Robin Hood

Ori.mattila

Miten ihmeessä voi asiakaspalvelussa olla niin töykeä, epäsiisti ja epäystävällinen ihminen kuin Robin Hoodin kassalla. Vanhempi rva jolla on pitkä maantienvärinen tukka.

Häneltä saa toistuvasti aivan sikamaisen huonoa palvelua. Tiedän...tiedän,,, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan VAAN NYT EI TODELLAKAAN OLE KYSE SIITÄ. Päätin kassalle mennessäni olla oikein ystävällinen ja hymyilevä, mutta töykeä ilme ja käytös tuli palkaksi. Onko teillä' muilla hänestä vastaavia kokemuksia?

Onneksi myymälässä on yleensä hommissa kaksi kassaa, joten jatkossa valitsen toisen kassan.

36

2797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedoksi

      tollaisista ja muista vastaavista asioista kannattaa laittaa sähköpostia myymälän sähköpostiin. sitä kautta asiat menee myös sinne tiedoksi ja ehkä jopa käsitellään siellä.

      • hahaahei

        Taitaa "Hartikainen" itte täällä käydä kehumassa omaa kioskiaan ja mollaamass kilpailijaa...


      • käsittämätöntä....
        hahaahei kirjoitti:

        Taitaa "Hartikainen" itte täällä käydä kehumassa omaa kioskiaan ja mollaamass kilpailijaa...

        koska tämän valtakunnan surkein asiakaspalvelu löytyy Orimattilan Hartikaiselta. Kassalla töissä oleva nainen ansaitsee vuoden huonoin asiakaspalvelija -tittelin; tiuskii, kiukuttelee, ei vaivaudu vastaamaan asiakkaan kysymyksiin asiallisesti jne. Tiedän muitakin jotka on lakanneet käymästä siellä. Lieneekö kyseinen nainen omistajan sukulainen joka tarvitsee suojatyöpaikan.....


    • sama kohtelu

      Tiedän tapauksen. Minä olen hänestä valittanut myymälänhoitajalle hänestä, mutta mikään ei ole muuttunut.

      Koppava, töykeä ja erittäin vas.....linen katsella.

    • asiakas1

      ihmetellyt itsekin, aina kun käyn siellä.Valitsen aina toisen kassan jos vaan mahdollista.Kertakaikkisen vastenmielinen tyyppi.

      • Skarppausta

        Jos ei voi itseensä panostaa, niin panostaisi edes ystävälliseen palveluun. Tiedän kenestä puhutaan.


      • minä-kin
        Skarppausta kirjoitti:

        Jos ei voi itseensä panostaa, niin panostaisi edes ystävälliseen palveluun. Tiedän kenestä puhutaan.

        edellisten kanssa. Ulkonäköönsä ja siisteyteen voi panostaa ihan jokainen varsinkin kun ollaan palveluammatissa, mutta käytös on kaikkein tärkeintä.

        Toistuvasti epäkohteliaan palvelun ja halveksivan katseen ko. kassalta saanut.


      • vasten-mielinen
        minä-kin kirjoitti:

        edellisten kanssa. Ulkonäköönsä ja siisteyteen voi panostaa ihan jokainen varsinkin kun ollaan palveluammatissa, mutta käytös on kaikkein tärkeintä.

        Toistuvasti epäkohteliaan palvelun ja halveksivan katseen ko. kassalta saanut.

        Mihinkähän tuollaisesta voisi valittaa?


    • asiakaspalvelussa

      ko myymälässä on kaksi vanhempaa rvaa töissä kassalla jotka sopivat hiustenperusteella tuntomerkkeihin, kannattaa varmasti jos palautetta antaa myymälään niin laittaa viestiin oikean kassan nimi , mielestäni myymälän henkilökunnalla on nimikyltit

      • naamakuinhangonkeksi

        kävin eilen robbarissa, ja molemmat kassat tuttuja, toinen asuu naapurissa ja toinen tuttu jo tarjoustalon alkuajoista - totean vain, että vaikkei asiakkaasta aina tuntuisikaan kivalta, jos kassa ei hymyile, se ei tarkoita, että ihminen olisi aina töykeä tai epäkohtelias, joidenkin perusilme on luonteeltaan vakava ja olen miettinyt asiaa siltäkin kantilta - tunnen toisen jollain lailla, ja se on hänen "perusilmeensä", mihin harva kiinnittää huomiota itse, juuri siihen omaan perusilmeeseen.. minä ainakin hymyilen, oli kassalla kuka tahansa, en voi ajatella niin, että joku kassa ei muka pidä kenestäkään... eihän se niin ole.. en tosin puolustele töykeältä tuntuvaa käytöstä tai mököttävää perusilmettä, mutta suon sen naamaan katsomatta kaikille.. on toki mukavaa mennä kassalle, jos vastassa on hymyilevä kassanhoitaja, sitä ei käy kieltäminen, asiakaspalvelussa tulisi olla sosiaalinen, iloinen, hymy muualla kuin perseessä..


      • VAIHDEVUOSISSA
        naamakuinhangonkeksi kirjoitti:

        kävin eilen robbarissa, ja molemmat kassat tuttuja, toinen asuu naapurissa ja toinen tuttu jo tarjoustalon alkuajoista - totean vain, että vaikkei asiakkaasta aina tuntuisikaan kivalta, jos kassa ei hymyile, se ei tarkoita, että ihminen olisi aina töykeä tai epäkohtelias, joidenkin perusilme on luonteeltaan vakava ja olen miettinyt asiaa siltäkin kantilta - tunnen toisen jollain lailla, ja se on hänen "perusilmeensä", mihin harva kiinnittää huomiota itse, juuri siihen omaan perusilmeeseen.. minä ainakin hymyilen, oli kassalla kuka tahansa, en voi ajatella niin, että joku kassa ei muka pidä kenestäkään... eihän se niin ole.. en tosin puolustele töykeältä tuntuvaa käytöstä tai mököttävää perusilmettä, mutta suon sen naamaan katsomatta kaikille.. on toki mukavaa mennä kassalle, jos vastassa on hymyilevä kassanhoitaja, sitä ei käy kieltäminen, asiakaspalvelussa tulisi olla sosiaalinen, iloinen, hymy muualla kuin perseessä..

        Kun ollaan asiakakaspalvelussa ja TÖISSÄ on ulkoasun oltava huoliteltu. Omasta perusilmeestä huolimatta myyjän/kassan on oltav palvelualtis.

        Tämän kyseisen kassan kohdalla ei ole kyse perusilmeestä, vaan töykeäastä käytöksestä, huonosta palvelusta ja pahantuulisuudesta.

        Ymmärrän häntä katsoessani että kuumat aallot saa hänet hehkumaan kirkkaan punaisena ja iho on hikisen kiiltävä, mutta vaihdevuosiin on lääkkeitä olemassa jos ja kun ei kykene hallitsemaan hikoiluaan ja kiukkuisuuttaan.


      • asiakaspalvelussa
        VAIHDEVUOSISSA kirjoitti:

        Kun ollaan asiakakaspalvelussa ja TÖISSÄ on ulkoasun oltava huoliteltu. Omasta perusilmeestä huolimatta myyjän/kassan on oltav palvelualtis.

        Tämän kyseisen kassan kohdalla ei ole kyse perusilmeestä, vaan töykeäastä käytöksestä, huonosta palvelusta ja pahantuulisuudesta.

        Ymmärrän häntä katsoessani että kuumat aallot saa hänet hehkumaan kirkkaan punaisena ja iho on hikisen kiiltävä, mutta vaihdevuosiin on lääkkeitä olemassa jos ja kun ei kykene hallitsemaan hikoiluaan ja kiukkuisuuttaan.

        myymälän henkilöstä on nyt kyse...hartikainen vai robinhood? olen aivan samaa mieltä että palveluammatissa tulee olla siisti ja huolilteltu, en tarkoita välttämättä ehostamista mutta mm. hiusten tulee olla puhtaat sekä siistit työvaatteet.
        hermot pitää hillitä vaikkei se aina helppoa olisi ja ammatinvaihto on tietysti aina varteenotettava vaihtoehto jos ei homma kiinnosta.


      • vai kuka?

        onko siinä vaihoehtoja käytöksenkin suhteen, silloinhan se tarkoittaa, että on toinenkin kassa johon kommentit sopii. eli olisi kaksi eri ihmistä, joista kumpikaan ei osaa käyttäytyä asiakaspalvelussa. vai miten se nyt meni?


      • hinnoittelussa
        naamakuinhangonkeksi kirjoitti:

        kävin eilen robbarissa, ja molemmat kassat tuttuja, toinen asuu naapurissa ja toinen tuttu jo tarjoustalon alkuajoista - totean vain, että vaikkei asiakkaasta aina tuntuisikaan kivalta, jos kassa ei hymyile, se ei tarkoita, että ihminen olisi aina töykeä tai epäkohtelias, joidenkin perusilme on luonteeltaan vakava ja olen miettinyt asiaa siltäkin kantilta - tunnen toisen jollain lailla, ja se on hänen "perusilmeensä", mihin harva kiinnittää huomiota itse, juuri siihen omaan perusilmeeseen.. minä ainakin hymyilen, oli kassalla kuka tahansa, en voi ajatella niin, että joku kassa ei muka pidä kenestäkään... eihän se niin ole.. en tosin puolustele töykeältä tuntuvaa käytöstä tai mököttävää perusilmettä, mutta suon sen naamaan katsomatta kaikille.. on toki mukavaa mennä kassalle, jos vastassa on hymyilevä kassanhoitaja, sitä ei käy kieltäminen, asiakaspalvelussa tulisi olla sosiaalinen, iloinen, hymy muualla kuin perseessä..

        Pikkuisen ihmetyttää Robbarin hinnoittelut.
        Katselin tänään boksereita pojalle tarjouskorista.
        Oli tarjouskorissa kahdet bokserit hintaan 5,99 € kaupan hinnoittelun mukaan (boksereitten oikea hinta oli peitetty tinneritussilla, mutta näkyy selvästi, että OIKEA HINTA 3,95€)

        Toinen huomio hinnoittelun vääryydestä tänään Orimattila Robbarissa.
        Lumenen meikkivoide, värisävy 22, hinnaltaan 10,90€
        Samaa Lumenen meikkivoidetta, värisävyä 22 löydät tarjouskorista, hinnaltaan 3,00€

        Löytyykö muilta samanlaisia hintakukkasia?


      • Rva 52
        VAIHDEVUOSISSA kirjoitti:

        Kun ollaan asiakakaspalvelussa ja TÖISSÄ on ulkoasun oltava huoliteltu. Omasta perusilmeestä huolimatta myyjän/kassan on oltav palvelualtis.

        Tämän kyseisen kassan kohdalla ei ole kyse perusilmeestä, vaan töykeäastä käytöksestä, huonosta palvelusta ja pahantuulisuudesta.

        Ymmärrän häntä katsoessani että kuumat aallot saa hänet hehkumaan kirkkaan punaisena ja iho on hikisen kiiltävä, mutta vaihdevuosiin on lääkkeitä olemassa jos ja kun ei kykene hallitsemaan hikoiluaan ja kiukkuisuuttaan.

        kaupungissa ei tehdä vaihdevuosista noin isoa älämölöä kuin orimattilassa. Riitta väisänen se jaksaa kans jauhaa niistä kokoajan. Kun muija vanhenee ja näyttää järkyttävissä baljettimekoissaan ja pitkässä tukan rotkossaan aina vaan kaameammalata, niin täytyy alkaa heittää vitsiä vaihdevuosista.

        Maailman normaalein asia joka tulee jokaisen naisen kohdalle ja kuuluu elämään, mutta kyllä käytöksensä kykenee aikuinen ihminen hallitsemaan. Kattois se väisäskäkin ennemmin peiliin ja kampais tukkansa ja pukeutuisi kuin ihmiset ja pysyis siellä talleilla niitten kaakkiensa kanssa.


      • robista
        hinnoittelussa kirjoitti:

        Pikkuisen ihmetyttää Robbarin hinnoittelut.
        Katselin tänään boksereita pojalle tarjouskorista.
        Oli tarjouskorissa kahdet bokserit hintaan 5,99 € kaupan hinnoittelun mukaan (boksereitten oikea hinta oli peitetty tinneritussilla, mutta näkyy selvästi, että OIKEA HINTA 3,95€)

        Toinen huomio hinnoittelun vääryydestä tänään Orimattila Robbarissa.
        Lumenen meikkivoide, värisävy 22, hinnaltaan 10,90€
        Samaa Lumenen meikkivoidetta, värisävyä 22 löydät tarjouskorista, hinnaltaan 3,00€

        Löytyykö muilta samanlaisia hintakukkasia?

        Usein hinnat ovat väärin,eri hinta kassalla.OPin että en anna mennä lukia ohi itse kysymättä hintaa oliko se mitä piti olla,jos ei niin jätän kassalle.Olen monesti huomannut että tarjouslaput väärässä paikassa kuin tuote ja toisinpäin.Muissa robbareissa en ole törmännyt moiseen.Sitä paiti jos hinta on eri kuin tarjouksessa oleva sen saa siihen hintaan,Robbarissa se ei toimi muissa kylläkin.Siispä en enään käy Orimattilan robbarissa jos ei ole pakko.


    • tosi on

      saa olla tarkkana ropparin hintojen kanssa.kassalla otetaan eri hintoja mitä on hyllyssä.

      • ärjy

        Ärsyttävää napinaa!
        Itse käytän Robbaria lähes päivittäin,eikä todellakaan ole mitään valittamista.
        Saan sieltä kaiken tarvitsemani erittäin edulliseen hintaan.
        Kyllä niitä vääriä hintoja tulee muissakin kaupoissa ja tavarataloissa,olkaa helvetti tyytyväisiä,että saimme ylipäätään kyseinen kauppa tänne tuppukylään.
        Tosi on,vie eurosi vaikka Lahteen,mutta älä valita


      • Tressitön tresman.
        ärjy kirjoitti:

        Ärsyttävää napinaa!
        Itse käytän Robbaria lähes päivittäin,eikä todellakaan ole mitään valittamista.
        Saan sieltä kaiken tarvitsemani erittäin edulliseen hintaan.
        Kyllä niitä vääriä hintoja tulee muissakin kaupoissa ja tavarataloissa,olkaa helvetti tyytyväisiä,että saimme ylipäätään kyseinen kauppa tänne tuppukylään.
        Tosi on,vie eurosi vaikka Lahteen,mutta älä valita

        Kyllä Lahteen !! Tresmannille...että löytyis oikea koko...miesten vaatteita etsien.


      • hömppeli
        ärjy kirjoitti:

        Ärsyttävää napinaa!
        Itse käytän Robbaria lähes päivittäin,eikä todellakaan ole mitään valittamista.
        Saan sieltä kaiken tarvitsemani erittäin edulliseen hintaan.
        Kyllä niitä vääriä hintoja tulee muissakin kaupoissa ja tavarataloissa,olkaa helvetti tyytyväisiä,että saimme ylipäätään kyseinen kauppa tänne tuppukylään.
        Tosi on,vie eurosi vaikka Lahteen,mutta älä valita

        ei kaupassa vikaa olekkaan,vaan hinnoissa.jos tuote on tarjouksessa ,niin kassojen pitää myös olla ajan tasalla.


      • No höööh

        juu, totta tuo. 5.4.2012 kävin kyseisessä kioskissa ja epäsiistiä oli, pahvilaatikoita vähän joka kulmalla tyhjänä odottamassa seuraavaa kompastujaa. Edelliselle asiakkaalle annettiin kettingistä eri kilohinta kuin hyllyn päässä oli ollut. Myyjä:"Ilmeisesti siellä on vielä se vanha hinta, ei olla ehditty vaihtamaan vielä..."

        On kyl kummallista toimintaa, sanoisin. Siksi kiikuttelen mieluummin vähät euroni Kärkkäiselle, kun tuohon läpeen, siellä Kärkkäisellä sentään hinta/laatu-suhde asiallinen ja valikoimaa huomatavasti enemmän.

        Täältä tähän. Piste.


    • Eppu

      Tulin juuri etsimään koneelta Olan Robbarin myymälävastaavan puhelinnumeroa, että annan palautetta kyseisestä naisesta! Kerrassaan töykeä nainen! Ei ollut eka kerta kun sain häneltä erittäin epäystävällistä palvelua. Meinasin kehottaa eläkkeelle jos työ ei maistu.

    • paula

      jos tarkoita sitä pitkätukkaista lihavahkoa naista,minusta hä on ihan mielyttävä ihminen,ei kertaakaan ole tiuskinnut eikä muutenkaa käyttäytynnyt sopimattomasti.

    • kauppaneiti

      Robbariin haetaan melkein kokoajan uutta kassaa avoimissa työpaikoissa.. mistähän johtuu

    • just niin..

      No se työilmapiirikään ei siellä mukava ole. aamusin itkua pidätellen saa töihin mennä...

    • Olisko kade

      Olen töissä siellä enkä mitään sellaista ole nähnyt. Jos joku itkee niin hänellä on omia ongelmia.

    • saara-mummi

      Paskanmarjat ja mansikat. Robin hood on vastenmielisin työpaikka mitä muualla voisi olla! Ihmiset siellä ovat maailman inhottavampia ja ylimielisempiä. Inhottava paikka. Ei tarvitse ihmetellä miksi kassa tytöt vaihtuvat, tyttö parat masentuvat kun nämä vakkari duunarit heitä siellä kiusaavat ja se on tosi!

      • Kärpäsestä härkänen

        Onko saara-mummilla jokin ongelma kun 00:29 tänne täytyy kirjoitella. Ehkä ne kiusaamiset on vaan mielikuvitusta.


    • ottaa nupiin

      hinnat on ainakin perseestä.jos on tarjous hinta niin kassat lyövät normaali hinnan.ja tätä on toistunut moneen kertaa.

      • 15+12

        Ei siellä ole hintoja tuotteille. Yhtä lipastoa tänään kateltiin ni ei lapun lappua... Yläpuolella etiketti joka näytti alaspäin, että baarijakkara 19,95 euroa...


    • asiakas3

      Juuri ton saman akan takia en käy siellä enään koskaan . Käyn lahdessa

    • MarkkinaLauantai

      Tuota, asion vuodenajasta riippuen Robin Hood / Tarjoustalo Orimattilassa

      hieman useammin kuin kerran kuussa,

      Palvelun suhteen, ei koskaan ole ollut mitään poikkeuksellista.

      Toki muistan että vielä viime vuonna, saattoi auto ja työkalu puolella
      törmätä miespuoliseen myyjään, jollaista en tänä vuonna muista
      nähneeni.

      Hinnat elää joka paikassa, jopa Apteekeissa nykyisin.

    • rouva3

      Kyllä taas saatana eksyin paikalliseen roppariin klo 5 tänään eikä minkään laista palvelua löytynyt ei sitten ensimmäistäkään myyjää paikalla kun olisin ostanu pöytäliinaa NIIN PITI AJAA LAHDESTA TAAS KERRAN HAKEMAAN;;; KUKAHAN LIENEE SIELLÄ ESI MIES ????? Teen kirjallisen valituksen henkilökunnasta....

    • totta

      päälikkö on anne huhtinen.sille voi tehdä valitukset.sähköposti osoite löytyy robin hoodin yhteys tiedoista.

    • näin on

      totta on myyjät luikkii karkuu jos niiltä menet kysymään jotain.eivät ole huomaavinaan,etenkin se poika on aika toope.ja jos myyjiä näkyy ne juoruaa toisten kanssa.muutenkin aika tympeää porukkaa koko sakki.

      • tyytyväinen

        Olen muuttanut Orimattilaan huhtikuussa ja olen ollut täysin tyytyväinen Robinhoodin palveluun. Esimerkiksi jos hintamerkintä on väärin olen saanut tuotteen sillä hinnalla minkä hintalappu näyttää. Työkalupuolellakin saa todella asiantuntevaa palvelua. Myyjän olen saanut kiinni aina. Miespuolisetkin myyjät leikkelee vahakankaita ja mattoja. Siisteydestä ei ole mitään valittamista. Asioin mielelläni tulevaisuudessakin kyseisessä liikkeessä. Piste


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe