Hajuveden teettäminen Hurghadassa

mitäs kustantaa ?

Mulla on ihana Diorin keväthajuvesi, josta haluan ainakin kymmenen pulloa halvempaa hajuvettä.
Otan siis Diorin hajusteen mukaan ja ne tekee siellä huokean kopion odotellessa. Paljonko tällainen hajuvesi maksaa ? Diorin oma hinta ko.tuoksusta on lähes 60 e. Ja tuleeko kopiosta jotenkin öljyisempi ?
Voiko sellaista suihkutella vaatteisiin ?

6

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grand resort

Kävimme Tjäreborgin kaupunkikierroksella hajuvesiliikkeessä, joka sijaitsee uuden Hurghadan alueella. Yritys puristaa kukista tuoksuvat uutteet tilallaan jossain Niilin varrella. He myyvät näitä öljyjä raakana, joista voi itse valmistaa puhdasta alkoholia lisäämällä hajuvesiä. Voi olla että tekevät sen pyydettäessä myös siellä liikkeessä. He toimittavat öljyt hajuvesitehtaille, jotka käyttävät juuri näitä uutteita myös esim. Diorin merkkeihin, joten tuote ei ole kopio vaan aivan vastaava tuote vähän vatimattomammassa pullossa. Öljyjä sai ainakin 50ml ja 100ml pulloissa, jotka maksoivat n. 230-270 egyptin puntaa eli vajaa 30 euroa. Alkoholin sekoitussuhdetta en muista. Ja isompiakin pulloja sai, mutta en muista hintoja.

• haisuja

Ne puheet siellä on hei täyttä soopaa. Olen käynyt kyseisessä kaupassa ja öljyä "hajuvesiä" myivät puoliväkisin. Ne ovat mielestäni pelkkiä huijareita joilla valhetta valheen perään.
        On siellä pulloa ja purnukkaa ja sumutus on aitoa.
        Mitään tekemistä niillä ei ole minkään oikeiden hajuvesien valmistajien kanssa vaikka niin väittäisivätkin.
        Ottakaa ihmiset huomioon, että siellä maassa valehdellaan ihan täysillä aivan kaikesta.
        Sen kun tajuatte, saatte jopa " merkki vaatteita" joissa saattaa olla merkki jopa väärin kirjoitettu.
        Semmoinen paikka se Egypti.
        Pergamentti kääröjäkin kävimme tekemässä ( voiko höhlempää olla? ) ja tulipa selväksi sekin kaislamatto touhu.
        Mukavaa tietenkin jos joku on onnellinen lomakohteensa suhteen.
        Itse yritän olla vaan realistinen , enkä houkuttele muita ainakaan mihinkään ongelmalataamoon.

• Tommy H
        haisuja kirjoitti:

Ne puheet siellä on hei täyttä soopaa. Olen käynyt kyseisessä kaupassa ja öljyä "hajuvesiä" myivät puoliväkisin. Ne ovat mielestäni pelkkiä huijareita joilla valhetta valheen perään.
        On siellä pulloa ja purnukkaa ja sumutus on aitoa.
        Mitään tekemistä niillä ei ole minkään oikeiden hajuvesien valmistajien kanssa vaikka niin väittäisivätkin.
        Ottakaa ihmiset huomioon, että siellä maassa valehdellaan ihan täysillä aivan kaikesta.
        Sen kun tajuatte, saatte jopa " merkki vaatteita" joissa saattaa olla merkki jopa väärin kirjoitettu.
        Semmoinen paikka se Egypti.
        Pergamentti kääröjäkin kävimme tekemässä ( voiko höhlempää olla? ) ja tulipa selväksi sekin kaislamatto touhu.
        Mukavaa tietenkin jos joku on onnellinen lomakohteensa suhteen.
        Itse yritän olla vaan realistinen , enkä houkuttele muita ainakaan mihinkään ongelmalataamoon.

Samanlaiset kokemukset käryvesi bisneksestä. Suuri rituaali jossa haistellaan kaikki 700 eri hajua läpi jonka jälkeen kaikki haisee samalta ja hinta on sama kuin aidoissa joissa sentään on laadukas pakkaus ym.
        Kokemuksena rasittavan rajamailla.

• ripuloija
        Tommy H kirjoitti:

Samanlaiset kokemukset käryvesi bisneksestä. Suuri rituaali jossa haistellaan kaikki 700 eri hajua läpi jonka jälkeen kaikki haisee samalta ja hinta on sama kuin aidoissa joissa sentään on laadukas pakkaus ym.

meillä vielä kaiken kukkuraksi. Huumattiin ensiksi yli 500 hajuvedellä, sen jälkeen kebabbia ja eikun ripulimällit seinillä.

• Plää
        Tommy H kirjoitti:

Itse ostimme viime viikolla hajuvesia Sharmin puolelta hintaan 350g 500puntaa ja keski hinta on kuulemma pullon kokox2 sopiva ja enemmäis hinta.

• hajuvesi kauppa suom

nyt avaamme uuden meikki kaupan jossa on kiinteat hinnat jokasesta tuotteesta.

Diorin kopiosta maksatte vain 10 euroa 50 ml.
      chanel 50 ml 10 euroa
      armani
      lancome
      bvlgari
      dolce gabbana

jne.

isompi pullo on 20 euroa 100ml.

ripsivarit max faxtor 5 euroa
      luomivarit 5 euroa
      poskipunat
      shampoot
      puuterit

jne

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      100
      4213
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      51
      3020
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      308
      2694
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2242
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1476
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1334
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      95
      1235
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1088
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      62
      1029
    Aihe