AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / suomi24 treffit

suomi24 treffit

1 Vastausta 209 Lukukertaa
Ajattelin, että tossa suomi24 treffipalvelussa ois ihan fiksua hommata toi tositarkoituksella paketti, ettei viestit ja vierailjat lopu kesken, joten päätin hommata sen. Olen käyttänyt palvelua jo pari viikkoa ja huomannut erään pullonkaulan tässä treffi palvelussa. Kummastelen sitä, kun mun profiilia on kattonut useat kymmenet käyttäjät, mutta yksikään ei oo ottanut yhteyttä. Päätinpä tehdä haun 18-23 vuotiaista käyttäjistä ja yllätys yllätys vain muuttamalla oli toi tositarkoituksella paketti useasta sadasta haku tuloksesta. Herää siis kysymys siitä että käyttääkö porukka tätä palvelua vai ei ja jos käyttää niin miksi heillä ei ole tätä lisäpalvelua. Musta tuntuu siltä että toi tositarkoituksella paketti ois vähä niin ku edellytys. Tästä eteenpäin sana on vapaa.
Miten niin edellytys?

En ainakaan aio laittaa penniäkään yhteenkään nettitreffi palveluun.
Aivan sama mikä deitti niin olen kuullut miten paskaa se toiminta on.

Osa kuvittelee että homma paranee sillä että joku asia tulee maksulliseksi kun sitten siellä otetaan asiat "vakavammin". Niinhän se muuttuukin ja sen jälkeen ne jotka maksavat etsivät niin utopisilla kriteereillä porukkaa ettei mitään väliä tai sitten ovat niin epätoivoisia että se näkyy joka paikkaan.

En nyt ymmärrä mitä sinä sillä "tositarkoitus" paketilla teet. Kuvitteletko että se tarkoittaa sitä että joku on sitten enemmän tosissaan kuin muulloin?

Ota sinä yhteyttä jos ne eivät ota sinuun.
 /   /  / suomi24 treffit

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

E-Kontakti

LÖYDÄ SE OIKEA!

Hae sinkkuja Suomen suurimmasta nettideittisivustosta E-kontakti.fistä. Löydä seuraa jo tänään!

Haen naista:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Haen miestä:  25-34 v.  35-49 v.  50+ v.
Match.com

Etsitkö seuraa pimeneviin iltoihin?

Meiltä löydät tuhansia suomalaisia sinkkuja, nyt myös mobiilissa! Luo ilmainen tili ja kokeile heti! Turvallinen ja helppo tapa löytää elämäsi kumppani!

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta