Uusi Giulietta

seuraava auto?

Onko muita uudesta Alfasta kiinostuneita? Oletteko löytänynt teknisiä tietoja ja muuta faktaa tulevasta Giuliettasta? Onko tietoa/ sivistyneitä arvioita hinnasta?
Mun mielestä makeen näkönen auto ja ilmeisesti "sopivan"kokoinen, 147 oli mulle aavistuksen pieni ja toisaalta aika tylsä muotoilultaan. Milloinkohan pääsee testaan?

13

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.6

      Teknisesti se on FIAT Bravo - katso sen tiedot

      Hinnoista:
      - Bravo maksaa n. 22000
      - sama auto Lanciana 25000
      - sama auto Alfana 27000

      • seuraava auto?

        Lyhyessä viestissä paljon sekä informatiota että disinformatiota. "Sama auto" kommentit joko tietämättömyyttä tai vittuilua. Hinta-arviot perustunevat 1.4l bensakoneeseen(?). Fiaissa ko koneesta löytyy 110kw versio, Lanciassa 88 ja 110 kw:n versiot ja Alfassa 88 ja 125 kw:n. Jos Alfan koneet vasataa luonteeltaan tota 110 kw:n versiota (olen ajanut sekä Bravon että Deltan) niin mun kiinnostus loppuu siltä osin siihen. Onneksi Alfasta on tulossa myös 1.8 versio. Jos se luonteeltaan (ja hinnaltaan) osuu kohdilleen niin saattais olla se mun seuraava (myös 1.4 125kw kiinnostaa)!


      • Giulietta149
        seuraava auto? kirjoitti:

        Lyhyessä viestissä paljon sekä informatiota että disinformatiota. "Sama auto" kommentit joko tietämättömyyttä tai vittuilua. Hinta-arviot perustunevat 1.4l bensakoneeseen(?). Fiaissa ko koneesta löytyy 110kw versio, Lanciassa 88 ja 110 kw:n versiot ja Alfassa 88 ja 125 kw:n. Jos Alfan koneet vasataa luonteeltaan tota 110 kw:n versiota (olen ajanut sekä Bravon että Deltan) niin mun kiinnostus loppuu siltä osin siihen. Onneksi Alfasta on tulossa myös 1.8 versio. Jos se luonteeltaan (ja hinnaltaan) osuu kohdilleen niin saattais olla se mun seuraava (myös 1.4 125kw kiinnostaa)!

        Onhan se hieno mutta tulee olemaan varmaan turhan kallis!


      • seuraava auto?
        Giulietta149 kirjoitti:

        Onhan se hieno mutta tulee olemaan varmaan turhan kallis!

        Niin hyvää ei koskaan saa halvalla. Mutta jos 1.6en arviot hinnasta pitää paikkansa niin ainakin mua kiinnostaa. Toki mulla on tietty epäilys koneiden luonteen suhteen mutta silti. Pelkästään Giulietta nimi on muutman tonnin arvoinen....


      • wettwewt

        auto on teknisesti aika erilainen,, täysin uusi pohjalevy,monivarsituenta jne, koneissa toki on samoja.


      • eräällä
        seuraava auto? kirjoitti:

        Lyhyessä viestissä paljon sekä informatiota että disinformatiota. "Sama auto" kommentit joko tietämättömyyttä tai vittuilua. Hinta-arviot perustunevat 1.4l bensakoneeseen(?). Fiaissa ko koneesta löytyy 110kw versio, Lanciassa 88 ja 110 kw:n versiot ja Alfassa 88 ja 125 kw:n. Jos Alfan koneet vasataa luonteeltaan tota 110 kw:n versiota (olen ajanut sekä Bravon että Deltan) niin mun kiinnostus loppuu siltä osin siihen. Onneksi Alfasta on tulossa myös 1.8 versio. Jos se luonteeltaan (ja hinnaltaan) osuu kohdilleen niin saattais olla se mun seuraava (myös 1.4 125kw kiinnostaa)!

        > Lyhyessä viestissä paljon sekä informatiota että disinformatiota. "Sama auto" kommentit joko tietämättömyyttä tai vittuilua.

        Mitään tietämättömyyttä ole - kyllä auton tekniikka hyvin pitkälti perustuu Bravoon (joka taas pohjautuu Stiloon, vaikkei ulkonästä uskoisikaan). Normaalijärjellä varustettu pitää tätä hyvänä asiana, koska tekniikka on siis jo käytössä testattua.

        Aika valaiseva esimerkki voisi olla MiTo vs. Grande Punto. Tekniikka on hyvin suurelta osin samaa, mutta suht pienilläkin muutoksilla Alfa on onnistunut taikomaan MiToon hyväksi kehutut ajo-ominaisuudet. GP puolestaan ei ole aiheesta erityistä kiitosta saanut.

        Ja se jonkun muun kehuma "täysin uusi pohjalevy" ... no, siinä on siis takapyörien tuentaa muutettu. Lanciassa on samalla logiikalla "täysin uusi pohjalevy" kanssa - sehän on pidennetty versio Bravosta.

        > Fiaissa ko koneesta löytyy 110kw versio, Lanciassa 88 ja 110 kw:n versiot ja Alfassa 88 ja 125 kw:n

        125 kW on uudella venttiilikoneistolla (MultiAir) varustettu kehitysversio, joka varmasti tulee jollain aikataululla saataville myös muihin.


      • seuraava auto?
        eräällä kirjoitti:

        > Lyhyessä viestissä paljon sekä informatiota että disinformatiota. "Sama auto" kommentit joko tietämättömyyttä tai vittuilua.

        Mitään tietämättömyyttä ole - kyllä auton tekniikka hyvin pitkälti perustuu Bravoon (joka taas pohjautuu Stiloon, vaikkei ulkonästä uskoisikaan). Normaalijärjellä varustettu pitää tätä hyvänä asiana, koska tekniikka on siis jo käytössä testattua.

        Aika valaiseva esimerkki voisi olla MiTo vs. Grande Punto. Tekniikka on hyvin suurelta osin samaa, mutta suht pienilläkin muutoksilla Alfa on onnistunut taikomaan MiToon hyväksi kehutut ajo-ominaisuudet. GP puolestaan ei ole aiheesta erityistä kiitosta saanut.

        Ja se jonkun muun kehuma "täysin uusi pohjalevy" ... no, siinä on siis takapyörien tuentaa muutettu. Lanciassa on samalla logiikalla "täysin uusi pohjalevy" kanssa - sehän on pidennetty versio Bravosta.

        > Fiaissa ko koneesta löytyy 110kw versio, Lanciassa 88 ja 110 kw:n versiot ja Alfassa 88 ja 125 kw:n

        125 kW on uudella venttiilikoneistolla (MultiAir) varustettu kehitysversio, joka varmasti tulee jollain aikataululla saataville myös muihin.

        kyseessä olevan vittuilu, harvat myöntävät sitä harrastavansa. "Auton tekniikka hyvin pitkälti perustuu" ei todellakaan = "sama auto". Kyllähän se on itsestään selvää että "perustuu" kun on kyseessä saman konsernin saman kokoluokan vehkeet. Minua kiinnostaa se onko "paskaa" perusautoa saatu jalostettua Alfan kunniakkaiden perinteiden mukaiseksi. Olen ajanut sekä Bravo että Delta 1.4T:n, pettymyksiä molemmat. Siksi toivonkin että 125kw:n versio ois parempi (mua ei haittaa yhtään vaikka se ois jatkossa kaikissa konsernin autoissa). Ja kuten sanottua onhan tulossa se 1.8 jota en ole ajanut vaikka se lienee jo tarjolla 159:ään.


      • markkinakarja
        seuraava auto? kirjoitti:

        kyseessä olevan vittuilu, harvat myöntävät sitä harrastavansa. "Auton tekniikka hyvin pitkälti perustuu" ei todellakaan = "sama auto". Kyllähän se on itsestään selvää että "perustuu" kun on kyseessä saman konsernin saman kokoluokan vehkeet. Minua kiinnostaa se onko "paskaa" perusautoa saatu jalostettua Alfan kunniakkaiden perinteiden mukaiseksi. Olen ajanut sekä Bravo että Delta 1.4T:n, pettymyksiä molemmat. Siksi toivonkin että 125kw:n versio ois parempi (mua ei haittaa yhtään vaikka se ois jatkossa kaikissa konsernin autoissa). Ja kuten sanottua onhan tulossa se 1.8 jota en ole ajanut vaikka se lienee jo tarjolla 159:ään.

        ...olevasi nenästä vedettävä, joka on valmis maksamaan pelkästä brändistä. ethän muutoin keuhkoaisi noin kunniakkaista perinteistä ja yrittäisi, epätoivon vimmalla, kiistää sen tosiasian, että nykyautoissa on paljon yhteisiä osia eri merkkien/mallien välillä.


      • seuraava auto?
        markkinakarja kirjoitti:

        ...olevasi nenästä vedettävä, joka on valmis maksamaan pelkästä brändistä. ethän muutoin keuhkoaisi noin kunniakkaista perinteistä ja yrittäisi, epätoivon vimmalla, kiistää sen tosiasian, että nykyautoissa on paljon yhteisiä osia eri merkkien/mallien välillä.

        kyseessä ei ollutkaan tietämättömyys tai vittuilu vaan silkka tyhmyys. Ei se mitään, kyllä vähemmilläkin älynlahjoilla moni pärjää. Ainakin luetunymmärtämisessä sulla pahoja puutteita; en missään ole kiistänyt (tiettyjä) yhtäläisyyksiä eri autojen välillä. Mutta "sama auto" on ihan helvetin eri asia! Ja kyllä, maksan lähes jokaisessa ostamassani tuotteessa enemmän tai vähemmän myös brändistä (ja tiedostan sen). Niin maksat sinäkin mutta et raukka tajua sitä...


      • El Reino GT 3.2
        wettwewt kirjoitti:

        auto on teknisesti aika erilainen,, täysin uusi pohjalevy,monivarsituenta jne, koneissa toki on samoja.

        Pienillä muutoksilla autoista saadaan varsin erilaisia. Käypä kokeilemassa esim Alfa GT 2,0 ja 3,2. Päällepäin saman näköisiä, mutta jo avaimen kääntäminen tekee selväksi, että kysymyksessä on kaksi aivan eri asiaa. Alustapuolella erot ovat samaa tasoa; 2,0 vaatii välittömästi alustasarjan iskareineen, 3,2 on jo vakiona varsin mainio, enkä ole varma paraneeko edes alustasarjoilla. Ei ainakaan millään perusseteillä.

        Tältä pohjalta odota innolla 1750 Giuliaa... ellei sitten tule sitä GTA:ta!

        Niin joo ja asiallinen keskustelu löytyy: www.alfabbs.fi


      • seuraava auto?
        El Reino GT 3.2 kirjoitti:

        Pienillä muutoksilla autoista saadaan varsin erilaisia. Käypä kokeilemassa esim Alfa GT 2,0 ja 3,2. Päällepäin saman näköisiä, mutta jo avaimen kääntäminen tekee selväksi, että kysymyksessä on kaksi aivan eri asiaa. Alustapuolella erot ovat samaa tasoa; 2,0 vaatii välittömästi alustasarjan iskareineen, 3,2 on jo vakiona varsin mainio, enkä ole varma paraneeko edes alustasarjoilla. Ei ainakaan millään perusseteillä.

        Tältä pohjalta odota innolla 1750 Giuliaa... ellei sitten tule sitä GTA:ta!

        Niin joo ja asiallinen keskustelu löytyy: www.alfabbs.fi

        linkistä. Sieltä löytyi muutamia kuvia joita en ennen ollut nähnyt. Uutta faktaa ei sieltäkään paljon löytynyt.
        ps. hauskaa huomata että tänne eksyy (edes joskus) joku joka tietää autoista jotain


      • fiksu1

        Mies on satumies, onneksi olkoon ! Et tiedä noista autpista mitään!


      • NÄIN ON

        Autobild kestotestasi FIAT BRAVO 100000KM , KOMMENTTI "USKOMATON LAATU!" ELI SAI TÄYDET PISTEET.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe