Paras ilmainen sähköposti?

minttura 33

Mikäs on teidän mielestänne paras ilmainen (ja suomenkielinen) sähköposti? Mulla ei ole maksullista osoitetta ja olen nyt käyttänyt mitä sähköpostia milloinkin. Itse tykkään periaatteessa Gmailista eniten, mutta siinä on yksi iso haittapuoli. Koska se on googlen sähköposti, niin usein huomaan gmailin yhteydessä olevien mainoksien liittyvän viesteihin. Elikkä ei kovinkaan salaista. Suomi24 posti taas on ainakin minulla toiminut pääsääntöisesti tosi hyvin, vaikka monet valittaakin sen toimivuutta. Jippiin posti on aika samanlainen mielestäni kuin suomi24. Hotmail on toiminut myös ihan ok. Ääh... Vieläkö olisi muita sähköposteja?

140

55646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

      Jos ilmaista postilaatikkoa halajat niin jatka GMailin käyttämistä.

      "niin usein huomaan gmailin yhteydessä olevien mainoksien liittyvän viesteihin. Elikkä ei kovinkaan salaista"
      Yhtälailla mikä tahansa operaattori voi lukea "asiakkaiden" postilaatikoita.
      GMailista ei postit poistu kuten Suomi24:stä, tila on lähes rajaton ja muita lisäominaisuuksia on varmasti tulossa nykyisten lisäksi.

      • ijhuytr

        luukku.com toimii ja on suomalaienn


      • tietoturvaaja
        ijhuytr kirjoitti:

        luukku.com toimii ja on suomalaienn

        Maikkarin mainosposti- en suosittele!


      • Anonyymi

        Suomi 24 Sanokaaa kaikki näkemiin, koska se siirretään rahastavaksi toiseen yritykseen, Aneelle pitää tulla paskanen loppu.


      • Anonyymi

        Häirikkö levittää Perättömia valheita
        Firefoxista,
        Linuxista
        Ubuntusta.
        ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häirikkö levittää Perättömia valheita
        Firefoxista,
        Linuxista
        Ubuntusta.
        ym.

        Painu helvettiin naukumasta, idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häirikkö levittää Perättömia valheita
        Firefoxista,
        Linuxista
        Ubuntusta.
        ym.

        Täältä saa oikeaa tietoa:
        https://ubuntu-fi.org/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu helvettiin naukumasta, idiootti.

        Stressikö vaivaa. Otan osaa. Huh huh......


      • Anonyymi
        ijhuytr kirjoitti:

        luukku.com toimii ja on suomalaienn

        ei oo luukku enään suomalainen ja kohta myös maksullinen


      • Anonyymi

        G - mail sähköposti on havaittu tietoja vakoilevaksi. Sairas Amerikan yhdysvallat pyrkivät nyt myös suomalaisten yksityisyyttä sorkkimaan. Hullujen kerho nato antoi tälle ilmiölle lisäpotkua. On olemassa monia rehellisiä sähköposteja . . . G -mail EI SITÄ OLE !!


      • Anonyymi

        Gmail.com


      • Anonyymi
        ijhuytr kirjoitti:

        luukku.com toimii ja on suomalaienn

        IHAN PASKA ON LUUKKU!


    • q

      Kannattaa hankkia IKI osoite. Liittymismaksu 30€ ja vuosimaksua ei toistaiseksi ole.
      http://www.iki.fi

      Se ei ole postilaatikko vaan välityspalvelu. Voi vaihtaa postilaatikon pitäjää vaikka joka päivä ja posti tulee perille aina samalla osoitteella.

      Gmailia voi käyttää myös postiohjelmilla toisin kuin monia muita ilmaisposteja.

      • Anonyymi

        niin, tulee perille jos MUISTAA MUUTTAA sinne iki palveluun MIHIN ne postit pitäisi tulla... ;)


      • Anonyymi

        Absoluuttisen turha palvelu, ei tarvita milloinkaan mihinkään.


      • Anonyymi

        hvu


    • wippies on ok

      http://www.wippies.fi ja menet sieltä rekisteröimään itsellesi osoitteen.

      Saat 4 Gigaa tilaa posteille, webmail, pop3, imap. Webmailissa voit poistaa mainokset jos käytät adblockeria. Ne mainokset on kyllä Saunalahden tai Elisan omia mainoksia joten onneksi ei ulkopuolisten.

      Wippiesin omistaa ja ylläpitää Saunalahti.

      • tietoturvaaja

        Turha liike.


      • Anonyymi

        Muuttuu maksulliseksi toukokuun alussa


      • Anonyymi

        Gmail on hyvä


    • Paras 1

      Eikö parasta olisi käyttää suoraan internet operaattorisi tarjoamaa postia suoraan ilman "välikäsiä".
      Siis, esim. Sonera, Elisa, jne.

      • minttura 33

        Mulla ei ole laajakaistaa vaan pelkkä mokkula. Sen operaattorilta ei saa käyttöön postia, koska ei ole laajakaista ja juuri siitä syystä etsinkin parasta ilmaista vaihtoehtoa. Aikaisemmin kun oli laajakaista, käytin tietysti ilmanmuuta kyseisen firman sähköpostia.


      • sinusta?
        minttura 33 kirjoitti:

        Mulla ei ole laajakaistaa vaan pelkkä mokkula. Sen operaattorilta ei saa käyttöön postia, koska ei ole laajakaista ja juuri siitä syystä etsinkin parasta ilmaista vaihtoehtoa. Aikaisemmin kun oli laajakaista, käytin tietysti ilmanmuuta kyseisen firman sähköpostia.

        Onko 10€/vuosi tuossa tapauksessa liikaa? Itse olisin voinut ottaa Gmailin, mutta päätin maksaa tuon pienen maksun, koska en halua luovuttaa mailejani Googlen käyttöön.


      • minttura 33
        sinusta? kirjoitti:

        Onko 10€/vuosi tuossa tapauksessa liikaa? Itse olisin voinut ottaa Gmailin, mutta päätin maksaa tuon pienen maksun, koska en halua luovuttaa mailejani Googlen käyttöön.

        Missä tapauksessa ja mikä 10e/vuosi? Sellainen summa vuodessa ei ole todellakaan paljon. Kerro toki lisää...


      • Anonyymi

        Valitettavasti ei kannata koska todennäköisesti tulet vaihtamaan operaattoria ja posti menee sen siliän tien uusiksi. NM. muutaman kerran vaihtanut.


      • Anonyymi

        Gmail loistava


      • Anonyymi

        Ja olet kusessa jos vaihdat operaattoria.


    • tietoa on

      Gmail lukee sähköpostit ainoastaan koneellisesti, eli tietoja ei lue ihminen eikä niitä tallenneta mihinkään.

      • väärää tietoa on

        Google tallettaa kaiken tiedon mitä se saa käsiinsä.


      • NSA Rules
        väärää tietoa on kirjoitti:

        Google tallettaa kaiken tiedon mitä se saa käsiinsä.

        Ja PRISM:ltä menee KAIKKI tieto suoraan NSA:n agenttien luettavaksi kun käyttää Gmailia / Hotmailia / Facebookkia / Skypeä jne jne.... että itse ainakin ajattelin vaihtaa ihan suomalaiseen sähköposti-palveluun.


      • vaihtoehtoja vähän
        NSA Rules kirjoitti:

        Ja PRISM:ltä menee KAIKKI tieto suoraan NSA:n agenttien luettavaksi kun käyttää Gmailia / Hotmailia / Facebookkia / Skypeä jne jne.... että itse ainakin ajattelin vaihtaa ihan suomalaiseen sähköposti-palveluun.

        Ei ole paljoa vaihtoehtoja suomalaisissa posteissa, käytännössä ilmaiset on Luukku.com (p*ska) ja Suomi24 (niinikään p*ska).

        Maksullisissa posteissa on vaihtoehtoina mm. Elisa Kotiposti ja Saunalahti Perusposti, niitä voi tilata vaikka oma nettioperaattori olisikin eri.


      • 9+1
        vaihtoehtoja vähän kirjoitti:

        Ei ole paljoa vaihtoehtoja suomalaisissa posteissa, käytännössä ilmaiset on Luukku.com (p*ska) ja Suomi24 (niinikään p*ska).

        Maksullisissa posteissa on vaihtoehtoina mm. Elisa Kotiposti ja Saunalahti Perusposti, niitä voi tilata vaikka oma nettioperaattori olisikin eri.

        Soneralla on kanssa maksullinen sähköposti. Olikohan jotain pari euroo kuussa.


      • vaihtoehtoja vähän
        9+1 kirjoitti:

        Soneralla on kanssa maksullinen sähköposti. Olikohan jotain pari euroo kuussa.

        Voi ollakin mutta saako Soneran postin tilattua vaikka oma operaattori olisi esim. Elisa eli toisinsanoen: Voiko Soneralta ostaa pelkän postipalvelun ilman nettiliittymää? Epäilen että ei.


      • putte11
        väärää tietoa on kirjoitti:

        Google tallettaa kaiken tiedon mitä se saa käsiinsä.

        pitää paikkansa ,, koin aika järkytyksen kun kävin katsomassa mitä gmail ja hakukone on tallentanut minusta,, voi helvet-i


      • Anonyymi
        putte11 kirjoitti:

        pitää paikkansa ,, koin aika järkytyksen kun kävin katsomassa mitä gmail ja hakukone on tallentanut minusta,, voi helvet-i

        Katsoitko samalla kaikki paikat missä olet ikinä käynyt suoraan aikajanalla kartassa kun aloit käyttää gmailia. LOL Se oli suurin järkytys. TÄYDELLINEN historia missä olen milloinkin puhelimen kanssa liikkunut.3 Vuotta taaksepäin. Tuon jälkeen laitoin KAIKKI seurannat pois päältä, mutta varmaan silti seuraavat , mutta sivusto vain ei näytä sitä enää :)


      • Anonyymi

        Gmail nimen omaa tallentaa kaiken ja oon vakoilu posti. Suoraan amerikan mantereelta.


      • Anonyymi
        väärää tietoa on kirjoitti:

        Google tallettaa kaiken tiedon mitä se saa käsiinsä.

        Älä paskaa puhu! Windows ton tekee.


      • Anonyymi
        NSA Rules kirjoitti:

        Ja PRISM:ltä menee KAIKKI tieto suoraan NSA:n agenttien luettavaksi kun käyttää Gmailia / Hotmailia / Facebookkia / Skypeä jne jne.... että itse ainakin ajattelin vaihtaa ihan suomalaiseen sähköposti-palveluun.

        Windows vakoilee!


      • Anonyymi
        putte11 kirjoitti:

        pitää paikkansa ,, koin aika järkytyksen kun kävin katsomassa mitä gmail ja hakukone on tallentanut minusta,, voi helvet-i

        Älä vapunen taas valehtele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail nimen omaa tallentaa kaiken ja oon vakoilu posti. Suoraan amerikan mantereelta.

        Vihapapparainen on vuosikymmenien häirikkö monilla nickeillään!


    • sZU8cb2pyNAk

      Ei ole pakko käyttää kotimaista. Tässä esimerkiksi hollantilainen hakukone (suomen kielellä), joka takaa täydellisen yksityisyyden suojan eikä kirjaa hakuja ja kävijöitä mihinkään. Heille on myös tulossa oma ilmainen sähköposti, joka automaattisesti kryptaa/salaa kaikki lähtevät ja tulevat viestit https://startpage.com/suo/

      Kyllä mä uskon, että Supo pääsee suomalaisiin sähköposteihin, jos se vain tahtoo tai niillä on tilaustyö sinne ulkomailta ns. tiedonvaihdon takia. Kyptaus ja kotimaisuus on kyllä plussaa, mutta mä väittäisin että kakki palvelut mitkä ei ole Yhdysvaltain palvelimilla on plussaa ja tietosuojaltaan turvallista.

      • sZU8cb2pyNAk

        Yhdysvaltojen lisäksi mainittakoon saksalaiset, ruotsalaiset ja espanjalaiset palvelimet. Googlehan on nyt urakalla kasvanut Suomessa ja viimeisimpänä Luulajassa ja siihenkin on hyvät syynsä heillä ja se ei ole vesivoima vaan se syy on Supon johtajan sanoissa kun hän sanoo, että pienellä maalla ei ole muuta vaihtoehtoja kuin tehdä yhteistyötä muiden maiden salaisten poliisien kanssa.


      • tuskin pääsee

        "Kyllä mä uskon, että Supo pääsee suomalaisiin sähköposteihin, jos se vain tahtoo tai niillä on tilaustyö sinne ulkomailta ns. tiedonvaihdon takia."

        Ei sen periaatteessa pitäisi päästä koska Suomessa on kirjesalaisuus joka koskee myös sähköposteja. AINOASTAAN oikeuden luvalla saattaa päästä, ei automaattisesti.


      • Lovisa Vortumb
        tuskin pääsee kirjoitti:

        "Kyllä mä uskon, että Supo pääsee suomalaisiin sähköposteihin, jos se vain tahtoo tai niillä on tilaustyö sinne ulkomailta ns. tiedonvaihdon takia."

        Ei sen periaatteessa pitäisi päästä koska Suomessa on kirjesalaisuus joka koskee myös sähköposteja. AINOASTAAN oikeuden luvalla saattaa päästä, ei automaattisesti.

        Älä ole lapsellinen! Ei nuo lait ole muuta kuin tyhmien harhauttamiseksi.
        Minä kuulin jo 1975 kun Iso Pomo kuunteli liian suurella äänenvoimakkuudella kahden henkilön keskeistä puhelua. Ja itse työpaikallakin kuului, milloin kuuntelu kytkettiin päälle.
        Ja postiakin tutkitaan lainvastaisesti sillä tavalla, mistä lakikirja sanoo, että kyseessä on törkeä viestintäsalaisuuden rikkominen. Tätä on tapahtunut ainakin vuodesta 1975 lähtien ja tapahtuu joka ainut päivä kun postia kulkee. Tein siitä 2000 rikosilmoituksenkin, mutta en saanut poliisia innostumaan asiasta.


      • Anonyymi
        tuskin pääsee kirjoitti:

        "Kyllä mä uskon, että Supo pääsee suomalaisiin sähköposteihin, jos se vain tahtoo tai niillä on tilaustyö sinne ulkomailta ns. tiedonvaihdon takia."

        Ei sen periaatteessa pitäisi päästä koska Suomessa on kirjesalaisuus joka koskee myös sähköposteja. AINOASTAAN oikeuden luvalla saattaa päästä, ei automaattisesti.

        NAURAN lapsenuskollesi! Sähköpostin salaisuus on postikortin luokkaa. Ja tuota lakiin kirjattua kirjesalaisuutta ei oikeasti ole olemassakaan. Jo 40 vuotta sitten työpaikallani luettiin KAIKKI sinne tullut yksityinenkin kirjeposti eikä sitä edes vaivauduttu salaamaan. Rikosilmoitus ei johtanut mihinkään. Eiväthän lait olekaan muuta kuin rahvaan kurittamiseksi säädettyjä, ei ne koske parempiosaisia eikä niitä joilla on valtaa, edes pienempääkin. Eihän niitä koske muutkaan lait kuten olet huomannut ellet ole aivan sokea.


      • Anonyymi

        Jos tuo Supo kävisi minun S - postillani urkkimassa. Viikon sisällä tuo postini urkkija olisi MUILUTETTU ! ja perusteellisesti. Siitä pitäisivät huolen Venäläiset kovanlinjan miehet. Toki naisiakin on joukossa.

        Tämä On Nyt Tätä Aikaa !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NAURAN lapsenuskollesi! Sähköpostin salaisuus on postikortin luokkaa. Ja tuota lakiin kirjattua kirjesalaisuutta ei oikeasti ole olemassakaan. Jo 40 vuotta sitten työpaikallani luettiin KAIKKI sinne tullut yksityinenkin kirjeposti eikä sitä edes vaivauduttu salaamaan. Rikosilmoitus ei johtanut mihinkään. Eiväthän lait olekaan muuta kuin rahvaan kurittamiseksi säädettyjä, ei ne koske parempiosaisia eikä niitä joilla on valtaa, edes pienempääkin. Eihän niitä koske muutkaan lait kuten olet huomannut ellet ole aivan sokea.

        Nasikkapapparainen taas trölläääääää.


    • gzF8vpMXXryQ
    • niketicixnax

      Huonompi puoli kait noissa ulkolaisissa sähköposteissa on että niihin ei voi kirjoittaa suomeksi. Ihan sa,ma onko luottavia vai ei.

      • voipas

        mikä tai kuka sen estää? niihin voi kirjoittaa vaikka islanniksi.


      • Anonyymi
        voipas kirjoitti:

        mikä tai kuka sen estää? niihin voi kirjoittaa vaikka islanniksi.

        Tarkoittikohan kirjoittaja että niiden käyttöliittymät on englanniksi esim. yahoo.com


    • BOYJKL1999

      Olen kokeillut erilaisia sähköpostipalveluja 3 vuotta, kuten Hotmail (nyk. Outlook), Yahoo, Saunalahti, Wippies, Kolumbus, Luukku, S24, GMail, Webmail, Aol, Mail.com, ja monia muita. Nyt olen testannut ne kaikki, poistanut useita tunnuksia, jotens suosittelen Gmalia! Ja kolme parasta, joita testasin ovat seuraavat:
      http://www.gmail.com oli selkeä, ei vikoja yms.
      http://www.outlook.com oli selkeä, mutta jotenkin epäselvä
      http://www.aol.com oli huonoin, ja ei mitään tietoturva suojaa
      Ja muut loput olivat epäluotettavia. Suosittelen tutustumaan Gmailin ominaisuuksiin yms. pääset tutustumaan niihin tästä: http://www.google.com/intl/fi/mail/help/features.html

    • Hotalis

      Jos Gmailin meinaa ottaa, niin on alistuttava vakoiluun ja valittava selain sen mukaan, miten Gmail siinä sattuu toimimaan.

      Outlookissa on tänä päivänä vähemmän tietojen nuuskintaa.

      • DgBbCC8w

        Riippumatta siitä minkä sähköpostin valitsee niin postiliikenne luetaan matkalla moneen kertaan erilaisten vakoiluorganisaatioiden toimesta. Siksi yksityiset ja muuten ei-julkiset asiat on syytä viestittää PGP suojattuna. Sähköpostiohjelmissa on joko valmiina salauskilkkeet tai ne saa lisäpalikkana. Asennuksen jälkeen toiminta on automaattista.

        Mikäli halutaan estää myös vakoilijoilta tieto kenen kanssa postittelee niin joutuu käyttämään hankalampia ja hitaampia menetelmiä. (Cypherpunk, Mixmaster, Tormail, jne.)

        Sama koskee myös pikaviestejä ja puheluita.

        Pikaviestimissä pitää olla OTR suojaus. Silloin viesti on suojattu perille asti.

        Puheluissa on syytä käyttää SIP puhelinta, joka osaa ZRTP suojauksen. Suosittelen Jitsi nimistä. Skypeä tulee välttää. Kaikki Skype puhelut tallennetaan lisätutkimuksia varten. Lisäksi kaikki erilaiset SIP puhelimet toimivat toistensa kanssa. Skype vain toisen Skypen kanssa.


      • T:RM

        MItä paskaa sulla sitten on salattavaa, et ei sais vakoilla ?


    • hermomeni

      tää p....keleen suoli24 on ainakin ihan paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ytrd

      niin ja lisänä vielä lainrikkoja on google

    • Nasulukeekaikki

      Suomen kaikki internet liikenne kulkee Ruotsin kautta, siinä päässä on helppo tutkia kaikki Suomen internet liikenne, muuta reittiä ei ole olemassa, kenties sateliitin kautta voisi onnistua Ruotsin kiertäminen ,mutta joku ne lukee kumminkin, Ruotsilla on se etu, että sieltä löytyy Suomen kielen lukutaitoa vaikka kuinka paljon, kielitaito ei ole ongelma viestien lukemisessa.

    • rita1

      Mitä tarkoittaa , välilehtejä sallittu määrä on jo saavutettu? Tulee sellainen välillä taplettiin.Minulla tapletti uusi, enkä vielä tiedä kaikkea tietoa!

    • fin4

      Usean maan sotilastietoliikenne järjestelmä on tärkeimmiltä osiltaan sisäinen, eli suljettu järjestelmä. Sieltä ei tosin pääse sitten facebookkiin, eikä muihinkaan yleisiin tai julkisiin ulkomaailman hompotuksiin. Vain tuollaisten järjestelmien voi olettaa olevan oikeasti suojattuja, kaikki sähköinen viestintä puheluineen päivineen rivikansalaisten osalta maailman laajuisia yleisiä yhteyksiä käytettäessä on kyllä urkittavissa esille. Joten älkää hassutelko ja kuvitelko että meidän kenenkään yhteyden pito olisi muka täysin salassa, eihän meillä kenelläkään taatelin tallaajalla ole pienintäkään mahdollisuutta tai edes hyötyä käyttää muita kuin yleiseen käyttöön luotuja järjestelmiä. Äitiin, sussuun, tai mihinkään meille tuttuun asiaan kun ei edes saisi yhteyttä täysin suljetusta sotilastietoliikenne järjestelmästä. Vaikka pääsisimme jostain ihmeen syystä sellaiseen tietoliikenne järjestelmään liitettyyn koneeseen, niin emme tekisi sillä yhtään mitään.

    • az1

      voi jeesus näitä idiootteja täällä. joku lukee näitten kaikkein salaisimmat sähköpostit. voi saatana mitä hysteriaa

    • pekes

      Wippies-posti on näköjään suljettu jo kaksi vuotta sitten, mutta niillä on vieläkin julkisivu pystyssä. Saunalahti muistaakseni aiemmin lopetti myös Jippiin ilman varoituksia (menetin itsekin postilootan siellä), joten kyseiseen puljuun ei ole luottamista. Ja muuten irtisanoin puhelinliittymänkin sieltä vuosi sitten. Kusipäitä ovat.

      Eipä näytä nykyisin olevan paljon kotimaisia vaihtoehtoja. Gmail on kannibalisoinut alaa tehokkaasti. En vain ole sinnekään menossa enää takasin, lähdin sieltä viime kesänä sieltä kyllästyttyäni Googlen tilisekoiluihin. NSA voi mun puolesta imeä jortikkaa - parempi valita palveluntarjoaja mahdollisimman läheltä niin viestit eivät reitity rapakon yli ties kuinka monen vakoilijan kautta.

      Otinpa siis sähköpostin täältä Suomi24:sta, katsotaan millainen kokemus siitä tulee.

      • NSA=666

        "NSA voi mun puolesta imeä jortikkaa - "

        SAMAA MIELTÄ! 8-)
        TUOKIN "SUOLI24", JONKA JOKU KIRJOITTI AIEMMIN, OLI HAUSKA! LIEKÖ TOSIN PAINOVIRHE.

        JOO, NSA, NSA, NSA
        ALAPPAS IMEÄ JORTIKKAA!


      • Anonyymi
        NSA=666 kirjoitti:

        "NSA voi mun puolesta imeä jortikkaa - "

        SAMAA MIELTÄ! 8-)
        TUOKIN "SUOLI24", JONKA JOKU KIRJOITTI AIEMMIN, OLI HAUSKA! LIEKÖ TOSIN PAINOVIRHE.

        JOO, NSA, NSA, NSA
        ALAPPAS IMEÄ JORTIKKAA!

        Windows vakoilee ihan kaiken, oli posti mikä tahansa!


    • pikkuietu1

      Mulla on ollut Wippies sähköposti monta vuotta ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Harmi kun se nyt näyttää olevan lopetusuhan alla kun siihen ei enää saa uutta osoitetta luotua.
      Voikohan ne "pätkäistä" sen poikki ilman mitään varoitusta? Olen edelleen Saunalahden asiakas.

    • pahvooo

      Suomi 24 on ihan paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • pahvooo

        Siis perseeestä !!


      • NSA=666
        pahvooo kirjoitti:

        Siis perseeestä !!

        Siis sieltä mistä fartti tulee!
        Mutta Gmail jopa nuuhkii ja analysoi sen fartin ja levittelee jäljelle jääneet pierunkuoret ympäri bittiavaruutta.


    • Rami .

      Tuo www.posti24.fi taitaa olla helpoin

      • siihen tyssäs

        Miks rekisteröinnissä pitäs antaa osote ja puhelinnumero?? Ei tollasia yleensä kysellä... että kyllä hiukan haiskahtaa toikin. Ja sanottiinko jossain paljonko siinä on tilaa? En tod. jaksa enää postia mitä pitäs siivoillakin aina vähän väliä ku tila loppuu.


    • Siksi jotta niiden kautta on helpompi palauttaa esim unohtunut salasana.

      • Anonyymi

        Hyppee sai maa haaan


      • Anonyymi

        Miksi vastailet itsellesi.


        ?


    • Sanna so

      minusta tuo posti24 on ainakin mukava kun siellä sanotaan sivuilla että näitä posteja ei puutinit lue ;) ja että merkkelkin käyttää sitä jotta ei urkittas heidän postejaan :)

      minä siirryin gmailista siihen vain sen takia että poikakaveri sanoi siirry niin sinun tunnnukset ja postit ei vuoda USA:n vakoiluun sun muille tiedustelupalveluille :)

      • T:RM

        Mitä sulla on vakoiltavaa?


      • ThinkAboutIt
        T:RM kirjoitti:

        Mitä sulla on vakoiltavaa?

        Ihminen joka ei pysty pitämään salaisuuksia ei ole luotettava. Eikö sinulla ole salaisuuksia?


      • ei-tietokoneelle
        ThinkAboutIt kirjoitti:

        Ihminen joka ei pysty pitämään salaisuuksia ei ole luotettava. Eikö sinulla ole salaisuuksia?

        Ei kai kukaan niin hullu ole että laittaisi salaisuutensa tietokoneelle? Eihän?


      • tietoo
        ei-tietokoneelle kirjoitti:

        Ei kai kukaan niin hullu ole että laittaisi salaisuutensa tietokoneelle? Eihän?

        Mitkä salaisuudet? Onko jotenkin rikollista tai epäinhililllistä toimintaa? Ei ne pysty lukemaan kaikkea sisältöä mitä kirjoitetaan. En tidä miten monta miljoonaa viestiä kulkee päivässä esim. gmailissa. Jos on itsestä vähän tietoa anettu. Pitäsin melkein epäluotettavampana Suomalasia pälvelun tarjoajia. Jotku lähipiiristä todennäköisemmin lukee posteja kuin nuo palveluntarjoajat. Yrityksien ja yrittäjien vaivana voi olla ulkopuoliset urkkijat. Aina löytyy lähistöltä henkilöitä, joita kiinnostaa toisten asiat tai ovat jotenkin häiriintyneitä tai epärehellisiä henkilöitä. Suurin osa tiedoista kerätään markkinointi tarkoituksiin ja omien tuotteien kehittelyyn. Titoturvassa varmaan ensisijaista on pitää salasanat piilossa ja vaihtaa aika ajoin.


      • roskasakki

        Aina löytyy joka alalta pimeitä tyyppejä, jotka ei pysy asiassa. Käyttää tietoja tai taitoja väärin. Joku kateellinen, vaikeaprsoona, ei pärjää normaalielämässä tai kotikasvatus on ollut jotenkin kierotunutta ja omaksunut sen käytöksen


    • AEL

      JOS suomi.24.sähköpostiin tulee ESIM! Kuitti jonka haluat printata jollekkin,niin se printtaa laitaan kaikki viestisi otsikot ! JOTEN ei KOVIN VIISASTA !!!!!!!!!!!!!!!?????
      JÄRKEE vai EI

      • omaan-ikkunaanko

        Tuleeko se kuitti liitetiedostona?
        Eikö sen silloin voi avata omaan ikkunaansa ja printata sen sieltä? Tällöin ei pitäisi tulla mukaan mitään ylimääräistä.


    • mail_com

      Itselläni on ollut nyt kolme vuotta sähköpostipalveluni Mail.Com:lta. eli osoite on muotoa @mail.com . Tosi hyvin on toiminut. Alussa ongelmia aiheutti pariin kertaan se, että sähköpostini meni vastaanottajalla roskapostiin mutta nykyisin tulee vähämmän palautetta siitä. Ja tuo mail.com oli aikoinaan ainoa jolta sain ns. etunimi.sukunimi@ -osoitteen. Olen yhä onnellinen siitä, että minulla on nyt kyseisen muotoinen sähköposti. Ja kolmisen vuotta olen käyttänyt myös heidän premium palvelujaan. Se kustantaa 19.90 eur vuodessa. Mutta on kyllä hyvä!

      • bsn7CsR

        Miksi nostit ikivanhan ketjun esiin?


      • Anonyymi
        bsn7CsR kirjoitti:

        Miksi nostit ikivanhan ketjun esiin?

        Koska vapunen on VAJAKKI AUTISTI!


    • Shalgham

      Suomi24

      • Dorkamus

        Muuten hyvä, mutta ei ole Suomalainen... - Valehtelija.


    • Sähköpostiingenjööri
    • supiposti

      Omaan sähköpostiini tulee vain suomalaista postia. Se on siis suomalainen.

    • etpety-

      Kokeilkaa protonmailia. Ei ole suomalainen mutta on paras ilmainen. Ja mikä tärkeintä, ei vakoile ja on salattu.

      • Neuvoja

        Miten protonmail asetuksista vaihdetaan sähköposti osoite johon saa uuden salasanan jos hukkaa?


      • Anonyymi
        Neuvoja kirjoitti:

        Miten protonmail asetuksista vaihdetaan sähköposti osoite johon saa uuden salasanan jos hukkaa?

        Protonmail on minullakin, mutta vain kakkospostina. Siinä ilmaisversiossa on nykyään 500 megatavua postilaatikkotilaa, siis vain 1/2 mitä suomi24:ssa on nyt ja mailbox.org:ssa on nyt halvimmassa 1€/kk postissa noin 2000 megatavua (eli 2 x se mikä S24:ssa on nyt, suomi24 posti lopetetaan huomenna 10.1.2020).

        Se on kyllä niin hyvin suojattu, että sinne ei mitkään viranomaiset pääse, varsinkin jos salakirjoittaa viestinsä ennen lähetystä (en ole jälkimmäistä juttua koskaan tehnyt).

        Protonmail:
        Settings
        näkyy otsikko:
        Notifications
        jossa on alaotsikko Reset/notification email
        Tuohon kirjoitat sen toisen e-mailisi, johon lähetetään salasanan nollaus (resetointi) linkki, jos olet unohtanut salasanan. Jos tuota tietoa ei ole täytetty, niin eipä taida mikään pystyä pelastamaan Protonmail postisi sähköposteja. Niihin ei pääse käsiksi edes Protonmailin henkilökunta, väittävät.


    • 6u5y

      Paras ilmainen on mikkiksen outlook. Naurakaa vaan mutta tosi se on!

      • woe

        ei me naureta, mutta ollaan kauhuissamme.


    • panzer

      Ilmaisia sähköposteja ei ole. Maksat niille jotka tuputtavat roinaa jokaisella klikkauksella vaikka et itse verkkoon tarttuisikaan. Onneksi on roskapostiautomaatti koneellani! stalingrad hans...

    • kumma_osoite

      @pp.inet.fi oli ainakin jossain vaiheessa Soneran s-postin loppuosoite. Ihan tyhmä. Monessa paikkaa ei hyväksytty/ymmärretty tuota oikeaksi s-postiosoitteeksi. Lieneekö tilanne jo muuttunut.

    • Vertailua

      Tuskin parasta onkaan, itse käytän gmailia mutta harvoin, sieltä asetuksista voi muuttaa aika paljon kaikenlaista, vie vähän aikaa. Muuten gmail on paras tähän astisista, sen voi poistaa milloin haluaa, mutta monet muut on ikävästi jälkeenjääneitä, niin sovellukseltaan kuin tekijöiltäänkin. Hotmail on huono, todella huono, sitä ei voi poistaa, kunnollinen email on juuri sellainen jonka voi poistaa, samoin jippii, ei voi poistaa muuten menettelee. Tuollaiset emailit joita ei voi poistaa ovat nettimaailman surkeimmat. Miksi sen sinne pitää jäädä kun ei tarvitse enää, toiseksi on olemassa viestimahdollisuuksia sellaisia, joita ei voi seurata, siirryn itse niihin, ovat luotettavia ja nekin voi poistaa halutessaan. Suomi24 email ei toimi useinkaan ja on hankalan oloinen käyttää, sen voi poistaa jos poistaa jäsenyyden, mutta jos menee jäseneksi, mikään ei pakota ottamaan sitä mailia. Itse en ottaisi koska on omalla tavallaan hankala, eikä toimi hyvin. Mailbox.fi sanoo ettei sitä jaeta mihinkään, mutta itse penkovat minkä ehtivät, siis ei kannata on surkea. Aika paljon moniin muihinkin sopii nämä kuvaukset, sitä huonoutta viljellään, mihinkään emailiin ei voi luottaa.

      • UskossaOnHyväElää

        Uskallan epäillä tuota Gmailin tilin poistoa. Se poistuu vain näkymästä sinulle eikä siihen voi enää lähettää, mutta viranomaiset saavat tietoja siitä vielä vuosien päästä.


    • Oneway

      Olen liikkeellä tässä asiassa todella myöhään, mutta vastaan silti. Minulla oli vuosia
      sitten suosikkina sähköpostiohjelma jonka nimi on INCREDI MAIL. Sitten sattui
      vain jotain, että jouduin luopumaan siitä ja päädyin Googlen G-mail sähköpostiin.

      En uskalla suositella mitään sähköpostia, en turvallisuuden enkä toimivuuden
      vuoksi, mutta katso nyt myös tuota INCREDI MAIL ohjelmaa. Olen juuri tänään
      itse tutustumassa sen ehtoihin uudelleen. Ainakin ulkoisesti tuo ohjelma on hyvä

      • Anonyymi

        Zelensky on joukkomurhaaja


    • kdhsjhfjdsg

      Olen käyttänyt gmailia postiohjelmalla, eikä viesteissä ole ollut yhtään mainoksia.
      Selaimella käytetäessä webmailia saattaa tulla samalla tavalla kuin tavallisessa selailussakin.
      Käytän webmailia kuitenkin vain esim. matkoilla.

    • mielestäni

      dna webmail on kokeilun arvoinen omassa käytössä jo 3v. olen tyytyväinen nopeuteeen ym.

      • Anonyymi

        Vaan ei ole ilmainen.


    • kokeileppas

      microsoft outlook live"huippuhyvä"

      • Anonyymi

        Kaivoin pyllyä ja kaikki katosi outoluukista!


      • Anonyymi

        AIVAN PASKA!


    • Anonyymi

      meiliboxi.fi

      • Anonyymi

        Muutama viikko itsellä on ollut tuo käytössä, ja asiallisesti toiminut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama viikko itsellä on ollut tuo käytössä, ja asiallisesti toiminut.

        Ei hyvä koska vähän tilaa, epävarma tulevaisuus kun pieni firma, hankala laittaa mobiililaitteisiin jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvä koska vähän tilaa, epävarma tulevaisuus kun pieni firma, hankala laittaa mobiililaitteisiin jne.

        Totta. Itsellä joskus täällä mainostettu easy com sähköposti. Joka yllättäin ei hyväksynyt salasanaa ja posti yllättäin kadonnut. Otin sen johonkin käyttöön kun piti äkkiä löytää jokin sähköposti.


    • Anonyymi

      Hotmail ollut käytössä yli 20 vuotta. Tilaa riittää eikä koskaan ole ollut nurin. Toinen on yahoo.com myöskin yli 20 vuotta ja toimii aina. Molemmat siis ilmaisia.

    • Anonyymi

      Kaikki on hyviä.

    • Anonyymi

      Yahoo

      sähköpostissa ei ole väliä onko lähetä palkin nimi Send tai lähetä.

      Tekstit tulee lähettäjältä suomeksi jos ne on suomeksi.

      • Anonyymi

        Minulla luki geemeilissä jotain sent kun piti lähettää. Savoksi kirjuutettu teksti muuttu ulkomaan kielisksei sen koommin en koskenut koko postiin. Iso läjä tuli kuiteski sitten ulko maan kielisiä vastauksia. Nättien tyttöjen kuvia oli paljo.


    • Anonyymi

      Paras ja ilmainen on GMAIL.

      • Anonyymi

        Paras suomen kielinen Venäläinen sähköposti on Stolstoi.bargavat. Päihittää suomen kaikki S-postit mennen tullen. Sain tiedon nais ystävältäni Venäjältä. Ihana Venäläinen S-posti ja nainen . . . VOIKO ENEMPÄÄ KUKAAN TOIVOA !


    • Anonyymi

      Paras ilmainen on GMAIL.

    • Anonyymi

      Luukku ei hyväksynyt mitään käyttäjätunnusta vaikka yritin kaikkea mahdollista. Täytyy hankkia joku muu kolmanneksi.

      • Anonyymi

        Luukku muuttuu maksulliseksi 24.5-2022 n.6€/kk,jos 2 mailia niin tupla hinta. Poistun ennen loppua kuten aikaisemminkin suomi24.fi kun muuttui maksulliseksi. Sitä edellinen s-psti lopetti toiminnan ainakin Suomessa. Nyt uusi hakusessa taas.


    • Anonyymi

      Protonmailia kehuvat

      • Anonyymi

        Valitettavasti ne on kaikki venäjänkielisiä. Moskovan TV1 Vremja pääuutislähetys.


    • Anonyymi

      Tänä vuonna yksi on hyvä ja ensi vuonna joku toinen. Niin se vaan menee ja kaikki imlaisia.

      • Anonyymi

        Mutta täytyy muistaa että, protonmailia kehutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta täytyy muistaa että, protonmailia kehutaan.

        Joo totta. Tänä vuonna sitä kehutaan. Ensi vuonna sitten Tutanotaa.


    • Anonyymi

      Ilmaisten kanssa ollut ongelmia,kun ovat lukkoon menneet. Miksi viestintävirasto ei julkaise kansalaisboxia, vaikka maksullista,minne voisi kirjautua pankkitunnuksilla?

      • Anonyymi

        Niin olisi hyvä.Miten hallitus voi jättää kansalaisten viestinnän mainostajien ja markkinamiesten varaan. Työttömien ja vanhusten pitäisi asioida gmailin kautta, joka lukittautuu , kun ei ole toista osoitetta ja asentaa koneen uudelleen. lol


    • Anonyymi

      Eihän mikään ola täysin salaista.
      Minulla ei tuota mainosongelmaa ole, kun käytän postiohjelmaa, enkä selainta.

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi en pääse kirjautumaan Suomi 24 tilille.

      • Anonyymi

        Minäkään en ymmärrä yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Luukku alkoi rahastaan siis hyvästi ,,joo ASKO

    • Anonyymi

      Pääseekö joku tekemään tuon meiliboxin se turhauttavaa kun vaikka kuinka yritän tehdä tiliä siihen aina joku asia on väärin kuin en osaisi kirjoittaa sanaa kumisaappaat tai joku muu mättää.
      Ei siis jatkoon Meiliboxin .
      Tuotantoa hylkäsi kuukauden jälkeen väittää että olen vaihtanut salasanan,,😡ei ole todellista!

      • Anonyymi

        Ei pääse!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Gmail on loistava!


    • Anonyymi

      Uusin ja samalla paras ja luotettavin sähköposti on Wladimir. post. Se on venäläinen täysin ilmainen nykyaikainen sähköposti.

      • Anonyymi

        Wapunen iski taas!


      • Anonyymi

        On se kollivapunen ihme häirikkö


    • Anonyymi

      Gmail

    • Anonyymi

      Gmail on paras.

    • Anonyymi

      Kollivapusen Peruϟϟuomalaiset idiotismia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      355
      3163
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      121
      1176
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1157
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      943
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe