miten nainen flirttailee

en tiedä oikein

tukan pöyhiminen tuskin on sitä kun ei katseet kohtaa tai muuta tapahdu?

53

23556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkiaM

      merkki jonkin sortin kiinnostumisesta..

    • tsekkaaja

      Elekieli

      - Kun katsekontakti jatkuu pari sekuntia tavanomaista pitempään, se on merkki kiinnostuksesta
      Vastaa hymyllä, odota hymyä vastaukseksi
      Pidä muutama minuutti väliä katsekontaktien välillä
      Reagoi viimeistään 3. tai 4. kontaktin jälkeen tai tilaisuus on menetetty
      - Nainen skannaa katseellaan ylhäältä alas ja takaisin ja saattaa ilmeellään kertoa vaikutelmastaan
      - Pupillien laajeneminen, silmien räpyttely = hyvä
      - katse suuhun = haluaisin suudella
      pupillien edestakainen liike = suutelun halukkuus
      - nauraminen jutuille = hyväksyntä, kannustus
      - hieman erillään olevat huulet, huulten nuolaisu = halukkuus
      - pään voimakas kallistus sivulle, kaulan paljastaminen = alitajuinen alistuva ele, "annan sinun käydä kiinni"
      korvakorun hipelöinti = hillitympi tapa näyttää kaulaa
      - punastuminen = orastavan kiihottumisen taso
      - hiusten heilauttelu = naiseuden korostaminen, haluian näyttää silmissäsi parhaalta, houkutussignaali
      hiusten kokoaminen pois kasvojen edestä = näe minut paremmin
      - kun katse säilyy miehessä, hyvä - jos näprää hiuksia kinnittäen katseen niihin miehen sijaan = välttely
      - kehoa/olemusta imartelevan/seksikkään asennon hakeminen = hei, enkö olekin haluttava?
      - vaatetuksen trimmaaminen = huomio sinussa, esim. jos asettelee selkäpuolen vaatetusta poistuessaan luotasi
      - jalat saksiasennossa istuminen = reisien/säärien muotojen korostaminen viehätystarkoituksessa
      jalkojen/vartalon suuntaaminen kiinnostuksen kohteeseen, päivastaisessa tapauksessa välttely/poistumishalu
      - sen vartalonosan koskettaminen, johon haluaa ohjata huomion; toistuva sively = korostetun flirttaileva
      - keskustelijoiden lantioiden asento: lievä epäsuora kulma = turvaväli, suoraan vastakkain = intiimi luottamus
      - rinnan/takamuksen linjoja korostava asento, ryhti = viettelevä signaali
      - ranteiden paljastaminen: kts. niskan...
      - istuessa reisien siirtäminen suljetusta asennosta avoimeksi = olen avautumassa sinulle
      - naisen taholta tuleva puolitahaton kosketus = vahva halun signaali - kosketa kohta takaisin
      - kohti nojautuminen = lähestymisen halu
      - kaulakorun koskettelu, puseron asettelu rinnat pinkeiksi = huomion kohdistaminen rintoihin
      - korvaan kuiskaamien = eroottisesti jännittävää (läheisyys, korvan/niskan tuntoaisti)
      - Torjuvat eleet keskustelussa: katseen väistäminen, pän kääntäminen, lantion/jalkojen suunta, erit. "toinen jalka jo lähdössä", kädet torjuvasti puuskassa; istuessa - jalkojen kaksoisristintä (reisist, nilkoista)
      Sivusta lähestyttäessä: jos nainen kääntyy sivusilmähavainnon tehtyään lisää poispäin = torjunta

      • ellei erinomaista

        Nuo kaikki elekielen "säännöt" kun opettelen ja vielä muistan panna merkille tavatessani naisia, niin uskon erottavani sen minulle suosiollisen naisen muiden joukosta!


      • lollipoppia

        kuomaseni. Suurin osa ed. mainituista kohdista hyvinkin tuttuja mulle. Kyllä siihenkin aika hyvin oppii koska tyttö on kiinnostunu ja koska ei. Näitä tilanteita tulee mulle lähes päivittäin koulussa ja missä milloin liikunkin.

        Jeps, eikun noi säännöt mieleen ja lähestymään..


      • ......

        noita edellämainittuja eleitä kannattaa todellakin tarkkailla. Itsekin tunnistan itseni monista niistä.


      • jumpporz

        Tässä olis kuva jalkojen asennoista. Kumpi näistä on positiivista ja negatiivista kehonkieltä? Vai onko jalkojen asennoilla mitään väliä ? Kun olen huomannu että naiset yleesä istuvat kutakuinkin noin vieressä: http://img121.imageshack.us/i/jalat.jpg/


      • ngvds

        Olen huomannut että 90% eleistäni ei ole flirttailua. Pöyhin esim hiuksiani kun pöyhittää ja kosketan korvakoruja jos korvia kutittaa.


      • jeps.
        ngvds kirjoitti:

        Olen huomannut että 90% eleistäni ei ole flirttailua. Pöyhin esim hiuksiani kun pöyhittää ja kosketan korvakoruja jos korvia kutittaa.

        et myöskään huomaa 90%:a tekemistäsi eleistä. Suurin osa niistä kun tapahtuu automaattisesti, ilman että edes mietit tekeväsi niitä. Esim. silmiäsi räpäytät yli 20 000 kertaa vuorokaudessa, mutta montako räpäystä olet itse laskenut?


      • juuh.
        jumpporz kirjoitti:

        Tässä olis kuva jalkojen asennoista. Kumpi näistä on positiivista ja negatiivista kehonkieltä? Vai onko jalkojen asennoilla mitään väliä ? Kun olen huomannu että naiset yleesä istuvat kutakuinkin noin vieressä: http://img121.imageshack.us/i/jalat.jpg/

        Tässä linkissä olevan sivun mukaan kyseessä olisi itsetehostusta ilmentävä asento, joka kuuluu ennemmin miesten kuin naisten kehonkieleen:
        http://westsidetoastmasters.com/resources/book_of_body_language/chap10.html
        ...mutta ehkä tasa-arvoisilla suomalaisnaisilla on reteämmät eleet kuin jenkeillä...

        Teksti ei sano että juuri tämä asento kertoisi myös muusta kuten kiinnostuksesta vieressä istujaan, muuten jonkun ruumiinosan suuntaaminen toista kohti on yleensä merkki positiivisesta suhtautumisesta, ja päinvastainen mielenkiinnon puutteesta tai torjunnasta.
        Toisaalta pitkään samassa asennossa istuminen on työlästä, joten asento voi vaihtua myös mukavuussyistä.


      • hehhe25

        itekään noita?


      • nainen23v.

        myös huulen pureminen tai omien huulten hipaisu sormella ovat merkkejä kiinnostuksesta.

        itse olin monta viikkoa kiinnostunut miehestä joka on töissä kesätyöpaikkani vieressä. hän oli alunperin jutellut minulle baarissa ja pyytänyt numeroani, muttei koskaan soittanut minulle!!

        en ikinä kerro miehille olevani ihastunut heihin, en vain pysty siihen jostain syystä. niinpä aloin pukeutua hieman seksikkäämmin ja panostin enemmän hiuksiini/meikkeihin. lisäksi ystävystyin miehen kavereihin. yksi miehen kavereista pyysi minua eilen ulos heidän kanssaan. otin mukaan tequila pullon ja muutaman shotin jälkeen minä ja ihastukseni pussailtiin monta tuntia putkeen :D niin ja tänään on oikeat treffit miehen kanssa.


      • nainen23v.
        nainen23v. kirjoitti:

        myös huulen pureminen tai omien huulten hipaisu sormella ovat merkkejä kiinnostuksesta.

        itse olin monta viikkoa kiinnostunut miehestä joka on töissä kesätyöpaikkani vieressä. hän oli alunperin jutellut minulle baarissa ja pyytänyt numeroani, muttei koskaan soittanut minulle!!

        en ikinä kerro miehille olevani ihastunut heihin, en vain pysty siihen jostain syystä. niinpä aloin pukeutua hieman seksikkäämmin ja panostin enemmän hiuksiini/meikkeihin. lisäksi ystävystyin miehen kavereihin. yksi miehen kavereista pyysi minua eilen ulos heidän kanssaan. otin mukaan tequila pullon ja muutaman shotin jälkeen minä ja ihastukseni pussailtiin monta tuntia putkeen :D niin ja tänään on oikeat treffit miehen kanssa.

        näin jälkeenpäin ajateltuna olisin päässyt paljon helpommalla jos olisin vain uskaltanut suoraan kertoa olevani ihastunut häneen xD


      • taitaa olla
        ngvds kirjoitti:

        Olen huomannut että 90% eleistäni ei ole flirttailua. Pöyhin esim hiuksiani kun pöyhittää ja kosketan korvakoruja jos korvia kutittaa.

        Mutta pöyhityttääkö hiuksia tai kutittaako korvia juuri siitä syystä, että antaisit tahtomattasi ja tiedostamattasi eleitä toiselle henkilölle? Harva pystyy peittelemään eleitä, jos ei ole niistä tietoinen ja keho vain sattuu toimimaan tietyissä tilanteissa juuri tietyllä tavalla.


      • Tuossahan oli..

        ..aika moni ihan normaalia asiakaspalvelutyössä tapahtuvaa asiakkaan "mielistelyä" eli sitä hyvää ja huomioivaa asiakaspalvelua tai ystävien välistä sosiaalista kanssakäymistä, joten ei ihme että ATM:t kuvittelee kaikenlaista itsestään.


      • .....
        Tuossahan oli.. kirjoitti:

        ..aika moni ihan normaalia asiakaspalvelutyössä tapahtuvaa asiakkaan "mielistelyä" eli sitä hyvää ja huomioivaa asiakaspalvelua tai ystävien välistä sosiaalista kanssakäymistä, joten ei ihme että ATM:t kuvittelee kaikenlaista itsestään.

        ATM:t eivät kuvittele itsestään mitään.


      • mmmhh

        mulla ei ainakaan pidä paikkaansa, koska oon aika ujo :-D


      • titititi
        hehhe25 kirjoitti:

        itekään noita?

        Tiedän. Ja juuri siksi ette voi päätellä p..kaakaan asennoistani mitään, jos vaikka olenkin kiinnostunut. Jos nimittäin haluan salata asian, niin osaan kyllä salata taidokkaasti, aloittamalla noista perustavimmista muka-vaistomaisista asioista. :P.


      • Anonyymi
        ngvds kirjoitti:

        Olen huomannut että 90% eleistäni ei ole flirttailua. Pöyhin esim hiuksiani kun pöyhittää ja kosketan korvakoruja jos korvia kutittaa.

        Mut jos korvaa kutisee uskaltaako rapsuttaa mies voi luula vielä et lirttailee.tulee antaneeks väärii ingaaleja.


    • e

      pöyhin hiuksiani, en yritä kertoa sillä mitään.

      • Paljastavat eleet

        Et sä varmaan myöskään tieten tahtoen yritä kertoa mitään sillä, kun haukottelet tylsällä luennolla, mutta se paljastaa silti aika paljon...


    • Alfa Uros

      1. Nainen lääppii sinua muka vahingossa. Sivelee vaikka kättäsi tai laskee kätensä reidellesi.
      2. Nainen nauraa jutullesi vaikka oikeasti se ei ole kovin hauska juttu.
      3. Niskojen nakkelu, tukan pöyhintä.
      4. Huulien töröttely ja kostutus. Jatkuva huulirasvan kanssa räpläys menee tähän kategoriaan.
      5. Muka vahingossa rinnoillä törmäys sinuun.
      6. Kumartuminen istuessa sinua kohti.
      7. Toljotus suoraan silmiin, eleinen kyttääminen ja katsekontaktin haku.
      8. Kaikenlainen poseeraus. Eli nainen hakee hottia asentoa. Tarpeettomat venyttelyt jne,..
      9. Kaikenlainen sinuun kohdistuva kehuminen.

      Onhan näitä vaikka kuinka...

    • Evanette

      Mulla on tapana antaa vihjaisuja kasvojeni eleillä,että nyt olisi kyseinen mies oikein namu.En halua tehdä itsestäni kuitenkaan marttyyriä joten pelaan vain varmojen päälle.

    • Huomioitavaa

      Tukan pöyhiminen, korujen nipistely yms. ei ole välttämättä merkki flirttailusta paitsi silloin kun huomio kohdistuu sinuun.

      Jos huomio kohdistuu muualle niin nainen voi hyvinkin miettiä jotain toista miestä.

      Mutta jos nainen on vieressäsi eikä muita ole paikalla ja tuota tapahtuu niin kyllä se tietyn sortin "haluan näyttää hyvälle tässä tilanteessa tuon lähellä" kertoo.

      Monesti liikehdintä on alitajuista ja vasta kun signaaleja on riittävästi voi päätellä että nainen todella on kiinnostunut sinusta.

      • abcdefghijklmn

        VOI HELVETTI OLEN OLLUT IDIOOTTI! :D muutama nainen on tehnyt juuri noita minuun päin heilahteluita sun muita mutta just silloin ei ole kiinnostanut se nainen mut jälkeenpäin kun ajattelee niin ois pitänyt vaan ruveta juttelemaan enemmän (facepalm)


    • Brüno

      Kun nainen koskettelee "vahingossa" se on selvä kiinnostumisen merkki. Naiset eivät koskettele turhaan ellei heillä ole seksuaalista kiinnostusta.

      • onnenpoitsu

        Olen ollut ujo tekemään rohkeita ehdotuksia, mutta pari viikkoa sitten törmäsin naiseen, joka teki niin monta ylempänä olevan listan asioista (keskustellessa todella lähelle tuleminen, silmien räpyttely, hiusten heilauttelu ja niskan paljastaminen, käsilaukun antaminen pidettäväksi, kosketus) että rohkaistuin vasten tapojani ehdottamaan yöpymistä samassa osoitteessa... ja seksiähän siitä seurasi. Kannattaa todella pitää silmät auki ja havainnoida merkkejä.


    • tutkittu.

      löytyy tältä videolta, valtava määrä flirttailevia eleitä mahdutettuna noin yhteen minuuttiin. Katso pätkä ensin kertaalleen läpi, huomaat luultavasti että Scarlettin käytös on hyvin eroottisesti latautunutta vaikka et voikaan heti eritellä miksi. Koetapa huviksesi saatko poimittua mikä tekee kohtauksesta niin voimakkaan?

      http://www.youtube.com/watch?v=nlhfpU5IaYE

      Lue vasta sen jälkeen seuraava lista ja katso, pätkä uusin silmin. Se nimittäin on täynnä elekielen oppikirjoistakin löytyviä feminiinisiä flirttieleitä. Osa on niin hetkellisiä että jouduin katsomaan klipin useaan otteeseen ja pysäytellen, ennen kuin sain alla olevat havainnot kokoon, mutta juuri näistä silmänräpäyksellisistä elementeistä muodostuu se kokonaiskuva, jonka aivot muodostavat.

      Ja tässä niitä tulee jossain määrin aikajärjestyksessä (jotain saattoi vielä jäädä huomaamattakin):

      - tiivis katsekontakti
      - kiusoittelevasti vuoroin haastava, vuoroin alistuva pään asento: leuka ylös/alas
      - povea korostava ryhti
      - pään kallistus toiselle sivulle
      - lantion naisellinen kallistus (ei näy, mutta voit päätellä hartioiden toispuolisesta asennosta)
      - huulten jättäminen raolleen lauseen päätteeksi
      - asettuminen rintoja korostavaan sivuprofiiliasentoon
      - katse olan yli
      - käden roikottaminen löysin rantein, kulmien alta katsominen (alistuvuus)
      - pään kääntö profiiliin, korostettu niskan näyttäminen
      - silmien räpäyttely
      - katseen käynti miehen jalkovälin tasolla
      - miehen läheisyyteen asettautuminen
      - katse silmiin ja sen jälkeen alaviistoon, silmien sulkeminen
      - katse kiertää kolmiossa silmiin-suuhun-silmiin ("haluan suudella sinua")

      Loistavaa näyttelijäntyötä kerta kaikkiaan.

      • Niinhän se varmaan

        Eiköhän kohta joku nainen kiiruhda kertomaan, että ei klipin nainen käyttäytynyt ollenkaan flirttailevasti, vaan katsoi vain neutraalisti miestä ja kaikki eleiden tulkinta on miehen likaisessa mielikuvituksessa syntynyttä spekulaatiota. Näitä tämäntyyppisiä vastauksiahan on tullut esim. naisen katsetta ja eleitä käsitelleisiin ketjuihin
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8656771
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8707762


      • wommanizer

        Eikö voisi olettaa että yksittäinen ele ei ole mitään mutta kai tuossa edellisessä klipissä tyhmäkin tajuaa mitä nainen yrittää viestiä vaikkei ehkä osaakaan mainita todella tarkasti miksi tunne vain välittyy.
        Eikö myös sanota että puolisoksi etsitään saman näköistä ihmistä ja tuossa se ehkä näkyy kemiana, vai onko vain henk koht mielipiteeni että kasvot muistuttavat toisiaan. Samaten teoria "omasta tasosta" on jotenkin läsnä, molemmat ovat hyviä kehollisessa ilmaisussa ja katsovat arastelematta silmiin sekä osoittavat tiettyä rohkeutta sekä peristeisiä nainen-mies malleja koska nainen selkeästi "alistuu" miehen kosketukseen


      • Kysyn vaan

        Kuka nainen haluaa flirttailla noin överisti? Itsestäni tuntuisi ainakin ihan naurettavalta käyttäytyä noin 'oppikirjamaisesti', mutta ehkä miehille pitää vääntää kaikki rautalangasta eikä hienovaraisuudelle ole sijaa.
        Naiset voivat osoittaa mielenkiintoaan myös ilman varsinaista flirttailua, konkretian tasolla, esim tekemällä tikusta asiaa tai ihan vaan alkamalla juttelemaan.


    • hihhulityttö

      Kouraiset täysin tuntematonta, mielellään varattua naista takapuolesta ja sanot "törkkää räpylää" ni kyllä toimii!

    • "pena vaan"

      Olen muutamia kertoja ollut huomaavanani että nainen jolla ei ole vasemman käden nimettömässä sormusta olisi minua katsottuaan asettanut kätensä niin että sormet varmasti näkyvät ja pystyn tekemään havainnon että nainen ei ole ainakaan kihlattu tai naimisissa,kerran nainen saadessaan minuun katsekontaktin ja ohi käveltyään oikein ojenti vasemman kätensä sormet suoraksi.

      Oletteko muut huomanneet samoja merkkejä ja erityisesti sinä nainen,annatko tälläisiä merkkejä tuntemattomalle miehelle jos ulkonäkö miellyttää.??

      • Too much HONNEY

        Minulla on sormus ollut jo monta vuotta. Se, jos mikä, saa miehet baareissa ja muualla pörräämään.
        Haluavat "varatun" (=vaarattoman) naisen viekkuun hetkeksi. Yritän aina ohjata vapaalle siskolleni (nuorempi ja nätimpi). Yleensä ei toimi. Outoa?


      • On huomattu

        Tämä on tosiaan huomattu joidenkin naisten käytöksissä.

        Miesten käytöksissä olen taas esim. lounasaikaan huomannut, että kiinnostavan naisen kulkiessa ohi, se vasen käsi lasketaan alas piiloon ja katsellaan vielä naisen peräänkin. Naisten en ole huomannut vastaavaa elettä tekevän, eli naiset korostanee sitoutumattomuuttaan ja miehet koittavat peittää sitoutumistaan.


      • Miekkonen 26

        Olen kokenut tuollaisen sormuskäden esittelyn, tosin silloin ajattelin että tosiaan kuvittelen vain päässäni kaikenlaista.


    • Ei h-i !

      Herrasiunaajavarjele että elämä voi olla vaikeaa - joillekin.

    • aputäti

      hymyilee, kertoo vitsei ja vihjailee- toi oli vain yks tapa.

      • .....

        Kuinka monen nussima huora olet ?


    • femmm

      Jos tarkoituksella haluan flirttailla jonkun kanssa, teen sen yleensä pienillä hymyillä, hennoilla kosketuksilla sekä intensiivisillä katseilla. Jos flirttailu on kauemmalta etäisyydeltä tapahtuvaa sanatonta flirttailua, katson miestä usein nopeasti päästä varpaisiin ja palaan sitten takaisin katsekontaktiin. Joskus meluisassa baarissa jutellessani kurotun sanomaan miehelle jotain aivan korvan lähelle samalla koskettaen miehen alaselkää tai niskaa. Kosketus tulee tällöin ikäänkuin luonnostaan, jos irroitan otteeni kun olen sanonut sanottavani. Näitä kosketuksia en tosin tee keskustelun alussa, vasta jos flirttailua on ollut jo aikaisemmin.

      • Flirtti ei ole kutsu

        Tämän toiminnan nimi on soidinmeno. Flirttailu on ihan muuta; iloista, mukavaa ja positiivista toisen ihmisen empatiseeraamista, joka tapahtuu ennen kaikkea vilpittömässä mielessä.


    • kaino vieno

      Eihän naisten flirttailu ole vain jotain mikroeleitä ja katseita lattiaan...!!

      Minä lyöttäydyn juttusille mukavan tyypin juttusille ihan reilusti.. En nyt tietenkään itseäni syliin työnnä, mutta mukava jutustelu ja huumori toimivat kyllä :D

      • .....

        Kyllä on.


    • m

      Itellä oli juuri tuollainen tilanne viikonloppuna... huomattavasti nuorepi nainen esitti kiinnostustaan ja flirttaili. Kosketteli vahingossa selkään. Pöydän alla jalka kosketuksia. Katsekontaktia tapahtui myös. Ainoa ongelma oli, että hän oli varattu.

    • buubbum

      Jos nainen alkaa räpeltää housujesi vetoketjua olisi paree olla kondomeja koska siitä voipi päätellä että nyt lykästää..:D

      • Soidinmeno

        Yeap, mutta tällä ei ole flirtin kanssa mitään tekemistä.


    • lirttaa

      salilla ja bussissa miten nainen...

    • tikte1976

      1. katse ylös. 2. katse alas. 3 kulmakarva ylös, 4 kulmakarva toinen alas. 5. hymy, 6 katse kontakti 7 nauru. 8. päänkallistaminen sivulle, 9 hiusten heitto. eli 9 eri singnaalia joten flirtti täyttyy. mies tai nainen voi tehdä tuon.

    • ,,,,,,

      Tosiaa jos kaikkea flirttiä pitää flirttinä, niin väärinymmärtää varmasti.

    • flirtyflirt

      Hyvänen aika! Tajusin just että käyttäydyin nimenomaan näin pari viikkoa takaperin kun tapasin todella kiinnostavan miehen. Tarkoitus ei ollut flirttailla, hän on minua nuorempi eikä tilanne ollut flirttiä varten, kuitenkin viestintäni hänelle oli just sitä ja vastaavasti voin todeta että hänen eleet vastasivat hyvin myöntyvästi.
      Pikkuisen kyllä hävettää mutta ... jaah, ellen nyt sitten tulkinnut hänen katsettaan ihan päin mäntyä. Anyway, pelkkä "viaton" flirtti, ei mitään muuta.
      Katselin vaan, en koskenut, ei sitä voi tietää jos on jonkun toisen oma, luultavasti on.

    • Miinusmerkki!

      Reliikki muinaisilta ajoilta!

    • JKmmm

      Up.

    • JKmmm

      Sanoisi että tiukka katsekontakti, leveä hymy ja raikuva pieru. Mielellää senverran tuoksuva, että linnut putoilevat puusta. Tämän jälkeen tilanne viimeistellään silmäniskulla.

    • Anonyymi

      Juu pikku flirtti piristää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe