Kerava, heinäkuu 2008, panama jack, alakerta

semmosta.

oli muistaakseni alku kuuta ja keskellä viikkoa. pelattiin bilistä, ja siitä "jatkoille" jonkun, en muista kenen, luo. no asiaan,sulla on lapsi.
jos nyt satut lukemaan tämän(hyyyyvin epätodennäköistä) niin tiedä etten mä vaadi sulta mitään. olis vaan kiva tietää jos suvussa sairauksia tms.

15

855

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasuuta!

      Jos noinkin vakavaa asiaa asiaa haluat selvitellä niin tämähän on siihen erittäin huono paikka!!!
      Jos päätit lisääntyä niin älä vaadi vastapuolta vadille.
      Sitä saa mitä tilaa :D

      • semmosta.

        opettele lukemaan. tää nyt oli vaan viimenen keino ja en kyllä missään oo tietääkseni mitään ko. henkilöltä vaatinut?? vaan haluisin vaan sairauksista tietää, joss ellaisia on!


      • Vastuullinen
        semmosta. kirjoitti:

        opettele lukemaan. tää nyt oli vaan viimenen keino ja en kyllä missään oo tietääkseni mitään ko. henkilöltä vaatinut?? vaan haluisin vaan sairauksista tietää, joss ellaisia on!

        hoitamaan asias oikein!


    • oih tätä nykypäivää

      kuin että ääliöimästä ja varsinkin säälin lasta

      • semmosta..

        että ootte huvittavia, säälin lasta.. hohhoh, pitikö edes vastata jos ei muuta tekemistä oo ku kirjottaa ilkeitä kommentteja kun ette itse asiasta mitään tiedä???? onneks mä tiedän itse että mun lasta ei todellakaan tarvitse sääliä! ja joo, mä olen nomaali ihminen, vaikka mä viikolla kävinkin ulkona :D ja vahinkoja sattuu. sentään otin vastuun teoistani. ja tosiaan, jos et ole ko. henkilö ei tarvitse kirjoittaa YHTÄÄN MITÄÄN, kiitos :)


      • AhjoKalevaKiltaKaske
        semmosta.. kirjoitti:

        että ootte huvittavia, säälin lasta.. hohhoh, pitikö edes vastata jos ei muuta tekemistä oo ku kirjottaa ilkeitä kommentteja kun ette itse asiasta mitään tiedä???? onneks mä tiedän itse että mun lasta ei todellakaan tarvitse sääliä! ja joo, mä olen nomaali ihminen, vaikka mä viikolla kävinkin ulkona :D ja vahinkoja sattuu. sentään otin vastuun teoistani. ja tosiaan, jos et ole ko. henkilö ei tarvitse kirjoittaa YHTÄÄN MITÄÄN, kiitos :)

        ehdottomasti, otit vastuun. Oletko kuullut sanaa kuin ehkäisy? Mistä tiedät ettei sinulla ole hivii tms?
        Pikkasen epäilen että olet joku "normaali työssäkäyvä" pannu keskellä viikkoa on sburgujen kohtaamispaikka, vaikka se on sitä muutenkin. Tinis, pannu ja kaikki muut keravan räkälät kuuluu samaan kastiin.


      • semmosta...
        AhjoKalevaKiltaKaske kirjoitti:

        ehdottomasti, otit vastuun. Oletko kuullut sanaa kuin ehkäisy? Mistä tiedät ettei sinulla ole hivii tms?
        Pikkasen epäilen että olet joku "normaali työssäkäyvä" pannu keskellä viikkoa on sburgujen kohtaamispaikka, vaikka se on sitä muutenkin. Tinis, pannu ja kaikki muut keravan räkälät kuuluu samaan kastiin.

        sanasta ehkäisyn pettäminen? ei ne oo 100% varmoja. ja testeissä oon käyny, muutamaankin otteeseen että joo :) voi anteeksi kamalasti kun kävin nyt josain "räkälässä" kerran, sehän musta tekeekin ihan kauheen kamalan alkoholisoituneen ihmisen. menkääs nyt vähän itteenne, ja miettikää muutaman kerran enneku mitään kirjotatte. ei tosiaan tarvii kirjotella mitään tollasia juttuja, kiitos :)
        mä oon pahoillani kun häiritsin teidän elämää ja kirjoitin tänne, viimeisenä keinona käytin tätä löytää kyseinen henkilö.


      • miettikää sitä
        semmosta... kirjoitti:

        sanasta ehkäisyn pettäminen? ei ne oo 100% varmoja. ja testeissä oon käyny, muutamaankin otteeseen että joo :) voi anteeksi kamalasti kun kävin nyt josain "räkälässä" kerran, sehän musta tekeekin ihan kauheen kamalan alkoholisoituneen ihmisen. menkääs nyt vähän itteenne, ja miettikää muutaman kerran enneku mitään kirjotatte. ei tosiaan tarvii kirjotella mitään tollasia juttuja, kiitos :)
        mä oon pahoillani kun häiritsin teidän elämää ja kirjoitin tänne, viimeisenä keinona käytin tätä löytää kyseinen henkilö.

        jos haluaa käydä ulkona muutamalla kaverin kanssa, ja haluaa myös kuulla jotain toisen puheesta, silloin on parasta mennä sinne "räkälään". kuka niissä teinihelveteissä jaksaa aina roikkua.


      • ÄssänMyyjätär
        miettikää sitä kirjoitti:

        jos haluaa käydä ulkona muutamalla kaverin kanssa, ja haluaa myös kuulla jotain toisen puheesta, silloin on parasta mennä sinne "räkälään". kuka niissä teinihelveteissä jaksaa aina roikkua.

        selvinpäin jonkun katuhampparin kanssa sänkyyn mitä et edes tunne? mitä se kertoo ihmisestä? Tuota ehkäisyn pettämis potaskaa en niele, yrität vaan tehdä itsestäsi "paremman" tuolla. Lasten hankkiminen ei ole sama asia kuin ostaisit jonkun hamsterin, nyt puhutaan ihmisestä. Tuolla keskenkasvuisella teollasi lapsella ei ole isää, ja lapsella on oikeus saada kummatkin vanhemmat. Päätit pyöräyttää lapsen jonkun random tyypin kanssa, no tuliko mieleen semmoiset perinnölliset sairauden mieleen kuin Down-syndrooma, Aspartylglukosaminuria jne. GET A GRIB!


      • putte777
        ÄssänMyyjätär kirjoitti:

        selvinpäin jonkun katuhampparin kanssa sänkyyn mitä et edes tunne? mitä se kertoo ihmisestä? Tuota ehkäisyn pettämis potaskaa en niele, yrität vaan tehdä itsestäsi "paremman" tuolla. Lasten hankkiminen ei ole sama asia kuin ostaisit jonkun hamsterin, nyt puhutaan ihmisestä. Tuolla keskenkasvuisella teollasi lapsella ei ole isää, ja lapsella on oikeus saada kummatkin vanhemmat. Päätit pyöräyttää lapsen jonkun random tyypin kanssa, no tuliko mieleen semmoiset perinnölliset sairauden mieleen kuin Down-syndrooma, Aspartylglukosaminuria jne. GET A GRIB!

        Ei perinnölliset sairaudet ole yhteiskunta "luokkia" tunnistavia.....oli sitten hamppari/ministeri/niin, taikka vaikka Arvo Ylppö....ihmisellä on n.1500 eri syndrooma mahdollisuutta. Suomessa vammaisen lapsen mahdollisuus on n. 3% luokkaa.
        Sitten tuosta AGU-sairaudesta(minkä olit kirjoittanut päin P"##¤¤% ) Vaaditaan molemmilta vanhemmilta piilevänä geeninä! Jota joka 1:70 suomalaisesta kantaa. Eli molemmat vanhemmat ovat 70 ihmisestä juuri se 1 jolla on geeni. sen jälkeen vielä on 75% mahdollisuus ettei lapselle tule tuota sairautta. Mutta Viestin aloittajalle ...toivottavasti löytyisi tuo isä;) ja eikä se sinusta huonoa äitiä tee vaikka näin on käynytkin....;) hyvät uudet vuodet sinulle ja lapsellesi.
        ja tunto merkkien lisääminen tietenkin auttaisi...etsimisessä.:)

        niin tuolle äss myyjälle...minulla on 2 lasta jotka sairastavat AGUa mut hyvää vuoden jatkoa sullekin;)


      • kei.jo
        putte777 kirjoitti:

        Ei perinnölliset sairaudet ole yhteiskunta "luokkia" tunnistavia.....oli sitten hamppari/ministeri/niin, taikka vaikka Arvo Ylppö....ihmisellä on n.1500 eri syndrooma mahdollisuutta. Suomessa vammaisen lapsen mahdollisuus on n. 3% luokkaa.
        Sitten tuosta AGU-sairaudesta(minkä olit kirjoittanut päin P"##¤¤% ) Vaaditaan molemmilta vanhemmilta piilevänä geeninä! Jota joka 1:70 suomalaisesta kantaa. Eli molemmat vanhemmat ovat 70 ihmisestä juuri se 1 jolla on geeni. sen jälkeen vielä on 75% mahdollisuus ettei lapselle tule tuota sairautta. Mutta Viestin aloittajalle ...toivottavasti löytyisi tuo isä;) ja eikä se sinusta huonoa äitiä tee vaikka näin on käynytkin....;) hyvät uudet vuodet sinulle ja lapsellesi.
        ja tunto merkkien lisääminen tietenkin auttaisi...etsimisessä.:)

        niin tuolle äss myyjälle...minulla on 2 lasta jotka sairastavat AGUa mut hyvää vuoden jatkoa sullekin;)

        mitkä on miehen tuntomerkit? itse olin siihen aikaan eronnut ja vietin aika paljon aikaa pannussa...


      • semmosta..
        kei.jo kirjoitti:

        mitkä on miehen tuntomerkit? itse olin siihen aikaan eronnut ja vietin aika paljon aikaa pannussa...

        aika pitkä, mahakas, siilitukka muistaakseni.

        kiitos putte777 :)


      • fdsgsdfgfsd
        semmosta.. kirjoitti:

        aika pitkä, mahakas, siilitukka muistaakseni.

        kiitos putte777 :)

        mikä adonis, grr..!!!

        "..kiitos putte777 :).."


      • kei.jo
        fdsgsdfgfsd kirjoitti:

        mikä adonis, grr..!!!

        "..kiitos putte777 :).."

        tuntomerkit osuu minuun


    • mahakas siilitukka

      Moikka! Kokeilen vielä tätä kautta jos sattuisit lukemaan. Olen miettinyt tuota iltaa ja olen varma että se olen minä. En nyt oikeesti heitä vitsiä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe