AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Aikuisena sosionomiksi?

Aikuisena sosionomiksi?

3 Vastausta 552 Lukukertaa
Ikää on 42 ja täydellinen urakäännös suunnitelmissa. Onko "nuorisolinjoilla" myös aikuisia opiskelemassa vai olisinko siellä aivan outo lintu? Vai olisiko sittenkin mahdollista päästä aikuiskoulutukseen ilman alan koulutusta tai työkokemusta?
Ei sinu tarvitse nuorilta idiooteilta kysyä mikä on ikäraja. Ikärajat koulutusohjelmiin asettaa oppilaitos itse.

Urakäännöksesi johtuu työmarkkinatilanteesta,, siitä että virkaaloilla on töitä.

Nuoret idiootit "haluavat auttaa" koska ovat opetettu näihin mantroihin. Mene sinä tienaamaan rahaa.
Itse opiskelen sosionomiksi nyt kolmatta vuotta, ja omassa ryhmässäni (16 opiskeliaa) on kaksi n. 40-vuotiasta naista. Hyvin ovat viihtyneet, vaikka opiskelijoiden mediaani-ikä siinä kahdenkympin tienoilla onkin. Mukaan vaan ja jätä ennakkoluulot nuorempia kohtaan kotiin, niin hyvin tulette toimeen. :)

uranvaihdos myös 42 v.

Hei,

Itse vaihdoin jo kaksi ja puolivuotta sitten alaa, ja lähdin ilman aiempaa kokemusta opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Menin nuortenkoulutukseen, koska ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla ei ollut alusta aloittaville omaa linjaa. Olisi pitänyt olla pohjalla lähihoitajan tutkinto.

Kaikki on mennyt loistavasti, mukaan vaan. Nuoret ovat olleet myönteisiä, ennimmäkseen olen nuorten porukoissa "liikkunut" ja tehnyt ryhmätöitä vaikka kurssillamme on myös minun ikäistä. Että ainakaan ikä ei ole esteenä!
 /   /  /  / Aikuisena sosionomiksi?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta