The Look vs. Cityklinikka

vertailija

Molemmissa kävin konsultaatiossa ja sama operaatio (rintojen implantit, kohotus) maksaisi Lookissa 3800€ ja Cityklinikalla 5200€.

Cityklinikka
-Lääkäri tutki ja lähetti kuvat kirurgille
-Lääkäri jo sanoi että anatomiset implantit 225-max. 250cc
-Kirurgin katsottua vasta hinta ja päätyi samoihin implantteihin lääkärin kanssa

The Look
-Konsultti katsoi ilman pätevyyttä eikä kuvia otettu
-Konsultti kertoi leikkaustavan, ilmoitti implanttien kooksi 280cc--> ja muodoksi pyöreät
-Laski hinnan itse
-Sis. laivamatkan, Cityklinikka ei, muuten samat palvelut

Hintaeroa siis 1400€. Kumman sinä valitsisit? Jäljellä vielä yksi konsultaatio..

26

1914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helena_70

      Itseasiassa olen valinnut Jylhän klinikan jo kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla rintaleikkaus ja jälkimmäisessä vaihdettiin proteesit isompiin. Molemmat kerrat konsultaatiosta jälkitarkastukseen sujuivat kiitettävästi.
      Jylhä on alan uranuurtaja Suomessa ja luotan hänen ammattitaitoonsa täysin. Ihmisenäkin erittäin miellyttävä.
      Olen itse sairaanhoitaja ja käynyt konsultaatiossa The Lookin lisäksi ent. Botuliiniklinikalla ja Laatukirurgiassa. Päätös oli hyvin helppo tehdä. Ainakin omasta puolestani voin suositella lämpimästi.

      • jens.

        Ainakin itse sain hyvin tietoa jo puehlinkonsultaatiossa. : oo Kerrottiin riskit, eri komplikaatiot, implantin koko, merkki ja muut tiedot (leveämpi kuin oma rinta, lihaksen alle ja Mentorin vähän korkempiprofiilinen) ja sain vastaukset kysymyksiin. Lisäks kerto klinikasta ja Virolaisesta hoitokäytännöstä, leikkauksen jälkeisesta ajasta jne. Kerrottiin miksi se tehdään niinkuin tehdään ja sen että kirurgi oli kuvat nähtyään samaa mieltä koosta ja mallista.
        Ja hänkin hinnan laski, 3400. Että kyllä ainaki mulla homma pelas vaikkei nähtykään ihan face-to-face. Käski miettiä ihan rauhassa ja ottaa yhteyttä jos haluaa aikaa leikkaukseen varata tai jos tulee kysyttävää. Oikein lämmin kuva jäi.
        Mulla kyse pelkästä implanttien laitosta, mutta samalla tavalla kai ois kertonu kuitenkin. tai ainki ois pitäny.


      • asiat
        jens. kirjoitti:

        Ainakin itse sain hyvin tietoa jo puehlinkonsultaatiossa. : oo Kerrottiin riskit, eri komplikaatiot, implantin koko, merkki ja muut tiedot (leveämpi kuin oma rinta, lihaksen alle ja Mentorin vähän korkempiprofiilinen) ja sain vastaukset kysymyksiin. Lisäks kerto klinikasta ja Virolaisesta hoitokäytännöstä, leikkauksen jälkeisesta ajasta jne. Kerrottiin miksi se tehdään niinkuin tehdään ja sen että kirurgi oli kuvat nähtyään samaa mieltä koosta ja mallista.
        Ja hänkin hinnan laski, 3400. Että kyllä ainaki mulla homma pelas vaikkei nähtykään ihan face-to-face. Käski miettiä ihan rauhassa ja ottaa yhteyttä jos haluaa aikaa leikkaukseen varata tai jos tulee kysyttävää. Oikein lämmin kuva jäi.
        Mulla kyse pelkästä implanttien laitosta, mutta samalla tavalla kai ois kertonu kuitenkin. tai ainki ois pitäny.

        Tuo puhelinkonsultaatio on hyvä vaihtoehto kauempana Suomessa asuville. Laatukirurgialla on konsultaatiovastaanotto vain Helsingissä. Samat asiat sielläkin käytiin läpi. Ehkä tällaisessa paikanpäällä käynnistä on se etu että saa puristella itse kädessään implantteja ja näkee suuremman valikoiman mallikuvia (nettiin ei laiteta niitä vähemmän edustavia mallikuvia). Molemmat käyttävät samaa sairaalaa ja lääkäreitä Virossa. Minäkin olin Troostin potilas vaikka meninkin Laatukirurgian kautta ja tulos oli hyvä. Sairaalassa hän teki lopullisen päätöksen implantista ja leikkaustavasta.

        Siihen aikaan Look oli vielä epäilyttävässä maineessa, joten en uskaltanut mennä sen kautta. Muilla virolaisklinikoilla joutuukin käymään itse paikanpäällä ja maksamaan lääkärin vastaanotosta sekä matkakulut, vaikkakin risteilyjä saa muutamalla kympillä ja tulee sitten tehtyä ne muutkin ostokset.


      • pettynytpb40

        Itse viime vuonna päädyin cityclinikalle, ensin smartlipo ja joulukuussa kasvojen kohotus. En ole tyytyväinen nyt maaliskuun loppupuolel tulokseen, olis pitäny valita the look. Isoista rahoista kyse kuiteskin ja ajattelin tehä tän vain kerran elämäni aikana. Nyt samat hamsteripussit roikkuu ja leuan alus karmea. Näyttämään ens vkolla tulosta johon en tosiaankaan ole tyytyväinen. Rahaa paloi 5700e koko juttuun, olisi pitänyt tajuta lähteä muualle hoitamaan homma.Yks ainoo kirurgi c-klinikal ja sekin äitiyslomalla että vtu hyvin menee. Kaikil ei oo aikaa jäädä saikulle töistä kun hommat ei kulje niinku pitäs :(


      • hoh hoijaa
        pettynytpb40 kirjoitti:

        Itse viime vuonna päädyin cityclinikalle, ensin smartlipo ja joulukuussa kasvojen kohotus. En ole tyytyväinen nyt maaliskuun loppupuolel tulokseen, olis pitäny valita the look. Isoista rahoista kyse kuiteskin ja ajattelin tehä tän vain kerran elämäni aikana. Nyt samat hamsteripussit roikkuu ja leuan alus karmea. Näyttämään ens vkolla tulosta johon en tosiaankaan ole tyytyväinen. Rahaa paloi 5700e koko juttuun, olisi pitänyt tajuta lähteä muualle hoitamaan homma.Yks ainoo kirurgi c-klinikal ja sekin äitiyslomalla että vtu hyvin menee. Kaikil ei oo aikaa jäädä saikulle töistä kun hommat ei kulje niinku pitäs :(

        Mitä järkee nostaa 4 vuotta vanha ketju ?????


      • Ei kinä kumpaankaan!
        hoh hoijaa kirjoitti:

        Mitä järkee nostaa 4 vuotta vanha ketju ?????

        Varminta on olla menemättä kumpaankaan. Molemmilla otsikossa mainituilla on kyseenalainen maine.


      • Kummaa touhua
        Ei kinä kumpaankaan! kirjoitti:

        Varminta on olla menemättä kumpaankaan. Molemmilla otsikossa mainituilla on kyseenalainen maine.

        Lookkihan on tehnyt konkan. Aloittavatko taas puhtaalta pöydältä kun velat ja velvoitteet on kuitattu.


      • ankkahuulet
        Kummaa touhua kirjoitti:

        Lookkihan on tehnyt konkan. Aloittavatko taas puhtaalta pöydältä kun velat ja velvoitteet on kuitattu.

        Lookin taso vaan laskee. Wannabee Suvi Pitkänen palkattu hommiin. Ei mitään terveysalan koulutusta, eikä kyllä muutakaan koulutusta. Eiköhän se välirikko tule viimeistään kun toinen ulosottovelkainen ei maksa toisen ulosottovelkaisen palkkaa


    • Lookin uusi omistaja

      Stylisti Riitta Randström on ostanut Kauneusklinikka Tiina Jylhän toiminnan.

    • mamamia1

      wau !!OOO ! Mäkin haluan stylistille joka osti tai pöllinyt jopa itse Tiinalta yrityksen :-) Mitä styliste leikkaa? Rinnat? Huulet vai hiukset? No kyllä Tiinalle tsemppia! Kova nainen, enkä usko et stylisti pystyy kilpailemaan Jylhän kanssa.

    • ihmettelenpä vaan

      Kukahan Hki:n Lookissa pistelee botoxit ym. pistokset.. Suvi vai? Botoxin laittoa varten tarvitaan mielestäni laillistettu sairaanhoitaja, jälleen kerran Jylhältä epämääräistä touhua. Kouluttamattomat ihmiset puuhastelee ja vielä laittomasti.

    • Takatukka

      Riitta Randström, stylisti muka... Kysykää mistä on stylistin paperinsa hommannut. Hahhaa aamun parhaat naurut.

      • Ei tarvita

        Eihän stylistiksi tarvita mitään papereita. Kuka tahansa voi alkaa stylistiksi jos haluaa.


    • maariah. wahlr

      Se on Suvi joka klinikkaa pyörittää ja tekee hoitoja. Se Randströmin Riittahan lähti sieltä pois. Kaipa se Tiina itse sielä tekee pistoshoitoja ennen kuin Suvi "Miss Suomesta vuodelta 2006 viihdealalle päätynyt malli joka tunnetaan myös djnä nimellä Suvi B." alkaa hyvällä terveydenhuollon ammattilaisena niitä tekemään =)

      • karvat kuntoon

        Onneksi Riitta jatkaa kauneusalan "ammattilaisena" ja "asiantuntijana", sillähän on koulutus kohdillaan??? Siis mikä koulutus. Toinen toistaan taitavampia terveydenhuollon ammattilaisia sikiää tuhka tiheään.. Varokaa Riitan piikkejä!!


    • Uusi ketju?

      Tämä ketju on luistanut pelkäksi haukkumisketjuksi. Aloitus koski rintaimplanttileikkausten vertailua, mutta se on nyt luistanut näihin pistoshoitoihin. No ilmeisesti siksi että Look ei enää välitä näitä rintaleikkauksia ja seuraajat ovat keskittyneet vain pistoksiin (rahat pois helposti).

    • Mirva_84

      Oot oikeassa karvat kuntoon, ei sillä Riitalla ole riittävää koulutusta, valehtelija se on!

    • laadukasleidi

      Joo, Riitta on siis ihan täysi petturi. Yksi kaverini kävi hänellä pistoshoidossa ja tulos oli aika kamala suoraan sanottuna.

    • Katkeraa?

      Alkaa olla aika mautonta parjausta jo tämäkin ketju. Joka ikisessä paikassa on tyytyväiset ja ei-niin-tyytyväiset kävijänsä, tämä nyt vaan lievästi haiskahtaa... Riitta tuntui kelpaavan asiantuntijana ohejmasarjaan jos toiseenkin, mutta kun laittoi oman, asiantuntemus lensi ikkunasta ulos. On se kummaa.

    • Valvira_

      Valvira myöntää hakemuksen perusteella oikeuden harjoittaa terveydenhuollon ammattia Suomessa sekä Suomessa että ulkomailla koulutetuille terveydenhuollon ammattihenkilöille. Valvira ylläpitää valtakunnallista terveydenhuollon ammattihenkilörekisteriä, Terhikkiä. JulkiTerhikki on internetin välityksellä toimiva tietopalvelu, josta voi tarkistaa terveydenhuollon ammattihenkilön ammattipätevyyden.

      Miksiköhän tuolta ei löydy Riitta Randströmiä??

      Botoxia EI SAA pistää muu kuin sen pistämiseen koulutettu lääkäri tai sairaanhoitaja. Tietääkseni ko. henkilö ei ole kumpikaan.

    • tohtori Riitta

      Asiantuntija RR?? Oikeesti, minkä alan asiantuntija? Mitään koulutusta ei taida löytyä mihinkään.

      • Komediaa?

        Sepäs ei ollutkaan se pointti. Vaan se, että on oikein mallikkaasti kelvannut jylhän puljun kasvoksi moniin eri rooleihin (konsultti, pistäjä, stylisti...en muista kaikkea...) kahteen (ainakin) tv-sarjaan. Silloin oli heidän mielestään niiiiin hyvä työssään. Nyt kun meni sukset ristiin niin samainen RR on paariaakin alempana. Eikös hiukan herätä hilpeyttä että lookin aikana oli vähän joka alan pro ja nyt parjataan minkä keretään... eli vielä viime vuonna lookissa käyneet saaneet ala-arvoista hoitoa kun kävivät samaisella RR:llä? Vai osasiko se silloin ja nyt on kokenut ammatillisen romahtamisen kun lähti omilleen? Ja NYT vasta on lookissa huippu osaajat messissä - kunnes lähtevät niin nekin oli oikeastaan ihan pa...ja? Ei tässä pysy perässä...

        Ehkä siis on varminta että ennakoi ja ei mee lainkaan?


      • Lennu3
        Komediaa? kirjoitti:

        Sepäs ei ollutkaan se pointti. Vaan se, että on oikein mallikkaasti kelvannut jylhän puljun kasvoksi moniin eri rooleihin (konsultti, pistäjä, stylisti...en muista kaikkea...) kahteen (ainakin) tv-sarjaan. Silloin oli heidän mielestään niiiiin hyvä työssään. Nyt kun meni sukset ristiin niin samainen RR on paariaakin alempana. Eikös hiukan herätä hilpeyttä että lookin aikana oli vähän joka alan pro ja nyt parjataan minkä keretään... eli vielä viime vuonna lookissa käyneet saaneet ala-arvoista hoitoa kun kävivät samaisella RR:llä? Vai osasiko se silloin ja nyt on kokenut ammatillisen romahtamisen kun lähti omilleen? Ja NYT vasta on lookissa huippu osaajat messissä - kunnes lähtevät niin nekin oli oikeastaan ihan pa...ja? Ei tässä pysy perässä...

        Ehkä siis on varminta että ennakoi ja ei mee lainkaan?

        Oliskohan kysymys siitä että tää Riitta pistelee Botoxia vaikka ei saisi. Näin ymmärsin kun olen näitä ketjuja lueskellut. Eli aikaisemmin Lookin aikoina vielä sairaanhoitaja pistänyt Botoxia mutta Medspassa ei kjait ole sairaanhoitajaa. Ota tästä nyt selvää. Mut jos kirjoitukset pitää paikkansa niin kysymys ei ole mistään pienestä jutusta, jos toisaan henkilö jolla ei ole koulutusta pistää Botoxia. :(


      • Valvontaa
        Lennu3 kirjoitti:

        Oliskohan kysymys siitä että tää Riitta pistelee Botoxia vaikka ei saisi. Näin ymmärsin kun olen näitä ketjuja lueskellut. Eli aikaisemmin Lookin aikoina vielä sairaanhoitaja pistänyt Botoxia mutta Medspassa ei kjait ole sairaanhoitajaa. Ota tästä nyt selvää. Mut jos kirjoitukset pitää paikkansa niin kysymys ei ole mistään pienestä jutusta, jos toisaan henkilö jolla ei ole koulutusta pistää Botoxia. :(

        Eikös Valvira vahdi noita juttuja joten ilmoitus sinne.


      • omallanimelläp.puhe
        Valvontaa kirjoitti:

        Eikös Valvira vahdi noita juttuja joten ilmoitus sinne.

        Olen käynyt The Lookissa Botox-hoidoissa. Niitä tekee Hki ja Tallinna VAIN sairaanhoitaja. Ei Tiina eikä Suvi tee näitä. Älkää puhuko paskaa, ellette ole itse käyneet.
        Estetiassa pistetty ekan kerran (cityklinikka) ja oli etukäteen ilmoittamatta harjoitustyö, en ollut tyytyväinen enkä suosittele.


      • Utelias turisti
        omallanimelläp.puhe kirjoitti:

        Olen käynyt The Lookissa Botox-hoidoissa. Niitä tekee Hki ja Tallinna VAIN sairaanhoitaja. Ei Tiina eikä Suvi tee näitä. Älkää puhuko paskaa, ellette ole itse käyneet.
        Estetiassa pistetty ekan kerran (cityklinikka) ja oli etukäteen ilmoittamatta harjoitustyö, en ollut tyytyväinen enkä suosittele.

        Mikä Tallinna? Siellä tallinnan osoitteessa on joku ihan eri firma jo... Vaihtuvaa on tuossa porukassa vähän kaikki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe