ERITTÄIN HUONO TYÖPAIKKA : PYYNIKIN TENNISKENTTIEN KIOSKI

JÄRKYTTYNYT

En suosittele kenellekkään Pyynikin tenniskenttien kahvilan ylläpitoa työpaikkana!!
Tästä työstä löytyy niin paljon huonoja puolia että aion luetella niistä tässä:

- ei sunnuntailisää palkassa
- ei iltalisää palkassa
- suuri vastuu annetaan heti ekana päivänä (opettele hinnat ja kassakoneen käyttö 10min)
- Rosendahlin rannassa toimivassa kioskissa ei ilmastointia
- kioskin siisteydestä ei ole huolehdittu hyvin
- työntekijöiden asennetta voisi parantaa
- työhön kutsutaan vain aurinkoisina päivinä
- yksin työskentely -> aurinkoisina päivinä kova kiire
- työntekijöille ei ole pukukaappeja, kunnon ruokataukoja

tässä nyt osa niistä huonoista puolista. Enkä varmasti työskentele tuossa paikassa enään ikinä! Käy ihan sääliksi jotka sinne ensi kesänä menevät!!!

EN SUOSITTELE!

12

5394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työ kunniaan!

      kertoi ilmeisistikin joku löysä teinivätys, jonka pitäisi saada kaikki ilmaiseksi ja heti?

      • Tennis + olut

        Tuosta paikasta saisi todella viihtyisän muutaman olusen ottopaikan tai viinerin ja kahvin nautiskelupaikan ... mutta sellaista siitä ei ole tehty, vessat räjähtäneet ja terassi kulahtanut.

        Ottaisi nyt joku asiakseen pistää tämä paikka kuntoon!


      • c

        Tes:ta alempi palkaus ja puutuvat lisät eivät ainakaan mulle kerro siitä, että työantaja arvostaisi työntekijää. Ensimmäinen vastaajahan voi sitten mennä sinne töihin, jos palkka houkuttelee...


      • Kerro kaikille
        c kirjoitti:

        Tes:ta alempi palkaus ja puutuvat lisät eivät ainakaan mulle kerro siitä, että työantaja arvostaisi työntekijää. Ensimmäinen vastaajahan voi sitten mennä sinne töihin, jos palkka houkuttelee...

        Ensimmäinen vastaaja luullakseni omistaa paikan.


    • olisiko kannattanut VAATIA lisät jälkikäteen työnantajalta??

    • nippelitieto

      Lisäänpä tähän parin vuoden jälkeen. Tosiaan.. sain potkut, koska pyysin kirjallista työsopimusta. Ne nuoret ketkä sinne menevät OTTAKAA selvää oikeuksistanne. Suuri helpotus, että en itse astunut tähän ansaan.

      • ikävä työ

        Itsekin olin kyseisessä paikassa töissä ja uudestaan en ole menossa... Ei ihme, että joka vuosi hakevat uusia työntekijöitä. En ihmeellisempää toimintaa monesti ole nähnyt.


    • ei nim

      Jos sait potkut, koska pyysit työtodistusta,niin miksi et haastanut työnantajaa oikeuteen? Työnantaja olisi myös joutunut maksamaan sunnuntaikorvaukset korkoineen, jos olisit vaatinut ne.

      • nippelitieto

        Tarkoitin TyöSOPIMUSTA. kävin paikkaan tutustumassa ennen suullisesti sovittua työnalkamispäivää, ja pyysin sopimuksen kirjallisena, mutta ei irronnut. Ilmoitin PAMiin ja pistivät merkinnän yrityksen tietoihin. Olisin voinut haastaa oikeuteen jos olisin välttämättä halunnut mennä sinne takaisin, mutta ei kiitos. Jonkin verran itsesuojeluvaistoa kuitenkin..


    • työtön

      Itse olin yhden päivän töissä ja olisin kyllä jatkanut, mutta eivät halunneet kirjoittaa sopimusta. Silti voin kyllä siinä mielessä suositella, että ihan mukava päivä oli ja päivän palkka käteen. Eli jos on äkillinen rahantarve niin sinne vaan!

    • Kastrullen

      Tollaset rahanpesijät pitäis laittaa kuriin, käytetään hyväksi nuoria, ei takuulla maksa veroja, sosiaalimaksuja, eläkemaksuja, Antaa rahan käteen, näistä on koko kevät varoitettu TV mainosissa. Olkaa nuoret tiukkana.

    • Moona K.

      Tahtoisin tuoda omat kokemukseni mukaan keskusteluun, jos tätä viestiketjua joku ensi kesän työnhakija päätyy lukemaan.

      Olin koko viime kesän (touko-elokuun) Pyynikin tenniskentän kahvilassa kesätyöläisenä ja viihdyin hyvin. Paikassa pärjää, kun on oma-aloitteinen, aktiivinen ja joustava. Pitää tykätä asiakaspalvelusta ja sietää kiirettä. Töitä on silloin, kun on asiakkaita. Hyvällä säällä täytyy joskus venyä, sadekelillä töitä ei välttämättä ole lainkaan - tilannehan on sama esimerkiksi jäätelökioskeissa.

      Kaikki käytännön asiat hoituivat osaltani ja huolehdin myös itse oikeuksistani. Minulla oli kirjallinen työsopimus, palkat maksettiin TESin mukaan ajallaan - asianmukaiset lisät mukaan lukien. Töiden päätteeksi sain kirjallisen työtodistuksen sekä lomakorvaukset.

      Homma on vastuullista, mutta myös hyvin vapaata. Toisinsanoen juuri niin kivaa tai epämiellyttävää kuin siitä itselleen tekee. Sanoisin, että paljon on omasta asenteesta ja motivaatiosta kiinni. Työkaverit Pyynikillä olivat ihania ja tekivät kiirepäivistäkin mukavia. Hyvän hengen ja työympäristön luominen on paitsi pomon, myös työntekijöiden vastuulla.

      Tämä nyt siis toisenlaisena näkemyksenä paikasta ja vastapainona kaikelle negatiiviselle kommentoinnille. Jos omaa alaa vastaavia töitä ei ensi kesäksi löydy, harkitsen jatkoa tenniskahvilassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe