Alexandria Pankkiiriliike

Kulj. Yrittäjä

Olen konkurssin tehnyt kuljetus-yrittäjä. Nyt ois kiva saaha üusia kuvioita varten rahat pois tuolta kyseisestä firmasta. Onkos kokemuksia? En oo eronnu, en ollu työttömänä eikä oo ku koira kuollu.
Mitä tehää? Tähän huonoo talous aikaa voi olettaa et huonosti menee tollaki firmalla!?!?!?!?!?!

11

1789

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahat meni jo

      Niin siis mitkä rahat? Luuletko, että siellä Alexsandriassa on niitä rahoja joita olet sijoittanut.

    • -

      mitenkään jos et ole työtön (vähintään vuoden ajan yhtäjaksoisesti), eronnut tai pysyvästi työkyvytön. Rahat sitäpaitsi eivät ole Alexandriassa vaan niissä rahastoissa mihin olet ne vakuutuksen kautta sijoittanut. Sitäpaitsi, vaikka pystyisi - ei kannata ottaa rahoja ulos vaan kannattaa jatkaa säätämistä eläkepäiviä varten.

      • Avioeron

        vaikka vain paperilla. Omat eläkesäästöt on aleksandrian hoidossa tällä hetkellä 40% pakkasella. Kyllä sieltä on syytä ottaa kaikki rahat pois, keinolla millä hyvänsä. Täällä muutama aleksandrian agitaattori päivystää ja yrittää saada ihmisiä jatkamaan maksamista.


      • kasveri
        Avioeron kirjoitti:

        vaikka vain paperilla. Omat eläkesäästöt on aleksandrian hoidossa tällä hetkellä 40% pakkasella. Kyllä sieltä on syytä ottaa kaikki rahat pois, keinolla millä hyvänsä. Täällä muutama aleksandrian agitaattori päivystää ja yrittää saada ihmisiä jatkamaan maksamista.

        Mulla on yks tuttu ko. firmassa duunissa. Siellä on kuulemma ihan palkattuja henkilöitä tosiaan, jotka seurailee nettikeskusteluja. Jos on jotain negatiivista juttua liikaa, niin ne kirjoittelee moderaattoreille ja pyytää poistamaan viestit. Siis näin vaikka kirjoitellut asiat olisivat ihan totta. Herkkähipiäisiä taitavat olla ja haiskahtaa epäilyttävältä jos tämä pitää paikkansa.


      • kasveri kirjoitti:

        Mulla on yks tuttu ko. firmassa duunissa. Siellä on kuulemma ihan palkattuja henkilöitä tosiaan, jotka seurailee nettikeskusteluja. Jos on jotain negatiivista juttua liikaa, niin ne kirjoittelee moderaattoreille ja pyytää poistamaan viestit. Siis näin vaikka kirjoitellut asiat olisivat ihan totta. Herkkähipiäisiä taitavat olla ja haiskahtaa epäilyttävältä jos tämä pitää paikkansa.

        ....mutta ei se niin helppoa ollut. Olin myös pahasti pakkasella niin kauan kuin kuuntelin heidän asiantuntevia neuvoja. Sitten laitoin oman pääni mukaan ja eka vuosi 40 %. Valitettavasti viime metreillä siirsin 35 % säästöistäni heidän neuvostaan johonkin Brasilialaiseen rahastoon juuri ennen USA:N pankkikriisiä, ja saldoni alkoi pudota melkoista vauhtia.. Kysyin kaiken mahdollisen etukäteen ja kaikkeen vastattiin väärin. rahaa oli alunperin n.22 500 euroa ja sanottiin että sen saa puhtaana käteen.
        Kun sain nostomääräyksen tehtyä oli saldoa jäljellä n.18 500 euroa. Sitten selvisi että saan summasta vain muistaakseni 80 %. Muistaakseni asiaan vaikutti se montako vuotta olin sinne maksanut. Sitten minulle ilmoitettiin että summasta pidätetäänkin lisäprosentin mukaan veroa. Tässä tapauksessa olisi jäänyt 3500 euroa käteen. Sitten kerrottiin että pitää hakea verotoimistosta erillinen verokortti. Rahojen saamiseen meni noin 4 kuukautta siitä laskien kun ilmoitin että haluan näin tehdä. Tuntui että tietoa annettiin tahallaan tipoittain, ja olin jo luopumassa koko hommasta kun käteen jäävä osuus pieneni viikko viikolta. Sain kuitenkin sen verran pienen veroprosentin verokorttiin että nostaminen kannatti tehdä. On siis turha kuvitella että saisit lähellekkään sitä summaa mikä sinulla siellä on....


      • ettämiksisitten
        velli2 kirjoitti:

        ....mutta ei se niin helppoa ollut. Olin myös pahasti pakkasella niin kauan kuin kuuntelin heidän asiantuntevia neuvoja. Sitten laitoin oman pääni mukaan ja eka vuosi 40 %. Valitettavasti viime metreillä siirsin 35 % säästöistäni heidän neuvostaan johonkin Brasilialaiseen rahastoon juuri ennen USA:N pankkikriisiä, ja saldoni alkoi pudota melkoista vauhtia.. Kysyin kaiken mahdollisen etukäteen ja kaikkeen vastattiin väärin. rahaa oli alunperin n.22 500 euroa ja sanottiin että sen saa puhtaana käteen.
        Kun sain nostomääräyksen tehtyä oli saldoa jäljellä n.18 500 euroa. Sitten selvisi että saan summasta vain muistaakseni 80 %. Muistaakseni asiaan vaikutti se montako vuotta olin sinne maksanut. Sitten minulle ilmoitettiin että summasta pidätetäänkin lisäprosentin mukaan veroa. Tässä tapauksessa olisi jäänyt 3500 euroa käteen. Sitten kerrottiin että pitää hakea verotoimistosta erillinen verokortti. Rahojen saamiseen meni noin 4 kuukautta siitä laskien kun ilmoitin että haluan näin tehdä. Tuntui että tietoa annettiin tahallaan tipoittain, ja olin jo luopumassa koko hommasta kun käteen jäävä osuus pieneni viikko viikolta. Sain kuitenkin sen verran pienen veroprosentin verokorttiin että nostaminen kannatti tehdä. On siis turha kuvitella että saisit lähellekkään sitä summaa mikä sinulla siellä on....

        miksi tällaisiin sijoitetaan


      • kjhbgjklö
        ettämiksisitten kirjoitti:

        miksi tällaisiin sijoitetaan

        Siksi kun ihmiset ovat hyväuskoisia hölmöjä.


    • näinsemeneekai

      tietääkseni A antaa rahat Skandialle ja saa noin 10 % rahoistasi vuosittain ja käyttää ne (johdon) palkkoihin, eli kysy Skandialta :)

    • ei huijareille

      Omasta kokemuksesta voin kertoa, että Aleksandria toimii hyvin harmaalla alueella. Tein aikanaan myyjän antaman väärän tiedon perusteella Scandia-eläkevakuutuksen, joka siirtyi jossakin vaiheessa Aleksandrian hoitoon. Koko ajan tuottokehitys oli negatiivinen, laskivatpa kurssit tai nousivat. Aleksandriasta tuli vain selityksiä selityksien perään, mihinkään kysymyksiin ei löytynyt vastauksia. Koko sopimus oli tehty siten, että taloustilanteesta riippumatta Aleksandria sai aina oman siivunsa, mutta asiakas hävisi aina. Tällä hetkellä tilanne on kuitenkin muuttunut, eläkevakuutustoiminta siirtyi Osuuspankin hoitoon. Vuoden aikana rahastojen tuotto on kääntynyt kasvuun ja asiakas saa jonkinlaisia vastauksia kysymyksiinsä. Älkää koskaan tehkö mitään sopimuksia huijareiden kanssa.

    • lllll22

      itsellä oli scandia eläkevakuutus ja siirtyikö se jossain vaiheessa alexandrialle. No miinuksella oli koko paska koko ajan ja jossain vaiheessa tuli taas ilmoitus että tulee muutoksia eli myytiin jollekin ja nyt voi lunastaa rahat pois. Heti otin kaikki pois ja turpaan tuli mut sainpahan jotakin pois. Nyt eläkevakuutus toisessa firmassa ja 23% sijoitukset.

    • verottajan määräys

      Eläkevakuutuksen nostorajoitukset ovat verottajan määrittelemiä, eikä vakuutusyhtiön tai heidän edustajan/asiamiehen vallassa.

      Kun verottaja on antanut maksuille verovähennysoikeuden, on vakuutuksenottaja vähennysoikeuden käyttäessään samalla myös sitoutunut siihen, ettei varoja saa nostaa ennen eläkeikää, muissa kuin tietyissä tilanteissa, kuten pitkäaikainen työttömyys, avioero tai puolison kuolema jne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe