Joillakin elämäntehtävä pilkata toyotaa

Mielenterveys hoitaj

Se kertoo kyseisen ihmisen pakkomielteestä eli ihminen on sairas henkisesti. Jotain automerkkiä voi inhnota kuten minä ranskalaisia ja fiat ja opel ja mersuja ja bmweitä mutta en tuomitse niitä sen kummemmin mutta en vain itse ENÄÄ aja kyseisillä merkeillä.
Tuo jonkun toyota viha on jotenkin todella sairasta ehkä kannattais mennä hakemaan ongelmaansa apu ihan ammatti auttajalta. Ongelman aon että kyseine toyota vihaaja ei itse tajua olevansa sairas vaan pitää itseään ihn normaalina ja oikeutettuna kirjoittamaan kaikkea perätöntä ja pahansuopaisuuksia merkistä Samalla kirjoittaja ruokkii omaa sairasta mieltään . Tuommoisista sairauksista paranee usein ja voi jatkaa normaalia elämää.

21

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrabba

      ja sä näköjään otat kaikki tosissas

    • öpöl

      Ei se suinkaan siitä johdu, vaan siitä että meillä Suomessa on tehty systemaattista työtä aina 60-luvun puolivälistä asti sen eteen että yksilön vapaus olisi kaikissa olosuhteissa taattu. Syy siihen että niin tehdään löytyy siitä ,että se on meillä LUVALLISTA ! En usko että esim Pohjois koreassa on kyseistä ongelmaa, siellä toisinajattelijat laitetaan hiljaiseksi !
      Uskon kuitenkin että lienet kanssani samaa mieltä siitä, että meikäläinen systeemi näitä pieniä varjopuolia lkuunottamatta on parempi
      Lisäksi kun olet alan ammattilainen- nimimerkkisi antaa ymmärtää- tiedät senkin että psykiatriset potiaat ovat avohoidossa meidän kylillämme, mutta valtion mielestä asia on ihan jees.

    • tohtorisetä

      Ja itse tulkitset humoristiset naljailut Toyotasta pilkaksi? Syytä katsoa peiliin ennenkuin avautuu kuten sinä? Ei auto voi olla kenellekään niin pyhä asia että loukkaantuu verisesti jos automerkistäsi heitetään kasku? Ahdasmielisyyteen voi myös saada hoitoa.

      Ps. Itselläsi muuten on sama kertomasi diagnoosi koska kerrot inhoavasi muutamia automerkkejä, ja autothan ovat VAIN ihmisten rakentamia sieluttomia koneita.

    • puolestani...

      tämän Toyota-palstan voisi kuopata samoilla perusteilla kuin taannoisen citymaasturi-palstan, juttu täällä on pelkkää fanaatikkojen hehkuttelua ja riitelyä. Samalla näköjään moni säästyisi ylitsepääsemättömältä mielipahalta. Hankkisitte mieluummin oikeanlaista sisältöä elämäänne!

      • Aivan!

        Asiallinen keskustelu on kadonnut aivan täysin.

        Joko hehkutetaan aivan ylimenevästi, tai sitten naljaillaan vastaan aivan samaan tyyliin. Ei mitään järkeä. Ei mitään tekemistä totuuden kanssa. Eikä tilaa asiallisille aiheille. Kaikki fanaatikot molemmista päistä voisivat siirtyä muualle, niin palstan taso nousisi huomattavasti.


    • Lisää!

      Miten Toyota-viha mielestäsi ilmenee? Tuollainen heitto vaatii kunnon perusteita.
      Itse en ole moiseen törmännyt, vaikka tien päällä on tullut oltua lähes 40 vuotta ja kilometrejä on kertynyt reilusti toista miljoonaa.
      Taidat vaan hakea oikeutusta ja hyväksyntää omalle ooppeli- ym. vihallesi!

    • eiparpa

      Mitäs höpötöt. UC sai pölkkykokeessa kolme tähteä eli samat mitä kiinalaiset. Se on aikoimen floppi maailman suurimmalle. Ja vertailutestin viimeinen sija. Onks ne muka keksittyjä juttuja. Nehän ovat vain oikeasti olemassa olevia tosiasioita, ei mitään parjausta.

    • ﻑﻱﻺﻵﻛﱞﮗ

      ...taas on kehua ja ylistää tojotaa sekä pitää huolta siittä että kaikki tojotaa arvostelevat viestit poistetaan mahdollisimman äkkiä pois lukijoiden silmistä ettei totuus kaadu päälle.

      • Toyotalla minäkin

        Tojopalstan aiheeton sensuuri on vielä inhottavampaa kuin ikävien asioiden esille tuominen.


      • jaacko
        Toyotalla minäkin kirjoitti:

        Tojopalstan aiheeton sensuuri on vielä inhottavampaa kuin ikävien asioiden esille tuominen.

        Toyota menestyy tyytyväisyystutkimuksissa --> provoilijoiden mukaan Toyotan omistajilla ei ole odotuksia auton suhteen

        Urban Cruiser sai vain kolme tähteä törmäystestissä --> provoilijoiden mukaan 5 tähden tulos olisi kuitenkin ollut itsestään selvää, onhan valmistaja maailman suurin

        Provoilijat provoilee täällä minkä ehtii --> Toyotisti kyselee mistä moinen viha. Vastaus: Toyotisti onkin tosikko

        On jotain muutakin, en nyt ehdi listata enempiä..


    • joopajoo.

      Sehän on täysin selvää.

      Ei autossa sinäänsä mitään vikaa ole, mutta kun niiden omistajat kokoajan mesoavat muilla palstoilla ajavansa maailman parhaalla autolla, niin en yhtään ihmettele. Vähän sama ilmiö mikä BMW:llä on meneillään. Ei varmasti kenelläkään mitään Toyotaa vastaan autona ole, mutta voisivat tojotistit myös osoittaa vastakunnioitusta muiden valinnoille.

    • 3+4=?

      Pieni kirjoittamisen opettelu ei varmaan haittaisi mitään. Aloita vaikkapa yhdyssanoista.

      Noita ammattimaisia automerkkien pilkkaajia löytyy lisää vaikkapa Opel-, Skoda- ja Audi-merkkien palstoilta.

      • bbvxzj76

        Ja sitten löytyy pilkunussioita kuten sinä.


      • ongelma...

        Vielä lisää pilkkaajia löytyy ainakin Peugeot, Citroen ja Porsche palstoilta. Itse asiassa tämä Toyota palsta vaikuttaa nykyään melko siistiltä noiden ranskalaismerkkien palstoihin verrattuna.

        Joten eipä ole Toyota-palsta ainoa joka kärsii huonoista provoista. Toyotan omistajien kannalta on melko ikävää, että muiden merkkien palstoilla ylivoimaisesti suurin osa hörhöistä esittäytyy Toyokuskeiksi. Se varmasti myös houkuttelee muilta palstoilta provoilijoita tänne.


    • eurooppalaista

      ...ja toisten elämäntehtävänä on pilkata ranskalaisia autoja ja niiden omistajia. Tällaista tää nyt vaan on. En minäkään tuomitse japsiautoja, minun puolestani jokainen saa ajaa ihan millä haluaa, eikä sen pitäisi kuulua muille, vaikka en ymmärräkään että joku jaksaa intoilla niistä. Minä en vaan itse tule ikinä ajamaan japseilla.

    • volvo-mies

      Toyota nyt vaa on varmaa maailman paskin auto jos pitäis viikossa ajaa enemmän kuin se 20km

      • 21321321

        kommentistasi päätellen volvokuski taas on paskin kuski asenteensa vuoksi


    • Kysymys Avensiksesta

      Minä en pilkkaa vaan kysyn että onko Toyota Avensis ihan oikeasti niin hyvä auto että se kannattaisi ostaa? Ja missä vaiheessa Avensis, esim. 1.6 tai 1.8 litran bensakoneella alkaa tulla riskiluokkaan esim. kasvavien korjauskulujen muodossa eli milloin Avensis kannattaa myyydä/vaihtaa pois?

      • tuon ne kestää

        Normaalisti vaarit vaihtavat 2-3 vuotiaana kilometreistä riippumatta ja siksi he luulevat Aven olevan ketävä ja hyvä auto.


      • "ketävä ja hyvä"
        tuon ne kestää kirjoitti:

        Normaalisti vaarit vaihtavat 2-3 vuotiaana kilometreistä riippumatta ja siksi he luulevat Aven olevan ketävä ja hyvä auto.

        Onko sinulla jotain luotettavaa linkkiä väitteesi tueksi vai
        louskutatko vain leukojasi ja oksentelet aivokikkareita
        puolityhjästä päästäsi?Eiku puolityhmästä.............


    • pullakahvit korvaa

      Ei kai kukaan Toyotaa pilkkaa, auto se on siinä missä muutkin hapisaasialaiset.
      Näitä sinisilmäisiä Toyota uskovaisia sen sijaan pitääkin pilkata, koska he eivät ymmärrä autoasioista yhtikäs mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe