt Lakkapäältä. Temared perävaunut, peräkärryt ja ajoneuvotrailerit. 9.4.2020 Kotiinkuljetus 4,90€. Kampanja voimassa jonkun aikaa. www.lakkapaa.com

      • Anonyymi

        Välttäkää tätä Lakkapään konkurssiputkaa. Ei luotettava, ei jatkoon!

        Kertoo paljon liikkeestä, kun joutuu mainostamaan suomi24-pastoilla.


    • Anonyymi

      Tyytyväinen ollut TeknoTrailer:iin,3000L. Omakotikäytössä ollut yli 10v. Samansuuntaisia kokemuksia kuin muilla, että kestää kuormaa ja seuraa perässä vakaasti pomppimatta.

    • Anonyymi

      Helvetin hyvä kärry,3000T ja korotetut laidat.Kymmenen vuotta ajanut haketta ja ei mitään ongelmaa....

    • Anonyymi

      3000L ollut 12 vuotta, kuormaa on ollut välillä paljonkin kyydissä.. Hyvä ostos ollut.
      Pyöränlaakeri meni juuri.. saiskohan takuuseen ;)

    • Anonyymi

      Tekno Trailer 3000 kärry on hirveä vedettävä ainakin tyhjänä. Tärisee törkeästi ja peileistä näkee kuinka lokasuojat heiluvat monta senttiä ja tärinä/meteli välittyy pahasti myös autoon. Kyseessä siis aivan uusi kärry! Ei varmasti tule lokasuojien kiinnitys kestämään montaa tuhatta kilometriä, koska niitit/pultit väsyy poikki. Toki se oli hinnaltaan edullinen, mutta sen edullisuuden kyllä huomaa joka ainoa kerta kun kärryä vetää. Kun kuormaa on 400kg on tärinä hieman maltillisempi. Sisäpuolen sidontapaikat on niiteillä kiinni ja ulkopuolella olevista koukuista päädyissä olevat (4kpl) on käyttökelvottomat koska ne on laitettu 90astetta väärään suuntaan päin kärryn runkoa. Etu- ja takalaitaa ei saa irti ilman työkaluja, koska ne on kiinnitetty pulteilla. Muut valmistajat käyttävät sokkia tms jotta laidat saa irti nopeasti. Melko edullinen, toimiva mutta hirveä vedettävä jo uutena.

      • Anonyymi

        Tärisee kun ei ole renkaita tasapainotettu. Tee se niin loppuu tärinät.


    • Anonyymi

      Älä vaan osta sieltä mitään varaosia ei oo saativilla

      Lasku niistä kyllä tulee muttta ei osia näy

    • Anonyymi

      Paskaa tekevät

    • Anonyymi

      ...no huh huh

      Kyllä on saanu kerjätä yhtä pientä varustetta. Olis useampi kärry ollu seuraavana tilauksessa yritykselle, mutta on pakko tilata jostain muualta, kun on asiakaspalvelu niin takkuista. Eivätkä vastaa viesteihin

    • Anonyymi

      älä vaan osta sieltä mitään
      lasku tuli heti ja tavaraa ei näkynyt vaikka maksoin jo 2kk sitten
      huijareita ovat

    • Anonyymi

      Kokemus:
      Yksi kärry tilattiin testimielessä yritykselle. Se tuli, mutta puutteellisena. Ostimme viisi kärryä muualta ja onneksi löysimme edullisemman laadukkaamman merkin.

    • Anonyymi

      Ostin viime syksynä VT 1500 LJ ja oli PETTYMYS. Kärryssä oli uutena sähkövika. Valot eivät toimi kärryn vasemmalla puoleella. Takavaloumpiosta puuttui nastat mihin kytketään pikaliitin. Luvattu lähettää uutta valoumpiota, mutta ei ole näkynyt. EN VOI SUOSITELLA TÄTÄ VALMISTAJAA KENELLE. Asiakaspalvelu myös surkea.

    • Anonyymi

      Meidän kärryssä piti olla aisalukko ja kun sitä ei sitte tullu mukana, pyysimme jälkitoimitusta ja se luvattiin lähettää. Ei tullu. Pyysimme uudelleen. Ei tullu koskaan.

      Siis vaikka ei ole kallis varuste, niin periaatteesta se mitä luvataan oikein kirjallisesti, täytyy toteutua.

      Tämä lähinnä ottaa päähän ja ihmetyttää, miten nykyään jollain firmalla on pokkaa käyttäytyä näin V mäisesti kärryn ostajaa kohtaan. En osta enää yhtään kärryä heiltä, enkä suosittele muillekaan. Tämä paljastaa sen että jos joudut jostain viasta jälikikäteen reklamoimaan, et varmasti saa asiaa hoidettua. Eivät ota mitään kantaa.

    • Anonyymi

      Onko tämä tekno-trailer yritys konkurssissa? Tehnyt valtavasti tappiota. En kyllä uskalla ostaa sieltä kärryä

    • Anonyymi

      Ei vastaa mihinkään sähköposteihin yms, eli ei kannate ostaa mitään.

    • Anonyymi

      tekno-kouru oy konkurssi? Onko tämä yritys jo selvitystilassa? Tekee paljon tappiota.

    • Anonyymi

      En ihmettelis yhtään jos konkkaan ovat menneet. Olin hakemassa heiltä uutta kärryä, pihaan jäi..oli niin paskasti kasattu ettei voi edes käsittää, olisin työntekijänä/omistajana hävennyt moista tekelettä, tietävätköhän mitä sana laatu tarkoittaa?

    • Anonyymi

      Viimekesänä ostin firmalle kaksi 3300 L kuomukärryä. En ole vielä moitittavaa keksinyt, vaikka kärryt olleet kovassa käytössä remppatyömailla. Voin hyvin suositella vanhan teho-kärryn jälkeen, joka on jo liikaa elämää nähnyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe