Metsäojakauha

seuris

No niin herrat urakoitsijat. olis tarkoitus ostaa metsäojakauha urajointikäyttöön.
Mitä merkkiä kannattais harkita??
'
kaikki kokemukset,plussat ja miinukset ja vaikka hintojakin otan kiitollisena vastaan

14

3551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nääs...

      Esimerkiksi Terästyö Salmisen kauhat ihan kunnollisia hintaansa nähden. On sitten sen molemmin puoli sekä halvempia että kalliimpia. Vanhat kunnon Niskakankaan kauhat ollu kans hyviä josko on sitte hintaakin, mutta oja kauhasta en osaa nyt steelpan aikakaudella sanoa. Halvimmasta päästä on Eurosteel, mutta on sitten mainituista heikointa tekoakin. Kunhan katsot että kiinnike levyn alla on oikea kotelo rakenne, silloin kauha ei heti väänny ja anna periksi. Viimeksi mainitussa kotelo korvattu ohuella rhs putkella ja kokemuksesta osaan sanoa että eip kauan kestäny. Toki jos olis kaivettavana vain oikeaa suota, eikä kivisiäkin maita voisi heppoisempikin kauha mennä.

    • suosittelija

      Alapitkällä Toimii Telatalo T.Rönkä. Heiltä saa minkä kokoisen kauhan haluaa.
      Jatkettu kärki helpottaa kantojen ja muiden törkyjen ammennusta ja suolla saat hieman syvempää ojaa pitämällä kauhaa hieman pystymmässä.

      • nähnyt

        tekeeko PoMe vielä ollut ainakin 23 tien varressa myytävänä.


      • Kari W.
        nähnyt kirjoitti:

        tekeeko PoMe vielä ollut ainakin 23 tien varressa myytävänä.

        Pome eli Pomarkun Urakoitsijatarvike Oy vielä kauhoja...

        www.pome.fi


      • 14 tn
        Kari W. kirjoitti:

        Pome eli Pomarkun Urakoitsijatarvike Oy vielä kauhoja...

        www.pome.fi

        Pome on hyvä mutta kaikki niiden kauhat ja tuotteet tosi suola hintaiset. Suosittelen soittamaan terästyö salmiselle. Sieltä 4 kauhaa ostanut ja ei ongelmia


    • kauha

      Mistä halpa metsäojakauha? Mitä ootte mieltä rinteen 800l mehtäojakauhasta?

      • Ojaa

        Mulla ainakin on pelittänyt ihan hyvin, ei moittimista ja hintakaan ei paha.


    • Nähty on

      Pome on surkein paja minkä tiedän. Esim. Luiskakauhat on tehty vailla järkeä.
      3 kauhaa on sieltä sattuneesta syystä ollut ja kaikissa sama ala-arvoinen laatu.
      Toki olen tyhmä ollut itse, mutta nyt olen jo viisastunut...

    • Kokemusta on
      • kauha

      • ojakauha
        kauha kirjoitti:

        Mielipiteitä kaivattas tästäkauhasta http://latenkone.fi/fin/tuotteet?view=tuote&id=504&Metsäojakauha_800L_Miller_-_Geith=&Rinne_Ditch_Bucket_800L_Miller_-_Geith_2_500,00_EUR_-_Laten_Kone_Oy_-_Tuuri=

        tapani rinne ky valmistaa näitä.

        oon ostanut keväällä rinteen tekemän ojakauhan ntp10 kiinnikkeellä ja ei voi ainakaan moittia, tekivät mulle juuri sellasen kauhan ku halusin


      • JCB
        kauha kirjoitti:

        Mielipiteitä kaivattas tästäkauhasta http://latenkone.fi/fin/tuotteet?view=tuote&id=504&Metsäojakauha_800L_Miller_-_Geith=&Rinne_Ditch_Bucket_800L_Miller_-_Geith_2_500,00_EUR_-_Laten_Kone_Oy_-_Tuuri=

        tapani rinne ky valmistaa näitä.

        Hinta-laatusuhde on kohdallaan. Mulla kolme Rinne kauhaa. Kannattaa ostaa suoraan valmistajalta.


    • jjkone

      no itsellä kävi toissavuonna että sekottu kauhat joten kaivoin metsäojat pelto-ojakauhalla ja metsäojakauhalla pelto-ojat.
      kävi että metsästä alkoi puut hävitä ja muuttua pelloks ja taas pellolla alkanu pajut ja puut kasvaa.
      ei tohi enää niittää ku alkanu kivetkin tulla pellolla ja metsä senkun kasvaa vaan.
      kannattaa olla tarkkana kauhasta millä kaivaa.

    • juu6

      maakunnan konneen kauha melko hyvä ja kaivettu paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2395
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      172
      1521
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1506
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      939
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      727
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    Aihe