AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / KOKEMUKSIA http://www.lightinthebox.com :sta!!!!

KOKEMUKSIA http://www.lightinthebox.com :sta!!!!

58 Vastausta 14 974 Lukukertaa
Heippa hei!

Olisin halukas kuulemaan jos jollakin on kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta :)
Meillä häät heinäkuun alussa ja puku vielä ostamatta.
Nuo kyseisen kaupan puvut ovat mielettömän ihania mutta en uskaltaisi ihan "noin vaan" mennä verkkokaupasta tilaamaan, varsinkin kun kaikki on englanniksi.
Odottelen innokkaasti vastauksia! :)

KOKEMUKSIA http://www.lightinthebox.com :sta!!!!

Moi,

Vähän minäkin mietin että uskallanko tilata, mutta tilasin kuitenkin kun näin siellä niin ihanan puvun minkä halusin eikä ollut kallis. Kokemukseni tästä verkkokaupasta oli positiivinen. Pukuni saapui kuukaudessa ja vielä kotiovelle asti.
Itse oln miettinyt tuota samaa. Oma englanninkielen taito ei vaan riitä tilaamiseen ja siksi hieman jänistänkin sitä. Siellä oli aivan ihania pukuja ja kenkiäkin tosi edullisesti. Odottelen myös innolla kokemuksia ja laitan tänne sit palutetta jos uskallan tilata jotain :)
Tilasin sieltä viime tipassa (reilu kk ennen) juhlamekon häihin. En siis ollut morsian vaan ihan vieras. Teetätin itselle omien mittojen mukaisen puvun ja sieltä tuli täydellisesti istuva mekko.

Itse kyllä uskaltaisin sieltä tilata jos omat häät olisivat kyseessä. Harmillista, että en tiennyt yrityksen olemassaoloa silloin, kun itse avioiduin.

Koska milloinkaan ei voi olla 100% varma oikeasta koosta, niin suosittelisin kuitenkin varaamaan aikaa mahdollisiin pieniin korjaustöihin (lyhennys, kaventaminen jne) jos sattuu, että puku ei ihan täysin sovikaan.
Hei mekontilaaja, millä olet maksanut sinun ostoksia? oliko se luotettava?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9957481#comment-50588217

Tuossa minun tuoreita kokemuksiani nettikaupasta tilaamisesta, tosin kauppa eri! :)
Löysinpäs ketjun jossa varoittaa tuosta lightintheboxista. Minä perään rahojani vieläkin. Pukuni oli liian lyhyt, muuten kaunis. Helmet olivat löyhästi kiinni, postitin puvun takaisin kera kourallinen helmiä poimittuna kouraan! Ja arvatkaa vain kuka maksoi lähetyksen takaisin.
Ostin ko. postimyynnistä vatsatanssivaatteita ja ne kyllä tulivat aikoinaan ja olivat oikein hyviä hintaansa nähden (housut, hihakkeet ja kolikkovyö yht. 40 euroa kuljetuksineen). UPS parcel Service toi kotiovelle saakka, soittivat vaan päivällä, että mihin aikaan olen kotona. Maksu hoitui PayPal-vierastilin kautta.

Tilauksen vastaanoton jälkeen sain kaikesta tilaukseeni liittyvästä aina ilmoituksen sähköpostiin: koska käsitelty, koska toimitettu jne. eli olin koko ajan kartalla, että missä mennään.

Minulla on kyllä varsin hyvä kokemus, tosin, ostos oli pieni ja eihän nuo tanssikamat nyt ihan hääpukuun ole verrattavissa. Mutta noin arki/jumppakamojen tilaamiseen ilmeisen hyvä mesta!
Noihin toimitusaikoihin senverran huomautettavaa, että nopeimmillaankin ryjät tulee 2-3 vkon kuluttua..
Höpö höpö, olen tilannut vaatteita ja elektroniikkaa. Tuotteet aina kotiovella 3-4 päivässä UPS:n toimittamana.
No huh huh! Ostin ihan kylmiltään LightInTheBox'sta tabletin + kynän ja tablettisuojan. Toimitettiin tosi nopeaan ja yllärinä tablettisuojassa oli upotettuna näppis. Erittäin tyytyväinen ja onnellinen ostoksestani! 165 ecua maksaneessa tabletissani on Andoid 4.1.1, HDMI, USB 3G, kamera x 2, prosessori 1.66 GHz, T-Flas/SD, 16 GB/32 GB, Wi-Fi jne-jne... Yllärinä leikkiessäni koneella se puhuukin vielä kanssani: Sanon Google - ja Google ilmaantuu... TÄYDELLINEN. Tullimaksunkin jälkeen näillä ominaisuuksilla jäin rankasti plussalle! Yrittäkääpä samaa Suomessa näillä ominaisuuksilla...
paljonko tullimaksut oli?
Itsellä $160 maksaneella kyynärnoja-dvd:llä Tullaus+Alv UPS:n hoitamana 38 eur...
Rupes kiinnostamaan ostamasi tabletti. Mikä merkki ja mikä tuumakoko?
Itse tilasin noin vuosi sitten parit kengät, boleron ja solmittavan satiinivyön light in the boxista. TIlauksen perusteella voisin sanoa, että tuotteiden laatu vaihteli erittäin paljon. Satiinivyö on erittäin hyvälaatuinen ja kauniisti ommeltu, voisin tilata uudelleenkin. Kengät olivat yhtä ihania kuin kuvissa, mutta toinen pari oli liian pieni vaikka yleisesti tilaamani koko olikin. Tämän kenkäparin laitoin kaverille eteenpäin. Toiset kengät sitten olivatkin aivan täydelliset! Eniten petyin kuitenkin tuohon boleroon. Niin huonosti istuvaa vaatetta en ole ennen tavannut! Se on kuin olisi suunniteltu jollekin Quasimodolle, selässä pitäisi olla kunnon kyttyrä että bolero istuisi. Tähän olin tosi pettynyt :( Tuolla vaatekaapissa se bolero on edelleen, kun en palauttaakaan viitsinyt. Ja itselleni tuli vielä nuo tullimaksut aika yllätyksenä... eli hinta ei niiden jälkeen niin kauhean edullinen ollutkaan. En kyllä ehkä tilaisi toiste, jos ei jotain aivan vastustamatonta tulisi vastaan!
Älkää hyvät ihmiset ostako yhtään mitään kyseisestä firmasta! Tilasin puvun. Se ei tullut ajoissa, joten jouduin ostamaan päivää ennen juhlia toisen puvun. Tämä tilaamani juhlapuku tuli kylläkin samana päivänä, mutta olin jo toisella paikkakunnalla....viisi viikkoa meni, se nyt ei ole paha aika, mutta liian pitkä aika siihen nähden mitä lupasivat.

Ongelma ei ollut niinkään toimitus, vaan se, että puku oli täysin sopimaton. Olen hoikka, joten tässä ei nyt ole kyse liian pienestä puvusta (sitäpaitsi tilasin sen tarkalleen omilla mitoillani). Puku oli näennäisesti sopiva, mutta malliltaan täysin sopimaton. Se ei pysy hartioilla koska on selkeästi tehty erittäin harteikkaille ihmisille. Olkaimet menevät yli kymmenen senttiä yli omien hartioitteni, puku on kauhean näköinen päällä. Sitä ei voi pitää. Rintojen kohdalta hyvä ja siitä alapäin, mutta hartioitten leveyttä ei siinä ollenkaan kysyttykään.

Kyllä kirosin. Tarjosivat sellaista vaihtoehtoa, että maksaisivat 30 prosenttia puvun hinnasta takaisin, mikäli korjautan ja pidän sen. Eihän tässä muutakaan vaihtoehtoa ole. Mutta siitä pidän huolen, että mahdollisimman moni kuulee, ettei kannata tilata ainakaan yli sadan euron pukua tuolta. Tietenkin kannattaa mielummin teetättää lähiseudulla, johon pääsee sovittamaan ja jos maksaakin hieman enemmän niin se raha ei mene hukkaan. Tässä meni nyt hukkaan parisataa euroa. Oppirahat on elämässä maksettava, näin se on.
Minäkin pettynyt. Rahoja ei nähtävästi saa takaisin enkä tilattua tuotetta. Monesti ottanut jo yhteyttä kyseiseen firmaan ja he jopa löysivät tilausnumeroni. Ensimmäisellä kerralla tilaukseni meni nappiin ja olin tyytyväinen. Toisella kerralla....kuten aiemmin kirjoitin. Tarkoitus kai onkin että asiakkaat ovat ensimmäisen ostoksen jälkeen tyytyväisiä...toisella kolmannella kerralla menetät vaan rahasi.-ei ikinä enää netistä ostoksia,tunnetut suomalaiset myyntiketjut ihan eriasia-
kuinka tyhmä täytyy olla laittaakseen yli 100 euroa kiinalaiseen tehtaaseen josta ei voi olla varma mitä sieltä paketista tulee?

"Tämä tilaamani juhlapuku tuli kylläkin samana päivänä, mutta olin jo toisella paikkakunnalla....viisi viikkoa meni, se nyt ei ole paha aika, mutta liian pitkä aika siihen nähden mitä lupasivat" niin siis toimituksessa 2 vikkoa ja siinä että hait sen niin 3 viikkoa?
Kannattaa googlata se nimi englanniksi., niin löytyy palaute.
Erittäin huonoja kokemuksia. tilasin pyöräilykengät kokoa 43 ja sain kengät kokoa 38!!! Olen yrittänyt heiltä saada selvyyttä siitä, miten palautan virheellisen lähtyksen takaisin heidän kustannuksellaan mutta vtkuttavat asiaa puoleen tai toiseen. Olen ilmottanut, että peruutan koko tilauksen. Onneksi maksoin luottokortilla, joten en menetä rahojani. Tavarat muuten tulevat Kiinasta, joten joudut maksamaan tuontitullin.
ai minkä tullin? tilattu 4 kertaa vaikka ja mitä ei kertaakaan ongelmia. ei tullia tai ylimääräsiä hintoja.
Tota noin..Uskaltaisin väittää että melkein kaikki niiden vaatteet löytyy myös Ebaysta vähintään puolet halvemmalla. Monet mekot mitä Lightinthebox myy voi maksaa esim 20-100e ja Ebayssa samat mekot 6-25e. Esimerkkinä eräs katsomani mekko maksaa lightintheboxissa 43e, ebayssa 12e ilmaisilla postikuluilla...:) Kannattaa siis tilata Ebaysta, koska ne on samoja tuotteita, tulee Kiinasta myös ja samalla ellei hieman nopeammalla toimitusajalla. Tollaiset firmat menestyy juurikin sillä ettei moni tiedä, että jostain saisi halvemmalla täysin samat tuotteet..
mitä ne tullimaksut maksaa ? :D
Itse tilasin tässä vähän ennen joulua LightInTheBoxista cosplay -peruukin. Peruukki itsessään maksoi n. 11€, ja kotiovelle toimitettuna postikulua tuli reilut 13€. Erittäin nopea toimitus, pakettini tuli alle viikossa. Ihan hyvä kokemus jäi, tulee luultavasti tilattua uudestaankin tuolta.
älä ihmeessä tilaa kts halpavoiollakallista
riippuu paketin koosta.
Tilasin sieltä kaksi kattokruunua 5.10. ja maksoin erikseen 54,08 € nopeasta, 6-8 päivän toimituksesta sekä vajaat 8 € vakuutusta..

Toinen valaisin tuli 32 päivää, ja toinen 35 päivää tilauksesta. Lisäksi ne tulivat tullin kautta enkä saanut niitä pois ennen kuin maksoin yli 105 € tulli/alv:a. Kamala pettynyt kun heillä lukee että sama hinta joka puolelle maailmaa.

Olen lähettänyt useita viestejä mutta vastausta ei ole tullut. Mielestäni tulli/alv ei kuulu asiakkaalle jos sitä ei missään ilmoiteta. Mutta tappele nyt sitten kiinalaisia vastaan...

Aikaisemmin olin tilannut vain jotain kynsisälää ja sen vuoksi uskoin että on ihan luotettava firma kun kaikki toimi nopeasti. Kyse olikin alle 22 €:n toimituksista jotka eivät jääkään tulliin makaamaan.

Lisäksi mieheni huomasi heti että valaisimien johdotus on tehty ihan ohuesta johdosta, joka tuskin käy Suomessa käytettäväksi eli joudun teettämään johdotukset ja asennukset uudelleen.

Kalliit siis tulee kattokruunuista. Lähtöhinta 320 € ja nyt ollaan jo jossain 600 €:ssa.
"Lisäksi mieheni huomasi heti että valaisimien johdotus on tehty ihan ohuesta johdosta, joka tuskin käy Suomessa käytettäväksi eli joudun teettämään johdotukset ja asennukset uudelleen. " anteeks mitäköhän luin... JOHDOTUS LIIAN OHUTTA? siis vittu jos ei miellytä niin ei oo pakko tilata. ja hei kukaan ei pakottanu sua hakemaan niittä kattokruunuja sieltä tullista. ja laskeppa paljon ois hinnaks tullu jos oisit jostai 200km päästä suomesta hakenu? veikkaan että ovat sen 600euroa/kpl + bensat
Tullimaksut kuuluu asiakkaalle, ja se varmasti jossain siellä pienellä lukeekin, koska eihän myyjä maassa x voi olla velvollinen tarkistamaan jokaisen myyntimaansa tullit yms. Tuo tullimaksu tieto löytyy niin helposti, että seko on itse syyllinen siihen.

Mutta mitä LitB:n tuotteiden laatuun tulee, niin en suosittele. Tilaisin sieltä kanvaasitaulusarjan ja se oli todella huonosti tehty ja ruma! Lapsikin tekisi paremman (tai lienekkö lapsi tehnyt). Ensinnäkin taulujen raamit olivat ihan vinksinvonksin ja osa rikki (nidottu vain kiinni). Maalausjälki oli myös kammottava, suttuja, suttujen piilotteluja ym. sekä todella amatöörimäinen sivellintekniikka. Valituksen jälkeen taisivat tarjota 10% hyvitystä. Palauttaminen olisi maksanut niin hirveästi, ettei siihen kannata lähteä.

Ei kannata noiden vaatteidenkaan suhteen ihastella niitä kuvia, ne on kopioitu suoraan jostain designer-talon kuvakokoelmista eli ei todellakaan vastaa heidän tuotettaan. Voi sieltä silti saada ihan kivan mekon.
kauanko tulee sellainen pieni paketti sieltä? kakkukoriste olisi mielessä, mutta, just kun oon lukenut että voi mennä kuukausi ennen kun se paketti saapuu, niin, perkele, uskallanko sitten ostaa sieltä?! :/
siinä menee se 14-30 päivää. useimmiten 14-16
voiko sieltä tilata laskulle?
tai maksaa visa electronilla?
Mun mielestä visa electron käy :)
Pystyykö pelkällä visalla maksaa jos ei ole yhdistänyt korttia nettiin ? Ja miten se maksu tapahtuu ?
Tilasin itse kolme taskumattia kyseiseltä firmalta, valitsin halvimman toimituksen ja maksoin tilauksen visa electronilla. Paketti tuli postilaatikkooni 14 päivän jälkeen tilauksesta.
Itse tilasin penkkareihin puvun, maksoin tullit ja postikulut ja puku oli kotiovella neljässä päivässä. pelkkää plussaa!
Attelin tilata rc vehkeitä ja attelin kysyy että paljon postikulut ja tulli maksu? Ja onks toi luotettava paikka
Tilasin viikko sitte vaatteita ja mukamastes vieläkin käsitellään pakettia. arvioitu saapumisaika viikonpäästä, saapanähä miten käy jos ei ole vielä etes lähetetty. Voisko joku neuvoo et miten sinne otetaa yhteyttä ku noista sivunselityksistä ei saa mitään selkoa...
Paljon olisi halpoja leivonta tuotteita, muotteja ym.. mutta tullit mietityttää. Tuleeko muutamien eurojen silikonemuoteista monien eurojen hintaisia. Kellään kokemusta leivonta juttujen tilaamisesta?
ei mitään maksuja jos pidät ostoksen kokonaissumman pienenä. Eli n. 20 euroo voisit pitää rajana. Niitä tullilaskureita löytyy netistä jotka laskee sekä alv:n että tullin. Olen tilannut juuri keittiökamaa ja ottanut ihan muutaman per lähetys. Lähetyshän ei monessa tuotteessa maksa mitään, joten pienet erät ovat siten mahdollisia. Ainoo huonopuoli oli silicon muoteissa, ettei tullut mitää käyttöohjetta. Ilmeisesti ovat kuitenkin uuninkestäviä.
Älkää koskaan tilatko tuolta mitään!! Sain sieltä väärän puvun postissa eivätkä lupauksesta huolimatta suostu enää ottamaan sitä takaisin!! Viesteihini ei enää vastata. Kaamea paikka!
Arvoisa asiakkaamme,

Pahoittelemme tätä ongelmaa ja myöhäistä vastausta. Olemme juuri liittyneet jäseneksi tänne. Voisitteko ystävällisesti lähettää tilausnumeronne, niin voimme selvittää, jos sittenkin saisitte palauttaa kyseisen väärän tuotteen.Toivottavasti voimme auttaa Teitä.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
no voi jumalauta teidän kanssa! kerrankin olis halpa kauppa joka yrittää tehdä parhaansa myydessään tuotteitta. ei ole mikään 5 tähden luxus puoti mistä tulee juuri täydelliset hääpuvut tai jotkut kattokruunut. ja onko se kaupan vika jos et lukenut että mukana tulee tullimaksut? ja hei tuo paikka on Kiinassa, ei ne paketit oo heti ovella
Itse tilasin viimeksi pikkusälää 16 eurolla. Kaikki tuli ja ihan oikein alle kuukaudessa, ilman posti- tai muitakaan kuluja.

Usean tuotteen tilaukset kannattaa yleensä tilata kaikki erikseen jos lähetyskulut 0e. Helpottaa tullimuodollisuuksia kun loppusumma ei ole niin iso.
mulla se roikku vielä jossain kiinassa...
Mä en saa mun visa electronia toimiin, eli en voi tilatakaan :( harmittaa suuresti.
Mä tilasin sieltä joululahjan mutsille .. meikkisettejä yms .. ja tilasin ne elokuussa ja joulukuussa ei viel näkyny mitää ja sit tammikuussa tuli joku tulli juttu ja en koskaa saanu niit himaa, vaik maksoin ja sen maksun .. en saanu rahoi takasin ..
Ku en osannu tehä sitä tulli juttuu mis ois pitäny maksaa lisää

kusetusta!! mut miniintheboxista tilasin kerran 10e ja ne tuli kahes kuukaudes perille..

ja se 30 e oli ne mitä maksoin niist mitkä ei tullu
Arvoisa asiakkaamme,

Olemme pahoillamme ongelmasta ja siitä Teille koituneesta vaivasta. Olisitteko ystävällinen ja tarkentaisitte ongelmaanne ja sen taustoja, niin voimme mahdollisesti vielä auttaa Teitä. Kiitos ymmärryksestä ja yhteistyöstä!

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Hei! Ostaisin teidän kaupasta puhelimen (cubot S308 5) Mistä maasta se tulisi?
Maksisiko tullimaksu kuinka paljon? Ole hyvä ja vastaa!!:) Ja voitko liittää asiakaspalvelut johonkin?
Hei,

Tuotteemme valmistetaan Kiinassa ja toimitetaan Kiinasta, joten tilaukseenne saatta tulla tuotteesta riipuen ylimääräisiä tullimaksuja. Lisätietoja tullimaksuista löydätte sivulta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1256/a3362.html

Selvittääksenne tullimaksun suuruuden Teidän kannattaa käydä Suomen tullin verkkosivuilla sekä kysellä asiaa tulliviranomaisilta. Saatte todennäköisesti ajantasaistinta ja täsmällisintä tietoa sieltä.

Olkaa hyvä ja seuratkaa osoitteesta http://www.lightinthebox.com/fi/knowledge-base/c1363/a3962.html löytyviä ohjeita tai lähettäkää yksityisviestiä meidän Facebook –sivullemme, mikäli haluatte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,
LightInTheBox
Niinpä se halpa hinta sitten nousee mukavasti.... Ja näiden tulliasioiden takia toimitus viivästyy. Ja, kun näistä asioista ei kerrota mitään tilausvaiheessa...

Ei hirveen hyvä ostopaikka siis kyseessä.
Haluaisin tilata toppatakin.pitääkö minun tilata isompi koko kuin normaalisti suomesta ostaisin??Eli vastaako ko'ot suomen kokoja? Kiitos
Haluaisin tilata toppatakin.pitääkö minun tilata isompi koko kuin normaalisti suomesta ostaisin??Eli vastaako ko'ot suomen kokoja? Kiitos
Heippa! Saako tilaukset maksettua laskulla mitenkään? Olisi kivoja tavaroita myytävänä, mutta en löytänyt selvää vastausta maksamiseen. KIITOS
Hei! Tilasin tuotteen jossa luki 24h toimitus ja maksettuani luki 3-5 päivän aikana. Maksoin kalliimman toimituksen mukaan. Saanko tuotteeni siis jo ensi viikolla??
Hyvä halpa kauppa.... halvalla ei ikinä saa priimaa.. muistakaa vaan ne tulli maksut ja et tilakaa isomman kokoiset vaatteet... made in china ja niitte mittojen mukaan...
(esim. mies jonka koko on s/m niin ostakaa L! kerran oli tuote loppu ja sain rahat takaisin 2-3 päivän päästä.
DHL hoitelee tulliasiaa tällä hetkellä, paketti tuli Kiinasta Suomeen kolmessa vuorokaudessa siis rahtina niin että on nyt tullissa Helsingissä.
Täältä löytyy ajantasaista tietoa tulleista: http://www.tulli.fi/fi/suomen_tulli/julkaisut_ja_esitteet/asiakasohjeet/ostaminen_ulkomailta/tiedostot/019_yksityish.pdf

Ja täällä osviittaa antava laskuri tulleihin. http://tullau.tuu.fi/

Nyt jännään onko kengät se mitä odotan ja koko onko oikea....
 /   /  /  / KOKEMUKSIA http://www.lightinthebox.com :sta!!!!

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

E-Kontakti

LÖYDÄ SE OIKEA!

Hae sinkkuja Suomen suurimmasta nettideittisivustosta E-kontakti.fistä. Löydä seuraa jo tänään!

Haen naista:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Haen miestä:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Match.com

Etsitkö seuraa pimeneviin iltoihin?

Meiltä löydät tuhansia suomalaisia sinkkuja, nyt myös mobiilissa! Luo ilmainen tili ja kokeile heti! Turvallinen ja helppo tapa löytää elämäsi kumppani!

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta