kuuluu olla tupakset nykyään! KAIKKIEN pitäisi tunnistautua ensimmäisen kerran tupaksilla hakiessaan lainaa. Jos jostain paikasta saa vielä vippiä ilman verkkopankkitunnuksia ensimmäisellä kerralla, niin sakkoa napsuu.
...että aina kun joku alkaa tällä palstalla keskustelemaan Tupaksesta, siitä seuraa välittömästi ryöppy trolliviestejä. Ihan niinkuin tämä aihe olisi arka jollekin osapuolelle, mutta miksi se olisi ja kelle?
Tupas on turvallista tunnistaumista tarkoittava lyhenne.
Käytännössä tarkoittaa tällä hetkellä sitä, että tunnistautumiseen
tarvitaan pankkitunnukset. (Tupasta ei varsinaisesti saada mistään tms,
vaan kyse on järjestelmästä - mikä vaatii pankkitunnuksia, jotka
saa pankista.
vittu ei voi ku nauraa noille "mistä saa tupaksen" ja saako tupaksen jos on jossain muualla jo tupas ei helevetti nauran vielä sillonki ku tajuutte miten tyhmiäootte:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:
TUPAS ON vittu OHJELMA JOLLA ESIM PIKAVIPPI YRITYKSET TARKISTAVAT ETTÄ OLET SE KUKA SANOT OLEVASI ELI NÄKEVÄT SOTUN (SIIS vittu HENKILÖTUNNUS) JA LUOTTOTIEDOT YNNÄ MUUT.
TARVITSET PANKKITUNNUKSET JOTTA VOIT TUNNISTAUTUA TUPAS PALVELULLA.
mä luulen, että sulle ei mikään vippifirma myönnä tupasta. Ethän edes näytä ymmärtävän mikä se on. Luuletko tosiaan, että pikavippifirmat myöntävät jotain ohjelmia ? HOOHOOOOOOO
googleta; tupas. ja jos et tiedä mitä tarkoittaa googlettaa, sä et varmaan tarvi tietokonettakaan, heitä sill vaikk vesilintua tai se vesilintu sais heittää sillä tietsikalla sua.
siis tää oli kertakaikkisen naurettavin viestiketju, mitä täällä on ollut. vai suurempia tupaksia, kun toisessa paikassa tupas menoss perintään. joo, se oliskin kiva; tupakset perintään, ei käytetä rahaa enää ollenkaan. VAIHDAMMA RAHAN TUPAKSEEN, KOSKA TUPAS ON MITÄ ILMEISEMMIN KÄYPÄ MAKSUVÄLINE. en tiä itkiskö vai naurasko vai tekis nii, ett vaihtas itkun nauruun ja naurun itkuun, nyt kun kerran on ruvettu vaihteleen maksuvälineitä, nii miksei sitä sitt vois vaihdella kaikkee muutakin. joo, ja kohta maksellaan oravannahoilla tupaksia.
nyt ryömi vastailemaan ? Heittelee vesiluntuja tietokoneilla, ääliö. "VAIHDAMMA RAHAN TUPAKSEEN, KOSKA TUPAS ON MITÄ ILMEISEMMIN KÄYPÄ MAKSUVÄLINE." No on siinä yksi pölkkypää, ei tiedä ettei tupaksi noin vaan jaella, jos on yhden saanut toisen saaminen samasta paikasta ei käy muuten kuin hyvillä luottotiedoilla. Kaiken maailman tolloja täällä pyörii vastailemassa.
VIESTI TEILLE KAIKILLE JOTKA PUHUTTE TUPAKSESTA KUIN SE OLISI JOKU.. vittu EN TIIÄ MIKÄ VETÄKÄÄ ITTENNE............ SITTEN NOUSKAA YLÖS JA ............... ITSENNE.
että alkuperäinen kyssäri jää helposti taka-alalle. Olet oikeassa, kaikissa paikoissa pitäisi olla tupakset, mutta kaikkien paikkojen pitäisi myös noudattaa lakia...
sori, mutta mulla oli oikeesti hauskaa, tää on hauskin viestiketju mitä tähän asti on ollu tupaksia laitetaan perintään ym. ym. no, meillä jokaisella on omanlaisemme huumori, et ilmeisesti ymmärtännyt mun huumoria.
ja tiedän varsin hyvin, mikä tupas on, mun ei tarvii sitä keltään kysellä, niinkuin joidenkin, jotka ilmeisesti varmaankin itse tietävät, mikä on tupas, mutta tulevat tänne vaan toisten aikaa haaskaamaan kysymyksillään, että mikä se on ja tupas menee perintään ym. heippa!
SIIS ERÄPÄIVÄHÄN ON SE MINKÄ VOI HAKEA NIILLÄ TUPAKSILLA PAITSI JOS ON TUPASTIEDOTMENNEET JA VUOKRAASUNTOAKAAN EI SAA ELLEI HOMMAA UUSI TUPAKSIA UUDELLA NIMELLÄ NO SIIS JOS SUL ON ESIMERKIKS 5ERÄPÄIVÄÄ PERINNÄS NI SÄ VOIT MENNE TÄNNE www.tupas.eräpäivä.on.homo.com ja sielt voi hakee ainaski 10ERÄPÄIVÄÄ JOS ON SIIS TUPAKSET KUNNOSSA SUOSITTELEN KUITENKIN ETTÄ EI KANNATA OTTAA YLI 7ERÄPÄIVÄÄ VAAN KANNATTAA OTTA MIELUUMMIN YKSI VAHVISTUSVIESTI JOLLA MAKSAT KAIKKI ERÄPÄIVÄT JA TUPAKSET POIS
OKEI NYT MEEN TEKEE ITSARIN MOI.
KAIKISSA
kuuluu olla tupakset nykyään! KAIKKIEN pitäisi tunnistautua ensimmäisen kerran tupaksilla hakiessaan lainaa. Jos jostain paikasta saa vielä vippiä ilman verkkopankkitunnuksia ensimmäisellä kerralla, niin sakkoa napsuu.Älä ole
tollainen hyväuskoinen idiootti. Tälläkin hetkellä löytyy ainakin 40 paikkaa ilman tupaksia eikä ne mitään sakkoja saa.On mielenkiintoista...
...että aina kun joku alkaa tällä palstalla keskustelemaan Tupaksesta, siitä seuraa välittömästi ryöppy trolliviestejä. Ihan niinkuin tämä aihe olisi arka jollekin osapuolelle, mutta miksi se olisi ja kelle?Hei camoon
Tupas on turvallista tunnistaumista tarkoittava lyhenne.Käytännössä tarkoittaa tällä hetkellä sitä, että tunnistautumiseen
tarvitaan pankkitunnukset. (Tupasta ei varsinaisesti saada mistään tms,
vaan kyse on järjestelmästä - mikä vaatii pankkitunnuksia, jotka
saa pankista.
vitun pellet
vittu ei voi ku nauraa noille "mistä saa tupaksen" ja saako tupaksen jos on jossain muualla jo tupas ei helevetti nauran vielä sillonki ku tajuutte miten tyhmiäootte:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:TUPAS ON vittu OHJELMA JOLLA ESIM PIKAVIPPI YRITYKSET TARKISTAVAT ETTÄ OLET SE KUKA SANOT OLEVASI ELI NÄKEVÄT SOTUN (SIIS vittu HENKILÖTUNNUS) JA LUOTTOTIEDOT YNNÄ MUUT.
TARVITSET PANKKITUNNUKSET JOTTA VOIT TUNNISTAUTUA TUPAS PALVELULLA.
Itse olet PELLE
mä luulen, että sulle ei mikään vippifirma myönnä tupasta. Ethän edes näytä ymmärtävän mikä se on. Luuletko tosiaan, että pikavippifirmat myöntävät jotain ohjelmia ? HOOHOOOOOOOmitä vittua
mitä vittua sä selität "EI MYÖNNÄ TUPASTA" SIIS HÄH SIIS vittu EN LUULE OSAATSÄ LUKEE MITÄ JUST KIRJOTIN.PELLE MIKÄ PELLE,
EHKÄ SULLAKI VIELÄ JOSKUS HOHKAA. SIIHEN SAAKKA TURHA HAAVEILLA TUPAKSISTA, TOLLOOnko siis mahdollista saada
suurempaa tupasta, jos on toiseen paikkaan tupas menossa perintään ? Osaako kukaan auttaa ?tupas ja googletus
googleta; tupas. ja jos et tiedä mitä tarkoittaa googlettaa, sä et varmaan tarvi tietokonettakaan, heitä sill vaikk vesilintua tai se vesilintu sais heittää sillä tietsikalla sua.siis tää oli kertakaikkisen naurettavin viestiketju, mitä täällä on ollut. vai suurempia tupaksia, kun toisessa paikassa tupas menoss perintään. joo, se oliskin kiva; tupakset perintään, ei käytetä rahaa enää ollenkaan. VAIHDAMMA RAHAN TUPAKSEEN, KOSKA TUPAS ON MITÄ ILMEISEMMIN KÄYPÄ MAKSUVÄLINE. en tiä itkiskö vai naurasko vai tekis nii, ett vaihtas itkun nauruun ja naurun itkuun, nyt kun kerran on ruvettu vaihteleen maksuvälineitä, nii miksei sitä sitt vois vaihdella kaikkee muutakin. joo, ja kohta maksellaan oravannahoilla tupaksia.
Mikäs pilleristi tänne
nyt ryömi vastailemaan ? Heittelee vesiluntuja tietokoneilla, ääliö. "VAIHDAMMA RAHAN TUPAKSEEN, KOSKA TUPAS ON MITÄ ILMEISEMMIN KÄYPÄ MAKSUVÄLINE." No on siinä yksi pölkkypää, ei tiedä ettei tupaksi noin vaan jaella, jos on yhden saanut toisen saaminen samasta paikasta ei käy muuten kuin hyvillä luottotiedoilla. Kaiken maailman tolloja täällä pyörii vastailemassa.ratkaisu!
VIESTI TEILLE KAIKILLE JOTKA PUHUTTE TUPAKSESTA KUIN SE OLISI JOKU.. vittu EN TIIÄ MIKÄ VETÄKÄÄ ITTENNE............ SITTEN NOUSKAA YLÖS JA ............... ITSENNE.Huomaa, että sinulle
ei mikään paikka anna tupasta. "Sen näkkee naamasta, kun lakkaa tupasta saamasta".hei mikä tää
tupas juttu oikein on ?se..
tupas= tuu tänne niin tuuppasen sua, ja tarkistus on tehty..Tarkoittaako tämä, että
kukaan ei tiedä mitä tupas oikeasti tarkoittaa, vai eikö tarkoita? siis tupas.alkuperäinen kysymys?
eiköse ollut että missä on tupas käytössä? kaikissa ei nimittäin näy vieläkään olevan... hyvä esimerkki gsmlaina.fi ja vippipankki ynm. samanlaisetTässä näkee hyvin,
että alkuperäinen kyssäri jää helposti taka-alalle. Olet oikeassa, kaikissa paikoissa pitäisi olla tupakset, mutta kaikkien paikkojen pitäisi myös noudattaa lakia...hyvä lköklökö
sori, mutta mulla oli oikeesti hauskaa, tää on hauskin viestiketju mitä tähän asti on ollu tupaksia laitetaan perintään ym. ym. no, meillä jokaisella on omanlaisemme huumori, et ilmeisesti ymmärtännyt mun huumoria.ja tiedän varsin hyvin, mikä tupas on, mun ei tarvii sitä keltään kysellä, niinkuin joidenkin, jotka ilmeisesti varmaankin itse tietävät, mikä on tupas, mutta tulevat tänne vaan toisten aikaa haaskaamaan kysymyksillään, että mikä se on ja tupas menee perintään ym. heippa!
Kiitos, että sain tuottaa iloa,
olisiko seuraava pähkinä vaikka, että mikä se eräpäivä oikein on, tietääkö kukaan ?TAAS VAUHDISSA
SIIS ERÄPÄIVÄHÄN ON SE MINKÄ VOI HAKEA NIILLÄ TUPAKSILLA PAITSI JOS ON TUPASTIEDOTMENNEET JA VUOKRAASUNTOAKAAN EI SAA ELLEI HOMMAA UUSI TUPAKSIA UUDELLA NIMELLÄ NO SIIS JOS SUL ON ESIMERKIKS 5ERÄPÄIVÄÄ PERINNÄS NI SÄ VOIT MENNE TÄNNE www.tupas.eräpäivä.on.homo.com ja sielt voi hakee ainaski 10ERÄPÄIVÄÄ JOS ON SIIS TUPAKSET KUNNOSSA SUOSITTELEN KUITENKIN ETTÄ EI KANNATA OTTAA YLI 7ERÄPÄIVÄÄ VAAN KANNATTAA OTTA MIELUUMMIN YKSI VAHVISTUSVIESTI JOLLA MAKSAT KAIKKI ERÄPÄIVÄT JA TUPAKSET POISOKEI NYT MEEN TEKEE ITSARIN MOI.
huomio
kopioikaa toi osoite ja kattokaa oikeesti sielt saa hyvän tupaksen kertokaa sit mitä mieltä olitte on ihan oikee mesta