Verisuonet pullistuu ranteissa

Onko vaarallista?

ja kämmenen päällä. Lisäksi ranteen sisäpintaan sattuu. Mistä voi olla kyse? Verenpaine hyvä, 110/62. Käytössä Lyrica ja Triptyl. Kiitos etukäteen neuvoista.

12

9102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MM
      • Onko vaarallista?

        oireista monta.. Pahin pullistuminen kesti muutaman minuutin, mutta ihmeellinen jomotus jäi kyynärtaipeeseen asti. Tapahtui molemmissa käsissä, vain toinen on kipeä. Ovat vieläkin normaalia enemmän koholla. Tuo homealtistuminenkin on periaatteessa mahdollista, mutta tulisiko noin yhtäkkiä?


      • MM
        Onko vaarallista? kirjoitti:

        oireista monta.. Pahin pullistuminen kesti muutaman minuutin, mutta ihmeellinen jomotus jäi kyynärtaipeeseen asti. Tapahtui molemmissa käsissä, vain toinen on kipeä. Ovat vieläkin normaalia enemmän koholla. Tuo homealtistuminenkin on periaatteessa mahdollista, mutta tulisiko noin yhtäkkiä?

        Menetkö läpi tuon testin kohta-kohdalta ja kerrotko numerot-mitkä täsmää.
        Kun mittaat lämmön 5-10'kertaa vuorokaudessa, niin saatko mittausten keskiarvoksi 37.0-37.1, vai jotain muuta?
        Onko tuo verenpaineen arvo saatu vp-mittauksella juuri silloin, kun suonet ovat olleet koholla-vai perustuuko useamman mittauksen keskiarvoon?

        Yleensä tuo verisuonien pullistuminen tulee juuri silloin, kun sisäilman toksiini-pitoisuus on suurimmillaan. Ja pirullisinta on se että suurin osa kv-homeista ei haise ollenkaan, jolloin altistus voi olla päällä vuosia ja ihmetellään vain näitä outoja oireita. Vasta tasolla 15-20'oiretta olet herkistynyt niin paljon että pystyt haistamaan kv-homeen. Ja siltikin on vielä yksi epävarmuustekijä: Pystytkö yhdistämään haistamasi hajun kv-homeen hajuun.

        Sen verran vaarallisuudesta: Tässä vaiheessa ei ole vaarallista, mutta voi 10-20'vuodessa käydä kohtalokkaaksi.
        Jos mahdollista niin rupea syömään noita kolmea tärkeintä mh-bakteeria(L-a, L-b ja Bif) 10-20'miljardia bakteeria/vrk siten, että otat mhb.t 3-tuntia muiden lääkkeiden jälkeen. L-b bakteeri on turvallinen "antibiootti", eli tavallaan hoidetaan tulehduksia koko ajan, eikä haittaa ole jatkuvasta käytöstä, vaan pelkästään hyötyä.
        Tällä hetkellä käyttökelpoisia mhb-tuotteita ei ole Suomessa kuin nuo kolme: mhb-tuote'1, mhb-tuote-'2 ja mhb-tuote'2. Tsekkaa listalta mahdolliset mhb-tuotteen valmistuksessa käytetyt sinulle haitalliset oheis'aineet, itse bakteereille et voi olla allerginen! Listattu tietoineen tuolla:
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteerituotteet,_oikeat_bakteerit_sisaltavat.html


      • MM
        Onko vaarallista? kirjoitti:

        oireista monta.. Pahin pullistuminen kesti muutaman minuutin, mutta ihmeellinen jomotus jäi kyynärtaipeeseen asti. Tapahtui molemmissa käsissä, vain toinen on kipeä. Ovat vieläkin normaalia enemmän koholla. Tuo homealtistuminenkin on periaatteessa mahdollista, mutta tulisiko noin yhtäkkiä?

        Jotta näkyvä verisuonien pullistuma on mahdollinen, niin tämä kudos'ilmiö tulee hitaasti-vaivihkaa. Itse reaktio tulee muutamassa minuutissa.

        Nuo mh-bakteerit(3-kpl) pitää olla juuri noita mainittuja bakteereita. Hoidot eivät onnistu millä tahansa bakteerilla!
        Kun alat syömään noita mh-bakteereita, niin pidätkö kipupäiväkirjaa. Nimittäin tässä on tullut mielenkiintoisia kuviota kivun poistumisen suhteen: torstaina (4.2.2010) sain tekstiviestin eräältä potilaalta; Hän kertoi päässeensä kivuista eroon 3'vrk.ssa mikä kuullosti uskomattomalta, että kivut poistuisi näin nopeasti.


      • Onko vaarallista?
        MM kirjoitti:

        Jotta näkyvä verisuonien pullistuma on mahdollinen, niin tämä kudos'ilmiö tulee hitaasti-vaivihkaa. Itse reaktio tulee muutamassa minuutissa.

        Nuo mh-bakteerit(3-kpl) pitää olla juuri noita mainittuja bakteereita. Hoidot eivät onnistu millä tahansa bakteerilla!
        Kun alat syömään noita mh-bakteereita, niin pidätkö kipupäiväkirjaa. Nimittäin tässä on tullut mielenkiintoisia kuviota kivun poistumisen suhteen: torstaina (4.2.2010) sain tekstiviestin eräältä potilaalta; Hän kertoi päässeensä kivuista eroon 3'vrk.ssa mikä kuullosti uskomattomalta, että kivut poistuisi näin nopeasti.

        mh-bakteeria voi ostaa? Apteekista? Verenpaineeni on mitattu saman päivän iltana eli ei juuri tuolla hetkellä, kun suonet pullistuneet. Lämpöni on pikemminkin alhainen, n. 36,1-36.3 välillä.


      • MM
        Onko vaarallista? kirjoitti:

        mh-bakteeria voi ostaa? Apteekista? Verenpaineeni on mitattu saman päivän iltana eli ei juuri tuolla hetkellä, kun suonet pullistuneet. Lämpöni on pikemminkin alhainen, n. 36,1-36.3 välillä.

        Mhb-tuote1:näillä on oma myyntiverkostonsa-puh.nro=tekstissä. Mhb-tuotteet:2-6 saat joko luontaiskaupasta, tai apteekista.
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Maitohappobakteerituotteet,_oikeat_bakteerit_sisaltavat.html

        Tai voit monistaa mhb.ta itsekin jos pystyt käyttämään hapanmaitotuotteita, ohje linkin lopussa.
        Sekä teksteistä selviää miksi noista bakteereista meillä kaikilla on pulaa-
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kadonneiden_mh-bakteereiden_arvoitus.html

        Vielä; mittaatko lämmön just silloin, kun suonet ovat pullistuneet.


    • Minnumummu

      hermosto vähän heittää. Se on itsetoimiva hermosto, joka säätelee monia elimistön aioista, kuten esim. verenpainetta. Kyllä mullakin suonet välillä lääjenevat kämmenselissä ja muuallakin. Silloinhan verenpaine laskee, kun suonten tilavuus kasvaa. Pulssin ja verenpaineen säätely on monimutkaista, siihen vaikuttavat mm. hormonit ja kaksi toisilleen vastavaikutteista autonomishermoston osaa. Voimakas adrenaliinireaktio (pelästyminen, stressi) supistaa suonia toisaalla ja laajentaa esim. lihaksisssa (pakene!). Toisilla säätely toimii huonosti, esim. ylösnoustessa. verenpaine ei säädy tarpeeksi nopeasti (laskee liian alas), ja voi pyörryttää. Toisilla taas tapahtuu ylilyöntejä, eli istumasta seisomaan noustessa pulssi voi nousta yli sadan ja verenpaine 30 yksikköä. Näiden takana ei välttämättä ole mitään vakavaa, vaan kysymyksessä on ominaisuus.Minäkin olen jo yli kuuskymppinen. Näitä ongelmia on ollut monta vuosikymmentä, mutta ei niille ole paljon tehtävissä.

      Tosin joskus voi tulla semmoinen verisuonitulehdus, joka saattaa ilmetä mm. pullotuksena.

      Voisivatko nuo sinun lääkkeesi aiheuttaa sellaista? Esim. tarkoituksena rentouttaminen ja verenpaineen alentaminen. En tiedä niistä.

      • MM

        >>>>>>>>>>>>Minäkin olen jo yli kuuskymppinen. Näitä ongelmia on ollut monta vuosikymmentä, mutta ei niille ole paljon tehtävissä.


      • Onko vaarallista?
        MM kirjoitti:

        >>>>>>>>>>>>Minäkin olen jo yli kuuskymppinen. Näitä ongelmia on ollut monta vuosikymmentä, mutta ei niille ole paljon tehtävissä.

        Minnumummu. On todella outo juttu, pelottavaa kovasti. Taustalla on selvittämätön sairastuminen, muitakin oireita paljon, rauhasten ja imusolmukkeiden turvotusta, useita kuukausia kestänyt jo. Kun eivät vaan saa selvyyttä lääkärissä.. En nyt vielä haluaisi täältä lähteä, mutta todella pelottaa, mitä jos mitään ei löydy (= tutkita kunnolla) ja onkin vakavaa.


      • Onko vaarallista?
        Onko vaarallista? kirjoitti:

        Minnumummu. On todella outo juttu, pelottavaa kovasti. Taustalla on selvittämätön sairastuminen, muitakin oireita paljon, rauhasten ja imusolmukkeiden turvotusta, useita kuukausia kestänyt jo. Kun eivät vaan saa selvyyttä lääkärissä.. En nyt vielä haluaisi täältä lähteä, mutta todella pelottaa, mitä jos mitään ei löydy (= tutkita kunnolla) ja onkin vakavaa.

        kerrottu tämä verisuonten pullistuminen. Kertoi, että syömiset ja juomiset vaikuttavat, en ihan ymmärtänyt kaikkea (lääkärin suomenkieli joskus tökkii, hyvä ja mukava lääkäri kuitenkin..), mutta en kyllä ikinä elämässäni ole tällaista huomannut, eikä kukaan lähipiirissänikään ole törmännyt. Voiko olla mahdollista, kuulostaa niin uskomattomalta. Omissa ruokailutottumuksissani ei ainakaan ole mitään muutoksia tapahtunut kymmeniin vuosiin, korkeintaan terveellisempään suuntaan. Ihan tavallista terveellistä kotiruokaa kohtuudella.
        Onko kellään tietoa?


      • MM
        Onko vaarallista? kirjoitti:

        kerrottu tämä verisuonten pullistuminen. Kertoi, että syömiset ja juomiset vaikuttavat, en ihan ymmärtänyt kaikkea (lääkärin suomenkieli joskus tökkii, hyvä ja mukava lääkäri kuitenkin..), mutta en kyllä ikinä elämässäni ole tällaista huomannut, eikä kukaan lähipiirissänikään ole törmännyt. Voiko olla mahdollista, kuulostaa niin uskomattomalta. Omissa ruokailutottumuksissani ei ainakaan ole mitään muutoksia tapahtunut kymmeniin vuosiin, korkeintaan terveellisempään suuntaan. Ihan tavallista terveellistä kotiruokaa kohtuudella.
        Onko kellään tietoa?

        että liittyy syömisiin ja juomisiin. Nimittäin kun mennään yli 30-vuotta taaksepäin, niin selitys löytyy maitotuotteista hävinneisiin mh-bakteereihin, miksi ovat kadonneet selviää tuolta-
        http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kadonneiden_mh-bakteereiden_arvoitus.html


    • m183900

      Minulla samanlaisia oireita, kesäisin pahempia (juuri nyt todella pahoja). Olen huomannut,tai epäilen seuraavaa: että imusolmukkeet turpoavat kainaloissa,joka aiheuttaa veren huonoa kulkemista käsissä. Kättä särkee ja kainaloa erityisesti,kun nostaa käden ylöspäin niin verisuonten turvotus häviää välittömästi. Paljon muitakin oireita on. Olen melko varma siitä että asun hometalossa. Olen syönyt proobiootteja,mutta liian pienellä annostuksella (kalliiksi tulee). Lääkärissä ramppasin joku vuosi sitten,en mene enää. Kokeita otettiin ja mitään vikaa ei ollut, psyykenlääkkeitä tarjottiin ja virnuiltiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe