Huomenta
Enpä jaksanut pyöriä ja etsia oikeaa paikkaa ilmotukselleni joten tuuttaan sen tähän.
Haen siin kämppistä asuntooni (turhan iso asua yksin 52m2)
Olen itse tupakoimaton tapaus ja riehun aika paljon ulkona joten en ole kotosalla hirveesti, en omista kissa, koiraa, elefanttia tai seepraa en siis lemmikkieläintä ollenkaan. Vietän yöni usein jossain muualla jos olen luukuttamassa.
En pidä stereoita koko aika maksimi völyymilla tai muutakaan hönöile joka häritisisi kanssa asujan normi arkea, olen muuten 8-16 arjet töissä.
Asunto on ihan passeli kahdelle kaikkiin huoneisiin on ovet ja keittiö on ihan passelin kokone. Asunto on suht lähel kaikkee (viikin risma noin 1km ja pihliksen ässä ~600m.. ostaril on pari kutusta juottolaakin)
Asuntoon voidaan tehdä vuokrasoppari mutta asunto sopii myös ihan 1kk hätäpako vuokrasuhteelle (313.45e hanskaan = 1kk asumisoikeutta), mutta minimi aika on kuitenkin tuo 1kk joka maksaa sen 313.45€ johon sisältyy netti, lämpö, vesi ja systeemit.
Olen itse 25v ja erittäin hieno mies. Kannattaa harkita vaikka jos oot eukostas/miehestäs eroomassa tai opiskelija (vuokrasopmimus voidaan luoda sinullekkin)
Voitte tuuttaa kysymyksiä tai jotain muuta ihan mieleen juolahtaa joko mailiin
ErnoZz@gmail.com
Tai puhelimeen
0445747776
-Erno
oo lalaa
Kyllä kelpaisi, muru♥Juuri sopiva mies minun makuuni<3
-Mies Järvenpäästä
Korjaus
Paikkakunta on siis Helsinki ja kyllä tämä on ihan oikea ilmoitus.Ottakaa vaan rohkeesti yhteyttä.
-Erno
Entä
Kelpaako mies jolla on todettu hyvä perse, joka suostuu maksamaan luonnossa?Saako asunnossasi harrastaa saatananpalvontaa ja teurastaa uhreja?
Soittele
عربي
Noh hjoo
Missä päin Suomea tuo Heslinki oikein on? Mä hakisin kämppää tuolt Helsingin suunnalta ja voisin maksaa ekstaasina ton yhen kk:n vuokran. Mul sattuu olemaan tällä hetkellä ihan mukava satsi ni aattelin 40 tabuu hyvä hinta? Saat myytyä niiitä 10€ tabletti tai joillekin idiooteille (eli suurimmalle osalle) jopa 20€. Saat siis ihan hyvän tuoton niistä. Mun pitäis nimittäin vaihtaa paikkakuntaa iaka vikkelään, ku toi paikallinen välittäjä ei varmaan tykkää hyvää huomatessaan sen e-stashin hävinneen :DKämpäs Voi varmaa pitää "reivejä"? Voisin tuoda mun strobot ja savukoneet messiin?
Napaillasi ei ole kamalasti käyttöä joten toivon että saat myytyä noin 40 tabuu hyvä hintaan saat niistä noin 10€ tabletti tai joillekin idiooteille (eli suurimmalle osalle) jopa 20€.
Vuokranmaksu onnistuu vain siis käteisenä / tilisiirtona euroina.
Reivejä osoitteessani ei saa järjestää koska naapurin mummot kämisee koko aika jo nyt tekemisistäni (vaikka elelen hyvin hiljaa) Savukoneestasi ja stroboista voin vähän hyvittää ensimmäisen kuun vuokrasta riippeun laitteista.
Soittele
-Erno
Soittele
-Erno
Eli lyhyesti eläimet ei käy maksuksi vuokrasta.
Moro.
Etsin itse kanssa Helsingin seudulta kämppistä. Onko mahdollista että sinä maksat veden, sähkön ja netin? Koska itse en ihan periaatteesta niitä maksa. Vuokran hoitaisin käteisellä. Suomen markkahan on vielä aivan käypä käteinen? Minulla on suuri 10-pennisten kokoelma josta voisin vuokraani maksaa. Minä en tupakoi, käytä huumeita, käytä alkoholia. Yleensä en riehu kun juon kavereiden kanssa viinaa ja vedän Mömmöjä. Kerran kyllä talo paloi kun poltin tupakkaa. Eli miltä kuulostaisi tämä ilmoitus?Soittele 0700-123124
Vuokran maksu onnistuu käteisellä ja markan voi kätevänä kaverina käydä pankissa euroiksi vaihtamassa ja jos tämä on teille ylitsepääsemätön toiminpide veloitan ylimääräisen 50€ pankkiin kävely, asiointi, kävelytakaisin maksun.
Minulle on aikalailla ihan sama mitä mömmöjä vedät kavereittesi kanssa kunhan et haise hirveen pahalle koiranpaskojen syömisen jälkeen niin aivan se ja sama.
Ja jos et enää polta tupakkaa niin säilyy kotini jatkossa ilman tulipaloa.
Tykkään ilmoituksestasi se on virkeä siinä on semmoista harmonista hyvää fiilistä.
Soittele
-Erno
Luuletko...
Luulitko todella että tältä palstalta saisit ainuttakaan järkevää vastausta viestiisi? Turha toivo, suomi24:n palstat on tunnetusti avohoitopotilaiden ja muiden peelojen temmellyskenttä ja jos asiallisen viestin kirjoitat niin sheriffi poistaa sen...Tämä tuli ensimmäisenä mieleen eikä omalta kohdaltani ole vahinkoa sattunut jos ilmoitukseni täälläkin on.
En osaa ottaa kantaa Suomi24 käyttäjistä enkä tahdokkaan.
Aivan samaa mieltä kanssasi.
Yhdyn tuohon edelliseen vastaukseen.. Sais koko Suomi24 poistattaa netist mitään virkaa koko touhulla.......
vitun perverssiAino Metsälä
Hei,onko kyseessä kaksio vai kolmio? Onko saunaa,parveketta?
Työskentelen poliisin tarkkailu yksikössä, niin työaikani sijoittuvat 18-03, eli emme tulisi toisiamme edes paljon näkemään.
Saako huoneiston seiniä maalata? Ja onko sulla jo iso telkkari?
Vastaileppa ensiksi tänne, en viitsi yhteystietojani antaa kun vaikuttaa täysin huijaukselta viestisi :)
Sauna löytyy vain yhtiöstä (en ole käynyt katsomassa minkälainen sauna on)
Tottakai saatte maalata tosin jokainen seinä on edellisen asukkaan toimesta tapetoitu tuoreeltaan
Tilasin tuossa hetki sitten 46" television (tulee vasta maaliskuun lopussa)
Voitte laittaa Emailia tai soitella puhelimeen jos tahdotte
-Erno
todelaki
Muhammed pitä aina hauska! Keranki hä oli minu kansa kadula kerämäsä puteli ja huomasi naise joka oli tehny synti ja otan alkoholi. Site muhammed keksi huva jutu! Han oti naisesta kiini ja sano etä allah ehrank kurhe sabain! site han repasi naise mekon irti ja kato sen maaha. Sitte sano tule muka ahmed! mina menna muka oli tosi huva tuntune naine iso tisi ja tiuka pilu! Siihe jatettii sellanen huora.Mitä riivattua
52 neliötä muka liian iso yhdelle?? Mulla on 250 neliötä + varastot ja tallit ja silti ahdistaa!!Hei Erno!
Olisin hyvin kiinnostunut tulemaan kämppikseksi luoksesi. Millaisessa kunnossa asunto on, pölyinen? Olen itse menevä poikamies ja viihdyn paljon kotona. Omistan hamsterin (Peppa). Olisiko mahdollista antaa oma huoneeni hamsterille, koska se juoksee öisin juoksupyörässä kovaan ääneen, ja voisimme jakaa sänkyni sinun huoneessa. Se on leveä 120cm joten lähikontaktia ei tule. Voin maksaa extraa. (125€/kk) Olen tosi huono aamulla heräämään, joten kun lähdemme varmasti samoihin aikoihin töihin (klo 7.25), niin olisiko herätys mahdollista sisällyttää hintaan, siihen kuuluisi voimakas ravistelu ja huudahdukset "Herää v**** läsk*!". (50€) En tosiaan ole kovin läski, painoindeksini on 27.2, hieman ylipainoa, mutta ajattelin treenata itseni kuntoon nyt keväällä. Olisiko sinusta lenkkikaveriksi? Toivottavasti et peri ylipaino maksua niinkuin Air France, hehheh! Olen myös huumorintajuinen ja hauskaa seuraa. Pelaatko tietokonepelejä? Itse pelaan vähän kaikkea, lempipelini on pasianssi, ja jos kunnon peleihin mennään niin kaikki levutuspelit niinkuin wow. Olisi myös kiva kun kahdestaan sänky jaetaan ja asutaan yhdessä, että kävisimme aina yhdessä kaupassa ja ostaisimme ruuat kimppaan, näin saa enemmän ruokaa, joka on yhteistä. Myös yhteiset ruoka-ajat voitaisiin sopia, sun muut tiskivuorot. Minulla on myös kaksi ystävää, jotka saattavat tulla välillä piipahtamaan, voitaisiin pelata yhdessä lautapelejä nelisteen. Jos tehdään diili, niin pistetäänkö hamsterini ruokinta kaupanpäälle? Ystävällisin terveisin Jalmari AaltoValitettevasti hamsusi kanssa joutuisi asumaan samassa huoneessa koska en aijo jakaa sänkyäni kanssasi.
Voin herättää sut aamulla herään itse aikalailla samoihin aikoihin joten siitä ei tule lisäkustannuksia sulle. En käy lenkillä koska omistan suht heikohkot polvet mutta käyn kyllä salilla aktiivisesti noin 5-6krt viikossa.
Enkä peri minkään sortin lisämaksua ylipainostasi (jos omistat sellaista)
Mullakin on hyvähkö huumorintaju joten kemiamme pelaisi kämppiksinä yhteen mutta valitettavasti en kyllä pelaile tietokoneellani hirveesti mitään pelejä, voimme toki käydä yhdessä kaupassa mutta ruokaostokset ovat molempien omia ja kumpikaan ei elätä kumpaakaan mutta yhteiset ruoka-ajat voidaan sopia jos on teille hurjan tärkeetä ja tykkään itsekkin lautapeleistä joten sekään ei ole ongelma
Soittelle
-Erno
Ilmoituksesi herätti mielenkiintoni. Olen 24-vuotias nainen ja etsin uutta opiskelija-asuntoa. Harrastan ruoanlaittoa ja lopun ajasta kotoisalla olen yleensä tietokoneella tehden lisätienestejä webbikameran edessä. En harrasta hämäryyksiä ja olen muutenkin sisäsiisti.
Otathan yhteyttä alla olevaan numeroon tai sähköpostiin
- Kaisa
Kodista löytyy ruuanlaittoa ajatellen kaikki tarvittavat systeemit jos ei ole omia
(kattila pannu haarukka ja hella)
Lisätienestin suorittamiseen löytyy maksuton internet (sisältyy hintaan)
Soittele jos kiinnostaa
-Erno
Voiko vuokraamaasi huoneeseen muuttaa _kaksi_ (miespuolista) henkilöä jotka työskentelevät atk-alalla?
Olemme siistejä, emmekä metelöi. Harvemmin edes juodaan, paitsi sitten hyvän illallisen kanssa valkoviiniä. Sitten vielä, onko taloudessasi olohuonetta (m²?) ja monta neliötä siinä vuokrattavasaa huoneessa olisi?
Olisimme erittäin kiinnostuneita tästä.
Asunto on "kaksio" mutta käytännässä 2 makuuhuonetta ja keittiö eli nyt tässä yhteydessä ei erillistä olohuonetta muodostu. Kaikkiin huoneisiin on siis ovet.
En sanoisi että emme kaikki mahtuisi asumaan siellä mutta täytyy muistaa että esim. Vessoja on vain yksi jossa on myös ainoa suihku.
Soitelkaa / mailatkaa
-Erno
Kiitos!
Laittakaa Mailia tuohon emailiin niin saan maili osoitteenne.
Mukava mies on erittäin hieno mies kuten ilmoituksessani sanoin :)
-Erno
Huoneeseen mahtuisi kasvatuskoppinne hatsille mutta en aijo sallia sitä.
Jos olette keikka hommissa noinkin kryptisissä piireissä niin on pakko kysyä että tuleeko tämä vaikuttamaan arkeeni kuinka paljon ?
En kuin rasvaa ja päkinöitä muita systeemeita en omista.
Soittele toki jos työttömyyskorvauksista/keikkatyöstäsi jää viellä 313.45€ vuokran maksuun
-Erno
Olemme Virosta kolme mies. Tarvitsemme nopeasti asunnon vuokraa ja tema on hyvältä kuulostaa. Voimme maksaa kaikki kolme tuo vuokra mutta teemme vain yön töitä! Tarviitsemme sinun oltava koko ajan turpa kiini asiamme. Myös yksi tyttö asuuisi joskus luoname hän sinut imeä jos sä tahot. Tuomme myös halpa viina suomi. Tarvimme jos löytyä myös varastorakenus meitän paljon tavaraa. Jos sopia me maksan vuokraa myös arvo tavaraa ja sena hilja? Voiko olla mahtollista me nyt kipeä tarvimma asunto?
Tuolta osoittesta saatte 900e jo kuukaudeksi kodin.
Enkä tarvitse mitään "letkun imentää".
Kiitos mielenkiinnosta
älä soittele
-Erno
Moro!
Vielä nelisen kuukautta sitten olisin ehdottomasti ottanut yhteyttä ja muuttanut asumaan kanssasi! Ehdin tosin ottaa jo vuokakämpän Turusta. Mietin, että pitäisikö sittenkin muuttaa vielä Hesaan, kun täältä ei oikein työpaikkaa tunnu helpolla löytävän, mutta sitten sainkin ainakin huhti-syyskuuksi työpaikan Naantalista.Jos syyskuun jälkeen en saakaan jatkoa työlleni tai muuta uutta työpaikkaa niin pistäppä taas ilmoitus, jos vielä silloin tarvitset vuokralaista, koska Hesasta on niin paljon helpompi saada työpaikkaa + mutsi asuis lähellä siellä (n. 50km).
Olen 21v mies, en tupakoi, en käytä huumeita, käytän alkoholia kohtuudella, armeijan käynyt, ateisti ja vaikka en ihan heti saisikaan työpaikkaa niin rahaa on kuitenkin säästössä vuokran ym. maksuihin varmuudella (saan tarvittaessa esim. isäni takaajaksi).
Minulla on omat "outoudet" ym. mutta en tuo niitä muiden läsnäollessa ilmi ;) ja tykkään enimmäkseni olla omissa oloissani ja lukea paljon.
Harmi, kun tämä ilmoitus tuli vasta nytten. 4kk aikasemmin niin olisin pirauttanut saman tien :(
terv. satunnainen Riemurasian käyttäjä :)
Sopisit kämppikseni helposti harmi että saitte jo asunnon/työn turusta mutta kannattaa tallentaa numero puhelimeen ja soittaa sitten kun asunnon tarve on sun kohdalla suurempi.
Soittele jos tarvetta on kaverisi kelpaa kämppikseksi myös
-Erno
Allright!
Numero tallennettu ja soittelen tosiaan syys-lokakuussa, jos tarvetta asunnolle ilmenee :)Mutta siihen asti...
oikeasti ONNEA sulle tähän, ku suurin osa näist vastauksista on sangen pelottavia xD
Hei!
Minua kiinnostaisi tämä asunto todella paljon. Minulla on ollut ongelmia vaimoni kanssa, mutta poliittisen urani takia tarvitsisin asunnon Helsingistä. Kysynkin että onko siellä mahdollista pitää puoleen johtajiston kokouksia? Pidimme niitä ennen vaimoni ja minun yhteisessä asunnossa, mutta kun joudun muuttamaan sieltä pois, tarvitsen uutta tilaa. SAK:n edustajillekkin pitäisi olla tilaa. Ja onko pihapiirissä tai lähikaduilla tilaa panssaroidulle virka-autolleni?- Eero
Moi
Olisin todella kiinnostunut tarjoamastanne asunnosta. Olen eronnut 22v mies. Harrastan shoppailua, ja terveellisten ruokien laittoa. Vaate makuni on todella laaja, joten myös vaate valikoimani on suuri, eli kuinkas iso vaatekaappi löytyy, vai pitääkö ostaa? se oli niiin ihQu sellainen valkoinen ikeassa, jos sellanen mahtuisi, ( leveys about 1m) . omistan lemmikki maaoravan jolla on terraario, joten sille pitäisi miettiä paikka. exäni nimi oli myös Erno, hassua :D . Olisiko muuten mahdollista?Lemmikkisi kuulostaa erittäin söpöltä tapaukselta joten tottakai sopii.
Todennäköoisesti eksäsi on joku toinen erno koska tämä kärki on kastunut vain pimppaloorassa
Soittele
-Erno
-Erno
Tere
Ellei sinulla ole nimenomaan tuon suuruista rahantarvetta niin tässä olisi mahdollisesti yksi vaihtoehto. On tulossa puolen vuoden työkeikka Helsinkiin ja asun itse Tampereella. Tarvitsisin kämppää 2-3 yöksi viikossa ettei tarvitse tuota väliä kokoajan ajella. Todennäköisesti hilluisin hyvin pitkälti siellä kämpillä vapaa-ajat kun en sieltä ketään tunne. Vähäisistä öistä johtuen tuskin roudaisin paikalle kuin patjan, telkkarin ja läppärin. Ruokailuvälineetkin voisin ostaa kertakäyttöisiä niin ei tarvitse mitään tiskausvuoroja ihmetellä.Pari kysymystä:
- Onko tuo 313,45e tällaisessa tilanteessa lopullinen hinta? (eihän se tietysti sinun ongelmasi ole etten juuri aikaani siellä vietä mutta kysynpä nyt kuitenkin)
- Löytyykö mikro? En ole kummoinen kokki.
riemurasiasta
terveisiä vaa nii tuolta riemurasiasta tota juu nääsHintaa voidaan miettiä sun kohdalla puhutaan vaikka puhelimessa asiasta (ei mielellääntänään olen jallupäissäni)
En omista mikroa mutta voin kyllä ko. laitteen hankkia jos se on tarpeellinen.
Soittele
-Erno
jaffat tulloo
tiedustelisin vain että onko mahdollista muuttaa jos ei halua maksaa vuokraa, ja mukana tulisi avaruusaluksellinen jaffoja ja pari järjestelmä herraa myös asumaan.Folioo löytyy kyl läjäpäin voidaan tehdä yhdessä hatut ?
Tuli pieni kirjoutusvirhe tuossa otsikossa.
Mutta jos olisi ollu vasaraa viisaampi olisit huomannut että yhdessä vastauksessani ilmoitin jo kirjoitusvirheestä, mutta jos et sitä huomannut niin paikkakunta on helsinki
-Erno
Kiintoisaa
Tervepä vaan :)Tämä onkin sitten varmaan ainoita vakavia vastauksia tähän: Olen 24- vuotias mies ja kämppä olisi tarpeen. En itsekään polta ja juon hyvin harvoin. Olen muutenkin suhteellisen hiljainen luonteeltani ja jos on tarve riehua, en kyllä kotona sitä tee.
Onko taloyhtiössä minkälaisia parkkitiloja tms? Omistan ikälopun Corollan ja Hayabusan, jotka pitäisi jonnekin saada. Busa mieluiten jonnekkin lämpimään.
Ja ongelmaksi mainittakoon, että olen rumpali. Jos taloyhtiöön on mitenkään mahdollista sijoittaa rumpusetti joko asuntoon tai vaikka kellariin tai ullakolle, olen valmis muuttamaan teille vaikka heti.
Ilmoittele vastauksia s-postiin mrxtr@hotmail.com
hei
riemurasialaiset haistakaa paskaRiemurasia rulezz
Me markon kaa tykätään selata riemurasian kuvia ja sit mennää www.kuvalauta.fi/b ja laitetaan sinne kuvia spötre burdosta ja juodaan ES-juomaa ja päristään huolella ... toivottasvasti mun öiti ei lue tätä, muuten joutuisin pelikieltoon :(Toivon itsekkin että äitis ei lue tätä ette joudu pelikieltoon
-Erno
Hei Erno
Nimeni on Jylppy ja olen hyvin kiinnostumut ilmoituksestasi. Etsin asuntoa Helsingistä ja asun tällä hetkellä Jyväskylässä. Minulla ei ole juuri varaa maksaa käteisellä koska pyörittelen kaiket päivät paskaa nettisivua johon menee kaikki energiani, mutta voin hoitaa maksun luonnossa, voit esimerkiksi vedellä minua samaan aikaan kun olen tietokoneella tai jos aluan niin voin myös imeä peenistäsiKupinan alli
Tervehtikää suurta ja mahtavaa kuukunukkea riemurasiasta. Haistakaa muuten kaikki vittu.Maksaminen voidaan suorittaa täällä sivistyksen parissa kuten jo yhdelle sankarille sanoin, luontoon maksamisen suorittamen on täysin turhaa.
Ilmoituksestasi ei käynyt ilmi sukupuoltasi mutta oletan sen olevan kuitenkin mies/poika joten vetely samalla kun olet koneella ei käy, eikä myöskään vaikka jos aluaisitkin niin ette voi imeä peenistäni.
Olet kyllä mielenkiintoinen tapaus
Soittele
-Erno
Olisin erittäin kiinnostunut kämpästä. Tarjoan 1000e kuussa. Mulla on vara kun olen MTV3 chatissä töissä. Ilmottele jos kiinnostaa meiliin: SG-1@cheyenne.com
-Erno
Soittele
-Erno
Olisi pari kysyttävää tuosta kämpästä, jaksatko vastata muutamaan oleelliseen kysymykseen:
Montako omistajaa? Mistä ja milloin ostettu? Paljonko ostettaessa ikää? Onko taloa kolaroitu, pukkailtu, pökkäilty, jouduttu kolhituksi? Homevauriot? Milloin uusittu ilmansuodatin/ilmastointi, ikkunat, ovet, oven karmit? Ikkunoiden kunto? Milloin ostettu? Paljon naarmuja? Sisustan/tapetin, huonekalujen kunto? Sisämuoviosien kunto? Mattojen kunto? Onko sisällä tupakoitu tai pidettty turkiseläimiä? Maalipinnan kunto fiksaamatta? Onko naarmuja maalipinnassa? Onko ruostetta maalipinnassa? Onko vahingoitettu, naarmutettu,lommotettu, hitsattu, maalattu, onko lasikuitu/tekometallipaikkauksia? Uusittiinko ikkunan vaihdon yhteydessä muutkin talon osat? Entä vesipumppu, löytyykö? Onko talo kaikinpuolin asumiskelpoinen? Minkä ikäinen olet? Koulutus ja ammatti? Jos tulisin heti kokeilemaan taloa, miltä kuulostaisi? Olisiko ylimääräisiä ääniä? Onko sinulla tiedossa mitään sellaista oleellista tietoa, joka mahdollisesti olisi kaupan este? Mikähän olisi viimeinen hinta, jolla koko talo vaihtaisi omistajaa?
Ja lopuksi, tiedätkö mitään tietokoneista? Tarvin apua tulevissa opinnoissa ja sinä voisit auttaa minua.
-Kuopion tori
eeee
Painukaa vittuunNuudelihomo!
Paista nuudeleita kyrperö!Ymmärtääkseni teillä ei ole vuokranvastineeksi kuin kalatarinoita antaa ?
Asun pihlajanmäen "paremmalla" puolelle naapurini koostuu nuorehkoista uusperheistä, "tenuneniä" on kyllä tuolla ostarilla ihan kyllästymiseen asti, tuulisella säällä en tiedä miten kortit pysyy penkillä pihalla.
Ja loimulohi on kyllä ihan hyvää vaikka ei nyt hirveesti mihinkään liitykkään.
Haen myös ehkä samanhenkistä asuja kumppania joten pelkään että tuo pienehkä ikäero voi pitää vuokrasuhteen alkamista mahdottomana.
Mutta harkitsen kyllä asiaa ja kiitos ilmoituksestanne
-Erno
Montako omistajaa? En osaa sanoa
Mistä ja milloin ostettu?
Paljonko ostettaessa ikää? En osaa sanoa
Onko taloa kolaroitu, pukkailtu, pökkäilty, jouduttu kolhituksi? Ei ole
Homevauriot? Ei ole
Milloin uusittu ilmansuodatin/ilmastointi, ikkunat, ovet, oven karmit? Ilmansuodattimet hetki sitten
Ikkunoiden kunto? 8/10
Milloin ostettu? Mikä `?
Paljon naarmuja? Vanha omistaja oli sokea kääpiö, joten poraili reikiä vähän miten sattuu
Sisustan/tapetin, huonekalujen kunto? Tapetoitu tuoreeltaan, mööpelit on omia joten niiden kunnosta teidän ei tarvitse huolehtia
Sisämuoviosien kunto? Kiitettävä
Mattojen kunto? Puhtaat
Onko sisällä tupakoitu tai pidettty turkiseläimiä? Joskus kännissä toin turkiksen kotiin, heitin sen seuraavana aamuna pois, muuten ei ja sisällä ei olla myöskään tupakoitu
Maalipinnan kunto fiksaamatta? Seinät on tapetoitu
Onko naarmuja maalipinnassa? En osaa sanoa
Onko ruostetta maalipinnassa? Todennäköisesti ei
Onko vahingoitettu, naarmutettu,lommotettu, hitsattu, maalattu, onko lasikuitu/tekometallipaikkauksia?
Todennäköisesti ei
Uusittiinko ikkunan vaihdon yhteydessä muutkin talon osat? Ikkunoita ei olla vaihdettu
Entä vesipumppu, löytyykö? Löytyy mustalle vedelle yhtiön teknisestä tilasta KVK pumpuja ei ole
Onko talo kaikinpuolin asumiskelpoinen? On
Minkä ikäinen olet? 25v lukee ilmoituksessa
Koulutus ja ammatti? PK ja Myyjä
Jos tulisin heti kokeilemaan taloa, miltä kuulostaisi? Mahdottomalta, olen töissä 16 jälkeen sopii
Olisiko ylimääräisiä ääniä? Naapuri pieree tolkuttomalla voimalla.
Onko sinulla tiedossa mitään sellaista oleellista tietoa, joka mahdollisesti olisi kaupan este?
Ei ole
Mikähän olisi viimeinen hinta, jolla koko talo vaihtaisi omistajaa? 313.00€ ja sillä saa vain asua vuokralla.
Soittele
-Erno
Ota omat nuudelit mukaan jos haluat tehdä niitä nuudeleita
Soittele
-Erno
Heips.
Jos olisit asunut Hämeenlinnassa niin aivan varmasti olisin ottanut yhteyttä :) Lycka till.Soittele kuitenkin jos tulee yhtäkkiä tarve muuttaakkin helsinkiin niin katsotaan jos on kämppä viel tarjolla
-Erno
En pidä stereoita koko aika maksimi völyymilla tai muutakaan hönöile joka häritisisi kanssa asujan normi arkea, olen muuten 8-16 arjet töissä.
Olen itse 25v ja erittäin hieno mies.
Voitte tuuttaa kysymyksiä tai jotain muuta ihan mieleen juolahtaa!
NUUDELIT
ON NYT VALMIITMutta bussilla pääset ytimeen todella helposti sitä on nopia kävely matka pihlajakadulle.
Soittele jos asunto kiinnostaa
-Erno
Soittele
-Erno
hei
MINÄ TULE ETELÄAFRIKAMINÄ OMISTAA 2 POIKAA 1 TYTTÖ + VAIMO
TARVITSEE ASUNTO NYT HETI
RAHAA EI
SUURI SYDÄN OTTA MINÄ ILMANE KOTI ME KAIKKI
ME TARVITSE KOTI YMMÄRTÄÄ SINÄ?
MINÄ TYÖ EI SIKSI RAHA EI
JOS TYÖ SAADA NIIN ANTA KAIKKEA MITÄ OMISTA
NYT EI OMISTA MITÄÄ
MINÄ RUKOILLA POLVET MAAHAN
sinä saada
asumistukea 5 tonnia kuussa, niin riemurasiassa lukee. sinä ostaa palatsi.-Erno
haista vithu
huumoria heittää ps. minä en kirjoittanut tuotaOlen suurisydämminen mutta luulen että 6 henkeä on myös vähän liikaa tähän.
Pahoitteluni, älä turhaan rukoile vaan yritä etsiä toisaalta kotia sinulle ja perheellesi
-Erno
Huhhuijakkaa
Tais olla rasia nyt vähän väärä paikka mainostaa. Sieltä me persreiät tullaan =)Tykkään vastata hieman kryptisiinki ilmoituksiin.
-Erno
nium
moi ootko sonja polojärviEn ole, Olen Erno
-Erno
he
Saatanan saatanaOnko joku syy että et haluisi istua sohvalla samaan aikaan kanssani ?
-Erno
no joo
Muutan heti luoksesi jos tykkäät anaali seksistä!oletko
sinä lahna?moi
oon riemurasiasta, kommaan sulle NYTJa niin näytit tekevän.
Mutta kiitos mielenkiinnosta
-Erno
MWAHAA
MOIMOI ERNO! HALUSIN VAAN NÄIN RIEMURASIAN JÄSENENÄ TULLA TOIVOTAVAMAAN ONNEA KÄMPPIKSEN ETSIMISESSA!TERVEISIÄ
HABIBILTA
-Erno
Tällä palstalla ei äly liiku;)
oiii
Erno ihana mies oot. <3 huumorintajua:))harmi etten voi muutta kanssasi asumaan, lähden turkuun. meillä olisi saattanut olla hauskaa yhessä :) voi näitä käyttämättömiä mahdollisuuksia..Tule toki joksus moikkaamaan jos tahdot.
Soittele / Viestittele
-Erno
oiii
ernolla on myös niin ihana perse <3 niin karvanen <3<3<3<3<3olisiko muuten mahdollista että maksan 100e lisää ja saan vedellä sua kerran viikossa perseeseen?
Tietenkin se maksaa 100e lisää kuukaudessa
Soittele
-Erno
Ei siinä, jatkakaa. Erno on paras.
Tässä vastaus
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8487365-Erno
:D
reppee perse noille viesteille :Dkaivo
Sairasta sakkia:DDD
Erno, olet hieno mies tosiaan!Oon täs lukenu melkeen koko ketjun läpi ja mul ei oo aikoihin ollu näin hauskaa tääl.
Jos et kaikkii näitä ihmisiä ota asumaan luokses, niin kai aiot silti tuparit järjestää, joihin me kaikki voidaan tulla... ?
Muuttaisin sun luokses asumaan mut ku oon 17 niin en koulun ohelta töitä ehi tehä joten mul ei oo rahaa paitsi vanhemmat antaa kuukausrahaa aikaa maittavasti.
Mut Pihlajamäki sehä o mukava paikka jossain Malmin seuduil ja siel on oma ostariki.
Hengaatko paljonki siel ostaril? Eiks siel oo joku huoltsikkaki, tepikka??
Mut joo onnee toivottavasti löytyy sulle joku mukava kämppis joka ei haise piere omista hamsteria ja maksaa vuokran ajallaan=)
hhh
koska voin muuttaa?