AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / ihotautiklinikka

ihotautiklinikka

9 Vastausta 672 Lukukertaa
missä tämmöinen sijaitsee helsingissä? pitääkö olla lähete terveysasemalta? oishan tuo halvempaa kun maksaa 50euroa yksityiselle...

Pitää olla lähete, muutoin ei voi

mennä ja se sijaitsee täällä:

http://internetsivu.yritysopas.com/ihojaallergiasairaala/

Itse olin siellä juuri sisällä kaksi viikkoa.

lähete

elikkä terveysasemalta pitäisi lähete saada? enpä usko että antavat..

Lähete voi olla kyllä yksityislääkäriltäkin,

kuten omassa tapauksessani oli ja on aina ollut, ei ole pakko mennä terv.keskuksesta sitä hakemaan.
oih, 50e.. kuulostaa mukavalta.. ite oon maksellu 70e. taitaa vaihdella paikkakunnittain.

maksaa

niin se yksityinen maksaa sen 50euroa... ja terveysasemalla vain 10euroa..
hoitaako klinikalla aknea joka kestänyt 10 vuotta? miten hoitavat? antavat roaccutania niin kuin yksityinen ihotautilääkäri ??
Siis missä? Klinikka22:lla vai? Minulla ei ainakaan hoidettu mitenkään ja ollut kohta 15-vuotta. Vähäteltiin vain, että ei sulla mitään finnejä ole! Se olikin viimeinen kerta tuolla ihotautilääkärillä.. Apu löytyi onneksi muualta.
helsingin kaupungin ihotautiklinikka. miten heidän hoitonsa eroaa vaikka mehiläisen yksityiseltä ihotautilääkäriltä?

eikös tämä roaccutan ole se ainoa lääke jota annetaan näinkin pitkäaikaiseen akneen kuin minulla. 10 vuotta akne päänahassa ja kasvoissa.

ikää mulla 25v ja monta roa kuuria jo vetänyt.

tuskin mitään antibioottia enään suosittelee ?

ehkä pitäisi alkaa syömään vain kasviksia, eli kasvissyöjäksi kun ei roa tehoa?
Terveyskeskus lääkäri antaa lähetteen ihotautilääkärille joka sijaitsee ihotautiklinikalla.
 /   /  /  / ihotautiklinikka

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta