Poikien ujoudesta tytöille

ujo poika

Muutamia kysymyksiä tytöille poikien ujoudesta yms. Mielipiteensä saa kertoa reilusti.

1. Mitä mieltä te tytöt ootte ujoista/hiljaisista/rauhallisista/vähäpuheisista yms. pojista?
2. Onko ujot pojat aivan säälittäviä tapauksia?
3. Jääkö ujo poika ikuisesti ilman tyttöystävää? Onko ujolla pojalla oikeus tyttöystävään?
4. Voiko kukaan kaunis/hyvännäköinen tyttö tykätä ujosta pojasta? Onko ujolla pojalla oikeus kauniiseen/hyvännäköiseen tyttöystävään?
5. Mitä mieltä te tytöt ootte siitä, jos poika on niin ujo, että se punastelee ja sen puhe takertelee, kun se näkee tytön/juttelee tytölle, johon se on ihastunut?
6. Mitä mieltä te tytöt ootte siitä, jos poika on niin ujo, ettei se uskalla mennä jutteleen tytölle, vaikka se ois aivan älyttömän ihastunut siihen tyttöön ja eikä haluais maailmassa mitään niin paljon, kun olla sen tytön kanssa?

Ujo poika ei välttämättä voi ujoudellensa mitään. Aina sanotaan, että ujojen poikien pitäisi mennä puhumaan tytölle, johon on ihastunut, mutta se onkin ujon pojan tapauksessa helpommin sanottu kuin tehty. Se, miksi ihmisestä ylipäätään tulee/on tullut ujo, on monia syitä. Se voi johtua esim. perimästä tai lapsuuden kokemuksista.

Ujoja poikia mahdollisesti koulukiusataan ja heidän itsetuntonsa lyödään alas. Koulukiusaajat saattavat sanoa, ettei ujot pojat saa ikinä tyttöystävää, tai ettei kukaan kaunis tyttö voi kiinnostua ujoista pojista. Mutta itsekin ujona poikana joutunen toteamaan, että nämä koulukiusaajat taitavat olla valitettavan oikeassa. Vai mitä mieltä olette? Olen kyllä kuullut, että jotkut tytöt tykkäisivät ujoista pojista, mutta lieneekö tämä totta?

37

4321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjgkk

      Vastailen, vaikka en olekaan tyttö.
      En usko, että ujo poika jäisi ilman naista. Varmaan jostain löytyy sellainen tyttö, joka tulee ja varaa ujon pojan itselleen tai sitten ujo poika saa kerättyä sen verran rohkeutta, että uskaltaa tehdä aloitteen. Hyvin usein ujot piipittäjät kuitenkin jäävät ilman hameseuraa, valitettavasti.

      "Onko ujolla pojalla oikeus kauniiseen/hyvännäköiseen tyttöystävään?"
      -On, jos ujo poika on itsekin komea/hyvännäköinen, mutta kuka määrittelee sen, kuka on kaunis/komea ja kuka ei. Parasta ja luonnollisinta on etsiä "oman tasoistaan" kumppania, ja tämä näkyy pariskunnissa aika selkeästi.

      "Mitä mieltä te tytöt ootte siitä, jos poika on niin ujo, että se punastelee ja sen puhe takertelee, kun se näkee tytön/juttelee tytölle, johon se on ihastunut?"
      -Joidenkin tyttöjen mielestä pojan punastelu ja hermoilu saattaa olla söpöä.

    • Nawiwawaawaaaaaaa

      "Mitä mieltä te tytöt ootte ujoista/hiljaisista/rauhallisista/vähäpuheisista yms. pojista?"
      No mä tykkään ite just näistä ujommista ja rauhallisemmista pojista. Mun mielestä ujous on ihan söpöäkin. Mut sitten taas vähäpuheisuus ei välttämättä oo nii hyvä juttu. Kyllä mä ymmärrän jos on sen ujouden takia vähän hiljasempi, mut esimerkiks kun tutustuu lähemmin ni ois kiva että se poikaki uskaltais puhua jotain, eikä vaa nyökkäillä hiljaa.

      "Onko ujot pojat aivan säälittäviä tapauksia?"
      Ei? Säälittävämpiä on ne, jotka on kokoajan äänessä.

      "Jääkö ujo poika ikuisesti ilman tyttöystävää? Onko ujolla pojalla oikeus tyttöystävään?"
      Ujo poika ei välttämättä oo ikuisesti ujo. Ei tietenkään jää, kyllähän niitä tyttöjä löytyy, jotka tykkää just niistä ujoista. Ja onhan se kuitenki persoonakysymys, jos sä oot luonteeltas muutenki tylsä, etkä uskalla tuoda omaa ittees oikeen missään tilanteissa esille, ni ei se kyllä kauheesti niitä mahollisuuksia nosta. Ja tohon toiseen kysymykseen en ees vastaa.

      "Voiko kukaan kaunis/hyvännäköinen tyttö tykätä ujosta pojasta? Onko ujolla pojalla oikeus kauniiseen/hyvännäköiseen tyttöystävään?"
      Hmh, riippuu vähän siitä mitä sä ite pidät kauniina.

      "Mitä mieltä te tytöt ootte siitä, jos poika on niin ujo, että se punastelee ja sen puhe takertelee, kun se näkee tytön/juttelee tytölle, johon se on ihastunut?"
      Kyllä se musta ainakin on söpöä (:

      • miä93

        Mun mielestä ujot pojat on ihania varsinkin jos ne punastelee puhuessaan :) Ja mun mielestä ujolla pojalla on yhtä hyvät mahdollisuudet saada tyttöystävä kuin muillakin pojilla. Eivätkä ujot ole säälittäviä, sillä jokainen meistä on joskus säälittävä :) Eli itse pidän ujoista pojista vaikka olenkin räväsuu :DD


    • tykkään niistä

      "Mitä mieltä te tytöt ootte ujoista/hiljaisista/rauhallisista/vähäpuheisista yms. pojista?"
      Tykkään semmosista

      • dghdghdghdghdghdghdg

        Tähän ketjuun kirjoittaneet tytöt edelleenkin odottavat löytävänsä sen unelmiensa miehen.

        -Siististi pukeutuva hyvännäköinen poika, joka on ujo ja varauksellinen. Unelmien poika tytön näkökulmasta.
        -Aina samoissa kuteissa kulkeva karupiirteinen poika, joka on ujo ja varauksellinen. Tytön mielestä hirvein mahdollinen tapaus.


      • huooooh.
        dghdghdghdghdghdghdg kirjoitti:

        Tähän ketjuun kirjoittaneet tytöt edelleenkin odottavat löytävänsä sen unelmiensa miehen.

        -Siististi pukeutuva hyvännäköinen poika, joka on ujo ja varauksellinen. Unelmien poika tytön näkökulmasta.
        -Aina samoissa kuteissa kulkeva karupiirteinen poika, joka on ujo ja varauksellinen. Tytön mielestä hirvein mahdollinen tapaus.

        Kauneus on katsojan silmässä. Ihan tosi, jokainen tykkää vähän erilaisista pojista.

        Mut sen verran, et jos jätkä kulkee aina samoissa vaatteissa, ni se antaa yleensäkki kuvan siitä et ei pidä huolta itestään tai hygieniastaan.
        Ei joka päivä tarvii olla uusia vaatteita, mut kohtuus kuitenki kaikessa.


    • 19|97

      Enhän minäkään mikään ujo ole, mutta puhe muuttuu kuitenkin aina änkytykseksi ihastukseni tavatessani :) Eli siis ei tarvitse olla ujo, jotta ihastuksen lähellä puhe takertelisi.

      • kokemustaon.

        esim. millä tavalla ujo.. Jos on niin ujo että ei saa minkään laista ääntä suusta kun menisin kysymään jotain. Mutta mielestäni pieni ujous on hyvästä sillä itseäni ärsyttävät sellaiset jätkät jotka ovat kokoajan äänessä kehuskelemassa omilla tekemisillään.. ( tai autoillaan / mopoillaan..)


    • aaaaaaasd

      1. Mitä mieltä te tytöt ootte ujoista/hiljaisista/rauhallisista/vähäpuheisista yms. pojista?
      -en ite tykkäää, useimmat joihin tutustunu aika tylsiä, siis ei oo samanlaista huumorintajuu ku mulla;/
      2. Onko ujot pojat aivan säälittäviä tapauksia?
      -no eii, riippuu vähä millane se ujous on, söpöö jsn määrin mut jos ei suuta ikin uskalla avaa ni..plaah.
      3. Jääkö ujo poika ikuisesti ilman tyttöystävää? Onko ujolla pojalla oikeus tyttöystävään?
      -ei jäää ja on. niiku kaikil muillaki. useat tytöt ilmeisesti pitää ujoista, mut ne on sit niit muijii (jotkut ainaki?:O) jotka on myös ite ujoja:D
      4. Voiko kukaan kaunis/hyvännäköinen tyttö tykätä ujosta pojasta? Onko ujolla pojalla oikeus kauniiseen/hyvännäköiseen tyttöystävään?
      -uskon että joo:D kyllä voi helposti. ja on oikeus, jälleen.
      5. Mitä mieltä te tytöt ootte siitä, jos poika on niin ujo, että se punastelee ja sen puhe takertelee, kun se näkee tytön/juttelee tytölle, johon se on ihastunut?
      -no tietyis rajois söpöä, jos tapahtuu usein ja kokoajan ni mua ainaki ehk vähä ärsyttäis:D jos siis silloinki ku jo tunnettais paremmin. muuten jos aluks vaik ku ei tunneta ni ois söpöä, kunhan sit kuitenki uskaltai sjtn puhuu eikä vaa nieleskelis vieressä tuppisuuna.
      6. Mitä mieltä te tytöt ootte siitä, jos poika on niin ujo, ettei se uskalla mennä jutteleen tytölle, vaikka se ois aivan älyttömän ihastunut siihen tyttöön ja eikä haluais maailmassa mitään niin paljon, kun olla sen tytön kanssa?
      -todella ärsyttävää. jos on tunteita, ni näytä ne. mitä sä häviät? kukaan ei ikin saa tietä äsun tunteistas jos et niistä kerro, vihaan sitä ku ei voi olla varma toisen fiiliksistä.


      Vai mitä mieltä olette? Olen kyllä kuullut, että jotkut tytöt tykkäisivät ujoista pojista, mutta lieneekö tämä totta?
      -varmaa jsn määrin totta, mut siis tietty jotkut tykkää ujoista, jotkut villeistä.

      • suosittelen

      • jokutyttö-
        suosittelen kirjoitti:

        http://www.whatdomenreallythink.com/howto/love-shy-men.php

        Tosta voi oppia paljon poikien/miesten ujoudesta.

        1. Mitä mieltä te tytöt ootte ujoista/hiljaisista/rauhallisista/vähäpuheisista yms. pojista?
        - No oma poikaystäväni on aika hiljainen, mut eipä se kamalasti oo haitannu. En muutenkaan tykkää kovin villeistä pojista, koska niitten seurassa tulee ahdistunu olo.

        2. Onko ujot pojat aivan säälittäviä tapauksia?
        - No ei todellakaan... tai no riippuu ihan pojasta :)

        3. Jääkö ujo poika ikuisesti ilman tyttöystävää? Onko ujolla pojalla oikeus tyttöystävään?
        - No jos on ihan passiivinen eikä puhu ollenkaan nii sitte voi jäädäkki ilman.

        4. Voiko kukaan kaunis/hyvännäköinen tyttö tykätä ujosta pojasta? Onko ujolla pojalla oikeus kauniiseen/hyvännäköiseen tyttöystävään?
        - Ömm... riippuu... Pissikset harvemmin haluu ujoja poikia.

        5. Mitä mieltä te tytöt ootte siitä, jos poika on niin ujo, että se punastelee ja sen puhe takertelee, kun se näkee tytön/juttelee tytölle, johon se on ihastunut?
        - Musta se on söpöä, varsinki jos pojalla sattuu olemaan ihana hymy ja se uskaltaa käyttää sitä :)

        6. Mitä mieltä te tytöt ootte siitä, jos poika on niin ujo, ettei se uskalla mennä jutteleen tytölle, vaikka se ois aivan älyttömän ihastunut siihen tyttöön ja eikä haluais maailmassa mitään niin paljon, kun olla sen tytön kanssa?
        - Pitää vaan ottaa itteään niskasta kiinni ja mennä puhuun. Ja jos tyttö ei tykkää nii se on sitte harmi se. Aina kannataa yrittää. :P


      • gbjdfvbjdfbjdf
        jokutyttö- kirjoitti:

        1. Mitä mieltä te tytöt ootte ujoista/hiljaisista/rauhallisista/vähäpuheisista yms. pojista?
        - No oma poikaystäväni on aika hiljainen, mut eipä se kamalasti oo haitannu. En muutenkaan tykkää kovin villeistä pojista, koska niitten seurassa tulee ahdistunu olo.

        2. Onko ujot pojat aivan säälittäviä tapauksia?
        - No ei todellakaan... tai no riippuu ihan pojasta :)

        3. Jääkö ujo poika ikuisesti ilman tyttöystävää? Onko ujolla pojalla oikeus tyttöystävään?
        - No jos on ihan passiivinen eikä puhu ollenkaan nii sitte voi jäädäkki ilman.

        4. Voiko kukaan kaunis/hyvännäköinen tyttö tykätä ujosta pojasta? Onko ujolla pojalla oikeus kauniiseen/hyvännäköiseen tyttöystävään?
        - Ömm... riippuu... Pissikset harvemmin haluu ujoja poikia.

        5. Mitä mieltä te tytöt ootte siitä, jos poika on niin ujo, että se punastelee ja sen puhe takertelee, kun se näkee tytön/juttelee tytölle, johon se on ihastunut?
        - Musta se on söpöä, varsinki jos pojalla sattuu olemaan ihana hymy ja se uskaltaa käyttää sitä :)

        6. Mitä mieltä te tytöt ootte siitä, jos poika on niin ujo, ettei se uskalla mennä jutteleen tytölle, vaikka se ois aivan älyttömän ihastunut siihen tyttöön ja eikä haluais maailmassa mitään niin paljon, kun olla sen tytön kanssa?
        - Pitää vaan ottaa itteään niskasta kiinni ja mennä puhuun. Ja jos tyttö ei tykkää nii se on sitte harmi se. Aina kannataa yrittää. :P

        Mä olen ite hiljainen ja ujo niin ei haittaa vaikka poikakin olisi :)


      • Handax
        gbjdfvbjdfbjdf kirjoitti:

        Mä olen ite hiljainen ja ujo niin ei haittaa vaikka poikakin olisi :)

        no eks oo aika kauheet jos koko aika o iha hiljast ku kumpikaa ei puhu?


    • Enjaksakeksiisry

      1 . No siis se riippuu pojast itelläni . Siis jos se o söpö ja tällee mut ei sellane änkyttäjä esim . m-m-m-o-o-o-r-o tollane. Ja mielummi rauhalline ku sellane joka paiskoo tavaroit seinää.
      2. Välil , ei yleensä
      3. Ei jää DDD ei todellkaaa , jotkut tytöthä on rauhallisii myös. On oikeus
      4. Voi hyvinki. On :Dd
      5. No... ite ainaki yrittäisin ja nipistäisin itteeni. punastumisest emt .
      6. Kaikki on ujoi ihastukselle ja lähentymiselle (:

    • ujo,tyttö

      Sori en nyt jaksa vastata jokaseen kysymykseen erikseen, mutta vähän yleisesti sanon omaa mielipidettäni..
      Ensinnäkin, olen itse hyvin ujo tyttö. Lähinnä vieraiden ihmisten keskuudessa. Tunnen monia muitakin ihmisiä jotka ovat ujoja, mutta eivät kaveriporukassa. Uskon että ihan jokaisen ujonkin ihmisen sisällä asuu rohkeampi minä.
      En välttämättä kovin helposti ihastu ujoon poikaan, koska ujoa ihmistä ei sivusta seuraamalla opi tuntemaan. Itselleni aloitteen tekeminen on todella vaikeaa. En kuitenkaan näe mitään syytä miksi ei ujo poika voisi saada tyttöystävää. Eiköhän jokaiselle jossain vaiheessa elämää tule "se oikea" vastaan

    • Handax

      1.Kyl pojat lämpee ku niille osaa puhuu ja sillee et kyl pitää ymmärtää et jos poiGa on ujo tai jtn nii sit o ei sille voi mitää ja kyl ne siit lämpee ku niille juttelee(=
      2.no ei todellakaa!
      3.No eij jää! ujolla pojalla on todellaki oikeus tyttöfrendii iha normist ku muillaki! Ujotki pojat on kivoij ujot o iha normeij samalaisii ku muutki; )
      4.Jos tyttö feidaa ujon poja se tyttö on kyl päästää vajaa koska ujoissa pojissa ei oo mitää vikaa kyl jokaine ihmine on ujo ollu ainaki joskus!
      5.Se on vaan söpöö se vaan yksin kertasesti pitää ymmärtää!
      6.Kyl se tyttö sitte sen pojan ihastumisen huomaa ja tyttö tajuu kyl sen et se poika ei vaa uskalla ei me tytöt kaa ain uskalleta mennä puhuu niille kenest tykätää(= kyl se tyttö sit menee puhuu sen pojankaa=)
      Kyl mä ainaki mielummi jonku ujon pojankaa seukkaisin ku jonku joka istuu koko aika jälkäs tyylii?!!(=

    • Handax

      ja mulle on se ja sama milt se poika näyttää paitsi jos se o joku 12.v ja sillo jtn 80kg sellai kauhee flädäri nii ei kiitti! et ei pojan tarvii olla söpö kyl poika voi näyttää milt vaa mulle merkkaa se mitä se on sisält päij et millane sen luonne on jne

    • Läyriäinen

      1. No parempia ne on ku pleijat luokan perällä ((: ( Kavereina loitavia! )
      2. Ei
      3. Ei .
      4. Joo! Tietenkin voi ((:
      5. No kai se tyttö (jos ei oo semmonepaskalissu..) ilostuu (: Ainakin jollain tavoin
      6. No .. Voi laittaa nimettömän lapun.. :P
      Ei siinä mtn pahaa ole , itsekkin elän vain yhden ihmisen takia

    • tällästä

      1.Se on aika söpöö:) Useimmat pojat on sellasii kovaäänisii fruideja ihanaa et on myöös toisenlaisia

    • ölkjhhggfddrryu

      1. Mitä mieltä te tytöt ootte ujoista/hiljaisista/rauhallisista/vähäpuheisista yms. pojista?
      - Ihmisiä siinä missä muutkin, ei se ujous/hiljaisuus/jne. itsessään tee kenestäkään epäkiinnostavaa. Ite ihastun yleensä vähän hiljaisempiin poikiin.
      2. Onko ujot pojat aivan säälittäviä tapauksia?
      - Eivät ole. Tosin onhan se aika surullista, jos ujous pahenee ihan sairaalloisen sosiaalisten tilanteiden pelon tasolle.
      3. Jääkö ujo poika ikuisesti ilman tyttöystävää? Onko ujolla pojalla oikeus tyttöystävään?
      - Useimmat eivät jää, mutta ei voi sanoa, että kellään olisi mitään erityistä "oikeutta" yhtään kehenkään. Seurustelukumppani tulee jos on tullakseen. Ei se ole mikään ihmisoikeuskysymys.
      4. Voiko kukaan kaunis/hyvännäköinen tyttö tykätä ujosta pojasta? Onko ujolla pojalla oikeus kauniiseen/hyvännäköiseen tyttöystävään?
      - Voi tykätä, mutta edelleenkään ujolla tai sosiaalisellakaan pojalla ei ole mitään erityistä "oikeutta" hyvännäköiseen tai rumaan seurustelukumppaniin.
      5. Mitä mieltä te tytöt ootte siitä, jos poika on niin ujo, että se punastelee ja sen puhe takertelee, kun se näkee tytön/juttelee tytölle, johon se on ihastunut?
      - Ihan söpöä.
      6. Mitä mieltä te tytöt ootte siitä, jos poika on niin ujo, ettei se uskalla mennä jutteleen tytölle, vaikka se ois aivan älyttömän ihastunut siihen tyttöön ja eikä haluais maailmassa mitään niin paljon, kun olla sen tytön kanssa?
      - Tuollaisessa tilanteessa olisi hyvä pystyä tuomaan ihastus esille jotenkin muuten kuin puhumalla, esimerkiksi katseilla, hymyillä, pienillä eleillä ym.

    • Tyttö 95;)

      Olen itsekkin hieman ujo tyttö.;)mielestäni pojat,jotka ovat hieman ujoja ovat jollainlailla mielenkiintoisempia kuin ne joilla suu käy eikä saa puheenvuoroa! Punastelussa ei ole mitään vikaa!!! Ei haittaa vaikka poika tulisi juttelemaan ja olisi kuin tomaatti:)muutuisin varmaan itsekkin tomaatiksi...pojalla on sentään tunteet eikä hän ajattele vain itseään ja ulkonäköään

    • perklkee..

      Voi vittu teitä kakaroita. Ns. "kovikset" ja tommoset koulukiusaajat luulee olevansa jotain yläasteikäsenä ja voi olla että tytöt onkin niiden perässä siinä vaiheessa mutta aikuisiässä hyvännäköset naiset tulee menestyvän ja kovaa liksaa nostavan miehen perässä ja karttaa jotain pikkupalkalla kituuttavia amisksesta valmistuneita "koviksia". Kun ne ei tunnetusti pärjää koulussa (eivät edes haluu) joten ei niistä tule aikuisenakaan mitään. Aikuisena ei rehentelyllä ja itseään paremmin menestyviä (nuorten kielellä "nörttejä") kiusaamalla enää pärjääkkään vaan tilanne kääntyy vähäniinkun toisinpäin.

      Tämä on nähty monta kertaa ittenikin kohdalla, kun esim. baarista lähtiessä starttaa kalliilla bemarilla ja rääsyinen kaveri tupakki huulillaan jollain köyhän menopelillä, niin arvaatte kumman matkaan ne parikymppiset blondit useemmin lähtee

      • James-95

        Onkohan nyt näin. Aikuisena, kun tytöt etsivät vähän pidempää suhdetta, voi taloudellisella tilanteella olla merkitystä enemmän tai vähemman. Mutta hyvin usein yhden illan jutut menevät näille playereille, koska heillä on korkea itseluottamus ja usein he omaavat hyvän ulkonäön.


    • Poika -97

      Mä oon ujo ja se ärsyttää mua ihan sairaasti. Mä punastun erittäin helposti, ja koulussa vähän alle puol luokkaa (=melkein kaikki pojat) rupee ulvomaan jotain "paloauto" juttua ku punastun. Se jos mikä on ärsyttävää.

      Mutta onneksi en ole niin ujo kaveri porukassa (jos niitä kavereiks voi sanoa, yleensä ihan normaaleja, mut joskus kusipäitä). Niiku esim riparilla oli yks tyttö, joka vaan tuli puhuu, ja sit joku 10min päästä ku oltii tutustuttu, nii oli paljon helpompi puhua. Sit olin melkein koko riparin sen tytön kanssa samassa porukassa (välil yhen kaverin kanssa). Loppujen lopuks ihastuin kyseiseen tyttöön, mutta en voinut tehdä mitään 1.koska sillä oli jo poikaystävä ja 2.en olis uskaltanu sanoa mitään, ettei kaverisuhde menis poikki.

      Sitte on yks juttu, minkä kuulin Skypessä, ku mun kaveri puhu yhelle toiselle kaverille, ja mä olin just lähteny tekee jotain, eikä se kaverk tienny, että mä kuulisin. Siis, se sano, että mä tuun todennäklsesti tapaamaan paljon tyyppejä, jotka puhuu paljon. Me oltii just puhuttu yhestä meidän luokkalaisesta, miten ärsyttävä se on, ku se puhuu vaa koko ajan ja vaa ittestään ja keksii ihme tarinoita. Semmosia siis tapaisin paljon, koska mä en paljoo siinä porukassa puhu just tän saakelin ujouden takia. Nyt ku ajattelen, nii se ripari tyttöki puhj paljon (mutta ei liikaa eikä ittestään), ja siks mun oli helppoa olla sen kanssa.

      Vielä 1 juttu tuli mieleen (sori). Viime vuonna, ku olin ihastunu yhteen luokkalaiseeni, nii aina ku se puhu mulle, nii punastuin aika paljon, ja nyt se varmaa luulee, että oon ihan outo. En sentää oo enään ihastunu siihen.

      Sori, että tästä tuli tämmönen vuodatus. Oli vaan pakko päästä avautumaan tästä aiheesta.

      • Poika -97

        Oho, väsyneenä tuli kirjoitusvirheitä.


    • cyftlt

      Ujous on tietyissä määrin söpöä :) ite ainakin tykästyn herkemmin rauhallisiin, taiteellisiin, mukaviin mutta kuitekin huumorintajuisiin ihmisiin, jotka eivät esitä mitään.

    • jupe-98

      Mää nyt tavallaan vastaan nuihin.

      Mun luokalle tuli puolivuotta sitte sellanen poika jota oli kiusattu sen takii et kaikki tytöt tykkäs siitä ku se oli nii söpö ja se oli hyvä koulus. Sen kiusaamisen takii siitä tuli tosi ujo ja ku se tuli mun kouluu nii se oli tosi varauksellinen ja hiljanen jotenki vähitelle meistä tuli "bestiksiä" ja sain sen luottamuksen ja kohta se pysty puhuu mitä vaa mulle ja oli oma itsensä. Nykyää ollaan yhes siis iha parisuhtees. Tän tarkotuksena oli et kyllä niistä ujoistaki saa puserrettuu ulos asioita et niille pitää antaa luottamusta.

      Sori kirjotusvirheet kosketusnäytöllä 5 aikaa aamulla kirjotin.

    • Justnkijh

      1. Mitä mieltä te tytöt ootte ujoista/hiljaisista/rauhallisista/vähäpuheisista yms. pojista? -no musta ihan ok, ja jos on hyvännäkköi ja söpö ni se tekee siit just ihanan:-) jos on ujo! Mutku itekki oon tosi ujo poikien seuras, ni kylhä se vähä kiusallista on.
      2. Onko ujot pojat aivan säälittäviä tapauksia?- no riippuu pojasta, mut ei nyt sentää.
      3. Jääkö ujo poika ikuisesti ilman tyttöystävää? Onko ujolla pojalla oikeus tyttöystävään?- no jos ei mitää puhu ja tyttö aina joutuu alottaa ni en tiiä, mut edelleenki jos se on söpö ni

    • 15veeeeegirl

      1. Mitä mieltä te tytöt ootte ujoista/hiljaisista/rauhallisista/vähäpuheisista yms. pojista?
      - no ihan kivoja ja ihania nekin on ;) mutta tietysi itse en tykkää tavallaan niin hiljasista ettei edes uskalla puhua...
      2. Onko ujot pojat aivan säälittäviä tapauksia?
      - säälittäviä on just ne kovis-pojat
      3. Jääkö ujo poika ikuisesti ilman tyttöystävää? Onko ujolla pojalla oikeus tyttöystävään?
      - en usko moiseen että ujo poika jäisi ilman tytsyä , ja tottakai on oikeus ! itekki rakastunu oon hiljaisempaan poikaan ;)

    • Mä oon just tuollane ujo poika. Mä pelaan ite futista nii joukkuekavereiden kans puhun aika paljonki. Mä tosiaan pidän enemmän just ujoista tytöistä sehän on just kaunista mun silmään.
      Tarkoitan nyt sitä sisäistä kauneutta. Mun ainut suhdeki joka päätty jo alko siitä et tyttö tuli ite sanoo et on ihastunu.

      Mun mielestä jokaisella ihmisellä on oikeus löytää kumppani itelleen on sitten ujo tai ei. Mun on omasta mielestäni jopa helpompi tutustuu ihmiseen netin kautta kun kasvokkain. Esim Facebookissa.
      Ujous tuo ainaki omaan päähäni tietynlaisen turvan tunteen. Johtunee siitä et suurinosa kavereistani on kaikkee muuta kun ujoja.

      Musta just se on säälittävää et pitää hirveetä metelii itestään. Ihan sama kumpi sukupuoli on kyseessä. Täähän on vaan mun mielipide.

      Kyllä minäki jostain ujon tytön löydän. :)

    • Teinipellet...

      Aloittaja 13v ja neitsyt... mitä sitten?

      Mikä ihme tässä nuorten yhteiskunnassa on, että pitäs päästä neitsyydestä eroon liian aikaisin?

      • Teinipellet...

        Tää nyt meni väärään...


    • 19+3
    • ....

      1. Kivoja mut jos esim.suhdetta aattelee nii voi edet hitaasti mut eihän se haittaa :)
      2. No ei todelkaa oo säälittävempii on kovikset :)
      3.uskon kyl et kaikille on joku ja tottakai ujoillaki on oikeuksii samallain ku koviksil
      4.ite oon ollu ujon jätkän kaa ja tietysti on
      5.se on oikeesti ihan hirveen söpöö :)
      6.no kaverina kannustaisin ja voihan sitä sanoo vaikka kaverille et se voi mennä sanoon sille tai sit antaa sille tytölle lappu mis lukee se et joku tykkää siit :)

    • poika 14 wee

      Meijän luokalle tuli vähän aikaa sitte uus hyvännäkönen tyttö ja mä ihastuin siihe tietysti heti. Mutta en uskalla puhuu sille mitää face to face mut ollaan jo fb:ssä puhuttu aika paljon. Nii voisinko saada apua siihe että uskaltasin mennä puhuu sille?

    • poitsu15

      Yleensä kun oon kaveriporukassa jossa on vielä pelkkiä poikia en ole ujo ja puhun muille ihan normaalisti mutta ei tarvii tulla kun yks tyttö kaveriporukkaan niin en enää sano sanaakaan ellei joku kysy jotain multa. Varsinkin jos ihastus tulee niin sillon tekis vaa mieli lähtee pois kun jään yleensä ulkopuolelle kun en enää uskalla puhua. Mutta jos joudun sattumoisin kävelemään tytön kanssa samaa matkaa kotiin koska on sama reitti tai jäämään johonkin joka on tosi harvinaista niin saatan keksiä pari sanaa sanottavaa jonka jälkeen on vaan tosi hiljasta ja molemmat kahtoo muualle tai räplää kännykkää. Mun vaan kannattaa varmaa oottaa että joku tulee puhumaan mulle kun ei musta ole mihinkään. Tää ujous on vaan niin *********.
      Se on oikeesti niin vaikee poistaa toi ujous. Helpommin sanottu kun tehty...

    • Anonyymi

      Moi olen itse ujo ja tykkään yhdessä pojasta mutta olen liian ujo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe