AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  /  / Mitä tarkoittaa "your payment has declined"?

Mitä tarkoittaa "your payment has declined"?

15 Vastausta 1 429 Lukukertaa
Mitä tämä tarkoittaa käytännössä? Miksi en pysty maksamaan lentoja normaalilla tavalla? Olen aiemmin saanut maksettua Ryanairin lennot OP:n Visa Electronilla.

YOUR PAYMENT HAS DECLINED

Please note, as your payment was not successfully authorised your Reservation has NOT been completed. Please go back to the previous page to ensure that the information you entered was correct. Alternatively, please try another card.

Thank you.
Pankkisi kieltäytyy maksamasta. Käytä eri korttia (ei tarvitse olla omasi).
Tarkoittaa, että maksu ei ole mennyt läpi. Ovatko kaikki tiedot varmasti oikein?
oon kans yrittänyt maksaa lentoja ryanairilla viimeiset kaksi päivää ja sama homma kuin sinulla! miten ihmeessä tästä pääsee eteenpäin! olen kokeillut nyt kolmella eri kortilla jo, mutta tosin kaikki on ollut electroneja...
Onko varmaa, että kortin nettimaksuominaisuus on aktivoitu? Ainakin Norden VE pitää aktivoida erikseen, muuten maksaminen ei onnistu.
Onko varmaa, että kaikki tiedot on kirjoitettu oikein ja siinä muodossa kuin on pyydetty?
Joo Nordean visa elecktron vaatii jonkun aktivoimisen omilla nettitunnuksilla. Ite jouduin vaihtamaan korttia ja tuli 5 hengeltä 25 eur lisämaksu kun piti käyttää Tapiolan pankkikorttia.

Sama homma

Äsken yritin maksaa omalla Visa Electronillani lentoja, ja sain tuon saman ilmoituksen. Hullua on, että maksoin vielä syksyllä aivan samalla kortilla ihan onnistuneesti lennot, mutta nyt ei kelpaa. Olen myös tällä samalla kortilla maksanut miljoona kertaa eri nettikaupoissa ilman ongelmia.

Onneksi minulla sattuu olemaan myös Visa Debit -kortti, joka tuli hankittua ennen kuin Visa Electron alkoi yleisesti toimia verkkomaksuissa - tällä maksu onnistui ihan hyvin, vaikka kortit ovat molemmat samaan tiliin (OP) kytkettyjä. Ajattelin kyllä kysellä ongelmasta tarkemmin sekä Ryanairilta että Osuuspankilta, kunhan kerkiän.
voin sanoa että useasti ongelmia tulee nettimaksamisessa kun kortti on vanhenemassa.
Jos korttisi vanhenee tässä kuussa niin uusi on jo ehkä tehty ja siinä on eri
numerosarja kortin toisella puolella kuin vanhassa... Eli ongelma voi johtua siitä!!
Hyvin harvoin lentoyhtiön maksujärjestelmissä mitään vikaa.
Ryanilla ton korttimaksu-uudistuksen jälkeen ei oo toiminu käsittääkseni kenenkään VE. Ite oon kokeillu kahdella omalla Nordean kortillani, joissa molemmissa Verified by Visa, ja joilla olen ennen tilannut lähemmäs viisikymmentä matkaa, poikakaveri yritti omallaan, ja kaksi muuta kaveria omillaan. Ei siis oo menny läpi Nordean, OP:n eikä Sampo pankin VE kortit... Raikulla on vähän nyt homma siellä taas sekaisin. Onneksi on nykyään Prepaid Masteri, niin sillä voi maksella ilmaiseksi sen aikaa kun Raikulla on maksutarjous voimassa. Eihän silläkään kortilla mitään muuten tee...

Ei tosiaan onnistunut?

Yritin VE:kortilla ainakin 50krt ja ei huolinut?? kimpaannuin melkein niin paljon että ajattelin jopa lentää Finairilla.....no, ei sentään :)
Joissain nettimaksamisissa visa electron ei toimi jos valuuttana on euro.
Muuta maksuvaluutaksi punta ja kokeile uudelleen. Näin esim hostelworld.comissa.

onkohan...

kuinka mahdollista että varaukseni ei onnistunut?! valitti kans monta kertaa et ei voi maksaa ei voi maksaa..

ja lopulta tuli kummiskin varauskoodi yms mutta lukee isolla että

"Your booking is NOT CONFIRMED until you receive an email itinerary. If you DO NOT receive an email itinerary please contact a Ryanair call centre for further information."..

KAUANKOHAN KESTÄÄ ETTÄ TULEE TÄMÄ SÄHKÖPOSTI? onko kokemuksia?? myöskään tilitä ei ole mitään veloitettu.. alkaa tässä vähän jännittään et miten käy..
Maksoitko luottokortilla vai visa electronilla?

raiskilentoja

maksoin ensin visa electronilla.. odottelin ihan tarpeeksi ja varasin uudestaan ja maksoin visa depitilla ja suoraa tuli sekunneissa varaus sähköpostiin..

toivottavasti nyt vaan ei menee tuplana mitään!

Katevaraus?

Näkyykö pankkitilillä katevarausta? Siitä ainakin tietää, että maksu on onnistunut.
Käytännössä: (maksu) ei mennyt läpi, vuorokauden sisällä varaus häviää kokonaan, mitään ei veloiteta.
 /   /  /  / Mitä tarkoittaa "your payment has declined"?

Asiantuntijat

  • SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku



Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta