Räikkönen on veropakolainen

Verot suomeen maksava

Räikkönen on Monakossa kirjoilla asuva suomen veropakolainen! Tätäkö ihaillaan!

18

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.R

      Suomessa siitä ei vaan puhuta, koska se saattaisi Rää'än huonoon valoon. Sen sijaan Iltalehden Formula 1-liite kirjoittaa Jenson Buttonista seuraavasti: Tällä kaudella Buttonin odotetaan ohittavan David Coulthard brittikuljettajien hierarkiassa. -Toivon vain, etten joudu Coulthardin tavoin polkemaan pitkään paikallani, Monacossa veropakolaisena asuva BAR-tähti pohtii.

      Siis Buttonista sanottiin hänen olevan Monacon veropakolainen, mutta miksi Rää'ästä ei sanota hänen olevan Sveitsin veropakolainen? Todella läpinäkyvää. Miten Räkä kehtaa väittää itseään suomalaiseksi, jos kerran tietoisesti on muuttanut isänmaansa veroja pakoon?

      • M24

        Onko se Räikkönen sitten ainut suomalainen urheilija, joka ei maksa verojaan Suomeen?
        Miksi hänen pitäisi maksaa veroja Suomeen, kun ei edes asu Suomessa, eikä varmasti käytä minkäänlaisia palveluja, joihin verorahat menevät? Voitko itse väittää, ettet samassa tilanteessa muuttaisi ulkomaille Suomen ylisuurta verotusta pakoon? Minä ainakin menisin.

        OFF-TOPIC:
        Minkä takia jotkut ovat ottaneet elämäntehtäväkseen arvostella Räikköstä? Loppujen lopuksi hän on kuitenkin aivan tavallinen nuori mies, joka tekee erikoista ja harvinaisempaa työtä.


      • J.R
        M24 kirjoitti:

        Onko se Räikkönen sitten ainut suomalainen urheilija, joka ei maksa verojaan Suomeen?
        Miksi hänen pitäisi maksaa veroja Suomeen, kun ei edes asu Suomessa, eikä varmasti käytä minkäänlaisia palveluja, joihin verorahat menevät? Voitko itse väittää, ettet samassa tilanteessa muuttaisi ulkomaille Suomen ylisuurta verotusta pakoon? Minä ainakin menisin.

        OFF-TOPIC:
        Minkä takia jotkut ovat ottaneet elämäntehtäväkseen arvostella Räikköstä? Loppujen lopuksi hän on kuitenkin aivan tavallinen nuori mies, joka tekee erikoista ja harvinaisempaa työtä.

        Kaikki "suomalaiset" urheilijat, jotka tienaavat tarpeeksi muuttavat ulkomaille. Minkä takia hänen sitten täytyy pitää Suomen kansalaisuutta, kun ei kerran täällä asu eikä maksa veroja tänne? Eikö Sveisin kansalaisuus sopisi Rää'älle paremmin? Sen maan palveluja hän käyttää ja sinne maksaa verot. Mitä tekemistä Sveitsissä asumisella ja sinne verojen maksamisella on suomalaisuuden kanssa? Minä asuisin siinä maassa, jonka kansalainen olen. On aivan sama jääkö vuodessa 2 vai 3 miljoonaa käteen.


      • priscilla

        KIMI ASUU SVEITSISSÄ, EI MONACOSSA!!!!!!!!


      • 12h junassa
        J.R kirjoitti:

        Kaikki "suomalaiset" urheilijat, jotka tienaavat tarpeeksi muuttavat ulkomaille. Minkä takia hänen sitten täytyy pitää Suomen kansalaisuutta, kun ei kerran täällä asu eikä maksa veroja tänne? Eikö Sveisin kansalaisuus sopisi Rää'älle paremmin? Sen maan palveluja hän käyttää ja sinne maksaa verot. Mitä tekemistä Sveitsissä asumisella ja sinne verojen maksamisella on suomalaisuuden kanssa? Minä asuisin siinä maassa, jonka kansalainen olen. On aivan sama jääkö vuodessa 2 vai 3 miljoonaa käteen.

        "... asuisin siinä maassa, jonka kansalainen olen"

        Saattais tulle pitkät duunimatkat jos olet vaikka Sveitsissä työssä. Et tainnu iha ajatella loppuun asti.


      • Kimittäjä_
        M24 kirjoitti:

        Onko se Räikkönen sitten ainut suomalainen urheilija, joka ei maksa verojaan Suomeen?
        Miksi hänen pitäisi maksaa veroja Suomeen, kun ei edes asu Suomessa, eikä varmasti käytä minkäänlaisia palveluja, joihin verorahat menevät? Voitko itse väittää, ettet samassa tilanteessa muuttaisi ulkomaille Suomen ylisuurta verotusta pakoon? Minä ainakin menisin.

        OFF-TOPIC:
        Minkä takia jotkut ovat ottaneet elämäntehtäväkseen arvostella Räikköstä? Loppujen lopuksi hän on kuitenkin aivan tavallinen nuori mies, joka tekee erikoista ja harvinaisempaa työtä.

        Kinosti


      • veronmaksaja kova
        J.R kirjoitti:

        Kaikki "suomalaiset" urheilijat, jotka tienaavat tarpeeksi muuttavat ulkomaille. Minkä takia hänen sitten täytyy pitää Suomen kansalaisuutta, kun ei kerran täällä asu eikä maksa veroja tänne? Eikö Sveisin kansalaisuus sopisi Rää'älle paremmin? Sen maan palveluja hän käyttää ja sinne maksaa verot. Mitä tekemistä Sveitsissä asumisella ja sinne verojen maksamisella on suomalaisuuden kanssa? Minä asuisin siinä maassa, jonka kansalainen olen. On aivan sama jääkö vuodessa 2 vai 3 miljoonaa käteen.

        Kyllä Häkkiselle ja Räikköselle silti on Suomen lippu salkoon nostettu ja kansallishymni soitettu.

        Moisille veronmaksajille.


      • yhteisvastuu
        priscilla kirjoitti:

        KIMI ASUU SVEITSISSÄ, EI MONACOSSA!!!!!!!!

        Verottomalla seudulla Sveitsissä!


      • F1 asiantuntija

        Vain idiootti maksaisi suomelle 50% tuloistaan kun ne menee EU:n kassaan.


    • brat

      On se vaan hienoa, että maksat verosi Suomeen. Niin minäkin. Me olemme Isänmaan ystäviä.

      Veropakolaisten lisäksi haluaisin jyrkästi tuomita ne luopiot, jotka ostavat alkoholia Virosta ja täten vähentävät Suomen verotuloja.

      Lisäksi tuomitsen kaikki ne, jotka ostavat tuotteita verovapaista myymälöistä.

      Eniten halveksin niitä ihmisiä, jotka harrastavat verosuunnittelua verojensa vähentämiseksi.

      Todellinen isänmaanystävä jättää verovähennykset tekemättä! Niin se on, perkele.

    • Ihme eppuja

      On kiva käyttää Monacossa palveluja jos ei ole siellä kirjoilla.

      Alkavat ehkä aika nopeasti kysymään mikset maksa meille veroja.

      "Eikun maksan Suomeen kun oon sieltä kotoisin ja käyn kesällä kääntymässä"

      Lisäksi Suomi rokottaa verolla jos omistat Suomessa talon, veneen tai auton jne. Ei tapahdu muualla länsimaissa. Mutta se onkin lottovoitto syntyä Suomeen. Tai ehkä se tarvitaan että pärjää Suomessa.

      Tuulipukuelmerit luulee että kansalaisuus liittyy verojen maksuun. Mistä näitä vajokkeja sikiää? Vantaalta?

      • Xpat1

        No ei Monacossa kukaan mitään tuloveroja maksa.


    • Niin suomalaista

      Kimi on ainoa joka tunnetaan Suomesta ulkomailla.

      On ollut vieraana Top Gearissa, mainoksissa joka maassa, faniclubeja Iso-Britanniassa jne.

      Kertokaa joku muu Suomalainen joka on tehnyt vastaavaa viime aikoina. Laura Voutilainen? Cheek? Tero Pitkämäki? Sauli the pressa?

      Ehhehe. Kimin tuntee koko maailma, noita muita Suomen lupauksia ei tunne/ei halua tuntea kukaan rajojen ulkopuolella.

      Niin että tehkää nyt parhaanne että mollaatte.

    • Vero 125%
    • Tauno Tampio

      SOMALIT!

      Verot maksetaan Somaliaan, ei Suomeen.

      Vaikka asuisitten Suomessa ja käyttäisitte Suomen palveluja, verot maksetaan Somalimaahan koska muuten olette veropakolaisia

    • MrJuha82goodguy

      Ei oo hyvä asia pakoilla veroja.

    • Setä Sontander

      ei Räikkönen saa yhdeltäkään suomalaiselta lanttiakaan. Miksi maksaisi sossupummien pussikaljat ja popcornit?

    • Hojoooooo

      Tsoiiihoiihoii ihihihii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe